Wij allemaal geloof ik (althans de Nudient gebruikers en mede-discussieerders). GSMpunt bevestigt dat er geen magneten in zitten. Nudient bevestigt blijkbaar dat er wel magneten in zitten (staat ook op hun website) en dat een distributeur kiest hoe of wat (of zo).Aghanim schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:19:
[...]
Waar komt het verschil nu vandaan? Ik heb bij GSMPunt gekocht daar staat in de beschrijving:
Draadloos laden en MagSafe compatibel
Tot slot is dit Nudient Thin Case V3 Hoesje volledig compatibel met draadloos opladen en zowel alle MagSafe accessoires als alle magneetproducten van Nudient, die beide gemakkelijk te bevestigen en verwijderen zijn op de achterkant van dit Nudient Thin Case V3 Hoesje!
Is dit dan gewoon misleiding? Het is wel echt een Nudient product. Het lijkt me erg vreemd dat hier dan 2 even dure varianten van zijn waarbij deze versie functionaliteit mist.
(ik geloof je wel alleen probeer ik het te begrijpen)
Ik ben al evenzeer verbaasd dat er twee hoesjes zijn met dezelfde naam (Nudient V3) met dezelfde prijs (29,95 euro) die bij verschillende webshops als verschillende versies worden geleverd.
Dat compatibel zijn betekent dat het hoesje dun genoeg is om een Magsafe adapter vast te kunnen houden. Maar niet zo sterk als de versie met ingebouwde, zelf-uitlijnende magneten.
In eerste instantie dacht ik dat ik het allemaal wel prima vond. Maar daarna nam het 'da's toch raar' de overhand en heb ik een nieuwe besteld bij Nudient zelf en gaat de oude terug naar GSMpunt.