Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Megalomania schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:48:
[...]

Klinkt goed! De transparante? Linkje?
Ik heb de zwarte: https://www.amazon.nl/Rin.../dp/B09CRXDD1F/ref=sr_1_1

Er is ook een volledig transparante en een mat-transparante. (En een transparante met sterren)
Reviewer op YouTube vond de mat-transparante het mooist.
Weet niet of die vergelijkbaar zijn qua opbouw… ze heten ook wel ook Air: https://www.amazon.nl/Rin.../dp/B09CRZF3DR/ref=sr_1_6
Resp. 8 of 9 euro, kan je geen buil aan vallen.

Over vallen gesproken, geen idee hoe ze beschermen bij een val. Vast minder dan een Otterbox maar vast beter dan geen hoesje.
EDIT: toch bij vermeld “military grade drop protection”

[ Voor 7% gewijzigd door basmobiel op 27-09-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AsDOfb6ScKQWwd0A5RG9GxAbqXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nOFsu7QkuwHVplUBEeqakWRj.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag de Black Cherry leather case binnen gekregen voor m'n Pro Max;
hele fraaie kleur als je het mij vraagt. met de verwering wordt ie nog wat donkerder, wat prima is.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03
basmobiel schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:01:
[...]

Er is ook een volledig transparante en een mat-transparante. (En een transparante met sterren)
Weet niet of die vergelijkbaar zijn qua opbouw… ze heten ook wel ook Air: https://www.amazon.nl/Rin.../dp/B09CRZF3DR/ref=sr_1_6

Over vallen gesproken, geen idee hoe ze beschermen bij een val. Vast minder dan een Otterbox maar vast beter dan geen hoesje.
hoe voelen de knopjes met deze hoes? Ik heb in het verleden wel eens een hoesje gehad waarbij alle "tactile feedback' van de drukknoppen verdween door het plastic wat erover heen lag. Dat doet bv de Spigen wel goed, qua gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
olafmol schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:51:
[...]

hoe voelen de knopjes met deze hoes? Ik heb in het verleden wel eens een hoesje gehad waarbij alle "tactile feedback' van de drukknoppen verdween door het plastic wat erover heen lag. Dat doet bv de Spigen wel goed, qua gevoel.
Tsja, hoe omschrijf je dat… als ik er op klik hoor en voel je een klik geluid. Het is alsof je een knopje indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
basmobiel schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:16:
[...]

Tsja, hoe omschrijf je dat… als ik er op klik hoor en voel je een klik geluid. Het is alsof je een knopje indrukt.
Nu even in gebruik: hij zou ietsje gladder mogen zijn, dat komt denk ik vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
olafmol schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:51:
[...]

Mijn vrouw en ik hebben de transparante versie van Rinke (ook via Amazon) en de knopjes voelen prima aan. Gewoon een goede “klik” en niet te moeilijk in te drukken. Voor een tientje is het een heel goed hoesje, transparante hoesjes willen nog wel eens vergelen dus elke 3 maanden een nieuw hoesje is geen probleem voor dit bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03
BlazeMuis schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:26:
[...]

Mijn vrouw en ik hebben de transparante versie van Rinke (ook via Amazon) en de knopjes voelen prima aan. Gewoon een goede “klik” en niet te moeilijk in te drukken. Voor een tientje is het een heel goed hoesje, transparante hoesjes willen nog wel eens vergelen dus elke 3 maanden een nieuw hoesje is geen probleem voor dit bedrag.
sounds good! Als ik op de fotos kijk lijkt ie wel heel veel op de Spigen Ultra Hybrid (die ik nu heb, maar die wat lomp aanvoelt icm 13 mini) qua afmetingen? Ik kan de verschillen in dimensions niet helemaal opduikelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
.... door de grote camerabump ligt de iPhone 13 Pro schuin op mijn Qi lader...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
olafmol schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:33:
[...]

sounds good! Als ik op de fotos kijk lijkt ie wel heel veel op de Spigen Ultra Hybrid (die ik nu heb, maar die wat lomp aanvoelt icm 13 mini) qua afmetingen? Ik kan de verschillen in dimensions niet helemaal opduikelen?
Ik vind de (zwarte) Ringke ietsje slanker aanvoelen dan de (zwarte) Spigen. Zijn denk ik niet helemaal hetzelfde.
Ik denk dat de Ringkle slanker voelt omdat de verhoogde rand aan de zijkanten wat lager is en in de hoeken wat hoger.

Als je wat inzoomt op de plaatjes op Amazon (plaatjes zin van de Pro) oogt de Ringke ook wat slanker (voor mij dan).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9ysf_BkPFbju8BwlmJppfTdcBk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VCaCszbRbqYP8gKDeWHCgqvI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door basmobiel op 28-09-2021 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:24
Hoi allemaal, ik denk dat ik in dit topic op de juiste plek ben voor mijn vraag en anders hoor ik het graag. Ik heb sinds gisteren de Iphone 13 Pro en had voorheen een Iphone 6. Ik heb daardoor geen juiste oplader om mijn nieuwe telefoon op te laden, want er zit een kabel bij die ik nergens op kan aansluiten.

Wat raden jullie aan om als oplader aan te schaffen? Is een MagSafe oplader nuttig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:44

Fjeze

AllesPerfect!

Dawn schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:21:
[Afbeelding]

Vandaag de Black Cherry leather case binnen gekregen voor m'n Pro Max;
hele fraaie kleur als je het mij vraagt. met de verwering wordt ie nog wat donkerder, wat prima is.
Dat hoop ik voor je.

Ik had de blauwe leather case bij mijn iPhone 12 pro, maar deze werd er niet mooier op moet ik zeggen...
Eerder de verf die eraf gaat dan dat hij mooi donkerder wordt.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Fjeze schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:32:
[...]

Dat hoop ik voor je.

Ik had de blauwe leather case bij mijn iPhone 12 pro, maar deze werd er niet mooier op moet ik zeggen...
Hier net zo! Ook de lederen blauwe bij de 12 Pro! Erg lelijk werd die. Nu toch wel weer de lederen van Apple, groene kleur genomen bij mijn 13 Pro. Die cases van Apple houden de telefoon gewoon 100% krasvrij.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
tijnn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:09:
Hoi allemaal, ik denk dat ik in dit topic op de juiste plek ben voor mijn vraag en anders hoor ik het graag. Ik heb sinds gisteren de Iphone 13 Pro en had voorheen een Iphone 6. Ik heb daardoor geen juiste oplader om mijn nieuwe telefoon op te laden, want er zit een kabel bij die ik nergens op kan aansluiten.

Wat raden jullie aan om als oplader aan te schaffen? Is een MagSafe oplader nuttig?
Je kunt je iPhone 13 Pro blijven opladen met je iPhone 6 lader, maar je gebruikt dan uiteraard niet de fast charge techniek. Wel perfect om 's nachts je telefoon op te laden terwijl je slaapt, want die hoeft niet binnen een uur vol te zijn.

Wil je de telefoon zo snel mogelijk vol hebben, dan moet je kijken naar een fast charger. Apple adviseert zelf de USB-C 20W oplader. Je kunt dan de kabel gebruiken die bij je iPhone 13 Pro zit. Zelf raad ik die dus aan.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-09 10:47
tijnn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:09:

Je zou deze charger kunnen bestellen https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08L5TKXW3/
Dat is de officiële 20W charger van Apple waardoor je dus fast charging kan gebruiken, daar past de kabel die je kreeg bij je iPhone ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

pdavie2311 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:40:
[...]

Hier net zo! Ook de lederen blauwe bij de 12 Pro! Erg lelijk werd die. Nu toch wel weer de lederen van Apple, groene kleur genomen bij mijn 13 Pro. Die cases van Apple houden de telefoon gewoon 100% krasvrij.
Ja ik vind het sowieso ook echt zo ongeveer de enige mooie case voor de iPhone. Alleen was ik wel teleurgesteld in hoe de blauwe verouderde, hoop dat de nieuwe groene (en de paarse) het beter doen.

Ik moet mijn 13 pro nog bestellen, dus nog even kijken wat ik doe qua cover. (liefst geen)

Fly or Die

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
loentje48 schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:51:
[...]

Ik gebruik ze al 2 jaar, top cases, je merkt bijna niet dat er een case omheen zit.
Hoesje (Nudient Thin Case V3) zojuist in de bus gekregen: schot in de roos! Voornamelijk het gebruikte materiaal vind ik heel fijn aanvoelen en sluit perfect aan. Geen opstaande rand rondom het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Fjeze schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:32:
[...]

Dat hoop ik voor je.

Ja ben uiteraard ook benieuwd.

Om m’n XS Max zit nu een zwarte maar wilde eens wat anders, en de donkerblauwe die ik heb is nog ongebruikt. Kan altijd nog terug naar de nieuwe zwart/blauw wat is het.
Ach, gaat get gewoon allemaa in de verkoop en mag de nieuwe eigenaar ermee doen wat ie wil 🤷🏻‍♂️

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dawn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:58:
[...]

Ja ben uiteraard ook benieuwd.

Om m’n XS Max zit nu een zwarte maar wilde eens wat anders, en de donkerblauwe die ik heb is nog ongebruikt. Kan altijd nog terug naar de nieuwe zwart/blauw wat is het.
Ach, gaat get gewoon allemaa in de verkoop en mag de nieuwe eigenaar ermee doen wat ie wil 🤷🏻‍♂️
Ik had de rode versie voor mijn XS en die werd ook donkerder, maar toen kocht ik een nieuwe voor 1/3 van de adviesprijs. Tegelijkertijd een witte silicon case gekocht. En deze heb ik gebruikt totdat mijn moeder de XS van me overnam. Daardoor kon zij de ongebruikte in gebruik nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
renegrunn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:37:
[...]

Hoesje (Nudient Thin Case V3) zojuist in de bus gekregen: schot in de roos! Voornamelijk het gebruikte materiaal vind ik heel fijn aanvoelen en sluit perfect aan. Geen opstaande rand rondom het scherm!
Die van mij is zaterdag verstuurd en pas net gesorteerd door PostNL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik vind de Nudient Thin Case V3 ook wel een fijn hoesje, lekker materiaal ook. Wel jammer dat er geen knopjes in het hoesje zitten maar inkepingen. Hierdoor zijn de knoppen moeilijker bereikbaar. Vooral de mate switch, die moet ik met 2 handen bedienen.

Ook zit er rechtsboven het scherm bij mijn exemplaar nét iets te veel speling, een fractie van een millimeter lijkt het wel. Toch ziet het geheel er direct minder strak uit hierdoor, net of er een bobbel in het hoesje zit, hoe klein ook. Het viel me ook op dat de volumeknoppen niet precies gecentreerd in de inkepingen vallen. Het hoesje lijkt ietwat naar achteren te trekken. Hier merk ik niks van maar bij bijvoorbeeld de Apple Sillicon case vallen ze netjes in het midden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
GeorgeMichael schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:41:
Ik vind de Nudient Thin Case V3 ook wel een fijn hoesje, lekker materiaal ook. Wel jammer dat er geen knopjes in het hoesje zitten maar inkepingen. Hierdoor zijn de knoppen moeilijker bereikbaar. Vooral de mate switch, die moet ik met 2 handen bedienen.

Ook zit er rechtsboven het scherm bij mijn exemplaar nét iets te veel speling, een fractie van een millimeter lijkt het wel. Toch ziet het geheel er direct minder strak uit hierdoor, net of er een bobbel in het hoesje zit, hoe klein ook. Het viel me ook op dat de volumeknoppen niet precies gecentreerd in de inkepingen vallen. Het hoesje lijkt ietwat naar achteren te trekken. Hier merk ik niks van maar bij bijvoorbeeld de Apple Sillicon case vallen ze netjes in het midden.
Dank voor de uitleg... de mijne komt morgen binnen. Ik kijk hem even aan en als ie niet bevalt gaat ie terug. Ik heb ook een Ringke Air S (zwart) die op zich goed bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
basmobiel schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:59:
[...]

Ik vind de (zwarte) Ringke ietsje slanker aanvoelen dan de (zwarte) Spigen. Zijn denk ik niet helemaal hetzelfde.
Ik denk dat de Ringkle slanker voelt omdat de verhoogde rand aan de zijkanten wat lager is en in de hoeken wat hoger.

Als je wat inzoomt op de plaatjes op Amazon (plaatjes zin van de Pro) oogt de Ringke ook wat slanker (voor mij dan).
Er komt blijkbaar ook nog een Ringke "Slim" aan:
https://www.amazon.nl/gp/product/B09CS8H7QS
of
https://www.gsmpunt.nl/ho...sje-ultra-dun-transparant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier ook de Nudient binnen. Op het oog niet veel anders (wel dunner) dan de Spigen Thin maar ligt wel duidelijk lekkerder in de hand en voelt iets minimalistischer. Ondanks de redelijk forse prijs is dit denk ik wel de beste minimalistische oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Aghanim schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:17:
Hier ook de Nudient binnen. Op het oog niet veel anders (wel dunner) dan de Spigen Thin maar ligt wel duidelijk lekkerder in de hand en voelt iets minimalistischer. Ondanks de redelijk forse prijs is dit denk ik wel de beste minimalistische oplossing.
Die van mij zou vandaag komen maar PostNL heeft het laten afweten. Hopelijk is die morgen wel binnen. Het toestel “naakt” bij me dragen vind ik maar niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag deze Spigen MagSafe Wallet binnen gekregen.

Bevalt tot nu toe prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZKTE2ZFunCMNHUo-wiCGONqphIc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xPPDwJ52I16MeJV6oy7wup2u.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L1d3ed5yHNI7u4Ou_OF1_CeIAHY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oeHj89uQEj9gnyQQvAkHhEF8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E4UBdvcS0XPaM9y-dBNHrBfide4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7udploIkGoVlpDCKcrQmKNOT.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K09BkD2zUC4-iZPRlyZZ9Th9u6U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q5mtLBR2Kp9JH5kmwRZE3E9C.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basmobiel
Aghanim schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:17:
Spigen stuurde me nog een bericht dat ze de Airskin binnenkort beschikbaar hebben (transparant). De Ringkes zijn ook behoorlijk dun. En de Pitaka ziet er ook erg minimalistisch uit.

Ook mijn Nudient is vertraagd (GSMPunt>PostNL).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Nice! Die gaat er komen! Volledig transparant en praktisch geen rand om het scherm. _/-\o_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
Heb een kabel nodig voor in mijn auto. Weet dat ik er thuis nog wat heb liggen maar geen idee welke origineel zijn.

Heb dus een oude USB naar Lightning nodig, geen USB-C die er bij zit. Is de originele Apple kabel de enige optie of zijn er ook alternatieven (liefst goedkoper)?

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 17:48
@KaiseRRuby Een original of een MFI-cable geeft de minste kans op storingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ecm.smits schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:29:
Zijn er mensen die de iPhone siera blue hebben en een originele apple case? Zo ja, welke kleur? Ik twijfel namelijk welke kleur ik moet nemen.

Iemand misschien ook foto s?
https://iphonestudio.app ;)
KaiseRRuby schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:53:
Heb een kabel nodig voor in mijn auto. Weet dat ik er thuis nog wat heb liggen maar geen idee welke origineel zijn.

Heb dus een oude USB naar Lightning nodig, geen USB-C die er bij zit. Is de originele Apple kabel de enige optie of zijn er ook alternatieven (liefst goedkoper)?
Ik vind de kabels van Aukey altijd wel een aanrader.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
Hier voor goudbruin gegaan. Weer keer wat anders. Moet zeggen dat jet meer geel is maar ik het zelf erg mooi vind.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDod8oGGub3hYW-D79-KfOg9y60=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cT2mRCTx2bD5fQHYAHWMPDXx.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yUgFgM-PCUqDa621oO3_rpboR3o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2ytLJPkuPTdvrxcnGS7HyO4O.jpg?f=user_large

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• Beun
VidaR-9 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:28:
Hier voor goudbruin gegaan. Weer keer wat anders. Moet zeggen dat jet meer geel is maar ik het zelf erg mooi vind.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe bulky is het hoesje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 20:30
Persoonlijk vind ik het wel bulky aanvoelen. Maar dat is ook omdat ik een hoesje een maandje gebruik en daarna gaat ie naked… ritueel, kost geld, is misschien zonde, ik weet het haha :9

AdGuard Home

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 00:31
Ik wil graag een transparant hoesje voor mijn iPhone 13 Pro max. Welke raden jullie aan? Vind het namelijk zonde om zo'n mooi toestel helemaal weg te stoppen. 8)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:28
Vandaag mijn Spigen Ultra MagSafe in gebruik genomen, echt een verademing t.o.v. de silicone case van Apple.

De telefoon blijft een stuk slanker en houdt veel fijner vast, bovendien is de Sierra Blue kleur nog goed zichtbaar.

Erg tevreden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crypt0rr
Zojuist binnen en werkt perfect, zit stevig vast in het rooster en iPhone gaat nergens heen. Ideaal met MagSafe.

https://www.amazon.nl/dp/B09294MRJL

AdGuard Home

• Davidas
Davidas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:06:
Ik wil graag een transparant hoesje voor mijn iPhone 13 Pro max. Welke raden jullie aan? Vind het namelijk zonde om zo'n mooi toestel helemaal weg te stoppen. 8)
Iemand die deze case al heeft, en zo ja, wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Davidas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:31:
[...]

Had die op de 12 Pro, beetje zelfde grootte om de iPhone als de lederen. Vond de MagSafe zichtbaarheid echt niet om aan te gluren, dus is na een week vervangen voor leder destijds. Zeker niet een slim (= slank) hoesje als bijvoorbeeld Nudient.

AdGuard Home

• Davidas
crypt0rr schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:57:
[...]

Had die op de 12 Pro, beetje zelfde grootte om de iPhone als de lederen. Vond de MagSafe zichtbaarheid echt niet om aan te gluren, dus is na een week vervangen voor leder destijds. Zeker niet een slim (= slank) hoesje als bijvoorbeeld Nudient.
Dankjewel, maar als ik MagSafe wil gebruiken in combinatie met een transparant hoesje, wat zijn dan de alternatieven?

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:28
Davidas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:00:
[...]

Dankjewel, maar als ik MagSafe wil gebruiken in combinatie met een transparant hoesje, wat zijn dan de alternatieven?
Zie letterlijk een paar posts boven die van jou ;)

https://www.appelhoes.nl/...e-13-Pro-case-Doorzichtig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
[...]

Ik vind het doorzichtige hoesje van Apple prima in de hand liggen. Ik gebruik hem op de iPhone 13 Pro Max. Verder vind ik de Spigen Ultra Hybrid zwaar tegenvallen. Ligt niet lekker in de hand, voelt hoeking en lomp aan. Bij het scrollen voelt het ook niet prettig. Ik heb 'm weer verkocht. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Davidas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:31:
[...]

Deze heb ik in gebruik, erg fijn hoesje! Normaal vind ik dat een hoesje duidelijk de telefoon nóg groter maakt, dat vind ik voor het eerst stukken minder. Ligt lekker in de hand, in het begin vond ik hem een beetje glad aanvoelen, maar dat heb ik al niet meer.

Aanrader dus :)

• drmadi
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08:30
renegrunn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:37:
[...]
Geen opstaande rand rondom het scherm!
Ook hier een nudient V3 voor de iPhone 13 maar toch met iets een opstaande rand aan de voorzijde. Het is niet veel maar onmiskenbaar een opstaande rand. Ik heb het niet gemeten maar vermoed een rand van 1 of 2mm.

Of is dat te weinig om een opstaande rand te noemen?

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
drmadi schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:33:
[...]

Ook hier een nudient V3 voor de iPhone 13 maar toch met iets een opstaande rand aan de voorzijde. Het is niet veel maar onmiskenbaar een opstaande rand. Ik heb het niet gemeten maar vermoed een rand van 1 of 2mm.

Heb je de 13 of 13 pro? Ik de laatste, en het hoesje ligt bij mij helemaal gelijk aan het oppervlak van het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
renegrunn schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:05:
[...]

Heb je de 13 of 13 pro? Ik de laatste, en het hoesje ligt bij mij helemaal gelijk aan het oppervlak van het scherm.
Bij mij steekt ie ook ietwat uit, op de 13 Pro. Hij komt ongeveer net zo hoog als mijn (glass) screenprotector.

• Beun
Mijn Nudient V3 is ook binnengekomen. Hier zit die ook op dezelfde hoogte als de screen protector.
Het is wel een vingerafdrukmagneet 😅

• crypt0rr
[...]

Alternatief met MagSafe ben ik niet tegen gekomen, logisch natuurlijk wel omdat ze het niet kunnen laten verdwijnen.

Potentieel iets als die Nudient in een transparante vorm, mogelijk dat die gewoon werken door het hoesje heen met MagSafe omdat ze zo dun zijn. Ga binnenkort eens bestellen, ben wel benieuwd of en hoe dat werkt.

AdGuard Home

• drmadi
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08:30
renegrunn schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:05:
[...]

Gewone 13. Heb nu de screen protector besteld voor erbij om de rand op te heffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basmobiel
Beun schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:31:
Mijn Nudient V3 is ook binnengekomen. Hier zit die ook op dezelfde hoogte als de screen protector.
Het is wel een vingerafdrukmagneet 😅
Ook mijn Nudient is binnen (zwarte)…. is ietsje gladder dan de Ringke (glijdt beter in broek- en jaszak) en voelt meer als m’n oude hoesje van m’n “oude” 11 Pro. Dit wordt em!
Heb hem in gebruik samen met screenprotector en voelt helemaal glad en vlak aan.

De Ringke Air S houd ik ook, blijft een fijn hoesje.

De Spigen Thin Fit gaat zeker terug. Hoekig, scherpe randen, gekke materialen enz. En vooral niet Thin.

• basmobiel
drmadi schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:33:
[...]

Het is net een randje waardoor ie vastklikt. Maar het is maar een fractie van een mm vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Ik heb de Nudient V3 in Sky Blue besteld. En verder een Fitbag Alcantara.

https://www.fitbag.com/classic-rot-handytasche-nach-mass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
En er zit dus ruimte op mijn Apple Clear Case. Ik hoor aan de onderkant de achterkant van het hoesje ‘squeeken’ als ik hem vasthoud. Aan de rechterzijde schiet ‘ie steeds los. Die gaat mooi terug, dat accepteer ik niet voor 55 euro.

Heb nog een Nudient transparante case op Marktplaats op de kop getikt voor 15 euro (ex. verzenden). Dat lijkt er meer op. ;)

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:12:
En er zit dus ruimte op mijn Apple Clear Case. Ik hoor aan de onderkant de achterkant van het hoesje ‘squeeken’ als ik hem vasthoud. Aan de rechterzijde schiet ‘ie steeds los. Die gaat mooi terug, dat accepteer ik niet voor 55 euro.

Heb nog een Nudient transparante case op Marktplaats op de kop getikt voor 15 euro (ex. verzenden). Dat lijkt er meer op. ;)
Zit hij er wel goed omheen? Heb dit nog nooit gehoord. Vrouwlief heeft hem ook en heeft dit probleem ook niet…

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18

Ik had exact hetzelfde. Zat ook een beetje ruimte tussen. Inmiddels omgeruild voor de leren case van Apple

• sebmar
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-08 12:30
crazylegs schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:39:
Ik krijg vandaag een backcover binnen van Decoded, ook altijd mooi spul al zeg ik het zelf
Heb je hem al binnen? Ik gebruik altijd een Caudabe Sheath, maar zit nu aan leder te denken: Decoded, Nomad of ESR. Hoe is de dilkte en bescherming van die cover van Decoded?

• Dennisweb
  • Nu online
Toppe schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:26:
[...]

Zit hij er wel goed omheen? Heb dit nog nooit gehoord. Vrouwlief heeft hem ook en heeft dit probleem ook niet…
Ja, hij zit wel goed. Dit is ook voor mij de eerste keer. Alleen breken ze sowieso heel snel. Dus het verbaast me niet.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:06
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:05 ]

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 22:04

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi! Met hoesje ligt hij alleen niet meer vlak tafel zeker als ik het goed zie?! :)

©2004

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toch de Pitaka besteld voor mijn 13 Pro! Volgens hun moet die compatible zijn met mijn Belkin 3-1 Wireless..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5seqhWItRSNRlmL1YnH4up8STWQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cjeb0brQVeDI6wJS4JOV7OcV.jpg?f=user_large

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-09 14:05
De kaarthouders van Nudient zijn in de sale, 50% korting, 17,45 ipv 34,90. Heb de midwinter besteld samen met een midwinter blue en pine green hoesje. Als je een tweede hoesje besteld is die met 30% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Zijn er hier mensen die bij hun vorige iPhone ervaring hebben met de Latercase?
Ik heb mijn Nudient V3 hoesje binnen en ben al zeer tevreden. Twijfel nu om de Latercase te annuleren. Voordeel van de Nudient ia dat die rondom “dicht” is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik twijfel een beetje tussen het aloude Apple hoesje, of zo'n mooie Nudient. Met name het ontbreken van een rand om/iets boven het scherm bij de Nudient houdt me tegen. Dat randje (leren Apple hoesje) heeft bij mijn iPhone 8 al een paar keer het scherm gered, de afgelopen jaren. Tenminste, dat denk ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:03:
Ik twijfel een beetje tussen het aloude Apple hoesje, of zo'n mooie Nudient. Met name het ontbreken van een rand om/iets boven het scherm bij de Nudient houdt me tegen. Dat randje (leren Apple hoesje) heeft bij mijn iPhone 8 al een paar keer het scherm gered, de afgelopen jaren. Tenminste, dat denk ik.
Ik legde mijn "oude" iPhone 8 en vervolgens de 11 vaak met scherm naar beneden, steunde toch op het randje (Ringke Slim op de 8 en Spigen Thin Fit op de 11 Pro).
Ik heb inmiddels meerdere cases voor m'n 13 Pro want precies dezelfde bestaat niet meer.

Had meteen weer een Spigen Thin Fit besteld, maar die is totaal veranderd, die is teruggegaan (lomp, onhandige materialen en dikker).
Heb een Ringke Air S, op zich fijn hoesje, fijne opstaande rand. Maar voelt tikje te rubberachtig, m.n. bij de camerabump waardoor ie niet lekker in een jas- of broekzak glijdt.

Heb nu een Nudient erop, voelt helemaal perfect. Maar het randje is inderdaad minimaal... als ie nu met het scherm naar beneden op tafel ligt, dan ligt ie eigenlijk op de screenprotector. Van de andere kant, die is daar ook voor bedoeld.

Ik heb ook telefoons laten vallen en dankzij hoesjes en screenprotector nooit zwaar beschadigd (althans, dat denk ik, zeker weten kan je dat niet). Maar of ie nou precies op het hoekje van een scherm is gevallen weet ik niet... die kans acht ik vrij klein van grotere hoogte maar na de eerste stuiter gaat ie toch of op de rug of op het scherm landen en dan zal ie zeker de hoekjes meepakken... hopelijk kan ie dat aan.

Je zou naar de Pitaka MagEZ 2 of Pro kunnen kijken. Of de Air. Die zijn meer open maar hebben op de hoeken een opstaande rand. (die heb ik dus niet zelf maar zat er eerder wel naar te loeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 18:02
Hmm mijn Ringke Air-S zwart heeft last van randen waar de bovenste laag verf er vanaf bladdert. En dat na een week gebruik. Dat moet niet de bedoeling zijn. Heb nu de transparante versie besteld bij amazon. Deze gaat retour...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 11:14

Boost9898

Software developer

Ik kom er eventjes tussendoor. Het leren hoesje (met magsafe) van Apple zelf is een aanrader.

Het is een minimalistische hoes waarvan het leer goed en stevig aanvoelt, het heeft een subtiele rand zodat je scherm de ondergrond niet raakt en de knoppen blijven goed werken.

Het enige nadeel is dat de lenzen op de achterkant 'open' zijn en dat je aan de schermkant soms wat moeite kan hebben met het van beneden naar boven swipen. Maar dat kan ook een kwestie van wennen zijn.

https://www.apple.com/nl/...ne-13-pro-max-blauweregen

Er is ook een siliconen versie van die een tientje goedkoper is, maar deze raad ik niet aan. Een vriend van me heeft deze maar na verloop van tijd beschadigd het siliconen behoorlijk en komen stukjes los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:27
Boost9898 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:33:
Ik kom er eventjes tussendoor. Het leren hoesje (met magsafe) van Apple zelf is een aanrader.
Ik heb de Seqoia groen leren nu ook een weekje in gebruik en los van het feit dat ie een beetje bulky is ben ik er erg tevreden over. Ik vermoed ook dat de kleur langer mooi blijft dan bij de 'cognac' achtige kleur die ik in het verleden gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Iemand een tip voor een goed magsafe hoesje voor de iPhone 13 Pro? Lees niet overal even goede recenties namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 11:14

Boost9898

Software developer

toetboink schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:31:
Iemand een tip voor een goed magsafe hoesje voor de iPhone 13 Pro? Lees niet overal even goede recenties namelijk.
Twee berichtjes naar boven en je hebt een antwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
toetboink schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:31:
Gewoon een originele van Apple, heb zelf de een siliconen, prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Wat duurt dat verzenden bij Nudient weer lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Erik11 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:54:
[...]

Ik heb de Seqoia groen leren nu ook een weekje in gebruik en los van het feit dat ie een beetje bulky is ben ik er erg tevreden over. Ik vermoed ook dat de kleur langer mooi blijft dan bij de 'cognac' achtige kleur die ik in het verleden gehad heb.
Ik denk dat de cognac versie (Saddle brown bedoel je denk ik) de enige cover is welke echt mooier werd naarmate hij ouder eordt.
Deze cover was namelijk van echt bruin leer, de overige covers zijn allemaal geverfd leer waarvan dus gewoon de verf eraf gaat en het "zwart" wordt. Ik heb afgelopen jaar de blauwe cover van Apple gehad op mijn iphone 12 pro, deze werd er zeker niet mooier op (meer personen met dezelfde ervaring gehoord). Ben bang dat dat met alle gekleurde covers van dit jaar niet veel anders zal zijn.
Ik heb dus maar een midnight/zwarte cover van Apple gekocht voor mijn iPhone 13 Pro.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• percytienhooven
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-08-2023
Beste mensen van het goede leven! Even een vraagje he.

Ik ben op zoek naar een super dun hoesje voor mijn iPhone 13 pro. Het liefst zo een flexibel hoesje, TPU heet dat dacht ik?

Nu heb ik er gisteren eentje gekocht (online) maar zoals je in de foto kan zien heeft die van die opstekende randjes aan de zijkant. (iPhone 13 pro met hoesje links op de foto)

Met het swipen over je scherm raak je die randjes aan, en dat vind ik storend in het gebruik.

Mijn vorige iPhone (iPhone 11 pro, rechts op de foto) daar had ik ook zo een TPU hoesje voor gekocht en die had niet van die randjes. Dat was een stuk fijner in gebruik. Smoooooooooth.

Dus ik ben op zoek naar een soort zelfde hoesje voor mijn iPhone 13 pro als mijn iPhone 11 pro.

Iemand een tip voor mij?

Ik ben ook in de winkel geweest maar omdat de iPhone 13 zo nieuw is hebben ze er vaak nog geen hoesje voor. En online is het heel moeilijk te zien of het van die randjes heeft of niet.

Bedankt voor jullie tips alvast! Dit is echt een eerste wereldprobleem haha

Cheers!
Percy

p.s. De enigste reden waarom ik trouwens een hoesje wil is voor de grip. Ik vind iPhones anders veel te glad om vast te houden. Ik vlog er mee voor mijn YouTube kanaal en ik film nogal wild haha. Een iets stevigere grip (rubber) is dan fijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FaJR-WCTZSj5ZlWO7eD_uxK-jRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DBHb3SvEKk7ddv6BNoeL94qv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 16:35
basmobiel schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:01:
[...]

Ik heb de air en die matte nu, erg blij met beide. Die matte beschermt net wat beter dus die houd ik verlopig even erom. De rand is icm glass heel dun aan de zijkanten, dat scrolt wel lekker!

Ik ben benieuwd of het gaat werken met zo’n otterbox fan houder voor in de auto die hierboven voorbij kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:15
Zojuist contact gehad met Apple. Heb een silicon case (Magsafe variant) en nu na 1 week al 2 stukken siliconen van de rand af. Dat is wel wat snel voor een dergelijk duur hoesje. Kreeg meteen een Senior support aan de lijn, dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:15
Krijg een nieuwe toegestuurd, top dus!

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Vandaag heb ik mijn transparante hoesje van Nudient die ik via Marktplaats heb gekocht binnengekregen. Hij is behoorlijk dun en voelt een stuk minder log dan de Clear Case van Apple. Ik heb er 15 euro voor betaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 00:11

Fordman

Fordman

Deze in combinatie met de 13 mini sterrenlicht in gebruik

https://www.ringkestore.c...13-mini-case-fusion-matte

Fijne case met mooi matte achterkant die daardoor een chique uitstraling heeft en vetvrij blijft.
Nette pasvorm met goede grip en toestel blijft compact.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
percytienhooven schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:58:
Beste mensen van het goede leven! Even een vraagje he.

Ik ben op zoek naar een super dun hoesje voor mijn iPhone 13 pro. Het liefst zo een flexibel hoesje, TPU heet dat dacht ik?

Nu heb ik er gisteren eentje gekocht (online) maar zoals je in de foto kan zien heeft die van die opstekende randjes aan de zijkant. (iPhone 13 pro met hoesje links op de foto)

Met het swipen over je scherm raak je die randjes aan, en dat vind ik storend in het gebruik.

Mijn vorige iPhone (iPhone 11 pro, rechts op de foto) daar had ik ook zo een TPU hoesje voor gekocht en die had niet van die randjes. Dat was een stuk fijner in gebruik. Smoooooooooth.

Dus ik ben op zoek naar een soort zelfde hoesje voor mijn iPhone 13 pro als mijn iPhone 11 pro.

Iemand een tip voor mij?

Ik ben ook in de winkel geweest maar omdat de iPhone 13 zo nieuw is hebben ze er vaak nog geen hoesje voor. En online is het heel moeilijk te zien of het van die randjes heeft of niet.

Bedankt voor jullie tips alvast! Dit is echt een eerste wereldprobleem haha

Cheers!
Percy

p.s. De enigste reden waarom ik trouwens een hoesje wil is voor de grip. Ik vind iPhones anders veel te glad om vast te houden. Ik vlog er mee voor mijn YouTube kanaal en ik film nogal wild haha. Een iets stevigere grip (rubber) is dan fijn.

[Afbeelding]
Nudient
Best bestellen via gsmpunt.nl ivm leertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
basmobiel schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:01:
[...]

Nudient
Best bestellen via gsmpunt.nl ivm leertijd
Jammer dat zij Sky Blue niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 16:35
crypt0rr schreef op maandag 27 september 2021 @ 07:35:
[...]

Deze gister besteld voor de auto, even kijken of het wat is.

Deze laadt niet op of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Nee, dit is puur een houder, geen lader.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17

Bij mij dus ook, dus de Apple Case gaat hier ook terug. Slecht hoor van Apple, het is ook nog eens intern ontwikkeld (zou je zeggen). Ik heb het over de 13 Mini en de 12 Mini heeft dit niet.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
crypt0rr schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:15:
Zojuist binnen en werkt perfect, zit stevig vast in het rooster en iPhone gaat nergens heen. Ideaal met MagSafe.

Is deze sterk genoeg zonder magsafe hoesje? Heb nu de Nudient V3 case eromheen, maar op mijn Spigen magneet autohouder blijft de Iphone 13 Pro niet zitten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Flex schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:38:
[...]

Is deze sterk genoeg zonder magsafe hoesje? Heb nu de Nudient V3 case eromheen, maar op mijn Spigen magneet autohouder blijft de Iphone 13 Pro niet zitten :X
Icm. Nudient werkt hier perfect

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
crypt0rr schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:49:
[...]

Icm. Nudient werkt hier perfect
Oke, thanks. dan ga ik deze bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Flex schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:38:
[...]

In de Nudient v3 zitten ook Magsafe magneten, toch? Althans, dit staat op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ophidian schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:39:
Zojuist contact gehad met Apple. Heb een silicon case (Magsafe variant) en nu na 1 week al 2 stukken siliconen van de rand af. Dat is wel wat snel voor een dergelijk duur hoesje. Kreeg meteen een Senior support aan de lijn, dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Siliconen en clear case van Apple zijn ruk. Lederen variant is the way to go, indien je iets van Apple wilt hebben. Is al jaren zo (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik kan nog niet echt wennen aan het OEM lederen hoesje. Bij mijn 11 Pro was de onderkant van het hoesje open, nu zit daar ook hoesje. Dat is (1) irritant door het opstaande randje (die sowieso rondom hoger lijkt dan bij de 11 Pro en (2) irritant voor de wijze waarop ik mijn iPhone vasthoud. Mijn iPhone ligt op m’n pink en dat voelt veel fijner zonder hoesje, daar zitten nu precies de gaatjes voor speakers en lader.

Misschien dus toch maar naked en AppleCare.. 🙄

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:40
Ik zoek een carkit + lader voor in de auto, Iemand dé tip?

Iemand bijvoorbeeld ervaringen met de Brodit oplossing?

https://www.broditcenter....e-charger-met-tilt-swivel

of de ERS HaloLock?

https://www.esrgear.com/p...unt-for-iphone-12-series/

[ Voor 22% gewijzigd door Mrk87 op 03-10-2021 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
Bij mijn OnePlus 8 Pro maakte ik altijd gebruik van een naamloze draadloze oplader waar je je telefoon in zet, daar had ik er een aantal van en mijn collega's gebruiken die ook. Ook met iPhones bijvoorbeeld.

Thuis heb ik er 1 en op de 1 of andere manier lijkt het alsof mijn iPhone 13 Pro na 50% niet meer draadloos oplaadt. Of ik doe iets helemaal mis natuurlijk.

Heb een OnePlus Warp Charge blokje die 65W moet kunnen leveren en vervolgens de iPhone op het oplaadstukje. Geen soelaas.

Welke draadloze laders gebruiker jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
KaiseRRuby schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:44:
Welke draadloze laders gebruiker jullie?
Ik gebruik de Belkin 3-1 MagSafe lader. Die laad zowel mijn iPhone, watch als AirPods tegelijk op. Dikke aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Donstil schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:37:
[...]

Ik gebruik de Belkin 3-1 MagSafe lader. Die laad zowel mijn iPhone, watch als AirPods tegelijk op. Dikke aanrader.
Die heb ik ook in het vizier, en mijn vrouw wil die ook graag op haar nachtkastje en dus wordt het 300 euro stukslaan aan 2 opladers -O- zijn hiervoor wel eens aanbiedingen te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:48
Donstil schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:37:
[...]

idem

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
BeQuietAndDrive schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:46:
[...]

Die heb ik ook in het vizier, en mijn vrouw wil die ook graag op haar nachtkastje en dus wordt het 300 euro stukslaan aan 2 opladers -O- zijn hiervoor wel eens aanbiedingen te vinden?
Je vrouw dumpen, bespaart veel geld. Maar ja....... :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-09 14:05
Mrk87 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:28:
Ik zoek een carkit + lader voor in de auto, Iemand dé tip?

Iemand bijvoorbeeld ervaringen met de Brodit oplossing?

https://www.broditcenter....e-charger-met-tilt-swivel

of de ERS HaloLock?

https://www.esrgear.com/p...unt-for-iphone-12-series/
Is persoonlijk denk ik. De ESR paste niet. Dit was wel de versie voor de 12. De camerabump van de 13 is te groot. Vond m verder niet echt mooi en erg groot. Ik wilde er zelf 1 voor het ventilatierooster. Heb een ‘Cekell’ van Amazon geprobeerd maar deze kraste op het hoesje en had geen goede klemmen. Heb nu de Spigen Onetap en die blijft. Stevig, niet te groot, goed te verstellen. Best mooi materiaal. Enige minpunt is dat de kabel vast zit aan de magsafe houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:46:
[...]

Dat weet ik eigenlijk niet, heb hem op release gekocht en daarna de prijzen nooit meer in de gaten gehouden.
Wel meermaals getipt inmiddels en iedereen die hem ook daadwerkelijk gekocht heeft is goed enthousiast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:48:
[...]

Je vrouw dumpen, bespaart veel geld. Maar ja....... :+
Bij ons thuis zou dat vooral mijn vrouw een hoop geld besparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Donstil schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:10:
[...]

Bij ons thuis zou dat vooral mijn vrouw een hoop geld besparen :+
Ligt eraan wie het geld binnenbrengt natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ophidian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:56:
Hier de combi Abyss Blue silicon case met de Sierra blue. De spigen align tool was heel handig. En toch ondanks alle voorzorgsmaatregelen een subtiel pluisje onder de screen protector. :+ Naja jammer dan, het doet zijn werk toch wel :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Even een vraag over deze combi. Je leest wel eens dat bepaalde edge to edge screenprotectors problemen geven met hoesjes plaatsen, dat dit niet goed past, of de screen protector loslaat enz. Kennelijk is dat met jouw combi geen probleem?

Ik denk namelijk ook aan een origineel Apple hoesje, en wil er graag een screen protector bij die je bijna niet ziet.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste