Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:39
Augy schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:35:
[...]

Henderson heerst bij mij op t middenveld als B2B cm in onderstaand team.
https://www.futbin.com/22/squad/6711248

Pack zojuist busquets captain.. is het waard op m'n team voor om te gooien? Iemand met hem gespeeld?
Lijkt mij zonde om hem niet op te stellen. Met Laporte en Zanetti wellicht ook wel enigszins te linken.
Anderzijds heb je al 2 'nieuwe' middenvelders met Henderson en Fernandinho.
In deze fase van het spel met dusdanig gebooste kaarten is een speler op 7/8 chem al helemaal geen issue meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-09 21:21
Weet iemand toevallig wanneer de fut fantasy kaarten hun upgrade krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:01
tukkerterror90 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 12:26:
Weet iemand toevallig wanneer de fut fantasy kaarten hun upgrade krijgen?
Volgens mij is dat morgen.

En de Amazon Prime packs zijn ook weer te claimen, niet dat er iets bijzonders in zat bij mij, maar ach.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
En trap er weer in bij de Amazon Prime pack! Dacht JEEJ! Neymar! Oh wacht.. loan.. |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Rhain schreef op donderdag 21 april 2022 @ 10:50:
En trap er weer in bij de Amazon Prime pack! Dacht JEEJ! Neymar! Oh wacht.. loan.. |:( |:(
Bij mij zat er verder wel een 86 en 87 fodder kaart in, op zich prima imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-09 17:33
Robbio85 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:30:
[...]

Bij mij zat er verder wel een 86 en 87 fodder kaart in, op zich prima imo.
Bij mij ook.. vanochtend UT busquets duplicate erbij vanuit Rivals rewards erbij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Augy schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:16:
[...]

Bij mij ook.. vanochtend UT busquets duplicate erbij vanuit Rivals rewards erbij haha
Das jammer.. maarja ook leuk voor SBC's.

Heb de rivals rewards nog niet geopend. Eens kijken of ik wat op kan sparen voor TOTS. Ik heb er echter weinig vertrouwen in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vanmorgen ook alles geopend maar helaas niks. Mijn hoogste kaart was een 82

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prime pakket Ramos en Sterling helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met Fut Fantasy Camavinga ? Wil voor deze WL Kante vervangen want word echt helemaal schijt ziek van ze slechte passing.

Komt naast TOTY Cancelo te staan in een 442.

Edit : Captian henderson is eventueel ook een optie ? Voelt hij net zo lomp aan als vorige jaren of nu een stuk wendbaarder ?

[ Voor 25% gewijzigd door Traeces op 22-04-2022 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:06:
Iemand ervaring met Fut Fantasy Camavinga ? Wil voor deze WL Kante vervangen want word echt helemaal schijt ziek van ze slechte passing.

Edit : Captian henderson is eventueel ook een optie ? Voelt hij net zo lomp aan als vorige jaren of nu een stuk wendbaarder ?
Ik heb een poosje met Camavinga gespeeld. Prima speler hoor en qua passing sowieso een heel stuk beter dan Kante.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy

Henderson speel ik mee.. bevalt enorm goed. Die gaat niet meer uit de basiself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:42:
[...]

Henderson speel ik mee.. bevalt enorm goed. Die gaat niet meer uit de basiself
Hoe is Hendo ze passing,wendbaarheid en kracht ? Vind dat vooral belangrijk, geloof wel dat hij behoorlijk kan verdedigen :) Zeker de kracht en passing van Kante kan niet meer in deze fase van de game.

Liverpool spelers hebben altijd wel me voorkeur en linkt goed met Salah en TAA :)

[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 22-04-2022 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:08
Hoe los je dit op in je opstelling? Schuif je dan een middenvelder naar de linksback positie en Cancelo naar 't middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naNs schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:29:
[...]

Hoe los je dit op in je opstelling? Schuif je dan een middenvelder naar de linksback positie en Cancelo naar 't middenveld?
Start in 5-2-2-1 en Cancelo als CV. Hij start dan op 7 chem maar daar merk je helemaal niks van. Daarna schakel ik naar 442 of 4222 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch fantasy camavinga geworden, had even over het hoofd gezien dat mbappe ook naar 6 chem ging. 5 spelers op 7 chem of minder vind ik toch een beetje teveel.

Moet zeggen prima eerste indruk, kan duidelijk veel beter voetballen dan kante. Verdedigend met anker er op ijzer sterk in duels. Hopen op een doelpunt of assist nog, krijgt hij weer een upgrade.

Ook captain lloris nu als keeper, echt een prima keeper nog niet kunnen betrappen op een gekke ketser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Ben begonnen aan het opbouwen van de Moments Cantona SBC. Favoriete speler van me, en toen ik vanmiddag nog uit een paar laatste 81+ picks twee keer een 90 Payet kreeg, moest ik wel. Komende weken maar eens goed spelen en hopen dat er goede fodder packs in de volgende icon swaps komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yaB6LGESEpfrb75MnLGtzdABEXA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V66mvoQ9qe5g2P3rUnwHKzpp.jpg?f=fotoalbum_large

Even een team tegen Pim r9 en prime Gullit wtf :+

2-0 rq gewonnen heerlijk _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:10
Compleet gestoord. Was net te laat met een screenshot maken, maar kwam zojuist dit team tegen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-iBEsExIQVHW3B88j8xekvt3X4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNpvQTtufbxc7UAO5fpNkoIP.jpg?f=fotoalbum_large
5-1 rq in minuut 65. Heer-lijk _/-\o_

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maurice079 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:35:
Compleet gestoord. Was net te laat met een screenshot maken, maar kwam zojuist dit team tegen.
[Afbeelding]
5-1 rq in minuut 65. Heer-lijk _/-\o_
Volgens mij worden dit jaar de zieke icons als zoete broodjes weg geven. Niet normaal hoevaak ik r9, Pele, Gullit , cruijf, dinho, eusebio en Gullit tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 21:44
Traeces schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:53:
[...]

Volgens mij worden dit jaar de zieke icons als zoete broodjes weg geven. Niet normaal hoevaak ik r9, Pele, Gullit , cruijf, dinho, eusebio en Gullit tegen kom.
Zijn ook veel icon sbc's geweest. Sommigen herhaalbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 21:35
Traeces schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:53:
[...]

Ik moet de eerste icon nog packen, haha. Laat staan een Ronaldo... Denk dat ik binnen een geo-blokkade zit :+ Heb alleen Hagi in de club zitten, uit die Father/Son-SBC tijdens Future Stars. Nu ga ik zelf toch al niet zo heel hard op Icons, dus maakt het me weinig uit. :)

Wat doen jullie trouwens, gaan jullie untradeable richting TOTS? Ik heb best nog wat spelers die ik op dit moment kan verkopen, bv. wat gouden high rated die nu voor Icon SBC's handig zijn. Verder heb ik nog wat Fut Birthdays' die eventueel verkocht kunnen worden. Alleen Grealish wordt wat problematisch omdat ik dan geen fatsoenlijke LW meer heb voor m'n PL-team. :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 10:21
Ik was er de laatste weken wel een beetje klaar mee en had mijn hele team verkocht met 4 miljoen op de bank.

Na de docu van Cruijff vorige week begon het toch weer te kriebelen en heb ik zijn 94 kaar gekocht samen met een Dyabala 93 om zo een combi PL / Serie A team te maken. Sindsdien gaat het als de brandweer, het lijkt erop of die Cruijff kaart iedereen beter maakt, alles begint bij hem en Ronaldo 92 (die ik eerst niet aan de praat kreeg, scoort als een malle) en zelfs Kante begint te scoren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7E5mRjxI0mVktCQ3WOtGVb2-cc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xPC4OHJLWCqP49n10hO0yy6S.jpg?f=fotoalbum_large

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Totw pack - letterlijk alle 3 de laagste spelers, wtf ea :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Volgens mij hoef jij over packluck niet te klagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 14:38:
Volgens mij hoef jij over packluck niet te klagen. ;)
Ik klaag ook nergens , maar het is wel belachelijk ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 20:41
Deze week 2 keer de Prime Moments SBC gedaan voor rond de 300k per stuk en met fodder dat ik had liggen. Eerste pick was van de Sar…die echt geweldig in game is.

Nu was ik al op zoek naar een ratty spits om TOTY Lewandowski te vervangen in de basis…..en dacht er zelfs over na om Mbappe gold te kopen. Komt daar als geroepen Eusebio PIM uit het pakketje gelopen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Uit mijn Red picks Martinez en Kimmich en de TOTW pack was zoals gewoonlijk niets bijzonders

[ Voor 72% gewijzigd door pacod op 23-04-2022 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09 19:45
Zie een nieuwe sbc la liga 81+ x11, aanrader voor tots?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Iedereen verklaart me voor gek ivm de prijs, rating enz zo net voor tots maar heb die Chamberlain SBC gedaan.. bijna volledig uit de club dat dan weer wel..

Maar damn, wat een geweldige kaart is dat zeg! Moet je nagaan na de upgrades! Snel, wendbaar, goede passing, onderscheppen en dribbels. Ben erg onder de indruk.

Nu 300k plus een UT team wat aardig mee kan in het tota geweld straks.. we gaan het zien.

Nu 1 wins af van divisie 1, zou leuk zijn als ik er weer zou eindigen dit seizoen

https://www.futbin.com/22/squad/6711248

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 24-04-2022 08:54 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pacod
Mijn packluck….

Gisteren Eusebio…en nu uit de Prime Icon Pack
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mw_PCBn31RzTGzeKlXKzpgn3zh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XagJqfwDzStMxzJ32uMLGzjo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
pacod schreef op zondag 24 april 2022 @ 22:36:
Mijn packluck….

[Afbeelding]
Wow bizar,

Gisteren mijn 3e WL gespeeld deze FIFA, met een gouden team haha...

43 punten gehaald, vond nog meevallen, begon pas gister avond om 22:00 uur aan het avontuur.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:47
pacod schreef op zondag 24 april 2022 @ 22:36:
Mijn packluck….

[Afbeelding]
Nice, ik vind Vidic ook fijn :P

PSN: Maichel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pacod
Maichel schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:54:
[...]

Nice, ik vind Vidic ook fijn :P
Haha die had ik ook al ooit in een sbc gegooid 😜
Maar ik speel nu in de 2e divisie en ik smacht momenteel naar het einde van het seizoen, want ik heb daar niks te zoeken. Heb wel mijn 8 wins gehaald, maar ik schop ondanks mijn nieuwe aanwinsten geen deuk in pakje boter. WL was gewoon makkelijk hiermee vergeleken.

Ik moet zeggen dat opgefokt spelen ook geen goed idee is 😂, mijn vrouw noemt het mijn FIFA la Tourette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:24:
[...]

Haha die had ik ook al ooit in een sbc gegooid 😜
Maar ik speel nu in de 2e divisie en ik smacht momenteel naar het einde van het seizoen, want ik heb daar niks te zoeken. Heb wel mijn 8 wins gehaald, maar ik schop ondanks mijn nieuwe aanwinsten geen deuk in pakje boter. WL was gewoon makkelijk hiermee vergeleken.

Ik moet zeggen dat opgefokt spelen ook geen goed idee is 😂, mijn vrouw noemt het mijn FIFA la Tourette
Haha ik ben aan het strijden om DIV 1 binnen te komen zo net voor einde seizoen, telkens strand ik net voor de finish met al die icon teams tegen (al zegt dat lang niet alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:31:
[...]

Haha ik ben aan het strijden om DIV 1 binnen te komen zo net voor einde seizoen, telkens strand ik net voor de finish met al die icon teams tegen (al zegt dat lang niet alles)
Ik heb een icon team, maar wordt grotendeels daar weggetikt. Kan geen 2 overwinningen laat staan 3 aan elkaar knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
pacod schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:39:
[...]

Ik heb een icon team, maar wordt grotendeels daar weggetikt. Kan geen 2 overwinningen laat staan 3 aan elkaar knopen.
Ik heb precies hetzelfde en ben nu halverwege Elite. Maar tijdens het weggetikt worden probeer ik nieuwe spelers uit en andere tactieken om het toch nog wat nuttig te houden. Zo heb ik Butra 92 gisteren in de icon pp gepakt om naast Mbappe potm te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door _Uploader_ op 25-04-2022 14:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:57
Dan doe ik het nog niet slecht als ‘ouwe’ bok als ik het zo lees. Gisteren met mijn volledig Serie A teampje waarin 0 icons, 0 TOTY spelers zitten de Elite divisie gehaald. ;) :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:52:
Dan doe ik het nog niet slecht als ‘ouwe’ bok als ik het zo lees. Gisteren met mijn volledig Serie A teampje waarin 0 icons, 0 TOTY spelers zitten de Elite divisie gehaald. ;) :9 :+
Serie A zitten tog echt beesten in meen k? Tonali, chiellini, dybala, vlahovic, quagliarella, insigne, brozovic, Nani bijv 🙈

Hier 1 icon, zanetti moments

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit jaar ook maar 2 icons gebruikt. Essien en van der sar.

De rest van icons zijn of amper te gebruiken of zoals dinho etc veel te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:46:
[...]

Serie A zitten tog echt beesten in meen k? Tonali, chiellini, dybala, vlahovic, quagliarella, insigne, brozovic, Nani bijv 🙈

Hier 1 icon, zanetti moments
Klopt, Serie A heeft echt wel goeie spelers inderdaad. Dus zo gek is het ook weer niet.

Ik heb overigens wel 2 icons gebruikt dit jaar Socrates Moments en Del Piero Moments. Totdat ik genoeg geld had voor Dybala.

Dit is mijn team nu waarbij ik Rebic regelmatig afwissel met Insigne captains (Rebic is een onderschatte speler, scoort vaak)
En in de spits kan ik ook nog Vlahovic FS of Lautaro TIF zetten. Heb tevens ook nog Tammy Abraham FB en Mkhitaryan FB op de bank zitten. Het lijkt er soms wel op dat alles op 10 chem. je toch wat voordeel geeft. Let op: ik schrijf dat het zo lijkt he ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDJxRDLbvZRNsGUz72MIuzBkAlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LfoM2iUykdSJfoAwer0Ll8CQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 25-04-2022 16:54 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pacod
Jongens dit is niet normaal, heb net een paar hoge rated spelers in die icons sbc gegooid die ik toch niet meer gebruikte zoals die Griezmann Flashback….Krijg ik dit als keuze…. ik denk dat ik een staatslot ga kopen na Eusebio en R9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/io7X7RquNDgBzxrjm5KVGHJ0MaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/syibM46glXsAimUsea1VFJeu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zou er nog een totw sbc komen, zijn niet meer te betalen nu en ben er op haaland IF na helemaal doorheen 🙈🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:18
ja heb nog alleen mbappe if :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:50:
Zou er nog een totw sbc komen, zijn niet meer te betalen nu en ben er op haaland IF na helemaal doorheen 🙈🤣
Door al die sbcs is heel me club haast leeg :+ blij als volgende week vrijdag is kan ik me packs weer openen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:23:
[...]

Door al die sbcs is heel me club haast leeg :+ blij als volgende week vrijdag is kan ik me packs weer openen >:)
M'n club is al helemaal leeg, ik moet wel packs openen tussendoor 🤣

Opsparen zit er niet in hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
Cruijff was wel een soort van missing link in mijn team, kom met hem op cam veel makkelijker tot kansen creëren toe in een 4-3-1-2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyUOVOBhU6w4Hpk1WpuSXBGqQeE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rdjp6vZaV5gewoMM8vgcYfHT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LX4czbCnXafVKAhdxh9MWUfVig=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U4PyOTlWxFoLUN1AGM0CQeg8.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
1 = 82+ *25
2 = 83+ *25
3 = 84+ *25
5 = 85+ *20
5 = VDS Moments
6 = 91+ Att/Mid Moments Pack
7 = Dalglish Moments
8 = R. Carlos Moments
8 = 93+ Moments Pack
9 = Best Moments
11 = 91+ Moments PP
11 = Eto Moments
13 = 94+ Moments Pack
14 = Matthaus Moments
15 = 93+ Moments PP
16 = Moments PP (1 of 5)
17 = 93+ Att/Mid Moments PP
17 = Gullit Prime
---
Ik ga vermoedelijk voor de packs + VDS of Best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 24-09 20:46
Komen dit jaar ook weer de tots spelers in de fut champs player picks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Capsaicin schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:36:
1 = 82+ *25
2 = 83+ *25
3 = 84+ *25
5 = 85+ *20
5 = VDS Moments
6 = 91+ Att/Mid Moments Pack
7 = Dalglish Moments
8 = R. Carlos Moments
8 = 93+ Moments Pack
9 = Best Moments
11 = 91+ Moments PP
11 = Eto Moments
13 = 94+ Moments Pack
14 = Matthaus Moments
15 = 93+ Moments PP
16 = Moments PP (1 of 5)
17 = 93+ Att/Mid Moments PP
17 = Gullit Prime
---
Ik ga vermoedelijk voor de packs + VDS of Best
Ik ga voor momenten Roberto Carlos 8 tokens is nog om te doen en linksachter is wel aan vervanging toe als het tots geweld begint, heb daar nu WW Tierney maar met Roberto Carlos dan is het een mooie upgrade. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kijk wel waar ik voor ga, zo geen zin in die swaps nog te doen. Carlos lijkt me wel vet.

Die Squad battles zijn zo bizar saai kan me daar echt niet meer voor motiveren. Enige voordeel is
, heb 11 Engelse zilveren eerste eigenaar spelers. Dat zijn gelijk 3 objectives.

Voor de online potten word het ook een drama. Van al die competities heb ik precies amper spelers. Enige die beetje te doen is lique 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Ik ga wel de squad battles doen - saai maar kan tenminste rustig en tussen werk door. Die friendlies met speciale objectives kosten zoveel tijd, en met mijn niveau (div 4) win je er misschien 1 op de 3. Dat zijn 5 a 6 tokens die ik in de eerste helft kan halen, en nog eens 5 a 6 in de laatste helft.

Van der Sar is wel een held, dus heel verleidelijk om hem te gaan doen - hoewel een keeper niet zoveel uitmaakt in het spel. Dan is de 85 * 20 misschien mooier om te doen en te openen als de Premier League TOTS er is... als er dan niets bij zit, kan Van der Sar na 23 mei nog gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Voor die squad battles heb ik een zilveren Braziliaans team en een Engels untradeable team. Dat zijn dan 4 objectives met 12 potjes. Desalniettemin is het idd saai...

Hier komt die silver promo wel van pas, die spelers heb ik niet opgeofferd in SBC's, maar ze hebben redelijke stats.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YY-mc8ak44lUioBMVOv1RrwZPR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HoyuyiSNcNJmrqzpTLHl1lRe.jpg?f=fotoalbum_large
Voor het eerst alle 10 kwalificatiepotjes gewonnen. Tot nu toe bleef ik vaak hangen op 8 wins, soms 9.

[ Voor 6% gewijzigd door Capsaicin op 26-04-2022 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Capsaicin schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:53:
[Afbeelding]
Voor het eerst alle 10 kwalificatiepotjes gewonnen. Tot nu toe bleef ik vaak hangen op 8 wins, soms 9.
heb het ook 2 of miss 3 x gehad. Nette prestatie en vind het ook altijd wel kicken als het mij lukt, ik ga er in elk geval wel altijd voor. De WL + kwalli zijn zo'n beetje enige wat ik leuk vind om te spelen in fifa en de 8 potjes rivals winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Zat ik een paar dagen geleden nog te klagen dat ik niets te zoeken heb in de 2e divisie…. Hik ik nu tegen divisie 1 aan. R9 maakte in het begin niet eens het verschil, maar met name Cruijff. Moest erg wennen aan R9, maar die is inmiddels ook wel op stoom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
heron schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:11:
Ik ga wel de squad battles doen - saai maar kan tenminste rustig en tussen werk door. Die friendlies met speciale objectives kosten zoveel tijd, en met mijn niveau (div 4) win je er misschien 1 op de 3. Dat zijn 5 a 6 tokens die ik in de eerste helft kan halen, en nog eens 5 a 6 in de laatste helft.

Van der Sar is wel een held, dus heel verleidelijk om hem te gaan doen - hoewel een keeper niet zoveel uitmaakt in het spel. Dan is de 85 * 20 misschien mooier om te doen en te openen als de Premier League TOTS er is... als er dan niets bij zit, kan Van der Sar na 23 mei nog gehaald worden.
Van der Sar is echt een geweldige keeper! Weinig rare dingen, maar wel fantastische reddingen op kansen waarvan ik dacht dat het een tegengoal zou opleveren.

Ik ga alleen voor de icon 91+ icon pack denk ik, heb niet zoveel zin om er echt voor te grinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:20:
[...]

Van der Sar is echt een geweldige keeper! Weinig rare dingen, maar wel fantastische reddingen op kansen waarvan ik dacht dat het een tegengoal zou opleveren.

Ik ga alleen voor de icon 91+ icon pack denk ik, heb niet zoveel zin om er echt voor te grinden.
Ik heb er ook erg weinig zin maar wil eigenlijk voor release PL alle hoge fodder packs (84+/85+) binnen gespeeld hebben. Houd in dat ik tog echt alles moet doen haha.. volgende ronde VDS en de rest van de fodder

Eerste 2 gisteren gehaald (uitdaging met m'n gouden teams 🤣). Alleen serie A(klaar in 20 min.)de SB (gaap) en WL overwinningen

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 27-04-2022 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op woensdag 27 april 2022 @ 06:47:
[...]

Ik heb er ook erg weinig zin maar wil eigenlijk voor release PL alle packs binnen gespeeld hebben. Houd in dat ik tog echt alles moet doen haha..

Eerste 2 gisteren gehaald (uitdaging met m'n gouden teams 🤣). Alleen serie A, de SB (gaap) en WL overwinningen
SB zijn dodelijk saai, ik probeer meestal wel de zwakke teams te kiezen, zodat ik na 4-0 de controller kan neerleggen.
Langzaam probeer ik er 6 te halen, maar tussendoor ook WL kwalificatie gehaald en daarbij alvast 6 overwinningen gepakt.
Heb wel voor het eerst de 1e divisie gehaald! Morgen de rewards maar bewaren voor vrijdagavond. Hoop met genoeg goede rewards en stuk verder met Moments Vieira te komen. Heb daar nu Petit Moments staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Die Casillas wat als keep? 81 dagen om hen rustig te maken en af en toe je high rated kaarten in te gooien is te doen

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Wii4all schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:47:
Die Casillas wat als keep? 81 dagen om hen rustig te maken en af en toe je high rated kaarten in te gooien is te doen
hij is 185 cm.

Ik zou het niet doen. Kan je beter Pope gold op doel zetten en ja dat meen ik oprecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
heron schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:11:

De squad battles kosten juist het meeste tijd, online friendlies doen 9/10 spelers golden goal waardoor je daar zo klaar mee bent.
Wel een paar dagen wachten tot de tryhards klaar zijn, dan is het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:26:
[...]

De squad battles kosten juist het meeste tijd, online friendlies doen 9/10 spelers golden goal waardoor je daar zo klaar mee bent.
Wel een paar dagen wachten tot de tryhards klaar zijn, dan is het een stuk makkelijker.
Mwah viel mee, waren vrij snel binnen. Duurde vooral langer omdat ik vreselijke bagger teams had bij alle 3. Op een potje of drie na iedereen gg. SB kijk ik idd niet echt naar uit. Met een goed team fiets je er simpel doorheen maar met een full silver valt dat tegen haha. Ach heb er 1,5 week voor.. rustig aan

Je ziet overigens aan de tegenstanders dat de meeste clubs wel leeg zijn, was niet de enige met een slecht team en je pakt her en der nog wat pakketten mee uit de tots doelstelling

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 27-04-2022 11:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
fifanoob schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:19:
[...]

hij is 185 cm.

Ik zou het niet doen. Kan je beter Pope gold op doel zetten en ja dat meen ik oprecht.
Maignan is de nieuwe Pope.

Hoewel ik zelf ook altijd moeite heb tegen Casillas, zou ik ook geen keeper van 1,85m op doel willen hebben.
En dan moet je ook nog tegen die pijnlijke dynamic aankijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Een oplossing voor buitenspelers die te weinig bij het spel worden betrokken: geef ze de instructies 'aanspeelpunt' en 'op flank blijven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Traeces schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:03:
Kijk wel waar ik voor ga, zo geen zin in die swaps nog te doen. Carlos lijkt me wel vet.

Die Squad battles zijn zo bizar saai kan me daar echt niet meer voor motiveren. Enige voordeel is
, heb 11 Engelse zilveren eerste eigenaar spelers. Dat zijn gelijk 3 objectives.

Voor de online potten word het ook een drama. Van al die competities heb ik precies amper spelers. Enige die beetje te doen is lique 1.
Ik walg juist echt van de online swaps, meest scrited onderdeed dat er tussen zit gaat echt nergens over in combinatie met het zieke volk dat tegenwoordig fifa speelt... doe het tussendoor wel ff maar lang hou ik dat niet vol, 0,0 plezier om dit binnen te halen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
jerommeke96 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:03:
[...]

Ik walg juist echt van de online swaps, meest scrited onderdeed dat er tussen zit gaat echt nergens over in combinatie met het zieke volk dat tegenwoordig fifa speelt... doe het tussendoor wel ff maar lang hou ik dat niet vol, 0,0 plezier om dit binnen te halen dan.
jij vindt online meer scripted dan squad battles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
fifanoob schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:12:
[...]

jij vindt online meer scripted dan squad battles?
Ja die swaps absoluut, enige voordeel is dat er gasten tussen zitten die er echt niks van kunnen maar die gaan dan vaak juist weer niet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
jerommeke96 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:24:
[...]

Ja die swaps absoluut, enige voordeel is dat er gasten tussen zitten die er echt niks van kunnen maar die gaan dan vaak juist weer niet weg
wat bedoel je dan met scripted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 21:35
Capsaicin schreef op woensdag 27 april 2022 @ 13:25:
Een oplossing voor buitenspelers die te weinig bij het spel worden betrokken: geef ze de instructies 'aanspeelpunt' en 'op flank blijven'.
Hey thanks! Die ga ik eens proberen - kijken of Salah en Grealish eens wat actiever gaan worden :)
jerommeke96 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:24:
[...]

Pfff - die had ik gisteren ook. En dan bij 7-1 blijven hangen (maar zijn eigen doelpunt uitgebreid vieren). Overigens wel een team met Ligue 1-spelers, dus waarschijnlijk iemand die gefrustreerd was dat hij nog steeds bezig was met het geven van voorzetten.... :+

[ Voor 42% gewijzigd door allstarted1 op 28-04-2022 09:14 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb nu 1 token. Maar wat je er ook voor moet doen, ik vind al die spelmodi vreselijk eigenlijk. Bovendien heb ik overal net niet de spelers om een nog redelijk kansrijk team om te bouwen voor zowel de online doelstellingen als ook die dodelijke saaie squadbattles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Moody2204 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:03:
Ik heb nu 1 token. Maar wat je er ook voor moet doen, ik vind al die spelmodi vreselijk eigenlijk. Bovendien heb ik overal net niet de spelers om een nog redelijk kansrijk team om te bouwen voor zowel de online doelstellingen als ook die dodelijke saaie squadbattles.
Daarom heb ik dit jaar niet alle speciale kaarten in SBC's gegooid. Heb nu een leuk PL, Serie A, Ligue 1 en Bundesliga team. Dat maakt die objectives een stuk makkelijker, zeker aangezien de meeste tegenstanders met gold teams spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Robbio85 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:18:
[...]

Daarom heb ik dit jaar niet alle speciale kaarten in SBC's gegooid. Heb nu een leuk PL, Serie A, Ligue 1 en Bundesliga team. Dat maakt die objectives een stuk makkelijker, zeker aangezien de meeste tegenstanders met gold teams spelen.
Ja, dat had ik achteraf ook beter kunnen doen. Maar ja, soms heb ik sbc's gedaan die ik ook echt wel graag wilde hebben. Ach, ik lig er verder niet wakker van. Het is meer dat ik die spelmodi ook gewoon niet leuk vind. Online is het soms goed (als iedereen een beetje golden goal doet) en soms zo toxic als wat. En squadbattles vind ik sowieso een worsteling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:47
pacod schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:53:
Jongens dit is niet normaal, heb net een paar hoge rated spelers in die icons sbc gegooid die ik toch niet meer gebruikte zoals die Griezmann Flashback….Krijg ik dit als keuze…. ik denk dat ik een staatslot ga kopen na Eusebio en R9
[Afbeelding]
Jaa Scholes is idd lekker man. Goed bezig! :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL begint nu pas om 19:00 en loopt pas af op dinsdag 7:00 hoe ik het nu begrijp ? Zou wel echt heel fijn voor de mensen die niet zoveel tijd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:54:
WL begint nu pas om 19:00 en loopt pas af op dinsdag 7:00 hoe ik het nu begrijp ? Zou wel echt heel fijn voor de mensen die niet zoveel tijd hebben :)
Klopt inderdaad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
UTC+2 hier, dus dat zou dan 20:00 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Zal wel erg druk worden en dus traag op de servers! Ik ga zaterdag of zondag pas de WL in denk ik.

Moet nog 1 segment van 88 voor PIM Vieira, heb wel grote offers hiervoor gedaan…. Onder andere TOTY Lewa erin gegooid wat wel een beetje een clublegende was. Ik ga morgenavond voor de 85*20 pack…. Ik verwacht hier wel het laatste segment mee te kunnen doen en Vieira binnen te halen. Nedved erg goedkoop trouwens….en wel een interessante optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Iemand een overzicht wanneer de spelers per competitie in pack zitten? En gaan de spelers uit packs zodra een nieuwe competitie start?

[ Voor 31% gewijzigd door saert op 29-04-2022 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik ben vrij nieuw met UT dus kan iemand mij die icon swaps een beetje uitleggen en advies geven? Ik heb nu bijna de 5 tokens die met squad battles te halen zijn. Hoe makkelijk zijn de overige uitdagingen voor een beginner met wel redelijk team, maar niet heel veel opties voor verschillende teams. Daarnaast wat te kiezen? Ik ben persoonlijk fan van Icons omdat ik dat vette spelers vind, maar is het aan te raden om juist voor van der Sar of Carlos te gaan of die random Icons van 9x+? Ik kan in principe in iedere linie wel versterking gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
saert schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 06:39:
Iemand een overzicht wanneer de spelers per competitie in pack zitten? En gaan de spelers uit packs zodra een nieuwe competitie start?
Als het goed is moet dit de volgorde zijn

Week #1 – Community TOTS
Week #2 – Premier League TOTS
Week #3 – Bundesliga TOTS
Week #4 – LaLiga TOTS
Week #5 – Ligue 1 TOTS –
Week #6 – Serie A TOTS –
Week #7 – Ultimate TOTS –

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Bozzel1987 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:52:
Ik ben vrij nieuw met UT dus kan iemand mij die icon swaps een beetje uitleggen en advies geven? Ik heb nu bijna de 5 tokens die met squad battles te halen zijn. Hoe makkelijk zijn de overige uitdagingen voor een beginner met wel redelijk team, maar niet heel veel opties voor verschillende teams. Daarnaast wat te kiezen? Ik ben persoonlijk fan van Icons omdat ik dat vette spelers vind, maar is het aan te raden om juist voor van der Sar of Carlos te gaan of die random Icons van 9x+? Ik kan in principe in iedere linie wel versterking gebruiken.
Die overige zijn online waar je met een team moet spelen dat uit eén specifieke competitie bestaat (L1, Bundes en Serie A volgens mij). Veel mensen spelen met gare teams hierin, dus is redelijk te doen. Tip: speel golden goal. Als de tegenstander scoort druk op pauze en forfeit. De meeste mensen doen dit, zo kun je snel die objectives halen.

Qua opties zou je ook voor die packs kunnen gaan en die dan openen tijdens een van de TOTS weken. Die kaarten die je daaruit krijgt kun je dan in icon SBC's gooien. Die Nedved SBC is bv best goedkoop.

Nog iets om te overwegen is de power curve. Tijdens TOTS komen er kaarten beschikbaar die vergelijkbaar zijn met icons en vaak zelfs beter (als je Pele, R9, etc niet meetelt). Houd hier rekening mee als je al je swap tokens of fodder in een dure icon investeert. Een goedkope Nedved zal dan niet veel uitmaken aangezien je daar niet heel je club voor hoeft op te offeren. Zit zelf ook te twijfelen of ik Best wel moet nemen, of toch alleen packs en de grind tijd van die overige tokens besparen.

Hier een aantal opties die je zou kunnen overwegen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1ZDN2HkytvlFlLPKXBjB8JAh60=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSyKgo5SZ4U52Qr90rig7MtU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Robbio85 op 29-04-2022 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
darkonsjon123 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:25:
[...]

Als het goed is moet dit de volgorde zijn

Week #1 – Community TOTS
Week #2 – Premier League TOTS
Week #3 – Bundesliga TOTS
Week #4 – LaLiga TOTS
Week #5 – Ligue 1 TOTS –
Week #6 – Serie A TOTS –
Week #7 – Ultimate TOTS –
Ze beginnen toch met de eredivisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:03:
[...]

Ze beginnen toch met de eredivisie?
Klopt dat is de minor competitie, die valt samen met de grote competities / community TOTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:12:
[...]

Klopt dat is de minor competitie, die valt samen met de grote competities / community TOTS
ah check, ze combineren het dus.

Zag al iets voorbij komen dat je toch wel minimaal 14 wins moet halen in futchamps voor de leuke tots playerpicks.
Haal je die 14 win niet krijg je geloof ik max 90 rated speler ofzo?

Mijn engels is zoooo slecht ik weet de helft van de tijd niet wat ik lees joh :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fifanoob schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:13:
[...]

ah check, ze combineren het dus.

Zag al iets voorbij komen dat je toch wel minimaal 14 wins moet halen in futchamps voor de leuke tots playerpicks.
Haal je die 14 win niet krijg je geloof ik max 90 rated speler ofzo?

Mijn engels is zoooo slecht ik weet de helft van de tijd niet wat ik lees joh :+
Vanaf 14 wins krijg je volgens mij pas het TOTS pakket ? Pick zijn wel boven de 90 vanaf volgens mij 45 uit me hoofd. Gister half Runthefutmarket zitten luisteren.

Edit :

Rank I 1 of 5 TOTS Community Player Pick x3 + 1 Pack with 3 TOTS Community
Rank II 1 of 5 TOTS Community Player Pick x2 + 1 Pack with 3 TOTS Community
Rank III 1 of 4 TOTS Community Player Pick x2 + 1 Pack with 3 TOTS Community
Rank IV 1 of 4 TOTS Community Player Pick x2 + 1 Pack with 3 TOTS Community/Eredivisie
Rank V 1 of 3 TOTS Community Player Pick x2
Rank VI 1 of 3 TOTS Community Player Pick
Rank VII 1 of 4 TOTS Community/Eredivisie Player Pick x2 Max 90 OVR
Rank VIII 1 of 4 TOTS Community/Eredivisie Player Pick Max 90 OVR
Rank IX 1 of 2 TOTS Community/Eredivisie Player Pick Max 90 OVR
Rank X 1 of 2 TOTS Community/Eredivisie Player Pick Max 90 OVR

[ Voor 36% gewijzigd door Traeces op 29-04-2022 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:08
Hoe gaan we allemaal met het opsparen van pakketjes voor TOTS?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naNs schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:57:
Hoe gaan we allemaal met het opsparen van pakketjes voor TOTS?!
Stuk of 25 nu. Waaronder 5 100k pakketen en 2 Ultimate. Nog wat 85 / 86 spul.

Ga ze pas openen met PL TOTS. Qua leaks zie ik niet echt iets boeiends voor me elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Al lang geen team update meer gedaan. Lag een beetje stil een speelde af en toe nog eens een paar potjes.

Maar dit is mijn team nu voor dat TOTS begint. Hopelijk komen er nog wat leuke La liga kaartjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUP_BtWXuWnnxMfusTpqUQC2S2c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BpGVS8L8DllyVoDGdQyCH2Kw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is het mogelijk om Squad Battles coöp te spelen? Dus stel je bent niet in het bezit van Braziliaanse MLS spelers maar iemand anders wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier staat fifa ook op een wat lager pitje, ga wel zien wat TOTS met zich mee brengt. Wel wat wijzigingen doorgevoerd. Iedereen is untradable op Barella en Insigne na:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qvy8n31r9gwaX-HhfhZ2GX5RIB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9lwBwuby1qWZ7SWgSSxOwmz2.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:26:
[...]

Ga ze pas openen met PL TOTS. Qua leaks zie ik niet echt iets boeiends voor me elftal.
Was ook mijn plan maar m'n club is zodanig leeg dat ik niet eens meer een sbc kan doen 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:41:
[...]

Was ook mijn plan maar m'n club is zodanig leeg dat ik niet eens meer een sbc kan doen 🤣
Hier ook net maar wat spelers gekocht om die zoveel x85 sbc te doen. Doe straks wel al
Me goedkope packs openen en laat de echte klappers staan. Heb serieus fodder nodig :+

Edit : Volgens mij is de pack kans van gouden spelers verhoogd. Echt een shitload aan 86+ kwamen er uit.

Eerste 4 tots binnen :

- Carrasco
- Gerard Moreno
- Livramento
- Unnerstal

[ Voor 19% gewijzigd door Traeces op 29-04-2022 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:49:
[...]

Hier ook net maar wat spelers gekocht om die zoveel x85 sbc te doen. Doe straks wel al
Me goedkope packs openen en laat de echte klappers staan. Heb serieus fodder nodig :+

Edit : Volgens mij is de pack kans van gouden spelers verhoogd. Echt een shitload aan 86+ kwamen er uit.

Eerste 4 tots binnen :

- Carrasco
- Gerard Moreno
- Livramento
- Unnerstal
Idd de packluck is vrij hoog. Hier Lloris en Mitchell gekregen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
Mijn zoon en zijn packluck.... hij wil een grotendeels Eredivisie team maken en dit packt hij dus:

Ongeveer 15 pakketjes geopend: Sangaré TOTS, Mazraoui TOTS, Haller TOTS, Kokcu TOTS, Unnerstal TOTS en Todibo TOTS.

Zes TOTS dus! Zelden iemand gezien met zoveel packluck!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l95GB1dsxTn4pzEaa_CmZr1_aig=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ioBbYgURHwArWMzYjodaftP1.png?f=fotoalbum_large

Aardig packje was dit :P

Denk dat ik me kaarten ga opsparen voor Pim Vieira sbc. Kan altijd nog als cv spelen als hij op
Middenveld niet meer mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
3 tots dus niet ontevreden, nu door voor de swaps voor PL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
1 TOTS, notabene uit het gratis pakketje van EA. Wijndal…. Met overgebleven Fodder Raspedori gedaan… door het voltooien van Vieira was mijn bank wat minder sterk geworden 😬

Vieira een heerlijke kaart! Fysiek zo sterk, alsof spelers tegen een muur oplopen en daarbij nog die uitschuifbenen van hem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
pacod schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 21:19:
1 TOTS, notabene uit het gratis pakketje van EA. Wijndal…. Met overgebleven Fodder Raspedori gedaan… door het voltooien van Vieira was mijn bank wat minder sterk geworden 😬

Vieira een heerlijke kaart! Fysiek zo sterk, alsof spelers tegen een muur oplopen en daarbij nog die uitschuifbenen van hem
Raspadori hier ook gedaan. 1 potje ff gespeeld, meteen 2 goals en 1 assist. Begin is goed dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Aangezien je eredivisie spelers tot 34 punten in weekend league krijgt. Ben ik niet verder gegaan dan 34 punten. Was mijn eerste weekend league in de afgelopen 3 maanden. Maar makkelijk te doen :)

Heb Sinisterra en Wijndal uit de player picks gekregen en uit de pakketten, die ik nog had, Sangare en Mazraoui.

Speel nu met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dsMnCI7Wn0GDU:FFA22PS5

Denk dat ik 41212 ga spelen.

Extra:
Heb Sangare in de weekend league gebruikt. Een absolute beest! Heb er een engine op, en is veels te behendig voor zijn postuur + zit overal tussen. Heb vorig jaar mid Viera gehad maar Sangare is veel beter.

[ Voor 19% gewijzigd door Wulfric92 op 30-04-2022 01:44 ]

Pagina: 1 ... 102 ... 128 Laatste