dutchgio schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:36:
[...]
Je begint dan in 10, waarschijnlijk tegen veel spelers die het niveau niet hebben of ook net beginnen doordat de game nu gratis te claimen is.
Zeker bij beginnende accounts ligt de packluck waarschijnlijk hoger. Samen met TOTS objective kaarten heb e dan zo een team wat mee kan met de rest.
Klopt, in divisie 10 zag ik ook veel nieuwe teams. In divisie 9 was het een beetje 50/50 en nu in divisie 8 heb ik de nieuwe teams nog niet gezien. Voornamelijk teams met veel speciale spelers (ook TOTS maar dan meestal niet de sterspelers) en de goede gouden zoals Ronaldo. Het lastigste is als ze een snelle spits hebben, dan moet de 1e tackle op het middenveld al goed zijn want anders haalt mijn 44 pace verdediger Gnabry TOTS nooit meer in.

Heb daarom zojuist maar de helft van mijn geld geïnvesteerd in een gouden Kimpembe met shadow, dat gaat denk ik een heel stuk helpen als de tegenstanders beter worden. Ik zit nu bijna in divisie 7.
Voor mijn speelstijl maakt de kwaliteit van de spelers ook minder verschil dan voor anderen. Ik speel Fifa nog steeds zoals ik Fifa 98 speelde, dus zonder skill moves, speciale schoten en alle andere dingen die ze toegevoegd hebben sindsdien. Alleen de tactische keuzes vind ik erg leuk om mee te spelen. In Fifa 19 en 20 was ik in de WL een goud 1 speler. Dus ben niet bijzonder goed ofzo. Je merkt ook dat ze me vaak onderschatten bij de start van de wedstrijd, dan lopen ze een beetje te klooien met skill moves op het middenveld, zeker als ze direct op 1-0 kwamen met een 1e kans. Dat straf ik meestal wel af.

Bedankt voor de tip! Had Hazard en Benzema! Helaas had ik mijn volgende pakje Hazard nog een keer, beide natuurlijk untradable.
[
Voor 9% gewijzigd door
sjakieman op 04-05-2022 16:32
]