Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:27
Canaria schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:21:
Heeft iemand ervaring met screenprotectors van saffierglas, zoals Shellrus of Hoda?

Ik vind de meeste screenprotectors (Belkin, Spigen, Caudabe) te glad en in de meeste gevallen te spiegelend. Het oppervlak voelt echt anders dan het glas van de iPhone, ook al is dat geen saffier.
Saffierglas zou het scherm veel beter benaderen en krast ook nog minder snel.
Ze zijn met $80 wel wat duurder maar voor een goede toplaag heb ik dat wel over.
Het maakt inderdaad wel uit of je een screen protector van saffierglas of gewoon 9H tempered glass gebruikt. Grappig feitje: bij de tempered glass screen protectors maakt het in de praktijk niet uit of je een screen protector van een tientje of van 40 euro plakt. Dat zag ik in dit filmpje: YouTube: DON'T buy a Screen Protector before watching this.

Daar zie je ook de saffier screen protector als beste uit de test komen. Maar je ziet ook meteen dat het opplakken nog steeds een hele uitdaging is. Het lijkt me wel zonde als je zo'n dure screen protector verkeerd erop plakt. En geloof me; ik plak heel wat screen protectors en het gaat altijd goed, maar ik zou het niet durven met een protector van bijna 80 euro.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 21:16
Dennisweb schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:51:
[...]

Nudient Thin V3 cases zijn heel dun. Fijn materiaal, ligt lekker in de hand. Makkelijk schoon te maken. Enige nadeel is dat er geen knoppen op het hoesje zitten. Daardoor moet je dieper drukken op de knoppen van de iPhone zelf.
heb intussen mijn nudient v3 sky blue, en dat is hem echt wel _/-\o_
blend perfect met de sierra blue camera bump, zacht plastiek maar glijdt wel gemakkelijk in en uikt de broekzak en is ook zeer dun. Ik vind de uitsparingen net knap omdat dan de zilveren zijkant tot uiting komt ipv dat het volledig blauw is

• Dennisweb
pina schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:53:
[...]

heb intussen mijn nudient v3 sky blue, en dat is hem echt wel _/-\o_
blend perfect met de sierra blue camera bump, zacht plastiek maar glijdt wel gemakkelijk in en uikt de broekzak en is ook zeer dun. Ik vind de uitsparingen net knap omdat dan de zilveren zijkant tot uiting komt ipv dat het volledig blauw is
Blij om te horen! Ik vind het ook een goed hoesje, maar vind de knoppen iets te diep zitten om er goed bij te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Iemand ervaring met de back cover van leer van het merk Sena?

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarstenD
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-05 12:29
Een telefoonaccu gaat minder lang mee als je een snellader of draadloze oplader gebruikt, toch?

Welke 'langzaam'lader moet ik kopen voor de iPhone 13?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

CarstenD schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:06:
Een telefoonaccu gaat minder lang mee als je een snellader of draadloze oplader gebruikt, toch?

Welke 'langzaam'lader moet ik kopen voor de iPhone 13?
Onzin! Mijn 12 Pro heeft een jaar lang aan mijn Belkin 3-1 Wireless gehangen en had nog 99% toen ik hem verkocht na een jaar..Elke nacht opladen..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:44
Iemand tip voor mooie autohouder? (13 Pro) Ik heb nu een houder die in het rooster van de airco / lucht klikt en dat is 1. een ophang systeem van niks en het blazen van koude / warme lucht op de achterkant schijnt erg nadelig te kunnen zijn voor de (levensduur van de) batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkakoMinami
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:14
Heb een beetje door het topic gelezen, maar ik zit nog steeds met vragen...

Ik ben van plan om binnenkort een een iPhone 13 Pro Max aan te schaffen om mijn 11 Pro te vervangen.

Bij mijn 11 pro altijd Tech21, Otterbox en Casetify gebruikt als backcover, alleen ben bang dat die te bulky zijn op de 13 Pro Max...

Hoe is de valbescherming van een aantal (leren) hoesjes die te verkrijgen zijn, die compatible zijn met Magsafe? Want ik ga sowieso magsafe gebruiken

Ik laat hem nog al regelmatig vallen of mijn kleine kinderen zorgen er wel voor dat ie valt (vanaf de tafel of uit mijn handen op een stenen vloer. De huidige hoesjes icm met een glazen screen protector hebben mijn telefoon tot nu toe heel goed heel en onbeschadigd gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:13
Dacht leuk black friday, eens kijken voor een 'magsafe' houder voor de auto. Uiteindelijk deze unit gekocht voor minder dan deze nu moet kosten: https://www.amazon.de/gp/product/B08RRY9211/

Probleem is alleen, een iPhone 13 pro zonder hoes komt er netjes op te zitten en blijft redelijk goed hangen... met hoes kom de boel bij de eerste drempel naar beneden.

Is de hoes die ik gebruik (Gear4) gewoon te lomp en/of zijn er autohouders die wel passen en bij voorkeur ook opladen. Amazon roept bij alles netjes 'iPhone 13 pro compatible', maar vaak is dat zonder hoes... of zelfs zonder ook daadwerkelijk checken of dat het geval is.

• pina
mensen die al varianten op de magsafe wallet hebben gezien? 3 kaarten lijkt mij net wat te weinig. Vraag mij af of er nog niemand al aan heeft gedacht om een gewone portemonnee uit te breiden met bv een magsafe unit, die je dan los kan halen van de portemonnee zelf om dan tijdelijk aan je telefoon te hangen :Y

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:52

Toppe

Oké ✅

pina schreef op donderdag 25 november 2021 @ 07:32:
mensen die al varianten op de magsafe wallet hebben gezien? 3 kaarten lijkt mij net wat te weinig. Vraag mij af of er nog niemand al aan heeft gedacht om een gewone portemonnee uit te breiden met bv een magsafe unit, die je dan los kan halen van de portemonnee zelf om dan tijdelijk aan je telefoon te hangen :Y
3 kaarten te weinig? Wat neem je allemaal mee? Ik heb er één pas in zitten en dat is m’n rijbewijs. Heb 6 bankpassen en een creditcard via Apple Pay en m’n loyalty kaarten in Apple Wallet of Stocard. Al gebruik ik eigelijk alleen de AH kaart :o

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• pina
Toppe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 07:47:
[...]

3 kaarten te weinig? Wat neem je allemaal mee? Ik heb er één pas in zitten en dat is m’n rijbewijs. Heb 6 bankpassen en een creditcard via Apple Pay en m’n loyalty kaarten in Apple Wallet of Stocard. Al gebruik ik eigelijk alleen de AH kaart :o
ik heb 2 betaalkaarten, een ID-kaart en een maaltijdcheque kaart die ik regelmatig gebruik. Daar zit ook nog een kids id in van mijn zoon en zijn bankkaart ;) maar goed, die krijg ik ze natuurlijk niet allemaal in :D

maar om een briefje cash mee te nemen is ook altijd handig

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-05 16:00
Heb onlangs de iPhone 13 Mini besteld, kom van een iPhone SE 2020

Was altijd groot fan van de mous case + wallet case, maar wat blijkt: de wallet case wordt voor de 13, 13 Pro & 13 Pro Max gemaakt en niet voor de 13 Mini.

Ik ga nu dit bestellen, ziet er ook mooi uit - mocht iemand geïnteresseerd zijn zal ik nog wel laten weten hoe het bevalt :) (het is iig een stuk goedkoper dan Mous)

• AkakoMinami
Canaria schreef op zondag 14 november 2021 @ 02:47:
Ik kom ook elke keer weer uit bij een Apple Leather Case, deze keer in "Donkere kers". Jammer dat de vertrouwde kleuren zadelbruin en (PRODUCT)RED dit jaar ontbreken, rood was altijd m'n eerste keus.

Daarnaast bestel ik meestal een Caudabe Lucid Clear en/of Veil, voor een wat meer skinny look&feel.

Eigenlijk hoop ik dat de bumpercases uit de iPhone 4-tijd weer terugkomen, liefst die met een siliconen beschermlaag en daaromheen een losse polycarbonaat bumper.
Hoe vind je de valbescherming van deze hoesjes? Ik ben altijd bang dat ze niet goed beschermen, maar ik wil wel eens wat anders van de dikkere 'valbeschermingshoesjes'

Die donkere kers vind ik namelijk mega mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

@AkakoMinami over valbescherming kan ik zeker wat zeggen. Helaas beschermen geen van de cases die ik heb gehad tegen vallen, ik laat m'n iPhone nog steeds elke maand wel een keer vallen -O-

Maar in dat "geval" helpt een case altijd wel. Het liefst een die de ergste schok opvangt, dus met een zachte rand. Zo'n case raakt dan zelf vaak wel beschadigd tenzij die case van stuiterballenmateriaal is gemaakt. De lederen case van Apple is bijvoorbeeld wel kwetsbaar maar kan vaak wel weer opgelapt worden met een smeerseltje van de schoenmaker.

Bij de transparante case van Apple ving de zachte binnenkant de klap tegen de stenen vloer op maar barstte het omhulsel van polycarbonaat in de hoek rond het camera-eiland.

De dunne Caudabe Veil beschermt echt alleen tegen krassen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• AkakoMinami
Canaria schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:36:
@AkakoMinami over valbescherming kan ik zeker wat zeggen. Helaas beschermen geen van de cases die ik heb gehad tegen vallen, ik laat m'n iPhone nog steeds elke maand wel een keer vallen -O-

Maar in dat "geval" helpt een case altijd wel. Het liefst een die de ergste schok opvangt, dus met een zachte rand. Zo'n case raakt dan zelf vaak wel beschadigd tenzij die case van stuiterballenmateriaal is gemaakt. De lederen case van Apple is bijvoorbeeld wel kwetsbaar maar kan vaak wel weer opgelapt worden met een smeerseltje van de schoenmaker.

Bij de transparante case van Apple ving de zachte binnenkant de klap tegen de stenen vloer op maar barstte het omhulsel van polycarbonaat in de hoek rond het camera-eiland.

De dunne Caudabe Veil beschermt echt alleen tegen krassen.
Over je eerste opmerking kan ik wel lachen xD

Maar wat je dus verder eigenlijk zicht is dat er qua bescherming voor je iPhone bij een val het dus niet erg uit maakt of je de Leather Apple Case hebt of zo'n stuiterbal hoes? Begrijp ik dat goed?
(I.c.m. een glazen screen protector neem ik aan)

Dat het leer beschadigt raakt is meer dan logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
iemand die een autolader heeft gezien met 2x usb-c en 1x gewone usb poort? Voor in de sigarettenaansteker, ik vind die combinatie vooralsnog nergens terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 09:55
Vandaag de screen protector van Spigen binnen gekregen. Wat een verademing ten opzichte van de ESR exemplaren. Installatie ging in één keer goed zonder luchtbellen. Hopelijk blijft deze beter zitten. Bij de sp’s van ESR heb in er drie zeer korte tijd versleten. Ze lieten allemaal op dezelfde plek los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-05 15:30
AkakoMinami schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:11:
Heb een beetje door het topic gelezen, maar ik zit nog steeds met vragen...

Ik ben van plan om binnenkort een een iPhone 13 Pro Max aan te schaffen om mijn 11 Pro te vervangen.

Bij mijn 11 pro altijd Tech21, Otterbox en Casetify gebruikt als backcover, alleen ben bang dat die te bulky zijn op de 13 Pro Max...

Hoe is de valbescherming van een aantal (leren) hoesjes die te verkrijgen zijn, die compatible zijn met Magsafe? Want ik ga sowieso magsafe gebruiken

Ik laat hem nog al regelmatig vallen of mijn kleine kinderen zorgen er wel voor dat ie valt (vanaf de tafel of uit mijn handen op een stenen vloer. De huidige hoesjes icm met een glazen screen protector hebben mijn telefoon tot nu toe heel goed heel en onbeschadigd gehouden :)
Er is een verschil tussen compatibel met magsafe of magsafe zelf. Als je de telefoon echt aan een magsafe houder wil hangen moet je hoesje ook voorzien zijn van magneten, anders gaat het niet werken. De magneten in de telefoon zijn te zwak om door het hoesje heen te gaan en alles op z'n plek te houden.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:52
Kras over de volledige breedte van m'n Belkin UltraGlass screenprotector (lang leve screenprotectors).
Aan het begin van de kras zit een klein putje, dus ik denk dat onze puppy een keer z'n pootje erop heeft gezet.

Na jaren de Belkin gebruikt te hebben, ga ik nu een keer voor de Spigen GlastR EZ Fit.
€ 12,90 voor een 2-pack bij Appelhoes.

https://www.appelhoes.nl/...en-screenprotector-2-pack

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
pina schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:33:
iemand die een autolader heeft gezien met 2x usb-c en 1x gewone usb poort? Voor in de sigarettenaansteker, ik vind die combinatie vooralsnog nergens terug
https://www.amazon.de/dp/B089N8Y4GT/
en vast meer daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 09:55
Rivanov schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:42:
Kras over de volledige breedte van m'n Belkin UltraGlass screenprotector (lang leve screenprotectors).
Aan het begin van de kras zit een klein putje, dus ik denk dat onze puppy een keer z'n pootje erop heeft gezet.

Na jaren de Belkin gebruikt te hebben, ga ik nu een keer voor de Spigen GlastR EZ Fit.

Die heb ik ook. Bevalt me echt meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
https://www.amazon.de/-/e...2CB07GRDS2G1%2CB00IXH40X0

deze heeft zelfs 120 watt :Y
vraag mij zelfs af of dat zo’n sigarettenaansteker zoveel stroom kan doorsturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05 09:00

Ik heb de versie besteld zonder notch. Ziet er nog beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkakoMinami
Kapitein187 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:12:
[...]

Er is een verschil tussen compatibel met magsafe of magsafe zelf. Als je de telefoon echt aan een magsafe houder wil hangen moet je hoesje ook voorzien zijn van magneten, anders gaat het niet werken. De magneten in de telefoon zijn te zwak om door het hoesje heen te gaan en alles op z'n plek te houden.
Ja precies. Ik wil een hoesje waar die magneten ook in zitten, maar ik. heb er nu eentje gevonden in de Black Friday Sale van Decoded :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:38:
Dacht leuk black friday, eens kijken voor een 'magsafe' houder voor de auto. Uiteindelijk deze unit gekocht voor minder dan deze nu moet kosten: https://www.amazon.de/gp/product/B08RRY9211/

Probleem is alleen, een iPhone 13 pro zonder hoes komt er netjes op te zitten en blijft redelijk goed hangen... met hoes kom de boel bij de eerste drempel naar beneden.

Is de hoes die ik gebruik (Gear4) gewoon te lomp en/of zijn er autohouders die wel passen en bij voorkeur ook opladen. Amazon roept bij alles netjes 'iPhone 13 pro compatible', maar vaak is dat zonder hoes... of zelfs zonder ook daadwerkelijk checken of dat het geval is.
Even mezelf quoten.

Had nog 2 houders besteld, een ESR Halolock en een 'Wicked chili' zonder laadfunctie. De laatste past iets beter dan wat ik eerst had, maar nog steeds net-niet met kans op vallende telefoons. De ESR lijkt wel goed contact te maken... die mag blijven en straks even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Vandaag binnengekregen en erop geplaatst. Zit er retestrak op en was weer een fluitje van een cent!
Was altijd zeer tevreden over de Belkin, maar deze kost de helft van het geld van de Belkin en je krijgt er zelfs twee.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:40
Rivanov schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:07:
[...]

Vandaag binnengekregen en erop geplaatst. Zit er retestrak op en was weer een fluitje van een cent!
Was altijd zeer tevreden over de Belkin, maar deze kost de helft van het geld van de Belkin en je krijgt er zelfs twee.
Hier ook uiterst tevreden over de Spigen.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
crypt0rr schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:25:
[...]

Hier ook uiterst tevreden over de Spigen.
Blijkbaar hebben ze iets aan de screen protectors gedaan, dan. Mijn ervaringen met de Spigen screen protectors waren vorig jaar niet best. Ik heb zes van die dingen verprutst. Steeds weer vuil eronder of heel snel krassen.

@Beun Ik heb de onthechting bij deze serie nog niet meegemaakt. Vorig jaar met de 12 Pro Max wel.

Even een algemene noot voor screen protectors plakken: ik zie heel veel mensen de achterkantfolie van de screen protector trekken en ‘m dan op het scherm plakken. Zelfs op de instructievideo’s zie ik dat. Waarom doen mensen dat toch? Oké, als je zo’n harde achterkant op de screen protector hebt, snap ik het.

Maar wat ik doe met screen protectors met een folie op de achterkant: meestal zit er een mal bij. Ga in de douche staan met de kraan open. Trek dan gewoon de bovenkant van de folie screen protector hooguit twee centimeter los. Plak ‘m tegen de mal aan. Druk de screen protector aan. Pak de folie beet en druk nu geleidelijk de screen protector aan terwijl je de folie er langzaam onder vandaan trekt. Goed de screen protector aandrukken. Klaar? Even met je duim over de grootste luchtbellen heen en dan de mal eraf.

Zelf heb ik nog zo’n kammetje van Spigen liggen. Even als een gummetje over de kleine belletjes heen en klaar. Ik heb voor mijzelf en mijn broer het op deze manier gedaan en het was in één keer goed. Ik snap die mensen die de achterkant er in één keer afhalen echt niet. Zo krijg je vrijwel altijd stof erachter of zal ‘ie snel onthechten.

Het enige wat ik van de ESR screen protectors minder vind is dat ze nogal gevoelig zijn voor krasjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023

Heb dat 2 pack van Spigen gehaald en wat een verademing vergeleken met die onnodig dure van Belkin, PantzerGlass etc. Praktisch EUR 6.45 per stuk en je zou er enkel obv de prijs niet veel verwachten, maar wat een fijne screenprotector. Geen effect op touch gevoeligheid en ziet er gewoon goed uit met uitsparing voor de nodge. Gewoon top. Montage is echt heel makkelijk en goed. Topadvies, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb er nu een week zo'n Panzerglass met 'camslider' op zitten, de privacy-variant. Paar dingen die opvallen: Dat schuifje voor de frontcamera vind ik best handig, maar zou me niet nog een keer 35 euro waard zijn. Het ding lijkt in vergelijking met andere (privacy)screenprotectors erg dik. In tegenstelling tot andere privacy-screenprotectors die ik heb gebruikt veroorzaakt deze een soort pixel-effect en het scherm is ook duidelijk donkerder dan bij de vorige. Misschien zou ik achteraf meer tevreden zijn geweest met de 'normale' heldere variant hiervan, maar 35 euro is belachelijk dus daar ga ik voorlopig niet achter komen.

[ Voor 20% gewijzigd door epoman op 04-12-2021 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Vraagje over 13 pro max cover.

Had voor een famielid een spigen nogwat gekocht maar krijg nu een flinke bak kritiek over me heen dat die telefoon nu als een 'botsauto' aanvoelt... :D

Ik uitleggen dat die nieuwe 13-lijn aan iphones gewoon meer gehoekt zijn en dat de oude van haar (11 pro) een stuk smoother aanvoelt.

Zo vriendelijk als ik ben wil ik een nieuwe cover kopen, maar kan geen ene cover vinden die wat minder gehoekt is. Misschien dat iemand hier een cover weet en waar ik deze kan vinden? Zo ja, alvast heel veel dank :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-05 14:46
Otterbox symmetry is wat ronder. Vond het zelf wat te bulky worden. Ligt nu te verstoffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-11-2024
knakker2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:37:
Vraagje over 13 pro max cover.

Had voor een famielid een spigen nogwat gekocht maar krijg nu een flinke bak kritiek over me heen dat die telefoon nu als een 'botsauto' aanvoelt... :D

Ik uitleggen dat die nieuwe 13-lijn aan iphones gewoon meer gehoekt zijn en dat de oude van haar (11 pro) een stuk smoother aanvoelt.

Zo vriendelijk als ik ben wil ik een nieuwe cover kopen, maar kan geen ene cover vinden die wat minder gehoekt is. Misschien dat iemand hier een cover weet en waar ik deze kan vinden? Zo ja, alvast heel veel dank :D
Een Nudient is nog net zo 'vierkant' maar omdat ie van een veel gladder materiaal is gemaakt voelt het minder als een botsauto.... de hoeveelheid extra materiaal is ook maar een millimeter of zo. Als de telefoon dan aanvoelt als een botsauto, dan komt dat omdat de telefoon aanvoelt als een botsauto, ook zonder hoesje ;)

Die Nudient is uiteraard wel andere beschermingsgraad... veel dunner en geen opstaande rand rondom het scherm... meer een strakke regenbroek dan, om in de analogiëen te blijven... een botsauto beschermt je uiteraard beter dan een regenbroek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-05 19:29
Heeft iemand al de screenprotector van en bij Coolblue laten plaatsen? Tevreden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:46
Wouter36 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:55:
Otterbox symmetry is wat ronder. Vond het zelf wat te bulky worden. Ligt nu te verstoffen.
Deze gebruik ik momenteel, de transparante, vind hem juist heel fijn en goed stroef in de hand liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Gery schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:02:
Heeft iemand al de screenprotector van en bij Coolblue laten plaatsen? Tevreden van?
Plakken ze daar niet gewoon de Belkin’s? Heb ik jaren gehad en opzich prima dingen alleen als er eenmaal een beschadiging op zit zijn ze met 2 weken klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-05 19:29
Toppe schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:17:
[...]

Plakken ze daar niet gewoon de Belkin’s? Heb ik jaren gehad en opzich prima dingen alleen als er eenmaal een beschadiging op zit zijn ze met 2 weken klaar.
Ze hebben, volgens de site, een machine een snijden dan een screenprotector op maat.
Moet vanmiddag iPhone en AW gaan oppikken en denk dat ik ze op beide een protector ga laten plakker. Better safe than sorry :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05 09:00
Ik snap nog altijd niet dat er nu nog altijd niet weten welke screenprotector te kopen ... Koop een Spigen EZ FIT GLAS.tR en de kous is af.

Ik zal me wat gaan haasten om naar de Mediamarkt te gaan daarvoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-05 17:21
FrE911 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:01:
Ik snap nog altijd niet dat er nu nog altijd niet weten welke screenprotector te kopen ... Koop een Spigen EZ FIT GLAS.tR en de kous is af.

Ik zal me wat gaan haasten om naar de Mediamarkt te gaan daarvoor :p
Die Spigen is wel van wisselende kwaliteit volgens mij.
Er zitten er gelukkig 2 in een pakketje, maar de 1e zat vol met ronde vlekjes aan de scherm kant, nee geen lucht vlekjes, echt ronde vlekjes. die je dan ook nog eens erg opvallend ziet zitten.
Gelukkig ging het mij bij de 2e wel beter. Was gelukkig vlekjes vrij. Verder prima merk.

Ben nog op zoek naar een mooie magsafe car Holder voor in een ventilatierooster, any suggestions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:53

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Michel8704 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:09:
[...]

Die Spigen is wel van wisselende kwaliteit volgens mij.
Er zitten er gelukkig 2 in een pakketje, maar de 1e zat vol met ronde vlekjes aan de scherm kant, nee geen lucht vlekjes, echt ronde vlekjes. die je dan ook nog eens erg opvallend ziet zitten.
Gelukkig ging het mij bij de 2e wel beter. Was gelukkig vlekjes vrij. Verder prima merk.

Ben nog op zoek naar een mooie magsafe car Holder voor in een ventilatierooster, any suggestions?
Op youtube kun je diverse recensies vinden van die dingen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimachaerus
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-11-2023
Weet iemand waar ik een screenprotector kan laten plakken? Ik zie bij amac doen ze alleen belkin screenprotectors. Ik heb zelf een spigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heeft iemand ervaring een iPhone HDMI-kabel, HDMI-converterkabel, werkt dit met de ZiggoGo of NLziet app?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQMr08VO_RZbSZDzckWrQF-dQCM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x29vjLpDmZpNq5rGfqQHERaR.jpg?f=user_large

[ Voor 51% gewijzigd door Albert020 op 12-12-2021 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Albert020 schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:00:
Heeft iemand ervaring een iPhone HDMI-kabel, HDMI-converterkabel, werkt dit met de ZiggoGo of NLziet app?
[Afbeelding]
Doet dit niet gewoon dienst als ‘mirror-screen’ optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Toppe schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:02:
[...]

Doet dit niet gewoon dienst als ‘mirror-screen’ optie?
Ja thuis weleens, maar in hotel buitenland, zou het dan werken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dimachaerus schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 22:30:
Weet iemand waar ik een screenprotector kan laten plakken? Ik zie bij amac doen ze alleen belkin screenprotectors. Ik heb zelf een spigen.
Denk dat er weinig winkels zijn waar ze een protector plakken die je zelf mee neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dimachaerus schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 22:30:
Heb je de alignment bracket er niet bijzitten? Dan is het namelijk echt appeltje-eitje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Albert020 schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:07:
[...]

Ja thuis weleens, maar in hotel buitenland, zou het dan werken ?
Ja, waarom niet? Enige waar je rekening mee moet houden is de vraag of ze de HDMI poorten niet geblokkeerd hebben…

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:25
Eind deze maand een iphone 13 mini.

Dus heb dit topic even doorgespit welk hoesje bij mij zou passen.

Nu zag ik een case: Ringke matt clear

Iemand die deze heeft voor de iPhone 13 (mini) in combinatie met starlight kleur?

Ik zou graag een foto willen zien als iemand deze combinatie heeft en een foto zou willen maken ben ik die gene eeuwig dankbaar, en krijg je van mij een lekker bakje koffie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeetjeP
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09-01-2024
Zie heel veel reacties over screen protectors. Heb afgelopen week me IPhone 13 binnen gekregen en daarop een PanzerGlass geplaatst.

Nog nooit eerder gedaan en dit ging super makkelijk.

Gewoon de 3 stappen volgen en hij zit er supersterk op.
Heb er nu een Spigen case omheen,maar ben er niet tevreden over.

Normaal heb ik altijd cases van Mous.Echter kon ik er geen vinden in Nederland.
Krijg morgen een Rhinoshield binnen. Ben heel benieuwd hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb ik een een lightning to hdmi adapter gekocht maar beeld blijft zwart van tv ?

***Edit***

Het werkt alleen goed met een originele adapter van Apple zelf ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Albert020 op 22-12-2021 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:32
Ik ben erg blij met mijn case met kickstand van Torras: https://torraslife.com/pr...-moonclimber-series-case/
Ziet er goed uit en vooral de kickstand is erg fijn.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Kan iemand mij een niet al te bulky bumper (ik heb kleine handen) aanraden met goede grip voor mijn 13 Pro? Ik heb nu een Mous Limitless 4.0 (Karbon) , maar man wat een waardeloze grip. Ik kom van OnePlus en zij hebben echt perfecte karbon bumpers met geweldige grip én goede bescherming. Ik zou graag mijn Mous bumper inwisselen voor een met fatsoenlijke grip.

[ Voor 8% gewijzigd door crimedevil op 18-12-2021 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
.

[ Voor 99% gewijzigd door crimedevil op 18-12-2021 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PeetjeP schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:14:
Zie heel veel reacties over screen protectors. Heb afgelopen week me IPhone 13 binnen gekregen en daarop een PanzerGlass geplaatst.

Nog nooit eerder gedaan en dit ging super makkelijk.

Gewoon de 3 stappen volgen en hij zit er supersterk op.
Heb er nu een Spigen case omheen,maar ben er niet tevreden over.

Normaal heb ik altijd cases van Mous.Echter kon ik er geen vinden in Nederland.
Krijg morgen een Rhinoshield binnen. Ben heel benieuwd hoe die is.
Ik heb ook een PanzerGlass geplakt vandaag. Zit niet perfect maar wel redelijk. Geen zichtbaar stof eronder dus ik ben tevreden. De Caudabe die ik pas vorige week had geplaatst zat aanzienlijk beter, maar mijn iPhone moest helaas wegens een spontaan defect in de netwerkontvangst vervangen worden. Het was bijna pijnlijk om de screenprotector eraf te moeten slopen.

Ik wilde snel een screenprotector hebben en niet weer drie weken wachten op een levering van Caudabe uit de US, maar de PanzerGlass valt niet tegen. Spigen en ook Belkin vind ik te glad. Caudabe is wat stroever, iets meer richting het gevoel van het iPhone-scherm. Deze PanzerGlass zit daar tussenin. En sluit bovendien wat mooier aan bij de randen. Mits je hem natuurlijk goed recht plakt en niet zoals ik een fractie van een millimeter te ver naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:33:
Ik ben erg blij met mijn case met kickstand van Torras: https://torraslife.com/pr...-moonclimber-series-case/
Ziet er goed uit en vooral de kickstand is erg fijn.
Misschien even gemist in dit topic, maar het is het verschil tussen deze en die van bijv. Spigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:32
JDFS schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:24:
[...]

Misschien even gemist in dit topic, maar het is het verschil tussen deze en die van bijv. Spigen?
Ik heb die van Spigen even opgezocht, maar die ziet er redelijk hetzelfde uit. Verder geen ervaring mee.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-05 22:07
Vandaag een decoded back cover ontvangen voor de iphone 13 pro. Inclusief gratis wallet case voor 40 euro bij appelhoes. https://www.appelhoes.nl/...cover-iPhone-13-case-Navy

Eerste indruk is positief. Case is netjes afgewerkt en voelt kwalitatief allemaal prima aan. Zeker voor de prijs.

Hiervoor mujjo gehad, die verkleurde al na een paar dagen. Benieuwd naar hoe deze het vol houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Laatst online: 25-04 16:53
@Mivadebe kun je wat vertellen over je ervaringen met MagSafe? Merk je verschil in kracht van de magneten? In eerdere berichten gaf de MagSafe in het hoesje mogelijk storing met de trilmotor van de IPhone, heb jij dit ook ervaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-05 22:07
bedevir schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:50:
@Mivadebe kun je wat vertellen over je ervaringen met MagSafe? Merk je verschil in kracht van de magneten? In eerdere berichten gaf de MagSafe in het hoesje mogelijk storing met de trilmotor van de IPhone, heb jij dit ook ervaren?
Ik heb geen vergelijksmateriaal betreft de magneten. Lijkt prima te zijn. De trilmotor werkt gewoon. Ik las ergens dat decoded hoesjes met problemen omruilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Laatst online: 25-04 16:53
Heeft er iemand ervaring met het plakken van een halolock ring sticker aan de binnenkant van een hoesje? Wil het gebruiken om een iPhone 8 van mijn vrouw aan een MagSafe autohouder te plaatsen. Voorheen gebruikten we een magnetische telefoonhouder met een dun metalen plaatje. Of zou het metalen plaatje voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Laatst online: 26-01 08:27
Anoniem: 532727 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:41:
Vandaag deze Spigen MagSafe Wallet binnen gekregen.

Bevalt tot nu toe prima.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Hey ik was benieuwd naar je ervaringen met dit product. Ik heb zelf een iPhone 13 Pro Max en las hier en daar dat met de standaard rechtop de telefoon zou omvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 532727

thekvnz schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:56:
[...]

Hey ik was benieuwd naar je ervaringen met dit product. Ik heb zelf een iPhone 13 Pro Max en las hier en daar dat met de standaard rechtop de telefoon zou omvallen.
Ik raad het idd niet aan om hem zo recht op te zetten, hier is de Max te zwaar voor.
Horizontaal om te kijken naar een filmpje is wel echt ideaal en blijft prima staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
bedevir schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:07:
Heeft er iemand ervaring met het plakken van een halolock ring sticker aan de binnenkant van een hoesje? Wil het gebruiken om een iPhone 8 van mijn vrouw aan een MagSafe autohouder te plaatsen. Voorheen gebruikten we een magnetische telefoonhouder met een dun metalen plaatje. Of zou het metalen plaatje voldoen?
Ik heb zeker ervaring met de ESR HaloLock Ring. Het werkt prima, maar volgens mij dien je deze aan de buitenkant van het hoesje te plakken. Het oppervlak zit namelijk aan de buitenkant. Als je ‘m binnenin een hoesje plakt, zit de lijmlaag aan de buitenkant en de magneet tegen je iPhone aan. Het resultaat is dan dat je je hoesje niet van je iPhone af krijgt, maar er verder niets aan hebt. De magneet zit dan verkeerd om.

Aan de buitenkant van je hoesje plakken kan wel, mits het ondersteund materiaal is. Ik geloof dat alleen silliconen en TPU ondersteund wordt. Je krijgt dan zoiets: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXSYiJygrIsYxoHE70FCzwr_wuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PaEKQe1vh0pdVsjPEAUggDwP.jpg?f=fotoalbum_large

Verder een ander onderwerp: ik heb mijn 13 Pro Max Leather Case naar de vaantjes geholpen. Hij was vies, dus maakte ik hem volgens het advies van Apple schoon met water en een milde zeep. Het gevolg is dat het leer nu heel slap en klef aanvoelt. Begin ook te geloven dat het niet het leer is wat slap is, maar het materiaal waar het leer op vastzit. Het is nu net nat karton en het is enorm plakkerig. Verder heb ik de verf er half afgewreven. :F

In ieder geval lees ik wel vaker dat de kwaliteit van Apples leren hoesjes achteruit gaan. Toch wil ik wel graag weer een leren hoesje. Ik kan die silliconen en TPU zooi niet meer aan mijn handen hebben. Het voelt zo vies als je leer gewend bent. Ik heb daarom een Woolnut in Cognac kleur besteld bij Appelhoes (scheelt verzendkosten). Ik vind de patina bij cognac wel erg mooi. Hij wordt juist donkerder, dan. Mijn Midnight Blue van Apple heeft gladde, glimmende plekken waar ik ‘m vast heb gehouden. Gewoon niet fijn.

Het leer van Woolnut zou 100% echt en full grain moeten zijn. Dus het proberen waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-05 09:06
Ik ben overgestapt van een Iphone X naar een Iphone 13 pro max, ik heb om mijn Iphone X een originele Apple bookcase cover van leer. Nou wil ik die ook graag voor de 13 pro max, maar die verkoopt Apple niet meer? Ik kan ze in elk geval niet meer vinden, kan iemand een goede vervanger aanraden die hier op lijkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Aanradertje: de leren hoesjes van Wiiuka. Hij is aan de onderkant open, maar dat is verder geen probleem. De Apple Leather Case voelt enorm plastic aan vergeleken met dit hoesje. Ik heb de skiin van Wiiuka. Kost 35 euro, een stuk goedkoper dan het hoesje van Apple.

Voelt heel zacht aan, fijne aluminum knoppen. Een heel goede ervaring. Benieuwd hoe hij wordt na een tijdje gebruik. :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_seK5rm2NB9_wxLGyZ_RPQunmg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3phTmCqlUgE1e7KnSgCbe0w1.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: hoewel hij met MagSafe oplaadt, blijft de lader absoluut niet zitten als je de iPhone oppakt. Ik heb een ESR HaloLock Ring die ik nog overhad erop geplakt. Werkt perfect, problem solved. Dus ja, je kunt die ring ook op leer plakken en niet alleen op siliconen of TPU.

[ Voor 15% gewijzigd door Dennisweb op 13-01-2022 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-05 10:13

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb een spigen ultra hybrid matte hoesje (frosted black) en sinds vandaag een nudient thin case v3 in midwinter blue besteld van gsm punt. Ik vind het fijn om een case erbij te hebben voor de afwisseling en deze is lekker dun en vormt een mooi contrast met sierra blue (vind ik). Ik snap wel waarom mensen zweren bij die nudient cases.

Maar wat ik me oprecht af vraag is hoe veel bescherming deze case biedt bij een val… iemand al ongelukkig geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Dennisweb schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:46:
Aanradertje: de leren hoesjes van Wiiuka. Hij is aan de onderkant open, maar dat is verder geen probleem. De Apple Leather Case voelt enorm plastic aan vergeleken met dit hoesje. Ik heb de skiin van Wiiuka. Kost 35 euro, een stuk goedkoper dan het hoesje van Apple.

Voelt heel zacht aan, fijne aluminum knoppen. Een heel goede ervaring. Benieuwd hoe hij wordt na een tijdje gebruik. :) [Afbeelding]

Edit: hoewel hij met MagSafe oplaadt, blijft de lader absoluut niet zitten als je de iPhone oppakt. Ik heb een ESR HaloLock Ring die ik nog overhad erop geplakt. Werkt perfect, problem solved. Dus ja, je kunt die ring ook op leer plakken en niet alleen op siliconen of TPU.
En na 12 dagen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjCzTE7ecn-0UBiNSH7mc_NnQrU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3zpqkkPO07XQTLCT1YEtNmtl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3eWOQYSawURx-fjPQ0qy3jTcgOo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mHuj6V5TaCduPRP89e2N3KfM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJDsTeebBqO4EvPtRvGW78lQLhE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AwX4kzwJg8dYYpcPqQ3lfhW0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:05
Phntm schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 22:46:
Ik heb een spigen ultra hybrid matte hoesje (frosted black) en sinds vandaag een nudient thin case v3 in midwinter blue besteld van gsm punt. Ik vind het fijn om een case erbij te hebben voor de afwisseling en deze is lekker dun en vormt een mooi contrast met sierra blue (vind ik). Ik snap wel waarom mensen zweren bij die nudient cases.

Maar wat ik me oprecht af vraag is hoe veel bescherming deze case biedt bij een val… iemand al ongelukkig geweest?
Ik heb Nudient en mijn 13 pro max is al een paar keer gestuiterd, nog geen schade. Maar het waren ook geen super harde stuiters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Marieke2006 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Ik heb Nudient en mijn 13 pro max is al een paar keer gestuiterd, nog geen schade. Maar het waren ook geen super harde stuiters.
Gezien het gewicht van de device heb ik er al wat meer vertrouwen in. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb mijn Nudient thin case van GSMpunt teruggestuurd en eentje gekocht bij Nudient zelf. Allereerst valt me op dat de dozen verschillen. Bij GSMpunt kreeg ik een zwarte verpakking, bij Nudient is het een witte. Fit and finish van GSMPunt viel tegen, volume knoppen kwamen tegen het randje aan aan de bovenkant. De case die ik zelf heb gekocht bij Nudient is wel perfect en de knoppen zijn gecentreerd. Ook is de camera lip voor mijn gevoel wat hoger en biedt betere bescherming voor de lenzen aan.

Vaag, maar ik zou dus willen aanraden om nudient thin cases bij Nudient zelf te bestellen. Ondanks dat de levertijden ietwat langer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Phntm schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:16:
Ik heb mijn Nudient thin case van GSMpunt teruggestuurd en eentje gekocht bij Nudient zelf. Allereerst valt me op dat de dozen verschillen. Bij GSMpunt kreeg ik een zwarte verpakking, bij Nudient is het een witte. Fit and finish van GSMPunt viel tegen, volume knoppen kwamen tegen het randje aan aan de bovenkant. De case die ik zelf heb gekocht bij Nudient is wel perfect en de knoppen zijn gecentreerd. Ook is de camera lip voor mijn gevoel wat hoger en biedt betere bescherming voor de lenzen aan.

Vaag, maar ik zou dus willen aanraden om nudient thin cases bij Nudient zelf te bestellen. Ondanks dat de levertijden ietwat langer zijn.
Had je eens moeten zoeken op nudient in dit topic..😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

pdavie2311 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:02:
[...]

Had je eens moeten zoeken op nudient in dit topic..😉
Natuurlijk had ik dat gedaan, daar zit ik immers lang genoeg voor op tweakers. Ik ben zelf niet geïnteresseerd in de magneten discussie. Niemand had het over de fit en finish of de verpakking. Maar buiten om de magneten discussie best wat verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Phntm schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:27:
[...]

Natuurlijk had ik dat gedaan, daar zit ik immers lang genoeg voor op tweakers. Ik ben zelf niet geïnteresseerd in de magneten discussie. Niemand had het over de fit en finish of de verpakking. Maar buiten om de magneten discussie best wat verschillen.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. :? Ging puur om het feit dat GSM Punt niet de beste club is voor Nudient..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

pdavie2311 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 09:16:
[...]

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. :? Ging puur om het feit dat GSM Punt niet de beste club is voor Nudient..
MagSafe is nou niet iets waar ik een case persoonlijk voor zou laten liggen, dus ik vind dan je comment behoorlijk misplaatst. Uiteindelijk gaat het niet om het aanvallen, maar het missen van het punt van mijn post. Ik merkte wat andere verschillen en die noteerde ik. Niet echt een ander iets over zien plaatsen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
Ik kan de Spigen Mag Armor case echt aanraden. Icm met de MagSafe auto lader van Anker echt top. Geen gezeur meer met kabels. Als screen protector gebruik ik de Spigen EZ fit, en Dan de versie die helemaal doorloopt over de sensoren. Werkt goed en ziet er een stuk strakker uit, voordeel is dat je meteen 2 stuks krijgt voor die 19 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Phntm schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 09:27:
[...]

MagSafe is nou niet iets waar ik een case persoonlijk voor zou laten liggen, dus ik vind dan je comment behoorlijk misplaatst. Uiteindelijk gaat het niet om het aanvallen, maar het missen van het punt van mijn post. Ik merkte wat andere verschillen en die noteerde ik. Niet echt een ander iets over zien plaatsen..
Je mist het punt! En misplaatst nog wel? 🤪 Maar hey, je loopt al lang mee hier op Tweakers dus jij weet het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

pdavie2311 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:19:
[...]

Je mist het punt! En misplaatst nog wel! Maar hey, je loopt al lang mee hier op Tweakers dus jij weet het.
Blijf maar vooral zo doorgaan. Of je respecteert andermans mening, of je blijft jammeren over “moest je maar zoeken”. Als het niet duidelijk was is voor je: ik had datnatuurlijk al gedaan. Misschien zelf de zoekfunctie eens gebruiken om die discussies opnieuw door te nemen? :+

En ik geef gewoon simpelweg de verschillen die mij opgevallen zijn buitenom de MagSafe discussie die men heeft gevoerd over hun nudient cases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Phntm schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:26:
[...]

Blijf maar vooral zo doorgaan. Of je respecteert andermans mening, of je blijft jammeren over “moest je maar zoeken”. Als het niet duidelijk was is voor je: ik had datnatuurlijk al gedaan. Misschien zelf de zoekfunctie eens gebruiken om die discussies opnieuw door te nemen? :+

En ik geef gewoon simpelweg de verschillen die mij opgevallen zijn buitenom de MagSafe discussie die men heeft gevoerd over hun nudient cases.
En jouw mening wegzetten als feit. Nee, dat is respecteren. Hier stopt het voor mij. Succes met je karakter verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:07

Fab1Man

Live life to the fullest

Phntm schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:26:
[...]

Doe even rustig, er is niks misplaatst gezegd. Sterker nog, het was met een knipoog en er werd niks gezegd over de magneten. Je hebt eerder in dit topic al gezocht, dan had je dus kunnen weten dat GSMPunt andere type hoesjes van Nudient krijgt en jij vult dat aan met dat de fit & finish óók nog eens slechter is, los van de magneten. Niks aan de hand hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

pdavie2311 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:28:
[...]

En jouw mening wegzetten als feit. Nee, dat is respecteren. Hier stopt het voor mij. Succes met je karakter verder.
Jij snapt het nog steeds niet. Maar goed. Succes met uit de hoogte zijn en praten over respect.
Fab1Man schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:34:
[...]

Doe even rustig, er is niks misplaatst gezegd. Sterker nog, het was met een knipoog en er werd niks gezegd over de magneten. Je hebt eerder in dit topic al gezocht, dan had je dus kunnen weten dat GSMPunt andere type hoesjes van Nudient krijgt en jij vult dat aan met dat de fit & finish óók nog eens slechter is, los van de magneten. Niks aan de hand hier.
Zoals aangegeven was: ik wist dat ze andere hoesjes leverden, maar dat was geen issue voor mij gezien het ging om de magneten. Later blijkt er toch meer aan de hand te zijn dan enkel magneten. Dat heb ik gedeeld. Zo simpel is/was het en er is ook niks aan de hand Dan lijkt me. Onnodig een reactie plaatsen over “je kon ook de zoek functie gebruiken ;)” voegt daaraan niets toe. Dan is het naar mijn mening misplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Fab1Man schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:34:
[...]

Exact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Kunnen we even die discussie achterwege laten hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-04 21:57
Jammer dat van Apple voor de 13 Pro niet de leren flipcases (of hoe ze ook officieel heten) te koop zijn. Ook bij Apple in de US zie ik ze niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Ynnoz op 01-02-2022 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liefsnoepje
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik twijfel of ik een hoesje ga kopen waar een magsafe functie op zit of niet.
Heeft magsafe echt meerwaarde? Want dan moet ik dat ook aanschaffen en een stekker?
Ik heb voor het eerst een iPhone besteld en heb begrepen dat ik deze ook kan opladen met de stekker die aan mijn iPad zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:55

Flipm0de

geen

Ik zoek een case waarmee de iPhone tegen een stootje kan en een goede grip heeft. De meeste cases zijn best glad. Heb de mous, tech21 en Nomad geprobeerd. Maar die zijn allen goed beschermend maar helaas erg glad. Iemand de tip?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Flipm0de schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:47:
Ik zoek een case waarmee de iPhone tegen een stootje kan en een goede grip heeft. De meeste cases zijn best glad. Heb de mous, tech21 en Nomad geprobeerd. Maar die zijn allen goed beschermend maar helaas erg glad. Iemand de tip?
Caudabe Sheath....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb nu 2 maanden ee Otterbox Symmetry, en is al verkleurd, vind deze eigenlijk iets te dik,
maar ligt voor de rest goed in de hand,, zoek nu een zelfde soort hoesje die niet snel verkleurd en ook rond bij de randen afloopt, twijfel tussen de Spigen Ultra Hybrid en Spigen Liquid Crystal, welke raden jullie aan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 05-02-2022 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Albert020 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:42:
Heb nu 2 maanden ee Otterbox Symmetry, en is al verkleurd, vind deze eigenlijk iets te dik,
maar ligt voor de rest goed in de hand,, zoek nu een zelfde soort hoesje die niet snel verkleurd en ook rond bij de randen afloopt, twijfel tussen de Spigen Ultra Hybrid en Spigen Liquid Crystal, welke raden jullie aan ?
Ik raad een Apple Clear Case of Caudabe Lucid Clear aan. Ik heb beide cases langere tijd in gebruik gehad en ze verkleuren niet. De Lucid Clear die ik jaren geleden voor m'n iPhone 7 heb gekocht is nog helemaal helder, zonder gele waas.

Spigen cases verkleuren vrij snel, ik koop er meestal wel een als reservecase omdat ze goedkoop zijn en eenvoudig en snel leverbaar bij bijna alle gangbare webshops. Cases (en screenprotectors) van Caudabe bestel ik altijd via de webshop van het merk en levering vanuit de US kan een paar weken duren. In die tijd is bij de case van Spigen al het begin van een gele waas zichtbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 05-02-2022 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
laat maar.

[ Voor 96% gewijzigd door Zonnetje83 op 05-02-2022 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:40

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Albert020 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:42:
twijfel tussen de Spigen Ultra Hybrid en Spigen Liquid Crystal, welke raden jullie aan ?
Geen ervaring met de LC maar de UH heb ik en vind ik een heel fijn hoesje. Heb de magsafe versie, voelt lekker aan, niet glad. Ziet er na 3 maanden nog als nieuw uit.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-05 16:47
Heb de Spigen Ultra Hybrid op een Note20 en die was al verkleurd na een paar maanden. Bij mn iphone heb ik een tech21 magsafe case en nog geen verkleuring gezien na 3 maanden

[ Voor 14% gewijzigd door silent785 op 06-02-2022 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 21:54
Huigie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:21:
[...]

Geen ervaring met de LC maar de UH heb ik en vind ik een heel fijn hoesje. Heb de magsafe versie, voelt lekker aan, niet glad. Ziet er na 3 maanden nog als nieuw uit.
Heb de UH nu ook en helemaal eens. Nadeel vind ik wel de scherpe randjes die aan de case zitten. Ligt niet fijn in de hand. Zat er al aan te denken om een schuurpapiertje te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

CarbonCopy schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:50:
[...]

Heb de UH nu ook en helemaal eens. Nadeel vind ik wel de scherpe randjes die aan de case zitten. Ligt niet fijn in de hand. Zat er al aan te denken om een schuurpapiertje te pakken.
Welke scherpe randjes? De verhoging op de hoekjes aan de achterkant? Ik heb zelf alleen slechte ervaring met de volledige transparante spigen cases. Die van mijn vrouw is nu een gradient geworden van oranje, geel en rood. Vraag me niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja de Spigen Ultra Hybrid heeft een soort polycarbonaat aan de achterkant, dat verkleurt niet. Het TPU aan de zijkant wel. TPU heeft als groot voordeel dat het zacht is en daardoor schokken absorbeert. Als je geen verkleuring wilt kun je het beter mijden. Een case als de Lucid Clear is TPU-vrij maar zal na een val eerder deukjes vertonen of, erger, de schok door je iPhone laten opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 21:54
Phntm schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:23:
[...]

Welke scherpe randjes? De verhoging op de hoekjes aan de achterkant? Ik heb zelf alleen slechte ervaring met de volledige transparante spigen cases. Die van mijn vrouw is nu een gradient geworden van oranje, geel en rood. Vraag me niet hoe.
De hoekranden inderdaad maar ook de ‘lasnaden’ tussen het polycarbonaat achterkantje en de TPU bumper zijn niet op alle plekken even glad. Ik heb de transparante versie.

• Flipm0de

Flipm0de

geen

https://www.ikea.com/nl/n...der-donkergrijs-50461193/

Gebruikt iemand deze lader van de Ikea? Kan icm de bij de iPhone meegeleverde usb c kabel. En ook nog 40watt. Vind het toch spannend om zo snel op te laden. Leest toch verschillende verhalen of het goed is voor de batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Flipm0de schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:08:
https://www.ikea.com/nl/n...der-donkergrijs-50461193/

Gebruikt iemand deze lader van de Ikea? Kan icm de bij de iPhone meegeleverde usb c kabel. En ook nog 40watt. Vind het toch spannend om zo snel op te laden. Leest toch verschillende verhalen of het goed is voor de batterij.
De iphone 13 series laadt met maximaal 27W. Al zou je een 100W oplader tegen aan smijten, de iPhone batterij chip laat maar 27W toe. Zolang de oplader zelf van fatsoenlijke kwaliteit is, kun je deze zonder zorgen gebruiken.

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Phntm schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:15:
[...]

De iphone 13 series laadt met maximaal 27W. Al zou je een 100W oplader tegen aan smijten, de iPhone batterij chip laat maar 27W toe. Zolang de oplader zelf van fatsoenlijke kwaliteit is, kun je deze zonder zorgen gebruiken.
Thanks! Misschien is ie een beetje overkill dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Flipm0de schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:22:
[...]

Thanks! Misschien is ie een beetje overkill dan.
Je kan er tegelijkertijd ook andere devices aan hangen om op te laden, daarvoor is zo een oplader uitermate geschikt voor. Zelf kan ik alleen niks zeggen natuurlijk over de kwaliteit van deze IKEA oplader. Ik gebruik zelf een Anker PowerPOrt Atom III (60W oplader met een lange naam), deze gebruik ik om mijn telefoon en/of tablet, laptop op te laden tijdens gebruik. De Anker is dan wel eentje die beter te spotten is op het internet qua recensies van gebruikers.

Moet wel eerlijk erkennen dat men over het algemeen best positief is over de hardware van IKEA dus wellicht geldt dat voor deze oplader ook?
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste