Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben maar even gestopt met de wl anders had er een controller gaan vliegen.

Echt alles gaat fout en alle momentum tegen. Bagger slechte start met 3-3.

Me spelers willen ook voor geen meter lijkt wel of ze 5 meter in de stront staan.

Wanneer gaat ea nou eens wat doen aan die kut leenspelers in de wl ? Verdomme een heel
Elftal leenspelers tegen net met oa toty ronaldo, mbappe, messi aangevuld met een shitload aan leen icons en dan hebben we het niet over Bobby Moore.

Ook weer een gast die nodig vond om de netwerk stekker er uit te trekken bij 0-0 rood en een penalty voor mij. Ongelofelijk ea regel dat dit gewoon een auto win word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:01
Ja ik herken je frustratie. Ik begon met 3 wins 0 verlies. Inmiddels 4-4. Speelde net tegen een mega icon team (met Ronaldo, Cruijff, Eusebio, Maradona). Ik was echter veel sterker. Maar goed, zijn icons glichten er 2x door en weg was de betere speler tegen de betere kaartjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:57:
Ja ik herken je frustratie. Ik begon met 3 wins 0 verlies. Inmiddels 4-4. Speelde net tegen een mega icon team (met Ronaldo, Cruijff, Eusebio, Maradona). Ik was echter veel sterker. Maar goed, zijn icons glichten er 2x door en weg was de betere speler tegen de betere kaartjes. :(
Speel niet eens tegen monsters teams behalve die leen Squad net, kom echt de meest vage teams tegen.

Maar het speelt zo bizar traag in de wl. Kan niemand kapot spelen die extreem verdedigd. Omdat me spelers een half uur nodig hebben om een bal te verwerken of te schieten.

Het is ene na het andere blok met minimaal 8 man en maar direct diepte passes spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:10:
[...]

Speel niet eens tegen monsters teams behalve die leen Squad net, kom echt de meest vage teams tegen.

Maar het speelt zo bizar traag in de wl. Kan niemand kapot spelen die extreem verdedigd. Omdat me spelers een half uur nodig hebben om een bal te verwerken of te schieten.

Het is ene na het andere blok met minimaal 8 man en maar direct diepte passes spammen.
Ik had hier ook telkens haperingen. Leek op serverproblemen.

Ja die dieptepasses blijft irritant. Die pot tegen FC icon ook: hij is 2x voor mijn doel geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14
Pff hier is het ook al drama, eerste 2 potten tegen inception klonen. Ik denk niet dat ik het lang vol ga houden zo vandaag :+

En in de 3e pot verlies je in de 120e min van de verlenging…

[ Voor 20% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-05-2022 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:26:
Pff hier is het ook al drama, eerste 2 potten tegen inception klonen. Ik denk niet dat ik het lang vol ga houden zo vandaag :+

En in de 3e pot verlies je in de 120e min van de verlenging…
Ik word zo zuur van die continue rebound goals. Verlies weer een pot omdat tot in perfectie die blok bal weer terug in ze voeten word geduwd door lloris ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ach, zo herkenbaar allemaal. Hier Lloris die de bal wegtikt tegen de paal. Maar de rebound natuurlijk precies voor de voeten van zijn spits...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
uiteindelijk haal je toch wel weer wat je elke week haalt, frustreert het ga even wat anders doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:13
Moet zeggen dat ik met een enorme zweetreet de WL heb voltooid met weer 9 wins as usual.

Pp Bernardo Silva.

Wel kane voltooid. Alleen die martinelli ben ik nog niet overuit. Misschien dat ik die nog inruil voor ljungberg en fernandinho inruil voor Rice TOTS. Iemand ervaring met Rice en ljungberg?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hdX2VPkS0S22wpXQWb2bSv_WJGg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QAThH8bF2JFesERrDddY1hoC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 07-05-2022 23:15 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Hier met pijn en moeite 51 punten gehaald terwijl ik normaal 60 of dicht tegen de 60 aanzit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0BmpHi5GPug5KmlspWw8kIvRD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OVrBRg25VN8nlNncgfhr1fYv.jpg?f=fotoalbum_large

Maar wel een kdb als pp :o hèb nu Pim Vieira, tots kdb, fb alli en tots rice keuzes :P vraag me af wie beter is kdb of fb alli.

Ga Laporte lekker lozen, goede verdediger in duels maar staat vaak uit positie. Totaal niet lekker met mijn aanvallend backs. Zie ik dat hij 100k gestegen is. Prima kan ik Virgil halen >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 07-05-2022 23:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Laatste pot voor 2 player picks verloren, maar dit maakt het redelijk goed:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JxyK6S73WLsw7Z9jt0z6r4BjQbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QhxV86jnXNcg7fJeDdCdX6Yl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-05 12:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ds4RdEeYbYQhFSmLzWjDUpiLUYU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xuNLxZZ1uw3jpcIy9rYH1UiC.jpg?f=fotoalbum_large
Gisteren toch ondanks een matig en sweaty begin redelijk eenvoudig rang 5 gehaald, uit de pp Virgil en Trent en om te testen nu Bernardo Silva en Alisson gehaald die bevallen uitstekend. Alleen lijt me Jota ook wel heerlijke kaart voor die positie.
Vandaag proberen hoever we kunnen komen in de pl Beker bij doelstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markmaas schreef op zondag 8 mei 2022 @ 10:04:
[Afbeelding]
Gisteren toch ondanks een matig en sweaty begin redelijk eenvoudig rang 5 gehaald, uit de pp Virgil en Trent en om te testen nu Bernardo Silva en Alisson gehaald die bevallen uitstekend. Alleen lijt me Jota ook wel heerlijke kaart voor die positie.
Vandaag proberen hoever we kunnen komen in de pl Beker bij doelstellingen.
Bereid je maar voor op een sweat fest. Je mag ook maar 3 potten per dag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Traeces schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:27:
[...]

Bereid je maar voor op een sweat fest. Je mag ook maar 3 potten per dag spelen.
Haha ik zag het net ja dacht dat je 3x mocht proberen na een verliespartij ;)
1ste 3 gewonnen dus vanavond na 6 uur mach ik weer proberen. Sweaty voor dit zal wel meevallen niet echt super beloningen vind ik maar alles is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-05 07:10
Deze week toch wat potjes gegrind op Squad Battle. Kreeg een Coady als red player. In mijn PlayStation team waar ik met een eredivisie bezig ben kreeg ik een rode Sinisterra.

Coady was nadat ik Elite 3 had gehaald en Sinisterra Gold 3 geloof ik. Gold 3 rewards waren ook veel beter dan die van elite 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pacod schreef op zondag 8 mei 2022 @ 12:24:
Deze week toch wat potjes gegrind op Squad Battle. Kreeg een Coady als red player. In mijn PlayStation team waar ik met een eredivisie bezig ben kreeg ik een rode Sinisterra.

Coady was nadat ik Elite 3 had gehaald en Sinisterra Gold 3 geloof ik. Gold 3 rewards waren ook veel beter dan die van elite 3
Hier ook, kreeg ineens een pp. Bleek dus inderdaad van sb te zijn :) mooie extra fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Traeces schreef op zondag 8 mei 2022 @ 12:58:
[...]

Hier ook, kreeg ineens een pp. Bleek dus inderdaad van sb te zijn :) mooie extra fodder.
Ja toch mooi meegenomen, dat verklaarde wel waarom ik geen top 200 gehaald had( buiten 2x disconnect server ea), zijn ineens veel meer spelers die sb spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie heeft er hier fb Varane en fb gomez ? Zo ja wie is beter en waarom ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-05 22:19
Fb Varane naar mijn idee top 5 cb in fifa. Squad battles eredivisie/community reward.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IN3RQPUPkxljAT2itpoDgBDQSmA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ucT9SGEQEyO32Eor6B46F0JO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
In de Premier League Cup kun je met ieder gewenst team spelen. De objectives haal je gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Niveau is wel hoog, kom alleen maar dream teams tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
playr2014 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:38:
Niveau is wel hoog, kom alleen maar dream teams tegen...
Niveau is indd hoger laatste 2 weken. Moet ook zeggen dat de servers het gister echt niet aankonden. Soms gewoon echt schokke in de gameplay en enorm delay.

Voor eerste deze fifa dat zoveel delay had als gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 8 mei 2022 @ 13:46:
Wie heeft er hier fb Varane en fb gomez ? Zo ja wie is beter en waarom ?
Vind ze weinig voor elkaar onderdoen eerlijk gezegd. Beide snel,goede intercepties, goede tackels en wendbaar! Zijn erg complementair aan elkaar als duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:36:
[...]

Niveau is indd hoger laatste 2 weken. Moet ook zeggen dat de servers het gister echt niet aankonden. Soms gewoon echt schokke in de gameplay en enorm delay.

Voor eerste deze fifa dat zoveel delay had als gisteren.
Moet zeggen, hoog nivo of laag nivo, kut servers of vloeiend, op de een of andere manier eindig ik altijd op 9 wins 🙈

Vorig seizoen wel voor t eerst in div 2 blijven hangen maar dat heeft denk meer met m'n hoeveel spelen te maken (stuk minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
En dan haal je je volgende rang niet in de WL door leenspeler Eusebio. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:38:
[...]

Vind ze weinig voor elkaar onderdoen eerlijk gezegd. Beide snel,goede intercepties, goede tackels en wendbaar! Zijn erg complementair aan elkaar als duo
Ja qua stats vind ik ze weinig voor elkaar onderdoen. En dan vind ik het zonde om al
Me fodder aan gomez uit te geven, zeker nu ik dat monster Virgil er naast staat. ( die gast is echt bizar )
Augy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:40:
[...]

Moet zeggen, hoog nivo of laag nivo, kut servers of vloeiend, op de een of andere manier eindig ik altijd op 9 wins 🙈

Vorig seizoen wel voor t eerst in div 2 blijven hangen maar dat heeft denk meer met m'n hoeveel spelen te maken (stuk minder)
Ben eerlijk kan vaak beter maar vaak zit ik bier te drinken of moet ik teveel wedstrijden op een dag spelen ( heb ook een privé leven) Dan word je focus gewoon minder, maar haal eigenlijk altijd wel zonder problemen 51 punten. Meestal zelfs richting de 60 of 60.

Alleen dit weekend was een hell, kon niemand kapot spelen door de traagheid van de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:51:
En dan haal je je volgende rang niet in de WL door leenspeler Eusebio. :(
Echt ben zo klaar met die leen spelers in de wl. Geef niet alle schuld aan leen spelers want we missen ook zelf genoeg dan.

Maar een 50-50 wedstrijd en je krijgt dan zo’n icon tegen kan net verschil maken.

Leen spelers alleen in friendlys en niet in competitieve modus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:55:

Ben eerlijk kan vaak beter maar vaak zit ik bier te drinken of moet ik teveel wedstrijden op een dag spelen ( heb ook een privé leven) Dan word je focus gewoon minder, maar haal eigenlijk altijd wel zonder problemen 51 punten. Meestal zelfs richting de 60 of 60.

Alleen dit weekend was een hell, kon niemand kapot spelen door de traagheid van de servers.
Speel eigenlijk altijd op 1 avond, meer tijd heb ik niet 🙈 daarom ben k blij dat het maar 20 potjes zijn, kan ik hem mooi elk weekend spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:58:
[...]

Echt ben zo klaar met die leen spelers in de wl. Geef niet alle schuld aan leen spelers want we missen ook zelf genoeg dan.

Maar een 50-50 wedstrijd en je krijgt dan zo’n icon tegen kan net verschil maken.

Ik mijn ogen moeten leenspelers alleen kunnen in friendly of SB. niet in een competitieve modus als WL of Rivals..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:58:
[...]

Nee klopt, ik had zelf echt pech de laatste wedstrijden. Had nog 1 win nodig in de laatste 5 wedstrijden voor de volgende rang, en ik kom 4x op rij op voorsprong en alle keren in de eindfase keerde het nog om. Met die Eusebio leenspeler als dieptepunt (Verloor 5-4, 3x Eusebio). Dus ja, dat frustreert...

Edit: wel Kevin de Bruyne als mijn red pick! _/-\o_

Edit 2: Vast wel iemand die met de nieuwe De Gea kaart speelt, hoe is die?

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 08-05-2022 20:05 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Neeeeee!!!

Stond op 8 wins en nog 1 potje te spelen. En in plaats van alle dreamteams die ik het hele weekend al tegen kwam had ik eindelijk een tegenstander met een niet veel beter team dan mij, dat was ook echt de 1e keer! Toen ik na 25 minuten ook al 3-1 voor stond en hij pas 1x keer in de aanval was geweest telde ik 'm eigenlijk al...

Direct na rust de 3-2, ik mis een paar kansen vrij voor de keeper en dan ook nog de 3-3. Maar ik ben beter en heb er nog alle vertrouwen is maar dan een afstandschot van ruim buiten het volle strafschopgebied die opeens in de bovenhoek vliegt. De rest van de wedstrijd staat iedereen op zijn helft en countert ie nog naar de 3-5 ook.

Daardoor eindig ik met 44 punten, 1 puntje te kort voor de rank VI, pijnlijk...
Voornamelijk met onderstaande team gespeeld, de laatste paar wedstrijdjes de Ligue 1 spelers vervangen voor Kokcu (gepackt), Boscagli (SBC) en Mazraoui (toen ik eindelijk de 22,5k gespaard had om hem te kopen) en gewone gold Bailey.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iRRtr1O_UcTd0sT4hdhVDb2b7nE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K4NpwUCimDBWGxL8lqHXWLR3.png?f=fotoalbum_large

Best wat leuke potjes gespeeld maar vaak was het ook wel frustrerend. Dan was ik voetballend veel beter maar mijn verdedigers konden die topaanvallers soms echt niet aan. Ik wist precies wat er ging gebeuren maar het lukte me niet om er iets tegen te doen als ze al te dicht bij het doel waren. Weet niet of het met betere, snellere en sterkere verdedigers wel te doen is maar ik hoop van wel.

Rodri en Gakpo als red picks. Eens kijken hoe ik die kan inpassen en kijken of ik het volgend weekend nog eens een poging ga wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mijn red picks waren Van Dijk en Jota. Van Dijk beviel me beter dan Toty Dias en HM Rudiger. Hij is dwingender, zijn lage acceleratie merkte ik niet. Het is zonde om Rudiger/ Dias niet op te stellen, ik denk dat ik overstap naar 3412 ofzo. Nu spelers sneller en sterker worden, worden de ruimtes op het middenveld ook wat kleiner vind ik. Tactieken die de volle breedte en lengte van het veld gebruiken zijn nu belangrijker.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-05 07:10
Dit team in 5 dagen bij elkaar gespeeld op de PlayStation. Net nog met brakke silver Braziliaanse spelers 2 tokens en wat fodder en Bernardo Silva😃

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZDKRziB8NyCDKsgpTo-PGU3rHB0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oF04HF8JYTFiwboP8QPfqPUX.jpg?f=fotoalbum_large

Moet zeggen dat mijn middenveld bij elkaar gekocht is na het packen van Jota in een 7,5k pack

[ Voor 8% gewijzigd door pacod op 09-05-2022 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn die pl cup korter van tijd ? De wedstrijd lijkt me enorm snel te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
Ruben Dias uit 80+ PL player pick! Had ik al verhandelbaar, dus dat is mooi meegenomen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glYvHrKj8O9cK--nSiWZFJJA4Mg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dn7lm8m3Z9dVuyN1Fovz6wbk.png?f=fotoalbum_largeWow... Eerst een dubbele untradable Bruno Fernandes uit de Premiuim PL Upgrade, daarna Mane uit de PL speler keuze. :P Ik had in totaal iets van 6-7 sbc's gedaan. Ze lijken zeker de moeite waard. Ik denk dat de prijzen van gouden zeldzame spelers ook flink zullen stijgen, dus misschien slim om ze niet meteen te koop te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Capsaicin op 09-05-2022 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Traeces schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:51:
Zijn die pl cup korter van tijd ? De wedstrijd lijkt me enorm snel te gaan.
Ja klopt helft duurt 3 minuten.
Laatste 6 potten maar 2 gewonnen was pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markmaas schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:49:
[...]

Ja klopt helft duurt 3 minuten.
Laatste 6 potten maar 2 gewonnen was pittig
Toch, denk al wat gaan die potten snel.

Hier van de 6 3 gewonnen, ga ook maar wat meer pressure spelen als zo kort is.

Net nog Ruben dias uit de pl uitdaging 3. Kom echt om in de hoge rated cv’s en middenvelders. EA ik heb een aanvaller nodig :9

Edit : gewoon nog een keer dias , nu weer uit een upgrade pack.

[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 09-05-2022 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
WL ging erg rommelig hier, toch “gewoon” 53 puntjes gehaald. Won de laatste 4 potten.

Ga wel wat dingen wijzigen in het team.

Alisson is een blijvertje, beste keeper tot nu toe voor me.

VVD is er weer uit, Varane vind ik toch beter.

Laporte doet het prima, net als TAA en Cancelo.

Matthaus PIM is er weer uit, Bellingham vind ik toch beter.

Ik had Son in m’n red picks, dus Ljungberg weg gedaan. Die speelde wel aardig, maar vind Son beter.

Rice is voor het geld echt top, die onderschept echt heel veel en kan ook nog passen.

Ik twijfel nog heel erg over Salah, soms briljant, soms niks. Z’n stats qua goals en assists zij mn prima. Komend weekend Mane maar eens proberen op die plek. Die ziet er ook erg goed uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UMNE6C7NMthOjUSy6HSgjCIxR8k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ErAdc0Vvn14ZA5uq8dS7PLw7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-05-2022 00:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• playr2014
Wl weer gestopt na 11 wins.
Is van Dijk te gebruiken? Ben bang dat hij te traag is.
Wie is beter Lloris of Alisson?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dzk8gLQgjZjp0peoPv70jq1ywrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XAJ24HrkncNuYjDVe4C7zFUV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
playr2014 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 00:41:
Wl weer gestopt na 11 wins.
Is van Dijk te gebruiken? Ben bang dat hij te traag is.
Wie is beter Lloris of Alisson?
[Afbeelding]
Je merkt niks van zijn pace, gister haalde hij op ze dooie gemak weer een speler terug met 98 pace ( TOTS Zaha ). Hij komt er dan naast en ramt hem als een truck van de bal. Hij heeft letterlijk nog geen 1 duel verloren sinds ik hem heb.

Verdedigend staat hij ook enorm goed opgesteld dat je heel vaak zijn pace niet eens nodig heb :)

Keeper kan ik je geen antwoord op geven, heb zelf nog niet gespeeld met Alisson. Lloris is een prima keeper die gebruik ik zelf ook.
Nachtapotheker schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 00:09:
WL ging erg rommelig hier, toch “gewoon” 53 puntjes gehaald. Won de laatste 4 potten.

Ga wel wat dingen wijzigen in het team.

Alisson is een blijvertje, beste keeper tot nu toe voor me.

VVD is er weer uit, Varane vind ik toch beter.

Laporte doet het prima, net als TAA en Cancelo.

Matthaus PIM is er weer uit, Bellingham vind ik toch beter.

Ik had Son in m’n red picks, dus Ljungberg weg gedaan. Die speelde wel aardig, maar vind Son beter.

Rice is voor het geld echt top, die onderschept echt heel veel en kan ook nog passen.

Ik twijfel nog heel erg over Salah, soms briljant, soms niks. Z’n stats qua goals en assists zij mn prima. Komend weekend Mane maar eens proberen op die plek. Die ziet er ook erg goed uit.

[Afbeelding]
Dat heb ik ook altijd met Salah. Z'n haat / liefde verhouding met die man.

Vind hem altijd zo cluncky aanvoelen voor een buitenspeler en verspilt soms de bal op de meest vage manieren.

[ Voor 40% gewijzigd door Traeces op 10-05-2022 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 07:42:
[...]

Je merkt niks van zijn pace, gister haalde hij op ze dooie gemak weer een speler terug met 98 pace ( TOTS Zaha ). Hij komt er dan naast en ramt hem als een truck van de bal. Hij heeft letterlijk nog geen 1 duel verloren sinds ik hem heb.

Verdedigend staat hij ook enorm goed opgesteld dat je heel vaak zijn pace niet eens nodig heb :)

Keeper kan ik je geen antwoord op geven, heb zelf nog niet gespeeld met Alisson. Lloris is een prima keeper die gebruik ik zelf ook.

[...]

Dat heb ik ook altijd met Salah. Z'n haat / liefde verhouding met die man.

Vind hem altijd zo cluncky aanvoelen voor een buitenspeler en verspilt soms de bal op de meest vage manieren.
Ja precies dat, ik speel met hem als linker cam / links buiten, de voorzetten zijn wel prima, maar hij voelt niet als 99 agility. Hiervoor had ik Messi, die dribbelt veel beter. Heb jij Mane ook geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:31:
[...]

Ja precies dat, ik speel met hem als linker cam / links buiten, de voorzetten zijn wel prima, maar hij voelt niet als 99 agility. Hiervoor had ik Messi, die dribbelt veel beter. Heb jij Mane ook geprobeerd?
Mane kan ik helaas niet betalen :+

Maar wat je aangeeft Salah voelt zo niet wendbaar aan zoals andere buitenspelers zoals Martins, Messi, Neymar etc. Komt waarschijnlijk door ze body type. Vind zelf beetje op een stocky bodytype lijken al heeft hij ze eigen bodytype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:09:
[...]

Mane kan ik helaas niet betalen :+

Maar wat je aangeeft Salah voelt zo niet wendbaar aan zoals andere buitenspelers zoals Martins, Messi, Neymar etc. Komt waarschijnlijk door ze body type. Vind zelf beetje op een stocky bodytype lijken al heeft hij ze eigen bodytype.
Snap ik :D, maar ik dacht wellicht heb je de gold een keer gebruikt of een andere special Mane :)

Ja klopt, z'n body type is het probleem. Zelfde had ik ook met Matthaus, die vond ik vorig jaar geweldig, dit jaar 3x niks.

[ Voor 14% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-05-2022 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:18:
[...]

Snap ik :D, maar ik dacht wellicht heb je de gold een keer gebruikt of een andere special Mane :)

Ja klopt, z'n body type is het probleem. Zelfde had ik ook met Matthaus, die vond ik vorig jaar geweldig, dit jaar 3x niks.
De gold is prima, die gebruik ik nu toevallig voor de PL Cup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:13
Red Bernardo Silva gekregen, verder 2x tradeable Alisson en tradeable VVD. Helaas VVD verkocht vanwege zijn pace split, jammer want irl is hij de beste CB ter wereld.

Met de 80+ PL picks Vieira Moments afgemaakt.

Prima weekend qua packluck. Nu even kijken wat ik met die coins ga doen. Prio ligt bij een LB en evt een vervanger voor Bruno Fernandes (verdedigend is hij wss zwak op een 2 mans middenveld).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqvKh1gihI2PP8pfBgTwRkJ3YRI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tcGnrwj4nu668XZcVTRWHJwA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-05 20:35

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren een pack of 20 open gemaakt. Met nog wat sbc. Niks noppes nada. Het zit me niet mee dit jaar.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
pacod schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:30:
Dit team in 5 dagen bij elkaar gespeeld op de PlayStation. Net nog met brakke silver Braziliaanse spelers 2 tokens en wat fodder en Bernardo Silva😃

[Afbeelding]

Moet zeggen dat mijn middenveld bij elkaar gekocht is na het packen van Jota in een 7,5k pack
Mooi teampje hoor! Ik heb inmiddels ook wat moois kunnen maken met de rewards van de WL en omdat ik gisteren uit de 2e SBC nog Rice packte. Het is toch ongelofelijk dat je zo'n team kan maken na zo'n 5-6 dagen spelen. Het voelt zelfs oneerlijk van mijn kant als ik weer tegen een full icon team speel met speciale versies van de duurste spelers zoals Mbappe, Ronaldo enzo erbij. Daar heeft iemand dan het hele jaar voor gespeeld om het bij elkaar te sparen maar mijn team is toch niet eens zo veel minder. Met mijn gouden spelers merkte ik wel een groot verschil in kwaliteit maar nu toch niet meer. Natuurlijk zijn zijn spelers nog wat beter maar het verschil is toch wel minimaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DgzCEfyHvui9nTR-jhGYZahKWDo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/85SZ3lA0PLTLX26CRTh8F5tt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
sjakieman schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 13:06:
[...]

Mooi teampje hoor! Ik heb inmiddels ook wat moois kunnen maken met de rewards van de WL en omdat ik gisteren uit de 2e SBC nog Rice packte. Het is toch ongelofelijk dat je zo'n team kan maken na zo'n 5-6 dagen spelen. Het voelt zelfs oneerlijk van mijn kant als ik weer tegen een full icon team speel met speciale versies van de duurste spelers zoals Mbappe, Ronaldo enzo erbij. Daar heeft iemand dan het hele jaar voor gespeeld om het bij elkaar te sparen maar mijn team is toch niet eens zo veel minder. Met mijn gouden spelers merkte ik wel een groot verschil in kwaliteit maar nu toch niet meer. Natuurlijk zijn zijn spelers nog wat beter maar het verschil is toch wel minimaal.

[Afbeelding]
Vanaf TOTS gaat het idd snel. Die mensen met die icon/TOTY teams hebben in de afgelopen maanden wel veel voordeel gehad omdat goeie speciale kaarten toen veel moeilijker te bemachtigen waren. Een vriend van mij begon in Fifa 21 aan het einde van TOTS, binnen 2 weken had hij een top team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05 14:50
sjakieman schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 13:06:
[...]

[Afbeelding]
Hoe krijg je zon team in 5 dagen? Ik speel nu paar maandjes (niet mega actief) maar ik heb pas een 85 rated team met nog paar gouden spelers...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Wat lekker :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3pWxZSWbrYop7EG4XTyzI9dyXGU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SzeURBb9O55xO45lyaHqyWrg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:47
Zelf heb ik Varane en Marq. Toty, maar deze kaart is enorm vervelend om tegen te spelen!

Vandaag wat Rival potjes in div 3 gespeeld, bijna in de helft van de elftallen kom ik CR7 TOTS tegen, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-05 20:35

Oxigeon

En zo is dat!

Sn3gG3l schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:57:
[...]

Hoe krijg je zon team in 5 dagen? Ik speel nu paar maandjes (niet mega actief) maar ik heb pas een 85 rated team met nog paar gouden spelers...
Ik speel nu ook een maand of 2 a 3. Packluck heb ik ook niet. De volgende spelers heb ik in mijn team.

Ook geen idee hoe ik betere spelers moet verkrijgen. Verschillende sbc geprobeerd. Maar helaas geen geluk voor mij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAeJ6Xz8EvISWFv2IimXkFwKfkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zM1tkcdaYMGYPOYSJ3RXZYW6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 10-05-2022 19:43 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het afvoer putje van fifa is weer online hoor vanavond in online friendlys :')

3x pauzes bij scoren, juichen etc. Heel toevallig zijn het ook allemaal Duits gerelateerde gebruikers namen of club namen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 09:38
Prima TOTS-avondje weer: Rodri voor fodder, Bernardo Silva (had ik al tradeable) en uit die EFL TOTS Twine (LW). Ook veel 88/87/86-rated fodder.

Nu nog zo'n 350K over na ongeveer 120K in picks gegooid te hebben. Ben nog aan het twijfelen om TAA te halen....heb nu zijn Rulebreakers nog steeds, haha

[ Voor 13% gewijzigd door allstarted1 op 10-05-2022 21:16 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Sn3gG3l schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:57:
[...]

Oxigeon schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:42:
[...]

Ik speel nu ook een maand of 2 a 3. Packluck heb ik ook niet. De volgende spelers heb ik in mijn team.

Ook geen idee hoe ik betere spelers moet verkrijgen. Verschillende sbc geprobeerd. Maar helaas geen geluk voor mij

[Afbeelding]
Het meeste geluk had ik met de community TOTS SBC, die was eigenlijk te duur voor mij maar ik had Mauro Junior al half gedaan zonder dat ik het probeerde. Bleek dat ik nog 3 potjes squad battle moest spelen om 'm te voltooien. Iets met assists van verdedigers en goals eredivisie spelers. Hoewel ik normaal nooit zin heb om die objectives te doen was het dit keer wel wel moeite waard.

Daar kreeg ik dus Zaha uit, verder had ik genoeg gespaard voor TOTS McGinn (42k) en met verder untradable gouden spelers en spelers onder de 1k ging ik de playoffs en WL in. Deed ook de Boscagli SBC met mijn untradable spelers zodat ik deze kon gebruiken als er in de toekomst weer een SBC zou komen waar ik een TOTS voor in moest leveren.

Op zondag packte ik toen Kokcu TOTS, denk uit een SBC of uit rewards. Na McGinn was mijn geld zo goed als op dus het duurde tot zondagavond voordat ik net genoeg had voor Mazraoui (23k) zodat ik deze 3 eredivisie spelers in mijn team kon zetten. Rodri TOTS en Gakpo TOTS kreeg ik uit mijn WL rewards voor 8 wins en de dag daarna packte ik dus Rice TOTS uit de SBC.

Na wat puzzelen bleek dat ik Timber, Sangare, Wijndal en Unnerstall voor zo'n 140k zou kunnen kopen voor een heel team TOTS spelers. Verkocht McGinn weer en had geluk dat er wat populaire SBC's waren maandag, daardoor had ik samen met geld dat ik had verdiend met WL e.d. vandaag genoeg om deze 4 te kopen.

Ik zet tot nu toe elke speler die niet untradable is direct op de transferlijst, maar wel voor de hoofdprijs. Spelers van 84 list ik op 7,5k, elke willekeurige gouden speler voor 2k. Soms verkoop je even niks, zodat het heel lang duurde voor ik Mazraoui kon kopen maar als er een paar goede SBC's zijn zoals maandag dan verkoop je bijna alles voor deze of zelfs hogere prijzen (veel gouden voor 3k verkocht toen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paar pl packs gemaakt . TAA er uit, die had ik al verhandelbaar dus prima 150k er weer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:27:
[...]

De gold is prima, die gebruik ik nu toevallig voor de PL Cup :P
Had de 92 mane even gekocht om uit te proberen. Tax is toch wat veel bij een speler van 3 miljoen :+
Maar dat bevalt me wel, wel iets beter dan Salah. Dus ik denk dat ik hem wel ga kopen binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 23:13:
[...]

Had de 92 mane even gekocht om uit te proberen. Tax is toch wat veel bij een speler van 3 miljoen :+
Maar dat bevalt me wel, wel iets beter dan Salah. Dus ik denk dat ik hem wel ga kopen binnenkort.
Ja die tax is echt gezeik. Zorgt er gewoon voor dat ik minder spelers gebruik.

Wel lekker die mane heeft ook een skillmoves upgrade gehad :) toch denk wel de beste links buiten samen met dinho in de game nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Electronic Arts geeft voetbalgame FIFA volgend jaar nieuwe naam

FIFA-directeur Gianni Infantino "is er zeker van dat alleen de authentieke, echte games met de FIFA-naam de beste voetbalgames zullen blijven".

Gianni kan het natuurlijk weten aangezien zijn Fifa altijd op een "authentieke" manier zaken doet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-05 23:43
Robbio85 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 10:04:
Electronic Arts geeft voetbalgame FIFA volgend jaar nieuwe naam

FIFA-directeur Gianni Infantino "is er zeker van dat alleen de authentieke, echte games met de FIFA-naam de beste voetbalgames zullen blijven".

Gianni kan het natuurlijk weten aangezien zijn Fifa altijd op een "authentieke" manier zaken doet d:)b
De fifa wou 1,2 miljard van EA krijgen voor 4 jaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
fifanoob schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 10:05:
[...]

Je weet wat EA per jaar op strijkt aan alleen FUT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 10:05:
[...]

Idd, ook de heren bij de Fifa hebben met hogere woonlasten en duurdere boodschappen te maken. De steekpenningen uit Rusland en Qatar zijn niet langer toereikend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
saert schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:08:
[...]

Klopt, dat geld kan dan in ontwikkeling van de game worden gestoken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:42
Robbio85 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:10:
[...]

Klopt, dat geld kan dan in ontwikkeling van de game worden gestoken ;)
Deden ze dat maar, je ziet nu ook niets terug van wat de game ze allemaal opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:20:
[...]

Deden ze dat maar, je ziet nu ook niets terug van wat de game ze allemaal opbrengt.
Moet zeggen buiten laatste 2 weekendde vind ik de servers dit jaar wel prima. Hier zie ik dus wel duidelijk verbetering in t.o.v. vorige jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Traeces schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:22:
[...]

Moet zeggen buiten laatste 2 weekendde vind ik de servers dit jaar wel prima. Hier zie ik dus wel duidelijk verbetering in t.o.v. vorige jaren.
En het aanbod in content is dit jaar ook echt veel. Persoonlijk iets teveel maar gebrek er aan kan je niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:08:
[...]

Wat heeft dat er mee te maken? 300 mil per jaar om de naam FIFA te mogen gebruiken. De naam he.

Staat voor mij helemaal los van wat ze met FUT verdienen. Dat vind ik ook schandalig maar goed dat staat hier los van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WasBak schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:26:
[...]

En het aanbod in content is dit jaar ook echt veel. Persoonlijk iets teveel maar gebrek er aan kan je niet noemen.
Agree, vind dit jaar ook echt teveel promo's. Ze hadden er wel 1/2 mogen weglaten. Vind de Fut Captains en Fut Fantasy wel leuk bedacht dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
fifanoob schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:31:
[...]

Wat heeft dat er mee te maken? 300 mil per jaar om de naam FIFA te mogen gebruiken. De naam he.

Staat voor mij helemaal los van wat ze met FUT verdienen. Dat vind ik ook schandalig maar goed dat staat hier los van.
De afgelopen 10 jaar betaalden ze er ook gewoon 150 miljoen per jaar voor.
Blijkbaar kon dat wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
De promo's waren idd goed dit jaar, en de gameplay was beter. Maar toch vind ik bij zo'n AAA titel dat ze die rare fratsen van keepers en andere glitches kunnen oplossen. En bv het feit dat het gros van de icons niet bruikbaar / meta is. Terecht dat een Cruijff geweldig is in-game, maar bv van Basten is onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
dutchgio schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:54:
[...]

De afgelopen 10 jaar betaalden ze er ook gewoon 150 miljoen per jaar voor.
Blijkbaar kon dat wel uit.
Ja en waarom moet het nu het dubbele zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Robbio85 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:04:
De promo's waren idd goed dit jaar, en de gameplay was beter. Maar toch vind ik bij zo'n AAA titel dat ze die rare fratsen van keepers en andere glitches kunnen oplossen. En bv het feit dat het gros van de icons niet bruikbaar / meta is. Terecht dat een Cruijff geweldig is in-game, maar bv van Basten is onbruikbaar.
Ik zou ook geen manier kunnen bedenken om dat er uit te krijgen.
Je speelt nou eenmaal een redelijk simpele game waarbij je zelf de spelers de instructies moet geven. Krijg datgene wat van basten zo bijzonder maakte maar eens goed verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
cubert20 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:41:
[...]

Ik zou ook geen manier kunnen bedenken om dat er uit te krijgen.
Je speelt nou eenmaal een redelijk simpele game waarbij je zelf de spelers de instructies moet geven. Krijg datgene wat van basten zo bijzonder maakte maar eens goed verwerkt.
Toch kan het wel. Het is denk ik maar net hoe goed ze hun best doen. Ik speelde een poosje met Socrates en die kwam met zijn passing/lobjes en loeiharde afstandskogels toch aardig in de buurt van de echte Socrates zoals ik hem herinner op het WK van 1982 (ja, nogmaals, ik ben oud...). Maar Van Basten komt inderdaad niet echt in de buurt, doordat ze aan hem gewoon simpelweg te weinig aandacht hebben besteed vermoed ik. Zo zijn er nog wel wat meer miskleunen in het spel, zowel goed (gouden Kimpembe van 83 rated kan nog steeds aardig mee) en slecht (meestal de keepers). Het blijft mensenwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
Moody2204 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:24:
[...]

Toch kan het wel. Het is denk ik maar net hoe goed ze hun best doen. Ik speelde een poosje met Socrates en die kwam met zijn passing/lobjes en loeiharde afstandskogels toch aardig in de buurt van de echte Socrates zoals ik hem herinner op het WK van 1982 (ja, nogmaals, ik ben oud...). Maar Van Basten komt inderdaad niet echt in de buurt, doordat ze aan hem gewoon simpelweg te weinig aandacht hebben besteed vermoed ik. Zo zijn er nog wel wat meer miskleunen in het spel, zowel goed (gouden Kimpembe van 83 rated kan nog steeds aardig mee) en slecht (meestal de keepers). Het blijft mensenwerk.
Hard schieten en goede passing zijn redelijk makkelijk te emuleren met code. De 'genialiteit' die sommige spelers hebben om op bepaalde momenten onverwachte, niet eerder vertoonde dingen te doen is dat niet. Denk bijvoorbeeld aan de befaamde volley van Van Basten... als jij daar als speler niet besluit uit te halen maar om de bal een tikje breed te geven voor een sweaty intikker dan is dat jouw beslissing en niet die van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35
Robbio85 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:04:
Kijk alleen dit filmpje van Dennis Bergkamp en je ziet dat zoals hij speelde hij gemaakt zou zijn voor FIFA, terwijl het er bij zijn Icon helaas helemaal niet uitkomt. :?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5cqrYLw4_xRbm7_uQHeqMoCaRA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bQ7CcNeBR2wasxVdprPSyt40.jpg?f=fotoalbum_large

Zo eindelijk na 50 80+ picks een TOTS gepakt en wat voor eentje! Verder uit de PL TOTS Trent gekregen, misschien dat ik hem op LB probeer, want mijn Carlos Alberto doet het prima op RB en Roberto Carlos eigenlijk ook goed op LB en Zanetti 93 ziy ook nog op de bank. Rodri uit de 85x5, kortom niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bruno uit de tots, 83+ was gewoon kut.. dit was het dan tot Ultimate TOTS🤣

Even een welverdiende pauze van alle sweatfests. Ik kan me na PL TOTS even niet meer motiveren om voor rewards te spelen met wedstrijden tegen teams die niet willen voetballen. Ik hoop dat dat in 23 echt beter gaan worden en aanvallend voetbal zal worden beloond

[ Voor 63% gewijzigd door Augy op 11-05-2022 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:53:
Bruno uit de tots, 83+ was gewoon kut.. dit was het dan tot Ultimate TOTS🤣

Even een welverdiende pauze van alle sweatfests. Ik kan me na PL TOTS even niet meer motiveren om voor rewards te spelen met wedstrijden tegen teams die niet willen voetballen. Ik hoop dat dat in 23 echt beter gaan worden en aanvallend voetbal zal worden beloond
90% loop je maar tegen muren te spelen en ongelofelijk toxic volk. Snap wel dat je ff pauze neemt.

Vanavond waren friendlys ook echt weer niet te spelen, continu connectie blokjes boven. Zelfs me 99 agility spelers voelde als tanks aan en konden amper normaal dribbelen.

Kijk wel even wat ik doe dit weekend , bundes interesseert me vrij weinig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:31:
[...]

Hard schieten en goede passing zijn redelijk makkelijk te emuleren met code. De 'genialiteit' die sommige spelers hebben om op bepaalde momenten onverwachte, niet eerder vertoonde dingen te doen is dat niet. Denk bijvoorbeeld aan de befaamde volley van Van Basten... als jij daar als speler niet besluit uit te halen maar om de bal een tikje breed te geven voor een sweaty intikker dan is dat jouw beslissing en niet die van het spel.
Daar heb je ook weer gelijk in. Het blijft geprogrammeerd. Iets onverwachts zoals inderdaad die volley zal je niet snel zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:25
Team op wat fronten aangepast. :)

Rice en Alli zijn voor mij echt heer en meester op het middenveld. Onderscheppen beide erg veel.

Vlahovic ben ik nog niet echt over uit. Mist toch best wat 1 op 1 kansen voor mij, maar goed, had niks extra's meer te besteden qua coins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lj9zrE2qTku36T0kj9V80XqmJJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/axi4f6q8mTFvvLU9xYy7nFuu.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame speel ik voornamelijk 4-2-2-2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JemGhitieTI-3N5LXCemlXenbY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LOpHpZG2P66VY6qBPoshXVbg.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Ik dacht ik open effe een 7,5k pakketje in de store:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDh_FH6hXM9Co1fJBjYmyWWw1PE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wSCPTh48wjBcwhKckwU72iPb.png?f=fotoalbum_large

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:49
Sinds begin maart heb ik FIFA helemaal niet meer aangeraakt (zie je denk ik ook aan mijn team haha). Zojuist even een paar potjes Rivals gespeeld, zag dat ik weer naar Divisie 3 ben gedaald. Moet zeggen dat er geen enkel verbetering is qua connectie. Ik ervaar nog best wat delay ondanks de lage ms. Wel voelt het weer heel anders wanneer je voor een lange tijd geen FIFA heb gespeeld. Het was weer ff wennen, maar ben ook benieuwd naar de Ligue 1 TOTS.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTarlZWFx1sBQ6YW5mggiD0WqoU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GRWbpiiucYHpqx75pxqpBfe1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• allstarted1
Helemaal niets uit de rewards deze week, behalve een Gold Pogba. Dus maar even vijf 80+ picks gemaakt uit frustratie. Totally worth it! :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ek9QiIeQGUlrgp20nlvoJn4_Z8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DAPeqciKVAsh956KLJm8hLAB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
allstarted1 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:18:
Helemaal niets uit de rewards deze week, behalve een Gold Pogba. Dus maar even vijf 80+ picks gemaakt uit frustratie. Totally worth it! :o

[Afbeelding]
Nice! Daar had ik gisteren 10 keer zoveel pack voor nodig. Waar ga je hem gebruiken? Ik denk dat ik hem in de spits gebruik met een engine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
_Uploader_ schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:35:
[...]

Nice! Daar had ik gisteren 10 keer zoveel pack voor nodig. Waar ga je hem gebruiken? Ik denk dat ik hem in de spits gebruik met een engine.
Maar je hebt 'm wel, haha. Gisteren had ik niets uit de packs: een dubbele Allison uit de TOTS Upgrade en Rodri uit een pick (again).

Ik heb Son op LW geplaatst, aangezien m'n basisopstelling 4-3-3 (3) is. Denk dat ik hem via de tactieken ga uitproberen in een 4-4-2 met Origi Showdown naast hem (nog steeds erg goed voor mij).

Hoe het nu ingesteld staat, schuift Silva vanuit CAM naar de spits in de 4-4-2 en neemt Grealish FB positie in op het middenveld. Maar met Son is dat natuurlijk doodzonde. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
_Uploader_ schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:35:
[...]

Zou ik ook doen, heb al aardig wat goals om de oren gekregen van deze Son...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Iemand trouwens ervaring met Jota? Ik ben toch erover aan het twijfelen om hem eens te proberen in plaats van Origi. Speelde gisteren een paar keer tegen hem en vond het echt een bloedirritante kaart om tegen te verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Kut guaranteed PL pack. Krijg Ruben Diaz, die had ik al rood.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:55
Mijn team at the moment:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_TCKJg-986OC34MRu16jGZuCK8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rLgnfCZqxs7dsItRfYxugVr5.jpg?f=fotoalbum_large

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:18:
Iemand trouwens ervaring met Jota? Ik ben toch erover aan het twijfelen om hem eens te proberen in plaats van Origi. Speelde gisteren een paar keer tegen hem en vond het echt een bloedirritante kaart om tegen te verdedigen...
Ik kan 'm niet vergelijken met Origi, want die heb ik niet. Maar Jota in de spits bevalt mij uitstekend. Goede loopacties en een lekker schot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:25
Iedereen krijgt die klote Diaz. Heb hem nu al 3x :/

Daarnaast ook Trent, KdB, Son, Allison en Jota.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:56
Beavbusi schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:36:
Iedereen krijgt die klote Diaz. Heb hem nu al 3x :/

Daarnaast ook Trent, KdB, Son, Allison en Jota.
Ik wil juist Dias maar krijg Trent 3x en Alisson 2x

Mag niet klagen;
Rice, Trent staan in de basis
Bruno Fernandes bank

Alleen Alisson krijg ik (nog) niet in mijn team

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:55
Alisson TOTS staat niet heel best aangeschreven als kaartje..
Ik zou hem vermijden..

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
CrazY1985 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:56:
Alisson TOTS staat niet heel best aangeschreven als kaartje..
Ik zou hem vermijden..
Ik heb hem op doel staan en het is wisselend. In een gescripte pot tegen een off-chem 83-rated team kreeg 'ie er zeven om de oren. Tegen een 92-rated team pakte hij de meest zieke ballen. :P Blijft een apart spelletje, dat FIFA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is met alle keepers zo, gewoon kiezen welke het beste de CB's linkt qua chemistry en er verder niet te veel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ea mag mij niet meer volgens mij...laatste tijd pack ik allemaal troep...gister toch die tots bpl gedaan....rodrigo....tja dan weet je genoeg ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik ben jaloers op spelers die meerdere skillmoves aan elkaar kunnen comboën. Gisteren in draft dolde mijn tegenstander 3 van mijn spelers uit om daarna eenvoudig te scoren. Na afloop stuurde ik hem een berichtje, dat dit 1 van de mooiste doelpunten was die ik ooit tegen kreeg. Het bijzondere was vooral hoe snel en smooth hij die moves aan elkaar reeg. De ene move volgde direct op de andere en was echt effectief en bedacht. Dus niet lukraak in de lucht dollen en hopen dat het goed uitpakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:56
De club wat verder leeg gemaakt op 80+ player picks.
Weer Alisson :P

De TOTS vangst tot nu toe is:
Bruno Fernandes
Trent 3x
Alisson 3x
Rice 1x

Met wat fodder Delle Alli en Phil Foden SBC gedaan.
Zeker Alli is best goed. Foden nog niet echt veel kunnen testen.

Team ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NP26zdzPBxZTuDpFoKx9Gm0Ljs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yXcN6SMCvsiYJLPTz7j2eJFL.png?f=fotoalbum_large

Op de bank dan nog noemenswaardig:
Petit moments
Kaka Prime
Best mid icon
Bruno Fernandes TOTS
Cancelo HL
Caligiuri :)
Cafu Moments (sorry, maar TAA is beter)
MBappe gold
Kokcu TOTS (ook verrassend goed)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Pffff- the luck continues :D

84+ pick: TAA die ik gisteren gekocht had. Nu dus Jota maar gehaald om te proberen. Krijg ik die nu ook weer in een pack?

- Bernardo Silva gekocht: uit een pick gehaald
- Bruno Fernandes gekocht: uit een pack getrokken
- Rice gekocht: haal hem uit een tradeable pack
- Trent Alexander Arnold gekocht: uit de pick
- Rodri gekocht als fodder: 3x uit picks
- Nu Jota dus nog, haha :+

Team staat er nu wel lekker bij!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZuU_HJ07p0G7m9MYK6iPPDTl0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QyAqWjMMGQjpu9zXNSJM5ECx.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 105 ... 128 Laatste