wijze woorden
Zou zelf foden niet doen, Bernardo heeft vergelijkbare stats en is echt veel goedkoper. Overigens heerlijke speler Bernardo.Capsaicin schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:03:
EA heeft Foden een leuke upgrade gegeven. Hij zou per ongeluk te lage stats hebben gekregen. Zijn composure (90) en reactions (91) zijn allebei 95 geworden.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik had Foden al gedaan en pack net Silva.Traeces schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:41:
[...]
Zou zelf foden niet doen, Bernardo heeft vergelijkbare stats en is echt veel goedkoper. Overigens heerlijke speler Bernardo.
Zit wel verschil in. Als CAM wijkt Foden wat meer uit naar links en rechts en Silva blijft iets meer centraal.
wijze woorden
premier league of icon.
Zat te kijken naar john barnes of seedorf.
[ Voor 24% gewijzigd door Wii4all op 13-05-2022 09:11 ]
Burp
Rashford? en dan die ice versie ofzo.Wii4all schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:11:
Iemand nog een tip voor een LM/LW rond de 150k?
premier league of icon.
Zat te kijken naar john barnes of seedorf.
Dan zou ik eerder voor Grealish FB gaan.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Nice! Ik heb Son uit een upgrade pack gehaald en is vooralsnog een invaller in mijn team, gezien ik in een smalle formatie speel zonder vleugelaanvallers. Zijn schot is geweldig, het enige nadeel vind ik tot nu toe nog zijn fysiek in de duels.Partypooper schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:57:
Net even de PL TOTS gedaan, Son eruit gekregen, mag absoluut niet klagen!
Als je kans wil op een rode PL TOTS dan rest alleen nog Squad Battles tot Elite 3 te halen. Het is wel een grind.. maar ben vanaf zondag al bezig…hmr schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:35:
Krijg je trouwens nog PL spelers als je de WL afmaakt voor vanavond 19.00?
Ja ben heel benieuwd. Vanavond maar eens even testen.pacod schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:44:
[...]
Nice! Ik heb Son uit een upgrade pack gehaald en is vooralsnog een invaller in mijn team, gezien ik in een smalle formatie speel zonder vleugelaanvallers. Zijn schot is geweldig, het enige nadeel vind ik tot nu toe nog zijn fysiek in de duels.
Ik had ook Ruben Dias. Goeie fodder, past niet echt in mn team.Valandil schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:49:
[...]
Ik wil juist Dias maar krijg Trent 3x en Alisson 2x
Mag niet klagen;
Rice, Trent staan in de basis
Bruno Fernandes bank
Alleen Alisson krijg ik (nog) niet in mijn team
niceSaekerhett schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:50:
Ik dacht ik open effe een 7,5k pakketje in de store:
[Afbeelding]
Best is voor mij echt fenomenaal, al jaren lang. Ik heb nooit echt met Garrincha kunnen spelen, Best is voor mij twee klasses beter in alles.saert schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:51:
Hoe is Best voor jullie? En hebben jullie hem bewust de voorkeur gegeven voor bijvoorbeeld Garrincha?
Ik speel met de 94 versie van Garrincha op RM. Hij mag niemand aanraken, maar is wel dodelijk in de 16. Draait zo kort dus je kan makkelijk een shot krijgen. Hij heeft ook wel beetje hidden ICON powers. (Bal die terugkomt in ze voeten, of op de juiste plek staan voor een rebound).Saekerhett schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:03:
[...]
Best is voor mij echt fenomenaal, al jaren lang. Ik heb nooit echt met Garrincha kunnen spelen, Best is voor mij twee klasses beter in alles.
Psn - Sevyxs
Twee keer Alisson en KDB!
:fill(white):strip_exif()/f/image/yB0IMP6kQOnmrhro7I3QHVu4.png?f=user_large)
Edit: + Rodri
[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 13-05-2022 16:11 ]
Samen met Diogo Jota zijn TOTS kaart in een 4-2-2-2 speelde erg nice.
Ja daar ben ik ook erg blij mee! Vandaag even potjes gespeeld en hij schiet ze uit alle hoeken en standen erin.Partypooper schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:04:
Nou, die Son is echt een insane kaart. Echt super blij mee dat ik die gepacked heb.
Samen met Diogo Jota zijn TOTS kaart in een 4-2-2-2 speelde erg nice.
Hoop nog iets leuks uit de Tots PL pick en dan ben ik wel klaar met mijn team. Prime Gullit voor Fellaini ook nog.
:strip_exif()/f/image/17nYTaaRCGIHKIFXFrlcnmpY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Casual Ruud op 13-05-2022 23:25 ]
Vandaag nog dias tots gepacked. Twijfel tussen hem of maldini prime. Vind hem de laatste namelijk vaak fysiek tekort komen ofzo.
Pauze duurde langAugy schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 15:40:
Tog nog even begonnen aan de kwalificaties, begon wat te kriebelen..
Ga nu 4-1, speelt veel minder sweaty als tijdens PL. Ben ook overgestapt naar 4-3-1-2, voor de afwisseling
[Afbeelding]
Vorige week vond ik het een stuk makkelijker en haalde ik mijn ‘normale aantal’ punten.
Ga 2-4, ik vind het feit dat je op vrijdag overdag niet kan spelen ook echt niks. De servers zijn in het weekend zelf zoveel stroperiger. Wellicht maar maandag en dinsdag afmaken ofzo.
Moet zeggen dat ik er wel relaxter inzit. Niks moet, alles mag.
Zonder druk gewoon lekker spelen is wel heel chill en na een paar potjes was ik er wel weer klaar mee
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 14-05-2022 16:53 ]
Heel herkenbaar.Nachtapotheker schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:34:
Hier met het beste team van het jaar de slechtste start van de WL ooit 🤣
Ik had wel geluk met de red picks (Haaland en Wirtz).
Zo moet je er ook in zitten , blijft een game voor “ontspanning”Augy schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:53:
[...]
Moet zeggen dat ik er wel relaxter inzit. Niks moet, alles mag.
Zonder druk gewoon lekker spelen is wel heel chill en na een paar potjes was ik er wel weer klaar mee
Veel kansen, meer balbezit, maar de tegenstander heeft steeds aan een halve kans genoeg en verlies nu steeds met 1 goal verschil en al 5x de verlenging in moeten gaan.
Van de 11 gespeelde wedstrijden slechts 5 gewonnen.
wijze woorden
Ik heb 94 Garrincha en geen ervaring met Best. Bewust voor hem gekozen door persoonlijke voorkeur ivm het verhaal (heb biografie van hem in huis). Ik vind hem heel fijn en compleet:saert schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:51:
Hoe is Best voor jullie? En hebben jullie hem bewust de voorkeur gegeven voor bijvoorbeeld Garrincha?
- kan buitenom en voor de voorzet
- kan binnendoor en dan hard schot of finesse met zwakke been of met de steekpass de spits vrij voor de keeper zetten
- kan m in de diepte weg sturen en dan heel dodelijk
- kan ook verrassend aardig koppen (hoewel hij ook op wk van 62 zo gescoord heeft)
Hij heeft dan bij mij ook 2x zo veel assists als goals
Het wordt alleen maar erger 4-8 ga ik nu 😫Capsaicin schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:55:
[...]
Heel herkenbaar.
Ik had wel geluk met de red picks (Haaland en Wirtz).
Ik kan nog steeds op de gebruikelijke 11 wins komen, maar ik acht de kans klein
Snap echt niet wat er loos is, lijkt wel of de gameplay en matchmaking behoorlijk kapot is.
In rivals loopt alles prima.
Netjes man lijkt me een geweldige speler!Maurice079 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:09:
Hier ook geëindigd op 45 punten en flink wat potjes weggegeven. Uit de redpick Haaland, maar daarna was het (tradeable) jackpot!![]()
[Afbeelding]
Heeft iemand al kulusevski gedaan?wil hem halen ipv potm Salah.
Ga hier nu 11-1.
Haha klopt heb sinds 4 weken een nieuw accountDani05 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:25:
Op de valreep 11 wins gister, niks bijzonders uit de player picks. Speelde opvallend soepel qua verbinding vergeleken bij vorig weekend.
Volgens mij speelde ik mijn laatste pot voor de 11e win tegen een bekende van dit forum (niet helemaal zeker)😉 [Afbeelding]
Na de 3-1 heb ik de controller idd weggelegd 🤣
Waarom quit je niet dan? Komt op zelfde neer toch?Markvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:08:
[...]
Haha klopt heb sinds 4 weken een nieuw account
Weer een ban?🧐Markvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:08:
[...]
Gek, ik ervaar precies het tegenovergestelde 😅fifanoob schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:08:
Het niveau is duidelijk lager dan vorig weekend en de servers zijn ook duidelijk beter.
Ga hier nu 11-1.
4-1 😜Markvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:08:
[...]
Omdat ik tl markt op de me tel nog niet in kan je moet eerst bepaalde wed spelen en quilten helpt dan niet meefifanoob schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:12:
[...]
Waarom quit je niet dan? Komt op zelfde neer toch?
Heb geen keuze
Yes ,nu helemaal geschorst op dat account
Dus was alles kwijt
Respect dat je uberhaupt sb speelt 😜💪pacod schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:57:
Elite 1 gehaald met Squad Battles….. Unnerstall red 😫
Nee deze keer niet eigenlijkBeavbusi schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:49:
Zeker teveel rage messages verstuurd?
Alleen ze weigeren er na te kijken
Of er iets tegen te doen
Letterlijk de tekst " ik hoop dat je moeder trots op je is *
Dat gaat blijkbaar tegen de regels in
Niemand kan blijkbaar iets zien alleen dat een team iets niet vind kunnen
Corrupte bende 🤣
Sorry, beetje een L actieMarkvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:08:
[...]
Nou gister ging het aardig vorige week raakte ik geen pepernoot! Team is inderdaad niet onaardig 🤣Denk als je iets minder snel met je backs instapt het heel erg zou schelen qua verdedigen!Markvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:33:
[...]
Klopt haha
Je was beter en beter team was geen eer meer aan te behalen voor mij
Vond je het zelf wel een sympathieke opmerking? SmhMarkvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:56:
[...]
Nee deze keer niet eigenlijk
Of er iets tegen te doen
Corrupte bende 🤣
Op dat moment terechtbuurman3 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:59:
[...]
Vond je het zelf wel een sympathieke opmerking? Smh
En als je om zo'n opmerking een account compleet schorst vind ik bizar
Maargoed is gebeurd en wil er verder ook niet meer over nadenken
Heb een nieuw account en hou je netjes aan de regels nu
Geen probleem
Lees hierboven waarom ik het deed
Me backs stappen idd veel in thnx voor adviesDani05 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:57:
[...]
Nou gister ging het aardig vorige week raakte ik geen pepernoot! Team is inderdaad niet onaardig 🤣Denk als je iets minder snel met je backs instapt het heel erg zou schelen qua verdedigen!
Ben er mee bezig
het was niet alleen die opmerking. Je bent al eerder geschorst geweest voor bepaalde periode. Niet lullig bedoeld maar je doet het toch echt zelf. Meerdere keren. Zet het gewoon uit dat je berichten kan sturen. Kan je ze ook niet krijgen, kan je ook niet reageren.Markvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:11:
[...]
Op dat moment terecht
En als je om zo'n opmerking een account compleet schorst vind ik bizar
Maargoed is gebeurd en wil er verder ook niet meer over nadenken
Heb een nieuw account en hou je netjes aan de regels nu
Ik vind het bizar dat jij het nog niet snapt..
Heb serieus tijd te kort anders ga ik er namelijk niet meer aan beginne.
Geen probleem thnxfifanoob schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:36:
[...]
het was niet alleen die opmerking. Je bent al eerder geschorst geweest voor bepaalde periode. Niet lullig bedoeld maar je doet het toch echt zelf. Meerdere keren. Zet het gewoon uit dat je berichten kan sturen. Kan je ze ook niet krijgen, kan je ook niet reageren.
Ik vind het bizar dat jij het nog niet snapt..
dinsdagavond ook nogTraeces schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:38:
Tot wanneer duurt de wl nou ? Kan je ook nog dinsdag avond spelen of alleen maandag avond ?
Heb serieus tijd te kort anders ga ik er namelijk niet meer aan beginne.
Wauw.. sorry, maar als je dat soort dingen gaat sturen vraag je er tbh wel om natuurlijk.Markvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:56:
[...]
Of er iets tegen te doen
Corrupte bende 🤣
OT:
Ga straks even kijken hoe Alli en Bruno presteren op cm/cdm. Team staat nu zo:
:strip_exif()/f/image/7YEzE7aeROe1V3VCDlPSdJb0.jpg?f=fotoalbum_large)
Elite 2,Sinisterra gekregenpacod schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:57:
Markvd1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:56:
[...]
Of er iets tegen te doen
Corrupte bende 🤣

Elite 2, Allison. Had hem al 2x tradeable en 2x untradeable gekregen maar de red ontbrak nog
Toch nog een redelijke pull als ik hierboven kijk.
Gisteren zo’n 500k aan 85/86/87 fodder gekocht. Hopen op een nieuwe moments sbc en dan kan ik misschien Son tots uitproberen
TOTS Son kan ik je echt aanbevelen. Wat een spits is dat zeg. Of evt cam kan die ook prima uit te voeten.Robbio85 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:48:
[...]
Elite 2, Allison. Had hem al 2x tradeable en 2x untradeable gekregen maar de red ontbrak nog![]()
Toch nog een redelijke pull als ik hierboven kijk.
Gisteren zo’n 500k aan 85/86/87 fodder gekocht. Hopen op een nieuwe moments sbc en dan kan ik misschien Son tots uitproberen
[ Voor 0% gewijzigd door Partypooper op 15-05-2022 15:36 . Reden: Typo ]
Thanks, heb lange tijd zijn eerste if kaart gebruikt als spits, beviel heel goed tot die kaart niet meer mee kon. Stond altijd op de goeie plaats en een geweldig schot.Partypooper schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:01:
[...]
TOTS Son kan ik je echt aanbevelen. Wat een spits is dat zeg. Of evt cam kan die ook prima uit te voeren.Dus hoop voor je dat je hem snel kan uitproberen!
Ja ik had aan het begin van deze FIFA zijn gold lange tijd gebruikt. Die vond ik toen al belachelijk goed.Robbio85 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:29:
[...]
Thanks, heb lange tijd zijn eerste if kaart gebruikt als spits, beviel heel goed tot die kaart niet meer mee kon. Stond altijd op de goeie plaats en een geweldig schot.
Pfff….hier ook. Hoopte op een Dias ofzo, maar de afgelopen weken heb ik prima pulls gehad.pacod schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:57:
Goed…kan Unnerstall dan gebruiken als fodder als er een SBC met TOTS-eis komt. Overigens is die Grifo echt waardeloos. Even paar potten mee gespeeld en was zo goed als onzichtbaar. Zeker als je hem met Caligiuri vergelijkt. Nu Kostic even gehaald, vond zijn cheapo-SBC kaart echt heerlijk spelen.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
3 doelpunten tegen gehad van de 5 wl potten. 2
Er van was ik afk omdat ik iemand aan de deur had onder de wedstrijd.
Moet zeggen wat en irritante keeper is de gea , die geef reddingen niet normaal.
/f/image/wd5M21N7KdaycZ3S3K41u1Lt.png?f=fotoalbum_large)
Paar jaar geen fifa gespeeld, maar zat nu gratis bij PS Plus dus toch maar weer opgepakt. Blijft leuk. In een weekje dit team bij elkaar gespeeld, erg tevreden mee vooralsnog. Nu sparen voor upgrades; waar zou de eerste upgrade zitten? Ik denk er stiekem aan om lewandowski te vervangen, kan daar niet heel goed mee spelen.
O ja, ingame ruilen Witsel (beest!) en Bernardo van plek.
[ Voor 4% gewijzigd door Speculaes op 15-05-2022 18:35 ]
Sowieso die spitsen voor meer wendbare spelers inderdaad en de CBs voor spelers met meer snelheid.Speculaes schreef op zondag 15 mei 2022 @ 18:34:
[Afbeelding]
Paar jaar geen fifa gespeeld, maar zat nu gratis bij PS Plus dus toch maar weer opgepakt. Blijft leuk. In een weekje dit team bij elkaar gespeeld, erg tevreden mee vooralsnog. Nu sparen voor upgrades; waar zou de eerste upgrade zitten? Ik denk er stiekem aan om lewandowski te vervangen, kan daar niet heel goed mee spelen.
O ja, ingame ruilen Witsel (beest!) en Bernardo van plek.
PSN: xMaurice93
Wellicht dat hij dan kort (iets) over die 1,5 miljoen zit, maar no way dat hij dat vast gaat houden. Ik zou lekker cashen ja.Maurice079 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 20:09:
Denk dat ik toch die 1,5M ga cashen voor Nkunku. Paar potten gespeeld en het is echt een weergaloze speler. Maar dat aanpassen van die prijsrange duurt me nu wat te lang. Vermoed dat er straks een karrenvracht aan supply de markt op komt.
Hier idem dito. Hele jaar nog niet zo'n sterk team gehad, maar in de wedstrijden komt het er nog niet echt uit en dan met name de WL.Nachtapotheker schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:34:
Hier met het beste team van het jaar de slechtste start van de WL ooit 🤣
Is daar een handigheidje voor of gewoon 12 SQB doen?
Daar is zeker een handigheidje voor, gewoon geen TOTS doelstellingen doen!Casual Ruud schreef op zondag 15 mei 2022 @ 23:32:
Die Tots Swap doelstellingen worden steeds irritanter zeg. Nu weer 12 goals/wedstrijden met zo'n speler uit de zandbak.
En niet alleen dat. Fifa spelen is toch een soort hobby? Waarom zou je dingen tegen je zin gaan doen? De eerste FUT die ik speelde merkte ik ook dat ik op een gegeven moment dingen zat te doen omdat ik anders wat zou mislopen. Op het moment dat ik dat door kreeg ben ik er meteen mee gestopt en ben er nooit meer mee gestart. Ik speelde alleen als ik zin had om te spelen op de manier waarop ik dit zelf wilde. Uiteindelijk had ik op deze manier nog een beter en leuker team aan het eind hoewel ik al die rewards gemist had gedurende het jaar. Saka past bijvoorbeeld perfect in mijn team en is volgens mij niet eens moeilijk te halen. Maar ik speelde nog liever met een 1k speler op zijn plek dan die wedstrijden deels tegen mijn zin te gaan spelen.
Ik heb je toegevoegd. Als het willekeurige wedstrijden zijn kunnen we ook friendlys doenCasual Ruud schreef op zondag 15 mei 2022 @ 23:32:
Die Tots Swap doelstellingen worden steeds irritanter zeg. Nu weer 12 goals/wedstrijden met zo'n speler uit de zandbak.
Ik ga ze niet allemaal doen.Casual Ruud schreef op zondag 15 mei 2022 @ 23:32:
Als ik ze kan doen met een paar potjes, dan prima, anders laat ik ze aan mij voorbij gaan.
Heb er volgens mij iets van 11 nu.
Ga voor de 84 x 25 voor wat fodder en dan is het wel prima zo. (15 nodig in totaal)
wijze woorden
Middenveld met Bruno en Alli doet het ook goed. Ondanks dat Bruno imo absoluut geen TOTS verdiend is het wel een hele aanwezige kaart op het middenveld. Misschien nog een andere keeper, maar Maignan doet het nog steeds meer dan prima voor me. Dus voor nu vind ik het wel even prima allemaal.
Team staat nu zo, ingame switch ik naar 4-2-2-2.
/f/image/gkN8yAS2PI9XuJXmIckcQbTz.png?f=fotoalbum_large)
Ik merk dat ik (met de betere CB's in de game) met CR7 TOTY niet voldoende meer in kansrijke positie kom en ook op kracht teveel duels verlies. Er is meer beweeglijkheid nodig of brute kracht. Dus ik heb de combinatie Weghorst en Mane geprobeerd in de spits dat werkt beter.
Daarnaast heb ik ook Diaby erbij gehaald voor pure snelheid op de vleugel, die vent heeft ook een geweldige voorzet.
Ik heb ook meer moeite nu met de beter dribbelende aanvallers, dus ik heb TOTY Kante erbij gehaald naast Rice en daarmee een iets meer verdedigend georiënteerd middenveld.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
:strip_exif()/f/image/SzCfSl4aDPXJfOiFV2c0e88U.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-05-2022 11:56 ]
Ook bij SB regelmatig disconnect met de servers, is gewoon normaal meer zovaak dat gebeurt.
Meerdere mensen last van? Ik speel glasvezel bekabeld
nee geen last van.jerommeke96 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:27:
2 van de 3 dagen WL disconnect nadat de tegenstander RQ heeft gedaan en gewoon verlies krijgen.
Ook bij SB regelmatig disconnect met de servers, is gewoon normaal meer zovaak dat gebeurt.
speel je psn? Je zou je internet verbinding kunnen testen, check dan even wat je nat-type is.
Deze moet minimaal wel 2 zijn.
Kan je ook Vieira adviseren voor je middenveld. Beuk echt alles omver en totaal geen last van kleine spelertjesNachtapotheker schreef op maandag 16 mei 2022 @ 10:25:
Omdat de WL toch al een verloren zaak was, ben ik maar wat andere dingen gaan proberen.
Ik merk dat ik (met de betere CB's in de game) met CR7 TOTY niet voldoende meer in kansrijke positie kom en ook op kracht teveel duels verlies. Er is meer beweeglijkheid nodig of brute kracht. Dus ik heb de combinatie Weghorst en Mane geprobeerd in de spits dat werkt beter.
Daarnaast heb ik ook Diaby erbij gehaald voor pure snelheid op de vleugel, die vent heeft ook een geweldige voorzet.
Ik heb ook meer moeite nu met de beter dribbelende aanvallers, dus ik heb TOTY Kante erbij gehaald naast Rice en daarmee een iets meer verdedigend georiënteerd middenveld.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
[Afbeelding]
Als het met de Franse midget niet gaat, moeten we dat maar eens proberen. De SBC is niet zo heel duur zie ik, heb nog een boel high rated UT kaarten. Hebben we ook meteen iedereen weer op 10 chemTraeces schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:16:
[...]
Kan je ook Vieira adviseren voor je middenveld. Beuk echt alles omver en totaal geen last van kleine spelertjes
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-05-2022 15:34 ]
Thx voor je reactie, speel inderdaad PS5.fifanoob schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:33:
[...]
nee geen last van.
speel je psn? Je zou je internet verbinding kunnen testen, check dan even wat je nat-type is.
Deze moet minimaal wel 2 zijn.
Geen idee wat Nat-type is maar dat ga ik uitzoeken.
Heb je ook wegvallende verbinding issues met andere games, of andere apparaten? Dat haal ik namelijk niet uit de post. Heb je je modem al een keertje herstart bijvoorbeeld om te kijken of dat iets oplost?jerommeke96 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:27:
2 van de 3 dagen WL disconnect nadat de tegenstander RQ heeft gedaan en gewoon verlies krijgen.
in ps5 instellingen kan je interverbinding testen, daar komt het tussen te staan. succesjerommeke96 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:21:
[...]
Thx voor je reactie, speel inderdaad PS5.
Geen idee wat Nat-type is maar dat ga ik uitzoeken.
fifanoob schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:30:
[...]
in ps5 instellingen kan je interverbinding testen, daar komt het tussen te staan. succes
:strip_exif()/f/image/4XIVwr80KR9FF17zkOAveM9T.jpg?f=fotoalbum_large)
ziet er prima uit. Geen idee waar het dan aan ligt. Sry man