• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Iemand ervaring met de Nudient Thin Clear Transparant Case?

https://www.nudient.com/n...transparent-iphone-13-pro

Heeft deze ook aan de voorzijde een opstaand randje of is deze helemaal “flush” met het scherm?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:03
Ik heb een goede manier gevonden om stofloos de screen protector te plakken. Uiteraard in een vochtige ruimte. Maar op veel YouTube video’s zie ik mensen de beschermingslaag eraf trekken en dan in de mal plaatsen.

Ik doe het andersom. Ik trek een heel klein stukje van de beschermingslaag eraf. Dan duw ik de bovenkant in de mal en trek ik de bescherminslaag steeds verder naar beneden terwijl ik de screenprotector steeds een beetje verder aandruk naar beneden. Als je dan beneden bent trek je zo de beschermingslaag er tussenuit en zit er ie er super uit.

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-09 14:05
Dennisweb schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:57:
De Spigen Ultra Hybrid is er na een dag weer af. Ik vind het een vreselijk log hoekje. Ook lastig te verwijderen. Heb nu last van m’n tengels.

Snel de Clear Case van Apple er weer om gedaan. Much better.
Ik heb de Ultra Hybrid Magsafe. Geen klachten.. Als ik het goed begrijp willen jullie geen hogere rand dan het scherm? Hoe zit het dan met bescherming. Vorige week liet ik mijn oude Iphone weer eens uit mijn handen glippen en deze schoof de hele broodafdeling van de Jumbo door, op het scherm. Geen schade, ook een hoesje met opstaande rand.

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Nergens in de stad een screenprotector kunnen vinden, dus maar online iets bestellen. Mensen al een mooie screenprotector op hun iPhone 13 Pro zitten die ze kunnen aanraden?

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• Dennisweb
Slingert schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:32:
[...]

Ik heb de Ultra Hybrid Magsafe. Geen klachten.. Als ik het goed begrijp willen jullie geen hogere rand dan het scherm? Hoe zit het dan met bescherming. Vorige week liet ik mijn oude Iphone weer eens uit mijn handen glippen en deze schoof de hele broodafdeling van de Jumbo door, op het scherm. Geen schade, ook een hoesje met opstaande rand.
Ik vind de Clear Case van Apple een stuk fijner in de hand liggen. Die heeft geen Air Cushion technologie en alles, maar ze beschermen prima. Heb laatst mijn telefoon laten vallen en dat ging prima.

• SkorpionNL
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-09 13:40
Inhumanous schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 09:01:
Of moet ik toch naar den bosch rijden voor Amac z'n Belkin invisiglass?
Ik was gisteren bij Amac voor het laten plakken van een Belkin screenprotector, helaas met onverrichte zaken weer naar huis. De protectors voor de 13 en 13 Pro komen pas volgende week.

Het advies was om eerst even te bellen om teleurstelling te voorkomen.

Heb zelf nu maar de spigen besteld bij Amazon.

• stpain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 00:15
Was eigenlijk van plan om de telefoon caseless te gebruiken.. gister tog maar een apple clear case gehaalt. vanochtend viel de tel van de bank precies op het hoekje en de case is nu al gebarsten ( niet helemaal door). Gelukkig niks met de telefoon zelf..

Maar is dit normaal dat die cases zo snel beschadigen bij een val? zkr omdat die mss van nog geen halve meter hoog viel.. toch wel jammer voor een case van 55 eu.

• Dennisweb
stpain schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 14:23:
Was eigenlijk van plan om de telefoon caseless te gebruiken.. gister tog maar een apple clear case gehaalt. vanochtend viel de tel van de bank precies op het hoekje en de case is nu al gebarsten ( niet helemaal door). Gelukkig niks met de telefoon zelf..

Maar is dit normaal dat die cases zo snel beschadigen bij een val? zkr omdat die mss van nog geen halve meter hoog viel.. toch wel jammer voor een case van 55 eu.
Bij de Clear Case is dat heel normaal. Heb ik ook heel vaak. Komt doordat het een vrij stijf materiaal is.

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Azqi schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:13:
[...]

Ik ga ook stoppen met de Spigen Ultra Hybrid om mijn 13 Pro Max. Opstaande rand aan onderkant scherm irriteert me mateloos met browsen.
Ik heb reviews achtergelaten op de Spigen site, bij Appelhoes en bij Amazon. Nog geen daarvan staat online, alleen maar lovende recensies…. zo kan ik het ook…. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
Slingert schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:32:
[...]

Zijkanten wel, boven en onder niet. Op z’n minst onder niet. Zoals de oude Thin Fit van Spigen (van de 11 Pro).

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:32
Ik heb het hele topic doorgelezen en alle cases zijn afgevallen haha

Vindt iedereen de Apple clear case het beste?
En is er nog een tip voor een auto lader met MagSafe(inclusief laden, en niet met de Apple puck)

• stpain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 00:15
Dennisweb schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:34:
[...]

Bij de Clear Case is dat heel normaal. Heb ik ook heel vaak. Komt doordat het een vrij stijf materiaal is.
ah beter thanks :)

Is er trouwens veel verschil in bescherming tussen zachter en hard plastic case. had hiervoor een zachte plastic case. en heb zelf het idee dat zo zacht hoesje beter de val absorbeerd.
Animal schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 16:49:
Ik heb het hele topic doorgelezen en alle cases zijn afgevallen haha

Vindt iedereen de Apple clear case het beste?
En is er nog een tip voor een auto lader met MagSafe(inclusief laden, en niet met de Apple puck)
zelf heb ik de clear case gekozen zodat de kleur van de tel nog ken zien, vond de kleuren van de apple hoesjes allemaal net niet matchen.

[ Voor 34% gewijzigd door stpain op 25-09-2021 18:27 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:24
Edit : verkeerd topic

[ Voor 97% gewijzigd door schumi1986 op 25-09-2021 19:02 ]

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:31
basmobiel schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 16:35:
[...]

Ik heb reviews achtergelaten op de Spigen site, bij Appelhoes en bij Amazon. Nog geen daarvan staat online, alleen maar lovende recensies…. zo kan ik het ook…. :(
Hier super tevreden met mijn Spigen Liquid Crystal hoesje voor mijn iPhone 13 Pro Max Gold d:)b

Had hem voor mijn iPhone 12 ook, na 2 kapotte originele Apple hoesjes, die overigens 3x zo duur waren..

• basmobiel
iMode schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:46:
[...]

Hier super tevreden met mijn Spigen Liquid Crystal hoesje voor mijn iPhone 13 Pro Max Gold d:)b

Had hem voor mijn iPhone 12 ook, na 2 kapotte originele Apple hoesjes, die overigens 3x zo duur waren..
Is die gemaakt van één materiaal?
Geen scherpe randjes?
Is het een hard of zacht(er) hoesje?

Is ie dik of dun?

Dank!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:31
basmobiel schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:31:
[...]

Is die gemaakt van één materiaal?
Geen scherpe randjes?
Is het een hard of zacht(er) hoesje?

Is ie dik of dun?

Dank!!
Ja uit een stuk, niet scherp, niet hard en niet zacht, tussen in haha.

Dik tevreden mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
UnitedJunk schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:36:
Nergens in de stad een screenprotector kunnen vinden, dus maar online iets bestellen. Mensen al een mooie screenprotector op hun iPhone 13 Pro zitten die ze kunnen aanraden?
Belkin UltraGlass. Gewoon bij Apple bestellen en zelf erop plaatsen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:21
Rivanov schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:10:
[...]

Belkin UltraGlass. Gewoon bij Apple bestellen en zelf erop plaatsen.
Eens! Heb die gisteren zelf geplakt en zit perfect. Let wel op dat de protector statisch geladen is als je de folie er af trekt en dus stof aantrekt. :)

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Heijmenberg99 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:14:
[...]
Eens! Heb die gisteren zelf geplakt en zit perfect. Let wel op dat de protector statisch geladen is als je de folie er af trekt en dus stof aantrekt. :)
Zit hier een montagehulp bij? Ik was eerst naar een Spigen aan het kijken maar daar staat overal dat het niet i.c.m. een hoesje gaat werken.

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
Beun schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:20:
[...]

Zit hier een montagehulp bij? Ik was eerst naar een Spigen aan het kijken maar daar staat overal dat het niet i.c.m. een hoesje gaat werken.
Waar heb je dit gelezen? Ik heb zelf net op mijn 13 mini de Spigen Alignmaster geplakt met montagehulp en de screenprotector past prima in de Apple leather case.

Monteren met de montagehulp was echt te simpel trouwens, ik heb hiervoor altijd uit de losse pols geplakt (vorige telefoon was de SE uit 2016) en dat ging altijd prima maar de montagehulp is echt wel heel handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:21
Beun schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:20:
[...]

Ja hier zit een bakje bij waar je de iPhone in legt en dan de sticker op de protector uitlijnen met een streepje. That’s it! En hij zit ongeveer 2mm uit de rand. Mijn Tech21 hoes randje past prima :)

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Iphone 13 pro sierra is binnen. Nu nog een hoesje en screenprotector

• Beun
lexvandoef schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:30:
[...]

Waar heb je dit gelezen? Ik heb zelf net op mijn 13 mini de Spigen Alignmaster geplakt met montagehulp en de screenprotector past prima in de Apple leather case.

Monteren met de montagehulp was echt te simpel trouwens, ik heb hiervoor altijd uit de losse pols geplakt (vorige telefoon was de SE uit 2016) en dat ging altijd prima maar de montagehulp is echt wel heel handig.
Bij Bol.com.

• Beun
Heijmenberg99 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:37:
[...]

Ja hier zit een bakje bij waar je de iPhone in legt en dan de sticker op de protector uitlijnen met een streepje. That’s it! En hij zit ongeveer 2mm uit de rand. Mijn Tech21 hoes randje past prima :)
Bedankt voor het antwoord. Ik heb er meteen één besteld. Hopelijk is de case (Latercase) ook snel binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Spigen Alignmaster vandaag op de 13 Pro van m’n vriendin gezet en op mijn 13 Pro Max. Zitten beide perfect en met de montagehulp net even wat makkelijker. Past perfect icm met een hoesje. Full cover, FaceID werkt gewoon prima.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag voor mijn 13 mini een drietal hoesjes binnen gekregen. De Spigen Liquid Air en Thin fit en een goedkope van een ander merk. Ze zitten alle 3 goed strak maar liggen niet lekker in de hand. Komende van een XS met ronde rand ben ik bang dat dit door het design van de 12/13 komt.

Misschien is het wennen maar dit had ik niet ingecalculeerd.

Valt me trouwens op dat 2 van de 3 super glad zijn. Ondanks dat mijn mini nu beschermd is hoeft hij niet vaker uit mijn hand te glijden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:39
Gisteren een Otterbox Defender om mijn iphone 13 Pro Sierra Blue gedaan icm een Spigen Edge to Edge screenprotector. Is een hele nauwe fit. Spigen wordt waarschijnlijk binnenkort vervangen door een Belkin Ultraglass welke ik er normaal op heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@falconxp Wat is de reden dat je die van Spigen wil vervagen door die van Belkin? Ik heb die van Spigen, maar ik merk wel dat het een vingerafdruk-magneet is

[ Voor 38% gewijzigd door syltheboy op 25-09-2021 22:58 ]

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:39
syltheboy schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:57:
@falconxp Wat is de reden dat je die van Spigen wil vervagen door die van Belkin? Ik heb die van Spigen, maar ik merk wel dat het een vingerafdruk-magneet is
Als ik op 1 bepaalde hoek druk van het hoesje dan laat de screenprotector op dat punt los. Hij blijft wel zitten op de rest van het scherm maar het irriteert me. De Belkin is iets kleiner waardoor dat probleem niet optreedt. Verder is de Spigen een stofmagneet bij mij.

Is helaas een bekend probleem dat niet alle screenprotectors goed passen icm met een Ottterbox Defender.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:48
UnitedJunk schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:36:
Spigen Alignmaster met montagehulp echt een aanrader!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Zojuist de Nudient Thin Case V3 besteld, ben benieuwd. Zo te zijn is deze zo minimalistisch mogelijk, en ook geen opstaande rand aan de voorkant..

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 15:05
Iemand ervaring met Casetify? Zijn deze de prijs waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
colorsone schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:06:
[...]

Spigen Glastr met montagehulp echt een aanrader!
Spigen AlignMaster ook super!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
Benny schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:14:
[...]

Spigen AlignMaster ook super!
Mijn fout, die bedoelde ik!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:32
renegrunn schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:17:
Zojuist de Nudient Thin Case V3 besteld, ben benieuwd. Zo te zijn is deze zo minimalistisch mogelijk, en ook geen opstaande rand aan de voorkant..
Ik gebruik ze al 2 jaar, top cases, je merkt bijna niet dat er een case omheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
loentje48 schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:51:
[...]

Ik gebruik ze al 2 jaar, top cases, je merkt bijna niet dat er een case omheen zit.
Ik heb deze ook besteld (Spigen Thin Fit gaat retour). Heb ook voor tientje een Ringke Air S besteld bij Amazon. Komen maandag en dinsdag binnen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
loentje48 schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:51:
[...]

De clear / transparante toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf91
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-04 03:19
Heeft Apple de sillicone cases afgelopen jaren veranderd? Heb het gevoel dat ze veel minder sticky zijn dan afgelopen jaren. Ze plakken ook niet meer zo aan de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:32
Rivanov schreef op zondag 26 september 2021 @ 07:15:
[...]

Nee, de v3 zwart. Mijn ervaring met transparante cases is dat ze na een korte tijd al verkleuren. Heb een transparante case gehad van Nudient voor mijn iphone 12 pro, maar die zit niet zo strak als de gekleurde. Ook zit hier geen magnetische ring in verwerkt. De gekleurde wel(niet zichtbaar).

[ Voor 27% gewijzigd door loentje48 op 26-09-2021 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 2 mensen deze besteld: https://eu.ipitaka.com/pr...13?variant=40807908343985

Heb er zelf goeie ervaringen mee op andere modellen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2021 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 16:35
basmobiel schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 16:35:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar je review! Staan nog steeds niet online. Zijn er nog andere punten behalve de opstaande rand onder en boven? Ik heb dat eigenlijk altijd gehad, heb er niet veel last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:13
Rivanov schreef op zondag 26 september 2021 @ 07:15:
[...]

Ik heb deze liggen. Wissel af met een Nudient V3 hoesje. Beiden fijne cases. De TPU is wat gladder, maar hierbij zie je wel de gouden kleur van de iPhone goed O+

TPU

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMQqTYQDLdKSZl_X2bwyxCUxrsc=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/KsozNWAl23ru5iO6tukrtvso.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ydmd45dyzy8aKq6wujL5qlDAtc8=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/sZZ8I0VjhRCs77y3Jglr7EZK.gif?f=fotoalbum_large

V3 Case

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IhaBdqqId4M3iRtlF3zfInVPChw=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/n1j08BVIRGZqjRFBbV2zv139.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tLKanEGMjHXt7F5l7STgSI4avPQ=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/mPaue4oIcbmtaDaa6pu7WTar.gif?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Mrk87 op 26-09-2021 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik heb deze screenprotector gekocht omdat deze direct bij launch al binnen was. Zit prima en plakken gaat zonder problemen als je gewoon zorgt dat er geen stof op ligt. Geen stoomcabines plak hulpjes nodig.

Bij gebrek aan beter blijf ik de Spigen Thin Fit nog maar even gebruiken. De Nudient is een optie maar mijn probleem zit niet in de opstaande rand. Ik vind het vierkante design niet lekker in de hand liggen als ik de mini met 1 hand bedien. Had ik net zo goed een Max kunnen nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
Mrk87 schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:52:
[...]

Ik heb deze liggen. Wissel af met een Nudient V3 hoesje. Beiden fijne cases. De TPU is wat gladder, maar hierbij zie je wel de gouden kleur van de iPhone goed O+

TPU

[Afbeelding]

[Afbeelding]

V3 Case

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die TPU versie heeft ook geen rand aan de voorkant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
Ik heb zelf een Ringke case gekocht. Qua afwerking doet deze me erg denken aan de nudient case voor een heel pak goedkoper. Prima aanrader dus. Screen protectors de jettech met montage gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:13
Megalomania schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:17:
[...]

Die TPU versie heeft ook geen rand aan de voorkant toch?
We een iets hogere rand dan de V3. Wel voelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoe scrollen jullie dan dat je die opstaande rand aan de onderkant voelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig deze wallet van Spigen? Zo ja, hoe bevalt ie?

Ik twijfel nog om deze te halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igMzgxOeGFhX9PiMQhHyrbVPX6w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zJsZP8Ow6333gEgDz2aaHNES.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Aghanim schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:43:
Hoe scrollen jullie dan dat je die opstaande rand aan de onderkant voelt?
Dat merk je totaal niet. Scrollen van onderaf gaat gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

die zocht ik!
thanks, meteen besteld :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Mrk87 schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:52:
[...]

TPU

[Afbeelding]

[Afbeelding]

V3 Case

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heeft die Nudient een opstaande rand bij het scherm? Ofwel, is het scherm een beetje beschermd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
basmobiel schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:48:
[...]

Heeft die Nudient een opstaande rand bij het scherm? Ofwel, is het scherm een beetje beschermd?
Nee, de Nudient is helemaal gelijk aan het scherm. Heeft geen opstaande rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:44:
Voor 2 mensen deze besteld: https://eu.ipitaka.com/pr...13?variant=40807908343985

Heb er zelf goeie ervaringen mee op andere modellen.
Dank voor de link!!! Dat lijkt mijn perfecte hoesje voor nu met de open onderkant. _/-\o_

Is even een reserve optie… heb nog een Spigen die nog terug moet en een Nudient en een Ringke Air S die nog onderweg zijn… eerst maar even afwachten… ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56
Ik ben erg tevreden met mijn Apple midnight leren hoesje. Zojuist ook een screenprotector van Rosso op mijn 13 pro geplakt. Dat ging met de bijgeleverde reinigingsspullen en de tray erg eenvoudig :)

Op mijn eerdere iPhones had ik nooit een screenprotector. Daar kreeg ik toch altijd wel krasjes op. Fijn dat deze nu letterlijk aan alle kanten beschermd is :)

[ Voor 29% gewijzigd door ephymerous op 26-09-2021 13:38 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
basmobiel schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:51:
[...]

Dank voor de link!!! Dat lijkt mijn perfecte hoesje voor nu met de open onderkant. _/-\o_

Is even een reserve optie… heb nog een Spigen die nog terug moet en een Nudient en een Ringke Air S die nog onderweg zijn… eerst maar even afwachten… ;)
60euro en dan 2 maanden garantie, ik weet het niet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Rivanov schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:50:
[...]

Nee, de Nudient is helemaal gelijk aan het scherm. Heeft geen opstaande rand.
Hmmm…. ook niet ideaal, van de andere kant: ga er nog een screenprotector ophangen. Zal hem eens passen en kan evt ook retour.

Die Pitaka Air ziet er top uit, maar pas leverbaar vanaf half oktober.
https://eu.ipitaka.com/collections/air-case-for-iphone-13

Misschien is de Ringke ook wel goed.

Dank voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben eigenlijk heel erg benieuwd hoe “clear/transparant” de Nudient Transparant is.
Want ik wil een zo dun mogelijke case voor de achterzijde, en er hoeft eigenlijk geen randje om het scherm omhoog te staan.. heb namelijk een screenprotector. Maar wil ‘m zo clear als mogelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Zojuist een screen protector van Belkin bij AMAC laten plaatsen. Zeer tevreden met deze protector.

Nu is het wachten op het Nudient en Latercase hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjwenker
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-09 17:22
Gebruikt iemand hier van die kleine lens protectors? of is dit niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:30
zjwenker schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:17:
Gebruikt iemand hier van die kleine lens protectors? of is dit niet nodig?
Vind ik persoonlijk onzin, dus nee.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In reviews online wordt vaak de Spigen screen protector aangeraden, vooral omdat het zo eenvoudig zou zijn die aan te brengen met het bijgeleverde plastic omhulsel.

Iemand die dit kan beamen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beun
MaZo schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:33:
In reviews online wordt vaak de Spigen screen protector aangeraden, vooral omdat het zo eenvoudig zou zijn die aan te brengen met het bijgeleverde plastic omhulsel.

Ik heb dit bij mijn vorige telefoon gedaan en het werkt inderdaad zeer goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crypt0rr

Jup, perfect systeem

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zjwenker

https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik gebruik zelf deze sinds de iphone 11 pro, stuk goedkoper en ook super makelijk aan te brengen. merk niks aan de touch op de 13 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL

Beetje overpriced. Zijn zat goedkopere met ook mallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
WouterL schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:15:
[...]

Beetje overpriced. Zijn zat goedkopere met ook mallen.
Hij is/was €14,99 met 2 screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
colorsone schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:17:
[...]

Hij is/was €14,99 met 2 screenprotectors.
Yes, dat kan een stuk goedkoper.
Bijv https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

[ Voor 19% gewijzigd door WouterL op 26-09-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Jammer dat die privacy schermen van belkin er nog niet zijn.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Dit is een ander type, die inkeping bovenaan lijkt me niet zo fijn. Maar ja, natuurlijk kan het goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
colorsone schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:57:
[...]

Dit is een ander type, die inkeping bovenaan lijkt me niet zo fijn. Maar ja, natuurlijk kan het goedkoper!
Hier lijkt me toch ook een inkeping op te zitten?

https://www.spigen.com/co...it?variant=40021374173231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Ja mijn fout, bedoelde de Spigen Alignmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 15:48
Beun schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:57:
Zojuist een screen protector van Belkin bij AMAC laten plaatsen. Zeer tevreden met deze protector.

Nu is het wachten op het Nudient en Latercase hoesje.
Ik was in de Amac vandaag, Rotterdam centrum om ook de belkin te laten plakken en eventueel mijn eerste apple watch te kopen, hadden ze heel de dag pin storing……. Dus uiteindelijk na de store 3x bezoeken met lege handen en naakte telefoon naar huis gegaan 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 07:28
Ik moet zeggen dat het materiaal van de Apple Silicone case me ontzettend tegenstaat.

Het voelt te glad aan en geeft te weinig grip, het is ook jammer dat de mooie Sierra Blue kleur dan bedekt is.

Wat is een fijne transparante case die goed met MagSafe werkt?

Anders maar gewoon zonder case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Zijn er mensen die de iPhone siera blue hebben en een originele apple case? Zo ja, welke kleur? Ik twijfel namelijk welke kleur ik moet nemen.

Iemand misschien ook foto s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Inhumanous schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:22:
[...]

Ik was in de Amac vandaag, Rotterdam centrum om ook de belkin te laten plakken en eventueel mijn eerste apple watch te kopen, hadden ze heel de dag pin storing……. Dus uiteindelijk na de store 3x bezoeken met lege handen en naakte telefoon naar huis gegaan 😕
Dat is echt zuur. Hopelijk heb je van de week meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Inhumanous schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:22:
[...]

Bestel ‘m gewoon op Apple.com en plaats ‘m zelf. Appeltje eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Beun schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:35:
[...]

Dat is echt zuur. Hopelijk heb je van de week meer geluk.
Inmiddels de spigen via amazon besteld, ben benieuwd vond die invisglass altijd wel echt heel fijn. Maar ik heb het idee dat die van spigen nagenoeg het zelfde is en dat scheelt mij effe €20.

Nu kan ik de komende maanden weer nadenken of ik wel een Apple watch wil en waarvoor ik hem ga gebruiken, ben er nog niet van overtuigd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Inhumanous schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:46:
[...]

Inmiddels de spigen via amazon besteld, ben benieuwd vond die invisglass altijd wel echt heel fijn. Maar ik heb het idee dat die van spigen nagenoeg het zelfde is en dat scheelt mij effe €20.

Nu kan ik de komende maanden weer nadenken of ik wel een Apple watch wil en waarvoor ik hem ga gebruiken, ben er nog niet van overtuigd :p
Dat heb ik nu ook met een Apple watch. Voor nu zou het vooral een leuk hebbeding zijn. Ik ben totaal geen horlogedrager dus ik denk dat ik het laat voor wat het is.

Laat vooral even weten hoe die Spigen bevalt. Ik was 30 euro kwijt bij Amac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjwenker
ecm.smits schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:29:
Zijn er mensen die de iPhone siera blue hebben en een originele apple case? Zo ja, welke kleur? Ik twijfel namelijk welke kleur ik moet nemen.

Ik heb zelf abyss blauw, heb geen foto bij de hand.
Op de apple site kan je een voorbeeld zien als je bij het hoesje kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Rivanov schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:04:
Ben eigenlijk heel erg benieuwd hoe “clear/transparant” de Nudient Transparant is.
Want ik wil een zo dun mogelijke case voor de achterzijde, en er hoeft eigenlijk geen randje om het scherm omhoog te staan.. heb namelijk een screenprotector. Maar wil ‘m zo clear als mogelijk hebben.
Ben ook opzoek naar zo clear mogelijk. De Apple clear case van m'n 11 Pro vind ik ook te groot en lomp. Kleur midnight green komt er niet mooi door heen met deze case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:42
Heel lang getwijfeld of ik voor hoesje of naked zal icm applecare. Maar na paar dagen naked toch maar weer een leren Apple hoesje besteld. Ben voor goudbruin gegaan dit keer.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Iemand nog goeie/toffe/slimme MagSafe accessoires tegen gekomen? Voor m’n gevoel houdt het bij een portemonnee en een lader wel op?

Dingen zoals een MagSafe front cover enzo ben ik (nog) niet tegen gekomen?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
VidaR-9 schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:15:
Heel lang getwijfeld of ik voor hoesje of naked zal icm applecare. Maar na paar dagen naked toch maar weer een leren Apple hoesje besteld. Ben voor goudbruin gegaan dit keer.
Wil je een foto maken? Zat erg te twijfelen, ik vind cognac bruin altijd wel mooi maar deze leek zowat geel. Dus ik ben deze keer safe voor midnight gegaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:19:
Iemand nog goeie/toffe/slimme MagSafe accessoires tegen gekomen? Voor m’n gevoel houdt het bij een portemonnee en een lader wel op?

Zelf heb ik deze voor mijn 12 Pro Max. De PopGrip for MagSafe. Ik vind het een erg handig accessoire.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCoJlTSo0Lu1MlDWnZa5WKNpN40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCd0i1LQ2nXvCj2JeMYMD0WJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 26-09-2021 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Zojuist de Spigen Ultra Hybrid MagSafe maar besteld, ik vind ‘t jammer dat die magnetische ring zichtbaar is op de case maar ik hoop dat de combinatie van hard plastic en TPU fijner in gebruik is dan m’n Silicone Case van Apple.

Bovendien komt die Sierra Blue kleur dan mooier tot z’n recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc10cue
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
Evernote schreef op zondag 26 september 2021 @ 22:19:
Zojuist de Spigen Ultra Hybrid MagSafe maar besteld, ik vind ‘t jammer dat die magnetische ring zichtbaar is op de case maar ik hoop dat de combinatie van hard plastic en TPU fijner in gebruik is dan m’n Silicone Case van Apple.

Bovendien komt die Sierra Blue kleur dan mooier tot z’n recht.
waar heb je hem besteld als ik vragen mag? kan de mijne als het goed is morgen in armen nemen maar wil niet te lang met een naakte telefoon rondlopen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Hc10cue schreef op zondag 26 september 2021 @ 23:44:
[...]

waar heb je hem besteld als ik vragen mag? kan de mijne als het goed is morgen in armen nemen maar wil niet te lang met een naakte telefoon rondlopen :D
Appelhoes verkoopt ze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-09 10:47
[...]

Amazon verkoopt ze ook, voor iets minder geld.

https://www.amazon.nl/Spi...ibel-iPhone/dp/B096HJ1D6M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
[...]

Appelhoes!
Klopt inderdaad maar voor de 13 Pro pas ergens in Oktober leverbaar, dan maar € 10 meer haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hc10cue
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
Evernote schreef op maandag 27 september 2021 @ 01:14:
[...]

Appelhoes!

[...]

Klopt inderdaad maar voor de 13 Pro pas ergens in Oktober leverbaar, dan maar € 10 meer haha.
precies dit dus eigenlijk hahah, vandaar aanvankelijk mijn vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crypt0rr
Toppe schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:19:

Deze gister besteld voor de auto, even kijken of het wat is.

https://www.amazon.nl/dp/B09294MRJL

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalomania
Ik zoek nog steeds een hoesje voor de pro met opstaande rand maar niet aan de onderkant. Is die er alleen van Apple? Ik vind 55 65 piek voor een hoesje wel veel.

Zonder opstaande rand icm een glass protector is link, dat sloopt je hele scherm als hij er plat op valt, heb ik al eerder gehad met een Samsung s7

[ Voor 51% gewijzigd door Megalomania op 27-09-2021 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-09 10:47
Hc10cue schreef op maandag 27 september 2021 @ 01:30:
[...]

precies dit dus eigenlijk hahah, vandaar aanvankelijk mijn vraag
Ah wist niet dat je hem voor de iPhone 13 Pro zocht. Was eerst aan het denken dat de 13 en de 13 Pro toch best dezelfde hoesjes kunnen gebruiken maar de Pro heeft natuurlijk dikkere camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Megalomania schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:11:
Ik zoek nog steeds een hoesje voor de pro met opstaande rand maar niet aan de onderkant. Is die er alleen van Apple? Ik vind 55 65 piek voor een hoesje wel veel.

Zonder opstaande rand icm een glass protector is link, dat sloopt je hele scherm als hij er plat op valt, heb ik al eerder gehad met een Samsung s7
Ik zoek ook precies dat. De Pitaka MagEZ en Air zouden allebei zo moeten zijn gebouwd. Maar 60 dollar excl. verzendkosten. EZMag nu leverbaar geloof ik en de Air in oktober.

Ik heb nu een Ringke Air S en een Nudient V3 besteld, hopelijk bevalt één van die. Anders de duurste retour en wachten op de Pitaka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 14:10
ecm.smits schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:29:

Hoezo maakt de combinatie uit? Met een hoesje zie je de sierra blue toch niet meer... tenzij je een transparante pakt.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb een 13 pro samen met een Apple leren hoesje, maar linksonder schiet hij er elke keer uit wanneer ik de telefoon uit mijn broekzak haal, hebben meer mensen hier last van?

Maar even langs de Apple store om om te ruilen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03
Ik ben van een 2016 iPhone SE (beste formaat ever! ;) naar een iPhone 13 mini (blue) overgegaan. Om mijn SE had ik altijd de Spigen Ultra Hybrid transparante cover, tot tevredenheid. Die had ik dus ook besteld voor mijn iPhone 13 mini.

Gek genoeg vind ik em echter niet echt prettig om de 13 mini. Doordat de 13 mini best wel wat groter is dan de 2016 SE, en ikzelf kleinere handen heb, is het totale formaat incl de randen van de cover, me net iets te groot.

Daarnaast vind ik de blauwe kleur van de 13 mini best wel mooi en strak, en een cover eromheen maakt het net wat minder strak allemaal.

Ik overweeg nu dus om toch voor "naked" te gaan, al begrijp ik dat de achterkant gevoeliger is dan de voorkant voor barsten? Ik kan op de Apple site niet helemaal achterhalen wat de kosten zijn van achterkant reparatie, alleen scherm kan ik vinden, weet iemand waar ik dat kan vinden of valt het onder "overig"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

olafmol schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:34:

Ik overweeg nu dus om toch voor "naked" te gaan, al begrijp ik dat de achterkant gevoeliger is dan de voorkant voor barsten?
Ik zou oppassen, als je ‘m laat vallen in de F1 grid of paddock is hij wel kapot hoor. Dekt ziggo dat niet gewoon? :+

De achterkant is niet eenvoudig te herstellen. Uit het lijstje is het de duurste optie

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basmobiel
Ik heb m’n Ringke Air S binnen van Amazon. Prima ding, perfect dun hoesje. Helemaal uit 1 stuk. Randjes niet te hoog, in de hoekjes wat hoger. Camera goed beschermd. Houd lekker vast, niet hoekig, niet te stroef maar ook niet te glibberig.
En dat voor een tientje bij Amazon…. zwaar onder de indruk (en teleurgesteld in de rest).

[ Voor 8% gewijzigd door basmobiel op 27-09-2021 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
basmobiel schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:34:
Ik heb m’n Ringke Air S binnen van Amazon. Prima ding, perfect dun hoesje. Helemaal uit 1 stuk. Randjes niet te hoog, in de hoekjes wat hoger. Camera goed beschermd. Houd lekker vast, niet hoekig, niet te stroef maar ook niet te glibberig.
En dat voor een tientje bij Amazon…. zwaar onder de indruk (en teleurgesteld in de rest).
Klinkt goed! De transparante? Linkje?
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste