Ik heb de Halo Universal Ring binnen. Het toepassen is echt doodsimpel. Er zit een mal bij met een klipje, zodat je precies met het klipje de juiste afstand kan inprikken. Als je deze dan in de iPhone poort stopt, zit 'ie precies goed en is het Apple logo gecentreerd.
Ik heb een Graphite iPhone en heb een transparante Nudient case. Ik vond de zilveren lock daarom de beste optie. De lock blijft goed op het hoesje zitten en het ziet er ook prima uit. Zojuist even met MagSafe geprobeerd en de magneet is super sterk. Je kan de iPhone met deze magneet gemakkelijk optillen terwijl hij aan MagSafe hangt, hij blijft echt prima hangen.
Ik zou de Halo Universal Ring dan ook zeker aanraden voor iedereen die een sterke magneet nodig heeft voor bijvoorbeeld in de auto. ESR maakt sowieso ook apparatuur voor in de auto met MagSafe. Ik vind het ideaal en voor 13 euro een echte aanrader.
De case blijft gewoon plat op tafel liggen voor zover mogelijk, want het echte probleem is de camera-uitsnede en niet de Halo Ring.