• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09:52
Canaria schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:21:
Heeft iemand ervaring met screenprotectors van saffierglas, zoals Shellrus of Hoda?

Ik vind de meeste screenprotectors (Belkin, Spigen, Caudabe) te glad en in de meeste gevallen te spiegelend. Het oppervlak voelt echt anders dan het glas van de iPhone, ook al is dat geen saffier.
Saffierglas zou het scherm veel beter benaderen en krast ook nog minder snel.
Ze zijn met $80 wel wat duurder maar voor een goede toplaag heb ik dat wel over.
Het maakt inderdaad wel uit of je een screen protector van saffierglas of gewoon 9H tempered glass gebruikt. Grappig feitje: bij de tempered glass screen protectors maakt het in de praktijk niet uit of je een screen protector van een tientje of van 40 euro plakt. Dat zag ik in dit filmpje: YouTube: DON'T buy a Screen Protector before watching this.

Daar zie je ook de saffier screen protector als beste uit de test komen. Maar je ziet ook meteen dat het opplakken nog steeds een hele uitdaging is. Het lijkt me wel zonde als je zo'n dure screen protector verkeerd erop plakt. En geloof me; ik plak heel wat screen protectors en het gaat altijd goed, maar ik zou het niet durven met een protector van bijna 80 euro.

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01-12 23:27
Dennisweb schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:51:
[...]

Nudient Thin V3 cases zijn heel dun. Fijn materiaal, ligt lekker in de hand. Makkelijk schoon te maken. Enige nadeel is dat er geen knoppen op het hoesje zitten. Daardoor moet je dieper drukken op de knoppen van de iPhone zelf.
heb intussen mijn nudient v3 sky blue, en dat is hem echt wel _/-\o_
blend perfect met de sierra blue camera bump, zacht plastiek maar glijdt wel gemakkelijk in en uikt de broekzak en is ook zeer dun. Ik vind de uitsparingen net knap omdat dan de zilveren zijkant tot uiting komt ipv dat het volledig blauw is

• Dennisweb
pina schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:53:
[...]

heb intussen mijn nudient v3 sky blue, en dat is hem echt wel _/-\o_
blend perfect met de sierra blue camera bump, zacht plastiek maar glijdt wel gemakkelijk in en uikt de broekzak en is ook zeer dun. Ik vind de uitsparingen net knap omdat dan de zilveren zijkant tot uiting komt ipv dat het volledig blauw is
Blij om te horen! Ik vind het ook een goed hoesje, maar vind de knoppen iets te diep zitten om er goed bij te kunnen.

• dust419
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 28-11 16:42
Iemand ervaring met de back cover van leer van het merk Sena?

Another one bites the DUST

• CarstenD
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 26-11 18:35
Een telefoonaccu gaat minder lang mee als je een snellader of draadloze oplader gebruikt, toch?

Welke 'langzaam'lader moet ik kopen voor de iPhone 13?

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

CarstenD schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:06:
Een telefoonaccu gaat minder lang mee als je een snellader of draadloze oplader gebruikt, toch?

Welke 'langzaam'lader moet ik kopen voor de iPhone 13?
Onzin! Mijn 12 Pro heeft een jaar lang aan mijn Belkin 3-1 Wireless gehangen en had nog 99% toen ik hem verkocht na een jaar..Elke nacht opladen..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Stuij91
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 09:49
Iemand tip voor mooie autohouder? (13 Pro) Ik heb nu een houder die in het rooster van de airco / lucht klikt en dat is 1. een ophang systeem van niks en het blazen van koude / warme lucht op de achterkant schijnt erg nadelig te kunnen zijn voor de (levensduur van de) batterij...

• AkakoMinami
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 10:21
Heb een beetje door het topic gelezen, maar ik zit nog steeds met vragen...

Ik ben van plan om binnenkort een een iPhone 13 Pro Max aan te schaffen om mijn 11 Pro te vervangen.

Bij mijn 11 pro altijd Tech21, Otterbox en Casetify gebruikt als backcover, alleen ben bang dat die te bulky zijn op de 13 Pro Max...

Hoe is de valbescherming van een aantal (leren) hoesjes die te verkrijgen zijn, die compatible zijn met Magsafe? Want ik ga sowieso magsafe gebruiken

Ik laat hem nog al regelmatig vallen of mijn kleine kinderen zorgen er wel voor dat ie valt (vanaf de tafel of uit mijn handen op een stenen vloer. De huidige hoesjes icm met een glazen screen protector hebben mijn telefoon tot nu toe heel goed heel en onbeschadigd gehouden :)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:00
Dacht leuk black friday, eens kijken voor een 'magsafe' houder voor de auto. Uiteindelijk deze unit gekocht voor minder dan deze nu moet kosten: https://www.amazon.de/gp/product/B08RRY9211/

Probleem is alleen, een iPhone 13 pro zonder hoes komt er netjes op te zitten en blijft redelijk goed hangen... met hoes kom de boel bij de eerste drempel naar beneden.

Is de hoes die ik gebruik (Gear4) gewoon te lomp en/of zijn er autohouders die wel passen en bij voorkeur ook opladen. Amazon roept bij alles netjes 'iPhone 13 pro compatible', maar vaak is dat zonder hoes... of zelfs zonder ook daadwerkelijk checken of dat het geval is.

• pina
mensen die al varianten op de magsafe wallet hebben gezien? 3 kaarten lijkt mij net wat te weinig. Vraag mij af of er nog niemand al aan heeft gedacht om een gewone portemonnee uit te breiden met bv een magsafe unit, die je dan los kan halen van de portemonnee zelf om dan tijdelijk aan je telefoon te hangen :Y

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
pina schreef op donderdag 25 november 2021 @ 07:32:
mensen die al varianten op de magsafe wallet hebben gezien? 3 kaarten lijkt mij net wat te weinig. Vraag mij af of er nog niemand al aan heeft gedacht om een gewone portemonnee uit te breiden met bv een magsafe unit, die je dan los kan halen van de portemonnee zelf om dan tijdelijk aan je telefoon te hangen :Y
3 kaarten te weinig? Wat neem je allemaal mee? Ik heb er één pas in zitten en dat is m’n rijbewijs. Heb 6 bankpassen en een creditcard via Apple Pay en m’n loyalty kaarten in Apple Wallet of Stocard. Al gebruik ik eigelijk alleen de AH kaart :o

Nee is ook een antwoord

• pina
Toppe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 07:47:
[...]

3 kaarten te weinig? Wat neem je allemaal mee? Ik heb er één pas in zitten en dat is m’n rijbewijs. Heb 6 bankpassen en een creditcard via Apple Pay en m’n loyalty kaarten in Apple Wallet of Stocard. Al gebruik ik eigelijk alleen de AH kaart :o
ik heb 2 betaalkaarten, een ID-kaart en een maaltijdcheque kaart die ik regelmatig gebruik. Daar zit ook nog een kids id in van mijn zoon en zijn bankkaart ;) maar goed, die krijg ik ze natuurlijk niet allemaal in :D

maar om een briefje cash mee te nemen is ook altijd handig

• BartHuiz
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 01-12 15:15
Heb onlangs de iPhone 13 Mini besteld, kom van een iPhone SE 2020

Was altijd groot fan van de mous case + wallet case, maar wat blijkt: de wallet case wordt voor de 13, 13 Pro & 13 Pro Max gemaakt en niet voor de 13 Mini.

Ik ga nu dit bestellen, ziet er ook mooi uit - mocht iemand geïnteresseerd zijn zal ik nog wel laten weten hoe het bevalt :) (het is iig een stuk goedkoper dan Mous)

• AkakoMinami
Canaria schreef op zondag 14 november 2021 @ 02:47:
Ik kom ook elke keer weer uit bij een Apple Leather Case, deze keer in "Donkere kers". Jammer dat de vertrouwde kleuren zadelbruin en (PRODUCT)RED dit jaar ontbreken, rood was altijd m'n eerste keus.

Daarnaast bestel ik meestal een Caudabe Lucid Clear en/of Veil, voor een wat meer skinny look&feel.

Eigenlijk hoop ik dat de bumpercases uit de iPhone 4-tijd weer terugkomen, liefst die met een siliconen beschermlaag en daaromheen een losse polycarbonaat bumper.
Hoe vind je de valbescherming van deze hoesjes? Ik ben altijd bang dat ze niet goed beschermen, maar ik wil wel eens wat anders van de dikkere 'valbeschermingshoesjes'

Die donkere kers vind ik namelijk mega mooi

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

@AkakoMinami over valbescherming kan ik zeker wat zeggen. Helaas beschermen geen van de cases die ik heb gehad tegen vallen, ik laat m'n iPhone nog steeds elke maand wel een keer vallen -O-

Maar in dat "geval" helpt een case altijd wel. Het liefst een die de ergste schok opvangt, dus met een zachte rand. Zo'n case raakt dan zelf vaak wel beschadigd tenzij die case van stuiterballenmateriaal is gemaakt. De lederen case van Apple is bijvoorbeeld wel kwetsbaar maar kan vaak wel weer opgelapt worden met een smeerseltje van de schoenmaker.

Bij de transparante case van Apple ving de zachte binnenkant de klap tegen de stenen vloer op maar barstte het omhulsel van polycarbonaat in de hoek rond het camera-eiland.

De dunne Caudabe Veil beschermt echt alleen tegen krassen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• AkakoMinami
Canaria schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:36:
@AkakoMinami over valbescherming kan ik zeker wat zeggen. Helaas beschermen geen van de cases die ik heb gehad tegen vallen, ik laat m'n iPhone nog steeds elke maand wel een keer vallen -O-

Maar in dat "geval" helpt een case altijd wel. Het liefst een die de ergste schok opvangt, dus met een zachte rand. Zo'n case raakt dan zelf vaak wel beschadigd tenzij die case van stuiterballenmateriaal is gemaakt. De lederen case van Apple is bijvoorbeeld wel kwetsbaar maar kan vaak wel weer opgelapt worden met een smeerseltje van de schoenmaker.

Bij de transparante case van Apple ving de zachte binnenkant de klap tegen de stenen vloer op maar barstte het omhulsel van polycarbonaat in de hoek rond het camera-eiland.

De dunne Caudabe Veil beschermt echt alleen tegen krassen.
Over je eerste opmerking kan ik wel lachen xD

Maar wat je dus verder eigenlijk zicht is dat er qua bescherming voor je iPhone bij een val het dus niet erg uit maakt of je de Leather Apple Case hebt of zo'n stuiterbal hoes? Begrijp ik dat goed?
(I.c.m. een glazen screen protector neem ik aan)

Dat het leer beschadigt raakt is meer dan logisch :)

• pina
iemand die een autolader heeft gezien met 2x usb-c en 1x gewone usb poort? Voor in de sigarettenaansteker, ik vind die combinatie vooralsnog nergens terug

• Beun
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 01-12 21:55
Vandaag de screen protector van Spigen binnen gekregen. Wat een verademing ten opzichte van de ESR exemplaren. Installatie ging in één keer goed zonder luchtbellen. Hopelijk blijft deze beter zitten. Bij de sp’s van ESR heb in er drie zeer korte tijd versleten. Ze lieten allemaal op dezelfde plek los.

• Kapitein187
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-11 19:39
AkakoMinami schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:11:
Heb een beetje door het topic gelezen, maar ik zit nog steeds met vragen...

Ik ben van plan om binnenkort een een iPhone 13 Pro Max aan te schaffen om mijn 11 Pro te vervangen.

Bij mijn 11 pro altijd Tech21, Otterbox en Casetify gebruikt als backcover, alleen ben bang dat die te bulky zijn op de 13 Pro Max...

Hoe is de valbescherming van een aantal (leren) hoesjes die te verkrijgen zijn, die compatible zijn met Magsafe? Want ik ga sowieso magsafe gebruiken

Ik laat hem nog al regelmatig vallen of mijn kleine kinderen zorgen er wel voor dat ie valt (vanaf de tafel of uit mijn handen op een stenen vloer. De huidige hoesjes icm met een glazen screen protector hebben mijn telefoon tot nu toe heel goed heel en onbeschadigd gehouden :)
Er is een verschil tussen compatibel met magsafe of magsafe zelf. Als je de telefoon echt aan een magsafe houder wil hangen moet je hoesje ook voorzien zijn van magneten, anders gaat het niet werken. De magneten in de telefoon zijn te zwak om door het hoesje heen te gaan en alles op z'n plek te houden.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:02
Kras over de volledige breedte van m'n Belkin UltraGlass screenprotector (lang leve screenprotectors).
Aan het begin van de kras zit een klein putje, dus ik denk dat onze puppy een keer z'n pootje erop heeft gezet.

Na jaren de Belkin gebruikt te hebben, ga ik nu een keer voor de Spigen GlastR EZ Fit.
€ 12,90 voor een 2-pack bij Appelhoes.

https://www.appelhoes.nl/...en-screenprotector-2-pack

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• KeRsTmAnNeKe
pina schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:33:
iemand die een autolader heeft gezien met 2x usb-c en 1x gewone usb poort? Voor in de sigarettenaansteker, ik vind die combinatie vooralsnog nergens terug
https://www.amazon.de/dp/B089N8Y4GT/
en vast meer daar

• Beun
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 01-12 21:55
Rivanov schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:42:
Kras over de volledige breedte van m'n Belkin UltraGlass screenprotector (lang leve screenprotectors).
Aan het begin van de kras zit een klein putje, dus ik denk dat onze puppy een keer z'n pootje erop heeft gezet.

Na jaren de Belkin gebruikt te hebben, ga ik nu een keer voor de Spigen GlastR EZ Fit.

Die heb ik ook. Bevalt me echt meer dan prima.

• pina
https://www.amazon.de/-/e...2CB07GRDS2G1%2CB00IXH40X0

deze heeft zelfs 120 watt :Y
vraag mij zelfs af of dat zo’n sigarettenaansteker zoveel stroom kan doorsturen :?

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Nu online

Ik heb de versie besteld zonder notch. Ziet er nog beter uit.

• AkakoMinami
Kapitein187 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:12:
[...]

Er is een verschil tussen compatibel met magsafe of magsafe zelf. Als je de telefoon echt aan een magsafe houder wil hangen moet je hoesje ook voorzien zijn van magneten, anders gaat het niet werken. De magneten in de telefoon zijn te zwak om door het hoesje heen te gaan en alles op z'n plek te houden.
Ja precies. Ik wil een hoesje waar die magneten ook in zitten, maar ik. heb er nu eentje gevonden in de Black Friday Sale van Decoded :)

• KeRsTmAnNeKe
KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:38:
Dacht leuk black friday, eens kijken voor een 'magsafe' houder voor de auto. Uiteindelijk deze unit gekocht voor minder dan deze nu moet kosten: https://www.amazon.de/gp/product/B08RRY9211/

Probleem is alleen, een iPhone 13 pro zonder hoes komt er netjes op te zitten en blijft redelijk goed hangen... met hoes kom de boel bij de eerste drempel naar beneden.

Is de hoes die ik gebruik (Gear4) gewoon te lomp en/of zijn er autohouders die wel passen en bij voorkeur ook opladen. Amazon roept bij alles netjes 'iPhone 13 pro compatible', maar vaak is dat zonder hoes... of zelfs zonder ook daadwerkelijk checken of dat het geval is.
Even mezelf quoten.

Had nog 2 houders besteld, een ESR Halolock en een 'Wicked chili' zonder laadfunctie. De laatste past iets beter dan wat ik eerst had, maar nog steeds net-niet met kans op vallende telefoons. De ESR lijkt wel goed contact te maken... die mag blijven en straks even testen.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:02

Vandaag binnengekregen en erop geplaatst. Zit er retestrak op en was weer een fluitje van een cent!
Was altijd zeer tevreden over de Belkin, maar deze kost de helft van het geld van de Belkin en je krijgt er zelfs twee.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08:13
Rivanov schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:07:
[...]

Vandaag binnengekregen en erop geplaatst. Zit er retestrak op en was weer een fluitje van een cent!
Was altijd zeer tevreden over de Belkin, maar deze kost de helft van het geld van de Belkin en je krijgt er zelfs twee.
Hier ook uiterst tevreden over de Spigen.

AdGuard Home

• Dennisweb
crypt0rr schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:25:
[...]

Hier ook uiterst tevreden over de Spigen.
Blijkbaar hebben ze iets aan de screen protectors gedaan, dan. Mijn ervaringen met de Spigen screen protectors waren vorig jaar niet best. Ik heb zes van die dingen verprutst. Steeds weer vuil eronder of heel snel krassen.

@Beun Ik heb de onthechting bij deze serie nog niet meegemaakt. Vorig jaar met de 12 Pro Max wel.

Even een algemene noot voor screen protectors plakken: ik zie heel veel mensen de achterkantfolie van de screen protector trekken en ‘m dan op het scherm plakken. Zelfs op de instructievideo’s zie ik dat. Waarom doen mensen dat toch? Oké, als je zo’n harde achterkant op de screen protector hebt, snap ik het.

Maar wat ik doe met screen protectors met een folie op de achterkant: meestal zit er een mal bij. Ga in de douche staan met de kraan open. Trek dan gewoon de bovenkant van de folie screen protector hooguit twee centimeter los. Plak ‘m tegen de mal aan. Druk de screen protector aan. Pak de folie beet en druk nu geleidelijk de screen protector aan terwijl je de folie er langzaam onder vandaan trekt. Goed de screen protector aandrukken. Klaar? Even met je duim over de grootste luchtbellen heen en dan de mal eraf.

Zelf heb ik nog zo’n kammetje van Spigen liggen. Even als een gummetje over de kleine belletjes heen en klaar. Ik heb voor mijzelf en mijn broer het op deze manier gedaan en het was in één keer goed. Ik snap die mensen die de achterkant er in één keer afhalen echt niet. Zo krijg je vrijwel altijd stof erachter of zal ‘ie snel onthechten.

Het enige wat ik van de ESR screen protectors minder vind is dat ze nogal gevoelig zijn voor krasjes.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee