Vorig seizoen in divisie 6 geeindigd. Op dat niveau kom je teams tegen met een kaartje of 6 die speciaal zijn en hogere stats hebben. Al kom ik ook nog geregeld gouden teams tegen met bv Ronaldo, neymar en messi in een teamsjakieman schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:47:
[Afbeelding]
Laat ik mijn team hier ook maar eens delen dan!Al een hele verbetering dan waarmee ik begon, met veel bronzen en zilveren spelers. Hakimi en Telles waren untradable (net als de slechte spelers in het team). Wilde eigenlijk een PL team maken maar ik koos nogal een slechte tijd om mijn eerste zuurverdiende 7k uit te geven want door de SBC van gisteren schoten de prijzen direct omhoog.
Gisteren toch maar begonnen met de gratis versie bij ps plus. Was alweer even geleden want ik had ik fifa 21 al overgeslagen maar ik zie hier nog wel veel dezelfde namen. Gelukkig ben ik teams zoals ik hier zie nog niet tegen gekomen in rivals, hoogstens met 1-2 tots spelers maar die waren meestal goed te doen nog. Met 1 nederlaag de eerste 2-3 (weet niet meer zeker) divisies doorgekomen. Vraag me af hoe lang het nog te doen is voordat ik tegen een muur op loop vanwege het kwaliteitsverschil. Nu eerst maar eens kijken hoe ik mijn volgende 10k ga besteden!
Het is toch wel weer een verslavend spelletje direct.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal