Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:42:
[...]

Voor de 13 pro Max hadden ze de zwarte leren wel gelukkig :)
Inmiddels heb ik de zwarte voor mijn 12 Pro Max besteld bij bol.com (via smartphonehoesjes) voor net geen 36 euro. Terwijl ze bij smartphonehoesjes zelf nog 65 euro kosten. Dat is het voordeel van een wat ouder toestel, dat ze meer kunnen stunten met de prijs.

[ Voor 28% gewijzigd door syltheboy op 08-10-2021 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig een magbak case?

Ik zie dat deze MagSafe + een ander magneet systeem gebruikt.

Ben benieuwd naar de ervaringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17
Ik heb dus een hoesje waarvan de MagSafe te zwak is. Het gaat om het transparante Nudient hoesje. Nu is de leather case onderweg, maar ik hou van afwisseling.

Mijn screen protector is van ESR en daar heb ik goede ervaringen mee. Kom ik opeens deze DIY-kit tegen: https://www.amazon.de/dp/B08S6XQFDM

Je kunt dus een magnetische ring op een glad hoesje van TPU of PC plakken. Voor die 11,59 kun je je er geen buil aan vallen. Krijg ‘m morgen binnen. Eens kijken of het wat is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:52

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisweb schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:35:
Ik heb dus een hoesje waarvan de MagSafe te zwak is. Het gaat om het transparante Nudient hoesje. Nu is de leather case onderweg, maar ik hou van afwisseling.

Mijn screen protector is van ESR en daar heb ik goede ervaringen mee. Kom ik opeens deze DIY-kit tegen: https://www.amazon.de/dp/B08S6XQFDM

Je kunt dus een magnetische ring op een glad hoesje van TPU of PC plakken. Voor die 11,59 kun je je er geen buil aan vallen. Krijg ‘m morgen binnen. Eens kijken of het wat is. ;)
Das ook nog een alternatief inderdaad. Laat ff weten of het wat is. Hoesje komt hierdoor niet meer vlak te liggen op tafel denk ik?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raze88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:31
Hier een soort gelijke variant in gebruik en werkt perfect! Aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 16:35
@raze88 wordt je telefoon niet erg heet in deze lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-09 14:05
Voor wie een Nudient wil bestellen, de transparent is gratis bij bestelling van een gekleurd hoesje. Code: gotransparent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Megalomania schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:07:
@UnitedJunk ziet er wel goed uit deze verkoper, thanks!

Ben ook benieuwd naar deze carmount! Geen MagSafe maar maakt dat wat uit ? Is er eigenlijk een voordeel aan MagSafe behalve het magnetische of is het het gewoon? (domme vraag wellicht)
Enige voordeel van MagSafe is dat accessoires vast blijven plakken aan je telefoon. Handig om je telefoon vast te "klikken" aan een carmount i.p.v. elke keer met klemmetjes te moeten prielen.

Zelf zou ik eerder voor een MagSafe versie gaan omdat je dan sneller je telefoon van de houder kunt halen. Baseus heeft zowel houders met een lader en zonder.

http://a.aliexpress.com/_AeMhpj

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Slingert schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:36:
Voor wie een Nudient wil bestellen, de transparent is gratis bij bestelling van een gekleurd hoesje. Code: gotransparent
Verwacht alleen niet dat hij morgen binnen is, Nudient is niet de snelste met bezorgen. Mijn iPhone 13 Pro ligt nog in de doos te wachten tot het hoesje + screen protector van Nudient gearriveerd is.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
joint_me schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Verwacht alleen niet dat hij morgen binnen is, Nudient is niet de snelste met bezorgen. Mijn iPhone 13 Pro ligt nog in de doos te wachten tot het hoesje + screen protector van Nudient gearriveerd is.
Ik heb dinsdagavond een tweede 13 Pro Max case bij ze besteld binnen een week, en die is twee uur later verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:21:
[...]

Das ook nog een alternatief inderdaad. Laat ff weten of het wat is. Hoesje komt hierdoor niet meer vlak te liggen op tafel denk ik?
Zeker! Screenprotectors plakken gaat me goed af, dus ik denk dat het met zo’n magneetsticker ook wel wat wordt. Maar door de camera ligt toch geen enkel hoesje plat op tafel? Of snap ik je verkeerd?

@Toppe Ik heb de Midnight Leather Case om de iPhone 13 Pro Max zitten. Dit voelt wel een heel stuk meer premium dan die silliconen hoesjes van Apple zelf. :)

Heb ik vanavond afwisseling tussen het doorzichtige hoesje met magneetsticker en de Leather Case. Het is dan maar net hoe mijn kop staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

@Toppe Ik heb de Midnight Leather Case om de iPhone 13 Pro Max zitten. Dit voelt wel een heel stuk meer premium dan die silliconen hoesjes van Apple zelf. :)
Yep. Mocht je nog geen poets hebben: even langs de schoenmaker voor wat advies. Ik probeer ze echt wel elke 2-4 weken te poetsen, dan blijft het echt een stuk mooier :)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik krijg net ook de Nudient Sky Blue binnen. En ik snap er niks van. In het hoesje van GSMpunt was geen magneet te bekennen. Die heb ik teruggestuurd.

Maar het hoesje van Nudient zelf heeft wél een magneet. Ik zag hem er meteen in zitten. Als ik de MagSafe lader aan mijn hoesje en iPhone hang, is ‘ie krachtig genoeg om te blijven hangen.

Conclusie:

GSMpunt: geen MagSafe
Nudient zelf: wel MagSafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Dennisweb schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:26:
Ik krijg net ook de Nudient Sky Blue binnen. En ik snap er niks van. In het hoesje van GSMpunt was geen magneet te bekennen. Die heb ik teruggestuurd.

Maar het hoesje van Nudient zelf heeft wél een magneet. Ik zag hem er meteen in zitten. Als ik de MagSafe lader aan mijn hoesje en iPhone hang, is ‘ie krachtig genoeg om te blijven hangen.

Conclusie:

Zou je een foto kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Flex schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:31:
[...]

Zou je een foto kunnen posten?
Sure! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SV-u3p4Dqzlpr4AlnGw0j0a7jXk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vGf90cAme5YuLMQhVUCRioZh.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3xjX8DXdrtntWD8achecZPf0dM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P8mccTYZydYHrBYlrAWtT6Nn.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UYzFrCAVTzZQ6fuDYQml_lpx9W4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hjp0ramfnBmQaa0qqLi0kjnu.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
joint_me schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Ik weet het. 30 september besteld, gister binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Is de magneet zwakker dan die van de Apple Leather Case en scheelt het veel in gewicht? Ik vraag dit omdat ik dit accessoire gebruik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCoJlTSo0Lu1MlDWnZa5WKNpN40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCd0i1LQ2nXvCj2JeMYMD0WJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 08-10-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
syltheboy schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:26:
[...]

Is de magneet zwakker dan die van de Apple Leather Case en scheelt het veel in gewicht? Ik vraag dit omdat ik dit accessoire gebruik.
[Afbeelding]
De magneet van de Leather Case is iets sterker, maar ik kan de iPhone met Nudient-hoesje en al gewoon optillen aan de magneet. Hij laat niet los.

De Leather Case is aanmerkelijk zwaarder in gewicht dan de Nudient. Maar de magneet van de Leather Case is weer iets sterker. Ik heb beide, dus genoeg te variëren. :9

EDIT: @syltheboy Ik denk dat je Leather Case beter blijft zitten aan die houder. Maar mocht je nou een hoesje zonder magneet hebben, dan kun je er een Halo Universal Ring overheen plakken. Die komt vanavond binnen en ga ik op een doorzichtig hoesje plakken. Ik houd je op de hoogte. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Dennisweb op 08-10-2021 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@Dennisweb Bedankt voor de informatie. Ik heb nu 10 maanden de California Poppy (Apple Leather Case) in gebruik, maar deze werd al heel snel lelijk. Ik heb gisteren een zwarte besteld, maar ik wilde geen 65 euro uitgeven. Dus nu heb ik hem voor nog net geen 36 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 08-10-2021 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
Bij 1 van mijn 2 hoesjes zie je ook geen afdruk van de ring maar zit er wel. Blijft hangen en laad op. Magsafe logo komt ook in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Slingert schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:52:
[...]

Bij 1 van mijn 2 hoesjes zie je ook geen afdruk van de ring maar zit er wel. Blijft hangen en laad op. Magsafe logo komt ook in beeld.
Ik had gisteren een beige Nudient van GSMpunt binnengekregen en daar zat geen Magsafe op. Ja, hij laadt wel, maar zodra je hem rechtop houdt, glijdt de magneet eraf. Ik heb het bij GSMpunt gemeld en zij geven ook aan dat ze die klacht vaker hebben gehad. Als je die case tegen de oplader houdt, merk je ook dat hij niet klikt. Er zit gewoon geen magneet in.

Het was daarom een verrassing om te merken dat het Sky Blue hoesje van Nudient zelf wel goed werkt. Als je de MagSafe lader er tegenaan houdt, merk je ook dat 'ie gelijk klikt en dat er een magneet in het hoesje zit. Dus het is denk ik een beetje een loterij of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
Dennisweb schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:57:
[...]

Ik had gisteren een beige Nudient van GSMpunt binnengekregen en daar zat geen Magsafe op. Ja, hij laadt wel, maar zodra je hem rechtop houdt, glijdt de magneet eraf. Ik heb het bij GSMpunt gemeld en zij geven ook aan dat ze die klacht vaker hebben gehad. Als je die case tegen de oplader houdt, merk je ook dat hij niet klikt. Er zit gewoon geen magneet in.

Het was daarom een verrassing om te merken dat het Sky Blue hoesje van Nudient zelf wel goed werkt. Als je de MagSafe lader er tegenaan houdt, merk je ook dat 'ie gelijk klikt en dat er een magneet in het hoesje zit. Dus het is denk ik een beetje een loterij of zo.
Ja zou gewoon pech kunnen zijn. Ik las je berichtje en heb ze allebei nogmaals geprobeerd op de magsafe lader in de auto. Bleven beide goed zitten gelukkig. Maar ook bijzonder, bij de midnight blue zie ik ook een ring en bij de pine green niet maar qua magneet geen verschil. Blij mee, vind t mooie hoesjes. Jammer dat ik die actie van die gratis transparante misloop.

Met de Spigen heb ik een droptest gedaan. Alles nog heel. Wel een zere teen.. wat is die Iphone 13 pro zwaar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flex
Slingert schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:52:
[...]

Oke, het is een duur hoesje, maar wilde weten of er nou een ring in zit of niet. Niet dus. Zo blijft er geen 1 magsafe accessoire aan de phone hangen. Ga GSMpunt wel even mailen hierover.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aaUIOmsqRjS8kQ3qOBg20BdxFK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MOoqfscESuMgnNdPOAsrLt4n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:25
Dennisweb schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:26:

Conclusie:

Hier ook bij Nudient besteld en is gewoon voorzien van magneten, werkt prima icm. m'n Otterbox houder voor in de auto (MagSafe). Bijzonder dat GSMpunt blijkbaar een andere batch verkoopt welke niet voorzien is van de magneten.

Net nog even extra hoesje besteld bij Nudient, ook omdat je met de code `gotransparent` gratis transparant hoesje ontvangt.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:21:
[...]

Ik heb de Halo Universal Ring binnen. Het toepassen is echt doodsimpel. Er zit een mal bij met een klipje, zodat je precies met het klipje de juiste afstand kan inprikken. Als je deze dan in de iPhone poort stopt, zit 'ie precies goed en is het Apple logo gecentreerd.

Ik heb een Graphite iPhone en heb een transparante Nudient case. Ik vond de zilveren lock daarom de beste optie. De lock blijft goed op het hoesje zitten en het ziet er ook prima uit. Zojuist even met MagSafe geprobeerd en de magneet is super sterk. Je kan de iPhone met deze magneet gemakkelijk optillen terwijl hij aan MagSafe hangt, hij blijft echt prima hangen.

Ik zou de Halo Universal Ring dan ook zeker aanraden voor iedereen die een sterke magneet nodig heeft voor bijvoorbeeld in de auto. ESR maakt sowieso ook apparatuur voor in de auto met MagSafe. Ik vind het ideaal en voor 13 euro een echte aanrader.

De case blijft gewoon plat op tafel liggen voor zover mogelijk, want het echte probleem is de camera-uitsnede en niet de Halo Ring.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXSYiJygrIsYxoHE70FCzwr_wuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PaEKQe1vh0pdVsjPEAUggDwP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MEG5QH88aZbpEt1CEL_bQ6etqk8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nS7twZg50u8QmwfLcij2S5vW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
crypt0rr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:49:
[...]

Hier ook bij Nudient besteld en is gewoon voorzien van magneten, werkt prima icm. m'n Otterbox houder voor in de auto (MagSafe). Bijzonder dat GSMpunt blijkbaar een andere batch verkoopt welke niet voorzien is van de magneten.

Net nog even extra hoesje besteld bij Nudient, ook omdat je met de code `gotransparent` gratis transparant hoesje ontvangt.
Ik denk inderdaad dat GSMpunt een andere batch heeft. Voor je transparante hoesje heb ik net een oplossing hierboven beschreven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Dennisweb schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:51:
[...]

Ik heb de Halo Universal Ring binnen. Het toepassen is echt doodsimpel. Er zit een mal bij met een klipje, zodat je precies met het klipje de juiste afstand kan inprikken. Als je deze dan in de iPhone poort stopt, zit 'ie precies goed en is het Apple logo gecentreerd.

Ik heb een Graphite iPhone en heb een transparante Nudient case. Ik vond de zilveren lock daarom de beste optie. De lock blijft goed op het hoesje zitten en het ziet er ook prima uit. Zojuist even met MagSafe geprobeerd en de magneet is super sterk. Je kan de iPhone met deze magneet gemakkelijk optillen terwijl hij aan MagSafe hangt, hij blijft echt prima hangen.

Ik zou de Halo Universal Ring dan ook zeker aanraden voor iedereen die een sterke magneet nodig heeft voor bijvoorbeeld in de auto. ESR maakt sowieso ook apparatuur voor in de auto met MagSafe. Ik vind het ideaal en voor 13 euro een echte aanrader.

De case blijft gewoon plat op tafel liggen voor zover mogelijk, want het echte probleem is de camera-uitsnede en niet de Halo Ring.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Interessant, die hou ik op de whishlist, thanks!

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

crypt0rr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:49:
[...]

Die code werkt hier anders niet? Bij kortingscode ingeven?

Edit! Nu wel? Voucher added..Ben benieuwd!
Vandaag een andere kleur via GSM punt binnengekregen maar ook deze heeft geen magneet! Wordt de 2e die ik terug stuur en waar je zelf voor moet betalen. Ga er toch een mail aan wagen om deze kosteloos retour te kunnen sturen.

[ Voor 20% gewijzigd door pdavie2311 op 08-10-2021 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Vandaag een andere kleur via GSM punt binnengekregen maar ook deze heeft geen magneet! Wordt de 2e die ik terug stuur en waar je zelf voor moet betalen. Ga er toch een mail aan wagen om deze kosteloos retour te kunnen sturen.
GSMpunt heeft een gratis antwoordnummer. Tenminste, ik kreeg gisteren een retouradres met antwoordnummer van ze. Gewoon even bellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
pdavie2311 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Mooi! Scheelt toch weer wat eurotjes. Zou richting GSMpunt ook duidelijk aangeven dat er verschil zit in wat Nudient zelf levert en wat zij uitleveren. Mogelijk kunnen ze zo ook meer gedoe in de toekomst voorkomen.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:09:
[...]

GSMpunt heeft een gratis antwoordnummer. Tenminste, ik kreeg gisteren een retouradres met antwoordnummer van ze. Gewoon even bellen. ;)
Vandaag 4,60 betaald voor retour met t&t. Net gemaild dat ik nu een antwoordnummer wil. Niet mijn fout en misleidend mijns inziens. Anders straks 9.20 kwijt en niks hebben. Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

crypt0rr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:10:
[...]

Mooi! Scheelt toch weer wat eurotjes. Zou richting GSMpunt ook duidelijk aangeven dat er verschil zit in wat Nudient zelf levert en wat zij uitleveren. Mogelijk kunnen ze zo ook meer gedoe in de toekomst voorkomen.
Gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
crypt0rr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:10:
[...]

Ik heb dat ook aangegeven. GSMpunt weet ervan en ze geven aan dat ze dat ook vaker hebben gehoord. Ze zouden met Nudient bezig zijn.

PSA: wil je een hoesje met MagSafe, bestel dan liefst bij Nudient zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Iemand die mij kan helpen?

Ik wil twee hoesjes bij Nudient bestellen maar het lukt mij maar niet om 30% korting te krijgen. De code voor een gratis clear case pakt die wel. Zou het kunnen dat het niet beide kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Beun schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:31:
Iemand die mij kan helpen?

Ik wil twee hoesjes bij Nudient bestellen maar het lukt mij maar niet om 30% korting te krijgen. De code voor een gratis clear case pakt die wel. Zou het kunnen dat het niet beide kan?
Naar mijn weten mag je acties niet met elkaar combineren. Anders heb je straks twee hoesjes voor 20 euro. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Dennisweb schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:35:
[...]

Naar mijn weten mag je acties niet met elkaar combineren. Anders heb je straks twee hoesjes voor 20 euro. :D
Het viel te proberen haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:59:
[...]

Same here. Ik loop al vier jaar met een zwart hoesje. Wilde wel eens wat anders, maar ik ben niet van de felle kleuren.
Nou toch wel een mooi kleurtje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laNTPW0tXMASLF7_t_9ZaH8AqDs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y3EAeoy9Uwck4UIl550MxsnA.jpg?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:51
crazylegs schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:57:
[...]

Wellicht is dit iets? https://decodedbags.com/c...r-black-iphone-13-pro-max

Heb ik zojuist ontvangen voor mijn 13 pro max. Dicht aan de onderkant
Heb je toevallig een foto ervan?

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Ik zit hier een beetje mee te lezen en mijn mond valt bijna open van verbazing als ik lees dat GSMpunt originele (?) Nudient hoesjes levert zonder MagSafe terwijl het originele (?) Nudient hoesje die wel heeft... ze zijn ook even duur.
Ik gebruik geen MagSafe. En is een hoesje met magneten misschien zwaarder?

Ik heb er één van GSMpunt en ben me nu aan het bedenken of ik me nu bekocht voel of niet :/ :(

[ Voor 11% gewijzigd door basmobiel op 09-10-2021 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
basmobiel schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:43:
Ik zit hier een beetje mee te lezen en mijn mond valt bijna open van verbazing als ik lees dat GSMpunt originele (?) Nudient hoesjes levert zonder MagSafe terwijl het originele (?) Nudient hoesje die wel heeft... ze zijn ook even duur.
Ik heb er één van GSMpunt en ben me nu aan het bedenken of ik me nu bekocht voel of niet :/
Ik heb een bericht gestuurd dat ik die van mij wil retourneren. Ze adverteren met MagSafe maar hebben het niet geleverd.

Nu bezig om het op de Nudient site te bestellen maar het gaat niet goed 😅
De clear cover komt maar niet in mijn winkelwagen. De helpdesk zegt dat ik dan opnieuw een bestelling moet plaatsen. Dit zou al de derde bestelling zijn, beetje gekkenwerk als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Beun schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:48:
[...]

Ik heb een bericht gestuurd dat ik die van mij wil retourneren. Ze adverteren met MagSafe maar hebben het niet geleverd.

Nu bezig om het op de Nudient site te bestellen maar het gaat niet goed 😅
De clear cover komt maar niet in mijn winkelwagen. De helpdesk zegt dat ik dan opnieuw een bestelling moet plaatsen. Dit zou al de derde bestelling zijn, beetje gekkenwerk als je het mij vraagt.
De transparante in je winkelwagen stoppen en dan de voucher toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Toppe schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

De transparante in je winkelwagen stoppen en dan de voucher toevoegen
Dit werkt, dankjewel! Hopelijk kan Nudient de andere orders annuleren… Geen zin in retourneren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Flex schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:48:
[...]

Oke, het is een duur hoesje, maar wilde weten of er nou een ring in zit of niet. Niet dus. Zo blijft er geen 1 magsafe accessoire aan de phone hangen. Ga GSMpunt wel even mailen hierover.

[Afbeelding]
Contact gehad met GSMpunt. Volgens hun heel vervelend en kan natuurlijk niet. Heb alleen geen verpakking meer, dus hoesje gaat in een algemeen doosje retour via Bol.com, gratis.

Zal waarschijnlijk nog wel een discussie worden als ze het hoesje ontvangen, maar dat zien we dan wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:22

Fab1Man

Live life to the fullest

Flex schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:30:
[...]

Contact gehad met GSMpunt. Volgens hun heel vervelend en kan natuurlijk niet. Heb alleen geen verpakking meer, dus hoesje gaat in een algemeen doosje retour via Bol.com, gratis.

Zal waarschijnlijk nog wel een discussie worden als ze het hoesje ontvangen, maar dat zien we dan wel weer :P
Denk dat je op weinig mag rekenen, je had ook wel op een andere manier kunnen ontdekken of er magneten in zitten dan je hoesje te doorboren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Ik ben wel tevreden met de Otterbox Symmetry Plus voor mijn IPhone 13 Pro, dit i.c.m. een InvisibleShield Glass Elite van Zagg.

Hoesje heeft een goeie pasvorm inclusief MagSafe en de screen protector past precies op het scherm en voelt glad aan.

[ Voor 15% gewijzigd door Vorkie op 09-10-2021 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:27

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik ben nu de gegevens aan het overzetten van mijn oude xs max naar de nieuwe 13 pro, maar dat duurt me een partij lang .....

Ik zie ook niks gebeuren, komen geen apps vrij die gestart kunnen worden op de nieuwe gsm.
De 13 pro heeft wel een wifi verbinding, maar als ik in de router kijk is daar ook geen activiteit ofzo.

Ik heb al eens opnieuw opgestart, maar ben er niks mee opgeschoten.

Hoelang gaat dit proces duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Fab1Man schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Denk dat je op weinig mag rekenen, je had ook wel op een andere manier kunnen ontdekken of er magneten in zitten dan je hoesje te doorboren.
Eens, maar door mij weten we het nu zeker :P

Maar dan moet je het hoesje niet verkopen als magsafe, en dan erachter komen dat er 6 flut magneetjes in zijn geplakt. En ja, daar kom je alleen maar achter om de voering los te halen zoals nu.

Je moet gewoon geen spullen verkopen die niet overeenkomen met de specificaties. Ze wisten er al van, je had ook je voorraad kunnen controleren, i.p.v. door blijven verkopen.

En over die 30 euro komen we ook wel weer overeen als het niet gaat gebeuren. Slechte review op de shopreview achterlaten, en door 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:54:
Heeft er iemand toevallig een magbak case?

Ik zie dat deze MagSafe + een ander magneet systeem gebruikt.

Ben benieuwd naar de ervaringen.
Zelf geen ervaring maar ik zag dit voorbij komen. In deze video bespreken ze de magbak case + meerdere anderen.

https://m.youtube.com/watch?v=KJsUBUBnKgY&t=1145s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:36:
Ik ben nu de gegevens aan het overzetten van mijn oude xs max naar de nieuwe 13 pro, maar dat duurt me een partij lang .....

Ik zie ook niks gebeuren, komen geen apps vrij die gestart kunnen worden op de nieuwe gsm.
De 13 pro heeft wel een wifi verbinding, maar als ik in de router kijk is daar ook geen activiteit ofzo.

Ik heb al eens opnieuw opgestart, maar ben er niks mee opgeschoten.

Hoelang gaat dit proces duren ?
Hoe heb je het over gezet? Via de camera en lokaal of via iCloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Toppe schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Hoe heb je het over gezet? Via de camera en lokaal of via iCloud?
Via camera, moest wat scannen met de 13 pro op het scherm van de xs max, daarna duurt het bijna 15 minuten en was het klaar, maar in werkelijkheid lijkt hij dan pas te beginnen met apps installeren ofzo.

Bij elke app staat de melding 'laden'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:40:
[...]

Via camera, moest wat scannen met de 13 pro op het scherm van de xs max, daarna duurt het bijna 15 minuten en was het klaar, maar in werkelijkheid lijkt hij dan pas te beginnen met apps installeren ofzo.

Bij elke app staat de melding 'laden'
Even lang op een app staan en dan ‘Geef prioriteit’, gebeurt er dan wat? Kan paar minuten duren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Toppe schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

Even lang op een app staan en dan ‘Geef prioriteit’, gebeurt er dan wat? Kan paar minuten duren
Dat helpt, en nu lijken de andere apps ook te komen ineens. (y)

Even wachten nog dan zal alles wel bijgewerkt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baszzz schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:37:
[...]

Zelf geen ervaring maar ik zag dit voorbij komen. In deze video bespreken ze de magbak case + meerdere anderen.

https://m.youtube.com/watch?v=KJsUBUBnKgY&t=1145s
Ja die heb ik ook gezien, maar was benieuwd of hier iemand op het forum ervaring met de case had.

Ziet er wel interessant uit omdat je meerdere opties hebt. Dus MagSafe en hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Maar niet de waan van de week. :P We kennen je inmiddels wel hier op Tweakers. ;) Je wilt elke iPhone wel proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 09-10-2021 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:19
syltheboy schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:34:
[...]

Maar niet de waan van de week. :P We kennen je inmiddels wel hier op Tweakers. ;) Je wilt elke iPhone wel proberen.
I know :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik ben benieuwd of je de 120Hz gaat missen. Persoonlijk ben ik nog tevreden met mijn 12 Pro Max.

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 09-10-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:19
syltheboy schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:21:
[...]

Ik ben benieuwd of je de 120Hz gaat missen. Persoonlijk ben ik nog tevreden met mijn 12 Pro Max.
Ik weet wel zeker: had net de 12 pro van mijn vriendin vast en wist niet wat ik zag, dus twijfel nog :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
syltheboy schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:21:
[...]

Ik kan je zeggen; je wilt niet meer terug als je eenmaal gebruikt hebt. Mocht je de 12 Pro Max willen houden zou ik je afraden te spelen met een 13 Pro, dan ben je verkocht haha :9

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:50
Vandaag een Nomad Rugged Case in Rustic Brown hier gehad. Prachtige materialen maar de pasvorm was bedroevend slecht op de 13 Pro. Kieren rondom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Na een dag lang wisselen ben ik er eindelijk uit. Ik vond het echt veel te zonde om mijn 13 Pro Max Leather Case niet te gebruiken. Dank voor de tip, @Toppe! Binnenkort even naar de schoenmaker.

De twee Nudients blijven als backup liggen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisweb op 09-10-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Laatst online: 13:19

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Ik heb vandaag de Nudient van GSMpunt uitgepakt en moet zeggen: hij is houdt lekkerder vast dan de Ringke. Maar blijkbaar geen goede MagSafe? Is hij dan wel origineel?
Qua screenprotector de Spigen EZtR erop geplakt; zit als gegoten!

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:05:
Na een dag lang wisselen ben ik er eindelijk uit. Ik vond het echt veel te zonde om mijn 13 Pro Max Leather Case niet te gebruiken. Dank voor de tip, @Toppe! Binnenkort even naar de schoenmaker.

Ik vind de Apple Leather Case ook altijd het fijnste, maar toen ik mijn iPhone 6 Plus had probeerde ik ook andere hoesjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
The GUI schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:09:
Ik heb vandaag de Nudient van GSMpunt uitgepakt en moet zeggen: hij is houdt lekkerder vast dan de Ringke. Maar blijkbaar geen goede MagSafe? Is hij dan wel origineel?
Qua screenprotector de Spigen EZtR erop geplakt; zit als gegoten!
Is wel origineel, hoor. Maar er zit (misschien) geen magneet in. Wat je kunt doen is even de MagSafe lader tegen alleen het hoesje houden. Als ‘ie niet klikt, weet je het zeker. Is verder niet erg als je er alleen mee gaat opladen. Maar in de auto als je door een bocht gaat, is het minder wenselijk. Of als je de iPhone gebruikt tijdens het laden met MagSafe (zoals ik).

Opladen met MagSafe kan sowieso. Daar is het hoesje dun genoeg voor. Maar of het lekker blijft zitten is even de vraag. De V3 Thin Case hoesjes die Nudient zelf levert hebben sowieso MagSafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:51
zojuist een Spigen Tough Armor en een Spigen Nitro Force gekocht. Had lang getwijfeld tussen deze combi of een Apple leather case. Maar Apple leather vond ik toch te glad in de hand. Ik miste daarbij ook een leuke kleur

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:05:

Snap ik. Heb de orginele hoesjes al sinds ze er zijn, één keer een ander hoesje en dat was echt bagger en daar betaal je dan €50 voor…

Dit is NIET een hoesje van Apple!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jU_6NSamIjFDhdpnUSsUXBVZLfE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/05R0fm6IVzkHHxrizIQsTi0c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5q4cVwzzyThFGbfigh3Stg6Meg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XWcXhc9SRor3Y3WLEHpXdOzs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4aHD0tCFHY40uVFBaS41ZMj6K0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d13Sk6Dp1LFXoOsOwNr6cqIb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
@Toppe Lijkt wel een Ali-express hoesje die ze voor 100 keer de oorspronkelijke prijs hebben verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Laatst online: 13:19

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Dennisweb schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:19:
[...]

Is wel origineel, hoor. Maar er zit (misschien) geen magneet in. Wat je kunt doen is even de MagSafe lader tegen alleen het hoesje houden. Als ‘ie niet klikt, weet je het zeker. Is verder niet erg als je er alleen mee gaat opladen. Maar in de auto als je door een bocht gaat, is het minder wenselijk. Of als je de iPhone gebruikt tijdens het laden met MagSafe (zoals ik).

Opladen met MagSafe kan sowieso. Daar is het hoesje dun genoeg voor. Maar of het lekker blijft zitten is even de vraag. De V3 Thin Case hoesjes die Nudient zelf levert hebben sowieso MagSafe.
Ah ok, als ie maar origineel is ;)

Heb zelf (nog) geen MagSafe oplader of autohouder, maar zal tegen die tijd eens kijken :)

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
The GUI schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:55:
[...]

Ah ok, als ie maar origineel is ;)

Heb zelf (nog) geen MagSafe oplader of autohouder, maar zal tegen die tijd eens kijken :)
Ik heb hetzelfde… voelt tikje raar en zelfs wat dubieus… maar als ik er hier niks over gelezen had, zou ik niks geweten hebben een prima gelukkig geweest zijn met m’n hoesje… dus: forum dicht en op pad met m’n mooie hoesje d:)b (y) :w :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 21:11

WTM

Is er iemand die een ‘Pop socket’ gebruikt voor een iPhone 13 mini ? Zoiets : https://www.popsockets.nl...ple-Black.html?lang=nl_NL

Ik kwam deze tegen: maar de mini is 64 mm breed terwijl die popsocket stretch 65,5 mm als kleinste ondersteund: https://www.popsockets.nl...-square-edges/805460.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:22
Gebruik nu sinds de 25ste de magsafe wallet, maar vind 't nog wennen hoor :P Ik krijg hem makkelijk van m'n telefoon als ie in de broekzak zit, maar hem er weer op krijgen lukt bijna niet. Vooral voor in het OV zou dat fijn zijn als ik snel moet handelen.

De silicone hoes van Apple is erg mooi en voelt prima aan, maar is helaas wel glad. Ik probeer hem nog een aantal maanden te gebruiken, anders kijk ik even voor een ander hoesje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 09-09 09:27
Eindelijk mijn hoesje en screen projector van Nudient binnen. Ik in de badkamer de screen protector erop gezet, zie ik dat er een kras inzit 🤬.

Ook veel bubbels die niet weg te poetsen zijn, maar ding zit goed vast dus even hoekje optillen lukt me ook niet zomaar. Iemand nog tips?

Hello fellow humans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

joint_me schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:05:
Eindelijk mijn hoesje en screen projector van Nudient binnen. Ik in de badkamer de screen protector erop gezet, zie ik dat er een kras inzit 🤬.

Ook veel bubbels die niet weg te poetsen zijn, maar ding zit goed vast dus even hoekje optillen lukt me ook niet zomaar. Iemand nog tips?
Koop Spigen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Of ESR. 3 voor 9 euro dacht ik. Inclusief handige mal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Dennisweb schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:59:
[...]

Of ESR. 3 voor 9 euro dacht ik. Inclusief handige mal. :)
Heb je toevallig een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Beun schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Heb je toevallig een link?
Deal: ESR Pack of 3 Screen Protectors Compatible with iPhone 13 Pro Max with Practical Positioning Aid, 9H Hardness, HD Clear Tempered Glass Screen Protector https://www.amazon.de/dp/...JT0Y?_encoding=UTF8&psc=1

Deze is voor de 13 Pro Max. Na installatie kan het zijn dat je wat kleine bubbeltjes hebt. Die druk je er met je duim zo uit. Ik noem het ‘kattenpootjes’. Even een paar keer plat met je duim erover heen duwen en weg zijn ze. Het is echt geen kunst aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Dennisweb schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:13:
[...]

Deal: ESR Pack of 3 Screen Protectors Compatible with iPhone 13 Pro Max with Practical Positioning Aid, 9H Hardness, HD Clear Tempered Glass Screen Protector https://www.amazon.de/dp/...JT0Y?_encoding=UTF8&psc=1

Deze is voor de 13 Pro Max. Na installatie kan het zijn dat je wat kleine bubbeltjes hebt. Die druk je er met je duim zo uit. Ik noem het ‘kattenpootjes’. Even een paar keer plat met je duim erover heen duwen en weg zijn ze. Het is echt geen kunst aan. ;)
Dankjewel! Ik ga hem voor de Pro zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Beun schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:22:
[...]

Dankjewel! Ik ga hem voor de Pro zoeken.
Deal: ESR Pack of 3 Screen Protectors Compatible with iPhone 13 and iPhone 13 Pro with Practical Positioning Aid, 9H Hardness, HD Clear Tempered Glass Screen Protector https://www.amazon.de/dp/...i_dl_51MHPHXMVZQH2EEBTKM8

There you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik heb hem ook geplaatst op de XS Max van mijn vader en ik vind het ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:18
Wat raden jullie aan voor in de auto, de ESR Halolock of de Belkin Magsafe?
Gebruik hem eigenlijk zonder hoesje, gaat dat dan stevig en veilig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

WTM schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 09:28:
Is er iemand die een ‘Pop socket’ gebruikt voor een iPhone 13 mini ? Zoiets : https://www.popsockets.nl...ple-Black.html?lang=nl_NL

Ik kwam deze tegen: maar de mini is 64 mm breed terwijl die popsocket stretch 65,5 mm als kleinste ondersteund: https://www.popsockets.nl...-square-edges/805460.html
Waarom niet de MagSafe variant? Lijkt me stuk eenvoudig dan z’n ding om je iPhone heen schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:42:
[...]

Waarom niet de MagSafe variant? Lijkt me stuk eenvoudig dan z’n ding om je iPhone heen schuiven.
Ik heb de MagSafe variant voor mijn 12 Pro Max, maar als ik een kleinere iPhone zou hebben dan had ik hem niet gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Dirk0s schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:36:
Als de magneet van de Halo Lock net zo sterk is als van de Halo Lock Universal Ring, lijkt me dat een goede keuze. Want de Halo Lock is echt héél sterk en het lijkt me dat je iPhone er dan goed op blijft zitten.

Ik moet echt de lader er bijna af trekken, zo sterk is de magneet. Ik heb ook louter goede ervaringen met ESR. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raze88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:31
Megalomania schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:55:
@raze88 wordt je telefoon niet erg heet in deze lader?
Nee, niet dat het mij opgevallen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Dirk0s schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:36:
Sinds vandaag de Halolock in gebruik. Die bevalt erg goed, de telefoon blijft erg goed zitten (met magsafe hoesje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
GeorgeMichael schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:10:
[...]

Sinds vandaag de Halolock in gebruik. Die bevalt erg goed, de telefoon blijft erg goed zitten (met magsafe hoesje).
En hoe is dat zonder hoesje? Of is dat juist de sterkste manier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Dirk0s schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:05:
[...]

En hoe is dat zonder hoesje? Of is dat juist de sterkste manier
Dat had ik even kort geprobeerd. Dat leek (minstens) net zo sterk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
GeorgeMichael schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

Dat had ik even kort geprobeerd. Dat leek (minstens) net zo sterk te zijn.
Laatste vraag, hoe zit het dan met de kans op beschadigingen? Of is er rubber ring oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18

JB

Cédric roelt!

Hoe goed blijft zoiets nu echt zitten? Met name in je broekzak. Ik zou dit mee willen als ik op pad ga voor mijn ID kaart, maar als dat ding eraf gaat bij uit de broekzak halen, dan haal ik 'm niet. Blijft 1 pasje zitten?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:04
Ik had een Spigen OneTap Magnetic Car Mount for MagSafe (air vent) binnen gekregen alleen die bleef niet zitten. Uiteindelijk weer teruggegaan naar het Brodit Proclip systeem icm Brodit houder Apple MagSafe Charger met tilt-swivel en een Apple MagSafe Draadloze Oplader 15W. Dit zit goed vast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/shGDhj2SIC9jBOMper6hmsiLWFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/re1BcGdQRTB4zKMBlOQisT3L.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Mrk87 op 11-10-2021 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Iemand hier een Sierra Blue met de magsafe wallet? Ik heb zelf Sierra Blue en wil een magsafe wallet kopen... echter weet ik echt niet welke kleuren zouden staan. Heb de doorzichtige hoes van Apple zelf (om sierra blue sexiness te behouden)

Ik twijfel denk ik tussen de Goudbruine en de middernacht (neig meer naar laatstgenoemde). Die 'blauwe' is mij wat te paars ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
kevintjuh93 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:01:
Iemand hier een Sierra Blue met de magsafe wallet? Ik heb zelf Sierra Blue en wil een magsafe wallet kopen... echter weet ik echt niet welke kleuren zouden staan. Heb de doorzichtige hoes van Apple zelf (om sierra blue sexiness te behouden)

Ik twijfel denk ik tussen de Goudbruine en de middernacht (neig meer naar laatstgenoemde). Die 'blauwe' is mij wat te paars ;)
Gebruik zelf de doorzichtige hoes niet meer.heb de leren middernacht erbij gehaald

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5REc4KUqcFIJ1PjWqwlC5GlDec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ySqYQVJhOFgXxXjdwRD684tk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door ecm.smits op 11-10-2021 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLBb_FzDDe2-pi7eAmJkBEoopl4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YCp6x9eQIKiZOZW0r6We54Ov.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flintjoris
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:31
Momenteel gebruik ik de lifeproof fre voor mijn iPhone XS,morgen komt mijn iPhone 13 pro binnen en nu vroeg ik me af of iemand een case kent net zoals de lifeproof fre maar dan doorzichtig(evt met open camera cutout)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mrk87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:38:
Ik had een Spigen OneTap Magnetic Car Mount for MagSafe (air vent) binnen gekregen alleen die bleef niet zitten. Uiteindelijk weer teruggegaan naar het Brodit Proclip systeem icm Brodit houder Apple MagSafe Charger met tilt-swivel en een Apple MagSafe Draadloze Oplader 15W. Dit zit goed vast.

[Afbeelding]
Brodit is altijd goed, elke cent waard altijd. Maar, zit je telefoon nu niet in het zicht voor het scherm in je auto?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:04
BeQuietAndDrive schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:47:
[...]

Brodit is altijd goed, elke cent waard altijd. Maar, zit je telefoon nu niet in het zicht voor het scherm in je auto?
Nog geen last van gehad. En hij kan nog wat verder naar links! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

JB schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:54:
[...]

Hoe goed blijft zoiets nu echt zitten? Met name in je broekzak. Ik zou dit mee willen als ik op pad ga voor mijn ID kaart, maar als dat ding eraf gaat bij uit de broekzak halen, dan haal ik 'm niet. Blijft 1 pasje zitten?
Blijft hier prima zitten. 1 pasje kan maar ik heb er altijd twee in zitten waarvan ik er maar 1 gebruik. Andere is puur vulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan iemand bevestigen dat de Nudient v3 case daadwerkelijk geschikt is voor draadloos opladen? De website beweert van wel. Ik heb een Ikea draadloze oplader gekocht maar die maakt 9 van de 10 keer geen contact met mijn 13 mini als de Nudient er op zit. Kan ook aan de oplader zelf liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Aghanim op 12-10-2021 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Aghanim schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 07:58:
Kan iemand bevestigen dat de Nudient v3 case daadwerkelijk geschikt is voor draadloos opladen? De website beweert van wel. Ik heb een Ikea draadloze oplader gekocht maar die maakt 9 van de 10 keer geen contact met mijn 13 mini als de Nudient er op zit. Kan ook aan de oplader zelf liggen.
Waar heb je de Nudient besteld? Er schijnt namelijk verschil te zitten tussen GSMPunt en Nudient zelf. De versie die GSMPunt levert heeft geen magneten, die vanuit Nudient zelf wel (en werkt hier prima in de auto met draadloos laden)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
crypt0rr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:07:
[...]

Waar heb je de Nudient besteld? Er schijnt namelijk verschil te zitten tussen GSMPunt en Nudient zelf. De versie die GSMPunt levert heeft geen magneten, die vanuit Nudient zelf wel (en werkt hier prima in de auto met draadloos laden)
GSMPunt inderdaad. Draadloos laden heb ik net in de auto getest en daar werkt het wel goed. Wel erg bijzonder als er verschillende versies rondgaan.

Vreemd genoeg begint de mini steeds met laden maar wordt de verbinding na 10 seconden verbroken. Dit deed mijn XS in mijn auto ook. De mini doet het wel goed in de auto.

[ Voor 19% gewijzigd door Aghanim op 12-10-2021 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Aghanim schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:04:
[...]

GSMPunt inderdaad. Draadloos laden heb ik net in de auto getest en daar werkt het wel goed. Wel erg bijzonder als er verschillende versies rondgaan.

Vreemd genoeg begint de mini steeds met laden maar wordt de verbinding na 10 seconden verbroken. Dit deed mijn XS in mijn auto ook. De mini doet het wel goed in de auto.
Daar komt die van mij ook vandaan. Draadloos laden werkt prima, maar let op: er schijnen geen Magsafe magneten in die Nudient van GSMPunt te zitten. Nu gebruik ik een gewone Qi lader en dat werkt prima.
Door de grote dikke uitstekende camerabump van de 13 Pro blijft ie overigens beduidend slchter liggen.
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste