• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 21:38
schumi1986 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:07:
Ik heb voor de IPhone 13 weer gekozen om deze screenprotector te plaatsen, gaat heel gemakkelijk met de inbegrepen mal en zat meteen kaarsrecht op mijn iPhone 12 :)

https://www.appelhoes.nl/...en-screenprotector-2-pack
En bij Amazon voor €14,99 :9

https://www.amazon.nl/Spi...RF/ref=sr_1_2?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=2KPYC78HB86GA&dchild=1&keywords=iphone+13+pro+max+spigen&qid=1632323737&sprefix=iPhone+13+pro+Max+sp%2Caps%2C155&sr=8-2

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
R-utger schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:16:
[...]

https://www.amazon.nl/Spi...RF/ref=sr_1_2?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=2KPYC78HB86GA&dchild=1&keywords=iphone+13+pro+max+spigen&qid=1632323737&sprefix=iPhone+13+pro+Max+sp%2Caps%2C155&sr=8-2
Dank! Bij Appelhoes 2 andere besteld op de veronderstelling dat z’n applicator/template er bij zat. Dus niet het geval.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:29
Vroeger kocht ik altijd zo'n iPhone folio hoesje (zo'n openklapper/boekje). Die lijken helemaal niet meer te worden gemaakt. Iemand daar nog een mooie voor gezien?

• MartijnRoo
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 01-10-2021
Mag ik vragen voor welke verzendoptie je hebt gekozen, en hoe lang dit duurde?

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:12
Ik heb vandaag een leather case voor mijn 13 pro besteld, ben alleen even vergeten dat ik nog een adapter nodig heb aangezien die er niet meer bij geleverd wordt. Ik kom zelf van een samsung.

Welke raden jullie aan die van apple zelf of kan ik beter kijken op Amazon voor een betere,snellere of 1 met meer functies.

Totaal geen verstand van helaas

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:03
Inhumanous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:35:
Ik heb vandaag een leather case voor mijn 13 pro besteld, ben alleen even vergeten dat ik nog een adapter nodig heb aangezien die er niet meer bij geleverd wordt. Ik kom zelf van een samsung.

Welke raden jullie aan die van apple zelf of kan ik beter kijken op Amazon voor een betere,snellere of 1 met meer functies.

Ben ik ook benieuwd naar. Ik gebruik nu een 30w van mijn Macbook. Is de Apple 20w usb-c snellader sneller omdat het een ‘snellader’ is?

• R-utger

De 20W van Apple zelf kost €25.
Op zo’n bedrag van je iPhone zou ik niet besparen op een tientje, maar dat is ieders eigen keuze natuurlijk :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-02 09:49
MartijnRoo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:21:
[...]

Mag ik vragen voor welke verzendoptie je hebt gekozen, en hoe lang dit duurde?
Ik heb vrijdagavond besteld en maandag zijn ze verzonden. Budbee (de vervoerder) heeft ze al wel ontvangen gisteren. Volgens mij worden ze ook uit Scandinavie verzonden.

Edit: worden vandaag afgeleverd (23-09)

[Voor 8% gewijzigd door Mrk87 op 23-09-2021 10:41]

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:28
Ik heb de Spigen Liquid Crystal Case besteld voor mijn iPhone 13 Pro Max Gold (Ik had deze ook voor mijn iPhone 12, beviel goed na 2 kapotte originele MagSafe Silicone Apple hoezen).

https://www.spigen.com/co...al?variant=39953420746799

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:03
iMode schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:33:
Ik heb de Spigen Liquid Crystal Case besteld voor mijn iPhone 13 Pro Max Gold (Ik had deze ook voor mijn iPhone 12, beviel goed na 2 kapotte originele MagSafe Silicone Apple hoezen).

https://www.spigen.com/co...al?variant=39953420746799
Heb deze ook besteld! Prima case. Kost nu ook maar €11,99 bij Amazon. https://www.amazon.nl/dp/...SDYB?_encoding=UTF8&psc=1 :)

[Voor 5% gewijzigd door TheDuJa op 22-09-2021 23:44]

Ryzen 3700X | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB @3600C18 | GigaByte 2070 Super | MacBook Pro 13" 2018 16GB/512GB | LG OLED 55” CX6LA | iPhone 13 Pro Max 256GB - Sierra Blue

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:54
Heeft iemand een tip voor een doorzichtige case voor de 13? Er zijn zoveel opties. Ik vind die van Apple lelijk en ga MagSafe toch niet gebruiken.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:03

Ik kan elke Anker lader aanbevelen. Ik veel gevallen kleiner en goedkoper dan de originele. Kwaliteit en service is top. Via Amazon. De nano varianten bijvoorbeeld.
Voor alleen telefoon https://www.amazon.nl/Ank...ort-voeding/dp/B07XZ96LCN

[Voor 7% gewijzigd door ZiSE op 23-09-2021 10:36]

• mdebr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-01 10:56
laredo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:25:
Vroeger kocht ik altijd zo'n iPhone folio hoesje (zo'n openklapper/boekje). Die lijken helemaal niet meer te worden gemaakt. Iemand daar nog een mooie voor gezien?
Dit heb ik ook. Ik zie ze nu alleen maar met pasjes houders erin en dan krijg je z'n bulk. Iets subtiel is fijn. Ik stap over van de galaxy en had daar een heel fijne folio hoes, maar heb iets soortgelijkigs nog niet gevonden.

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:46
Ik ga nu voor het eerst MagSafe gebruiken en vroeg me af of er aanraders zijn voor compacte laders voor naast het bed :-)

• UnitedJunk
  • Laatst online: 03-02 15:31
Aidacra schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:31:
Ik ga nu voor het eerst MagSafe gebruiken en vroeg me af of er aanraders zijn voor compacte laders voor naast het bed :-)
De standaard MagSafe oplader is toch vrij compact en handig naast bed?

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• Aidacra
  • Laatst online: 16:46
UnitedJunk schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:53:
[...]

De standaard MagSafe oplader is toch vrij compact en handig naast bed?
Geen idee, ik heb er nog geen :-) Maar is deze zwaar genoeg om te blijven liggen op een nachtkastje?

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:03
Aidacra schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:56:
[...]

Geen idee, ik heb er nog geen :-) Maar is deze zwaar genoeg om te blijven liggen op een nachtkastje?
Het hele idee van MagSafe is dat deze vast “plakt” aan het toestel door magneten… je zult als je de iPhone oppakt dus wel de MagSafe eraf moeten trekken.

Edit: uiteraard kan je wel klittenband o.i.d. gebruiken zodat de MagSafe op je nachtkastje blijft liggen.

[Voor 12% gewijzigd door TheDuJa op 23-09-2021 12:03]

Ryzen 3700X | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB @3600C18 | GigaByte 2070 Super | MacBook Pro 13" 2018 16GB/512GB | LG OLED 55” CX6LA | iPhone 13 Pro Max 256GB - Sierra Blue

• UnitedJunk
Aidacra schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:56:
[...]

Als je wil dat je oplader blijft liggen kun je beter een QI lader nemen ipv Magsafe.

[Voor 16% gewijzigd door UnitedJunk op 23-09-2021 12:03]

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
UnitedJunk schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:02:
[...]

Als je wil dat je oplader blijft liggen kun je beter een QI lader nemen ipv Magsafe.
Toen ik mijn 12 Pro Max kocht dacht ik ook even dat het handig was om een MagSafe lader (dock) te kopen, maar de QI lader die ik bij mijn XS kocht werkt voor mij ook gewoon prima.

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-01 18:44

shyheim

busta! straight busta!

Nog aan 't twijfelen wat voor case ik koop. Siliconen en of leather.
Op mijn XS zit een leather case - oogt wel mooi, maar ik vind dat het de GSM wel zwaarder/lomper maakt op de één of andere manier. Ook vind ik de grip niet echt geweldig op dat leather als ik met één hand foto's wil nemen oid.

Also: ik zie dat al die cases MagSafe zijn - wilt dus zeggen dat ze niet meer "klikken"? Maar met dat MagSafe-mechanisme vastzitten aan de phone?

[Voor 6% gewijzigd door shyheim op 23-09-2021 13:32]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• Y451N
  • Laatst online: 04-02 12:07
De MagSafe wallet in kleur midnight is binnen!

Foto hieronder met de leren Apple case ook in kleur midnight.

• UnitedJunk
shyheim schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:30:
Op mijn XS zit een leather case - oogt wel mooi, maar ik vind dat het de GSM wel zwaarder/lomper maakt op de één of andere manier. Ook vind ik de grip niet echt geweldig op dat leather als ik met één hand foto's wil nemen oid.

Also: ik zie dat al die cases MagSafe zijn - wilt dus zeggen dat ze niet meer "klikken"? Maar met dat MagSafe-mechanisme vastzitten aan de phone?
MagSafe hoesjes klikken alsnog om je telefoon heen, maar hebben een magnetische ring zodat accessoires eraan blijven plakken. Hoesjes zitten dus nog steeds net zo stevig om je telefoon zoals gewend.

[Voor 4% gewijzigd door UnitedJunk op 23-09-2021 13:53]

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-01 15:20
shyheim schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:30:

Ik ben ook eens van leer naar silicone gegaan omdat ik een felle kleur wou, maar het beviel mij niet.

De silicone is echt extreem grippy, dus je krijg het niet normaal in of uit je broekzak. Het trekt ook alles aan, dus hij is permanent vies. Er zitten altijd vezeltjes op uit je broekzak en je voelt altijd willekeurige korreltjes of iets dergelijks.

Daarnaast neemt het geen enkel vocht op, in tegenstelling tot de leren hoes. De leren hoes blijft altijd droog en mat aanvoelen, terwijl de siliconen hoes toch wat nattig kan worden als je de telefoon lang vasthoudt omdat enig zweet gewoon op het oppervlakte blijft opbouwen.

Ik ben trouwens een heel schoon persoon en was mijn handen en het hoesje regelmatig - ik had online al andere van dit soort ervaringen gelezen maar ik dacht dat het bij mij niet zo'n probleem zou zijn. Helaas wel dus.

Daarnaast was het hoesje echt af na ongeveer 5 maanden, het silicone begon te scheuren aan de hoekjes. Ik vermoed omdat het steeds zoveel frictie veroorzaakt als je het in/uit je broekzak wilt trekken.

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Voor mijn XS had ik ook een rode leren hoes, maar later kon ik diezelfde hoes + een witte silicone goedkoop kopen. Toen heb ik die witte een aardig tijdje gebruikt en hij verkleurde niet of zo. Toch voelt de leren versie prettiger, maar als de silicone goedkoop voorbij komt voor de 12 Pro Max dan wil ik die ook wel voor de afwisseling. Leer heeft als ‘nadeel’ dat het verkleurt.

[Voor 33% gewijzigd door syltheboy op 23-09-2021 14:49]

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
BurrowedLurker schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:25:
[...]

Ik ben ook eens van leer naar silicone gegaan omdat ik een felle kleur wou, maar het beviel mij niet.

De silicone is echt extreem grippy, dus je krijg het niet normaal in of uit je broekzak. Het trekt ook alles aan, dus hij is permanent vies. Er zitten altijd vezeltjes op uit je broekzak en je voelt altijd willekeurige korreltjes of iets dergelijks.

Daarnaast neemt het geen enkel vocht op, in tegenstelling tot de leren hoes. De leren hoes blijft altijd droog en mat aanvoelen, terwijl de siliconen hoes toch wat nattig kan worden als je de telefoon lang vasthoudt omdat enig zweet gewoon op het oppervlakte blijft opbouwen.

Ik ben trouwens een heel schoon persoon en was mijn handen en het hoesje regelmatig - ik had online al andere van dit soort ervaringen gelezen maar ik dacht dat het bij mij niet zo'n probleem zou zijn. Helaas wel dus.

Daarnaast was het hoesje echt af na ongeveer 5 maanden, het silicone begon te scheuren aan de hoekjes. Ik vermoed omdat het steeds zoveel frictie veroorzaakt als je het in/uit je broekzak wilt trekken.
Goed om te weten. Ik twijfel(de) namelijk tussen de Apple Sillicon en deze Nudient. De Nudient is van polypropyleen plastic dus wellicht beter geschikt dan. Leer vind ik niet mooi.

Alleen jammer (denk ik) dat die Nudient dan weer inkepingen heeft voor de knoppen, en geen knopjes in het hoesje heeft.

• Olaf91
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-02 19:21
Jammer dat er geen siliconen magsafe wallets zijn van Apple. Weet iemand toevallig of er goede niet leren wallets zijn met magsafe? Die ook nog eens matchen met de midnight siliconen case (die dus niet helemaal zwart is 😕).

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-02 21:27
GeorgeMichael schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:49:
[...]

Goed om te weten. Ik twijfel(de) namelijk tussen de Apple Sillicon en deze Nudient. De Nudient is van polypropyleen plastic dus wellicht beter geschikt dan. Leer vind ik niet mooi.

Alleen jammer (denk ik) dat die Nudient dan weer inkepingen heeft voor de knoppen, en geen knopjes in het hoesje heeft.
Die hoesjes van Apple slijten ook keihard.. Doe ik ook niet meer!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-01 18:44

shyheim

busta! straight busta!

BurrowedLurker schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:25:
[...]

Alright, thanks. Als ik het zo hoor, ga ik toch beter opnieuw voor een leren hoesje, dat is nog vrij intact na 3 jaar intensief gebruik.

Hebben jullie dat gevoel ook dat zo'n leren hoesje wel lompig aanvoelt?

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• D-Ed
  • Niet online
Y451N schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:52:
De MagSafe wallet in kleur midnight is binnen!

Foto hieronder met de leren Apple case ook in kleur midnight.

[Afbeelding][Afbeelding]
Mooi hoor, Welke kleur iPhone komt erin? Ik heb de graphite pro in bestelling en deze combi lijkt mij wel erg netjes.

Edit: Ik twijfel tussen bovenstaande Midnight en de Sequoia.. Heeft iemand ze toevallig beiden? en het lijkt me wel handig om er meteen een Wallet bij te nemen toch? Zodat ze samen wat verweren..

[Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 23-09-2021 15:54]

• D-Ed
  • Niet online
shyheim schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:07:
[...]

Alright, thanks. Als ik het zo hoor, ga ik toch beter opnieuw voor een leren hoesje, dat is nog vrij intact na 3 jaar intensief gebruik.

Zorgt voor wat meer gewicht/bulk maar ik heb daar geen problemen mee. Ik heb al drie jaar de leren case (cognac?) van Apple op de XS. De kleur is niet meer terug te zien na alles dat het ding heeft meegemaakt. Net eens de iPhone uit de hoes gehaald en die ziet er echt nog prima uit _/-\o_

• Y451N
D-Ed schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:23:
[...]

Mooi hoor, Welke kleur iPhone komt erin? Ik heb de graphite pro in bestelling en deze combi lijkt mij wel erg netjes.

Edit: Ik twijfel tussen bovenstaande Midnight en de Sequoia.. Heeft iemand ze toevallig beiden? en het lijkt me wel handig om er meteen een Wallet bij te nemen toch? Zodat ze samen wat verweren..
Ook graphite pro hier!

• D-Ed
  • Niet online
Nice! Zojuist toch maar de Sequoia-groen besteld ;)

• GeorgeMichael
  • Niet online
Ik zat even te kijken voor een MagSafe carmount met draadloos lader. Weinig/niet te vinden vind ik. Dat was het enige waar MagSafe me wel leuk mee leek.

Ik zit eraan te denken om de HaloLock aan te schaffen.

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47
Ik heb een sierra blue besteld en twijfel ook over het hoesje, de midnight ziet er hierboven op de foto toch blauwer uit dan ik dacht. Was eerst aan het denken aan de sequoia groen.

• LeenVan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik ga wederom voor de Nudient Case
Zo ontzettend mooi deze cases;
Ik haal ze altijd bij www.gsmpunt.nl
https://www.gsmpunt.nl/ho...i-hoesje-back-cover-zwart

Super snel in huis ook, veel sneller geleverd dan bij Nudient zelf (mijn ervaring)

• Y451N
TheMystery schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:59:
Ik heb een sierra blue besteld en twijfel ook over het hoesje, de midnight ziet er hierboven op de foto toch blauwer uit dan ik dacht. Was eerst aan het denken aan de sequoia groen.
Klopt! Hieronder ook een oude foto die ik had gemaakt, dus het daadwerkelijke kleur licht denk ik ook aan de lichtinval.

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47
Y451N schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:23:
[...]

Klopt! Hieronder ook een oude foto die ik had gemaakt, dus het daadwerkelijke kleur licht denk ik ook aan de lichtinval.

[Afbeelding][Afbeelding]
Ja hier lijkt de eerste idd zwart, maar is ie in het echt eerder blauw of zwart als je hem vast hebt?

• hmr
  • Laatst online: 04-02 21:27
LeenVan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:05:
Ik ga wederom voor de Nudient Case
Zo ontzettend mooi deze cases;
Ik haal ze altijd bij www.gsmpunt.nl
https://www.gsmpunt.nl/ho...i-hoesje-back-cover-zwart

Super snel in huis ook, veel sneller geleverd dan bij Nudient zelf (mijn ervaring)
Heb nu een Spigen transparante besteld. Wellicht doe ik ook wel nog die Nudient als hij niet bevalt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• wardjj
  • Laatst online: 13:03
GeorgeMichael schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:58:
Ik zat even te kijken voor een MagSafe carmount met draadloos lader. Weinig/niet te vinden vind ik. Dat was het enige waar MagSafe me wel leuk mee leek.

Satechi heeft er 1: https://satechi.net/products/magnetic-wireless-car-charger
Net als Belkin: https://www.belkin.com/us...r-charger-10w/p/p-wic004/

• Y451N
TheMystery schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:26:
[...]

Ja hier lijkt de eerste idd zwart, maar is ie in het echt eerder blauw of zwart als je hem vast hebt?
In het echt vind ik ‘m eerder lijken op zwart, soort van lichtere versie van zwart.

• Inhumanous
Ik heb net ook de midnight leren case binnen.

Moet zeggen dat ik de kleur echt mooi vind!

In mijn ogen is het een zwarte kleur met een heel klein tintje donker blauw erdoor heen, maar zoals de meeste hier al aangeven nijgt die meer naar zwart.

Ik denk dat die prachtig staat icm mijn sierra blue. Even afwachten tot zaterdag dan maar, dan wordt de iphone bezorgd

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:47
Heel erg benieuwd naar de leather cases. Ik heb er twee besteld, de "kers" kleur en de Sequoia-groen.

Benieuwd hoe ze i.c.m. staan met Sierra blue.

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:23
Wordt die Belkin ook in Nederland verkocht? Vind alleen deze maar die heeft geen ingebouwde charger.

• Slingert
GeorgeMichael schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:58:

Die heb ik hier liggen.. besteld bij Amazon. Klik op je link en zie staan dat degene die Amazon levert niet compatible is met de 13. Enkel met de 12. Kan retour dus. Ik wil degene die op een ventilatorrooster kan. Die met zuignap is wel voor de 13 te krijgen op amazon.

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-01 13:58
shyheim schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:07:
[...]

Lomp? in tegenstelling tot een siliconen case misschien wel.
Ik weet helaas niet beter aangezien ik al vanaf het begin een leren case heb om mijn 11.

Ziet er niet nieuw meer uit (hoesje dan) maar hoe ouder het hoesje wordt hoe mooier juist :D

Telefoon ziet er ook nog als nieuw uit. Gebruik wel een screenprtector erbij.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:08

Christiano007

Ich bin der champion

Slingert schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:13:
[...]

Die heb ik hier liggen.. besteld bij Amazon. Klik op je link en zie staan dat degene die Amazon levert niet compatible is met de 13. Enkel met de 12. Kan retour dus. Ik wil degene die op een ventilatorrooster kan. Die met zuignap is wel voor de 13 te krijgen op amazon.
Maar waarom zou die er niet op passen? Is toch gewoon magnetisch.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Slingert
Christiano007 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:26:
[...]

Maar waarom zou die er niet op passen? Is toch gewoon magnetisch.
Staat op de site van ESR zelf. Heb ook geen idee waarom maar er in het rood bijgeschreven dat de versie voor de 12 niet compatible is met de 13. Ik zou ook denken, magsafe is magsafe.

Wel jammer, ziet er degelijk uit en wil er een voor het ventilatierooster met zo’n extra pootje aan de onderkant. Gaat het kantelen van het rooster tegen.

https://www.esrgear.com/p...tORMVnnF5UDRoCsYAQAvD_BwE

[Voor 32% gewijzigd door Slingert op 23-09-2021 19:31]

• D-Ed
  • Niet online
lifeguard schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:21:
[...]

Lomp? in tegenstelling tot een siliconen case misschien wel.
Ik weet helaas niet beter aangezien ik al vanaf het begin een leren case heb om mijn 11.

Ziet er niet nieuw meer uit (hoesje dan) maar hoe ouder het hoesje wordt hoe mooier juist :D

Telefoon ziet er ook nog als nieuw uit. Gebruik wel een screenprtector erbij.
Vanmiddag een aantal Youtube reviews gekeken van de leather cases (heb zelf de sadle brown voor mijn XS), vanaf de (ik dacht) iPhone 11 zijn ze een andere coating gaan gebruiken lijkt het en verweert dat leer niet zo mooi als de eerdere cases.. Ik ben heel benieuwd en hoop toch wel dat het leer ook echt mooi gaat slijten zoals bij mijn huidige, drie jaar oude case.. _/-\o_

• Mrk87
Mijn Nudient hoesje voor de iPhone.13 Pro is binnen inmiddels.

*snip* geen V&A op het forum

[Voor 43% gewijzigd door Daedalus op 24-09-2021 09:33]

• GeorgeMichael
  • Niet online
Mrk87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:17:

[Afbeelding]
Ziet er goed uit. Ik heb ‘m ook besteld, op maandag via de website van Nudient. Hoe lang is ‘ie onderweg geweest?

• Mrk87
GeorgeMichael schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:22:
[...]

Ziet er goed uit. Ik heb ‘m ook besteld, op maandag via de website van Nudient. Hoe lang is ‘ie onderweg geweest?
Maandag verzonden, vandaag binnen.

• Animal
  • Laatst online: 04:31
Mrk87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:17:

[Afbeelding]

*snip*
Niet MagSafe compatible? Ik zie geen ring?

[Voor 32% gewijzigd door Daedalus op 24-09-2021 09:33]

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 17:28
ZiSE schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:34:
[...]

Ik kan elke Anker lader aanbevelen. Ik veel gevallen kleiner en goedkoper dan de originele. Kwaliteit en service is top. Via Amazon. De nano varianten bijvoorbeeld.
Voor alleen telefoon https://www.amazon.nl/Ank...ort-voeding/dp/B07XZ96LCN
Mee eens! Hele goede ervaringen met Anker chargers en kabels.

Het door ZiSE genoemde exemplaar is ook heel fijn voor onderweg, want erg klein.

• GeorgeMichael
  • Niet online
Animal schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:01:
[...]

Dit staat bij de productomschrijving:

Ingebouwde MagSafe-magneten, compatibel met alle MagSafe-producten

Edit:
Oh, je bedoelt waarschijnlijk het transparante hoesje haha. Daar staat dat niet bij.

[Voor 14% gewijzigd door GeorgeMichael op 23-09-2021 22:22]

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:07
Animal schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:01:
[...]

Zie je ook niet, maar zit er wel in. Topcases van Nudient, heb er een voor mijn 12 mini, en nu ook weer voor mijn 13 pro. Totaal geen bulk, lekker minimalistisch, en beschermt zeer goed.

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:48
Nog steeds geen keuze gemaakt qua hoesje. Twijfel qua schokbestendigheid tussen de UAG, Otterbox en Spigen..

Zie dat de Spigen heel vaak verkocht wordt, maar is dat wel een beetje stootbestendig? Deze dan: https://www.spigen.com/co...id?variant=39953524981807

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

• rschutte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-07-2022
Terrie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:26:
Nog steeds geen keuze gemaakt qua hoesje. Twijfel qua schokbestendigheid tussen de UAG, Otterbox en Spigen..

Zie dat de Spigen heel vaak verkocht wordt, maar is dat wel een beetje stootbestendig? Deze dan: https://www.spigen.com/co...id?variant=39953524981807
Tussen welke modellen twijfel je in dit geval? Er zit nogal wat verschil tussen de verschillende modellen wat betreft bescherming en hoe bulky het hoesje is.

• Terrie
rschutte schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:31:
[...]

Tussen welke modellen twijfel je in dit geval? Er zit nogal wat verschil tussen de verschillende modellen wat betreft bescherming en hoe bulky het hoesje is.
UAG:
https://www.urbanarmorgea...es-iphone-13-pro-max-case

Otterbox:
https://www.otterbox.nl/n...-84347.html#sz=35&start=1

Gear4
https://www.coolblue.nl/p...ck-cover-transparant.html

of de spigen ultra hybrid

https://www.spigen.com/co...id?variant=39953524981807

Ik heb nu om mijn 11 al de Plyo zitten: https://www.urbanarmorgea...lyo-series-iphone-11-case

Bevalt erg goed qua stevigheid, want ik heb al 2 jaar dezelfde hoes zonder verkleuringen. Vind hem alleen wel vrij bulky, maar het gevaar is dat mijn telefoon vaak in de sportschool op de grond ligt.. Dan vind ik bijvoorbeeld een Nudient case prachtig, maar dat gaat niet stevig genoeg zijn. Ik kan op safe gaan en weer voor de UAG, maar dus eigenlijk opzoek naar een iets dunner alternatief wat relatief even goed beschermt.

• Micheeels
  • Laatst online: 15-12-2022

Ik ben voor deze combo gegaan. Nu nog een iPhone 13 om erin te stoppen!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:17
Begreep ik dat je bij de apple store ook een screenprotector kan laten plakken? Ik ga mijn iPhone 13 pro vanmiddag ophalen namelijk en zou wel fijn zijn om gelijk protector erop te hebben.

• rschutte
Terrie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:54:
[...]

UAG:
https://www.urbanarmorgea...es-iphone-13-pro-max-case

Otterbox
https://www.otterbox.nl/n...-84347.html#sz=35&start=1

Gear4

of de spigen ultra hybrid

https://www.spigen.com/co...id?variant=39953524981807

Ik heb nu om mijn 11 al de Plyo zitten: https://www.urbanarmorgea...lyo-series-iphone-11-case

Bevalt erg goed qua stevigheid, want ik heb al 2 jaar dezelfde hoes zonder verkleuringen. Vind hem alleen wel vrij bulky, maar het gevaar is dat mijn telefoon vaak in de sportschool op de grond ligt.. Dan vind ik bijvoorbeeld een Nudient case prachtig, maar dat gaat niet stevig genoeg zijn. Ik kan op safe gaan en weer voor de UAG, maar dus eigenlijk opzoek naar een iets dunner alternatief wat relatief even goed beschermt.
Om dit goed te kunnen bekijken heb ik de UAG, de Otterbox en de Spigen er even bij gepakt, helaas had ik de Gear4 case niet tot mijn beschikking.

UAG Plyo:
Rand 5mm dik waarvan 2mm over de voorkant van het toestel valt.
Aan de voorkant van deze hoes zit in de hoeken nog een extra stukje TPU dat over de voorkant van het toestel valt zodat deze er nog steviger in zit.
Knoppen links en rechts steken iets uit zodat je ze goed kunt voelen.

Otterbox Symmetry:

Spigen Ultra Hybrid:
Rand 3mm dik waarvan nauwelijks iets over de voorkant van het toestel valt.
Knoppen steken niet veel uit dus lastiger te voelen waar ze zitten, vooral vindbaar door de inkeping.

Alle bovenstaande hoesjes hebben een harde achterkant, vergelijkbaar met de Plyo die je nu hebt. De Ultra Hybrid is zeker het meest minimalistische hoesje van de 3, maar deze zal je toestel waarschijnlijk ook net iets minder goed beschermen dan de andere 2. De Otterbox en de UAG hoes zijn goed met elkaar te vergelijken, de Otterbox heeft wel iets rondere vormen dan de UAG, die weer iets vierkanter is afgewerkt.

Conclusie:
Voor de beste bescherming kies je de Otterbox of UAG case.
Wil je iets minder bulky dan kun je het beste gaan voor de Spigen Ultra Hybrid.
Daarnaast is zijn de looks van de hoesjes natuurlijk verschillend dus het is ook nog eens een kwestie van smaak.

Hopelijk heb je iets gehad aan het bovenstaande.

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-01 09:42
rschutte schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:26:
[...]

Om dit goed te kunnen bekijken heb ik de UAG, de Otterbox en de Spigen er even bij gepakt, helaas had ik de Gear4 case niet tot mijn beschikking.

UAG Plyo:
Aan de voorkant van deze hoes zit in de hoeken nog een extra stukje TPU dat over de voorkant van het toestel valt zodat deze er nog steviger in zit.

Otterbox Symmetry:

Spigen Ultra Hybrid:
Knoppen steken niet veel uit dus lastiger te voelen waar ze zitten, vooral vindbaar door de inkeping.

Alle bovenstaande hoesjes hebben een harde achterkant, vergelijkbaar met de Plyo die je nu hebt. De Ultra Hybrid is zeker het meest minimalistische hoesje van de 3, maar deze zal je toestel waarschijnlijk ook net iets minder goed beschermen dan de andere 2. De Otterbox en de UAG hoes zijn goed met elkaar te vergelijken, de Otterbox heeft wel iets rondere vormen dan de UAG, die weer iets vierkanter is afgewerkt.

Conclusie:
Daarnaast is zijn de looks van de hoesjes natuurlijk verschillend dus het is ook nog eens een kwestie van smaak.

Ik zie veel mensen met transparante hoesjes. Ik gebruik zelf altijd een zwarte. Hoe houdt zo’n transparant hoesje zich over de tijd? En waarom ooit gekozen voor transparant?
Het lijkt me op zich wel mooi… (nu Spigen Thin Fit zwart besteld als altijd)

• rschutte
basmobiel schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:52:
[...]

Ik zie veel mensen met transparante hoesjes. Ik gebruik zelf altijd een zwarte. Hoe houdt zo’n transparant hoesje zich over de tijd? En waarom ooit gekozen voor transparant?
Transparante hoesjes verkleuren allemaal na verloop van tijd wel iets, hier valt weinig aan te doen. Toch proberen de meeste merken dit tegenwoordig wel zo goed mogelijk te voorkomen door bepaalde materialen te gebruiken. Als je een transparant hoesje van een jaar oud naast een nieuwe houdt, zul je toch zien dat dit wel iets is verkleurt. Als je gewoon dagelijks je eigen transparante hoesje vast houdt zal het wel meevallen hoe erg dit opvalt.

Hele goedkope hoesjes zullen wel sneller gaan verkleuren dan merk hoesjes.

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02 17:01
Gdumme schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:40:
Kleine tip voor mensen die niet vaak een screenprotector plakken, loop na ontvangst met je nieuwe iPhone naar de badkamer, open je doosje en doe de hete kraan aan. (Of beter nog ga even douchen) eenmaal een beetje op temperatuur bereid je je nieuwe plakker voor, en draai je hem niet meer met de plakrand naar boven.

Eenmaal goed voorbereid haal je je witte protectiefolie die vanuit Apple op je telefoon zit eraf, en plak je meteen je screenprotector. Als het goed is dwarrelt er in een stomige badkamer geen stof, en in de cleanroom bij Apple ook niet. 99% kans op stofvrij plakken.

En leg eerst eens je plakker op je toestel om te kijken hoe veel ruimte je over hebt aan alle zijden, dat maakt het uitlijnen bij het uiteindelijke plakken veel handiger. Heb je toch stof op je scherm? Gebruik dan een stukje tape of een sticker om het te verwijderen, een doekje veegt altijd wel iets op het scherm I.m.o.
Goede tip! Heb het dit jaar ook zo gedaan - ondanks de afwegingen (wel of geen hoesje of protector), is hij dus letterlijk maar 2 seconden 'naakt' geweest :) I.c.m. die tegenwoordige 'easyfit' zaken, een fluitje van een cent! (en géén enkel stofje er tussen!)

• Terrie
basmobiel schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:52:
[...]

Vind het zonde als ik een Sierra Blue Iphone koop dat ik daar een hoesje omheen doe en daardoor de telefoon niet meer zie..:)
rschutte schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:26:
[...]

UAG Plyo:

Otterbox Symmetry:

Spigen Ultra Hybrid:

Conclusie:

Ja zeker! Ik ga niet meer voor de UAG, het wordt waarschijnlijk de Otterbox of een alternatief wat ik gevonden heb met 2M val bescherming:

[Voor 65% gewijzigd door Terrie op 24-09-2021 10:55]

• rschutte
Terrie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:54:
[...]

Vind het zonde als ik een Sierra Blue Iphone koop dat ik daar een hoesje omheen doe en daardoor de telefoon niet meer zie..:)

[...]

Ja zeker! Ik ga niet meer voor de UAG, het wordt waarschijnlijk de Otterbox of een alternatief wat ik gevonden heb met 2M val bescherming:
Dan nog even voor de volledigheid, dat hoesje heeft een rand van 3,5mm en daarvan valt ongeveer 1,5mm over het scherm heen. Wat bij dit hoesje verder nog opvalt is dat de rand semi-transparant is. Zie hiervoor onderstaande foto.

• Terrie
rschutte schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:03:
[...]

Dan nog even voor de volledigheid, dat hoesje heeft een rand van 3,5mm en daarvan valt ongeveer 1,5mm over het scherm heen. Wat bij dit hoesje verder nog opvalt is dat de rand semi-transparant is. Zie hiervoor onderstaande foto.

[Afbeelding]
Dat wordt hem dan niet! Moet volledig transparant zijn, thanks _/-\o_

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:29
Wat is jullie ervaring met de originele hoesjes vanuit Apple. Ik heb op 't moment een P20 Pro en wil naar een IPhone 13 Pro overstappen met origineel hoesje.
Wat ik bij mijn huidige telefoon heb, en mij de voorganger de IPhone 6 met hoesjes, is dat de zijkanten beschadigen van de telefoon zelf, omdat er vuil tussen de hoes en telefoon. Hierdoor ontstaan kleine beschadiging puntjes.

Ervaren jullie dit met de 12 hoesjes ook? Of wat kun je hier tegen doen?

• beezjeh
  • Laatst online: 14:55
Indien nog niet voorbij gekomen.

Ik heb een Torras glazen protector en een diamand clear case.
Zeer kwalitatief spul en te krijgen via Amazon.de.

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Vroeger had ik altijd een Bodyguardz full body protector. Een soort screenprotector voor het hele toestel. Transparant, dun en meer grip. Is zoiets nu ook nog van toepassing voor een 13 Max?

• Toppe
  • Nu online
R-utger schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:16:
[...]

Deze gekocht voor zowel de 13 voor vrouwlief als mijn max en heb ze direct geplakt (Douche aan, stoom, achterkant van de protector afgehaald, iPhone beschermlaag los, direct er op) en moet toegeven dat ik echt zeer verbaasd ben over het resultaat. Zit er echt rete strak op. Op beide toestellen.

• R-utger
Toppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:17:
[...]

Deze gekocht voor zowel de 13 voor vrouwlief als mijn max en heb ze direct geplakt (Douche aan, stoom, achterkant van de protector afgehaald, iPhone beschermlaag los, direct er op) en moet toegeven dat ik echt zeer verbaasd ben over het resultaat. Zit er echt rete strak op. Op beide toestellen.
Ik heb hem net zelf ook geïnstalleerd :)
Erg gemakkelijk en het ziet er inderdaad zeer netjes uit.
Over 12 maanden oid maar de andere erop doen mocht het nodig zijn.

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
[...]

Een kind kan de was doen!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:00
Hier de combi Abyss Blue silicon case met de Sierra blue. De spigen align tool was heel handig. En toch ondanks alle voorzorgsmaatregelen een subtiel pluisje onder de screen protector. :+ Naja jammer dan, het doet zijn werk toch wel :)

ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate besteld

• pdavie2311
  • Laatst online: 18:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toch net ook de donkergroene Apple Leather Case besteld om morgen te bekijken. Had de zwarte al, maar die groene ziet er wel mooi uit en past mijns inziens ook wel zeker bij mijn 13 Pro Graphite..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Slingert
Iemand al een Magsafe charger voor in de auto gevonden? De ESR past niet met een hoesje eromheen… camerabump is te groot!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-02 23:22
Slingert schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:12:
Iemand al een Magsafe charger voor in de auto gevonden? De ESR past niet met een hoesje eromheen… camerabump is te groot!
Ik gebruik de MagSafe van Apple met een Brodit houder. Werkt perfect

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:04
Limbeckx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:13:
Begreep ik dat je bij de apple store ook een screenprotector kan laten plakken? Ik ga mijn iPhone 13 pro vanmiddag ophalen namelijk en zou wel fijn zijn om gelijk protector erop te hebben.
Jazeker. De Belkin folie is al jaren mijn favoriet heb hem gelijk weer mee besteld.

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-02 11:29

Dawn

...Sworn to the Dark...

Kacang schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:49:
[...]

Ik gebruik de MagSafe van Apple met een Brodit houder. Werkt perfect
goede tip dit!

moet ik alleen wel een nieuwe aanstekeraansluiting halen :/

Rig: Intel Core i7 8700k, EVGA Z370 FTW, EVGA GTX 1080 FTW2 powered || Phone: Apple iPhone 13 Pro Max 256GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 280k km

• Toppe
  • Nu online
De nieuwe Pro Max in gebruik genomen met de wallet. Was bang dat hij er snel af zou komen als je hem in je zak zou steken maar totaal geen last van. Dat je hem er af kan halen vindt ik wel makkelijk, scheelt ‘s avonds ruimte als je lekker op de bank hangt.

• UnitedJunk
Toppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:28:
De nieuwe Pro Max in gebruik genomen met de wallet. Was bang dat hij er snel af zou komen als je hem in je zak zou steken maar totaal geen last van. Dat je hem er af kan halen vindt ik wel makkelijk, scheelt ‘s avonds ruimte als je lekker op de bank hangt.
Gebruik je verder nog een case, of plakt de wallet direct op je iPhone? Zit zelf ook te twijfelen over de wallet, maar wil wel dat deze nog aan de telefoon zit als ik 'm uit mijn broekzak haal.

• Toppe
  • Nu online
UnitedJunk schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:54:
[...]

Gebruik je verder nog een case, of plakt de wallet direct op je iPhone? Zit zelf ook te twijfelen over de wallet, maar wil wel dat deze nog aan de telefoon zit als ik 'm uit mijn broekzak haal.
Ik gebruik hem op de lerencase. En gebruik hem natuurlijk nog niet heel lang maar tot nu toe is hij er nog niet afgekomen.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:16
De Spigen Ultra Hybrid is er na een dag weer af. Ik vind het een vreselijk log hoekje. Ook lastig te verwijderen. Heb nu last van m’n tengels.

Snel de Clear Case van Apple er weer om gedaan. Much better.

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Dennisweb schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:57:
De Spigen Ultra Hybrid is er na een dag weer af. Ik vind het een vreselijk log hoekje. Ook lastig te verwijderen. Heb nu last van m’n tengels.

Ik heb de liquid air (blauw), maar gaat er ook weer af helaas: De rand rondom / bovenop is net te hoog en te scherp. Dezelfde variant voor de 11 pro liep precies vlak met het scherm van de telefoon, en daarmee prettiger in gebruik.

• basmobiel
renegrunn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:06:
[...]

Ik heb de liquid air (blauw), maar gaat er ook weer af helaas: De rand rondom / bovenop is net te hoog en te scherp. Dezelfde variant voor de 11 pro liep precies vlak met het scherm van de telefoon, en daarmee prettiger in gebruik.
De Spigen Thin Fit hetzelfde… bij 11 Pro geen onder- en bovenrand en nu wel. Bovendien ander materiaal. En onderkant en achterkant scherp, maar dat kan vast worden opgelost met nagelvijltje. Laat hem nog even zitten want weet niet wat anders…

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
basmobiel schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:26:
[...]

De Spigen Thin Fit hetzelfde… bij 11 Pro geen onder- en bovenrand en nu wel. Bovendien ander materiaal. En onderkant en achterkant scherp, maar dat kan vast worden opgelost met nagelvijltje. Laat hem nog even zitten want weet niet wat anders…
Ah dan hoef ik dus niet te bestellen.. Zat al naar duidelijke product shots te zoeken. Snap het ergens ook wel. Design telefoon is ook anders met scherpe rand, dus hoesje moet er iets omheen 'klemmen' denk ik...

• Dennisweb
basmobiel schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:26:
[...]

@renegrunn Hier precies hetzelfde. De achterkant voelt ongemakkelijk scherp en het hele hoesje voelt hoekig aan. Die de onderkant aan de achterzijde is ook niet fijn. Gewoon zwaar oncomfortabel. De Clear Case van Apple voelt wel fijn. Ook al gaan ze snel stuk.

• basmobiel
renegrunn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:33:
[...]

Ah dan hoef ik dus niet te bestellen.. Zat al naar duidelijke product shots te zoeken. Snap het ergens ook wel. Design telefoon is ook anders met scherpe rand, dus hoesje moet er iets omheen 'klemmen' denk ik...
Op de 11 Pro klemde ie aan de zijkanten en nu helemaal rondom. Bovenin lijkt ie ook deels de speaker te bedekken, maar dat is gezichtsbedrog denk ik.
Ik ga denk ik een Nudient bestellen, maar die Is pas maandag hier.

• basmobiel
Dennisweb schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:45:
[...]

@renegrunn Hier precies hetzelfde. De achterkant voelt ongemakkelijk scherp en het hele hoesje voelt hoekig aan. Die de onderkant aan de achterzijde is ook niet fijn. Gewoon zwaar oncomfortabel. De Clear Case van Apple voelt wel fijn. Ook al gaan ze snel stuk.
Ik ga hem denk ik terug sturen. Was een heel fijn hoesje op m’n 8 en 11 maar nu niet meer.

• Inhumanous
Als goed is krijg ik vanochtend mijn 13 pro binnen!! Leren hoesje heb ik inmiddels al,maar zat te twijfelen tussen een screen protector of apple care +.

Uiteindelijk toch maar besloten om voor een screen protector te gaan, aangezien ik mijn telefoon nooit laat vallen, maar geen krasjes op het orginele display wil.

Nu is het zo dat er in Tiel geen amac of apple store zit, wel een KPN vodafone en t-mobile winkel plakken ze hier ook screen protectors en heeft iemand daar ervaringen mee bij de bove genoemde winkels?

Of moet ik toch naar den bosch rijden voor Amac z'n Belkin invisiglass?

• pdavie2311
  • Laatst online: 18:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik bestel al jaren mijn eigen full screenprotectors op Amazon, dus zonder de lelijke Notch uitsparing en deze komen er naar mijn eigen zeggen 100% recht en goed op de iPhone! (ben haast specialist geworden hierin, haha) Prijs rond de 15,- voor 2 stuks! Momenteel zit op mijn 12 Pro, de 2e. Om het half jaar vervang ik hem, weer helemaal fris en dat bevalt uitermate goed.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• basmobiel
pdavie2311 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 09:08:
Ik bestel al jaren mijn eigen full screenprotectors op Amazon, dus zonder de lelijke Notch uitsparing en deze komen er naar mijn eigen zeggen 100% recht en goed op de iPhone! (ben haast specialist geworden hierin, haha) Prijs rond de 15,- voor 2 stuks! Momenteel zit op mijn 12 Pro, de 2e. Om het half jaar vervang ik hem, weer helemaal fris en dat bevalt uitermate goed.
Ik laat ze bij de lokale reparateur plakken, ietsje duurder maar als hij mis plakt of als ze snel stuk gaan worden ze meteen vervangen. Merk dat er meerdere scheuren in zitten en als het goed is in mijn scherm niet…. weet dus niet wat er gebeurt zou zijn zonder screenprotector maar het geeft de indruk dat het mijn scherm heeft beschermd.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dennisweb schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:57:

Ik ga ook stoppen met de Spigen Ultra Hybrid om mijn 13 Pro Max. Opstaande rand aan onderkant scherm irriteert me mateloos met browsen.

• Dennisweb
Azqi schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:13:
[...]

Ik ga ook stoppen met de Spigen Ultra Hybrid om mijn 13 Pro Max. Opstaande rand aan onderkant scherm irriteert me mateloos met browsen.
Juist! Dit was ook een van de grootste irritatiepunten bij mij. Hij valt echt heel erg tegen.

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:40
Nu de 13 Pro eraan zit te komen ben ik eigenlijk opzoek naar een magnetische houder voor in de auto.
Het hoeft niet perse een houder te zijn inc lader, maar dus liefst wel 1 die een sterke magneet heeft en dat hij bij een buitje niet er vanaf valt.

Iemand hier goede ervaringen of tips voor? :)

• reaL_G
  • Laatst online: 16:22
[...]

Is deze notchless?
Product pagina zegt van niet.
Foto paar post onder jouw bericht lijkt van wel?

GiTS

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
reaL_G schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:05:
[...]

Is deze notchless?
Product pagina zegt van niet.
Foto paar post onder jouw bericht lijkt van wel?
Volgens mij zijn beide varianten beschikbaar, heb zelf deze zonder notch (let op: pro, niet max): https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1.

Ben zelf nog op zoek naar een glazen protector voor de achterkant... Ik had dit op de iPhone 12 en vond dat erg fijn, zo zag je er bijna niks van en was toch het hele toestel beschermd zonder lelijke hoesjes. Toestel zag er na een jaar dus ook als nieuw uit. Nu voor de iPhone 13 (pro) kan ik dit nog niet vinden.

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:30
Zijn er anderen die last hebben dat de functie ontgrendel met Apple Watch niet werkt op de 13? Geeft aan dat er geen communicatie is met de watch. Ik denk dat het een bug is want op een oudere iPhone werkt het wel 🤔

Edit: ik zit in het verkeerde topic

[Voor 8% gewijzigd door Jimijames75 op 25-09-2021 13:52]

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:31
Jimijames75 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:16:
Zijn er anderen die last hebben dat de functie ontgrendel met Apple Watch niet werkt op de 13? Geeft aan dat er geen communicatie is met de watch. Ik denk dat het een bug is want op een oudere iPhone werkt het wel 🤔
Ik heb hier ook last van 13 Pro met een S3 watch werkt niet. :)

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:31
Net mijn hoesje opgehaald bij Amac Utrecht langs de A2. Hoesje was overal uitverkocht maar er was er 1 op voorraad dus dan maar een stukje rijden. Heb de Tech21 Evo Clear met magsafe gekocht! superfijn hoesje en maakt het toestel niet gek dik. :)
Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee