Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 19:44

Oxigeon

En zo is dat!

sjakieman schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:47:
[Afbeelding]

Laat ik mijn team hier ook maar eens delen dan! ;) Al een hele verbetering dan waarmee ik begon, met veel bronzen en zilveren spelers. Hakimi en Telles waren untradable (net als de slechte spelers in het team). Wilde eigenlijk een PL team maken maar ik koos nogal een slechte tijd om mijn eerste zuurverdiende 7k uit te geven want door de SBC van gisteren schoten de prijzen direct omhoog.

Gisteren toch maar begonnen met de gratis versie bij ps plus. Was alweer even geleden want ik had ik fifa 21 al overgeslagen maar ik zie hier nog wel veel dezelfde namen. Gelukkig ben ik teams zoals ik hier zie nog niet tegen gekomen in rivals, hoogstens met 1-2 tots spelers maar die waren meestal goed te doen nog. Met 1 nederlaag de eerste 2-3 (weet niet meer zeker) divisies doorgekomen. Vraag me af hoe lang het nog te doen is voordat ik tegen een muur op loop vanwege het kwaliteitsverschil. Nu eerst maar eens kijken hoe ik mijn volgende 10k ga besteden!

Het is toch wel weer een verslavend spelletje direct.
Vorig seizoen in divisie 6 geeindigd. Op dat niveau kom je teams tegen met een kaartje of 6 die speciaal zijn en hogere stats hebben. Al kom ik ook nog geregeld gouden teams tegen met bv Ronaldo, neymar en messi in een team

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 16:40
M'n 2 CB's zijn wel OK tot het einde van deze fifa denk ik nu.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bLqnfyq/Screenshot-20220504-205149-Companion.jpg

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:45
Maichel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:59:

[Afbeelding]
Socrates! Nice. Hier ook een poos mee gespeeld en ik mis 'm stiekem wel een beetje. Ik hou van dat soort spelers. Als je er mee overweg kunt, is hij onwijs goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-06 20:31
Maichel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:59:

[Afbeelding]
Ben ook aan twijfelen om Gomez te halen wat een monsterkaart is dat zeg! Heb je hem al in game geprobeerd? Jammer dat ie maar 6 dagen beschikbaar is dus moet na het weekend beslissen wat te doen. Zal ook afhangen wat de nieuwe content word met PL tots vanaf morgenavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:53
Ik wilde ook Gomez gaan doen, maar toen kreeg ik Laporte uit het community pack :D
Gomez maar even laten schieten dus. Heb helaas geen ruimte voor Laporte nog in het team. Hopelijk krijgen we in het PL TOTS nog een Sangare achtig type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-06 20:27
Markmaas schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 06:24:
[...]

Ben ook aan twijfelen om Gomez te halen wat een monsterkaart is dat zeg! Heb je hem al in game geprobeerd? Jammer dat ie maar 6 dagen beschikbaar is dus moet na het weekend beslissen wat te doen. Zal ook afhangen wat de nieuwe content word met PL tots vanaf morgenavond.
Twijflel ook, heb varane ook al dus samen met varane het cv duo. Waar ik ook over twijfel is zijn koppen, al ze stats daarvoor zijn best matig voor zo’n dure sbc. Ook zijn acceleratie is vrij matig voor de tijd van het jaar. Kijk ook wel even morgen aan wat ik eventueel pack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Markmaas schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 06:24:
[...]

Ja even mee gespeeld. Is zeker fijn al merk ik nog niet zoveel verschil met Timber die ik hiervoor had. Maar ja maar 2 potjes gespeeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Nachtapotheker schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 06:54:
Ik wilde ook Gomez gaan doen, maar toen kreeg ik Laporte uit het community pack :D
Gomez maar even laten schieten dus. Heb helaas geen ruimte voor Laporte nog in het team. Hopelijk krijgen we in het PL TOTS nog een Sangare achtig type.
Kante :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:50
Nachtapotheker schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 06:54:
Ik heb hem uiteindelijk gedaan.. had laporte tradeble en kon hem volledig uit m'n club doen..

Nog geen wedstrijd gespeeld overigens.. laat wel weten wat ik ervan vind. Vind laporte echt een beest namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 06:59:
[...]

Twijflel ook, heb varane ook al dus samen met varane het cv duo. Waar ik ook over twijfel is zijn koppen, al ze stats daarvoor zijn best matig voor zo’n dure sbc. Ook zijn acceleratie is vrij matig voor de tijd van het jaar. Kijk ook wel even morgen aan wat ik eventueel pack :)
Acceleratie is nagenoeg zelfde als varane. Koppen is idd een dingetje. Zit nog te kijken of het anchor of shadow word

Defence is nu cancelo TOTY - Varane FB - Gomez FB - Zanetti PIM met Lloris TOTS op goal. Die zit wel even goed voorlopig

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 05-05-2022 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 07:47:
[...]

Acceleratie is nagenoeg zelfde als varane. Koppen is idd een dingetje. Zit nog te kijken of het anchor of shadow word

Defence is nu cancelo TOTY - Varane FB - Gomez FB - Zanetti PIM met Lloris TOTS op goal. Die zit wel even goed voorlopig
Got a point.

Bekijk het wel even na de WL als ik toevallig een gruwelijke pl cv pack dan is de keuze snel gemaakt. . Heb nog wel het dingetje dat ik Fransen in me elftal moet hebben om FF Dembele te kunnen linken. Die wil ik echt blijven gebruiken die is geweldig.

Dus zie meer prio in het afmaken van de Vieira SBC :) Word leven allemaal ff wat makkelijker met een Franse icon.

Iemand TOTS Todibo al gebruikt ? Kreeg hem uit me Community TOTS pack, dus heb FS Ndicka maar verkocht omdat hij nog wat coins waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ik wacht ook het weekend even af voordat ik Gomez doe.
Qua stats redelijk vergelijkbaar met Laporte, op het koppen en springen na. Maar dan als SBC en niet voor 500k op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Net mijn 8e TOTS.....LLoris. Maar heb Casillas al, dus daar hou ik het bij. Lloris fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
TOTS Timber net uit een van de DR pakketjes, niet verkeerd. Heb alleen Prime Desailly en Moments Maldini al centraal achterin :P

[ Voor 6% gewijzigd door Saekerhett op 05-05-2022 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 08:33:
[...]

Iemand TOTS Todibo al gebruikt ? Kreeg hem uit me Community TOTS pack, dus heb FS Ndicka maar verkocht omdat hij nog wat coins waard is.
Ja hier Tobido! Heeft een beetje hetzelfde als Gomez, namelijk ook de 'speed split'. 84 acceleration en 92 sprint speed. Met een shadow er op verbeter je dat, maar je merkt die acceleratie wel soms. Verder een prima verdediger. Geen poespas verder. Gomez wel duidelijk beter lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:27
Moody2204 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 10:50:
[...]

Ja hier Tobido! Heeft een beetje hetzelfde als Gomez, namelijk ook de 'speed split'. 84 acceleration en 92 sprint speed. Met een shadow er op verbeter je dat, maar je merkt die acceleratie wel soms. Verder een prima verdediger. Geen poespas verder. Gomez wel duidelijk beter lijkt mij.
is ook 5x zo duur? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:32
Deze komt er ook aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXAhYfIV25PNTHfuKhJVcEZZChE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FVYlyDconyvcP5TmfGjaFI8l.jpg?f=user_large

Als die stats kloppen is die best wel interessant imo. Hij zou dan Captains Fernandinho vervangen in mijn team, dan kan Sangare op stayback.

[ Voor 12% gewijzigd door Robbio85 op 05-05-2022 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Te duur denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik ben mijn selectie uit aan het breiden om flexibeler met systemen om te kunnen gaan (bv 3-5-2 naast mijn 4-3-3). Ik ben op zoek naar een extra aanvaller die naast mijn Puskas kan spelen en misschien een upgrade van mijn CAM (Riquelme) of mijn 3e CV (Nesta en helaas untradeable) of een 2e CvM (nu zou die rol ingevuld moeten worden door Gerrard of Pirlo. Als de volgende Icon Swaps komen wil ik me R. Carlos halen.

Hebben jullie hier advies voor (nu iets van 800k en een zooi fodder voor SBC)?

Als aanvaller heb ik Del Pierro in gedachten (is die moments versie zoveel beter dan de prime versie gezien het bedrag (520k vs 120k) of alternatief is Cantona SBC.
Als CAM zit ik aan Socrates SBC te denken
Als CV upgrade is dit dan Maldini, maar dat gaat wel even duren voordat ik dat bij elkaar heb en is misschien een beetje zonde gezien mijn andere verdedigers en Nesta en Baresi untradeable zijn.
Als CVM denk ik aan Rijkaard (Moments versie) of Matthaus (91 rated versie).
Of zouden jullie iets anders doen?

In de meeste gevallen kan ik maar 1 optie kiezen.

Dit is mijn huidige team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PxtJv1TNtkc0oV6mcGsH1J3lq8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uZo1sNxFRUsWQQI91KKdlhIP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 10:50:
[...]

Vanavond eens proberen in de WL kwali :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P-nQekA0T9spoiRYkELNE4Vd7q4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d7Fn4bS1QTDVnKobrNiUxkra.jpg?f=fotoalbum_large

Momenteel me team :) Toch Vieira maar afgemaakt. Zoveel high rated fodder, straks heb ik alles dubbel door die grote packs. Koste me 200K om af te maken, prima prijs :)

Denk dat ik nog Gelson Martins koop vanavond i.p.v. Salah, erger me steeds meer dood aan hem. Die gast heeft altijd de meest achterlijke fratsen. Zeker als ik het vergelijk met Neymar.

Zodra PL TOTS uitkomt ga ik denk TAA halen voor RB dan kan Cancelo naar LB. CV naast Varane word waarschijnlijk Laporte of Virgil ( als ik die kan betalen ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Robbio85 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:11:
Deze komt er ook aan:
[Afbeelding]

Als die stats kloppen is die best wel interessant imo. Hij zou dan Captains Fernandinho vervangen in mijn team, dan kan Sangare op stayback.
De stats zouden officieel moeten zijn.
Ziet er uit als een erg goede kaart, kan ook wel eens een duur grapje worden als je ziet hoe duur ze Gomez al maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bozzel1987 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:24:
Ik ben mijn selectie uit aan het breiden om flexibeler met systemen om te kunnen gaan (bv 3-5-2 naast mijn 4-3-3). Ik ben op zoek naar een extra aanvaller die naast mijn Puskas kan spelen en misschien een upgrade van mijn CAM (Riquelme) of mijn 3e CV (Nesta en helaas untradeable) of een 2e CvM (nu zou die rol ingevuld moeten worden door Gerrard of Pirlo. Als de volgende Icon Swaps komen wil ik me R. Carlos halen.

Als aanvaller heb ik Del Pierro in gedachten (is die moments versie zoveel beter dan de prime versie gezien het bedrag (520k vs 120k) of alternatief is Cantona SBC.
Als CV upgrade is dit dan Maldini, maar dat gaat wel even duren voordat ik dat bij elkaar heb en is misschien een beetje zonde gezien mijn andere verdedigers en Nesta en Baresi untradeable zijn.

[Afbeelding]
Ik zou Pirlo en Lampard in de Lahm of Vieira-sbc doen. Pirlo en Lampard zijn allebei veeeeelste traag. Met Lahm zou je in game kunnen overschakelen naar 352 bijvoorbeeld met Lahm als 3e verdediger. Als 3e middenvelder zou ik gaan voor Kokcu, die ik niet heb uitgeprobeerd, maar waar anderen lyrisch over zijn. Verder zou ik Rivaldo vervangen omdat hij 2* weak foot heeft. Ook zou je kunnen overwegen om de centrale verdedigers te upgraden, omdat zij aan de trage kant zijn. Tot slot is Oblak ook ietwat achterhaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:34
Bozzel1987 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:24:

[Afbeelding]
Ik snap niet zo goed waarom je een heel icon team wilt hebben, maar ieder zijn voorkeur.
https://www.futbin.com/22/squad/3963796
Beginopstelling 5221 is 100% chemistry. Caqueret en Boscagli kosten samen rond de 100K, probeer daar maar eens vergelijkbare icons voor te halen.
Traeces schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:24:
[...]

Denk dat ik nog Gelson Martins koop vanavond i.p.v. Salah, erger me steeds meer dood aan hem. Die gast heeft altijd de meest achterlijke fratsen. Zeker als ik het vergelijk met Neymar.
Misschien zijn Sancho (5x5) en Mahrez (nu erg goedkoop :-)) ook nog goede opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ja de toty versie ziet er erg aantrekkelijk uit. :)
Ik wacht even af wat er verder nog komt.

Hij zou naast Matthaus komen, dan mis je wel wat lengte tov Sangare.

[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-05-2022 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:22
_Uploader_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:17:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom je een heel icon team wilt hebben, maar ieder zijn voorkeur.
Beginopstelling 5221 is 100% chemistry. Caqueret en Boscagli kosten samen rond de 100K, probeer daar maar eens vergelijkbare icons voor te halen.
[...]

Misschien zijn Sancho (5x5) en Mahrez (nu erg goedkoop :-)) ook nog goede opties?
Ik heb op een paar spelers na ook een icon elftal. Het leuke daaraan is dat je makkelijk slecht te linken spelers kan inpassen.

Momenteel Mazraoui maar op RB gezet en die bevalt me stukken beter dan PIM Zanetti op die plek. Die heb ik in de Vieira sbc gegooid

Met pijn en moeite weten te plaatsen voor de WL…als dit een voorbode is voor de WL zelf…. Dan zal ik alvast wat zweetbandjes ophalen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
dutchgio schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:47:
[...]

De stats zouden officieel moeten zijn.
Ziet er uit als een erg goede kaart, kan ook wel eens een duur grapje worden als je ziet hoe duur ze Gomez al maken.
Weet niet of ik hem ga doen, zal sowieso afhankelijk zijn van de prijs. Denk wel dat Gomez extra duur is vanwege zijn populariteit in vorige Fifa's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
[...]

[...]

Mahrez heb ik altijd twijfels bij zijn m/m workrates, zeker aangezien mijn buiten spelers flink belast worden in mijn speelstyle.

Sancho is zeker een leuke optie met 5*5* alleen een stuk duurder dan Gelson Martins.

Heb Gelson Martins al gebruikt dit jaar en vond verreweg de beste buiten speler die ik gebruikt heb dit jaar. Hoe snel en soepel hij is heeft zelfs Neymar niet :) karrenvrachten aan assists vanaf de achterlijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
[...]

[...]

Belangrijk detail: ik wil alleen spelen met spelers die ik in het echt ook leuk vindt. Ik heb dan meer met spelers van "vroeger" dan spelers van nu dus dan speel ik met Icons, de meta en dat spelers niet snel genoeg zijn vind ik van ondergeschikt belang. Maar bijvoorbeeld Ronaldinho en R9 zijn onbetaalbaar, want anders speelde ik met deze. Ik vind het dan leuker om een Pirlo te laten renderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
Weet dat het niet direct een FUT vraag is maar kun je momenteel nog Plus aanschaffen? In de webstore kan ik niet op bevestigen klikken bij het aankopen. Zal vast te maken hebben met die combi van Now en Plus ergens eind Juni maar daar heb ik nu natuurlijk niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Kon me toch niet houden en Gelson Martins en Laporte er bij gekocht :+

Wil zo sterk mogelijk team hebben deze WL :) Hoop nu toch wel de 60 punten te kunnen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
pacod schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:30:
[...]

Ik heb op een paar spelers na ook een icon elftal. Het leuke daaraan is dat je makkelijk slecht te linken spelers kan inpassen.

Momenteel Mazraoui maar op RB gezet en die bevalt me stukken beter dan PIM Zanetti op die plek. Die heb ik in de Vieira sbc gegooid
Ja dat snap ik heel goed en heb ik ook enigzins gedaan (https://www.futbin.com/22/squad/7471950 8) ). Alleen is het hebben van alleen icons geen goed idee lijkt mij gezien de prijsverhouding, maar dat voorbeeld geef je zelf ook al. Het mooiste is om een goede prijs performance verhouding te hebben met daarbij enige uitschieters qua spelers die je gepacked hebt.
Bozzel1987 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:00:
[...]

Belangrijk detail: ik wil alleen spelen met spelers die ik in het echt ook leuk vindt. Ik heb dan meer met spelers van "vroeger" dan spelers van nu dus dan speel ik met Icons, de meta en dat spelers niet snel genoeg zijn vind ik van ondergeschikt belang. Maar bijvoorbeeld Ronaldinho en R9 zijn onbetaalbaar, want anders speelde ik met deze. Ik vind het dan leuker om een Pirlo te laten renderen
Dat is idd niet geheel onbelangrijk, maar we weten natuurlijk niet van welke spelers je fan van bent en daarom haast niet te bepalen welke opties je het beste zou kunnen kiezen. Del Piero is ook 5*5 en zou een goede optie zijn.
Traeces schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:40:
Kon me toch niet houden en Gelson Martins en Laporte er bij gekocht :+

Wil zo sterk mogelijk team hebben deze WL :) Hoop nu toch wel de 60 punten te kunnen halen :P
Ik ben benieuwd naar Gelson! Hem wel eerder gebruikt toen hij 90 rated was, maar zijn 3* WF viel mij wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
_Uploader_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:56:
[...]

Ja dat snap ik heel goed en heb ik ook enigzins gedaan (https://www.futbin.com/22/squad/7471950 8) ). Alleen is het hebben van alleen icons geen goed idee lijkt mij gezien de prijsverhouding, maar dat voorbeeld geef je zelf ook al. Het mooiste is om een goede prijs performance verhouding te hebben met daarbij enige uitschieters qua spelers die je gepacked hebt.
[...]

Dat is idd niet geheel onbelangrijk, maar we weten natuurlijk niet van welke spelers je fan van bent en daarom haast niet te bepalen welke opties je het beste zou kunnen kiezen. Del Piero is ook 5*5 en zou een goede optie zijn.
[...]

Ik ben benieuwd naar Gelson! Hem wel eerder gebruikt toen hij 90 rated was, maar zijn 3* WF viel mij wat tegen.
Wanneer je naar binnenkomt kan je gewoon prima op doel rammen :) Scoor heel veel in de lange hoek met zijn outside footshot trait :) temminste met zijn 90 variant, dus zal nu nog wel makkelijker gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
_Uploader_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:56:

Ja del Piero en de andere spelers die ik noemde bijvoorbeeld. Over het algemeen spelers die actief waren tot begin jaren 2000. Ook bijvoorbeeld Bergkamp, van Basten, Ronaldinho, Ronaldo, Cantona, Hagi, Rui Costa en van Nistelrooy.

Is het verschil met del Piero tussen zijn 92 en 93 versie het prijsverschil waard?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maichel
Leuk man...zo een gegarandeerde Community TOTS SBC....

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Lh5V2rV/Screenshot-20220505-164308-Companion.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Maichel schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:45:
Leuk man...zo een gegarandeerde Community TOTS SBC....

[Afbeelding]
Doe mij er eentje dan! Ik heb nu nog Oyarzabal op LW, maar die is nu veruit het minste van mijn hele team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1dN_lR13eZWSqIzpX1ag_FS_Jg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XvbYv8Cy2GYqJ8WNswZTGBBT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Saekerhett op 05-05-2022 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Saekerhett schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:46:
[...]

Doe mij er eentje dan! Ik heb nu nog Oyarzabal op LW, maar die is nu veruit het minste van mijn hele team:

[Afbeelding]
Voor Zaha had ik ook Oyarzabal hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:00:
[...]

Wanneer je naar binnenkomt kan je gewoon prima op doel rammen :) Scoor heel veel in de lange hoek met zijn outside footshot trait :) temminste met zijn 90 variant, dus zal nu nog wel makkelijker gaan _/-\o_
Heb gelukkig Sancho met winst kunnen verkopen, want per ongeluk heb ik te haastig geboden op Gelson voor 845....
Eerste keer dat mij dit overkomt, de volgende keer zal ik beter uitkijken :-( .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Rivals is echt een hel vandaag. Kom tegen allemaal tegenstanders die in Elite Division thuishoren. Zit nu in 2, maar ik word potje na potje weggespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
_Uploader_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:16:
[...]

Heb gelukkig Sancho met winst kunnen verkopen, want per ongeluk heb ik te haastig geboden op Gelson voor 845....
Eerste keer dat mij dit overkomt, de volgende keer zal ik beter uitkijken :-( .
Pfff dat is zuur zeg…..
Saekerhett schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:49:
Rivals is echt een hel vandaag. Kom tegen allemaal tegenstanders die in Elite Division thuishoren. Zit nu in 2, maar ik word potje na potje weggespeeld.
Heb ook zeer wisselende tegenstand in Rivals. Zit normaal in elite. Maar nog geen tijd gehad voor Rivals.

Servers voelen ook echt bagger aan. Spelers reageren mega traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Saekerhett schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:49:
Ja hier exact hetzelfde. Duurt altijd weer ff voor de divisie uitgesorteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Kwali weer direct 4-0 gehaald maar omg wat speelt het slecht vanavond. Tijd geleden dat zo stroperig aanvoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Traeces schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:12:
Kwali weer direct 4-0 gehaald maar omg wat speelt het slecht vanavond. Tijd geleden dat zo stroperig aanvoelde.
Die PIM Vieira is wel een 1 mans sloop bedrijf zeg niet normaal :o Passing is ook nog eens geweldig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Bozzel1987 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:14:
[...]

Ja del Piero en de andere spelers die ik noemde bijvoorbeeld. Over het algemeen spelers die actief waren tot begin jaren 2000. Ook bijvoorbeeld Bergkamp, van Basten, Ronaldinho, Ronaldo, Cantona, Hagi, Rui Costa en van Nistelrooy.

Is het verschil met del Piero tussen zijn 92 en 93 versie het prijsverschil waard?
Ja dat denk ik wel, de stat van de 93 zijn veel beter en zijn workrates ook. De 92 is m/m en daar moet je tegen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:12:
Heb je ook met baby Vieira gespeeld? Zijn lompheid weerhoudt me ervan om de moments SBC te doen. Vraag me af hoe ze zich tegen elkaar verrhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Moody2204 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:04:
[...]

Ja hier exact hetzelfde. Duurt altijd weer ff voor de divisie uitgesorteerd zijn.
Tijdens weekend league rivals spelen helpt misschien ook.
Maar dat automatisch degraderen is niet handig aan het begin van een seizoen, dan speel je elke keer tegen tegenstanders van boven je niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Robbio85 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:01:
[...]

Heb je ook met baby Vieira gespeeld? Zijn lompheid weerhoudt me ervan om de moments SBC te doen. Vraag me af hoe ze zich tegen elkaar verrhouden...
Het is geen kante of Lahm inderdaad, maar vind hem niet extreem lomp aanvoelen.

Het is ook gewoon een pure sloper, hij wint ieder duel. Vind zijn lengte en kracht zeer fijn in mijn dwergen elftal :P en wat ik al aangaf zijn passing valt me totaal niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:17:
[...]

Het is geen kante of Lahm inderdaad, maar vind hem niet extreem lomp aanvoelen.

Het is ook gewoon een pure sloper, hij wint ieder duel. Vind zijn lengte en kracht zeer fijn in mijn dwergen elftal :P en wat ik al aangaf zijn passing valt me totaal niet tegen.
Ik twijfel nog even verder :P

Vooral voor de links wil ik graag een of twee goede icons in mn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
@Traeces thanks nog voor de tip met Caqueret! Meer dan prima speler en doet inderdaad niks onder voor Camavinga. :)

Team staat nu zo (ingame):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kLLcHprrU_EEO5yJTn07Oe7ACTE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p6X9RtGcLssqNWC58XCXULoL.jpg?f=user_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:07:
Weet dat het niet direct een FUT vraag is maar kun je momenteel nog Plus aanschaffen? In de webstore kan ik niet op bevestigen klikken bij het aankopen. Zal vast te maken hebben met die combi van Now en Plus ergens eind Juni maar daar heb ik nu natuurlijk niets aan :P
geen idee of je het antwoord al gevonden had, maar ja dat kan. Dat kan elk moment. Maar hoe speel je online dan als je geen plus hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Gurbuh schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:07:
fifanoob schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:21:
[...]

geen idee of je het antwoord al gevonden had, maar ja dat kan. Dat kan elk moment. Maar hoe speel je online dan als je geen plus hebt?
Zie onder andere:
Anoniem: 306567 in "[PS+] Playstation Plus"

Door de wijzigingen aan Ps Plus lijkt 'stacken' momenteel(?) niet mogelijk.
Ik zou je Ps plus pas upgraden als deze daadwerkelijk verlopen is, er lijkt iets niet goed te gaan om nu het abonnement te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
dutchgio schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:27:
[...]

[...]

Zie onder andere:
Anoniem: 306567 in "[PS+] Playstation Plus"

Door de wijzigingen aan Ps Plus lijkt 'stacken' momenteel(?) niet mogelijk.
Ik zou je Ps plus pas upgraden als deze daadwerkelijk verlopen is, er lijkt iets niet goed te gaan om nu het abonnement te verlengen.
Ohzo, ja ik ging er vanuit dat hij op moment geen ps+ had.

check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Heeft iemand nog handeltips? Er zullen vandaag een hoop pakjes opengaan. Hoe kunnen we hiervan profiteren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
Capsaicin schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:53:
Heeft iemand nog handeltips? Er zullen vandaag een hoop pakjes opengaan. Hoe kunnen we hiervan profiteren?
door nu alvast je club leeg te maken. Heel veel 83/82 en 81 rated spelers uit de 5 populaire comps zijn voor hun doen veel coins waard.

Verder ga ik een gokje doen met wat TOTW spelers. dit op advies van @buurman3 dus als het fout gaat, blamen we hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:04:
[...]

door nu alvast je club leeg te maken. Heel veel 83/82 en 81 rated spelers uit de 5 populaire comps zijn voor hun doen veel coins waard.

Verder ga ik een gokje doen met wat TOTW spelers. dit op advies van @buurman3 dus als het fout gaat, blamen we hem!
Strak plan, hier ook een paar TOTW kaarten gekocht. Afgelopen promo's in de gaten gehouden en de 84+ TOTW kaarten stijgen regelmatig tot boven de 25k. Kijken of dit tijdens TOTS ook nog gebeurt aangezien de packweight hoger lijkt te zijn nu...

Er komt ook weer een token systeem aan met de volgende rewards volgens twitter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O88g67wfg_4nNl0eaWv_zm9usT8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45vxnwiMSlQb2QJvTwNrzUFI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iRRtr1O_UcTd0sT4hdhVDb2b7nE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K4NpwUCimDBWGxL8lqHXWLR3.png?f=fotoalbum_large

Nou het gaat wel heel makkelijk, zowel het verbeteren van mijn team (dit heb ik al na 2 dagen, begon met Telles als sterspeler en de helft bronzen en zilveren spelers!) als het stijgen in rivals. 3-4 overwinningen (en bijna geen volledige potjes door alle disconnects) op rij zijn dan al genoeg voor de volgende divisie waardoor ik inmiddels al in divisie 5 zit. In divisie 6 had ik alles gewonnen, vooral omdat mijn team zoveel beter is geworden door de komst van Zaha TOTS (uit de TOTS SBC, had Mauro uit de doelstellingen ingeleverd) en McGinn TOTS voor minder dan 45k dus ik ben de muur nog niet tegen gekomen. Volgende stap is het vervangen van Diatta en Gueye die duidelijk de zwakste punten uit mijn team zijn. Alleen McGinn (44,5k), Allan (3,4k), Kimpembe (4,5k) en Diatta (0,6k) zijn niet untradable. Maar nu ik geen coin bonus meer heb gaat het sparen nog wat langzamer.

Belangrijkste les die ik tijdens het spelen heb geleerd is dat ik een stuk harder moet schieten dan ik in Fifa 20 gewend was. Ik schiet nu wat vaker op de lat maar ik scoor nu tenminste ook regelmatig alleen voor de keeper i.p.v. elke keer vrij voor de keeper een slap balletje tegen de keeper aan te schieten.

Wat ik ook merk dat 90% van mijn tegenstanders veel te veel de sprint knop gebruikt, hierdoor kan ik juist de duels winnen met mijn veel mindere spelers.

Zie trouwens dat ik ook al bijna genoeg punten voor de WL heb, maar dat komt misschien nog wat te vroeg. Heb ook niet echt veel tijd om te spelen dit weekend.

[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 06-05-2022 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
fifanoob schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:40:
[...]

Ohzo, ja ik ging er vanuit dat hij op moment geen ps+ had.

check
Dat was de correcte aanname ;) Gister lukte het ineens wel om een maandje te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Partypooper schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:06:
@Traeces thanks nog voor de tip met Caqueret! Meer dan prima speler en doet inderdaad niks onder voor Camavinga. :)

Team staat nu zo (ingame):

[Afbeelding]
Mooi dat hij bevalt, zeker de prijs scheelt enorm. Kan je weer een andere speler van kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik me niet vergis gaan vanavond om 19.00???? de Premier League tots online toch? He flink wat packs (stuk of 10) gespaard... En hoop dat ik mijn team kan gaan versterken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
_Uploader_ schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:41:
[...]

Ja dat denk ik wel, de stat van de 93 zijn veel beter en zijn workrates ook. De 92 is m/m en daar moet je tegen kunnen.
Hij speelt idd heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:03
fifanoob schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:04:
[...]

Ik heb nog nooit verlies gemaakt met informs jonguhhh :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 08:03
Robbio85 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:27:
[...]

Strak plan, hier ook een paar TOTW kaarten gekocht. Afgelopen promo's in de gaten gehouden en de 84+ TOTW kaarten stijgen regelmatig tot boven de 25k. Kijken of dit tijdens TOTS ook nog gebeurt aangezien de packweight hoger lijkt te zijn nu...

Er komt ook weer een token systeem aan met de volgende rewards volgens twitter:

[Afbeelding]
Je moet na 19:00 inkopen of morgen. Nu staan ze nog te hoog 🙈

Tip: 81 inform niakhate voor 11k scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 22:02
Oxigeon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:18:
Als ik me niet vergis gaan vanavond om 19.00???? de Premier League tots online toch? He flink wat packs (stuk of 10) gespaard... En hoop dat ik mijn team kan gaan versterken.
Vanavond PL tots ja, heb bijna 150 packs klaar staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
playr2014 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:44:
[...]

Vanavond PL tots ja, heb bijna 150 packs klaar staan.
Zo ben benieuwd hoeveel spelers je dan wel niet moet discarden :+
Succes, hoop dat er wat tussen zit voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier net ook een pakje of 15 geopend. Werkelijk geen tots erbij. Balans opmaken doe ik straks als alles verkocht is op de transfermarkt. Gok dat ik ergens tegen de 75k-100k uit de pakjes heb gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Tots Rodri gepackt, me 20x 85 viel echt zwaar tegen. FFS waarom Cancelo ineens een 95 kaart. Vind echt raar dat een tots hoger is dan een toty.

Daarom gaat de waarde van die kaart.

Jezus wat een kaart die Dele Ali ga die sbc samen met die van gomez en op rb trent.

[ Voor 19% gewijzigd door Traeces op 06-05-2022 19:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Voor de gelukkigen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71M833tjQlUHTYbcqPzJ2KLET9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wDWQ9lHR6e37A3K9jwg1aHqb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat ik uit de 20*85+/25*84+ aardig heb gescoord.
Ruben Diaz
Alexander Arnold
Alisson
Sangare
Haller
Sinestera
Mazraoui en een bups high rated en totw.

Die dele alli sbc, niet normaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Alisson tradeable gepackt. Enig idee of die nog zal stijgen? Kost nu zo’n 160k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:15
Robbio85 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:57:
Alisson tradeable gepackt. Enig idee of die nog zal stijgen? Kost nu zo’n 160k.
Ik ook uit 100 packs. Verder niet veel bijzonders wel veel hoge ridder.

Misschien die Ali maar doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:47:
Moet zeggen dat ik uit de 20*85+/25*84+ aardig heb gescoord.
Ruben Diaz
Alexander Arnold
Alisson
Sangare
Haller
Sinestera
Mazraoui en een bups high rated en totw.

Die dele alli sbc, niet normaal
Ga je met TAA spelen? Zo ja laat ff weten hoe hij speelt ? Die dele alli is echt bizar qua kaart , net Gullit.

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 06-05-2022 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:17:
[...]

Ga je met TAA spelen? Zo ja laat ff weten hoe hij speelt ? Die dele alli is echt bizar qua kaart , net Gullit.
Jazeker! Laat t je wel weten!

Dele alli lijkt me een heerlijke cm naast fernandinho. Jullie gedachte daarbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:46:
Ben er even uit geweest ivm vakantie, ga t van het weekend eens proberen met een wat eredivisie invloeden :+

Ben ook erg benieuwd naar PIM Matthaus. Had eerder in het jaar z’n mid en die was erg goed.

[Afbeelding]
Ik heb me niet kunnen beheersen en heb toch nog wat wijzigingen aangebracht 😬

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rc2ilI_BzYSrqmJTum1aPDnxMGo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rGQUUbKYTPfpJLeIYb4tGtka.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:45:
[...]

Jazeker! Laat t je wel weten!

Dele alli lijkt me een heerlijke cm naast fernandinho. Jullie gedachte daarbij?
Bij mij ook naast Vieira, powerhouse middenveld dacht aan Bruno maar zijn tots valt echt heel zwaar tegen.
Nachtapotheker schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:06:
[...]

[Afbeelding]
Jezus wat een elftal :P woutje nog in de spits :P

Ga je niet veel munten verliezen door ze nu al te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:14:
[...]

Bij mij ook naast Vieira, powerhouse middenveld dacht aan Bruno maar zijn tots valt echt heel zwaar tegen.

[...]

Jezus wat een elftal :P woutje nog in de spits :P

Ga je niet veel munten verliezen door ze nu al te kopen ?
Tnx!
Ja wellicht wel, denk alleen flink wat op Salah en van Dijk. De rest valt denk ik mee.
Maar beter dan dit gaat het toch niet worden, dus geen idee wat ik verder met die coins moet. Heb denk ik nog 2.5 miljoen over nu, daar handelen we lekker mee door.

Woutje vind ik echt geweldig, scoort nog meer dan CR7 _/-\o_

Mogelijk vervang ik die ooit nog wel als er nog een leuke spits komt die er weer in past. Of Kane sbc die leaked is eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Heb Alisson er ook nog maar even bij gepakt om te proberen.

Voorlopig stijgt alles als een raket. 👍😃

[ Voor 29% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-05-2022 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Nachtapotheker schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:21:
[...]
Woutje vind ik echt geweldig, scoort nog meer dan CR7 _/-\o_
Een bizarre kaart. Echt één van de beste spitsen in deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Ik kom er nu pas achter dat de WL niet meer hetzelfde werkt als 2 jaar geleden. Heb wat rond gezocht op internet en begrijp ik het nu goed?

- Ik moet eerst minstens 4 van de 10 potjes winnen in de play-offs en die mag je spelen wanneer je wilt.
- Lukt dat dan krijg je een WL ticket die je mag gebruiken in een weekend naar keuze en speel je maximaal nog 20 extra potjes, je kan je niet meer kwalificeren in de WL zoals 2 jaar geleden. Lukt het niet dan terug naar rivals om opnieuw 1250 punten te halen.
- Je krijgt ook rewards voor je playoff resultaat, maar waarom loopt dat tot 76 punten terwijl je er toch maar 40 (10x 4) kan halen maximaal?
- Ik heb 7 entries, dus kan ik 7x keer de playoffs spelen deze maand als ik elke keer genoeg punten haal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
sjakieman schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 23:15:
Ik kom er nu pas achter dat de WL niet meer hetzelfde werkt als 2 jaar geleden. Heb wat rond gezocht op internet en begrijp ik het nu goed?

- Ik moet eerst minstens 4 van de 10 potjes winnen in de play-offs en die mag je spelen wanneer je wilt.
- Lukt dat dan krijg je een WL ticket die je mag gebruiken in een weekend naar keuze en speel je maximaal nog 20 extra potjes, je kan je niet meer kwalificeren in de WL zoals 2 jaar geleden. Lukt het niet dan terug naar rivals om opnieuw 1250 punten te halen.

- Ik heb 7 entries, dus kan ik 7x keer de playoffs spelen deze maand als ik elke keer genoeg punten haal?
- Je krijgt ook rewards voor je playoff resultaat, maar waarom loopt dat tot 76 punten terwijl je er toch maar 40 (10x 4) kan halen maximaal?

De rest klopt als een bus, voor zover ik weet loopt de playoffs maar tot 40.
Daarnaast krijg je ook punten bij het spelen van de WL 51 punten heb je geloof ik weer genoeg voor kwalificatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:22
Vanwege tijdgebrek tot 34 punten gegaan vanmorgen vroeg (schoonfamilie bezoek 😜) Verlies ik tussendoor nog van die Pieface… Gapko en Rodri uit de redpicks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 22:02
Weekend league is tijdens tots standaard tot dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Echt hoe kan het dat er nog steeds geen cam naar cm kaartjes op de markt zijn ?

Heb nu Alli gedaan en kan hem niet gebruiken omdat hij maar op 3 chem komt. Echt bizar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Traeces schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:24:
Echt hoe kan het dat er nog steeds geen cam naar cm kaartjes op de markt zijn ?

Heb nu Alli gedaan en kan hem niet gebruiken omdat hij maar op 3 chem komt. Echt bizar dit.
Heel snel zijn, t lukt wel, kost alleen moeite.

Wat ik doe, max buy op 5k zetten en dan zoeken. Snel terug naar het koopscherm, max buy 1x plussen, zoeken en als een gek direct kopen. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:06:
[...]

[Afbeelding]
Hoe is ljungberg? Twijfel tussen hem, zaha of martinelli op lcam. Voordeel van zaha of ljungberg is dat ik nog coins over heb om evt vardy te vervangen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UoOg8mxyViL_yBu3F2YMxmM-jZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PzSJlebQeC4QPaRmtIjyQFB9.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe is de WL trouwens? Sweatfest pur sang of valt t mee?

[ Voor 34% gewijzigd door Augy op 07-05-2022 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Heb de hoop opgegeven al een uur bezig met cam naar cm kaart te kopen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0rO9P3qiBRGQbfdzTN8jzDi6tvs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zBXR34cMsjgL5R6vfXaXbwka.png?f=fotoalbum_large

Nu maar zo gedaan 2 spelers op 8 chem maar dat is geen ramp. TAA ook maar gekocht , vond zijn rb al geweldig dus die tots zal nog wel beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
Als dat niet lukt ben je echt traag, gewoon de webapp gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
WasBak schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:29:
[...]

Heel snel zijn, t lukt wel, kost alleen moeite.

Wat ik doe, max buy op 5k zetten en dan zoeken. Snel terug naar het koopscherm, max buy 1x plussen, zoeken en als een gek direct kopen. 😂
Minimumprijs op 150/200 helpt vaak ook om geen oude resultaten meer te zien.
Zeker op de webapp moet het dan wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-06 20:31
Augy schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:44:
[...]

Hoe is ljungberg? Twijfel tussen hem, zaha of martinelli op lcam. Voordeel van zaha of ljungberg is dat ik nog coins over heb om evt vardy te vervangen
[Afbeelding]

Heb net me 1ste pot gewonnen met moeite en die 3 ervoor verloren. Wel beetje het idee dat het sweaty is maar ok iedereen wil die tots pl picks natuurlijk dus begrijp het ook wel. Heb net FB Alli ook gedaan goede indruk tot nu toe, hij voelt de vrije ruimtes goed aan en afwerking is top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Markmaas schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:30:
[...]

Heb net me 1ste pot gewonnen met moeite en die 3 ervoor verloren. Wel beetje het idee dat het sweaty is maar ok iedereen wil die tots pl picks natuurlijk dus begrijp het ook wel. Heb net FB Alli ook gedaan goede indruk tot nu toe, hij voelt de vrije ruimtes goed aan en afwerking is top
Dat is op zaterdag sowieso wel meer dan op zondag heb ik het idee. Al was het vorige week zondag ook al sweaty. Tots zal idd niet meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
WasBak schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:40:
[...]

Dat is op zaterdag sowieso wel meer dan op zondag heb ik het idee. Al was het vorige week zondag ook al sweaty. Tots zal idd niet meehelpen.
Geldt dat ook voor de playoffs? Maar dan dat zaterdag makkelijker is omdat de topspelers WL spelen? Gisteren speelde ik 4 potjes, 2x werd ik weggespeeld en verloor ik dik en 2x keer speelde ik zeker niet slechter maar kreeg ik een lesje effectiviteit voor de goal (ook natuurlijk door het grote verschil in kwaliteit van spelers). Vandaag ging ik dus zonder verwachtingen de laatste potjes spelen maar nu won ik 4x achter elkaar door een ragequit in de 1e helft omdat ik al zo dik voor stond. Vooral de laatste was mooi, dat was het duurste team dat ik tot nu toe zag, vergelijkbaar met de teams die hier ook voorbij komen, maar hij kwam er totaal niet aan te pas (0 schoten op doel tot de ragequit in de 44e minuut) en mijn (non-rare gold 76 rated) Diatta scoorde de eerste goal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:44:
[...]

[Afbeelding]

Ik begin op z’n vroegst vanavond pas, ik laat het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Weten jullie een goede rechtsbuiten onder de 450k? Twijfel nu zelf tussen Best, Garrincha of Figo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
saert schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:04:
Weten jullie een goede rechtsbuiten onder de 450k? Twijfel nu zelf tussen Best, Garrincha of Figo.
https://www.futbin.com/22...-500000&position=RM,RW,RF

dit is je keuze.
welke is onder andere afhankelijk van je team.
Verder is het handig wat je van je rechtsbuiten verwacht, wat moet hij veel doen.
Figo is een heel andere speler dan garincha, maar afhankelijk van jouw eisen is de een of de andere beter geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Uit de 84* 25 tots rice en redelijk hoger fodder :) nu al 3 serieus goede middenvelders met Pim Vieira, fb alli en nu dus ook tots rice.

Even kijken wat de rewards worden qua wl anders doe ik ook gomez nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:00:
Uit de 84* 25 tots rice en redelijk hoger fodder :) nu al 3 serieus goede middenvelders met Pim Vieira, fb alli en nu dus ook tots rice.

Even kijken wat de rewards worden qua wl anders doe ik ook gomez nog maar even.
Gomez bevalt mij erg goed naast varane!

Martinelli gehaald, erg benieuwd! Anders gaat hij gewoon de verkoop weer in. Merkte echt dat sterling potm aan vervanging toe was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:17:
[...]

Gomez bevalt mij erg goed naast varane!

Martinelli gehaald, erg benieuwd! Anders gaat hij gewoon de verkoop weer in. Merkte echt dat sterling potm aan vervanging toe was
Zal ff kijken wat ik doe, ligt echt aan me reward mocht ik Virgil packen komt die er in.

Weet wel dat die alli echt goed is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:21:
[...]

Zal ff kijken wat ik doe, ligt echt aan me reward mocht ik Virgil packen komt die er in.

Weet wel dat die alli echt goed is :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-jc_VNGmbE1ZqIDAF_VrLYka4E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SMhF26UpXElTgcqs3i56Cqn5.jpg?f=fotoalbum_large

Heel benieuwd.

Mocht die Kane sbc nog komen doe ik die als targetman ipv vardy

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 07-05-2022 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:24:
[...]

[Afbeelding]

Heel benieuwd.

Mocht die Kane sbc nog komen doe ik die als targetman ipv vardy
Kane is altijd geweldig in afronden maar vind dat altijd zo’n vrachtwagen. Zeker met die sweaty play van nu vind ik dat 3x niks. Heb je wout niet ? Perfect targmen of super sub, hoevaak die vent al niet een wedstrijd voor me heeft gewonnen.

Net weer een pot volledig gedomineerd door Vieira en alli, wat een power leggen die in me spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:31:
[...]

Kane is altijd geweldig in afronden maar vind dat altijd zo’n vrachtwagen. Zeker met die sweaty play van nu vind ik dat 3x niks. Heb je wout niet ? Perfect targmen of super sub, hoevaak die vent al niet een wedstrijd voor me heeft gewonnen.

Net weer een pot volledig gedomineerd door Vieira en alli, wat een power leggen die in me spel.
Nee wel defoe nog... Ga vanavond even testen welke ik beter vind.

Die alli is echt een fenomeen, niet normaal hoe die over het veld beweegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Traeces schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:31:
[...]

Ik heb Vieira ook gedaan. Eerst de leenversie uitgeprobeerd samen met Declan Rice TOTS, en je merkt duidelijk de toegevoegde waarde van de extra lengte, kracht en agressie van Vieira. Hij heeft een aura om zich heen die als een magneet ballen naar zich toetrekt. Voorheen speelde ik steeds met korte agiele spelers als Lahm, wat opbouwend natuurlijk makkelijker is, maar zo slecht is Vieira niet in opbouwende zin. Je kan er met gemak tegenstanders mee passeren, als je maar rekening houdt met zijn lichaam en goed timet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Capsaicin schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:37:
[...]
Ik heb Vieira ook gedaan. Eerst de leenversie uitgeprobeerd samen met Declan Rice TOTS, en je merkt duidelijk de toegevoegde waarde van de extra lengte, kracht en agressie van Vieira. Hij heeft een aura om zich heen die als een magneet ballen naar zich toetrekt. Voorheen speelde ik steeds met korte agiele spelers als Lahm, wat opbouwend natuurlijk makkelijker is, maar zo slecht is Vieira niet in opbouwende zin. Je kan er met gemak tegenstanders mee passeren, als je maar rekening houdt met zijn lichaam en goed timet.
Klopt je kan prima met hem opbouwen en wat je aangeeft hij trekt echt ballen aan.

Alli er naast werk prima ook sterk maar voetballend een stuk beter. Vullen elkaar prima aan.
Pagina: 1 ... 104 ... 128 Laatste