• DateTime.Now
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Vincent91 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:58:
ik zou graag een 2 in 1 hoesje willen bestellen

zoals dit :

https://www.coolblue.be/n...1eZzVwFwbpYxoCvcEQAvD_BwE

vraag me af hoe het met de dikte zit en hoe magnetisch het is

iemand die ook goede ervaringen heeft met een snellader ? wat is de maximale watt ?

thnx voor de info !
Wel gelezen op reddit dat door de magneet, niet de MagSafe, van dit hoesje de trilmotor niet meer kan functioneren. Zal verschillen per batch of merk

• Vincent91
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 11:43
DateTime.Now schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:22:
[...]

Wel gelezen op reddit dat door de magneet, niet de MagSafe, van dit hoesje de trilmotor niet meer kan functioneren. Zal verschillen per batch of merk
Dit is gewoon een voorbeeld en nogal duur

Ik ga ze bestellen op smartphonehoesjes.nl omdat ze goedkoper is

• Megalomania
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 01-12 15:12
FrE911 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:36:
[...]

Probleem is dat het echt wel een mooi hoesje is. Twijfels ... :)

Tweede optie is de Ringke Fusion Matte Transparant.

https://www.ringkestore.c...13-mini-case-fusion-matte
Deze gebruik ik, erg tevreden mee!
Komt wel iets van stof langs de randen maar dat houd je niet tegen lijkt me

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10:52
Nieuwe Anker MagSafe compatibel spul vandaag aangekondigd, waaronder nieuwe powerbank/stand:
https://us.anker.com/coll...11?variant=40941875298454

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
*knip*

Sorry, maar dit gaat wel heel offtopic. Vraag dit gewoon even na bij Nudient :) .

[Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2021 08:35]

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11:26
basmobiel schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:44:
[...]

Ik gebruik hem wel hoor. Heel fijn hoesje.
Daar is de screen protector dus voor… als er te veel scheuren in zitten vervang ik hem weer (paar kleintjes kan ik wel aan).

Heb het idee dat er op dit moment minder keus is van dunne, niet te stroeve hoesjes (vergeleken met toen ik m’n 11 Pro kreeg).
Gezien de perfecte pasvorm en looks (dusty pink) zal ze deze toch houden. Wat extra opletten dan maar :) Toestel zit wel heel goed verparkt met deze combi. Stiekem heel veel zin om mijn gewone 12 met Apple silicon cover te ruilen voor de 13 mini met Nudient.

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11:22
*knip*

Zie hierboven.

[Voor 111% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2021 08:36]

Nee is ook een antwoord

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
*knip*

Zie hierboven.

[Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2021 08:36]

• Toppe
*knip*

Zie hierboven.

[Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2021 08:36]

Nee is ook een antwoord

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 26-11 10:16
Vandaag komt mijn Iphone 13 Blue eindelijk. Alleen heb ik altijd Tech21 hoesjes gehad. Een Carbon Black is welke ik nu heb. Maar voor de Iphone 13 kan ik geen mooi hoesje vinden van dit merk. Volledig transparant vind ik namelijk niks. Ze hebben ook een zwart transparante versie maar deze heeft een verschrikkelijk ruitjesmotief haha.

Dus ik ben mij nu aan oriënteren op een ander merk. Zijn de bescherhoesjes van Spigen ook van soortgelijke kwaliteit als die van Tech21?

Ik heb namelijk mijn oog laten vallen op de Spigen Rugged Armor.

https://www.appelhoes.nl/...iPhone-13-mini-case-Zwart

Ik weet dat dit die mini case is. Maar wil even laten zien. Vind dat zwarte met de blauwe namelijk wel tof! Heb op Tweakers wel één recensie gevonden van een Spigen Rugged Armor voor een Samsung telefoon. Maar ben toch even benieuwd naar eventuele andere ervaringen.

Omdat de prijs van die Rigen Rugged Armor beduidend goedkoper is dan die van Tech21 ben ik gewoon wat huiverig om gelijk aan te schaffen.

Bedankt alvast!

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11:26
GovertNL schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:29:
Vandaag komt mijn Iphone 13 Blue eindelijk. Alleen heb ik altijd Tech21 hoesjes gehad. Een Carbon Black is welke ik nu heb. Maar voor de Iphone 13 kan ik geen mooi hoesje vinden van dit merk. Volledig transparant vind ik namelijk niks. Ze hebben ook een zwart transparante versie maar deze heeft een verschrikkelijk ruitjesmotief haha.

Dus ik ben mij nu aan oriënteren op een ander merk. Zijn de bescherhoesjes van Spigen ook van soortgelijke kwaliteit als die van Tech21?

Ik heb namelijk mijn oog laten vallen op de Spigen Rugged Armor.

https://www.appelhoes.nl/...iPhone-13-mini-case-Zwart

Ik weet dat dit die mini case is. Maar wil even laten zien. Vind dat zwarte met de blauwe namelijk wel tof! Heb op Tweakers wel één recensie gevonden van een Spigen Rugged Armor voor een Samsung telefoon. Maar ben toch even benieuwd naar eventuele andere ervaringen.

Omdat de prijs van die Rigen Rugged Armor beduidend goedkoper is dan die van Tech21 ben ik gewoon wat huiverig om gelijk aan te schaffen.

Bedankt alvast!
Wat voor de ene goed is, is voor de andere dan weer minder :)

Best bestellen in een webshop waar je het gratis retour kunt sturen.

• DateTime.Now
  • Niet online
Wie heeft er een leren hoesje, twijfel tussen Nomad, Decoded, Apple of Mous. Ben benieuwd hoe die er naar een paar dagen/weken zich uithouden.

[Voor 30% gewijzigd door DateTime.Now op 28-10-2021 10:32]

• Toppe
DateTime.Now schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:32:
Wie heeft er een leren hoesje, twijfel tussen Nomad, Decoded, Apple of Mous. Ben benieuwd hoe die er naar een paar dagen/weken zich uithouden.
Ik heb de originele van Apple en altijd zeer tevreden over de kwaliteit. @Dennisweb hoe bevoelt jou Apple hoes?

Nee is ook een antwoord

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:45
Toppe schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:02:
[...]

Ik heb de originele van Apple en altijd zeer tevreden over de kwaliteit. @Dennisweb hoe bevoelt jou Apple hoes?
Die heb ik al een tijdje niet meer. Ik vind hem te zwaar en te groot. Dat ligt niet aan Apple, maar aan mij. Ik heb een paar jaar geleden een operatie aan mijn hand gehad, net onder de vinger waar ik mijn telefoon mee vasthoud (ganglion). Dus dat is gewoon heel gevoelig.

Ik heb het silliconenhoesje (Sky Blue) van Nudient en die bevalt me heel erg goed.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Zelf heb ik 2x de originele van Apple voor mijn 12 Pro Max (California Poppy 'okergeel' en Black). De tweede (Black) heb ik nu enkele weken in gebruik, omdat die andere lelijk werd. Dat ging al vrij vlot, dus voortaan koop ik alleen nog maar zwarte hoesjes of in ieder geval een donkere kleur. De rode voor mijn XS verkleurde ook, maar dat vond ik minder lelijk, omdat het geleidelijker was.

[Voor 44% gewijzigd door syltheboy op 28-10-2021 11:46]

• Toppe
syltheboy schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:45:
Zelf heb ik 2x de originele van Apple voor mijn 12 Pro Max (California Poppy 'okergeel' en Black). De tweede (Black) heb ik nu enkele weken in gebruik, omdat die andere lelijk werd. Dat ging al vrij vlot, dus voortaan koop ik alleen nog maar zwarte hoesjes of in ieder geval een donkere kleur. De rode voor mijn XS verkleurde ook, maar dat vond ik minder lelijk, omdat het geleidelijker was.
[Afbeelding]
Laten we voorop stellen dat elk leren hoesje verkleurt en dat het merk hierin niet uitmaakt.

Nee is ook een antwoord

• Erw
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 11:21
Welke screen protector raden jullie aan voor de 13 Pro Max?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• KWM
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 23:01
Erw schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:30:
Welke screen protector raden jullie aan voor de 13 Pro Max?
Ik heb die van Spigen, glastr ez fit. Door de tray makkelijk op te zetten. Ziet er strak uit, case friendly en aangenaam door de afgeronde hoeken.

Er zitten twee screen protectors in 1 verpakking. Het is me in 1 keer gelukt. Als je interesse in mijn tweede, kun je me een berichtje sturen.

• DateTime.Now
  • Niet online
KWM schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 01:37:
[...]

Ik heb die van Spigen, glastr ez fit. Door de tray makkelijk op te zetten. Ziet er strak uit, case friendly en aangenaam door de afgeronde hoeken.

Er zitten twee screen protectors in 1 verpakking. Het is me in 1 keer gelukt. Als je interesse in mijn tweede, kun je me een berichtje sturen.
Heb deze ook geplaatst direct na het verwijderen van het schermfolie. Erg tevree

• Erik11
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 30-11 08:38
Mijn groen leren van apple ziet er na een dikke maand nog helemaal prima uit.

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:47

Licko

ZVDK

Ik wil mijn mini gaan gebruiken zonder case en hecht dus geen waarde aan een case-friendly design wat betreft de screenprotector. Het liefst zie ik dus een screenprotector die het volledige display bedekt, tot aan de aluminium rand. Bij voorkeur één met aflopende randen, zodat je geen scherpe randen voelt bij swipen.
Iemand een aanrader voor een goede screenprotector?

Mannen die hun partner 'vrouwlief' noemen...please shut the fuck up

XeNeRgY schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:48:
Vandaag de Nudient Thin vanuit henzelf binnen gekregen.
Wees er maar voorzichtig mee. Ik heb hem ook (vanuit Nudient zelf) 2 weekjes in gebruik op de 13 Mini, maar hij blijkt niet tegen exotisch anti-muggenspul te kunnen. Blijkbaar had ik nog wat resten op mijn hand en de verf valt er gewoon vanaf.... Ik ga niet zeuren, want in de omschrijving staat vast nergens dat het tegen Zuid Amerikaans muggenspul bestand is, maar een beetje tegenvallen vind ik het wel.

• tch
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-11 09:44
Licko schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:26:
Ik wil mijn mini gaan gebruiken zonder case en hecht dus geen waarde aan een case-friendly design wat betreft de screenprotector. Het liefst zie ik dus een screenprotector die het volledige display bedekt, tot aan de aluminium rand. Bij voorkeur één met aflopende randen, zodat je geen scherpe randen voelt bij swipen.
Ik heb zelf https://www.bol.com/nl/nl...-bedekt/9300000053413599/? voor mijn 13 mini, paar dagen nu. De randen zijn redelijk afgerond (dat voel je ook), de ruimte tussen het metalen frame en de glasplaat is ~1mm aan alle kanten. Ik gebruik een nogal strakke case die het metaal overlapt en moest hem 2x opnieuw aanbrengen vanwege mijn gebrekkige alignment skills, maar dat ging zowaar zonder problemen. Tevreden mee.

• Erik11
Slingert schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:01:
[...]

Heb nu de Spigen Onetap en die blijft. Stevig, niet te groot, goed te verstellen. Best mooi materiaal. Enige minpunt is dat de kabel vast zit aan de magsafe houder.
Excuses voor de late quote, maar werkt deze ook voor de 13? Aangezien amazon dit aangeeft:

Compatible with iPhone 12 Series only (* When using a case, use only with Mag Safe compatible cases)

Of heb ik de verkeerde?

EDIT: volgens de reviews moet de 13 ook werken

[Voor 4% gewijzigd door Erik11 op 03-11-2021 09:27]

• Slingert
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 01-12 21:37
Erik11 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:20:
[...]

Excuses voor de late quote, maar werkt deze ook voor de 13? Aangezien amazon dit aangeeft:

Compatible with iPhone 12 Series only (* When using a case, use only with Mag Safe compatible cases)

Of heb ik de verkeerde?

EDIT: volgens de reviews moet de 13 ook werken
Klopt. Werkt prima! Heb wel anderen gehad die niet pasten vanwege de grote camerabump van de 13 pro.

• laredo
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11:42
https://nl.pepper.com/aan...res-tot-20-korting-214365

Bij Smartphonehoesjes nu sowieso 15% korting op alle hoesjes dus ook de originele van Apple.

Als je klant bent bij ING kun je in de puntenwinkel (klik) een kortingscode van 20% krijgen voor 250 punten. Zo heb je bv een Apple leren kaarthouder met MagSafe (Saddle Brown) voor 32 euro (credits voor @imbar ) of een origineel hoesje voor een iPhone 13 voor 44 euro.

Kortings is ook geldig op niet originele Apple accessoires. En vergeet de cashback niet via bv CashbackXL, scheelt weer 5% extra korting.

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:03
Licko schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:26:
ik heb deze op mijn mini. aanrader
https://www.smartphonehoe...phone-13-mini-2-pack.html

kan wel goedkoper denk ik.
let op er zijn 2 versies met en zonder notch

GiTS

• Ansenyi
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10:43
pdavie2311 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:33:
Toch de Pitaka besteld voor mijn 13 Pro! Volgens hun moet die compatible zijn met mijn Belkin 3-1 Wireless..
[Afbeelding]
Yellax schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Ik heb ook de Pitaka case besteld. Kom van een S10 waar ik ook een Pitaka case voor heb en zeer tevreden over ben.
Welk model hebben jullie en hoe bevalt die?

To be, or not to be...

• Licko

Licko

ZVDK

reaL_G schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:48:
[...]

ik heb deze op mijn mini. aanrader
https://www.smartphonehoe...phone-13-mini-2-pack.html

kan wel goedkoper denk ik.
let op er zijn 2 versies met en zonder notch
Denk dat ik een keer voor AppleCare ga en geen hoesje of screenprotector ga gebruiken, maar toch bedankt voor je reactie!

Gister trouwens een Apple Magsafe Wallet (Saddle Brown) gekocht voor € 35,- na gebruik van kortingscode SINGLESDAY21. Is wel de versie zonder Find My, maar die functionaliteit is in mijn ogen toch beperkt.

• mister9
  • Registratie: september 2009
Goedemiddag,

Ik heb na 3 jaar iPhone 8 Plus, zojuist de iPhone 13 besteld. Komt morgen binnen. Dus ik ben al even aan het kijken naar een hoesje en screenprotector.
Ik had 2 vragen?

1. Kan ik voor een hoesjeen screenprotector ook een iPhone 12 hoesje/protector bestellen, of moet ik een iPhone 13 hoesje/protector bestelen omdat er verschillen zijn?

2. Zijn er goede aanbevelingen voor hoesjes en screenprotectors die goed beschermen, maar niet direct je telefoon tot een baksteen transformeren?

Bedankt alvast voor de suggesties en hulp!

• basmobiel
  • Registratie: februari 2016
  • Nu online
mister9 schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:22:
Goedemiddag,

Ik heb na 3 jaar iPhone 8 Plus, zojuist de iPhone 13 besteld. Komt morgen binnen. Dus ik ben al even aan het kijken naar een hoesje en screenprotector.
Ik had 2 vragen?

1. Kan ik voor een hoesjeen screenprotector ook een iPhone 12 hoesje/protector bestellen, of moet ik een iPhone 13 hoesje/protector bestelen omdat er verschillen zijn?

2. Zijn er goede aanbevelingen voor hoesjes en screenprotectors die goed beschermen, maar niet direct je telefoon tot een baksteen transformeren?

1. ik zou er gewoon een voor de iPhone 13 bestellen, waarom zou je er een voor de iPhone 12 willen bestellen? er zijn voldoende opties

2. ik heb een Nudient in het zwart omdat ie de iPhone wel beschermd, maar niet te bonkig maakt en ook redelijk glad blijft (maar niet zo glad als naked iPhone), er zijn hoesjes die beter beschermen, bijv de Ringke Fusion maar die is ietsje meer rubberachtig…. ook nog zat opties in het leer of de Apple hoesjes, of transparante hoesjes, alles met en zonder MagSafe… wat zoek je precies?

• Licko

Licko

ZVDK

mister9 schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:22:
Goedemiddag,

Ik had 2 vragen?

Speaker op een 12 is anders gepositioneerd dan op een 13. Past niet dus.

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online
iemand die al een sierra blue case heeft gezien voor een pro? Heb misschien wel beter een witte of zwarte genomen achteraf gezien want dat blauw past niet zoveel op andere kleuren 8)7

[Voor 78% gewijzigd door pina op 08-11-2021 21:42]

• mister9
  • Registratie: september 2009
basmobiel schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:13:
[...]

1. ik zou er gewoon een voor de iPhone 13 bestellen, waarom zou je er een voor de iPhone 12 willen bestellen? er zijn voldoende opties

2. ik heb een Nudient in het zwart omdat ie de iPhone wel beschermd, maar niet te bonkig maakt en ook redelijk glad blijft (maar niet zo glad als naked iPhone), er zijn hoesjes die beter beschermen, bijv de Ringke Fusion maar die is ietsje meer rubberachtig…. ook nog zat opties in het leer of de Apple hoesjes, of transparante hoesjes, alles met en zonder MagSafe… wat zoek je precies?
Nou ik zoek een hoesje die niet alleen beschermt tegen stootjes maar ook tegen vallen, zonder dat ik direct bonkig maakt of je het gevoel hebt dat je een baksteen in je zak hebt. Die apple hoesjes bv vind ik mooi en strak eromheen, maar vraag me af of die ook goed bescherming bieden als je m laat vallen vanaf bv 1,5 meter.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

mister9 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 07:16:
[...]

Nou ik zoek een hoesje die niet alleen beschermt tegen stootjes maar ook tegen vallen, zonder dat ik direct bonkig maakt of je het gevoel hebt dat je een baksteen in je zak hebt. Die apple hoesjes bv vind ik mooi en strak eromheen, maar vraag me af of die ook goed bescherming bieden als je m laat vallen vanaf bv 1,5 meter.
Eerder andersom. Die Apple hoesjes hebben een mooie opstaande rand overal waar dat handig is, die beschermt bij vallen. Dus qua bescherming zijn die prima. Er zijn van andere merken wel slankere hoesjes verkrijgbaar.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Yellax
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01-12 15:56
Ansenyi schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:33:
[...]

[...]

Ik heb helaas mijn Iphone nog niet ontvangen :/

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

[...]

[...]

Staan in Back Order die cases. Gebruik nu Nudient V3. Ook mooie slanke case..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Dennisweb
pina schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:34:
iemand die al een sierra blue case heeft gezien voor een pro? Heb misschien wel beter een witte of zwarte genomen achteraf gezien want dat blauw past niet zoveel op andere kleuren 8)7
Is de Nudient Thin Case in Sky Blue niet iets voor je?

• Dennisweb
Ik miste mijn Apple Leather Case dus bestelde hem bij Smartphonehoesjes. Meteen uit de doos al witte punten op de achterkant. En een flinke beschadiging in de rechterbovenhoek. Ik heb hem aangemeld voor retour vanwege beschadiging.

In plaats daarvan nu maar een leren hoesje van ESR op Amazon besteld voor 20 euro. En een elago siliconenhoesje (lichtblauw), eveneens voor 20. Ik ben benieuwd. :)

• marhalm
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10-11 21:46
_Bailey_ schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:30:
voor de gein eens zo'n setje Spigen screenprotectors (met malletje) in huis gehaald.
Nu weet ik weer waarom ik áltijd zo'n pestpokkehekel aan die dingen heb.
Ondanks het feit dat door 't malletje de screenprotector er zeer goed op zit, álle zijkanten/randen trekken irritant veel stofdeeltjes aan (ja, broekzakken vrij gemaakt van stof :+ )

stofdeeltjes aan alle zijkanten/randen = niet te doen voor mijn OCD :*)

Spigen meuk weer de kliko in....
Snap wat je bedoelt. Ik heb zo vreselijk veel screenprotectors en cases geprobeerd in de loop der jaren. Ben er niet trots op, maar het zijn er bij elkaar zeker 100 geweest. Geen enkele case beviel en ook geen enkele screenprotector. Ik ga nu naakt door het leven 😎

• syltheboy
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:26:
Ik miste mijn Apple Leather Case dus bestelde hem bij Smartphonehoesjes. Meteen uit de doos al witte punten op de achterkant. En een flinke beschadiging in de rechterbovenhoek. Ik heb hem aangemeld voor retour vanwege beschadiging.

In plaats daarvan nu maar een leren hoesje van ESR op Amazon besteld voor 20 euro. En een elago siliconenhoesje (lichtblauw), eveneens voor 20. Ik ben benieuwd. :)
Dan heb je wel pech gehad, wel raar dat ze gebruikte / beschadigde spullen als nieuw verkopen. Ooit zaten er seal-strips op de verpakking, maar hier is Apple van afgestapt. Dus je weet nooit of het doosje al open is geweest en of er wat met het hoesje is gebeurd.

Die van mij hadden allebei geen beschadigingen (California Poppy en Black) voor de 12 Pro Max. Beiden kwamen bij Smartphonehoesjes vandaan, maar Black had ik voor iets meer dan 35 euro via Bol.com. Op datzelfde moment kostte hij hij Smartphonehoesjes zelf nog 65 euro.

[Voor 22% gewijzigd door syltheboy op 09-11-2021 23:50]

• Dennisweb
syltheboy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:44:
[...]

Dan heb je wel pech gehad, wel raar dat ze gebruikte / beschadigde spullen als nieuw verkopen. Ooit zaten er seal-strips op de verpakking, maar hier is Apple van afgestapt. Dus je weet nooit of het doosje al open is geweest en of er wat met het hoesje is gebeurd.

Die van mij hadden allebei geen beschadigingen (California Poppy en Black) voor de 12 Pro Max. Beiden kwamen bij Smartphonehoesjes vandaan, maar Black had ik voor iets meer dan 35 euro via Bol.com. Op datzelfde moment kostte hij hij Smartphonehoesjes zelf nog 65 euro.
Ja. Dat vond ik ook balen. Aan de bovenkant kon je gewoon zien dat ‘ie eens flink op zijn punt gevallen is. Er is gewoon een heel stuk weg/beschadigd. Ze hoefden hem ook niet meer terug.

Dus als ESR iets leuks heeft gemaakt, gebruik ik die wel. Die is ook nog eens drie keer zo licht. Zo niet, dan wordt het bij Apple zelf bestellen vrees ik.

• Erik11
Ik wil nog wel een nudient naast mn leren apple case. Zouden ze ook bij amazon beschikbaar komen? Heb daar nog wat tegoed staan, maar verder dan een nudient V3 voor de 12 en een berg obscure alternatieven kom ik niet.

• Dennisweb
@syltheboy Ik wil toch graag weer de leren hoes van Apple, maar ga niet meer online bestellen. Ik ga vanavond even naar Coolblue in de stad waar een vestiging is. Ligt eentje voor me klaar. Ik heb niet nog meer hoesjes nodig, maar een goed hoesje.

@Erik11 Ik vrees het niet. En pas op, want sommige hoesjes van Nudient via derde partijen hebben geen MagSafe. Zelf haal ik ze geregeld van Marktplaats. ;)

• Vincent91
ik heb deze besteld en is inmiddels onderweg voor m'n iphone 13 pro

https://www.gsmpunt.nl/ho...-case-en-back-cover-blauw

heeft er iemand hier ervaring mee ?

• Dirk0s
  • Laatst online: 01-12 18:40
Ik ben opzoek naar de ESR halolock car Mount voor de iPhone 13Pro. Op de website van hun zie ik dat er 2 varianten zijn waaronder dus die variant voor de 13.
Weet iemand een NL website waar deze ook te koop is? ik zie zo snel alleen de 12 variant namelijk.

• Dirk0s
Mrk87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:38:
Ik had een Spigen OneTap Magnetic Car Mount for MagSafe (air vent) binnen gekregen alleen die bleef niet zitten. Uiteindelijk weer teruggegaan naar het Brodit Proclip systeem icm Brodit houder Apple MagSafe Charger met tilt-swivel en een Apple MagSafe Draadloze Oplader 15W. Dit zit goed vast.

[Afbeelding]
Mag ik vragen wat er bij de onetap niet bleef zitten? De iPhone op de houder of de houder in het ventilatierooster?

Ik ben dus opzoek naar een goede magsafe carmount :)

• Dennisweb
Dirk0s schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:29:
Ik ben opzoek naar de ESR halolock car Mount voor de iPhone 13Pro. Op de website van hun zie ik dat er 2 varianten zijn waaronder dus die variant voor de 13.
Weet iemand een NL website waar deze ook te koop is? ik zie zo snel alleen de 12 variant namelijk.
Deze? ESR HaloLock Magnetic Car Phone Holder Compatible with iPhone 13/13 Pro/13 Mini/13 Pro Max/12/12 Pro/12 Mini/12 Pro Max, Magnetic Car Phone Holder, Supports No Charging, Black https://www.amazon.de/dp/...lt_i_NWAMADJJ95GCFRA89YJ4

Inmiddels bij Coolblue langsgeweest. De 13 Pro Max Leather Case voelt heel anders en beter aan dan die van Smartphonehoesjes, eerlijk gezegd. Ik ga er geen discussie van maken en niks impliceren. Maar ik ben nu dus wel tevreden. :)

• Dirk0s
Dennisweb schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:53:
[...]

Deze? ESR HaloLock Magnetic Car Phone Holder Compatible with iPhone 13/13 Pro/13 Mini/13 Pro Max/12/12 Pro/12 Mini/12 Pro Max, Magnetic Car Phone Holder, Supports No Charging, Black https://www.amazon.de/dp/...lt_i_NWAMADJJ95GCFRA89YJ4

Inmiddels bij Coolblue langsgeweest. De 13 Pro Max Leather Case voelt heel anders en beter aan dan die van Smartphonehoesjes, eerlijk gezegd. Ik ga er geen discussie van maken en niks impliceren. Maar ik ben nu dus wel tevreden. :)
Helaas, in de recensies zie ik dat dit niet de goede variant is. Iemand plaatst daar een foto dat de camera tegen de rand van de lader komt.

• Dennisweb
Je zou het leren hoesje van ESR eens moeten bestellen (had ik gisteren gedaan voordat ik de Leather Case kocht). Het is echt heel erg slecht. Net alsof ze papier op karton geplakt hebben. Voelt heel goedkoop en slecht aan.

• syltheboy
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:43:
Je zou het leren hoesje van ESR eens moeten bestellen (had ik gisteren gedaan voordat ik de Leather Case kocht). Het is echt heel erg slecht. Net alsof ze papier op karton geplakt hebben. Voelt heel goedkoop en slecht aan.
Geen goede tip dus! Ik hoorde wel goede verhalen over ESR.

[Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 10-11-2021 21:20]

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
@Dirk0s https://www.bol.com/nl/nl...-charge/9300000021747732/

Nu twee weken in gebruik, had er niet veel van verwacht maar werkt gewoon. 13 pro Max blijft stevig op zijn plek. Ventilatie houder gebruik ik niet, maar ziet er ook oké uit.

• Dennisweb
syltheboy schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:19:
[...]

Geen goede tip dus! Ik hoorde wel goede verhalen over ESR.
De screen protectors en HaloLock zijn geweldig. Maar het leren hoesje is echt ver onder de maat.

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 01-12 23:01
Dennisweb schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:43:
Welke heb jij besteld dan? Ik heb ook een leren ESR case, maar ik vind deze wel premium aanvoelen.

Think Different

• Dennisweb
sushieffer schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:15:
[...]

Welke heb jij besteld dan? Ik heb ook een leren ESR case, maar ik vind deze wel premium aanvoelen.
De zwarte voor 13 Pro Max. Ik heb hem naast mijn Apple Leather Case gelegd en je voelt echt dag en nacht verschil.

• pina
  • Nu online
Deze 2 cases besteld:

https://m.media-amazon.co...1lg-dDNpIL._AC_SX679_.jpg

https://m.media-amazon.co...vOjcF3d0L._AC_SL1500_.jpg

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s01?ie=UTF8&th=1

Zijn beiden best wel zeer kwalitatief en mooi. Enkel zonde van het ontbreken van magsafe. Maar ik mis toch wel wat het design van de naakte telefoon. Een transparante is dan logisch maar ik hang mijn iPhone magnetisch op, dus is een transparante al geen optie.

Dacht dan eigenlijk aan een zilveren bumper frame want het is toch die zilveren zijkanten die het toestel zo speciaal maakt imo: https://www.amazon.com/Co...&srpt=CELLULAR_PHONE_CASE

iemand al ervaring mee?

• Dennisweb
pina schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:05:
Deze 2 cases besteld:

https://m.media-amazon.co...1lg-dDNpIL._AC_SX679_.jpg

https://m.media-amazon.co...vOjcF3d0L._AC_SL1500_.jpg

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s01?ie=UTF8&th=1

Zijn beiden best wel zeer kwalitatief en mooi. Enkel zonde van het ontbreken van magsafe. Maar ik mis toch wel wat het design van de naakte telefoon. Een transparante is dan logisch maar ik hang mijn iPhone magnetisch op, dus is een transparante al geen optie.

Dacht dan eigenlijk aan een zilveren bumper frame want het is toch die zilveren zijkanten die het toestel zo speciaal maakt imo: https://www.amazon.com/Co...&srpt=CELLULAR_PHONE_CASE

iemand al ervaring mee?
Als je de hoesjes wel wilt houden en alleen MagSafe het probleem is, kun je er ook een MagSafe sticker van ESR HaloLock op plakken. Hecht prima aan siliconen en doorzichtige hoesjes.

• Slingert
Dennisweb schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:22:
[...]

Als je de hoesjes wel wilt houden en alleen MagSafe het probleem is, kun je er ook een MagSafe sticker van ESR HaloLock op plakken. Hecht prima aan siliconen en doorzichtige hoesjes. [Afbeelding]
Is het enkel een magneet of werkt een magsafe lader ook?

Laat maar, al gevonden. Laad ook op.

[Voor 3% gewijzigd door Slingert op 11-11-2021 00:32]

• Dennisweb
Slingert schreef op donderdag 11 november 2021 @ 00:29:
[...]

Is het enkel een magneet of werkt een magsafe lader ook?

Laat maar, al gevonden. Laad ook op.
Jazeker, laadt inderdaad ook gewoon op. Werkt prima. :)

• pina
  • Nu online
Dennisweb schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:22:
[...]

Als je de hoesjes wel wilt houden en alleen MagSafe het probleem is, kun je er ook een MagSafe sticker van ESR HaloLock op plakken. Hecht prima aan siliconen en doorzichtige hoesjes. [Afbeelding]
klopt maar die cirkel vind ik echt afgrijselijk ;w

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 08:44
Sinds vanavond aan de 13 mini. Fijn dat er nu ook dual esim support is. Voorheen kon je meerdere esims installeren, maar er slechts 1 online hebben. Nu dus beiden tegelijk. Ideaal!

Lekker!

• sushieffer
sushieffer schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:58:
Dit is de leren hoes van ESR gekocht bij Appelhoes.
Mooi hoesje, fijn dat deze een goede opstaande rand heeft en ook fijn dat deze metalen knoppen heeft zoals de Apple Leather Case.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
@Dennisweb Deze heb ik. Heb jij deze ook?

Think Different

• Dennisweb
Yep. Maar ik vind de hele feel niet fijn als je deze vergelijkt met de leather case van Apple. Het is net karton met papier erop. Maar goed, ieder zijn eigen voorkeuren. :)

• sushieffer
Dennisweb schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:38:
[...]

Yep. Maar ik vind de hele feel niet fijn als je deze vergelijkt met de leather case van Apple. Het is net karton met papier erop. Maar goed, ieder zijn eigen voorkeuren. :)
Ah okay, ik vind persoonlijk de textuur en de grip beter dan de leather case van apple, maar idd ieder heeft z’n eigen voorkeuren.

Think Different

• Dennisweb
pina schreef op donderdag 11 november 2021 @ 00:56:
[...]

klopt maar die cirkel vind ik echt afgrijselijk ;w
Aangezien je op zoek was naar iets voor Sierra Blue. Wat dacht je van deze?

elago Magnetic Silicone Case Compatible with iPhone 13 Pro Max Case (6.7 Inches) Compatible with MagSafe, Built-in Magnets, High-Quality Silicone, Protective Case, Compatible with MagSafe Accessories (Light Blue) https://www.amazon.de/dp/...lt_i_FQ04GZVC6V4NWCTG4GMB

Magsafe zit in de hoes en zie je aan de buitenkant niet.

• Dalive
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Gripcase en Teardown skin (Iphone 13 PM) van dbrand staan weer eens vast bij de douane. Vorige keer heeft dit 2 weken geduurd (Aramex en Fedex). Iemand hier ook ervaring mee bij bestellen van Dbrand? Bestel vaker vanaf die kant van de oceaan maar heb alleen maar bij hun problemen...

• pina
  • Nu online
heb nu via amazon een zilveren frame besteld, weet niet hoeveel extra bulk het geeft. De hoesjes zijn mooi en fijn, maar de iPhone ziet er toch totaal anders uit met de hoesjes, vooral als het niet transparant is. Ik vind net de zilveren zijkanten wat iphones zo uniek en knap maken. Idealiter is het een hoesje met een zilveren zijkant en een sierra blauwe achterkant. Had voor mijn zilveren iPhone xs zo’n hoesje gevonden: zijkanten zilver, achterkant wit.

Denk dat dergelijke cases zeer populair zouden zijn, vreemd dat het amper wordt gedaan

• pina
  • Nu online
Net deze ontvangen via amazon:

Best wel ok, onderaan lichtjes hoger waardoor de achterkant en de camera het oppervlak niet raakt.

• Dirk0s
Ik heb zojuist de Spigen onetap ontvangen.
Dit is mijn 1e MagSafe accessoire en heb dus totaal geen ervaring.

Mijn eerste indruk is dat hij snel loslaat van de lader.
Ik denk wel dat je redelijk wild moet rijden wil die er tijdens rijden vanaf vallen.

Nu is mijn vraag, heeft bv de ESR Halolock een sterkere magneet? Of is dit allemaal redelijk gelijk.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik keek net even een stuk van een race, in landscape mode. Dan loopt er dan zo'n 'ticker' onderin beeld, dat de tussenstanden of rondetijden toont. Nu staat op de iPhone 13 daar zo'n wit balkje onderin beeld. En dat valt natuurlijk precies over die 'ticker' heen.

Ik heb al wat gezocht op Google, maar ik kan niet echt vinden hoe je dat balkje verbergt. Is vast iets simpels voor, met name in video's is het natuurlijk best hinderlijk. Wie weet dit?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Dennisweb
Dirk0s schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:30:
Ik heb zojuist de Spigen onetap ontvangen.
Dit is mijn 1e MagSafe accessoire en heb dus totaal geen ervaring.

Mijn eerste indruk is dat hij snel loslaat van de lader.
Ik denk wel dat je redelijk wild moet rijden wil die er tijdens rijden vanaf vallen.

Nu is mijn vraag, heeft bv de ESR Halolock een sterkere magneet? Of is dit allemaal redelijk gelijk.
De HaloLock van ESR is bizar veel sterker dan standaard MagSafe. Dus nee, het is niet gelijk.

• sushieffer
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 19:23:
Ik keek net even een stuk van een race, in landscape mode. Dan loopt er dan zo'n 'ticker' onderin beeld, dat de tussenstanden of rondetijden toont. Nu staat op de iPhone 13 daar zo'n wit balkje onderin beeld. En dat valt natuurlijk precies over die 'ticker' heen.

Ik heb al wat gezocht op Google, maar ik kan niet echt vinden hoe je dat balkje verbergt. Is vast iets simpels voor, met name in video's is het natuurlijk best hinderlijk. Wie weet dit?
Deze is eigenlijk voor het ervaringen forum, maar het ligt denk ik aan de app. Bij Netflix en Youtube verdwijnt de balk na een paar seconden na het afspelen van het filmpje.

Think Different

• Dennisweb
Inmiddels heb ik rust gevonden in mijn hoesjesrush. De Apple Leather Case Midnight voor 13 Pro Max is de case die blijft. Ben er al helemaal aan gewend.

Gevolg: mijn fitbag past niet meer, want die is gemaakt voor een gladde Clear Case, niet voor de wat stroevere Leather Case. En het erin schuiven past net niet helemaal. Heb maar een Weebag besteld. Daar doen ze minder moeilijk over de maten en heb aangegeven dat een beetje marge juist goed is. :)

De Elago die ik voor @pina gevonden had, kreeg ik zelf van de week ook binnen. Een afrader. Het doet echt denken aan die hele goedkope slappe TPU hoesjes van AliExpress. De verpakking was open en er zat al een haar aan. Echt heel goor. Dus die is meteen retour gegaan.

Kern van het verhaal: geef de Leather Case een kans. Het is echt een fijn ding. :)

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik kom ook elke keer weer uit bij een Apple Leather Case, deze keer in "Donkere kers". Jammer dat de vertrouwde kleuren zadelbruin en (PRODUCT)RED dit jaar ontbreken, rood was altijd m'n eerste keus.

Daarnaast bestel ik meestal een Caudabe Lucid Clear en/of Veil, voor een wat meer skinny look&feel.

Eigenlijk hoop ik dat de bumpercases uit de iPhone 4-tijd weer terugkomen, liefst die met een siliconen beschermlaag en daaromheen een losse polycarbonaat bumper.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisweb schreef op zondag 14 november 2021 @ 00:27:
Inmiddels heb ik rust gevonden in mijn hoesjesrush. De Apple Leather Case Midnight voor 13 Pro Max is de case die blijft. Ben er al helemaal aan gewend.

Gevolg: mijn fitbag past niet meer, want die is gemaakt voor een gladde Clear Case, niet voor de wat stroevere Leather Case. En het erin schuiven past net niet helemaal. Heb maar een Weebag besteld. Daar doen ze minder moeilijk over de maten en heb aangegeven dat een beetje marge juist goed is. :)

De Elago die ik voor @pina gevonden had, kreeg ik zelf van de week ook binnen. Een afrader. Het doet echt denken aan die hele goedkope slappe TPU hoesjes van AliExpress. De verpakking was open en er zat al een haar aan. Echt heel goor. Dus die is meteen retour gegaan.

Kern van het verhaal: geef de Leather Case een kans. Het is echt een fijn ding. :)
Dus de iPhone gaat met de leather case nogmaals in een andere hoes? 8)7 Werk je op de bouw/stratenmaker of putjesschepper op zee of zo?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op zondag 14 november 2021 @ 08:36:
[...]

Dus de iPhone gaat met de leather case nogmaals in een andere hoes? 8)7 Werk je op de bouw/stratenmaker of putjesschepper op zee of zo?
Ja, dat klopt.

Nee, hoor. Ik werk gewoon thuis. Maar ik ben voorzichtig en doe dat al sinds ik een iPhone 3GS heb zo. En zelfs mijn ouders werken op dezelfde manier. :)

• pina
  • Nu online
Dennisweb schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:11:
[...]

Is de Nudient Thin Case in Sky Blue niet iets voor je?
heb jij die al ergens gevonden die te koop staat buiten de nudient site zelf?

• Dennisweb
pina schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:30:
[...]

heb jij die al ergens gevonden die te koop staat buiten de nudient site zelf?
Nee en ik raad je van harte aan om het via Nudient zelf te doen. De kans is anders groot dat je een hoesje zonder MagSafe krijgt.

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Canaria schreef op zondag 14 november 2021 @ 02:47:

Daarnaast bestel ik meestal een Caudabe Lucid Clear en/of Veil, voor een wat meer skinny look&feel.
Had serieus nog nooit van dit merk gehoord, totdat het youtube algoritme mij daarop wees.

Heb de Caudabe sheath besteld, wat een topding. Strak, mooie schermbescherming, veel grip, niet te bulky en een sterke magneet.

• syltheboy
  • Niet online
@Wouter36 Het rare van die Caudabe Sheath is dat ze hem niet voor de 12 Pro Max hebben met MagSafe, en voor de 12 ‘Pro’ wel.

• kx22
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:31
Nou ik heb geen succes, maar ik ben al paar dagen op zoek naar een hoesje (geen doorzichtige) met een kickstand EN magsafe.
Tot op heden 0 resultaten.

• Jelmar1990
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 26-11 19:40
Mijn ervaringen met Mous hoesjes qua duurzaamheid zijn het beste.

• Vincent91

Mooi hoesje 👍

• pina
  • Nu online
Deze ESR magsafe oplader aangeschaft, maar wat een rommel zeg. Magneet is toch niet zo sterk waardoor er speling is en de iPhone kan verschuiven tijdens een rit en laadt hij soms niet. Bovendien gaat mijn batterijpercentage bij momenten naar beneden...

https://www.amazon.nl/mag...d=pla-1027072519604&psc=1

Ik denk dus dat ik best een magsafe certified oplader voor in de auto dan maar zal aanschaffen...

• Beun
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 01-12 21:55
Tot nu toe ook nare ervaringen met de screen protectors van ESR. Ze gaan continu bij hetzelfde stuk los zitten. Volgende keer toch maar Spigen proberen.

• Slingert
pina schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:03:
Deze ESR magsafe oplader aangeschaft, maar wat een rommel zeg. Magneet is toch niet zo sterk waardoor er speling is en de iPhone kan verschuiven tijdens een rit en laadt hij soms niet. Bovendien gaat mijn batterijpercentage bij momenten naar beneden...

https://www.amazon.nl/mag...d=pla-1027072519604&psc=1

Ik denk dus dat ik best een magsafe certified oplader voor in de auto dan maar zal aanschaffen...
Heb die ESR ook gehad en paste niet goed door de camerabump. Heb nu de Spigen Onetap en al aardig wat km mee gereden zonder dat de Iphone eraf valt. Ik rij overigens een oude en redelijk straf geveerde auto.

• pina
  • Nu online
Slingert schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:51:
[...]

Heb die ESR ook gehad en paste niet goed door de camerabump. Heb nu de Spigen Onetap en al aardig wat km mee gereden zonder dat de Iphone eraf valt. Ik rij overigens een oude en redelijk straf geveerde auto.
Moet wel zeggen dat ik het zonder case heb gebruikt... Misschien ligt het aan de camera bump al zou dat wel niet mogen...

Ben nu toch aan het denken om een spigen magfit te nemen. Je moet dan een magsafe puck in klikken maar dan ben ik zeker dat het magnetisch sterk genoeg is maar vooral ook dat hij aan 15w kan opladen.

• Zonnetje83
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:10
Heeft iemand toevallig ervaring met Gustaav hoesjes?

Ik wil graag een doorzichtig hoesje die niet zo dik is en deze lijkt me een goede, maar het zou fijn zijn als iemand me al voor geweest is.

https://www.gustaav.com/w...dun-iphone-13-pro-hoesje/

• Ferry Bouman
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 01-12 15:02
Heeeeeuj,

Ik heb zonet een iPhone 13 gekocht, was nog aan het twijfelen tussen de 12 pro max of de 13 maar aangezien ik geen fanatieke fotograaf ben toch maar voor de 13 geopteerd.

Nu had ik graag nog een (back)cover besteld maar ik vind enkel maar de 'dikkere' modellen.
Vroeger had ik, toen nog op mijn iphone 7 lol, een silicone cover. Deze cover was heel buigzaam.

Nu zijn er mensen die ervaring hebben met Gustaav of Peel? Deze leken me wel te voldoen, of zijn er goedkopere alternatieven op de markt?

• basmobiel
  • Registratie: februari 2016
  • Nu online
Ferry Bouman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:15:
Heeeeeuj,

Ik heb zonet een iPhone 13 gekocht, was nog aan het twijfelen tussen de 12 pro max of de 13 maar aangezien ik geen fanatieke fotograaf ben toch maar voor de 13 geopteerd.

Nu had ik graag nog een (back)cover besteld maar ik vind enkel maar de 'dikkere' modellen.
Vroeger had ik, toen nog op mijn iphone 7 lol, een silicone cover. Deze cover was heel buigzaam.

Nu zijn er mensen die ervaring hebben met Gustaav of Peel? Deze leken me wel te voldoen, of zijn er goedkopere alternatieven op de markt?
Heb een Nudient

• Dennisweb
Beun schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:04:
Tot nu toe ook nare ervaringen met de screen protectors van ESR. Ze gaan continu bij hetzelfde stuk los zitten. Volgende keer toch maar Spigen proberen.
Hnnn. Dat heb ik niet. Ik heb ook de screen protectors van ESR. Ben wel toe aan een nieuwe. Dat ligt niet aan ESR, maar aan de nageltjes van onze puppy. ;)

Waar laten de screen protectors van ESR bij jou los? :)

• Ferry Bouman
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 01-12 15:02
Is die knoepert dun of dik?

• Dennisweb
Nudient Thin V3 cases zijn heel dun. Fijn materiaal, ligt lekker in de hand. Makkelijk schoon te maken. Enige nadeel is dat er geen knoppen op het hoesje zitten. Daardoor moet je dieper drukken op de knoppen van de iPhone zelf.

• Beun
Dennisweb schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:45:
[...]

Hnnn. Dat heb ik niet. Ik heb ook de screen protectors van ESR. Ben wel toe aan een nieuwe. Dat ligt niet aan ESR, maar aan de nageltjes van onze puppy. ;)

Waar laten de screen protectors van ESR bij jou los? :)
Rechtsboven, ongeveer ter hoogte van de aan- en uitknop.

• Dennisweb
Beun schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:05:
[...]

Rechtsboven, ongeveer ter hoogte van de aan- en uitknop.
Hnn. Nee. Dat heb ik niet. Ik heb het soms linksboven. Maar het klopt dat een bepaalde batch van ESR niet goed is.

• Beun
Dennisweb schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:20:
[...]

Hnn. Nee. Dat heb ik niet. Ik heb het soms linksboven. Maar het klopt dat een bepaalde batch van ESR niet goed is.
Goed om te weten. Wellicht dat ik het dan nog een poging ga geven.

• Yellax
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01-12 15:56
[...]

[...]

Ik heb de MagEZ Case 2 voor de Iphone 13 pro. Prima case maar de randen steken net iets boven het scherm uit en dat kan als vervelend worden ervaren. Verder zit de case wel mooi strak om de telefoon.
Ik had een een Pitake case bij mijn S10 waar dat niet het geval was en dat voelt toch net iets fijner aan.

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
Ik wil overstappen naar een iphone 13mini.
Maar heb na jaren van Android overal usb c aansluitingen en laders.
Zijn er fatsoenlijke adapters van usb c naat lightning?
Ik was niet van plan om die hele kabelbende en adapters te vervangen (auto, thuis, voor op reis, etc).

Is zoiets als dit goed?

https://www.phonesupply.n...r-lightning-adapter-grijs

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Heeft iemand ervaring met screenprotectors van saffierglas, zoals Shellrus of Hoda?

Ik vind de meeste screenprotectors (Belkin, Spigen, Caudabe) te glad en in de meeste gevallen te spiegelend. Het oppervlak voelt echt anders dan het glas van de iPhone, ook al is dat geen saffier.
Saffierglas zou het scherm veel beter benaderen en krast ook nog minder snel.
Ze zijn met $80 wel wat duurder maar voor een goede toplaag heb ik dat wel over.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• syltheboy
  • Niet online
@Canaria Je zou zo'n dure screen-protector verpesten bij het plaatsen, dan baal je als een stekker. Ik heb er een van Spigen op mijn 12 Pro Max en hij spiegelt inderdaad wel, maar ik heb er meestal geen last van. Wel heb ik snel dat er vette vingers op komen. Maar dat is ook op mijn 11" iPad Pro 2018 (zonder screen-protector).
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee