Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Wulfric92 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 01:31:
Aangezien je eredivisie spelers tot 34 punten in weekend league krijgt. Ben ik niet verder gegaan dan 34 punten. Was mijn eerste weekend league in de afgelopen 3 maanden. Maar makkelijk te doen :)

Heb Sinisterra en Wijndal uit de player picks gekregen en uit de pakketten, die ik nog had, Sangare en Mazraoui.

Speel nu met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dsMnCI7Wn0GDU:FFA22PS5

Denk dat ik 41212 ga spelen.

Extra:
Heb Sangare in de weekend league gebruikt. Een absolute beest! Heb er een engine op, en is veels te behendig voor zijn postuur + zit overal tussen. Heb vorig jaar mid Viera gehad maar Sangare is veel beter.
Gisteren ook sangare gepackt, ga hem vandaag testen wat een stats!! Raspadori ook gedaan is qua stats ook een geweldenaar dus ben benieuwd.
Zie ook net dat Saint-Maximin weer een upgrade heeft gehad naar 95 alg 8) wat een kaart is dat zeg verrreweg mijn beste pull :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Had een paar pakketjes opgespaard, waaronder de 5x85+. Stuk of 15. Maarliefst twee TOTS kaarten: Timber en Fred. Mazraoui en maar bijgehaald en eens kijken hoe we er een nieuw team van maken. Heb nog steeds FB Griezman in de spits naast PIM Cantona, maar begin steeds meer aan hem te twijfelen. Iemand nog goede, redelijk goedkope spits als tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net een middenveld tegen met Pim vieira , prime Gullit en tots sangare. Dat is echt niet te doen, ben je er 1 kwijt kom je de volgende bulldozer tegen…..

O wacht kan nog wat erger :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMGnQ2TU964N9zi1TkBFmpEZJJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Si2ZILaBgfZD5RpziEoIp6Im.jpg?f=fotoalbum_large

Gewoon Pim Pele en prime r9 :+ gelukkig deze pot wel gewonnen.

[ Voor 61% gewijzigd door Traeces op 30-04-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Traeces schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:39:
Net een middenveld tegen met Pim vieira , prime Gullit en tots sangare. Dat is echt niet te doen, ben je er 1 kwijt kom je de volgende bulldozer tegen…..

[Afbeelding]

Des te lekker is dat je ervan wint good work💪👍
Paar potten gespeeld dat Sangare en Raspadori invielen maar die zijn in game echt fantastisch. Hoe gaat bij iedereen de WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markmaas schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 11:11:
[...]

Des te lekker is dat je ervan wint good work💪👍
Paar potten gespeeld dat Sangare en Raspadori invielen maar die zijn in game echt fantastisch. Hoe gaat bij iedereen de WL?
6-2 momenteel. Verlies net me laatste pot dat ging weer nergens over. Zag al een aanval met allemaal glitch poppen zoals kent. 3x voor me doel geweest. 3x gescoord , 2x eigen doelpunt door een vaag veranderd schot en 1x stuitert hij tot 5x toe terug in kent ze voeten. En zelf echt meerdere keren de paal en lat geraakt. Zo frustrerend zulke potten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:00
Traeces schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:39:

[Afbeelding]

Deze heeft dan ook wel weer een bijzonder zwak middenveld met Gold Kante en een objective kaart.
Wel bijzonder, alsof de creditcard leeg was na al die icons.
Dan moet je op die posities ook wel betere spelers neer kunnen zetten zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 12:44:
[...]

Deze heeft dan ook wel weer een bijzonder zwak middenveld met Gold Kante en een objective kaart.
Wel bijzonder, alsof de creditcard leeg was na al die icons.
Dan moet je op die posities ook wel betere spelers neer kunnen zetten zou je zeggen.
Hij had ook geen middenveld nodig, dat waren allemaal verdedigers zowat zover stond hij terug. En maar balletjes spammen op Pele en r9 en hopen dat hij goed valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:13
Wulfric92 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 01:31:
Aangezien je eredivisie spelers tot 34 punten in weekend league krijgt. Ben ik niet verder gegaan dan 34 punten. Was mijn eerste weekend league in de afgelopen 3 maanden. Maar makkelijk te doen :)

Heb Sinisterra en Wijndal uit de player picks gekregen en uit de pakketten, die ik nog had, Sangare en Mazraoui.

Speel nu met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dsMnCI7Wn0GDU:FFA22PS5

Denk dat ik 41212 ga spelen.

Extra:
Heb Sangare in de weekend league gebruikt. Een absolute beest! Heb er een engine op, en is veels te behendig voor zijn postuur + zit overal tussen. Heb vorig jaar mid Viera gehad maar Sangare is veel beter.
Ja, mijn zoon zei ook al dat hij die Sangaré zo goed vond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 20:41
Mazraoui en Todibo uit mijn red picks en nog een Engelse RB uit mijn 100k pack. Het was wel weer een zweetfeest waarbij ik veel lui tegenkwam die met 0-0 weggingen…. Heb bij 34 punten mijn partijen keurig weg gegeven. Wou sowieso een Ajax speler en kreeg Mazraoui en uit de 2e pick nog Gapko kunnen kiezen maar dat werd een voor mij meer bruikbare Todibo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:57:
Mazraoui en Todibo uit mijn red picks en nog een Engelse RB uit mijn 100k pack. Het was wel weer een zweetfeest waarbij ik veel lui tegenkwam die met 0-0 weggingen…. Heb bij 34 punten mijn partijen keurig weg gegeven. Wou sowieso een Ajax speler en kreeg Mazraoui en uit de 2e pick nog Gapko kunnen kiezen maar dat werd een voor mij meer bruikbare Todibo.
Het is niet normaal hoe toxic en verdedigend mensen speelde.

51 punten gehaald , liet me helaas frustreren bij 8-2 en volledig weggeven.

Hier lloris en coady en uit de packs alleen die keeper van juve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:35:
[...]

Het is niet normaal hoe toxic en verdedigend mensen speelde.

51 punten gehaald , liet me helaas frustreren bij 8-2 en volledig weggeven.

Hier lloris en coady en uit de packs alleen die keeper van juve.
Van de 20 potjes (lang niet alles uitgespeeld natuurlijk) welgeteld 1 leuke pot gehad… vond het niet eens erg dat ik deze verloor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier last van de EA ziekte. De 1e wedstrijden speelt je team als Liverpool en op een gegeven moment lijkt het wel niveau Harkemase Boys 8 (met alle respect).

Van 5-2 naar 5-5 gegaan :(

Tijd om weer ff te stoppen. Morgen de laatste 10. Kijken of ik de 51 punten weer haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb deze week te vroeg gepiekt 🙁 Speelde eerder deze week wel erg lekker, maar nu veel problemen met simpele passes.

Maar deze week wel weer iets onder de knie gekregen en dat zijn kopballen! Zelfs corners zijn nu eindelijk gevaarlijk van mijn kant, ondanks het verplaatsen van de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 15:54:
Hier last van de EA ziekte. De 1e wedstrijden speelt je team als Liverpool en op een gegeven moment lijkt het wel niveau Harkemase Boys 8 (met alle respect).

Van 5-2 naar 5-5 gegaan :(

Tijd om weer ff te stoppen. Morgen de laatste 10. Kijken of ik de 51 punten weer haal.
Je moet dan inderdaad echt stoppen, heb echt 5 potten vandaag verloren doordat ik met 1 brok frustratie zat te spelen.

Gewoon lekker ff wat anders doen en dan opnieuw proberen. Vergat ook helemaal dat je maandag kan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:49
Traeces schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:22:
[...]

Gewoon lekker ff wat anders doen en dan opnieuw proberen. Vergat ook helemaal dat je maandag kan spelen :+
Precies waarom ik hem vanavond even opstart. Kan maandag nog spelen en ben op 3 sb ook klaar met de swaps (op de 13 WL wins na) en aangezien ik geen punten meer voor de SB krijg pak ik die vandeweek wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
pacod schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:22:
Ik heb deze week te vroeg gepiekt 🙁 Speelde eerder deze week wel erg lekker, maar nu veel problemen met simpele passes.

Maar deze week wel weer iets onder de knie gekregen en dat zijn kopballen! Zelfs corners zijn nu eindelijk gevaarlijk van mijn kant, ondanks het verplaatsen van de keeper.
Hoe verplaats je de keeper? (Playstation)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Markmaas schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 17:13:
[...]

Hoe verplaats je de keeper? (Playstation)
Door R3 ingedrukt te houden en zo te bewegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:19
Vandaag voor het eerst een goede red pick. Tots Fred. Verder bijna 100 packs gespaard voor Tots en 5 miljoen op de bank. Daar moet toch een mooi endgame team mee te maken zijn.

Overigens veel vastlopers vandaag tijdens de rust. Iemand anders ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:22:
[...]

Je moet dan inderdaad echt stoppen, heb echt 5 potten vandaag verloren doordat ik met 1 brok frustratie zat te spelen.

Ja, ik wilde ff doorgaan tot de 10 vandaag. Maar die laatste 3 waren een drama. Ach, morgen weer verder.

Tot hoe laat kan je maandag dan nog spelen? Moet wel werken namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 30-04-2022 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Begonnen met 6-2.. 6 verlies wel te verstaan. Was bizar knokken met tog weer de 45 punten.

Geen spannende picks (adeyemi) en unnerstal en adeyemi uit de pakketjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:50:
[...]

Ja, ik wilde ff doorgaan tot de 10 vandaag. Maar die laatste 3 waren een drama. Ach, morgen weer verder.

Tot hoe laat kan je maandag dan nog spelen? Moet wel werken namelijk.
7 uur ochtends dinsdag :)
Augy schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:58:
Begonnen met 6-2.. 6 verlies wel te verstaan. Was bizar knokken met tog weer de 45 punten.

Geen spannende picks (adeyemi) en unnerstal en adeyemi uit de pakketjes
Denk dat we vrij weinig hoeven te verwachten van de picks. Had uit 2 picks op 51 punten van de 6 spelers 4 de zelfde. Die lloris en coady zaten in beide picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 23:01:
[...]

7 uur ochtends dinsdag :)

[...]

Denk dat we vrij weinig hoeven te verwachten van de picks. Had uit 2 picks op 51 punten van de 6 spelers 4 de zelfde. Die lloris en coady zaten in beide picks.
Had lloris graag gehad, kan mooi z'n 92 UT een sbc in 🤣

Wat denken jullie van laporte, zal hij nog dalen voor vrijdag

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 30-04-2022 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 23:27:
[...]

Had lloris graag gehad, kan mooi z'n 92 UT een sbc in 🤣

Wat denken jullie van laporte, zal hij nog dalen voor vrijdag
Had ook zijn 92 variant dus prima upgrade , beste keeper die ik dit jaar gebruikt heb.

Zou ff in de gaten houden volgens runthefutmarket worden spelers duurder in de loop van de week.
Of ik heb het verkeerd begrepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 1 mei 2022 @ 00:18:
[...]

Had ook zijn 92 variant dus prima upgrade , beste keeper die ik dit jaar gebruikt heb.

Zou ff in de gaten houden volgens runthefutmarket worden spelers duurder in de loop van de week.
Of ik heb het verkeerd begrepen.
Heb em maar gekocht, kon niet meer wachten.. waarschijnlijk zakt hij nu 100k 🤣 nu op naar lloris
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1oSGXurRgSof5yB8vgX7ZGOkGg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lIsJbab9Uaa5fwCsDO1v00kB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Slechtste WL ooit hier, helaas. Als red picks Sinisterra en Wijndal gekozen. Gelukkig is deze ergernis weer een weekje voorbij. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:28:
Slechtste WL ooit hier, helaas. Als red picks Sinisterra en Wijndal gekozen. Gelukkig is deze ergernis weer een weekje voorbij. :+
Sini echt een prima spelertje. Heb hem als super sub gekocht. Paar x de winnende of gelijkmaker nog gescoord :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Zit squadbattles te doen voor 3 tokens. Maar wat een hel. Ene Macey blijkt ineens de beste keeper ter wereld. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Moody2204 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:56:
Zit squadbattles te doen voor 3 tokens. Maar wat een hel. Ene Macey blijkt ineens de beste keeper ter wereld. 8)7 |:(
Gewoon de mindere teams kiezen, filmpje ernaast en gaan. Totaal geen problemen mee. Daarnaast kan je direct je 3 beste spelers inbrengen als wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
8-0 tot nu toe in de wl. Morgen en overmorgen de rest maar doen. 14 win voor een tots pack is wel het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
fifanoob schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:54:
8-0 tot nu toe in de wl. Morgen en overmorgen de rest maar doen. 14 win voor een tots pack is wel het doel.
overmorgen? is de WL nu tot woensdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:56:
Dat is zo prachtig in swaps :+ GODMODE on haha.

Had dat met een bronze CV die bleef maar mijn mbappe slopen :P

Moet er nog 4 voor me 3 tokens, dan kan ik vrijdag het 20x 85 pakket openen :) Gister even twee tussendoor gespeeld maar wat blijft dat hersen dodend. Wanneer ik veel goede fodder krijg ga ik beginnen aan PIM Vieira :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
bvbal79 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 23:12:
[...]

overmorgen? is de WL nu tot woensdag?
Ja klopt tot woensdag 09:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:20:
[...]

Moet er nog 4 voor me 3 tokens, dan kan ik vrijdag het 20x 85 pakket openen :) Gister even twee tussendoor gespeeld maar wat blijft dat hersen dodend. Wanneer ik veel goede fodder krijg ga ik beginnen aan PIM Vieira :9
Ik moet nog 1 potje en dan heb ik gelukkig alle 9 swaps af.

Heb de 85 en 84 fodderpakketten klaar staan voor vrijdag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
fifanoob schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:44:
[...]

Ja klopt tot woensdag 09:00
Ik lees overal dinsdagochtend, dus zou wel goed controleren of je wel tot woensdag kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
dutchgio schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:21:
[...]

Ik lees overal dinsdagochtend, dus zou wel goed controleren of je wel tot woensdag kan spelen.
gisteren stond hij op nog 2 dagen en 15 uur. Dat was gister avond rond 18:00.

wel bedankt dat je mij er op attendeert btw :)

[ Voor 7% gewijzigd door fifanoob op 02-05-2022 09:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:20:
[...]

Ik doe vanavond nog even de combi Engelse spelers en 1e eigenaar. Dan heb ik 8 tokens. Dan kan ik die 85+ x20 en 84+ x 25 doen en vind ik het ook wel genoeg.

Ja die squabattles zijn echt geestdodend. Aan de andere kant: ik heb zilver/mls/Braziliaans gecombineerd, en vandaag dus bovengenoemde combi. Scheelt toch een heel aantal potjes minder te spelen!

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 02-05-2022 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:47:
[...]

Ik moet nog 1 potje en dan heb ik gelukkig alle 9 swaps af.

Heb de 85 en 84 fodderpakketten klaar staan voor vrijdag :)
Wees blij :P Heb alleen pas de WL swap binnen, laat rivals even schieten deze week. Dat is toch enorm tryhard momenteel.

Vanavond even die 3 tokens binnen harken en dan de online swaps en tussendoor die andere SB wedstrijden. Hoop het te halen voor volgende week donderdag. Zeker die online swap worden ellende, heb van die competities amper first owner spelers.

Moet ook nog ergens me WL kwali spelen en heb niet zoveel tijd deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik had die icon 91+ att/mid gedaan die 6 swaps kost. 6 sqaud battles potjes gespeeld. Meer kon ik echt niet aan.

Kreeg Rush.. Nou fantastisch :D

Daarna nog die icon momenten gedaan. Kreeg ik nedved uit..

Icon sbcs en ik zijn geen goede combi.

[ Voor 34% gewijzigd door fifanoob op 02-05-2022 09:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier het team flink kunnen veranderen na het packen van TOTS Laporte en TOTS Gnabry afgelopen weekend.

Heb uiteindelijk dit er van gemaakt: https://www.futbin.com/22/squad/7467489

Ingame switch ik naar 4-1-2-1-2(2) en dan staat het zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SarCmA077u59kIJko443O0BabHQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0TQzDMziV2mHJDJJg5618MsQ.jpg?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door Partypooper op 02-05-2022 10:48 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markmaas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yob-ZmirrraaOxUfjduGQ5iFHZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QpW9Z4XnOEMxrGsMxJ1ybOQt.jpg?f=fotoalbum_large

Zo heb me Roberto Carlos ook binnen, ik wacht wel na de 2e drop van de swaps en daar haal ik die 25+ pakketten wel van, die zou ik dan in kunnen zetten bij ultimate tots tegen die tijd.
Upgrade waar ik nu nog aan denk ik is evt tots Zaha voor Jota(al ben ik daar niet ontevreden over) en verder evt Laporte en Lloris nog hun tots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:45:
[...]

Wees blij :P Heb alleen pas de WL swap binnen, laat rivals even schieten deze week. Dat is toch enorm tryhard momenteel.
Nou echt, sweatin my Balls off, tering 🤣

Maar de 8 wins zijn binnen

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 02-05-2022 13:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zag ingame ook dat de WL tot woensdagochtend duurt, maar lees overal dat het morgenochtend stopt. Morgenochtend lijkt mij logischer.

Dit is mijn team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YrZJzUr_24gHfYxTCkvS-Enei4E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZS6haxikGOTjK7FPrwBv7gcx.jpg?f=fotoalbum_large
Bizar dat Caqueret maar 85k kost. Zinchenko is ook zeker een aanrader. De zwakste schakel is Walker, zijn lange passen en lompe dribbels zijn schijtirritant.

In de WL heb ik 13 potjes gespeeld, 12 gewonnen. Het verliespotje was tegen een goedkoper team maar die gozer was een expert in langeafstandraketten. 2x scoorde hij vanaf 30-35 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Shit, wilde Sangare kopen om met Mauro en Boscagli te combineren, maar nu kost ie ineens 90k...

Zat te denken om ingame Boscagli op LB te zetten, Sangare CB en Mauro CM. Heb nu Chiellini, Darmian en Pellegrini (allen beste versie) op die plekken. Zal er niet beter van worden maar is leuk voor de afwisseling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Capsaicin schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:35:
Ik zag ingame ook dat de WL tot woensdagochtend duurt, maar lees overal dat het morgenochtend stopt. Morgenochtend lijkt mij logischer.

Dit is mijn team:
[Afbeelding]
Bizar dat Caqueret maar 85k kost. Zinchenko is ook zeker een aanrader. De zwakste schakel is Walker, zijn lange passen en lompe dribbels zijn schijtirritant.

In de WL heb ik 13 potjes gespeeld, 12 gewonnen. Het verliespotje was tegen een goedkoper team maar die gozer was een expert in langeafstandraketten. 2x scoorde hij vanaf 30-35 meter.
Ga die Caqueret ook eens proberen, heb nu op die plek fantasy Camavinga. Caqueret heeft ongeveer de zelfde stats alleen scheelt het even 350K. Alleen ze shooting is een stuk minder maar dat boeit me vrij weinig hij moet toch alleen verdedigen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 24-09 16:01
In het weekend heb ik voor een erg lange tijd de WL gedaan. Eerst ging het behoorlijk mis en zelfs een keer met 9-0 eraf gegaan terwijl ik de 4222 weer eens van stal had gehaald. Na een paar aanpassingen gedaan te hebben, rustig op te bouwen en de driehoekjes te gebruiken (ben nogal ongeduldig aangelegd), ging het daarna een stuk beter en de laatste potjes veel gewonnen. Ik weet niet meer waar ik geeindigd ben, maar iig 13 wins behaald. Uit de pick had ik de keus uit Caqueret, Gnabry en Lloris (had ik al untradable) en Caqueret gekozen.

Ook in de packs Sangare gekregen die ik eerder al eens uitgeprobeerd heb met Madueke op RM in een 3412 en hij beviel erg goed!

Met nog zo'n 1 mil. aan coins ziet mijn team er nu zo uit ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kIr8EsOrE7CnIpjvjfLirr1beos=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7h9yviQfreL4cr0hPVLzsDlr.png?f=fotoalbum_large

Butra en Roberto Carlos kwamen uit de icon swaps lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
_Uploader_ schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:23:
In het weekend heb ik voor een erg lange tijd de WL gedaan. Eerst ging het behoorlijk mis en zelfs een keer met 9-0 eraf gegaan terwijl ik de 4222 weer eens van stal had gehaald. Na een paar aanpassingen gedaan te hebben, rustig op te bouwen en de driehoekjes te gebruiken (ben nogal ongeduldig aangelegd), ging het daarna een stuk beter en de laatste potjes veel gewonnen. Ik weet niet meer waar ik gedingdigd ben, maar iig 13 wins behaald. Uit de pick had ik de keus uit Caqueret, Gnabry en Lloris (had ik al untradable) en Caqueret gekozen.

2x c

Ook in de packs Sangare gekregen die ik eerder al eens uitgeprobeerd heb met Madueke op RM in een 3412 en hij beviel erg goed!

Met nog zo'n 1 mil. aan coins ziet mijn team er nu zo uit ingame:
[Afbeelding]

Butra en Roberto Carlos kwamen uit de icon swaps lopen.
2x Caligiuri? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ben toch wel eens nieuwsgierig of meer mensen dit hebben: nog 1 squadbattle overwinning nodig voor de tokens. Ik pak een volledig zilveren team als tegenstander, maar mijn gouden team aangevuld met een paar speciale kaarten verliest gewoon van een zilveren team. Een zilveren team!!! WTF?!?!?! Is dat omdat ik dan de doelstelling kan halen, dat de AI dan extra, zijn best doet? Ik wist niet wat ik zag! Dit was een soortgelijk team waar ik eerder met 12-0 van won...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
Moody2204 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:37:
Ik ben toch wel eens nieuwsgierig of meer mensen dit hebben: nog 1 squadbattle overwinning nodig voor de tokens. Ik pak een volledig zilveren team als tegenstander, maar mijn gouden team aangevuld met een paar speciale kaarten verliest gewoon van een zilveren team. Een zilveren team!!! WTF?!?!?! Is dat omdat ik dan de doelstelling kan halen, dat de AI dan extra, zijn best doet? Ik wist niet wat ik zag! Dit was een soortgelijk team waar ik eerder met 12-0 van won...
Yep ik had het ook voor mijn laatste win met een silver team. Heel vreemd want de andere potten gingen me redelijk gemakkelijk af en die laatste waar in ik ook tegen silvers moest stond ik na 1 helft achter met 0-3 heel frustrerend |:( de volgende pot ging het wel goed maar ik snapte er toen ook even niks van en begon aan mezelf te twijfelen of ik niet perongeluk legendarisch of ultimate niveau had gekozen maar dat was niet zo. Heb je hem uiteindelijk nog gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Dat is helaas met squad battles zo en doe je bijzonder weinig aan. Neemt niet weg dat het bloed irritant is. Zeker die teams met die OP zilveren kaarten en 100 chem zijn echt niet leuk om tegen te spelen, dan wordt je soms helemaal scheelt getikt.

De AI doet op willekeurige momenten vanuit het niets druk zetten en dat kan lastig zijn om onderuit te voetballen. Als je merkt dat al je tackles en blocks niet goed gaan, kun je er donder op zeggen dat je een doelpunt tegen gaat krijgen. :p

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pacod
Zowat mijn hele club weer ingeleverd voor de moments sbc Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pPjQIGVm9HDsVajwM9LSWOZEcN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MMwrE7fbzdqlOxjWqNtHsl9t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 21:35
Lekkere picks en packs vanavond!

- TOTS Sangaré (kwam uit de eerste 80+, had ik tradeable en dus 30K winst op kunnen pakken :) )
- TOTS Todibo
- TOTS Adeyemi
- Gold Oblak
- Gold Ter Stegen

En nog een paar 85/86-rated + 2 IF. De Vela-SBC maar even gedaan om hopelijk de MLS Swaps wat sneller te kunnen doen. Daar heb ik namelijk veelal brandhout voor, haha.

Iemand trouwens al ervaring op TOTS McGinn? Wil wel eens wat anders proberen dan Ndidi FB en Erikssen FF. Denk dat McGinn Ndidi dan zal vervangen. Kan helaas geen afscheid nemen van Bernardo Silva UCL op CAM. Die zit zo lekker in m'n spel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nxmudxJ8__rsBcgdGtl-mjEZ-Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/heOhPHJDfnDOpQaPOVohIGm7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door allstarted1 op 02-05-2022 20:02 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:15:
[...]

Yep ik had het ook voor mijn laatste win met een silver team. Heel vreemd want de andere potten gingen me redelijk gemakkelijk af en die laatste waar in ik ook tegen silvers moest stond ik na 1 helft achter met 0-3 heel frustrerend |:( de volgende pot ging het wel goed maar ik snapte er toen ook even niks van en begon aan mezelf te twijfelen of ik niet perongeluk legendarisch of ultimate niveau had gekozen maar dat was niet zo. Heb je hem uiteindelijk nog gehaald?
Ja, alleen pas wel na het volgende potje. Ik had exact dezelfde twijfel: heb ik per ongeluk legendarisch aangevinkt? Heel frustrerend inderdaad. Maar duidelijk dus weer een EA ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:59:
Lekkere picks en packs vanavond!

- TOTS Sangaré (kwam uit de eerste 80+, had ik tradeable en dus 30K winst op kunnen pakken :) )
- TOTS Todibo
- TOTS Adeyemi
- Gold Oblak
- Gold Ter Stegen

En nog een paar 85/86-rated + 2 IF. De Vela-SBC maar even gedaan om hopelijk de MLS Swaps wat sneller te kunnen doen. Daar heb ik namelijk veelal brandhout voor, haha.

Iemand trouwens al ervaring op TOTS McGinn? Wil wel eens wat anders proberen dan Ndidi FB en Erikssen FF. Denk dat McGinn Ndidi dan zal vervangen. Kan helaas geen afscheid nemen van Bernardo Silva UCL op CAM. Die zit zo lekker in m'n spel.

[Afbeelding]
Had je meer geluk als ik, alleen pogba na 15 picks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ben er even uit geweest ivm vakantie, ga t van het weekend eens proberen met een wat eredivisie invloeden :+

Ben ook erg benieuwd naar PIM Matthaus. Had eerder in het jaar z’n mid en die was erg goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDjFohEaL-wiYeJfE4qXoAqdjlU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4rOLofIvIxWPsfFmVXgISJOe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die tots caqueret is inderdaad een prima speler en doet niks onder voor fantasy camavinga die 350k duurder is :)

Mooie winst voor een speler die qua puur voetballen nog beter is ook :)

Half uur gedaan over die l1 swap, valt niet tegen aangezien ik nooit met voorzetten speel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Traeces op 02-05-2022 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik speel redelijk veel squad battles, en dit zit ALTIJD bij de eerste 8 potjes. Toeval dus dat het je laatste pot voor zilver swap was.
Maar zit altijd 1 pot tussen waar je kan doen wat je wil maar je gaat gewoon verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:55:
Die tots caqueret is inderdaad een prima speler en doet niks onder voor fantasy camavinga die 350k duurder is :)

Mooie winst voor een speler die qua puur voetballen nog beter is ook :)

Half uur gedaan over die l1 swap, valt niet tegen aangezien ik nooit met voorzetten speel :)
Is die echt beter dan camavinga ja? Ben ff nieuwsgierig in welke opzichten, geen haat ofzo! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 2 mei 2022 @ 22:05:
[...]

Is die echt beter dan camavinga ja? Ben ff nieuwsgierig in welke opzichten, geen haat ofzo! :)
Vind zijn passing en wendbaarheid veel beter. Hij open ook makkelijker met zijn 4* wf. Verdedigend merk ik vrij weinig verschil. Zeker niet voor dat grote prijs verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Kreeg Zaha als red pick en sangare uit de 86+ x2.

Kijken of dit een beetje werkt, normaal ben ik niet zo'n fan van lompere spelers maar die stats liegen er niet om...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cmP_5eeT2Jo4Tr5bQrBBT_f8sDo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ygQBFK9dEzFDlNrqIz5xcS1W.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
Heb ook een keer een gokje gewaagd met die icon moments sbc. Kreeg Stoichkov. Ziet er best leuk uit. Nog niet echt veel mee kunnen spelen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik ben het gevoel een beetje kwijt, teveel zitten klooien met tactics en niets werkt. Speel ik met redelijk druk naar voren, vliegen de goals me om de oren… 4-3-2-1 , 4-1-2-1-2(2), 4-3-1-2, 4-2-2-2….

Misschien een paar dagen laten rusten, maar wil ook wel weer wennen aan PIM Gullit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 16:33
Moody2204 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:25:
Heb ook een keer een gokje gewaagd met die icon moments sbc. Kreeg Stoichkov. Ziet er best leuk uit. Nog niet echt veel mee kunnen spelen. Ben benieuwd.
Heb de prima een keer gepacked, ik wissel hem altijd naar left winger (prime heeft maar 3WF)
vind hem zeker niet tegenvallen, dus hij heeft bij mij ook al dik 600 wedstrijden gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
cubert20 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:41:
[...]

Heb de prima een keer gepacked, ik wissel hem altijd naar left winger (prime heeft maar 3WF)
vind hem zeker niet tegenvallen, dus hij heeft bij mij ook al dik 600 wedstrijden gespeeld
Ik ben nooit zo gecharmeerd van medium/medium workrates. Maar zijn stats zien er echter te goed uit om 'm niet te gebruiken. Twijfel alleen over de chemistry style. Denk engine of hawk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Even ervan uitgaande dat ik bizar veel dubbele ga pakken uit de swaps packs ga ik de moments ook maar eens proberen te doen vrijdag haha.

Probeer nu al wat weg te werken aan dubs, vela, nacho, raspadori en boscagli al gedaan. Vooral die vela en raspadori lijken me erg fijne kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 16:33
Moody2204 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:48:
[...]

Ik ben nooit zo gecharmeerd van medium/medium workrates. Maar zijn stats zien er echter te goed uit om 'm niet te gebruiken. Twijfel alleen over de chemistry style. Denk engine of hawk.
in welk team komt hij te staan
die chem zou ik laten afhangen van de rol die hij moet vervullen, engine als hij ook moet bedienen en hawk als hij je beste spits is die moet scoren

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09 19:45
Weekend league gestopt met 11 wins, lucky me.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybmr8Xpa5RhP7-eXTAEzR0JuqT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5mpdG9li94K94ghrdfmZBCcv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 24-09 16:01
Moody2204 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:25:
Ik kon het ook weer eens niet laten en kreeg Lahm, past goed in mijn team! Zal Lahm en Sangare eens op cdm proberen en Caliguri op rcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:16
Ik heb met fodder, coins en die player picks Henry voltooid. Die gast is echt fenomenaal :D

Schier er alles in bij mij, is bloedsnel, fysiek en dribbelt overal langs. Nu nog 12 potjes (MLS en Brazilië) Squad Battles hel doen, en dan is Best hier ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
cubert20 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 00:07:
[...]

in welk team komt hij te staan
die chem zou ik laten afhangen van de rol die hij moet vervullen, engine als hij ook moet bedienen en hawk als hij je beste spits is die moet scoren
Dan wordt het hawk want hij komt in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
We’re eager to let our players connect across multiple platforms, and in the near future we’ll be testing Cross-play functionality in Online Seasons and Online Friendlies on the PlayStation 5, Xbox Series X|S, and Stadia versions of EA SPORTS FIFA 22.
https://www.ea.com/games/...test-faq?isLocalized=true

Crossplay komt eraan, eindelijk. Alleen GTA en The Dark Pictures Anthology en ik hoef voorlopig geen PS5 te kopen.

Ben benieuwd of ze de ultimate team markten samen gaan gooien als ze het volledig openzetten.

[ Voor 8% gewijzigd door BiaggioLuciano op 03-05-2022 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
BiaggioLuciano schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:08:
[...]

https://www.ea.com/games/...test-faq?isLocalized=true

Crossplay komt eraan, eindelijk. Alleen GTA en The Dark Pictures Anthology en ik hoef voorlopig geen PS5 te kopen.

Ben benieuwd of ze de ultimate team markten samen gaan gooien als ze het volledig openzetten.
Dat is wel mooi, maar volgens mij is het nog niet duidelijk of dit in ultimate team ook gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Robbio85 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 12:05:
[...]

Dat is wel mooi, maar volgens mij is het nog niet duidelijk of dit in ultimate team ook gaat gebeuren.
Ze vermelden waar het toegepast gaat worden. Fut staat daar niet tussen dus ik neem aan dat die mode dan ook niet ondersteunt wordt. Maaaaar dat is een aanname 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
fifanoob schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 12:14:
[...]

Ze vermelden waar het toegepast gaat worden. Fut staat daar niet tussen dus ik neem aan dat die mode dan ook niet ondersteunt wordt. Maaaaar dat is een aanname 8)
Het gaat inderdaad alleen om een test nu, maar ze willen in toekomstige titels meer crossplay functionaliteit toepassen. Dus ik denk dat het in 23 al een mogelijkheid kan zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• fifanoob
nieuw record voor mijzelf neergezet in de WL.
17-3

Ben er best een beetje trots op ;p

PP waren gnabry en Todibo. Prima

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z2bhN3XC0_5FqVnuMVNzNMeQmuY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wm2YBYJDF8mwcRDPQ1uwZ6EI.jpg?f=fotoalbum_large

Ff foto van gemaakt. De +4 moet er nog bij. Staat ook in beeld Maar dat zie je net niet in beeld komen als ze dat verwerken, dat gaat zo snel op de ps5.. je gaat dan meteen door na rewards.

Maar de rekensom is simpel :)

[ Voor 70% gewijzigd door fifanoob op 03-05-2022 13:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:18
fake news man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Mijn team: ja ik weet dat dit team waarschijnlijk verre van ideal is qua spelers, maar ik ben fan van Icons en kies bewust Icons die ik leuk vind IRL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wE9Sov8GsxFgDfEosqHffL2qFLY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wWDajGDwWjdOkvJlm1yOsD8r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:08
Ja ik geloof er ook weinig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
haha jullie kunnen niet rekenen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Een bestaande foto van Google gebruiken om je WL uitslag te laten zien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:46:
Een bestaande foto van Google gebruiken om je WL uitslag te laten zien..
ja van ene of andere toebster gejat, ken je die? Dikke pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
fifanoob schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:52:
[...]

ja van ene of andere toebster gejat, ken je die? Dikke pro
Jij bent duidelijk een fifaNOOB, dan kun je nooit zo'n record neerzetten :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
Weet niet of dit al gepost was, maar je kunt in de PS store nu een gratis 11x82+ pakket en loan moments icon claimen:
https://earlygame.com/fifa/fifa-22-ps-plus-pack-free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Op fifa zoeken in de store en dan bij add-ons te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

Bedankt voor het melden. Maar meteen geclaimt. Fifa22 is trouwens sinds vandaag gratis te downloaden als je PS+ hebt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Maar even een RTG begonnen op mijn PS5. Speel meestal op de Series X. Kreeg Antony uit mijn 86+ en Haller uit de 82+ x12. Best wel leuk om rond deze tijd met een RTG te beginnen…

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 21:35
AAAAAAAAAHHHHH!!!! Eredivisie TOTS Pack!
Beste pull van het jaar! *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XzcLyiGy1RRjv8xqBRBw2t6TkJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xQAJs0feB6tJKwIS4IX33wiu.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Ondanks dat het geen meta kaarten zijn, maar PIM Van Persie en PIM Bergkamp samen speelt echt heel leuk! :)

Beide een snoeihard schot en goede passing. Qua dribbling zijn het natuurlijk geen Mbappe of Neymar, maar voldoet voor mij meer dan prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxlaide upgrade naar 91, dat word wel een hele fijne kaart zo..(wat een wedstrijd, we worden wel verwend in de CL dit jaar)

Nu morgen Mahrez nog en donderdag Vardy 🤞

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ga het hier eens mee proberen. Voor een deel ook eredivisie dus (al zijn het er maar 3). Sangaré uit die Eredivisie upgrade sbc gepackt. En Stoichkov had ik afgelopen week al gepackt al ben ik nog niet helemaal overtuigd van hem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiVwT7nvqd2B-xXFOR3EjM3q8fw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yTXrlOIyuZKzEFaA41Qbw8zE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSQkddpusxMYI3aPbYDC7To-xsU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HcvnZkOHB2rWauUab47ISi3w.png?f=fotoalbum_large

Laat ik mijn team hier ook maar eens delen dan! ;) Al een hele verbetering dan waarmee ik begon, met veel bronzen en zilveren spelers. Hakimi en Telles waren untradable (net als de slechte spelers in het team). Wilde eigenlijk een PL team maken maar ik koos nogal een slechte tijd om mijn eerste zuurverdiende 7k uit te geven want door de SBC van gisteren schoten de prijzen direct omhoog.

Gisteren toch maar begonnen met de gratis versie bij ps plus. Was alweer even geleden want ik had ik fifa 21 al overgeslagen maar ik zie hier nog wel veel dezelfde namen. Gelukkig ben ik teams zoals ik hier zie nog niet tegen gekomen in rivals, hoogstens met 1-2 tots spelers maar die waren meestal goed te doen nog. Met 1 nederlaag de eerste 2-3 (weet niet meer zeker) divisies doorgekomen. Vraag me af hoe lang het nog te doen is voordat ik tegen een muur op loop vanwege het kwaliteitsverschil. Nu eerst maar eens kijken hoe ik mijn volgende 10k ga besteden!

Het is toch wel weer een verslavend spelletje direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
sjakieman schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:47:
[Afbeelding]

Laat ik mijn team hier ook maar eens delen dan! ;) Al een hele verbetering dan waarmee ik begon, met veel bronzen en zilveren spelers. Hakimi en Telles waren untradable (net als de slechte spelers in het team). Wilde eigenlijk een PL team maken maar ik koos nogal een slechte tijd om mijn eerste zuurverdiende 7k uit te geven want door de SBC van gisteren schoten de prijzen direct omhoog.

Gisteren toch maar begonnen met de gratis versie bij ps plus. Was alweer even geleden want ik had ik fifa 21 al overgeslagen maar ik zie hier nog wel veel dezelfde namen. Gelukkig ben ik teams zoals ik hier zie nog niet tegen gekomen in rivals, hoogstens met 1-2 tots spelers maar die waren meestal goed te doen nog. Met 1 nederlaag de eerste 2-3 (weet niet meer zeker) divisies doorgekomen. Vraag me af hoe lang het nog te doen is voordat ik tegen een muur op loop vanwege het kwaliteitsverschil. Nu eerst maar eens kijken hoe ik mijn volgende 10k ga besteden!

Het is toch wel weer een verslavend spelletje direct.
Respect dat je hiermee wint in Rivals. Welke divisie speel je?

Denk dat je team snel beter gaat worden, de packweight is aardig goed sinds het begin van TOTS.

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 04-05-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04
Nu FIFA 22 in de PS Plus zit deze maand, zullen er ook wel weer een hoop nieuwe teams bijkomen in de lagere divisies zonder gelijk alle hoog rated kaarten.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:48

Meneer iCy

swarma

Ik heb Zaha uit de 84+ gekregen en wil hem eigenlijk in mijn team kwijt maar geen zin om tonnen uit te geven. Team is vrijwel volledig untradeable, behalve donnaruma.

Heb bijna 2M die ik eventueel later wil uitgeven. Ben niet gehecht aan Ramos, Chiellini vind ik wel zeer goed. Zat te denken om de Maldini sbc te doen en dan Sangare op middenveld icm Wijndal of straks wat uit de premier league. Heb nog een dubbele Lloris player pick (95) namelijk en een dubbele gold ramos die ik zondag terug ga halen uit de prullenbak.

Huidig team: https://www.futbin.com/22/squad/4173403

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Meneer iCy schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:28:
Ik heb Zaha uit de 84+ gekregen en wil hem eigenlijk in mijn team kwijt maar geen zin om tonnen uit te geven. Team is vrijwel volledig untradeable, behalve donnaruma.

Heb bijna 2M die ik eventueel later wil uitgeven. Ben niet gehecht aan Ramos, Chiellini vind ik wel zeer goed. Zat te denken om de Maldini sbc te doen en dan Sangare op middenveld icm Wijndal of straks wat uit de premier league. Heb nog een dubbele Lloris player pick (95) namelijk en een dubbele gold ramos die ik zondag terug ga halen uit de prullenbak.

Zaha kun je er zo in doen voor Vini lijkt me.
In deze fase van het spel is spelers op 7/8 chem helemaal geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Meneer iCy schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:28:

Je kunt evt ook die Mauro objective doen en idd Sangare halen voor groene link. Speel ook met Sangare en Zaha, bevallen zeer goed tot nu toe. Je zou dan McKennie moeten opofferen en Henry naar de rechterkant verschuiven.

En zoals @dutchgio zegt, maakt niets uit om Zaha op 8 chem te hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Robbio85 op 04-05-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Robbio85 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:35:
[...]

Je kunt evt ook die Mauro objective doen en idd Sangare halen voor groene link. Speel ook met Sangare en Zaha, bevallen zeer goed tot nu toe. Je zou dan McKennie moeten opofferen en Henry naar de rechterkant verschuiven.
mckennie is geen issue om op te offeren :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Robbio85 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:17:
[...]

Denk dat je team snel beter gaat worden, de packweight is aardig goed sinds het begin van TOTS.
Je begint dan in 10, waarschijnlijk tegen veel spelers die het niveau niet hebben of ook net beginnen doordat de game nu gratis te claimen is.

Zeker bij beginnende accounts ligt de packluck waarschijnlijk hoger. Samen met TOTS objective kaarten heb e dan zo een team wat mee kan met de rest.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 04-05-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik weet het al, ik ga Vieira sbc doen en in de tussentijd maar 8 chem. Kan 2x de 89 al voor niks doen en heb nog high rated pakjes klaar staan :-)

Eerst ff kijken wat ik nog meer van de PL pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Robbio85 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:17:
[...]

dutchgio schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:36:
[...]

Je begint dan in 10, waarschijnlijk tegen veel spelers die het niveau niet hebben of ook net beginnen doordat de game nu gratis te claimen is.

Zeker bij beginnende accounts ligt de packluck waarschijnlijk hoger. Samen met TOTS objective kaarten heb e dan zo een team wat mee kan met de rest.
Klopt, in divisie 10 zag ik ook veel nieuwe teams. In divisie 9 was het een beetje 50/50 en nu in divisie 8 heb ik de nieuwe teams nog niet gezien. Voornamelijk teams met veel speciale spelers (ook TOTS maar dan meestal niet de sterspelers) en de goede gouden zoals Ronaldo. Het lastigste is als ze een snelle spits hebben, dan moet de 1e tackle op het middenveld al goed zijn want anders haalt mijn 44 pace verdediger Gnabry TOTS nooit meer in. ;)
Heb daarom zojuist maar de helft van mijn geld geïnvesteerd in een gouden Kimpembe met shadow, dat gaat denk ik een heel stuk helpen als de tegenstanders beter worden. Ik zit nu bijna in divisie 7.

Voor mijn speelstijl maakt de kwaliteit van de spelers ook minder verschil dan voor anderen. Ik speel Fifa nog steeds zoals ik Fifa 98 speelde, dus zonder skill moves, speciale schoten en alle andere dingen die ze toegevoegd hebben sindsdien. Alleen de tactische keuzes vind ik erg leuk om mee te spelen. In Fifa 19 en 20 was ik in de WL een goud 1 speler. Dus ben niet bijzonder goed ofzo. Je merkt ook dat ze me vaak onderschatten bij de start van de wedstrijd, dan lopen ze een beetje te klooien met skill moves op het middenveld, zeker als ze direct op 1-0 kwamen met een 1e kans. Dat straf ik meestal wel af. ;)
Robbio85 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:13:
Weet niet of dit al gepost was, maar je kunt in de PS store nu een gratis 11x82+ pakket en loan moments icon claimen:
https://earlygame.com/fifa/fifa-22-ps-plus-pack-free
Bedankt voor de tip! Had Hazard en Benzema! Helaas had ik mijn volgende pakje Hazard nog een keer, beide natuurlijk untradable.

[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 04-05-2022 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
sjakieman schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 16:15:
[...]

[...]

Klopt, in divisie 10 zag ik ook veel nieuwe teams. In divisie 9 was het een beetje 50/50 en nu in divisie 8 heb ik de nieuwe teams nog niet gezien. Voornamelijk teams met veel speciale spelers (ook TOTS maar dan meestal niet de sterspelers) en de goede gouden zoals Ronaldo. Het lastigste is als ze een snelle spits hebben, dan moet de 1e tackle op het middenveld al goed zijn want anders haalt mijn 44 pace verdediger Gnabry TOTS nooit meer in. ;)
Heb daarom zojuist maar de helft van mijn geld geïnvesteerd in een gouden Kimpembe met shadow, dat gaat denk ik een heel stuk helpen als de tegenstanders beter worden. Ik zit nu bijna in divisie 7.

Voor mijn speelstijl maakt de kwaliteit van de spelers ook minder verschil dan voor anderen. Ik speel Fifa nog steeds zoals ik Fifa 98 speelde, dus zonder skill moves, speciale schoten en alle andere dingen die ze toegevoegd hebben sindsdien. Alleen de tactische keuzes vind ik erg leuk om mee te spelen. In Fifa 19 en 20 was ik in de WL een goud 1 speler. Dus ben niet bijzonder goed ofzo. Je merkt ook dat ze me vaak onderschatten bij de start van de wedstrijd, dan lopen ze een beetje te klooien met skill moves op het middenveld, zeker als ze direct op 1-0 kwamen met een 1e kans. Dat straf ik meestal wel af. ;)

[...]

Bedankt voor de tip! Had Hazard en Benzema! Helaas had ik mijn volgende pakje Hazard nog een keer, beide natuurlijk untradable.
Haha, ik speel ook als sinds Fifa 98, ik ken Song 2 van Blur nog uit mijn hoofd 8) Volgens mij kon je daar ook de scheids tackelen :+

Voor wat betreft die skill moves, soms zijn ze wel nuttig. Ball roll, croqueta en fake shot gebruik ik voornamelijk, die zijn redelijk simpel. Soms met 5* skill moves spelers de elastico. Maar iig niet meteen na de aftrap of random op het middenveld... de types die dat doen zijn meestal heel slecht dus dan is het leuk om ze af te straffen.

[ Voor 3% gewijzigd door Robbio85 op 04-05-2022 16:45 ]

Pagina: 1 ... 103 ... 128 Laatste