Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
basmobiel schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:11:
[...]

Daar komt die van mij ook vandaan. Draadloos laden werkt prima, maar let op: er schijnen geen Magsafe magneten in die Nudient van GSMPunt te zitten. Nu gebruik ik een gewone Qi lader en dat werkt prima.
Door de grote dikke uitstekende camerabump van de 13 Pro blijft ie overigens beduidend slchter liggen.
Het is bij mij ook een gewone Qi lader van IKEA:

Afbeeldingslocatie: https://www.ikea.com/nl/nl/images/products/nordmarke-houder-draadloos-opladen-bamboe__1074485_pe817659_s5.jpg?f=xl

Het lijkt vooral precisiewerk te zijn. Nu de mini goed ligt laadt hij ook. Maar dat is wel na 10x opnieuw plaatsen. Liggend werkt het ook niet beter. Soms gaat het laden goed voor 15 - 20% en stopt hij er alsnog mee. Daarom twijfel ik of het wel echt aan een slecht contact ligt. Maar waarom het na 20 minuten ineens stopt is ook vaag.

[ Voor 10% gewijzigd door Aghanim op 12-10-2021 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:01
Uitkijken voor https://www.smartphonehoesjes.nl
Ze verkopen neppe Apple MagSafe laders alsof het originele zijn. Na een beetje onderzoek blijkt dat er bijna niet te onderscheiden neppe laders te koop zijn op Alibaba met ce logo’s en al voor ~ 3,90€

Niet zo gek als je met zo’n handel een kast van een pand in Nederland kan veroorloven.

Ze verkopen onder andere via Bol.com en de beoordelingen lijken wel gekocht te zijn. Hier op Tweakers in de shop reviews staan er ook meldingen van neppe originele Apple hoesjes.

Afbeeldingslocatie: https://mtsprout.nl/wp-content/uploads/2020/11/nieuw-pand-smartphonehoesjes.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:17
glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:59:
Ze verkopen neppe Apple MagSafe laders alsof het originele zijn. Na een beetje onderzoek blijkt dat er bijna niet te onderscheiden neppe laders te koop zijn op Alibaba met ce logo’s en al voor ~ 3,90€

Niet zo gek als je met zo’n handel een kast van een pand in Nederland kan veroorloven.

Ze verkopen onder andere via Bol.com en de beoordelingen lijken wel gekocht te zijn. Hier op Tweakers in de shop reviews staan er ook meldingen van neppe originele Apple hoesjes.

[Afbeelding]
Niet echt het topic waar dit in moet. Kan zijn dat ze het bewust doen of dat ze zelf ook nog opgelicht worden. Als ze een groot pand laten bouwen, hoeft dit niet te betekenen dat het komt doordat ze mensen oplichten. Dat hou je niet lang vol hoor. Ik vind dit bericht dan ook een beetje stemmingmakerij, alsof je zelf wat andere belangen hebt.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:08

Toppe

Oké ✅

.

[ Voor 113% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 19:08 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:12:
[...]

En waarop baseer jij deze uitspraken dan? Op een paar reviews die online staan of heb je dit zelf ondervonden?
Heb er zelf een MagSafe lader gekocht. Deze bleek niet met 15w op te laden. Na het melden ervan kreeg ik heel snel het aankoopbedrag terug en ze willen niet eens het product retour, bijna alsof ze het weten en de boel willen sussen. Ik heb overigens niet veel minder betaald dan de msrp van Apple zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

.

[ Voor 99% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19

JB

Cédric roelt!

glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:20:
[...]

Heb er zelf een MagSafe lader gekocht. Deze bleek niet met 15w op te laden. Na het melden ervan kreeg ik heel snel het aankoopbedrag terug en ze willen niet eens het product retour, bijna alsof ze het weten en de boel willen sussen. Ik heb overigens niet veel minder betaald dan de msrp van Apple zelf.
Hoe controleer ik dit dan? Zelf net van Coolblue een MagSafe lader binnen via de Coolblue fietser! Apple doosje ziet er legitiem uit.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

JB schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:31:
[...]

Hoe controleer ik dit dan? Zelf net van Coolblue een MagSafe lader binnen via de Coolblue fietser! Apple doosje ziet er legitiem uit.
"However, only the iPhone 12, iPhone 12 Pro, and iPhone Pro Max models can get the full 15W of delivered power from the magnetic puck. And it can only be triggered when the power of the PD adapter is 20W or above."

Dit geldt dus ook gewoon voor de 13 modellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:06
-

[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:32 ]

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SgtElPotato schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:33:
[...]

Het is niet raar dat er gigantisch veel neppe artikelen in omloop zijn, ook niet bij de 'grote' namen. Ik koop persoonlijk geen originele artikelen bij resellers, de kans is er gewoon, bewust of onbewust.
Hier afgeweken ivm voorraad perikelen bij Apple :X Nu weer voorraad :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

.

[ Voor 116% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
-

[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:32 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:31:
[...]

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb die Belkin lader en altijd al "benieuwd" geweest hoe snel die nou laad.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:36:
[...]

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb die Belkin lader en altijd al "benieuwd" geweest hoe snel die nou laad.
Gewoon even een timer er naast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6wd4UGvI6pVLFKCkQ9lMvD3BsXg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xK3VVgPKMYG24i33x2QprTIT.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:38:
[...]

[Afbeelding]
Ja jeetje dat vind ik te veel moeite hoor. Ik dacht dat kan ik ff zien in een Appie ofz :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:39:
[...]

Ja jeetje dat vind ik te veel moeite hoor. Ik dacht dat kan ik ff zien in een Appie ofz :P
https://apps.apple.com/us...rger-testing/id1438386754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:41:
[...]

Kijk Thanks! Toch eens proberen :)
Hier 4.1W/5.9W op een 109W lader waar nu ook nog andere apparaten mee opgeladen worden.

Edit: 9W als ik de iPad van de lader haal :)

Gelukkig is trager laden beter voor je accu!

[ Voor 44% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 12:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:59:

[Afbeelding]
Ik heb meerdere malen Apple hoesjes gekocht bij Smartphonehoesjes. Laatst nog een Iphone 13 Mini leather cover. Zowel de verpakking als het hoesje zijn overduidelijk origineel, en niet te onderscheiden van bij Apple zelf gekochte originele hoesjes, die ik ook heb.
Dit lijkt me een vrij zwak onderbouwde zware beschuldiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:38:
[...]

[Afbeelding]
Die note is wel belangrijk want ik meen dat de magsafe charger alleen naar 15W gaat met Apple opladers.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

CyBeR schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:52:
[...]

Die note is wel belangrijk want ik meen dat de magsafe charger alleen naar 15W gaat met Apple opladers.
Weet niet hoe slim die kabel/adapter is maar volgens mij moet je lader minimaal 20W zijn wil je 15W kunnen laden, maar het hangt ook af van je toestel zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Voor de volledigheid, ik heb de test gedaan met een USB-C Lightning kabel van Ikea gedaan. Die is ook MFI.

En deze lader: https://satechi.net/produ...er?variant=32118454386776

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glnk
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:35:
[...]

Klopt. Maar hij doet de aanname dat het nep is omdat hij niet met 15w oplaadt (wat voor adapter gebruikt hij?) en omdat hij z'n geld netjes terug krijgt bij een klacht. Ik vindt dit persoonlijk niet terecht en op deze manier zet hij deze shop in dit topic in een kwaad daglicht wat waarschijnlijk niet nodig is.

Maar goed, wellicht dat @glnk nog wat detail foto's heeft van dit artikel
Geen aanname hoor. Als je heel goed kijkt dan zie je de verschillen. De poweradapter die ik ermee gebruikt heb is de originele van de Apple store en het wattage is gemeten met een powermeter-plug.

De foto op de voorkant is niet helemaal identiek als je vergelijkt met de echte echte:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqr-qA88enCfPu05robq6NPycEg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y4zSbTzyNTElADfhyK9Sx20k.jpg?f=fotoalbum_large

Je ziet dat de lader zelf niet helemaal vlak is zoals die originele van Apple. Ook is de afwerking van het metaal niet identiek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75tslRcHNGxnGYrEV7std7nu5Po=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xGIj6Nlc65QSi7LY6R2OI6Z1.jpg?f=fotoalbum_large

Het doosje is niet helemaal van hetzelfde formaat en de achterkant is net ietsje anders, de leek die enkel de neppe koopt ziet het natuurlijk niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8bvhE9z3H5I9yG7r4xqDWxFkJt0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u9OIzWqzBW3QnUKR7d0PzFoj.jpg?f=fotoalbum_large

Nogmaals: uitkijken voor https://www.smartphonehoesjes.nl/
Het zijn oplichters die neppe producten verkopen alsof het originele zijn, onder andere via Bol.com

[ Voor 3% gewijzigd door glnk op 12-10-2021 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
kevintjuh93 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:01:
Iemand hier een Sierra Blue met de magsafe wallet? Ik heb zelf Sierra Blue en wil een magsafe wallet kopen... echter weet ik echt niet welke kleuren zouden staan. Heb de doorzichtige hoes van Apple zelf (om sierra blue sexiness te behouden)

Ik twijfel denk ik tussen de Goudbruine en de middernacht (neig meer naar laatstgenoemde). Die 'blauwe' is mij wat te paars ;)
Gebruik de goudbruine wallet icm een cheap magsafe hoesje van Alie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCKnUeXj1kAkagwfZUsnSpVAurQ=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/QK2xvYubNJF97gGqmmTXw1Ia.gif?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door UnitedJunk op 12-10-2021 13:06 ]

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorbit
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
jorbit schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:40:
Hier is bij de eerste IPhone 13 pro de achterkant al kapot. Nog nooit gevallen. Kan mij ook echt niet voorstellen wanneer kapot is gegaan.

Het lijkt erop dat de opstaande rand van het cameraeiland ergens tegenaan gestoten is. Zit namelijk wat verpulverd glas.

[Afbeelding]
Om hier nog even op terug te komen.

Iemand nog tips hoe ik een offerte op naam met vermelding van het IMEI-nummer kan krijgen? Dit heb ik nodig voor de verzekering.

Bij AMAC moet je je iPhone eerst opsturen naar hun hardwarecenter. Binnen 3 werkdagen krijg je een offerte en vervolgens binnen een week de reparatie. Al met al ben ik mijn telefoon dan te lang kwijt...

Zou mooi zijn als je hem in de ochtend kan brengen en eind van de dag kan ophalen. Scheelt weer al je data overzetten naar een reserve telefoon. Deze issues heb je met Applecare dan weer niet :)

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

Acties:
  • +2 Henk 'm!
glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:00:
Het doosje is niet helemaal van hetzelfde formaat en de achterkant is net ietsje anders, de leek die enkel de neppe koopt ziet het natuurlijk niet:
[Afbeelding]
En welke van deze is dan de fake doos, die met "USB-C" boven zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
basmobiel schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:11:
[...]

Daar komt die van mij ook vandaan. Draadloos laden werkt prima, maar let op: er schijnen geen Magsafe magneten in die Nudient van GSMPunt te zitten. Nu gebruik ik een gewone Qi lader en dat werkt prima.
Door de grote dikke uitstekende camerabump van de 13 Pro blijft ie overigens beduidend slchter liggen.
Hoe kom je hierbij? Kan je dit onderbouwen óf is het van horen zeggen?

Nudient heeft echt geen twee versies hoor. Wel is bekend dat de clear case geen Magsafe ondersteund. Ik heb hier een iPhone 13 Mini Nudient Thin case V3 via GSMPunt en die plakt aan mijn magsafe lader van Belkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:52

pdavie2311

Live life to the fullest..

Redondo1982 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

Nudient heeft echt geen twee versies hoor. Wel is bekend dat de clear case geen Magsafe ondersteund. Ik heb hier een iPhone 13 Mini Nudient Thin case V3 via GSMPunt en die plakt aan mijn magsafe lader van Belkin.
Helaas wel!! 2 versies, bekend bij GSMPunt. Mag ook mijne retour doen. Nu 1 bij nudient besteld..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:04:
[...]

En welke van deze is dan de fake doos, die met "USB-C" boven zeker?
Dat hoop ik wel, anders is die van mij ook fake :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:00:
[...]

Geen aanname hoor. Als je heel goed kijkt dan zie je de verschillen. De poweradapter die ik ermee gebruikt heb is de originele van de Apple store en het wattage is gemeten met een powermeter-plug.

De foto op de voorkant is niet helemaal identiek als je vergelijkt met de echte echte:
[Afbeelding]

Je ziet dat de lader zelf niet helemaal vlak is zoals die originele van Apple. Ook is de afwerking van het metaal niet identiek:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nogmaals: uitkijken voor https://www.smartphonehoesjes.nl/
Het zijn oplichters die neppe producten verkopen alsof het originele zijn, onder andere via Bol.com
Wat heb je zelf voor actie ondernomen? Als je hier de consumenten wilt beschermen dan moet je dit ook algeheel doen. Wat zegt Smartphonehoesjes op jouw bewering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
pdavie2311 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
[...]

Helaas wel!! 2 versies, bekend bij GSMPunt. Mag ook mijne retour doen. Nu 1 bij nudient besteld..
Serieus? 8)7

Hoe bizar is dit. Is dit bij alle modellen zo? Welk model bezit jij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glnk
Redondo1982 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:13:
[...]

Wat heb je zelf voor actie ondernomen? Als je hier de consumenten wilt beschermen dan moet je dit ook algeheel doen. Wat zegt Smartphonehoesjes op jouw bewering?
Standaard verhaal natuurlijk dat ze het jammer vinden dat het niet naar verwachting is. Hier heb je het geld terug en daarmee is het afgedaan. Zo gaat dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Redondo1982 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:14:
[...]

Serieus? 8)7

Hoe bizar is dit. Is dit bij alle modellen zo? Welk model bezit jij?
Inderdaad raar..V3, die dunne..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Standaard verhaal natuurlijk dat ze het jammer vinden dat het niet naar verwachting is. Hier heb je het geld terug en daarmee is het afgedaan. Zo gaat dat.
Ik zou even verder gaan dreigen, kijken wat er dan voor actie wordt ondernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
pdavie2311 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Inderdaad raar..V3, die dunne..
Op welke iPhone? Ik heb net de originele Apple Case getest samen met die van Nudient en ik merk (nagenoeg) geen verschil. Heb het wel twintig keer getest op een Belkin 3-1 Magsafe lader en Apple Magsafe lader. Zou ik dan bij de Mini 13 wel het hoesje hebben met Magsafe? Zonder Magsafe zou die er toch ook veel zwakker opzitten neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
Misschien interessant voor anderen: ik heb een grote hekel aan hoesjes en dat soort dingen maar wil altijd wel een soort bescherming en 'unieke' look. Daarvoor gebruik ik al een tijdje dbrand.

Daar heb ik nu twee stickers besteld die 1 dezer dagen binnen komen (hopelijk voor a.s. vrijdag want daarna ben ik twee weken in het buitenland). Heb deze kleuren besteld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahtxwEgjy2E-03Ed29Q8kHXnMRY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AYqwKgPvAz4MkCcgMNJTlcHm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXIVX99B9ndK5qga0DRXxf79mxo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4XFWKvavx6c0LjfyH8l55lQn.png?f=fotoalbum_large

Zal een foto posten zodra ze op mijn telefoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Als iemand van Apple meeleest mogen ze contact opnemen voor de facturen en detail gegevens. Dat is de enige manier om zo'n bedrijf aan te pakken. Aangifte bij de politie wordt niks mee gedaan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

.

[ Voor 99% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:58
KaiseRRuby schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:24:
Misschien interessant voor anderen: ik heb een grote hekel aan hoesjes en dat soort dingen maar wil altijd wel een soort bescherming en 'unieke' look. Daarvoor gebruik ik al een tijdje dbrand.

Daar heb ik nu twee stickers besteld die 1 dezer dagen binnen komen (hopelijk voor a.s. vrijdag want daarna ben ik twee weken in het buitenland). Heb deze kleuren besteld:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zal een foto posten zodra ze op mijn telefoon zitten.
Hier ook dbrand in de order staan, ben je je ervan bewust dat voor de iPhone 13 er nog 'pre-order' staat bij de skins? Hoop met je mee dat je ze snel binnen hebt, maar de kans is er van niet.

Edit: ben overigens voor 'black zwarm' gegaan.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

.

[ Voor 111% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
@Toppe houd op met mij steeds te betwijfelen. Tuurlijk snap ik dat de iPhone op verschillende niveaus oplaad om de accu in goede conditie te houden. Qua opdruk is op de lader iig te zien dat de font net iets dikker is bij de neppe:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4WuxwxYoao4eGPkohQHon3uM8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5yeC9ZTFkbGM7kotpjZxlU4R.jpg?f=fotoalbum_large

De neppe producten lijken steeds meer op de originele, juist omdat dit soort giganten ze verkopen. Er gaat veel geld om in deze business.

[ Voor 10% gewijzigd door glnk op 12-10-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:49:
[...]...
Jij beschuldigd een bedrijf van het verkopen van neppe artikelen, hou daar ook mee op dan!
Omdat ik niets te verliezen heb als slachtoffer. En ik heb er ook geen baat bij behalve dan om een doorn in het oog te zijn voor zo'n bedrijf middels mijn ervaring te delen met anderen hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
crypt0rr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Hier ook dbrand in de order staan, ben je je ervan bewust dat voor de iPhone 13 er nog 'pre-order' staat bij de skins? Hoop met je mee dat je ze snel binnen hebt, maar de kans is er van niet.

Edit: ben overigens voor 'black zwarm' gegaan.
Ik kreeg 8 dagen geleden al de e-mail met verzendbevestiging. Dus ik verwacht ze eigenlijk ieder moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:52:
[...]

Omdat ik niets te verliezen heb als slachtoffer. En ik heb er ook geen baat bij behalve dan om een doorn in het oog te zijn voor zo'n bedrijf middels mijn ervaring te delen met anderen hier op Tweakers.
En nu stop ik deze discussie :)

[ Voor 37% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 19:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:27
glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:52:
[...]

Wellicht heb je gelijk maar doe eens rustig joh. Daarnaast kun je beter een review in de pricewatch achterlaten dan ergens hier verstopt, wat niemand van dit bedrijf leest.

En inderdaad, anderen zijn je al voorgegaan, zelfs vandaag nog:

https://tweakers.net/shop...sjes-punt-nl/shopreviews/

Lijkt om hetzelfde product te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:29:
[...]

Dreigen met wat? Juridisch gezien is de koop ontbonden en heeft hij z’n geld terug en er is geen schade. Als hij nu besluit deze lader te gebruiken en er zou wat gebeuren dan is het zijn risico.
Juridisch doet hier nu niet meer terzake. Je kan om opheldering vragen nav vermoeden. Een bedrijf die voor zijn producten instaat zal hier zeker op antwoorden en de boel uitzoeken. Een consument is sterk, zeker als dit uitkomt en het wel op de waarheid berust is. Als een koop ontbonden is hoef je niet altijd maar bij de pakken neer te zitten, want je kan andere gedupeerden voorkomen. Dat is ook zijn insteek, en terecht als hij echt van mening is dat er gesjoemeld wordt.

Als we alles zouden laten zitten nadat het juridisch dichtgetimmerd is dan heb je nog maar weinig openbaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Overigens heb ik een Apple iPhone 13 Mini clear case teruggestuurd naar Smartphonehoesjes, omdat er speling op zit. Nu was het bij meerdere mensen in het topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2090012 ook voor gekomen, maar ik weet niet of zij ook hier hebben besteld of bij Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Die stickers heb ik al. Zit nu een blauwe op mijn 13 Pro maar ga deze toch vervangen voor een titanium kleur. XtremeSkins. Doe ik al jaren op mijn iPhones..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Redondo1982 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:22:
[...]

Op welke iPhone? Ik heb net de originele Apple Case getest samen met die van Nudient en ik merk (nagenoeg) geen verschil. Heb het wel twintig keer getest op een Belkin 3-1 Magsafe lader en Apple Magsafe lader. Zou ik dan bij de Mini 13 wel het hoesje hebben met Magsafe? Zonder Magsafe zou die er toch ook veel zwakker opzitten neem ik aan.
13 Pro! Ja, hij blijft net aan hangen op mijn Belkin 3-1, maar mijn Apple Case, leder plak er echt aan met die magneet erin. Vandaar dat ik de goede versie wil van Nudient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:35
Redondo1982 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:07:
Overigens heb ik een Apple iPhone 13 Mini clear case teruggestuurd naar Smartphonehoesjes, omdat er speling op zit. Nu was het bij meerdere mensen in het topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2090012 ook voor gekomen, maar ik weet niet of zij ook hier hebben besteld of bij Apple zelf.
De Clear Case van Apple had ik van Apple zelf en daar zat bij de 13 Pro Max inderdaad speling op. Ik heb nu een Leather Case, besteld bij Smartphonehoesjes. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nu toch de Sky Blue van Nudient gebruik.

De Leather Case is nogal zwaar in de hand. Ik ben geopereerd geweest aan mijn hand en sindsdien is zware dingen vasthouden niet fijn. Ik heb nooit een Leather Case gehad en weet niet wat ik ervan moet verwachten. Het valt me wel op dat de textuur soms een beetje vreemd en goedkoop aanvoelt. Of ‘t echt leer is durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Het voelt meer als een hard materiaal met een leren laag erop.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 12-10-2021 14:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

renegrunn schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:59:
[...]

Wellicht heb je gelijk maar doe eens rustig joh. Daarnaast kun je beter een review in de pricewatch achterlaten dan ergens hier verstopt, wat niemand van dit bedrijf leest.

En inderdaad, anderen zijn je al voorgegaan, zelfs vandaag nog:

https://tweakers.net/shop...sjes-punt-nl/shopreviews/

Lijkt om hetzelfde product te gaan..
gInk doet toch rustig? Levert netjes beeldmateriaal aan waarom hij vermoedt dat het artikel niet origineel is etc. maar wordt direct tegengesproken...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Als je een origineel Apple hoesje bij Smartphonehoesjes hebt besteld zou ik toch even langs een Apple store gaan om te vergelijken met een echte. Zeker als je twijfels hebt over de afwerking. @Dennisweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:23:
Als je een origineel Apple hoesje bij Smartphonehoesjes hebt besteld zou ik toch even langs een echte Apple store gaan om te vergelijken met een echte. Zeker als je twijfels hebt over de afwerking. @Dennisweb
Snap ik. Maar de Apple Store zit in Amsterdam en ik woon in de omgeving van Groningen. @Toppe is vaak in de buurt van waar ik woon. Misschien toch maar eens een kijk en vergelijk doen. :-) Anders even kijken bij de Amac in Groningen of ze toevallig een hoesje voor het voelen hebben. Al gok ik van niet. Het lijkt me in een pandemie niet wenselijk dat iedereen zomaar aan een hoesje zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:58
KaiseRRuby schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:53:
[...]

Ik kreeg 8 dagen geleden al de e-mail met verzendbevestiging. Dus ik verwacht ze eigenlijk ieder moment.
Ah, dan mogen ze die melding met pre-order ook wel van de site halen haha.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Dennisweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:18:
[...]

De Leather Case is nogal zwaar in de hand. Ik ben geopereerd geweest aan mijn hand en sindsdien is zware dingen vasthouden niet fijn. Ik heb nooit een Leather Case gehad en weet niet wat ik ervan moet verwachten. Het valt me wel op dat de textuur soms een beetje vreemd en goedkoop aanvoelt. Of ‘t echt leer is durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Het voelt meer als een hard materiaal met een leren laag erop.
Ik heb zowel diverse Iphone leather cases, gekocht bij zowel Apple zelf als bij Smartphonehoesjes, en er is geen verschil te zien of te voelen.
Je hebt wel gelijk, in die zin dat ook de originele Apple leather covers van kunststof zijn, met een dun laagje leer er over heen. En mijn ervaring (en die van anderen, als ik de reviews mag geloven) is dat de kwaliteit van de Apple leather covers sinds de Iphone 12 een stuk slechter is geworden. Dunner leer, en minder mooi patina na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap681
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 09:33
Veel Nudient gebruikers hier. Ik vind het materiaal heerlijk aanvoelen en ze zijn lekker dun maar ik heb op mijn 13 Pro wel het probleem dat de case niet helemaal past, alle uitsparingen zitten ongeveer een halve millimeter verkeerd opgelijnd. De iPhone is dikker dan de ontwerpers van deze case dachten als het ware.
Ik krijg een Lightning kabel er alleen maar in met een wat kracht want de stekker moet de case een beetje wegdrukken. De speakergaatjes aan de onderkant komen ook niet helemaal overeen.

Heb al een tweede case van ze ontvangen (goede service) maar die heeft hetzelfde probleem.

Hebben jullie dit ook? Ik kan me voorstellen dat wanneer je alleen maar draadloos oplaadt dit niet opvalt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wBVK9KPOQ4avaOlrxS6OlLpU-xU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CFfGNBxbsz0HOMBDRPkJodSg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik denk dat de beste oplossing om zeker te weten of de magsafe lader (of een hoesje) van Smartphonehoesjes echt is of nep, is om deze mee te nemen naar een Apple store, en een specialist er naar te laten kijken. Ik kan me niet voorstellen dat Apple zomaar een heel grote hoesjesverkoper ongestraft nepartikelen zou laten doorgaan voor origineel. Maar dan moet er wel duidelijk bewijs zijn van fraude, vastgesteld door een deskundige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:12:
[...]

En waarop baseer jij deze uitspraken dan? Op een paar reviews die online staan of heb je dit zelf ondervonden?

Misschien dit artikel even lezen: https://www.ad.nl/werk/de...nhoesjesbedrijf~a21a54f8/

150 medewerkers, actief in Europa en een eigen productiestraat in China lijken toch iets anders dan "bewust verkopen van namaak artikelen"
Veel bewuster dan dat wordt 't niet, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Of-Aaargh schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:49:
Ik denk dat de beste oplossing om zeker te weten of de magsafe lader (of een hoesje) van Smartphonehoesjes echt is of nep, is om deze mee te nemen naar een Apple store, en een specialist er naar te laten kijken. Ik kan me niet voorstellen dat Apple zomaar een heel grote hoesjesverkoper ongestraft nepartikelen zou laten doorgaan voor origineel. Maar dan moet er wel duidelijk bewijs zijn van fraude, vastgesteld door een deskundige.
Ik zou het geen fraude willen noemen. Het kan maar zo zijn dat de webwinkel ergens een batch laders inkoopt en zelf ook niet weet dat ze niet echt zijn. Dat gebeurt soms. Het wordt wel een ander verhaal als ze dat product zelf in ‘hun Chinese productiestraat’ produceren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dennisweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Ik zou het geen fraude willen noemen. Het kan maar zo zijn dat de webwinkel ergens een batch laders inkoopt en zelf ook niet weet dat ze niet echt zijn. Dat gebeurt soms. Het wordt wel een ander verhaal als ze dat product zelf in ‘hun Chinese productiestraat’ produceren. ;)
Daarnaast de discussie "die komt niet van ons af hoor" :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
-

[ Voor 99% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:32 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:25:
[...]

Snap ik. Maar de Apple Store zit in Amsterdam en ik woon in de omgeving van Groningen. @Toppe is vaak in de buurt van waar ik woon. Misschien toch maar eens een kijk en vergelijk doen. :-) Anders even kijken bij de Amac in Groningen of ze toevallig een hoesje voor het voelen hebben. Al gok ik van niet. Het lijkt me in een pandemie niet wenselijk dat iedereen zomaar aan een hoesje zit. ;)
Ja dat kan wel een keer... Had het eerder moeten lezen, was net in onze woonplaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dat Apple zou variëren met doosjes wil ik nog wel geloven, maar niet met het product zelf. Bedrukking, kleuren en afwerking lijken me af te wijken van de versie die zeker origineel is.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
gday schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:28:
Dat Apple zou variëren met doosjes wil ik nog wel geloven, maar niet met het product zelf. Bedrukking, kleuren en afwerking lijken me af te wijken van de versie die zeker origineel is.
Ik zou zeker zeggen dat de lader van @glnk niet origineel is. Het is aan alles te zien. De doos ziet er funky uit, de letters in een dik gedrukte font. Dat is gewoon niet des Apples. Bij Apple zijn dit soort ontwerpdingen altijd gelijk. En ik vind de lader zelf slecht afgewerkt.

Mij lijkt het geen originele lader. De vraag is alleen of de verkoper dat geweten heeft. Ik wil niet meteen zeggen dat er sprake is van opzet, want dat kan de reputatie van de verkoper schaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
zap681 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:47:
Veel Nudient gebruikers hier. Ik vind het materiaal heerlijk aanvoelen en ze zijn lekker dun maar ik heb op mijn 13 Pro wel het probleem dat de case niet helemaal past, alle uitsparingen zitten ongeveer een halve millimeter verkeerd opgelijnd. De iPhone is dikker dan de ontwerpers van deze case dachten als het ware.
Ik krijg een Lightning kabel er alleen maar in met een wat kracht want de stekker moet de case een beetje wegdrukken. De speakergaatjes aan de onderkant komen ook niet helemaal overeen.

Heb al een tweede case van ze ontvangen (goede service) maar die heeft hetzelfde probleem.

Hebben jullie dit ook? Ik kan me voorstellen dat wanneer je alleen maar draadloos oplaadt dit niet opvalt.
[Afbeelding]
Ik heb dit ook inderdaad. Niet dusdanig dat ik het merk met de kabel erin stoppen. Het ziet er vooral net niet netjes uit bij de knoppen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ersa0oiIiRP8D4-6easpWzYnCl0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mpOeOd6IAnCSLzNJr0aTLLHE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUWSGrOUV0qDJRz3VHUvPipzDZc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Smlxiweo2qgBtnZuY7Txomqp.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik heb de FITBAG ontvangen. Deze heb ik op maat laten maken. Hij past precies en is zeer snug. Fijn stof ook. Het materiaal is van Alcantara en is een stuk prettiger aan de handen dan het vilten hoesje dat ik nu heb. Hij past met zowel de Nudient Sky Blue als de transparante Nudient. Hij is eigenlijk voor de Apple Clear Case gemaakt. Daardoor gaat het rubberen materiaal van de Nudient iets minder gemakkelijk dan het transparante hoesje.

@zap681 @GeorgeMichael Op de transparante Nudient voor de 13 Pro Max heb ik dit niet. Daar zijn alle knoppen en openingen goed uitgelijnd. Bij de Sky Blue voor 13 Pro Max klopt het ook, alleen zie ik dat de knoppen aan de zijkant net niet precies in het midden zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:04
Kunnen we deze hele discussie alsjeblieft uberhaupt niet hier voeren maar in [iPhone 13, Mini & Pro] Accessoires, hoesjes & wallets

[ Voor 4% gewijzigd door Kapitein187 op 12-10-2021 16:10 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Wacht even, maar je hebt dus een iPhone met een screenprotector, daaromheen een hoesje en die combinatie schuif je in die fitBAG?

Dus feitelijk is je fitBAG een zak om je screenprotector en hoesje te beschermen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:12:
[...]

Wacht even, maar je hebt dus een iPhone met een screenprotector, daaromheen een hoesje en die combinatie schuif je in die fitBAG?

Dus feitelijk is je fitBAG een zak om je screenprotector en hoesje te beschermen? 8)7
:Y

Het is een duur apparaat waar ik heel erg zuinig op ben. Over een jaar ziet 'ie er nog precies zo uit zoals 'ie uit de doos kwam. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:24:
[...]

:Y

Het is een duur apparaat waar ik heel erg zuinig op ben. Over een jaar ziet 'ie er nog precies zo uit zoals 'ie uit de doos kwam. :9~
Haha, dat snap ik. Ik ben er ook zuinig op, maar zou me kapot irriteren aan elke keer dat ding uit en in z’n condoom stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:33:
[...]

Haha, dat snap ik. Ik ben er ook zuinig op, maar zou me kapot irriteren aan elke keer dat ding uit en in z’n condoom stoppen :)
Denk dat het vooral een ding is als je het niet gewend bent. Maar ik doe het al zo sinds de iPhone 3GS. Dus ik weet niet beter. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:35:
[...]

Denk dat het vooral een ding is als je het niet gewend bent. Maar ik doe het al zo sinds de iPhone 3GS. Dus ik weet niet beter. :D
Haha, ik het verleden ook gedaan maar toen had ik er geen normaal hoesje omheen.

Anders moet je een Otterbox nemen. Dochterlief smijt dat ding de hele kamer door en werkt nog steeds perfect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:39:
[...]

Haha, ik het verleden ook gedaan maar toen had ik er geen normaal hoesje omheen.

Anders moet je een Otterbox nemen. Dochterlief smijt dat ding de hele kamer door en werkt nog steeds perfect :+
Zeg, ik heb nog wel een beetje smaak, hoor :+ Een Otterbox is echt het lelijkste hoesje op de Spigen Tough Armor na dat ik ooit ben tegengekomen. Lijkt me leuk als je bouwvakker bent of een sloopgraag kind (sorry, niks persoonlijks!), maar anders totaal niet mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

Zeg, ik heb nog wel een beetje smaak, hoor :+ Een Otterbox is echt het lelijkste hoesje op de Spigen Tough Armor na dat ik ooit ben tegengekomen. Lijkt me leuk als je bouwvakker bent of een sloopgraag kind (sorry, niks persoonlijks!), maar anders totaal niet mooi.
Moet hier aan denken bij je fitBAG
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Svhrm4hXwDkexqkNB-sZYIRlO0o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/48XttLnySaS3N5dWK0V8KxUz.jpg?f=user_large

Overigens heel lelijk hoesje maar ja, een kleine van nog geen twee kan je moeilijk uitleggen dat je met een bal mag gooien maar niet met een iPhone. Dus papa heeft zijn oude 11 Pro Max maar aan z’n dochter gegeven :+

Gister avond was ze op YouTube Kids Bumba aan het kijken, zegt ze, oma bellen… opent FaceTime en gaat oma bellen :') ergens ben je dan trots :+

Hij ligt hoog op de kast en heeft er, sinds de release van de 13, 2 keer om gevraagd. ‘T is dus niet dat ze de hele dag tv kijkt ofzo, ze gaat maar buiten kippen kijken

[ Voor 15% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Kapitein187 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:10:
Kunnen we deze hele discussie alsjeblieft uberhaupt niet hier voeren maar in [iPhone 13, Mini & Pro] Accessoires, hoesjes & wallets
Ja, sorry. De laatste paar posts zijn mijn fout, omdat ik deze hele middag al dacht dat ik in dat topic zat. Ik verdien dus een paar witte strepen onder de schoenen. Nou, ja, we moeten @Daedalus ook aan het werk houden, moeten we maar denken. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
pdavie2311 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

13 Pro! Ja, hij blijft net aan hangen op mijn Belkin 3-1, maar mijn Apple Case, leder plak er echt aan met die magneet erin. Vandaar dat ik de goede versie wil van Nudient.
Ja, nu ga ik ook twijfelen :?

Hij plakt er goed tegenaan, maar misschien plakt die ander nog harder. Binnenkort ga ik mijn iPhone ook in mijn nieuwe auto gebruiken en dan is het wel fijn als ie lekker blijft hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glnk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:28:
Als iemand van Apple meeleest mogen ze contact opnemen voor de facturen en detail gegevens. Dat is de enige manier om zo'n bedrijf aan te pakken. Aangifte bij de politie wordt niks mee gedaan in Nederland.
Ik hou een slag om de arm of Apple niet 2 verschillende doosjes in omloop heeft. Maar gezien je zegt dat de producten zelf ook afwijken: dat is niet Apple waardig en zou het inderdaad nep kunnen zijn. Ik denk dat Apple dan heel graag actie onderneemt als zij horen dat dit bij een grote winkel te koop is.

En ook de winkel zelf. Je mails zullen wel behandeld zijn door een murw geslagen uitzendkracht die het allemaal geen reet boeit. Whitelabel kopie verkopen ok, maar dit is een echte imitatie incl doos. Kan mij niet voorstellen dat deze winkel dat zelf wil, dat hebben ze helemaal niet nodig. Als zij het hebben uit de reguliere leveranciersketen, dan kan er wel eens best een probleempje zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 12-10-2021 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Dennisdn schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:23:
[...]

Ik hou een slag om de arm of Apple niet 2 verschillende doosjes in omloop heeft. Maar gezien je zegt dat de producten zelf ook afwijken: dat is niet Apple waardig en zou het inderdaad nep kunnen zijn. Ik denk dat Apple dan heel graag actie onderneemt als zij horen dat dit bij een grote winkel te koop is.

En ook de winkel zelf. Je mails zullen wel behandeld zijn door een murw geslagen uitzendkracht die het allemaal geen reet boeit. Whitelabel kopie verkopen ok, maar dit is een echte imitatie incl doos. Kan mij niet voorstellen dat deze winkel dat zelf wil, dat hebben ze helemaal niet nodig. Als zij het hebben uit de reguliere leveranciersketen, dan kan er wel eens best een probleempje zijn.
Het is duidelijk neppe rommel en jij moet een slag om de arm? Appart ik heb precies t zelfde gehad met deze partij en ook een shopreview achtergelaten. Duidelijk slechte kopieën nep producten. die ook nog eens niet volledig functioneren. Ik snap niet dat men hier op tweakers zo blind is. Glnk heeft ook duidelijke fotos. En er zijn nog meer reviews op tweakers dat ze ook nep hoesjes verkopen…. Kijken jullie maar eens goed.

Ik heb de originele en neppe ook naast elkaar gehouden en het is duidelijk. Niks een ouder doosje…. Nep…

En ze weten er van. als je niks zegt en niks door hebt. Zit je er mee. je krijgt niet een mailtje die je informeert dan ze per ongeluk neppe spullen hebben…. Hij is gewoon van de site gehaald zelfs.

[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 12-10-2021 18:46 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
-

[ Voor 99% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:32 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Redondo1982 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:55:
[...]

Ja, nu ga ik ook twijfelen :?

Hij plakt er goed tegenaan, maar misschien plakt die ander nog harder. Binnenkort ga ik mijn iPhone ook in mijn nieuwe auto gebruiken en dan is het wel fijn als ie lekker blijft hangen ;)
De mijne van GSMpunt kan ik dus overigens niet testen want heb geen Magsafe ;-)

Overweeg ze wel even te mailen ivm evt omruil... door de dikke camerabump op de 13 Pro blijft m'n toestel niet echt lekker liggen op de een Qi lader

[ Voor 4% gewijzigd door basmobiel op 12-10-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
zap681 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:47:

[Afbeelding]
Bij mij onderkant, bovenkant en één zijkant prima, andere niet helemaal strak uitgelijnd. Ik kan de iPhone wel een beetje aanduwen en dan zit ie wel strak. Stoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Redondo1982 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

Even afgelopen 10 pagina's van dit draadje terug lezen (onderbouwing van horen zeggen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Heeft iemand de Spigen Glas.tR EZ Fit Screenprotector i m de Apple lederen hoes?
Hoe ziet dat eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
basmobiel schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:38:
[...]

De mijne van GSMpunt kan ik dus overigens niet testen want heb geen Magsafe ;-)

Overweeg ze wel even te mailen ivm evt omruil... door de dikke camerabump op de 13 Pro blijft m'n toestel niet echt lekker liggen op de een Qi lader
Ik heb ze al gemaild om even opheldering te geven. Ik vind dit echt een hele aparte situatie, twee verschillende hoesjes waar de fabrikant geen melding van maakt op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:49:
Heeft iemand de Spigen Glas.tR EZ Fit Screenprotector i m de Apple lederen hoes?
Hoe ziet dat eruit?
Goed… ik zal even foto maken :)

@Speedy_Gonzalez zie hier :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVIRqfR8rTNd6anGjsD0FSSXvms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GzurELu8B8EvaVmeLjK03MLn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Toppe op 12-10-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hier ook de nudient waar de uitsparingen niet overeen komen. Wel jammer. Maar deze komt van GSMPunt en gaat dus retour. Deze week komt vanuit Nudient zelf de case binnen, hoop dat die beter is, maar als ik hier zo lees kloppen die uitsparingen ook niet helaas. De case voelt inderdaad superzacht aan, mooi materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:09:
[...]

Goed… ik zal even foto maken :)

@Speedy_Gonzalez zie hier :)

[Afbeelding]
Ziet er goed uit inderdaad, van de week eens ff zo'n ding ritselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Redondo1982 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:07:
[...]

Ik heb ze al gemaild om even opheldering te geven. Ik vind dit echt een hele aparte situatie, twee verschillende hoesjes waar de fabrikant geen melding van maakt op de site.
oh cool, zou je aub hun antwoord willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:15:
[...]

Ziet er goed uit inderdaad, van de week eens ff zo'n ding ritselen.
Z’n Spigen? Amazon heeft ze, toevallig afgelopen week nog paar reserve besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
basmobiel schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:15:
[...]

oh cool, zou je aub hun antwoord willen delen?
Absoluut, dan heeft iedereen duidelijkheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

R-utger schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:22:
Waarom nemen mensen een screen protector met zo’n hap eruit voor de notch?
Ik vind dit er veel strakker uitzien.

[Afbeelding]
Kan je eens een foto plaatsen hoe dat eruit ziet op je iPhone, liefst met en zonder hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

R-utger schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:22:
Waarom nemen mensen een screen protector met zo’n hap eruit voor de notch?
Ik vind dit er veel strakker uitzien.

[Afbeelding]
Omdat de speaker bijna strak tegen de bovenkant zit. Als je dan een protector neemt plak je hem er of overheen of je krijg best wel een zakke plek waar snel vuil en lucht onder kan komen. Daar heb je minder last van als je hem dan maar een stuk verder naar beneden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:07:
[...]

Omdat de speaker bijna strak tegen de bovenkant zit. Als je dan een protector neemt plak je hem er of overheen of je krijg best wel een zakke plek waar snel vuil en lucht onder kan komen. Daar heb je minder last van als je hem dan maar een stuk verder naar beneden hebt.
De ESR screen protectors hebben een kleine uitsparing voor precies de luidspreker. Er komt nauwelijks of eigenlijk geen vuil bij. Eigenlijk is dit beter dan toen de luidspreker nog verder naar beneden zat.

Dus ESR altijd een plus. Ik wil er best een foto van maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Zijn er mensen met goede ervaringen met een doorzichtige backcover die goed beschermt en niet al te vettig wordt? Ik heb nu de Tech21 (iPhone 13), beschermt goed en zit er redelijk strak omheen, maar het materiaal wordt vrij snel glad en vettig aan de achterzijde..

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Dennisweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:52:
[...]

De ESR screen protectors hebben een kleine uitsparing voor precies de luidspreker. Er komt nauwelijks of eigenlijk geen vuil bij. Eigenlijk is dit beter dan toen de luidspreker nog verder naar beneden zat.

Dus ESR altijd een plus. Ik wil er best een foto van maken. :)
Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Ik heb een vraag, ik gebruik al sinds de iphone 12 een magsafe lader, ik heb de lightning kabel nooit gebruikt. Nu heb ik het vermoeden dat mijn magsafe laders nep zijn, volgens het internet moeten ze zichtbaar worden bij info als ik ze aansluit. Hebben jullie dit wel? Ik niet namelijk, zie ook geen CE afdruk op de lader staan.

Ik twijfel of ik een originele bij een officiele reseller ga kopen om te vergelijken

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
shag-me schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:57:
Zijn er mensen met goede ervaringen met een doorzichtige backcover die goed beschermt en niet al te vettig wordt? Ik heb nu de Tech21 (iPhone 13), beschermt goed en zit er redelijk strak omheen, maar het materiaal wordt vrij snel glad en vettig aan de achterzijde..
Nee, gewoon meer je handen wassen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Tadaa. Wel even de helderheid van het scherm op 100% zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D2cKpzrqXE3gzpYHIrPL1OWQq9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2zG8K2cfXfKF0nverIN5ogY1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 12-10-2021 23:29 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste