BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:03:
Ik twijfel een beetje tussen het aloude Apple hoesje, of zo'n mooie Nudient. Met name het ontbreken van een rand om/iets boven het scherm bij de Nudient houdt me tegen. Dat randje (leren Apple hoesje) heeft bij mijn iPhone 8 al een paar keer het scherm gered, de afgelopen jaren. Tenminste, dat denk ik.
Ik legde mijn "oude" iPhone 8 en vervolgens de 11 vaak met scherm naar beneden, steunde toch op het randje (Ringke Slim op de 8 en Spigen Thin Fit op de 11 Pro).
Ik heb inmiddels meerdere cases voor m'n 13 Pro want precies dezelfde bestaat niet meer.
Had meteen weer een Spigen Thin Fit besteld, maar die is totaal veranderd, die is teruggegaan (lomp, onhandige materialen en dikker).
Heb een Ringke Air S, op zich fijn hoesje, fijne opstaande rand. Maar voelt tikje te rubberachtig, m.n. bij de camerabump waardoor ie niet lekker in een jas- of broekzak glijdt.
Heb nu een Nudient erop, voelt helemaal perfect. Maar het randje is inderdaad minimaal... als ie nu met het scherm naar beneden op tafel ligt, dan ligt ie eigenlijk op de screenprotector. Van de andere kant, die is daar ook voor bedoeld.
Ik heb ook telefoons laten vallen en dankzij hoesjes en screenprotector nooit zwaar beschadigd (althans, dat denk ik, zeker weten kan je dat niet). Maar of ie nou precies op het hoekje van een scherm is gevallen weet ik niet... die kans acht ik vrij klein van grotere hoogte maar na de eerste stuiter gaat ie toch of op de rug of op het scherm landen en dan zal ie zeker de hoekjes meepakken... hopelijk kan ie dat aan.
Je zou naar de Pitaka MagEZ 2 of Pro kunnen kijken. Of de Air. Die zijn meer open maar hebben op de hoeken een opstaande rand. (die heb ik dus niet zelf maar zat er eerder wel naar te loeren)