Die is inderdaad tof, maar bijzonder prijzig. Ik kijk nog even verder!Donstil schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
Ik gebruik de Belkin 3-1 MagSafe lader. Die laad zowel mijn iPhone, watch als AirPods tegelijk op. Dikke aanrader.
Gaat echt nergens over die prijs.KaiseRRuby schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:38:
[...]
Die is inderdaad tof, maar bijzonder prijzig. Ik kijk nog even verder!
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ja daar kan ik wel inkomen. Plat kijkende naar de prijs lijkt hij wat stevig inderdaad.KaiseRRuby schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:38:
[...]
Die is inderdaad tof, maar bijzonder prijzig. Ik kijk nog even verder!
Alleen de materialen, de manier hoe het met de standaarden werkt en het gemak maken het voor mij meer dan goed.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Used Products vraagt nog 70 euro voor de 2-in-1 versie, terwijl ze bij Apple 100 euro kosten. Voor die 30 euro extra zou ik liever een nieuwe willen, want ze geven ook maar 1 maand garantie.Donstil schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:23:
[...]
Ja daar kan ik wel inkomen. Plat kijkende naar de prijs lijkt hij wat stevig inderdaad.
Alleen de materialen, de manier hoe het met de standaarden werkt en het gemak maken het voor mij meer dan goed.
[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 03-10-2021 19:27 ]
Nee geen probleem. Rand van het hoesje is ook iets hoger dan de screen protecter, dus kan hem mooi met scherm naar beneden leggen. Dan ligt ie vlakker dan op zijn rug.BeQuietAndDrive schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:03:
[...]
Even een vraag over deze combi. Je leest wel eens dat bepaalde edge to edge screenprotectors problemen geven met hoesjes plaatsen, dat dit niet goed past, of de screen protector loslaat enz. Kennelijk is dat met jouw combi geen probleem?
Ik denk namelijk ook aan een origineel Apple hoesje, en wil er graag een screen protector bij die je bijna niet ziet.
Er zit een subtiel randje tussen het hoesje en screen protector, dat is dus helaas wel een stof verzamelplek...
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Over de screenprotector, ik vind dat persoonlijk wel een lastig ding. Ik maak veel gebruik van gebaren op het scherm en dan merk je toch dat er een extra laag op zit, vooral bij de rand. Erg vervelend.
Inderdaad! Hier ook! Bedrag meer dan waard!Donstil schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:23:
[...]
Ja daar kan ik wel inkomen. Plat kijkende naar de prijs lijkt hij wat stevig inderdaad.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Welke gebaren?KaiseRRuby schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:13:
Over de screenprotector, ik vind dat persoonlijk wel een lastig ding. Ik maak veel gebruik van gebaren op het scherm en dan merk je toch dat er een extra laag op zit, vooral bij de rand. Erg vervelend.
Gebaren
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D3GB7RqKYnY0AjQJPxRGcDXK.jpg?f=user_large)
Maar ik neem aan Swipe gestures, bijvoorbeeld van links van het scherm naar rechts (om een pagina terug te gaan) kan dan vervelender zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 03-10-2021 22:17 ]
Ben me ook een weg door het case-paradijs aan het worstelen. De shortlist is nu:
1. Nudient v3
2. Ringke Air-S
Vroegah heb ik vaak de CaseMate 'Barely There' gebruikt. Was altijd prettig qua grip en dikte. Iemand die daar ervaring mee heeft met iPhones?
1. Nudient v3
2. Ringke Air-S
Vroegah heb ik vaak de CaseMate 'Barely There' gebruikt. Was altijd prettig qua grip en dikte. Iemand die daar ervaring mee heeft met iPhones?
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Ik heb die alle twee. De Ringke heeft iets hoger randje maar voelt iets meer rubberachtig. De Nudient is ietsje gladder en glijdt daardoor makkelijker in jas- en broekzak, die heb ik er standaard om. De Ringke heb ik gehouden als reserve (kan prima voor tientje).The GUI schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:28:
Ben me ook een weg door het case-paradijs aan het worstelen. De shortlist is nu:
1. Nudient v3
2. Ringke Air-S
Geen ervaring met de Casemate.
Thanks voor het delen, de Nudient wordt het dan. Casemate heeft de Barely There nog niet dus dat zou in de toekomst nog kunnen komen.basmobiel schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 07:54:
[...]
Ik heb die alle twee. De Ringke heeft iets hoger randje maar voelt iets meer rubberachtig. De Nudient is ietsje gladder en glijdt daardoor makkelijker in jas- en broekzak, die heb ik er standaard om. De Ringke heb ik gehouden als reserve (kan prima voor tientje).
Geen ervaring met de Casemate.
Qua screen protector wilde ik gewoon de Spigen halen, of is de Belkin InvisiGlass beter qua vingerafdrukken/gladheid etc.?
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Heeft iemand hier het Dark Cherry leren hoesje al in het echt (gezien)? Ik heb nu een paar youtube filmpjes bekeken, maar het varieert een beetje tussen diep aubergine en gewoon paars. Dat laatste past mij minder...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Weet iemand toevallig een transparant hoesje a la de Nudient V3 maar dan met een randje die iets boven de screenprotector uitkomt?
Ik heb persoonlijk geen last met scrollen van zo een opstaand randje en het voorkomt naar mijn idee dat de randjes van de screenprotector beschadigen.
Thx
Ik heb persoonlijk geen last met scrollen van zo een opstaand randje en het voorkomt naar mijn idee dat de randjes van de screenprotector beschadigen.
Thx
Ik vraag het niet voor niets he, ik heb anders ook wel wat beters te doenErik11 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:18:
Een aubergine is toch paars?
Zeg maar welke kleur klopt met de realiteit... en als je wat verder zou scrollen kom je nog meer tinten tegen.
:strip_exif()/f/image/e5gSRxXOtnZn44l4wUTVXOfi.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 28% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 04-10-2021 14:26 ]
Altijd lastig op basis van foto's ja. Mijn Sequoia-groene is in werkelijkheid een klein beetje donkerder dan afgebeeld op de site van apple zelf. Voor wat het waard is.BeQuietAndDrive schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:24:
[...]
Ik vraag het niet voor niets he, ik heb anders ook wel wat beters te doen
Zeg maar welke kleur klopt met de realiteit... en als je wat verder zou scrollen kom je nog meer tinten tegen.
[Afbeelding]
Anders ergens aanschaffen waar ie makkelijk retour kan als ie tegenvalt toch?
Vrouwlief heeft de Wallet in deze kleur en in het echt is die een stuk donkerder dan hier afgebeeld.BeQuietAndDrive schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:24:
[...]
Ik vraag het niet voor niets he, ik heb anders ook wel wat beters te doen
[Afbeelding]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ringke Air? In transparent of mat?noteboeki schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:04:
Weet iemand toevallig een transparant hoesje a la de Nudient V3 maar dan met een randje die iets boven de screenprotector uitkomt?
Thx
Ik heb hem niet zelf ovg
Heb deze ook maar besteld. Ben benieuwd! Heb jij de zuignap of ventilatorrooster versie?Slingert schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:01:
[...]
Is persoonlijk denk ik. De ESR paste niet. Dit was wel de versie voor de 12. De camerabump van de 13 is te groot. Vond m verder niet echt mooi en erg groot. Ik wilde er zelf 1 voor het ventilatierooster. Heb een ‘Cekell’ van Amazon geprobeerd maar deze kraste op het hoesje en had geen goede klemmen. Heb nu de Spigen Onetap en die blijft. Stevig, niet te groot, goed te verstellen. Best mooi materiaal. Enige minpunt is dat de kabel vast zit aan de magsafe houder.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb de Wallet besteld in 🍆 maar hem nog niet in het echt gezien.BeQuietAndDrive schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:03:
Heeft iemand hier het Dark Cherry leren hoesje al in het echt (gezien)? Ik heb nu een paar youtube filmpjes bekeken, maar het varieert een beetje tussen diep aubergine en gewoon paars. Dat laatste past mij minder...
Ik ben eigenlijk opzoek naar een basic autohouder. Niet zo zeer iPhone 13 gerelateerd.
Ik kan uiteraard gewoon op google zoeken maar ik kom er ook veel tegen met slechte reviews. (snel kapot of niet stevig genoeg)
Iemand hier die zelf een basic houder heeft? Hoeft dus niet perse een een lader bij te zitten.
Ik kan uiteraard gewoon op google zoeken maar ik kom er ook veel tegen met slechte reviews. (snel kapot of niet stevig genoeg)
Iemand hier die zelf een basic houder heeft? Hoeft dus niet perse een een lader bij te zitten.
ik heb deze 2 houders gecombineerd icm met de apple magsafe lader om zo een 15 watt zuignap magsafe autohouder te krijgen:
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_title
en
Werkt prima!
en
Werkt prima!
Ik vind die van Brodit altijd erg goed. En als het simpel moet: hier doet een eenvoudige Belkin klem ook al een jaar verbazingwekkend stevig dienst in een ventilatierooster.Dirk0s schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:05:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een basic autohouder. Niet zo zeer iPhone 13 gerelateerd.
Ik heb de tip hierboven opgevolgd en het hoesje gewoon besteld. Mocht het niet bevallen, stuur ik hem terug. Ik zal proberen een kleur-correcte foto te posten later deze week.Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:05:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb de Wallet besteld in 🍆 maar hem nog niet in het echt gezien.
Van die onderste zie je bij één van de reviews (incl. fotootje), dat het niet past op een iPhone 13 Pro, omdat deze op de camerabult steunt (en dus geen stevige magnetische verbinding heeft).tmoel schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:54:
ik heb deze 2 houders gecombineerd icm met de apple magsafe lader om zo een 15 watt zuignap magsafe autohouder te krijgen:
en
Werkt prima!
Top. Ik heb die Wallet ook gewoon maar besteld. Terug sturen kan idd altijd nog.BeQuietAndDrive schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:11:
[...]
Ik heb de tip hierboven opgevolgd en het hoesje gewoon besteld. Mocht het niet bevallen, stuur ik hem terug. Ik zal proberen een kleur-correcte foto te posten later deze week.
Nu een kleine week de Mous Limitless 4.0 in walnoot om mijn 13 Pro zitten. Derde iPhone waar ik weer groot fan van Mous ben. Nagenoeg onverwoestbaar en na twee jaar gebruik zagen de hoezen van mijn 8 Plus en 11 er nog als nieuw uit.
Het liefs transparant.basmobiel schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:46:
[...]
Ringke Air? In transparent of mat?
Ik heb hem niet zelf ovg
Thx ik zal eens kijken naar Rinke, zelf geen ervaring mee ook.
Iemand nog andere tips?
@noteboeki ook rinke hier, Matt transparant. Top ding. Kijk ook het topic even door, 90% gaat over hoesjes
Die opening boven de lightning poort lijkt me erg vervelend..Rivanov schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:56:
[...]
Nice! Die gaat er komen! Volledig transparant en praktisch geen rand om het scherm.
Thx i know en ben er al doorheen gegaan er staat alleen niet overal vermeld of er een randje bovenuit komt voor bescherming screenprotector.Megalomania schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:38:
@noteboeki ook rinke hier, Matt transparant. Top ding. Kijk ook het topic even door, 90% gaat over hoesjes
Maak ze zorgen dat er wellicht op termijn stukjes van de screenprotector afchippen

[ Voor 3% gewijzigd door noteboeki op 05-10-2021 15:21 ]
Een tip: smartphonehoesjes.nl heeft bij de ING rentepunten winkel een 20% cadeaukaart. Deze kun je nu ook gebruiken voor de officele magsafehoesjes! Deze hadden ze niet eerder in hun assortiment, nu wel.
Dat scheelt al gauw 13 euro
Vandaag Nudient (voor iPhone 13 Mini) binnen gekregen (als vervanger voor Apple Clear Case die ruk is) en wat een tophoes zeg. Mooi slank, top pasvorm, mooi materiaal en Magsafe werkt top. Erg tevreden mee!
[ Voor 12% gewijzigd door Redondo1982 op 05-10-2021 15:36 ]
I don't have dreams, I have goals!!
Vond ik ook. Alleen ontbreekt MagSafe en glijdt de oplader nu van de telefoon als je hem tijdens het laden gebruikt. Verder dikke prima.Redondo1982 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:35:
Vandaag Nudient (voor iPhone 13 Mini) binnen gekregen (als vervanger voor Apple Clear Case die ruk is) en wat een tophoes zeg. Mooi slank, top pasvorm, mooi materiaal en Magsafe werkt top. Erg tevreden mee!
De Sky Blue van Nudient is nog onderweg.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisweb op 05-10-2021 15:48 ]
Bij jou ging het niet om de Mini, toch? Die in de Mini is stevig qua magneten.Dennisweb schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
Vond ik ook. Alleen ontbreekt MagSafe en glijdt de oplader nu van de telefoon als je hem tijdens het laden gebruikt. Verder dikke prima.
De Sky Blue van Nudient is nog onderweg.
Overigens wel jammer dat de wallet van Nudient niet op de 13 Mini past.

Nee, ik heb een Pro Max.Redondo1982 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
Bij jou ging het niet om de Mini, toch? Die in de Mini is stevig qua magneten.
Overigens wel jammer dat de wallet van Nudient niet op de 13 Mini past.
Zo goed als het ging, maar dit geeft best aardig de werkelijke kleur. Hij is gelukkig vrij donker, wat ik mooier vind dan echt paars:Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:34:
[...]
Top. Ik heb die Wallet ook gewoon maar besteld. Terug sturen kan idd altijd nog.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IZYb3gp2DYsiTWLhJUYZtEZe.jpg?f=user_large)
En hoeveel groter is zo'n 13 Pro nou ten opzichte van een 8? Wel, dat valt wel mee:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mINULVB3XC4kE1zs7pPf9pXH.jpg?f=user_large)
Voor de 12 Pro Max hadden ze die ook al in het assortiment. Ik zoek nog een zwarte leren, maar die hebben ze helaas niet.WouterL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:24:
Een tip: smartphonehoesjes.nl heeft bij de ING rentepunten winkel een 20% cadeaukaart. Deze kun je nu ook gebruiken voor de officele magsafehoesjes! Deze hadden ze niet eerder in hun assortiment, nu wel.
Voor de 13 pro Max hadden ze de zwarte leren wel gelukkigsyltheboy schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:40:
[...]
Voor de 12 Pro Max hadden ze die ook al in het assortiment. Ik zoek nog een zwarte leren, maar die hebben ze helaas niet.
Ooh nice. Ik vind het wel mooi zo, lekker donker maar toch een randje kleur eraan.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:26:
[...]
Zo goed als het ging, maar dit geeft best aardig de werkelijke kleur. Hij is gelukkig vrij donker, wat ik mooier vind dan echt paars:
[Afbeelding]
En hoeveel groter is zo'n 13 Pro nou ten opzichte van een 8? Wel, dat valt wel mee:
[Afbeelding]
Ik dacht dat je je 13 Pro Max weer weg wilde doen.WouterL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:42:
[...]
Voor de 13 pro Max hadden ze de zwarte leren wel gelukkig
Same here. Ik loop al vier jaar met een zwart hoesje. Wilde wel eens wat anders, maar ik ben niet van de felle kleuren.Donstil schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:47:
[...]
Ooh nice. Ik vind het wel mooi zo, lekker donker maar toch een randje kleur eraan.
De waan van de dag.syltheboy schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:47:
[...]
Ik dacht dat je je 13 Pro Max weer weg wilde doen.
Ik word echt heel naar van Nudient. 29 september besteld. En nog steeds is de T&T niet bijgewerkt. DHL blijft zeggen dat ze niks ontvangen hebben. En mevrouw Annie van de klantenservice vraagt me om geduld en zegt dat ik ‘moet leren begrijpen’ dat het even kan duren.
Dat belerende toontje staat me sowieso niet aan.
Oef, van dat soort taalgebruik word ik ook allergisch. En dat werkt in een dienstverlenende sector.Dennisweb schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:12:
Ik word echt heel naar van Nudient. 29 september besteld. En nog steeds is de T&T niet bijgewerkt. DHL blijft zeggen dat ze niks ontvangen hebben. En mevrouw Annie van de klantenservice vraagt me om geduld en zegt dat ik ‘moet leren begrijpen’ dat het even kan duren.
Hier de nudient besteld vandaag, komt morgen binnen! Gsm punt…Dennisweb schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:12:
Ja hallo begrijp dat nou gewoon!!!!Dennisweb schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:12:
Wat kunnen klanten toch zeiken

Bloed irritant dat soort mensen
[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 05-10-2021 22:35 ]
Ja. Ik heb de Sky Blue besteld maar overweeg daarnaast ook de Clay Beige via GSMpunt. Ik heb toch een hoesjes tic.pdavie2311 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:33:
[...]
Hier de nudient besteld vandaag, komt morgen binnen! Gsm punt…
Ik heb zelf destijds voor de 12 pro Max de nudient gehaald. Dit keer tijdelijk een Ringke air besteld. (Leather case niet op voorraad) Ik vind deze eigenlijk eerlijk gezegd kwalitatief identiek aan de nudient voor een fractie van het geld. Net zo goed afgewerkt, maar dan met een iets minder geoliede marketing machine.
Mijn bestelling van 30 september is vandaag ontvangen door Deutsche post. Stond ook dagen op aangemeld maar nog niet ontvangen. Geen idee hoe lang het nu nog duurt.Dennisweb schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:12:
En RouteSlingert schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:44:
[...]
Mijn bestelling van 30 september is vandaag ontvangen door Deutsche post. Stond ook dagen op aangemeld maar nog niet ontvangen. Geen idee hoe lang het nu nog duurt.
EN ROUTE TO DHL ECOMMERCE DISTRIBUTION CENTER
Wed, September 29, 2021 at 4:29 PM
SWEDEN
Lijkt me niet iets om blij van te worden.
Die heeft net voor jou 600 keer dezelfde tekst moeten typen, dus die is beetje gefrustreerdDennisweb schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:12:
Dat zeg ik wel vaker tegen mensen: andere baan zoeken. Als je geen engelengeduld hebt, niet met klanten gaan werken.Redondo1982 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:21:
[...]
Die heeft net voor jou 600 keer dezelfde tekst moeten typen, dus die is beetje gefrustreerd
Heb je dat ook tegen Annie gezegd?Dennisweb schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:32:
[...]
Dat zeg ik wel vaker tegen mensen: andere baan zoeken. Als je geen engelengeduld hebt, niet met klanten gaan werken.
Maar even zonder dollen: weet je wel hoeveel mensen niet op de plek zijn óf überhaupt zin hebben om te werken? Dat zijn er heel veel en die bedrijven zijn al blij dat ze weer een zooitje eenheidsworsten kunnen vinden. Ik spreek uit ervaring en nee, ik ben niet die worst
Nee, ik ben nu nog lief voor Annie. Totdat ik het wel beu ben, eind deze week.Redondo1982 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 00:12:
[...]
Heb je dat ook tegen Annie gezegd?![]()
Maar even zonder dollen: weet je wel hoeveel mensen niet op de plek zijn óf überhaupt zin hebben om te werken? Dat zijn er heel veel en die bedrijven zijn al blij dat ze weer een zooitje eenheidsworsten kunnen vinden. Ik spreek uit ervaring en nee, ik ben niet die worst
Ja, maar ik ben zzp’er. Ik breng niet altijd ieder wissewasje in rekening. Mijn klanten zijn me lief. Ik vind tevrenheid ook iets waard. Dan komen die klanten komen dan vaak terug en dat levert meer op dan teleurgestelde klanten. Ik heb liever een heel jaar aan opdrachten van een paar dezelfde klanten, dan dat ik één ontevreden klant heb die nooit weer iets bestelt.
Vanuit dat perspectief wil ik zelf ook zo behandeld worden. En dan denk ik; Annie, doe even je best. Kijk even na of het hoesje echt verzonden is. Neem even contact op met het magazijn. Zet even een stap harder voor je klant.
Als je op TrustPilot kijkt zie je dat ik ook niet de enige ben. Dus dan is er wat mij betreft wel wat te verbeteren daar.
Offtopic: ik heb een doorschakelnummer met een keuzemenu. Daarin geeft het bandje aan dat ik om 17:00 geen telefoontjes meer aanneem. Maar die kun je omzeilen door ‘bij noodoproepen’ een 9 te toetsen. Want ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat als om 21:00 een server down gaat, de webwinkeleigenaar tot morgen 09:00 wil wachten. Ja, zo’n ondernemer ben ik echt. Ik heb soms weinig geduld als ik iets koop en kan me voorstellen dat meer mensen zo werken.
Even een stapje harder en dan met de Kerst een leuk kaartje, geschenkje of bonusje krijgen. Ik stuur zelf ook vrolijk leuke cadeau’s naar mijn klanten. Dan krijg ik in januari weer een hele zwik aan nieuwe opdrachten.
[ Voor 24% gewijzigd door Dennisweb op 06-10-2021 00:36 ]
Als de Nudient maar blijft hangen aan mijn Belkin 3-1 Wireless gedurende de nacht als ik alles aan het opladen ben, dikke prima. Ik gebruik mijn iPhone nooit aan de lader. Temeer er nog 50% accu over is als ik ga slapen ;-)
Ik ben precies hetzelfde, maar de fout zit hem juist in het verwachtingspatroon naar een ander toe. Wij zeggen hier altijd: wees nu maar blij dat niet iedereen hetzelfde. Wel erg offtopic haha.Dennisweb schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 00:30:
[...]
Nee, ik ben nu nog lief voor Annie. Totdat ik het wel beu ben, eind deze week.
Ja, maar ik ben zzp’er. Ik breng niet altijd ieder wissewasje in rekening. Mijn klanten zijn me lief. Ik vind tevrenheid ook iets waard. Dan komen die klanten komen dan vaak terug en dat levert meer op dan teleurgestelde klanten. Ik heb liever een heel jaar aan opdrachten van een paar dezelfde klanten, dan dat ik één ontevreden klant heb die nooit weer iets bestelt.
Vanuit dat perspectief wil ik zelf ook zo behandeld worden. En dan denk ik; Annie, doe even je best. Kijk even na of het hoesje echt verzonden is. Neem even contact op met het magazijn. Zet even een stap harder voor je klant.
Als je op TrustPilot kijkt zie je dat ik ook niet de enige ben. Dus dan is er wat mij betreft wel wat te verbeteren daar.
Offtopic: ik heb een doorschakelnummer met een keuzemenu. Daarin geeft het bandje aan dat ik om 17:00 geen telefoontjes meer aanneem. Maar die kun je omzeilen door ‘bij noodoproepen’ een 9 te toetsen. Want ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat als om 21:00 een server down gaat, de webwinkeleigenaar tot morgen 09:00 wil wachten. Ja, zo’n ondernemer ben ik echt. Ik heb soms weinig geduld als ik iets koop en kan me voorstellen dat meer mensen zo werken.
Even een stapje harder en dan met de Kerst een leuk kaartje, geschenkje of bonusje krijgen. Ik stuur zelf ook vrolijk leuke cadeau’s naar mijn klanten. Dan krijg ik in januari weer een hele zwik aan nieuwe opdrachten.
Oh, je had de clear case van Nudient. Ja, hier zitten de magneten ook niet in.Dennisweb schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 01:48:
En de Beige Nudient besteld bij GSMpunt. Het transparante hoesje is fijn, maar mijn MagSafe valt er steeds af bij het gebruiken en opladen tegelijk.

Dat doet elke case (muv de clear case) van hen met speelsgemak.pdavie2311 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 07:39:
Als de Nudient maar blijft hangen aan mijn Belkin 3-1 Wireless gedurende de nacht als ik alles aan het opladen ben, dikke prima. Ik gebruik mijn iPhone nooit aan de lader. Temeer er nog 50% accu over is als ik ga slapen ;-)
Bestel ik vannacht de Beige variant van de Nudient. Ligt mijn Sky Blue opeens in Frankfurt am Main. Nu heb ik er dus twee met een kleurtje en een transparante.
Prima, hoesjes verzamelen is toch een ding bij mij. Ik heb bij de 12 Pro Max voor 250 euro aan hoesjes meegegeven. Waren allemaal originele Apple hoesje, dus dat tikt wel aan.

Prima, hoesjes verzamelen is toch een ding bij mij. Ik heb bij de 12 Pro Max voor 250 euro aan hoesjes meegegeven. Waren allemaal originele Apple hoesje, dus dat tikt wel aan.
Maar, wat moet je met zoveel hoesjes? Heb er wel eens twee gehad maar vergeet dan dat ik meerdere hoesjes heb… idem voor horloge bandjesDennisweb schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:41:
Bestel ik vannacht de Beige variant van de Nudient. Ligt mijn Sky Blue opeens in Frankfurt am Main. Nu heb ik er dus twee met een kleurtje en een transparante.![]()
Ik hou van afwisselen met hoesjes. En ik had een rood hoesje, maar mijn broer kocht ook een rood hoesje. Toen had ik steeds zijn iPhone te pakken. Ik kocht een donkerblauwe, maar daar zaten snel veel vingervlekken op. Ik had een delfsblauwe, maar de siliconen lieten los. En ik had een transparant hoesje van Apple, maar die scheurde steeds.Toppe schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:20:
[...]
Maar, wat moet je met zoveel hoesjes? Heb er wel eens twee gehad maar vergeet dan dat ik meerdere hoesjes heb… idem voor horloge bandjes
Ik ga ook niet meer aan die cases van Apple beginnen. Slechte kwaliteit voor het geld.
Maar wissel je dan ook dagelijks? Hier gelukkig geen probleem met welk toestel van wie.Dennisweb schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
Ik hou van afwisselen met hoesjes. En ik had een rood hoesje, maar mijn broer kocht ook een rood hoesje. Toen had ik steeds zijn iPhone te pakken. Ik kocht een donkerblauwe, maar daar zaten snel veel vingervlekken op. Ik had een delfsblauwe, maar de siliconen lieten los. En ik had een transparant hoesje van Apple, maar die scheurde steeds.
Ik ga ook niet meer aan die cases van Apple beginnen. Slechte kwaliteit voor het geld.
De kwaliteit van de Apple hoesjes vindt ik eigelijk dikke prima. Tot nu toe nooit gezeur gehad over de kwaliteit. Heb wel altijd de leren gehad. Ja, je zag dat hij gebruikt werd maar dat was het ook.
Ik wissel als ik het kleurtje beu ben en weer eens wat anders wil.Toppe schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:42:
[...]
Maar wissel je dan ook dagelijks? Hier gelukkig geen probleem met welk toestel van wie.
De kwaliteit van de Apple hoesjes vindt ik eigelijk dikke prima. Tot nu toe nooit gezeur gehad over de kwaliteit. Heb wel altijd de leren gehad. Ja, je zag dat hij gebruikt werd maar dat was het ook.
De Clear Case van Apple is sowieso niet best. Scheurt snel, overal kleine haarlijntjes aan de zijkanten. Gaat maximaal een maand of 2 mee en dan ben je toe aan een nieuwe. De leren heb ik nog nooit gehad. Maar de silliconen hoesjes wel. Die blijven ook nooit lang goed. Het is een bekend probleem met die hoesjes dat hapjes uit de siliconen loslaten. Heb ik ook al vaker gehad.
Ik wil niet riskeren dat ik zonder hoesje mijn dure iPhone moet gebruiken, dus heb ik er altijd wel één of twee in de kast liggen.
Dat van de transparante herken ik bij vrouwlief, inderdaad na een week al scheurtjes. De leren zijn kwalitatief goed, probeer die eensDennisweb schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:45:
[...]
Ik wissel als ik het kleurtje beu ben en weer eens wat anders wil.![]()
De Clear Case van Apple is sowieso niet best. Scheurt snel, overal kleine haarlijntjes aan de zijkanten. Gaat maximaal een maand of 2 mee en dan ben je toe aan een nieuwe. De leren heb ik nog nooit gehad. Maar de silliconen hoesjes wel. Die blijven ook nooit lang goed. Het is een bekend probleem met die hoesjes dat hapjes uit de siliconen loslaten. Heb ik ook al vaker gehad.
Ik wil niet riskeren dat ik zonder hoesje mijn dure iPhone moet gebruiken, dus heb ik er altijd wel één of twee in de kast liggen.
Heeft iemand al aliexpress hoesjes binnen die fijn zijn? Ik heb de ringke vanuit amazon iig teruggestuurd doordat de zwarte al aan de randen glimmend ondergrond toonde. Heb nu een nudient. Deze is wel heel fijn maar wellicht dat ik nog een leren hoesje bestel vanuit ali om te proberen...
Nudient binnen! Zit er retestrak om maar knoppen zijn wel lastig te gebruiken, ach gebruik die toch niet vaak. Blijft net aan hangen op de Belkin, dus prima denk ik.
Ik heb 3 verschillende clear cases besteld en getest. 2 van Spigen (Liquid Crystal & Ultra Hybrid) en Tech21 EvoClear.
De T21 heeft naar mijn mening een veel te harde en gladde bumper. De Ultra Hybrid een te gladde achterkant. De Liquid Crystal hou ik aangezien die best grippy is, voor sommige te rubberig maar voor mij top.
Samen met de Spigen screenprotector (welke echt een aanrader is) is het een strakke combi. Bijna geen gaps.
De T21 heeft naar mijn mening een veel te harde en gladde bumper. De Ultra Hybrid een te gladde achterkant. De Liquid Crystal hou ik aangezien die best grippy is, voor sommige te rubberig maar voor mij top.
Samen met de Spigen screenprotector (welke echt een aanrader is) is het een strakke combi. Bijna geen gaps.
[ Voor 14% gewijzigd door Kapitein187 op 06-10-2021 15:27 ]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Vandaag mijn Vaja Cases hoesje mogen ontvangen voor de 13 Pro Max. Hiervoor eenzelfde voor de XS Max, voelt weer als vertrouwd aan.
Linkje: https://row.vajacases.com...fe?variant=39544042487905
![]() | ![]() | ![]() |
Mooi maar wat een duur hoesje zeg. 90 euro damnFab1Man schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 18:17:
Vandaag mijn Vaja Cases hoesje mogen ontvangen voor de 13 Pro Max. Hiervoor eenzelfde voor de XS Max, voelt weer als vertrouwd aan.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Wat wel slim is dat ze de onderkant iets open gehouden hebben. Kun je tenminste goed Swipen van onder naar boven
Ter land, ter zee en in de kroeg
Klopt, het is een fikse prijs. Ik hoef echter het hoesje nooit te vervangen voor iets anders. Het hoesje van de XS Max wat ik hiervoor had is 3 jaar oud (had ooit dezelfde kleur) en is nog steeds prima. Heeft nog best wat klappen op de grond overleeft, telefoon is nog altijd onbeschadigd qua glas.Christiano007 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 18:22:
[...]
Mooi maar wat een duur hoesje zeg. 90 euro damn
Wat wel slim is dat ze de onderkant iets open gehouden hebben. Kun je tenminste goed Swipen van onder naar boven
:strip_exif()/f/image/zR5L1l08lamXzXREcqHYBxbl.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij is de kwaliteit van het leer beter dan die van de Apple-hoesjes. Wel vind ik het jammer dat de RVS-rand voor een deel onbeschermd is. Werkt MagSafe goed?
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 06-10-2021 19:55 ]
Het staat inderdaad op website, maar de Otterbox i.c.m. de Nudient V3 case gaat hem niet worden voor de 13 Pro. Gewoon te zwaar en bij elke hobbel ligt de telefoon door de auto. Dus de Otterbox gaat weer retour.Redondo1982 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:29:
[...]
In de Nudient v3 zitten ook Magsafe magneten, toch? Althans, dit staat op de site.
Heb nu de Spigen magneethouder weer in de auto geplaatst en het metalen plaatje wat erbij wordt geleverd aan de binnenkant van de Nudient V3 geplakt. Blijf nu op zijn plek als een huis. Weet alleen niet of een metaal plaatje kwaad kan, en het magsafe gedeelte van de telefoon niet sloopt

Ik heb nog geen MagSafe accessoires maar dat zal ik zeker testen!syltheboy schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:54:
Volgens mij is de kwaliteit van het leer beter dan die van de Apple-hoesjes. Wel vind ik het jammer dat de RVS-rand voor een deel onbeschermd is. Werkt MagSafe goed?
Iemand de Magsafe wallet al even in gebruik? Wil deze ook graag kopen, maar ik twijfel of deze wel stevig op de telefoon blijft zitten als je de telefoon uit je broekzak haalt.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Heb al jaren deze en blijft het verrassend goed doen...Flex schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:17:
[...]
Het staat inderdaad op website, maar de Otterbox i.c.m. de Nudient V3 case gaat hem niet worden voor de 13 Pro. Gewoon te zwaar en bij elke hobbel ligt de telefoon door de auto. Dus de Otterbox gaat weer retour.
Heb nu de Spigen magneethouder weer in de auto geplaatst en het metalen plaatje wat erbij wordt geleverd aan de binnenkant van de Nudient V3 geplakt. Blijf nu op zijn plek als een huis. Weet alleen niet of een metaal plaatje kwaad kan, en het magsafe gedeelte van de telefoon niet sloopt
https://nl.aliexpress.com/item/32957238682.html
Ja, sinds de release. Top ding! Ik gebruik de originele van Apple.UnitedJunk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:07:
Iemand de Magsafe wallet al even in gebruik? Wil deze ook graag kopen, maar ik twijfel of deze wel stevig op de telefoon blijft zitten als je de telefoon uit je broekzak haalt.
Met regelmaat haal ik alleen de Wallet uit m’n zak voor legitimatie bij het PostNL punt en klik hem weer zo terug.
Nog niet gehad dat hij ongevraagd los komt, zelfs niet als ik al rijdend m’n iPhone uit m’n broekzak pak!
[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 07-10-2021 10:13 ]
Heb hier weer een Mous case gekocht en in gebruik... deze 2 jaar gebruikt op mijn Iphone 11 en deze ziet er nog top uit... de nieuwe is een stukje lichter maar werkt tot dusver prima!
Ideale case wat mij betreft (maar wel aan de prijs..)
Ik gebruik de Apple leather case en merk dat de case aan de rechter bovenzijde mijn iPhone 13 Pro eruit laat floepen, waardoor ik ‘m opnieuw erin moet klikken.
Iemand anders ook last van?
Ik heb de Nudient V3 binnen. Gaat meteen weer terug. MagSafe werkt er helemaal niet mee. De lader glijdt er meteen weer af.
Het zit je ook niet mee…Dennisweb schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:19:
Ik heb de Nudient V3 binnen. Gaat meteen weer terug. MagSafe werkt er helemaal niet mee. De lader glijdt er meteen weer af.
Yep, zelfde bij de siliconen versie. Was bij de 12 ook al zo.Y451N schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:14:
Ik gebruik de Apple leather case en merk dat de case aan de rechter bovenzijde mijn iPhone 13 Pro eruit laat floepen, waardoor ik ‘m opnieuw erin moet klikken.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Nee, inderdaad. Ben er echt even goed klaar mee. Dan toch maar gewoon een siliconen hoesje van Apple. Ik weet het anders ook niet meer.
Heb je laatst niet een financiële meevaller gehaald?Dennisweb schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
Nee, inderdaad. Ben er echt even goed klaar mee. Dan toch maar gewoon een siliconen hoesje van Apple. Ik weet het anders ook niet meer.
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, sorryToppe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:35:
[...]
Heb je laatst niet een financiële meevaller gehaald?
Op 15 September heb je een meevallertje gehad, paar euri bijleggen daarop en je hebt een lerenDennisweb schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:35:
[...]
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, sorry
Haha, oh, zoToppe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:36:
[...]
Op 15 September heb je een meevallertje gehad, paar euri bijleggen daarop en je hebt een leren
Ook hier voor mijn iPhone 13 Pro Max weer een mous case. Ook gebruikt voor mijn eerdere iPhone X en iPhone 12 Pro. Echt top hoesjes die op de eerdere toestellen nog enorm goed uitzien. Alleen de leren wallet aanvulling van de iPhone X is versleten. Wel alsnog een nieuwe kunnen kopen.miel schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:32:
Heb hier weer een Mous case gekocht en in gebruik... deze 2 jaar gebruikt op mijn Iphone 11 en deze ziet er nog top uit... de nieuwe is een stukje lichter maar werkt tot dusver prima!
Bij de iPhone 13 Pro werkt nu ook de Magsafe lader echt goed.
Ja, heb altijd leren gehad van Apple en die vindt ik echt perfect. Heb nu die donker blauwe en daar zie je echt amper wat op.Dennisweb schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:37:
[...]
Haha, oh, zo. Ja, is dat leer een beetje aan te bevelen? Ik heb nog nooit een leren hoesje gehad. Ik zou dan wel voor een donkere gaan, zodat 'ie niet heel erg lelijk wordt.
Ik zet ze wel in de bijenwas en soms even langs de schoenmaker om hem te poetsen
Rij straks of morgen nog even naar Sappemeer (Ijsbaan) geen idee of je in de buurt zit maar dan zou je hem even kijken zien
[ Voor 10% gewijzigd door Toppe op 07-10-2021 13:41 ]
[verwijderd]
[ Voor 187% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 09:40 ]
Die sandstone ziet er best ok uit. Die paarse is best roughMar.tin schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:48:
[...]
Ik heb 2 Sandstone TPU cases binnen, van dezelfde seller (https://a.aliexpress.com/_vciviG), helaas beiden verschillend, en "het leuke kleurtje (paars) zit ten opzichte van de zwarte er "net niet" omheen, jammer
Bijvoorbeeld onderin het scherm, en midden op de zijkanten wijkt de paarse een beetje, waar de zwarte beter klemt.
Ik heb de middernacht blauw maar besteld. Samen met het financiële meevallertje heb ik er een euro bijgelegdToppe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:39:
[...]
Ja, heb altijd leren gehad van Apple en die vindt ik echt perfect. Heb nu die donker blauwe en daar zie je echt amper wat op.
Ik zet ze wel in de bijenwas en soms even langs de schoenmaker om hem te poetsen
Rij straks of morgen nog even naar Sappemeer (Ijsbaan) geen idee of je in de buurt zit maar dan zou je hem even kijken zien
Gister de Baseus screenprotectors ontvangen van AliExpress (http://a.aliexpress.com/_9H3Rj3). Goede kwaliteit en wordt geleverd met een malletje die je op je scherm kan klikken waar je vervolgens de protector in laat vallen. Scheef plakken is hierdoor onmogelijk.
Gebruik al een paar maanden heel tevreden USB C kabels van dit merk, en zag dat ze shippen vanuit Europa dus wilde snel een screenprotector hebben.
Kan evt foto's maken mocht iemand daar behoefte aan hebben
Gebruik al een paar maanden heel tevreden USB C kabels van dit merk, en zag dat ze shippen vanuit Europa dus wilde snel een screenprotector hebben.
Kan evt foto's maken mocht iemand daar behoefte aan hebben
[ Voor 6% gewijzigd door UnitedJunk op 07-10-2021 16:35 ]
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
@UnitedJunk ziet er wel goed uit deze verkoper, thanks!
Ben ook benieuwd naar deze carmount! Geen MagSafe maar maakt dat wat uit ? Is er eigenlijk een voordeel aan MagSafe behalve het magnetische of is het het gewoon? (domme vraag wellicht)
Ben ook benieuwd naar deze carmount! Geen MagSafe maar maakt dat wat uit ? Is er eigenlijk een voordeel aan MagSafe behalve het magnetische of is het het gewoon? (domme vraag wellicht)
Heb je een transparante of gekleurde met magsafe? Ik heb ze net binnen en heb gelijk maar even getest in de auto. Blijft prima zitten.Dennisweb schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:19:
Hier ook de thin Case V3 Nudient maar blijf echt maar net hangen op mijn Belkin 3-1 Wireless..Maar net is genoeg als hij daardoor oplaadt snachts…😉
Ik had de Nudient V3 Thin Case in beige. Als ik MagSafe aan klik en de telefoon rechtop houd, glijdt ‘ie er meteen weer af.Slingert schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:19:
[...]
Heb je een transparante of gekleurde met magsafe? Ik heb ze net binnen en heb gelijk maar even getest in de auto. Blijft prima zitten.