• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
WouterL schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:10:
Weet iemand of de 12 pro Max hoezen passen op de 13 pro Max? Kan hier geen sluitend antwoord op vinden,
De cameramodule van de 13 Pro Max is een fractie groter, dus ga er maar vanuit dat het niet gaat passen.

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:42
WouterL schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:10:
Weet iemand of de 12 pro Max hoezen passen op de 13 pro Max? Kan hier geen sluitend antwoord op vinden,
Nee, de 13 is dikker waardoor deze niet passen. Let op: Dit is wat ik lees online (en wat mij persoonlijk dan ook wel logisch lijkt) maar kan hier natuurlijk geen antwoord vanuit eigen ervaring over geven.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:39
Erg jammer dat er geen saddle brown leather case voor de 13 pro max verkrijgbaar is. Al jaren is dat mn go to kleur! De rest is allemaal geverfd leer en gaat heel lelijk weren. De saddle brown krijgt een mooie patina na een paar maanden. De geverfde worden alleen maar lelijk.

Erg jammer!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 17:53

Niek_1981

Think Different.

Furrr schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 16:22:
Erg jammer dat er geen saddle brown leather case voor de 13 pro max verkrijgbaar is. Al jaren is dat mn go to kleur! De rest is allemaal geverfd leer en gaat heel lelijk weren. De saddle brown krijgt een mooie patina na een paar maanden. De geverfde worden alleen maar lelijk.

Erg jammer!
Zou dat Goudbruin leren hoesje niet ongeveer hetzelfde zijn?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• syltheboy
  • Niet online
Azmodann schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:56:
Zojuist het groene lederen hoesje ontvangen.

Op de fotos zie je de 12pro max en het hoesje van de 13pro max, het camera eiland is niet echt veel groter.
Ik had veel groter verwacht.

Alle knoppen (volume, stille modus, aan/uit) komen helemaal overeen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
@WouterL Hier kun je zien dat de uitsparing groter is voor de cameramodule.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:39
Niek_1981 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:29:
[...]

Zou dat Goudbruin leren hoesje niet ongeveer hetzelfde zijn?
Helaas niet!
Redelijk wat op z’n OCD’s onderzoek gedaan met de beschikbare info op het internet. En het komt eerder bij oker dan bruin in de buurt. Verder is ook dat hoesje geverfd..

Hopelijk gaat Apple nog leveren 🤞🏽

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:57

Fab1Man

Live life to the fullest

Na 3 jaar de iPhone XS Max te hebben gebruikt kan ik eindelijk de overstap maken naar de iPhone 13 Pro Max. Ik ben al jaren trouwe klant van Vaja Cases. Ik heb voor de XS Max 3 jaar hetzelfde hoesje gebruikt en zojuist eenzelfde variant voor de 13 besteld, een merk dat ik maar weinig voorbij zie komen bij Tweakers:
https://row.vajacases.com...fe?variant=39544042487905
Weet iemand hoe de nieuwe Wallet werkt, zit daar een “AirTag” in? Of is het meer dat de iPhone herkend dat er geen Wallet op de telefoon aanwezig is als je van huis gaat?

Dat tweede vind ik persoonlijk maar beperkt handig maar dat eerste des te meer, ik ben mijn Wallet regelmatig kwijt namelijk.

[Voor 4% gewijzigd door Donstil op 18-09-2021 20:41]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:17
Donstil schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:40:
Weet iemand hoe de nieuwe Wallet werkt, zit daar een “AirTag” in? Of is het meer dat de iPhone herkend dat er geen Wallet op de telefoon aanwezig is als je van huis gaat?

Dat tweede vind ik persoonlijk maar beperkt handig maar dat eerste des te meer, ik ben mijn Wallet regelmatig kwijt namelijk.
Volgens mij kan je enkel de plaats zien waar je het laatst je wallet van je iphone hebt gedaan.
Dus niet als je daarna bv je wallet verplaatst naar een andere plaats.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:25
Azmodann schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:56:
[...]

Volgens mij kan je enkel de plaats zien waar je het laatst je wallet van je iphone hebt gedaan.
Klopt helemaal, net als de airpods. (Die geven ook enkel de locatie aan waar de het laatste gebruikt zijn. Volgens mij)

Je kunt daarvoor geen reminders instellen zoals voor de airtags.

[Voor 21% gewijzigd door TheKerremenke op 18-09-2021 21:18]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Azmodann schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:56:
[...]

Ah beetje zoals met het parkeren van je auto zeg maar.
Dat zou opzich een prima tussenweg zijn, dan laat ik hem in ieder geval niet ergens liggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Pepppie
  • Niet online
Iemand de originele hoesjes van Apple al goedkoper gevonden dan 51 euro (Amac met ING korting)?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 16:25

Chiron

Moderator Tweakers Discord
R-utger schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:22:
Waarom nemen mensen een screen protector met zo’n hap eruit voor de notch?
Ik vind dit er veel strakker uitzien.

[Afbeelding]
Met mijn iphone 11 had ik ook eerst een edge to edge cover van spigen maar ik vond de randen heel irritant, en ook kwetsbaar. De cover van spigen met de ‘hap’ eruit sluit aan de randen veel beter aan zodat je niet een opstaand randje hebt wat uitsteekt over een case (mijn latercase is echt heel dun). Ben benieuwd hoe dat nu gaat met de iphone 12 en 13, is het glas nu weer vlak of buigt het ook af aan de randen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

Dawn

...Sworn to the Dark...

Pepppie schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:27:
Iemand de originele hoesjes van Apple al goedkoper gevonden dan 51 euro (Amac met ING korting)?
ik zie op de ING pagina van Amac anders nog geen iPhone 13 hoesjes e.d. staan; hoe heb je dat gedaan?

Rig: Intel Core i7 8700k, EVGA Z370 FTW, EVGA GTX 1080 FTW2 powered || Phone: Apple iPhone 13 Pro Max 256GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 280k km

• Pepppie
  • Niet online
Dawn schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:42:
[...]

ik zie op de ING pagina van Amac anders nog geen iPhone 13 hoesjes e.d. staan; hoe heb je dat gedaan?
In de winkel kunnen ze het voor je bestellen, net als de iPhone trouwens!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

Dawn

...Sworn to the Dark...

ah vandaar!
volgend weekend maar eens naar de shop gaan als ik tijd heb.
twijfel over de paarse of het zwarte leren hoesje momenteel, toestel heb ik via T-Mobile al in bestelling staan :)

Rig: Intel Core i7 8700k, EVGA Z370 FTW, EVGA GTX 1080 FTW2 powered || Phone: Apple iPhone 13 Pro Max 256GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 280k km

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-01 21:08
Ik vind de leren cover zeer fraai. De reden waarom ik twijfel is omdat die wellicht zo ‘bulky’ gaat worden.

Zijn er mensen die bijvoorbeeld een 12 met dit hoesje hadden en hun ervaring willen delen?

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:34
Ik heb de iPhone 13 mini besteld. Na jaren Android (laatste twee waren Oneplus modellen) weer een keertje Apple. Mijn eerste smartphone was de 3GS :) .

Nu mij een beetje aan het verdiepen in MagSafe en ik ben op zoek naar een mooie desktop oplossing.
De Belkin 3-1 is erg mooi (€149,-) maar ik heb (nog ;) )geen Apple smartwatch.
Voor alleen de smartphone heeft Belkin ook een mooi model: https://www.belkin.com/nl/p/WIB002vfWH/
Op Amazon zie ik veel modellen maar vaak van dubieuze Chinese makelij.

Wat hebben jullie op bureau of nachtkastje staan?

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-01 21:08
Latercase besteld! :)

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:20
De midnight leather case voor de 13 Pro.

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat kers hoesje is trouwens ook wel echt een mooie kleur.

Helaas ben ik zelf uiteindelijk toch voor de Sierra Blue gegaan in plaats van de grafiet en daar past deze niet echt bij, dus de kers gaat terug.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:09
Mooi, ik krijg m dinsdag binnen. Ik ben benieuwd :)

XXXVI

• Y451N
ephymerous schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:10:
[...]

Mooi, ik krijg m dinsdag binnen. Ik ben benieuwd :)
Ik vind 'm erg mooi!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:38
Die leather case ziet er goed uit zeg! Wel prijzig als je die combineert met een pashouder. Zit je al aan 2x 65.
Heeft iemand ervaring met de V3 hoesjes van Nudient? Zien er erg mooi uit op de afbeeldingen maar vraag me af hoeveel bescherming ze bieden. Heb tot nu altijd transparante hoesjes gehad, ook dunne en die hebben toch wel een ‘bumper’ op de hoeken. En die bumper heb ik toch wel eens nodig gehad.

• fjnijman
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09-2022
Is er ergens een transparante case te vinden voor de iPhone 13 Pro waarbij als je de iPhone plat op tafel legt, hij ook plat is, en niet schuin op tafel ligt door de camera bump?

Ik kan dit nergens vinden.

• ExNomenDei
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:02
Freaky Max schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:51:
Ik heb de iPhone 13 mini besteld. Na jaren Android (laatste twee waren Oneplus modellen) weer een keertje Apple. Mijn eerste smartphone was de 3GS :) .

Nu mij een beetje aan het verdiepen in MagSafe en ik ben op zoek naar een mooie desktop oplossing.
De Belkin 3-1 is erg mooi (€149,-) maar ik heb (nog ;) )geen Apple smartwatch.
Voor alleen de smartphone heeft Belkin ook een mooi model: https://www.belkin.com/nl/p/WIB002vfWH/
Op Amazon zie ik veel modellen maar vaak van dubieuze Chinese makelij.

Wat hebben jullie op bureau of nachtkastje staan?
Ik heb een originele MagSafe lader, en een https://www.amazon.nl/Sto...WH/ref=sr_1_9?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=magsafe+stand&qid=1632124942&sr=8-9 er om heen zodat het een dock wordt. Ik heb nog geen Magsafe telefoon (die komt vrijdag), maar in theorie bevalt me dit goed qua vorm en functie, en het is de beste draadloze oplader voor iPhones.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:22
Slingert schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:47:
Die leather case ziet er goed uit zeg! Wel prijzig als je die combineert met een pashouder. Zit je al aan 2x 65.
Heeft iemand ervaring met de V3 hoesjes van Nudient? Zien er erg mooi uit op de afbeeldingen maar vraag me af hoeveel bescherming ze bieden. Heb tot nu altijd transparante hoesjes gehad, ook dunne en die hebben toch wel een ‘bumper’ op de hoeken. En die bumper heb ik toch wel eens nodig gehad.
Gebruik al een jaar naar tevredenheid Nudient Cases. Ook nu weer besteld. Heeft mijn telefoon ook een aantal keren gered van beschadigingen. Dus de hoekjes zijn wel effectief.

[Voor 7% gewijzigd door Mrk87 op 20-09-2021 11:03]

• Pepppie
  • Niet online
Iemand een 'echte' foto van de Abyss-blauwe of de IJsblauwe cover van Apple?

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-01 22:26
Ik heb zojuist de Spigen Liquid Air Armor voor m'n 13 Pro aangeschaft. Moeders heeft een 12 met het doorzichtige hoesje van Apple, maar die vind ik echt te bulky.

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Pepppie schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:47:
Iemand een 'echte' foto van de Abyss-blauwe of de IJsblauwe cover van Apple?
Hier Abyss blauw:
Ophidian schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:44:
Hier is de Apple Silicon case Abyss-blauw inmiddels binnen. Normaal heb ik de Spigen variant, maar merk dat ik nu al 3 iPhones (iphone 5, 7, XR) gehad heb waarbij er stofjes in komen en uiteindelijk de hoeken vol met butsjes zitten. Eens kijken of dit nu beter gaat.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

• Pepppie
  • Niet online
Dank! Die had ik compleet gemist :)

Erg benieuwd naar de IJsblauwe, de Abyss iets te groen naar mijn smaak.

• GeorgeMichael
  • Niet online
Ik heb op basis van dit filmpje de Abyss blauw besteld:

YouTube: iPhone 13 and iPhone 13 Pro Cases with MagSafe - Unboxing and Everyt...

• fjnijman
Ik wil kiezen voor de Spigen screenprotector, alleen kan niet kiezen tussen deze twee:

Spigen GlastR iPhone 13 / iPhone 13 Pro glazen screenprotector
https://www.appelhoes.nl/...13-Glazen-screenprotector

Spigen Full Cover iPhone 13 / iPhone 13 Pro glazen screenprotector:

Wat raden jullie aan?
Enige verschil is de bescherming van de "notch" en de zijkant van het scherm.

[Voor 3% gewijzigd door fjnijman op 20-09-2021 11:47]

• SaURoN
  • Niet online
fjnijman schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:45:
Ik wil kiezen voor de Spigen screenprotector, alleen kan niet kiezen tussen deze twee:

Wat raden jullie aan?
Ben zelf voor de eerste gegaan (niet edge to edge) . De edge to edge wil nog wel eens problemen geven bij sommige hoesjes (Loopt stukje verder door) dus dan drukt het hoesje de scherm protector weer los na verloop van tijd.

Het is wel mooier dat de notch ook beschermt is.

Net wat je zelf wil/zoekt uiteindelijk

• fjnijman
SaURoN schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:54:
[...]

Ben zelf voor de eerste gegaan (niet edge to edge) . De edge to edge wil nog wel eens problemen geven bij sommige hoesjes (Loopt stukje verder door) dus dan drukt het hoesje de scherm protector weer los na verloop van tijd.

Het is wel mooier dat de notch ook beschermt is.

Net wat je zelf wil/zoekt uiteindelijk
Ik ben van plan om in ieder geval de Liquid Crystal case te nemen van Spigen.
Lijkt me dat dat wel pas met de edge to edge screenprotector van hetzelfde merk.
Denk dat mijn keuze meer dan gaat naar de edge to edge screenprotector.
Is wel het proberen waard.

Thanks voor de info in ieder geval :)

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 20:01
Ik heb op elke iPhone tot nu toe door Amac een Belkin laten plakken: https://www.amac.nl/servi...creenprotector-aanbrengen. Kost wat, maar ik heb maar 1 goede hand en zo zit hij altijd perfect en zonder luchtbelletjes. (13 besteld (T-Mobile via mobiel.nl))

Kanttekening: De Belkin plakker op mijn 12 Pro Max had binnen 2 weken een barst. Ik vraag me af of dat komt omdat het zo'n groot ding is, of omdat ik hem in broekzak soms met sleutels had.

[Voor 26% gewijzigd door Doane op 20-09-2021 12:47]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 22:45
Twijfel erg aan de Spigen Ultra Hybrid Mag en de Apple magsafe cover ( helaas zijn bijna alle kleuren uitverkocht).

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:32
(jarig!)
fjnijman schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:45:

Wat raden jullie aan?
Ik zit te kijken naar Belkin en kom nu ook PanzerGlass, InvisibleShield en Azuri tegen. Kies jij voor een specifieke reden voor Spigen?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• SaURoN
  • Niet online
fjnijman schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:16:
[...]

Ik ben van plan om in ieder geval de Liquid Crystal case te nemen van Spigen.
Lijkt me dat dat wel pas met de edge to edge screenprotector van hetzelfde merk.
Denk dat mijn keuze meer dan gaat naar de edge to edge screenprotector.
Is wel het proberen waard.

Thanks voor de info in ieder geval :)
Meestal passen de hoesjes erwel op dan, zou wel even op de spigen site kijken die geven bij hun eigen cases / screenprotectors meestal wel aan dat het werkt of niet.

• fjnijman
Toppe schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:43:
[...]

Ik zit te kijken naar Belkin en kom nu ook PanzerGlass, InvisibleShield en Azuri tegen. Kies jij voor een specifieke reden voor Spigen?
In het verleden heb ik een hele goeie ervaring mee gehad.
Sinds de iPhone 3G al.

Eigenlijk gebruik ik geen andere sinds die tijd.

• Toppe
(jarig!)
fjnijman schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:45:
[...]

In het verleden heb ik een hele goeie ervaring mee gehad.
Sinds de iPhone 3G al.

Eigenlijk gebruik ik geen andere sinds die tijd.
Plak je ze ook zelf? En is dat ook beetje zelf te doen?Voor die paar euro kan ik ‘t wel proberen :)

• fjnijman
Toppe schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:53:
[...]

Plak je ze ook zelf? En is dat ook beetje zelf te doen?Voor die paar euro kan ik ‘t wel proberen :)
Plak ze zelf. Je moet wel geduld hebben.
Als het niet lukt, heb je altijd een tweede kans, aangezien het bijna altijd een 2-pack is. :)

Tegenwoordig heb je bij Spigen allemaal hulpmiddelen om het makkelijker te maken, zoals EZ Fit en Align.
Kijk maar op appelhoes.nl.

[Voor 15% gewijzigd door fjnijman op 20-09-2021 13:10]

• soldiercow
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-09-2021
fjnijman schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:37:
Is er ergens een transparante case te vinden voor de iPhone 13 Pro waarbij als je de iPhone plat op tafel legt, hij ook plat is, en niet schuin op tafel ligt door de camera bump?

Ik kan dit nergens vinden.
De Spigen Ultra Hybrid heeft dit volgens mij

• fjnijman
soldiercow schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:23:
[...]

De Spigen Ultra Hybrid heeft dit volgens mij
Daar zat ik ook naar te kijken, aangezien hij aan de onderkant nog een verhoging heeft, maar niet genoeg om te compenseren voor de camera bump.
Ik denk dat ik toch wel voor de Spigen Ultra Hybrid ga.
Dat lijkt de enige die het dichtst in de buurt komt.

Het verbaast me trouwens wel dat niet veel meer mensen hier vragen over hebben.
Lijkt me wel erg vervelend als je je iPhone op tafel legt en hij is niet plat maar schuin.

[Voor 16% gewijzigd door fjnijman op 20-09-2021 14:36]

• soldiercow
fjnijman schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:27:
[...]

Daar zat ik ook naar te kijken, aangezien hij aan de onderkant nog een verhoging heeft, maar niet genoeg om te compenseren voor de camera bump.
Ik denk dat ik toch wel voor de Spigen Ultra Hybrid ga.
Dat lijkt de enige die het dichtst in de buurt komt.

Het verbaast me trouwens wel dat niet veel meer mensen hier vragen over hebben.
Lijkt me wel erg vervelend als je je iPhone op tafel legt en hij is niet plat maar schuin.
Ja leek mij ook heel irritant. De case heeft verhoginkjes in de drie overige hoeken.
Het wiebelen is minimaal als ik onderstaande video bekijk op 6:11 (ik ga er voor het gemak even vanuit dat de case qua hoeveelheid wiebelen niet verschilt tussen de 12 en 13)
YouTube: iPhone 12 & 12 Pro Spigen Ultra Hybrid Case Review - Crystal Clear W...

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-01 10:12
Vorige week de Iphone 13 pro max 128GB Sierra Blue besteld bij Mobiel.nl. Nu weer aan het kijken voor een hoesje, maar eigenlijk was ik erg fan van de UAG cover die nu ook op mijn 11 zit. Dit was destijds een clear cover en is nog steeds niet verkleurd en mijn telefoon is nog in 100% nieuwstaat. Nu vond ik voor de 13 pro max ook een nieuwe variant, maar deze lijkt niet erg populair op de normale websites. Zijn er nog ECHT goede alternatieven die niet verkleuren en echt stootvast zijn?
https://www.urbanarmorgea...es-iphone-13-pro-max-case

Anders bestel ik gewoon weer deze UAG cover en weet ik dat ik goed zit. Daarnaast zijn er mensen die ervaring hebben met een screenprotector met privacy filter?

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

• fjnijman
soldiercow schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:48:
[...]

Ja leek mij ook heel irritant. De case heeft verhoginkjes in de drie overige hoeken.
Het wiebelen is minimaal als ik onderstaande video bekijk op 6:11 (ik ga er voor het gemak even vanuit dat de case qua hoeveelheid wiebelen niet verschilt tussen de 12 en 13)
YouTube: iPhone 12 & 12 Pro Spigen Ultra Hybrid Case Review - Crystal Clear W...
Ik moet je wel teleurstellen.
De camera bump van de iPhone 13 is niet vergelijkbaar met die van de iPhone 12.
Op deze onderstaande pagina's heb je een foto staan van de onderkant gekeken. Daar zie je toch echt dat de camera bump nog uitsteekt bij de iPhone 13 als de case erop zit..
Dus het lijkt me dat hij nog steeds wiebelt.

iPhone 13:
https://www.spigen.com/co...id?variant=39967236653103

iPhone 12:
https://www.spigen.com/co...id?variant=32590882308143

• Pepppie
  • Niet online
Voor diegene die ook opzoek waren naar de 'echte' kleuren van de hoesjes; bekijk even dit filmpje op YouTube.

• soldiercow
fjnijman schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:53:
[...]

Ik moet je wel teleurstellen.
De camera bump van de iPhone 13 is niet vergelijkbaar met die van de iPhone 12.
Op deze onderstaande pagina's heb je een foto staan van de onderkant gekeken. Daar zie je toch echt dat de camera bump nog uitsteekt bij de iPhone 13 als de case erop zit..
Dus het lijkt me dat hij nog steeds wiebelt.

iPhone 13:
https://www.spigen.com/co...id?variant=39967236653103

iPhone 12:
https://www.spigen.com/co...id?variant=32590882308143
Excuus excuus je hebt gelijk. Het hoogteverschil tussen de camerabump en het verhoogde hoekrandje is zelfs dermate groot dat ze bijna net zo goed dat verhoogde hoekrandje hadden kunnen weglaten.

• fjnijman
soldiercow schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:59:
[...]

Excuus excuus je hebt gelijk. Het hoogteverschil tussen de camerabump en het verhoogde hoekrandje is zelfs dermate groot dat ze bijna net zo goed dat verhoogde hoekrandje hadden kunnen weglaten.
Mja, hij wiebelt dan wel minder erg dan bij de Liquid Crystal case van Spigen voor de iPhone 13 waar hij helemaal is weggelaten.
Dus dan maar voor de Ultra Hybrid Crystal case gaan denk ik..

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:38
fjnijman schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:01:
[...]

Mja, hij wiebelt dan wel minder erg dan bij de Liquid Crystal case van Spigen voor de iPhone 13 waar hij helemaal is weggelaten.
Dus dan maar voor de Ultra Hybrid Crystal case gaan denk ik..
Ik heb de Spigen Ultra Hybrid met magsafe hier liggen en de rand om te camera is een stuk dikker dan de hoeken. Wel ligt het recht omdat de camerarand tot over de helft komt van het hoesje. Hoe stabiel dit is met telefoon erin weet ik natuurlijk vrijdag pas.

• fjnijman
Slingert schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:08:
[...]

Ik heb de Spigen Ultra Hybrid met magsafe hier liggen en de rand om te camera is een stuk dikker dan de hoeken. Wel ligt het recht omdat de camerarand tot over de helft komt van het hoesje. Hoe stabiel dit is met telefoon erin weet ik natuurlijk vrijdag pas.
Precies, dat dacht ik ook. Ik krijg hem ook vrijdag.
Maar ik vrees wel dat als je een beetje druk linksonder op het scherm geeft, hij gaat wiebelen.

• DonRoger
Zit ook nog te twijfelen tussen de Apple, Anker en Xtorm magsafe powerbank. Welke kunnen jullie mij aanraden?

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-01 14:00
Mrk87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:44:
[...]

Gebruik al een jaar naar tevredenheid Nudient Cases. Ook nu weer besteld. Heeft mijn telefoon ook een aantal keren gered van beschadigingen. Dus de hoekjes zijn wel effectief.
Yep, ik ook! Prima hoesjes en hebben ook gewoon MagSafe ondersteuning. Ik ben zelf ook erg te spreken over de Edge to Edge Screenprotectors van ze. Je ziet bijna niet dat er een protector op je scherm zit.

Canon EOS R | EF 16-35 f/4.0 | RF 24-105 f/4.0 | RF 70-200 f/2.8 | EF 50 F/1.8 | Instagram

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:03
Animal schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:58:
[...]

Iemand hier ervaring mee? Ze hebben mooie accessoires
Kleine bump:)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Aparte vraag wellicht maar kan je met een hoesje de “uitstekende” 3e wel goed op een vlakke ondergrond leggen?

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19:50
Ik heb nu nog een iPhone 6s dus vandaar dat ik totaal niet op de hoogte ben.. Überhaupt een leek.

Afgelopen vrijdag heb ik de iPhone 13 Pro besteld. Deze wordt alleen met een kabel en zonder een adapter geleverd. Klopt het dat ik deze kabel niet kan aansluiten op de standaard adapter bij een iPhone 6s?

Ik heb sinds een jaar een 16 inch Macbook. Kan de iPhone 13 kabel op die oplaadadapter aangesloten worden of is die lader te zwaar en daarom slecht voor je telefoon?

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:57

Fab1Man

Live life to the fullest

AlterBridge schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:33:
Ik heb nu nog een iPhone 6s dus vandaar dat ik totaal niet op de hoogte ben.. Überhaupt een leek.

Afgelopen vrijdag heb ik de iPhone 13 Pro besteld. Deze wordt alleen met een kabel en zonder een adapter geleverd. Klopt het dat ik deze kabel niet kan aansluiten op de standaard adapter bij een iPhone 6s?

Ik heb sinds een jaar een 16 inch Macbook. Kan de iPhone 13 kabel op die oplaadadapter aangesloten worden of is die lader te zwaar en daarom slecht voor je telefoon?
Bij de 13 Pro zit een usb-c naar lightning kabel, deze zal niet in de oplader passen van de 6s. Echter, de kabel + oplader die je van je 6s hebt werken prima met de 13 Pro.
De usb-c kabel kun je echter wel op je MacBook aansluiten, iets dat je met de oude 6s kabel dan weer niet kan zonder dongle. Tevens kun je de oplader van je MacBook zelf gebruiken, qua wattage regelt je iPhone dat helemaal, dus niks om je zorgen over te maken.

• AlterBridge
Fab1Man schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:57:
[...]

Bij de 13 Pro zit een usb-c naar lightning kabel, deze zal niet in de oplader passen van de 6s. Echter, de kabel + oplader die je van je 6s hebt werken prima met de 13 Pro.
De usb-c kabel kun je echter wel op je MacBook aansluiten, iets dat je met de oude 6s kabel dan weer niet kan zonder dongle. Tevens kun je de oplader van je MacBook zelf gebruiken, qua wattage regelt je iPhone dat helemaal, dus niks om je zorgen over te maken.
Oke top, bedankt voor je complete antwoord :) !

Als hoesje overweeg ik nu de Mujjo Leather Wallet met gratis screen protector.

https://www.appelhoes.nl/...Phone-13-Pro-hoesje-Zwart

Ik zie goede recensies op o.a. iCulture, maar hij was hier nog niet genoemd. Ik ben vooral benieuwd of de pashouder goed strak is/blijft, maar kan er niet iets negatiefs over vinden. Wil daar bijvoorbeeld mijn rijbewijs in kwijt. Daarnaast eindelijk leren hoe je mobiel kunt betalen bij de pin kassa en ik hoef geen portemonnee meer bij me te dragen O-) Iemand ervaring met Mujjo?

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-01 09:42
Ik ga altijd voor een zo dun mogelijke case. Op mijn iPhone 11 Pro had ik een Spigen Thin Fit. Perfecte case doordat ie superlicht en superdun is, maar wel een randje heeft voor bescherming van zowel camera's als het scherm zelf. En in de hoeken goed beschermd, heeft mijn telefoon al paar keer beschermd tegen een val :|

Heb nu weer een Spigen Thin Fit besteld. Dat hoesje is wel veranderd, de boven- en onderkant zijn nu helemaal gesloten en de knoppen zitten achter een hoesknopje (is dat een woord?). Ben benieuwd, heb hem al hier thuis liggen.

• GeorgeMichael
  • Niet online
basmobiel schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:15:
Ik ga altijd voor een zo dun mogelijke case. Op mijn iPhone 11 Pro had ik een Spigen Thin Fit. Perfecte case doordat ie superlicht en superdun is, maar wel een randje heeft voor bescherming van zowel camera's als het scherm zelf. En in de hoeken goed beschermd, heeft mijn telefoon al paar keer beschermd tegen een val :|

Heb nu weer een Spigen Thin Fit besteld. Dat hoesje is wel veranderd, de boven- en onderkant zijn nu helemaal gesloten en de knoppen zitten achter een hoesknopje (is dat een woord?). Ben benieuwd, heb hem al hier thuis liggen.
Die ziet er ook leuk uit. Helaas is de Navy Blue op de Spigen-website uitverkocht en in Nederland kan ik alleen de zwarte vinden.

• Toppe
(jarig!)
AlterBridge schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:05:
[...]

Oke top, bedankt voor je complete antwoord :) !

Als hoesje overweeg ik nu de Mujjo Leather Wallet met gratis screen protector.

https://www.appelhoes.nl/...Phone-13-Pro-hoesje-Zwart

Ik zie goede recensies op o.a. iCulture, maar hij was hier nog niet genoemd. Ik ben vooral benieuwd of de pashouder goed strak is/blijft, maar kan er niet iets negatiefs over vinden. Wil daar bijvoorbeeld mijn rijbewijs in kwijt. Daarnaast eindelijk leren hoe je mobiel kunt betalen bij de pin kassa en ik hoef geen portemonnee meer bij me te dragen O-) Iemand ervaring met Mujjo?
Ik heb een Mujjo en het is echt m’n slechtste hoesje ooit. Die pasjes blijven echt goed zitten, maar de rest laat zo los.

Leer op de hoeken is weg, hoesje breekt zodra je hem uit het hoesje wilt halen, dat leren stuk naast de camera laat los (stiksels) en echt bescherming voorop biedt hij niet.

iPhone wordt normaal gebruikt. Geen gekke werkzaamheden of hele strakke broeken. Met regelmaat even in de bijenwas gezet om hem weer lekker ‘fris’ te krijgen. Heb dit hoesje niet langer of anders gebruikt dan al min voorgaande hoesjes. De leren hoesjes van Apple zelf zagen er na een jaar altijd nog heel netjes uit.

Dit is dat stukje ‘naast de camera’. Laten plakken door de schoenmaker. Die vroeg zich al hardop af waarom dit niet eerst gelijmd is en daarna gestikt. Dan was hij gegarandeerd niet los gekomen.

Onderkant, ook hier slijt het leer gewoon weg.

En of je het toestel via links, rechts, onder of boven er als eerst insteekt: Dit zijn twee hele zwakke plekken. Het stukje bij de aan/uit schakelaar van het geluid is maximaal 3mm dik. Veel te dun.

[Voor 53% gewijzigd door Toppe op 21-09-2021 11:22]

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Ik heb net deze kunnen bestellen bij Coolblue, volgens mij waren er niet veel op voorraad, want hij was al snel weer uitverkocht.

Apple iPhone 13 Pro Back Cover met MagSafe Ijsblauw

• basmobiel
GeorgeMichael schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:37:
[...]

Die ziet er ook leuk uit. Helaas is de Navy Blue op de Spigen-website uitverkocht en in Nederland kan ik alleen de zwarte vinden.
GSMpunt heeft hem in de pre-order... (komt ie wellicht paar dagen te laat):
https://www.gsmpunt.nl/ho...ro-ultra-dun-hoesje-blauw

• GeorgeMichael
  • Niet online
basmobiel schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:01:
[...]

GSMpunt heeft hem in de pre-order... (komt ie wellicht paar dagen te laat):
https://www.gsmpunt.nl/ho...ro-ultra-dun-hoesje-blauw
Bedankt, heb 'm besteld :)

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-01 08:09
Wel jammer dat het hoesje geen magsafe heeft.

• DonRoger
Bulletdodger schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:58:
Ik heb net deze kunnen bestellen bij Coolblue, volgens mij waren er niet veel op voorraad, want hij was al snel weer uitverkocht.

Apple iPhone 13 Pro Back Cover met MagSafe Ijsblauw

[Afbeelding]
Daar zat ik gisteren ook voor te kijken, past goed bij de Sierra Blue. Was gisteren ook uitverkocht, dus heb de zwarte maar gekocht. Ik zie dat ik niet langer had moeten wachten, alles is nu uitverkocht :P Over een paar maandjes de ijsblauwe maar eens aanschaffen, dat heeft ook geen haast. Zit nu te kijken welke MagSafe accessoires handig zijn.

• Toppe
(jarig!)
DonRoger schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:42:
[...]

Daar zat ik gisteren ook voor te kijken, past goed bij de Sierra Blue. Was gisteren ook uitverkocht, dus heb de zwarte maar gekocht. Ik zie dat ik niet langer had moeten wachten, alles is nu uitverkocht :P Over een paar maandjes de ijsblauwe maar eens aanschaffen, dat heeft ook geen haast. Zit nu te kijken welke MagSafe accessoires handig zijn.
Verder dan de wallet ben ik nog niet gekomen. Een lader is leuk maar geen voordeel tenopzichte van bestaande Qi laders op het sneller laden na maar ‘s nachts niet nodig :)

• DonRoger
Toppe schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:56:
[...]

Verder dan de wallet ben ik nog niet gekomen. Een lader is leuk maar geen voordeel tenopzichte van bestaande Qi laders op het sneller laden na maar ‘s nachts niet nodig :)
Is die wallet een fijne vervanger voor de normale pashouder? Ik zat ook te kijken om een aantal magsafe laders aan te schaffen, maar misschien eerst gewoon 1tje aanschaffen om te kijken of 't iets is.

Die powerbank lijkt me wel wat, maar om nu in een keer alles aan te schaffen is een beetje te veel van het goede. :9

• AlterBridge
Toppe schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:08:
[...]

Ik heb een Mujjo en het is echt m’n slechtste hoesje ooit. Die pasjes blijven echt goed zitten, maar de rest laat zo los.

Leer op de hoeken is weg, hoesje breekt zodra je hem uit het hoesje wilt halen, dat leren stuk naast de camera laat los (stiksels) en echt bescherming voorop biedt hij niet.

iPhone wordt normaal gebruikt. Geen gekke werkzaamheden of hele strakke broeken. Met regelmaat even in de bijenwas gezet om hem weer lekker ‘fris’ te krijgen. Heb dit hoesje niet langer of anders gebruikt dan al min voorgaande hoesjes. De leren hoesjes van Apple zelf zagen er na een jaar altijd nog heel netjes uit.

Knip
Bedankt Toppe! Goed dat ik even heb gewacht op de reacties hier. Dat ziet er namelijk niet best uit..

De leren hoes van Apple is dan wel mooi. Maarja, die heeft volgens mij geen opening meer voor mijn iPhone 6 oplaadkabel :| Dure dingen die Magsafe producten.

• Toppe
(jarig!)
AlterBridge schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:10:
[...]

Bedankt Toppe! Goed dat ik even heb gewacht op de reacties hier. Dat ziet er namelijk niet best uit..

De leren hoes van Apple is dan wel mooi. Maarja, die heeft volgens mij geen opening meer voor mijn iPhone 6 oplaadkabel :| Dure dingen die Magsafe producten.
Mijn 13 Pro Max hoesje heeft gewoon een lighting opening hoor :)

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:25
DonRoger schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:06:
[...]

Is die wallet een fijne vervanger voor de normale pashouder? Ik zat ook te kijken om een aantal magsafe laders aan te schaffen, maar misschien eerst gewoon 1tje aanschaffen om te kijken of 't iets is.

Die powerbank lijkt me wel wat, maar om nu in een keer alles aan te schaffen is een beetje te veel van het goede. :9
Gewoon stapsgewijs. Af en toe Amazon ofzo in de gaten houden voor de betere aanbiedingen. Hier staat de teller op 1 MagSafe Wallet, 1 MagSafe batterij, 3 MagSafe opladers, 1 AliExpress auto lader (net als die belkin maar dan wel opladen) en 1 MagSafe 2 in 1 Bencs oplader..

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Toppe
(jarig!)
DonRoger schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:06:
[...]

Geen idee. Hij is nog niet verstuurd, denk dat hij vanavond verstuurd gaat worden. Heb nu een hoesje waar ook m’n rijbewijs in zit en dat bevalt prima. Als hij binnen is zal ik even wat foto’s maken :)

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-01 14:25

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:42

iPhone 13 Pro Max leren case is binnen :*)
Links daarvan ligt mijn huidige iPhone X leren case en uitgaande van de case ik ben erg blij met de maat van de 13 Pro Max.

Ik heb direct gekeken of de case in de zakken van mijn broeken passen, en dat is gelukkig geen probleem.

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:34
De case en screenprotectors zijn binnen (minder dan 11 euro op amazon.de). Nu alleen de iPhone 13 mini nog, hopelijk lukt het T-Mobile vrijdag te leveren maar denk dat het volgende week wordt.

• syltheboy
  • Niet online
VirinR schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:18:
[Afbeelding]

iPhone 13 Pro Max leren case is binnen :*)
Links daarvan ligt mijn huidige iPhone X leren case en uitgaande van de case ik ben erg blij met de maat van de 13 Pro Max.

Ik heb direct gekeken of de case in de zakken van mijn broeken passen, en dat is gelukkig geen probleem.
Dat had ik destijds ook gedaan met de case van mijn 12 Pro Max, want ik kwam van de XS af. In het begin moest ik erg wennen aan het formaat, hoewel ik ook een 6 Plus heb gehad. Mijn 12 Pro Max vind ik wel aan de zware kant en de 13 Pro Max is weer wat zwaarder, dus de volgende keer ga ik voor het kleinere Pro-model.

[Voor 13% gewijzigd door syltheboy op 21-09-2021 18:56]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Vandaag m’n hoesje voor de 13 Pro ontvangen. Wow. Die camera bump is echt significant groter tov m’n 12 Pro.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rivanov schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:21:
Vandaag m’n hoesje voor de 13 Pro ontvangen. Wow. Die camera bump is echt significant groter tov m’n 12 Pro.
Kan je dus wel met een hoesje de telefoon op een ondergrond leggen zonder dat de lens op de ondergrond ligt?

• Rivanov
Slasher schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:23:
[...]

Kan je dus wel met een hoesje de telefoon op een ondergrond leggen zonder dat de lens op de ondergrond ligt?
Dat weet ik je vrijdag te vertellen. ;)

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB

• basmobiel
Limbeckx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:30:
[...]

Wel jammer dat het hoesje geen magsafe heeft.
Hij is “MagSafe geschikt” geloof ik… denk dan dat er geen magneten in zitten maar omdat het hoesje zo dun is de magneten wel gewoon plakken (wel minder hard, op YouTube staan daar filmpjes over).
Ik laad overigens op met Qi lader of met kabel, heb geen MagSafe (althans, nog niet).

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Kleine tip voor mensen die niet vaak een screenprotector plakken, loop na ontvangst met je nieuwe iPhone naar de badkamer, open je doosje en doe de hete kraan aan. (Of beter nog ga even douchen) eenmaal een beetje op temperatuur bereid je je nieuwe plakker voor, en draai je hem niet meer met de plakrand naar boven.

Eenmaal goed voorbereid haal je je witte protectiefolie die vanuit Apple op je telefoon zit eraf, en plak je meteen je screenprotector. Als het goed is dwarrelt er in een stomige badkamer geen stof, en in de cleanroom bij Apple ook niet. 99% kans op stofvrij plakken.

En leg eerst eens je plakker op je toestel om te kijken hoe veel ruimte je over hebt aan alle zijden, dat maakt het uitlijnen bij het uiteindelijke plakken veel handiger. Heb je toch stof op je scherm? Gebruik dan een stukje tape of een sticker om het te verwijderen, een doekje veegt altijd wel iets op het scherm I.m.o.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 17:35
Gdumme schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:40:
Kleine tip voor mensen die niet vaak een screenprotector plakken, loop na ontvangst met je nieuwe iPhone naar de badkamer, open je doosje en doe de hete kraan aan. (Of beter nog ga even douchen) eenmaal een beetje op temperatuur bereid je je nieuwe plakker voor, en draai je hem niet meer met de plakrand naar boven.

Eenmaal goed voorbereid haal je je witte protectiefolie die vanuit Apple op je telefoon zit eraf, en plak je meteen je screenprotector. Als het goed is dwarrelt er in een stomige badkamer geen stof, en in de cleanroom bij Apple ook niet. 99% kans op stofvrij plakken.

En leg eerst eens je plakker op je toestel om te kijken hoe veel ruimte je over hebt aan alle zijden, dat maakt het uitlijnen bij het uiteindelijke plakken veel handiger. Heb je toch stof op je scherm? Gebruik dan een stukje tape of een sticker om het te verwijderen, een doekje veegt altijd wel iets op het scherm I.m.o.
Ik kan bevestigen dat dit truukje goed werkt!

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Till Wura
  • Laatst online: 18:40
11 van de 13 accessoires zijn binnen :)
Vandaag nog even het Tech21 transparant hoesje besteld voor de 13 Pro Max, die komt morgen via Coolblue.
En nu nog wachten op stock van de Tech21 Magsafe versie.

• Rivanov
13 accessoires?!

• MartijnRoo
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 01-10-2021
Mrk87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:44:
[...]

Mag ik vragen waar je het hoesje van Nudient besteld hebt? Ik ben namelijk opzoek wie het snelst is kwa leveren.

• Y451N
Till Wura schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:27:
11 van de 13 accessoires zijn binnen :)
Vandaag nog even het Tech21 transparant hoesje besteld voor de 13 Pro Max, die komt morgen via Coolblue.
En nu nog wachten op stock van de Tech21 Magsafe versie.
13 accessoires?!?!?!

• Inhumanous
  • Laatst online: 23-01 19:00
ik hou altijd graag van orginele Apple accessoires. Ik heb de 13 pro besteld, nu zit ik even op de Apple site te kijken voor leren hoesjes maar ik vind alle kleuren niet zo denderend komen er binnenkort nog meer kleuren beschikbaar of is dit gewoon het assortiment en wordt er niks meer toegevoegd ? had graag een (donker) blauwe leren case gezien van Apple in combinatie met mijn 13 pro Sierra Blue .

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Inhumanous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:58:
ik hou altijd graag van orginele Apple accessoires. Ik heb de 13 pro besteld, nu zit ik even op de Apple site te kijken voor leren hoesjes maar ik vind alle kleuren niet zo denderend komen er binnenkort nog meer kleuren beschikbaar of is dit gewoon het assortiment en wordt er niks meer toegevoegd ? had graag een (donker) blauwe leren case gezien van Apple in combinatie met mijn 13 pro Sierra Blue .
Er komen meestal 2 keer per jaar nieuwe kleuren. Dit zijn de herfst / winter hoesjes en in het voorjaar komen de lente / zomer hoesjes.

• Y451N
Micheeels schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:52:
[...]

Er komen meestal 2 keer per jaar nieuwe kleuren. Dit zijn de herfst / winter hoesjes en in het voorjaar komen de lente / zomer hoesjes.
Ik heb alleen nooit begrepen waarom ze altijd afwijken van kleur zwart, want ik vind midnight bijvoorbeeld niet 100% zwart.

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-01 23:56
Is een screenprotector zelf zonder bubbels aanbrengen simpel? Ben als de dood dat ik dan alsnog naar zo’n zaak moet om m te plakken

I7 8086k | RTX 3080 MSI Gaming X Trio | 16gb ram | LG 34GN850 | nintendo switch | iPhone 13 Pro Max

• syltheboy
  • Niet online
doebbalapoent11 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:25:
Is een screenprotector zelf zonder bubbels aanbrengen simpel? Ben als de dood dat ik dan alsnog naar zo’n zaak moet om m te plakken
In het begin was het altijd een drama met de plastic screen-protectors, maar sinds de glazen screen-protectors (toen ik de 4S had, eentje van de Action) heb ik eigenlijk nooit meer last van bubbels. De laatste keer dat ik een screen-protector heb aangebracht, was met een mal en dat vergemakkelijkt het wel.

[Voor 10% gewijzigd door syltheboy op 22-09-2021 12:37]

• Till Wura
  • Laatst online: 18:40
Is voor een collega die van Android komt, dus meerdere power adapters om rond te gooien, wat langere kabels, 2 hoesjes, airpod pro's, magsafe, car mount, tempered glass...

Die wou het volledige pakketje.

• Inhumanous
  • Laatst online: 23-01 19:00
toch maar apple case middernacht besteld voor de 13 Pro Sierra blue.

in het voorjaar maar is kijken of er nog mooie nieuwe kleuren beschikbaar komen, tot die tijd wil ik hem niet zonder hoesje mee slepen.

• Toppe
(jarig!)
Inhumanous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:24:
toch maar apple case middernacht besteld voor de 13 Pro Sierra blue.

in het voorjaar maar is kijken of er nog mooie nieuwe kleuren beschikbaar komen, tot die tijd wil ik hem niet zonder hoesje mee slepen.
Goeie keus. Vind het een hele nette kleur! Gaat zeker bevallen!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:38
Hier de “Blauweregen” versie. Ziet er erg netjes uit in het echt!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-06-2022
Zojuist de Groen leren variant bij Amazon besteld zodat ik die iig in huis heb mocht de iphone spoedig komen.

Twijfelde erg tussen cognac en groen leer, maar die cognac versie kan soms een beetje 'viezige' patina ontwikkelen. ik verwacht dat dat bij de Sequoia minder opvalt.

Overige opties waren leren covers van ESR en Woolnut, maar beide nog niet op voorraad in de door mij gewenste kleur.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:39

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zoek eigenlijk een siliconen nep versie voor de Pro. Heb vaak genoeg Spigen e.d. hoesjes maar er kruipt áltijd stof naar binnen waardoor er toch krasjes komen.

Dus een dun hoesje met iets opstaande lip voor scherm en camera protectie, maar wel iets met vilt aan de binnenkant.

Want 50 euro voor een siliconen hoesje...damn.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:22
MartijnRoo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:24:
[...]

Mag ik vragen waar je het hoesje van Nudient besteld hebt? Ik ben namelijk opzoek wie het snelst is kwa leveren.
Nudient zelf! https://www.nudient.com/nl

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:50
Ik heb voor de IPhone 13 weer gekozen om deze screenprotector te plaatsen, gaat heel gemakkelijk met de inbegrepen mal en zat meteen kaarsrecht op mijn iPhone 12 :)

https://www.appelhoes.nl/...en-screenprotector-2-pack

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee