Ziet er wel echt uit, ik zelf koop altijd MFI Lightning kabels. Bij MFI kabels weet je zeker dat het geen namaak is van een originele kabel. Gebruik zelf kabels van de volgende merken: Anker, Ugreen, RE-load (action) en de Ikea lightning kabels. Alle kabels staan ook in de MFI database van Apple. https://mfi.apple.com/account/accessory-searchMizgala28 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:52:
Weet iemand of de Lightning kabels bij Megekko origineel zijn zoals hun beweren?
Ik weet dat het bij Amazon weleens mis kan gaan, maar ik heb nog nooit kabels (wel andere hardware) bij Megekko gekocht.
Reden is dat mijn USB-C adapter stuk is, dus nu als ik mijn iPhone voor sync of een back-up wil aansluiten aan mijn PC, moet ik helemaal achter dat ding duiken (plus mijn moederbord heeft maar 1 USB-C aansluiting)
Vandaar Lightning met USB-A, alleen voordat ik eventueel meteen 25 euro neersmijt voor een simpele kabel bij Apple, als die van Megekko prima zijn dan bespaar ik dat liever.
beide Apple en Samsung kunnen wat van qua accessoire prijzen, alleen waar ik een stapel kwalitatieve USB-C/USB-A kabels heb liggen, is dat anders met Lightning kabels
Ik ga regelmatig naar de Action, maar ik wist nooit dat de Re-Load kabels daar MFi gecertificeerd zijn.
Ik denk dat ik die dan als eerste probeer (vooral omdat deze 2 meter is, dat was geen harde eis maar is wel handig) en mocht dat niet helemaal werken kijk ik wel naar Anker of Ugreen (ik had eigenlijk niet verwacht dat deze 2 ook wat meer betaalbaar zijn tegenwoordig)
Ook bedankt voor de link naar de MFI website, dat maakt het controleren van een kabel een stuk makkelijker zo
Ik denk dat ik die dan als eerste probeer (vooral omdat deze 2 meter is, dat was geen harde eis maar is wel handig) en mocht dat niet helemaal werken kijk ik wel naar Anker of Ugreen (ik had eigenlijk niet verwacht dat deze 2 ook wat meer betaalbaar zijn tegenwoordig)
Ook bedankt voor de link naar de MFI website, dat maakt het controleren van een kabel een stuk makkelijker zo
iPhone 13 mini besteld (heb nu nog een SE2020) en een Nudient Thin Case. Mede dankzij de tips hier.
Thanks.
Thanks.
Iemand ervaring met screenpotectors van Appelhoes (Glaasie) voor 13 Pro?
https://www.appelhoes.nl/...creenprotector-applicator
Is die uitsparring bij de notch zoals op de foto of is de gehele notch vrij?
De protector voor een 14 Pro zal ook wel op de 13 Pro passen, die ziet eruit alsof dan enkel de speaker niet wordt bedekt. Ziet er wel wat strakker uit.
https://www.appelhoes.nl/...creenprotector-applicator
Is die uitsparring bij de notch zoals op de foto of is de gehele notch vrij?
De protector voor een 14 Pro zal ook wel op de 13 Pro passen, die ziet eruit alsof dan enkel de speaker niet wordt bedekt. Ziet er wel wat strakker uit.
ik heb zo'n glaassie op 13 mini...en ik moet zeggen, die applicator werkt top!
bij zit hij denk ik gewoon over de notch heen, dat zwart gedeeltes speaker is wel vrij
bij zit hij denk ik gewoon over de notch heen, dat zwart gedeeltes speaker is wel vrij
Na bijna vier jaar met de SE2020 wordt het nu tijd voor een upgrade, en ik kijk naar de 13 Mini.
Ondanks dat 'ie al een paar jaar oud is vind ik het formaat ideaal, en het is ook jammer dat er geen vergelijkbare 14 komt.
Nu valt me op dat je nergens meer een abonnement lijkt te kunnen afsluiten met de 256GB-versie... alleen 128 nog. Gaat die "eruit"? Hoe verwachten jullie de beschikbaarheid van de 256 in de toekomst?
Ondanks dat 'ie al een paar jaar oud is vind ik het formaat ideaal, en het is ook jammer dat er geen vergelijkbare 14 komt.
Nu valt me op dat je nergens meer een abonnement lijkt te kunnen afsluiten met de 256GB-versie... alleen 128 nog. Gaat die "eruit"? Hoe verwachten jullie de beschikbaarheid van de 256 in de toekomst?
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Bij Belsimpel voldoende keus https://www.belsimpel.nl/...torage_size%5B0%5D=256000[b]AntiPasta in "[iPhone 13, Mini & Pro] Accessoires, hoesjes & wallets"
Dank jullie wel, mea culpa. Ik bleek toevallig een paar sites te hebben gepakt waar het níet kon
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Telkens ik een screenprotector bestel bedekt deze ook steeds de selfiecamera.
Hierdoor zijn mijn selfies steeds wazig.
Ik bijna al alles opgezocht maar ik vind geen screenprotector die de de selfiecamera niet bedekt.
Wie kan mij helpen?
Hierdoor zijn mijn selfies steeds wazig.
Ik bijna al alles opgezocht maar ik vind geen screenprotector die de de selfiecamera niet bedekt.
Wie kan mij helpen?
ik heb zo'n glaasje van appelhoes en tevreden,,,ook met handige applicator
Ik heb dit topic grondig doorgenomen en wil graag mijn ervaring delen. Ik heb onlangs de Symmetry Series met MagSafe voor mijn iPhone 13 aangeschaft, maar ik maak me enigszins zorgen over de achterkant ervan. Deze is namelijk gemaakt van plastic en heeft geen microvezelvoering in de hoes. Dit was eigenlijk een van de redenen waarom ik geen Mous-case wilde, omdat de cases na de iPhone 12 geen microvezelvoering meer hebben. Ik ben bang dat als mijn iPhone op zijn rug valt, het glas toch kan breken, zoals eerder gebeurde met mijn iPhone 12 in een Mous 4.0-case (zonder microvezel en ook plastic binnenkant.
Veel mensen raden de Nudient-case aan, maar die lijkt mij weer te dun. De siliconenhoes van Apple vind ik erg fijn, maar ik heb het gevoel dat die minder bescherming biedt. Wat raden jullie aan als ik zowel MagSafe-functionaliteit als goede valbescherming wil? Of onderschat ik de Otterbox Symmetry-case?
Veel mensen raden de Nudient-case aan, maar die lijkt mij weer te dun. De siliconenhoes van Apple vind ik erg fijn, maar ik heb het gevoel dat die minder bescherming biedt. Wat raden jullie aan als ik zowel MagSafe-functionaliteit als goede valbescherming wil? Of onderschat ik de Otterbox Symmetry-case?
Ik heb al maanden zo'n symmetry case om m'n telefoon. Paar keer laten vallen maar niets aan de hand. (geeft geen garantie natuurlijk)kapi_tijn schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:22:
...
Wat raden jullie aan als ik zowel MagSafe-functionaliteit als goede valbescherming wil? Of onderschat ik de Otterbox Symmetry-case?
Ik heb een lederen beschermhoes van de Apple store. Die bevalt me tot nu toe goed. Magsafe werkt perfect, geen idee hoe goed de bescherming is, maar de telefoon is nog niet beschadigd ondanks dat ik hem wel heb laten vallen. Maar ik neem aan dat spul van de Apple store wel degelijk is.
Ik heb hiervoor een transparante silicone case gehad. Qua looks mooi, maar op een gegeven moment ga je wel zien dat het gaat verkleuren, dus daar ben ik geen fan van. Qua materiaal vind ik leer wel mooi, andere cases vind ik al snel lelijk, lomp of niet prettig aanvoelen. Die cases in de Apple Store zijn wat duurder, maar aan de andere kant denk ik dat mijn ledere case wel even lang mee gaat als dat ik mijn iPhone heb. En ik vind dat als ik een 1000+ euro iPhone koop, ik niet wil bezuinigen op een hoes die die iPhone zou moeten beschermen en je de rest van de tijd tegen aan zit te kijken.
Ik heb hiervoor een transparante silicone case gehad. Qua looks mooi, maar op een gegeven moment ga je wel zien dat het gaat verkleuren, dus daar ben ik geen fan van. Qua materiaal vind ik leer wel mooi, andere cases vind ik al snel lelijk, lomp of niet prettig aanvoelen. Die cases in de Apple Store zijn wat duurder, maar aan de andere kant denk ik dat mijn ledere case wel even lang mee gaat als dat ik mijn iPhone heb. En ik vind dat als ik een 1000+ euro iPhone koop, ik niet wil bezuinigen op een hoes die die iPhone zou moeten beschermen en je de rest van de tijd tegen aan zit te kijken.