• basmobiel
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 01-12 10:34
XeNeRgY schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:19:
[...]

Waar komt het verschil nu vandaan? Ik heb bij GSMPunt gekocht daar staat in de beschrijving:
Draadloos laden en MagSafe compatibel

Tot slot is dit Nudient Thin Case V3 Hoesje volledig compatibel met draadloos opladen en zowel alle MagSafe accessoires als alle magneetproducten van Nudient, die beide gemakkelijk te bevestigen en verwijderen zijn op de achterkant van dit Nudient Thin Case V3 Hoesje!

Is dit dan gewoon misleiding? Het is wel echt een Nudient product. Het lijkt me erg vreemd dat hier dan 2 even dure varianten van zijn waarbij deze versie functionaliteit mist.

(ik geloof je wel alleen probeer ik het te begrijpen)
Wij allemaal geloof ik (althans de Nudient gebruikers en mede-discussieerders). GSMpunt bevestigt dat er geen magneten in zitten. Nudient bevestigt blijkbaar dat er wel magneten in zitten (staat ook op hun website) en dat een distributeur kiest hoe of wat (of zo).
Ik ben al evenzeer verbaasd dat er twee hoesjes zijn met dezelfde naam (Nudient V3) met dezelfde prijs (29,95 euro) die bij verschillende webshops als verschillende versies worden geleverd.

Dat compatibel zijn betekent dat het hoesje dun genoeg is om een Magsafe adapter vast te kunnen houden. Maar niet zo sterk als de versie met ingebouwde, zelf-uitlijnende magneten.

In eerste instantie dacht ik dat ik het allemaal wel prima vond. Maar daarna nam het 'da's toch raar' de overhand en heb ik een nieuwe besteld bij Nudient zelf en gaat de oude terug naar GSMpunt.

:? 8)7

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
basmobiel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Wij allemaal geloof ik (althans de Nudient gebruikers en mede-discussieerders). GSMpunt bevestigt dat er geen magneten in zitten. Nudient bevestigt blijkbaar dat er wel magneten in zitten (staat ook op hun website) en dat een distributeur kiest hoe of wat (of zo).
Ik ben al evenzeer verbaasd dat er twee hoesjes zijn met dezelfde naam (Nudient V3) met dezelfde prijs (29,95 euro) die bij verschillende webshops als verschillende versies worden geleverd.

Dat compatibel zijn betekent dat het hoesje dun genoeg is om een Magsafe adapter vast te kunnen houden. Maar niet zo sterk als de versie met ingebouwde, zelf-uitlijnende magneten.

In eerste instantie dacht ik dat ik het allemaal wel prima vond. Maar daarna nam het 'da's toch raar' de overhand en heb ik een nieuwe besteld bij Nudient zelf en gaat de oude terug naar GSMpunt.

Precies wat ik ook ga doen. Ik ga niet hetzelfde betalen voor een minder product.

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:53
basmobiel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Terecht toch dat je terug stuurt?! Er is veel onduidelijkheid over het hoesje, dus dan maar rechtstreeks kopen voor de zekerheid.

I don't have dreams, I have goals!!

• Ophidian
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:55
xs2edwin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 03:28:
[...]

Helaas alleen de nieuwe Magsafe hoesjes werken met de Find My aplicatie.
Dank! Ik ga hem voor een gen2 ruilen.

ZO SE LG Neon 2 - 5,76 kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84 kWp - Shade: High - PVoutput | Daikin L/L Warmtepomp | Zappi V2 | Corsa-E GS-Line

• koekkop
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 09-11 19:33
Toppe schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 21:47:
[...]

Hier was ik ook bang voor, daarom in een vochtige ruimte de sticker van het scherm pas afgehaald. Zit perfect.
Ging inderdaad makkelijk, bedankt voor de tip _/-\o_
DutchCrownNL schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:25:
[...]

Heb de Spigen Ultra Hybrid (matte versie) om mijn 13 Pro zitten, en is wmb een erg fijn hoesje.
Randje aan de voorkant is niet scherp, en aan de achterkant heb je op ieder hoekje een “voetje” zodat ie gewoon stabiel op tafel ligt.
Ik heb hem zojuist binnengekregen, voelt goed aan en ligt ook wel prima in de hand

[Voor 7% gewijzigd door koekkop op 15-10-2021 14:09]

• basmobiel
Comilion schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 01:48:
[...]

Heb hem inderdaad op veel plekken voorbij zien komen, net als de Mophie snap+, maar ook deze lijkt overal verdwenen te zijn. Maar bedankt voor de tip, houd ik deze even in de gaten.
Hij staat ook niet meer op hun website. Ik denk dat ze hem van de markt hebben gehaald omdat ie bij waarschijnlijk bij de 13 Pro tegen de camerabump aankomt als het er niet over is?

• Comilion
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 30-11 23:33
basmobiel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Hij staat ook niet meer op hun website. Ik denk dat ze hem van de markt hebben gehaald omdat ie bij waarschijnlijk bij de 13 Pro tegen de camerabump aankomt als het er niet over is?
Ik vermoed van wel, dit was ook mijn probleem met de zens powerbank.

• Redondo1982
Comilion schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:11:
[...]

Ik vermoed van wel, dit was ook mijn probleem met de zens powerbank.
Ja, bij 13 Mini gelukkig geen last van. Zal wel een aangepast model van gaan komen.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:35

pdavie2311

Live life to the fullest..

Beetje extra bescherming voor in de case! 😎

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Ophidian
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:55
xs2edwin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 03:28:
[...]

Helaas alleen de nieuwe Magsafe hoesjes werken met de Find My aplicatie.
Vandaag omgeruild voor een gen2 wallet. In eerste instantie werkte die niet. Half uur later plotseling melding dat de wallet eraan zat ondanks dat de case eromheen zat. Werkt nu dus! :)

ZO SE LG Neon 2 - 5,76 kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84 kWp - Shade: High - PVoutput | Daikin L/L Warmtepomp | Zappi V2 | Corsa-E GS-Line

• xs2edwin
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 27-11 11:33
Ophidian schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:55:
[...]

Vandaag omgeruild voor een gen2 wallet. In eerste instantie werkte die niet. Half uur later plotseling melding dat de wallet eraan zat ondanks dat de case eromheen zat. Werkt nu dus! :)
Fijn dat het nu werkt zoals het hoort d:)b

• epoman
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:38:
[Afbeelding]

Welke skin is dat?

maar nu even niet

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08:47

Licko

ZVDK

pdavie2311 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:38:
[Afbeelding]

En hier komt nog een case om? Ik hoop dat je een geintje maakt 😅
Doe je er ook altijd eerst een boterhamzakje om en daarna nog een condoom?

Mannen die hun partner 'vrouwlief' noemen...please shut the fuck up

• pdavie2311

pdavie2311

Licko schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:01:
[...]

En hier komt nog een case om? Ik hoop dat je een geintje maakt 😅
Doe je er ook altijd eerst een boterhamzakje om en daarna nog een condoom?
Waarom? Het is een sticker voor op de achterkant! Rest is alles nog “ kaal “ en fragiel! Als ik hem laat vallen dus naar de filistijnen..Wat een onzin met je boterhamzakje en condoom. Aard van werkzaamheden en gebruik ook van invloed hoe je een telefoon gebruikt, niet waar?

• pdavie2311

pdavie2311

XtremeSkins

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 01-12 20:52
Ik ben opzoek naar een simpele magneet voor in de auto, die magsafe compatible is. Die bij voorkeur op een brodit houder geplakt kan worden.

Ik gebruik blijkbaar de verkeerde zoektermen in google, want bij nagenoeg alle magnetische oplossingen moet er een backplate op je telefoon gemonteerd worden.

Er hoeft niet geladen te worden, als ie maar goed blijft hangen. Ventilatierooster oplossingen ben ik geen fan van.

• Kacang
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 09:22
@Wouter36

https://a.aliexpress.com/_uXTsjS

Werkt top. Gewoon op de Brodit houder plakkken. Of in de douch. Of waar dan ook.

• Danielson
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:51
Ik ben op zoek naar een nieuwe MagSafe lader voor mijn 13 Pro, toen kwam ik deze tegen, iemand hier toevallig ervaring mee?

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:54
Danielson schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:08:
Ik ben op zoek naar een nieuwe MagSafe lader voor mijn 13 Pro, toen kwam ik deze tegen, iemand hier toevallig ervaring mee?
Niet specifiek met deze lader maar wel net Baseus spul en dat ik, als je het mij vraagt, vergelijkbaar vindt met Belkin kwaliteit.

Alleen jammer dat je er een USB-C USB-A kabel er bij krijgt ipv 2x USB-C

Nee is ook een antwoord

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
Danielson schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:08:
Waarom zou je dat doen als je voor minder een originele Apple Magsafe lader kunt kopen?

• Danielson
Of-Aaargh schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:20:
[...]

Waarom zou je dat doen als je voor minder een originele Apple Magsafe lader kunt kopen?
Omdat ik het fijner/mooier vindt dat hij rechtop staat op mijn nachtkastje! :)

• beyazz06
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12 17:50
Of-Aaargh schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:20:
[...]

Volgens de reviews komt ie niet echt goed uit de verf. Heb met dit soort producten (Origineel Apple) bij Amazon wel altijd vraagtekens. Het gevoel is dat ze "neppe/imitatie" als orgineel verkopen.

• Of-Aaargh
  • Nu online
beyazz06 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Volgens de reviews komt ie niet echt goed uit de verf. Heb met dit soort producten (Origineel Apple) bij Amazon wel altijd vraagtekens. Het gevoel is dat ze "neppe/imitatie" als orgineel verkopen.
Volgens mij zijn de meeste negatieve beoordelingen bij Amazon omdat er geen stekkerblok bij zit. Maar dat is ook zo als je bij Apple zelf koopt :P.
Er wordt vast veel nep-Apple spul aangeboden door resellers op Amazon. Maar deze lader wordt door Amazon zelf aangeboden. Het lijkt me stug dat Amazon hun status als certified Apple reseller willen riskeren door imitatie te verkopen.
Maar, dit is een beetje off-topic, omdat @Danielson op zoek is naar een staande oplader.

• Of-Aaargh
  • Nu online
Danielson schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

Omdat ik het fijner/mooier vindt dat hij rechtop staat op mijn nachtkastje! :)
Ik scrollde op de Bol.com-pagina niet genoeg naar beneden om te zien dat het een staande oplader is 8)7

• XeNeRgY
  • Niet online
XeNeRgY schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:14:
Werkt bij degenen die de Nudient Thin v3 bij GSMpunt.nl hebben besteld het draadloos opladen via een Qi-lader? Ik heb continu connectieproblemen (stopt met laden op random momenten) als mijn mini 13 in de case zit.

Nudient claimt dat draadloos laden probleemloos werkt. Omdat ik begreep dat ook de magsafe magneten ontbreken in de versie van GSMPunt begin ik nu te twijfelen of ik deze beter kan retourneren en een 'echte' bij Nudient bestel.

Begrijp er overigens niks van waarom er verschil in deze versies zitten.

Edit: het ligt toch echt aan de IKEA draadloze lader. Zonder hoesje werkt het eveneens niet.
Update: met de Belkin Boost Charge werkt het opladen ook matig. Verbreekt eveneens de verbinding na een tijdje. Zonder de Nudient gaat het prima.

[Voor 6% gewijzigd door XeNeRgY op 17-10-2021 22:10]

• basmobiel
XeNeRgY schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:43:
[...]

Update: met de Belkin Boost Charge werkt het opladen ook matig. Verbreekt eveneens de verbinding na een tijdje. Zonder de Nudient gaat het prima.
Door die grote camerabump ligt ie niet zo vlak op mijn Belkin Qi lader. Ik merk dat ik hem steeds gewoon aan de kabel prik. Hij ligt wel af en toe even op de draadloze maar weet niet hoe stabiel dat is.

Denk dat ik nog wel eens aan de MagSafe ga, met zo’n standaard van Ali (zo’n bolletje waar ie dan op ligt).

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Hier bleef mijn 13Pro wel hangen aan mijn Belkin 3-1 met de Nudient V3 van GSMPunt. Toch retour gedaan dat hoesje en nu de juiste via Nudient zelf ontvangen. Hij klikt er mooi op zoals het hoort door de magneten.
Nog steeds onbegrijpelijk die 2 verschillende soorten hoesjes...

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01-12 21:30

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Hier gaat de Nudient V3 ook retour naar GSMPunt. Heb nog even een dubbelcheck uit staan bij de klantenservice, maar zodra de reactie er is bestel ik hem bij Nudient zelf.
Niet dat ik MagSafe al gebruik, maar ik wil wel een product zoals hij geadverteerd wordt door de maker..

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 16GB Trident Z 3733C16 | GTX 1070 Ti | 3 x 1TB SSD

• Redondo1982
Ik heb twee Nudient V3 besteld bij Nudient zelf en zal laten weten zodra die binnen zijn voor een vergelijk met het hoesje van GSMPunt. Ik mag die retour sturen van GSMPunt en dat ga ik ook doen, maar wacht even de hoesjes via Nudient af want anders heb ik niks eromheen zitten.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

[...]

Ik denk nu soms wel eens, zou dat mijn iPhone 12 Mini zo vernaggeld hebben ivm die magneet? De accu had namelijk ook regelmatig constante onderbrekingen tijdens het laden in de nacht, toen ik zag dat de accu nog maar 85% capaciteit had (ben ik er op gaan letten). Je zag gewoon geen mooie groene lijn maar allemaal onderbrekingen. Dit is altijd naked geweest, maar niet alle nachten het geval.

Nu de MagSafe lader gekocht voor de 13 Mini, want vertrouw het niet meer.

Mijn boefje is liev!

• basmobiel
pdavie2311 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:08:
[...]

Hier bleef mijn 13Pro wel hangen aan mijn Belkin 3-1 met de Nudient V3 van GSMPunt. Toch retour gedaan dat hoesje en nu de juiste via Nudient zelf ontvangen. Hij klikt er mooi op zoals het hoort door de magneten.
Nog steeds onbegrijpelijk die 2 verschillende soorten hoesjes...
Ik heb nog even op het doosje gekeken wat bij de versie van GSMpunt hoort en daarop staan gewoon "Auto-Aligned Magnets". Dat versie verhaal lijkt me een beetje kul te worden en ik denk eigenlijk dat GSMpunt een beetje het slachtoffer is hier (aangezien er best wat mensen hun hoesje terug sturen). Daarmee bedoel ik dat ze het waarschijnlijk niet wisten maar nu wel :/

[Voor 4% gewijzigd door basmobiel op 18-10-2021 12:12]

• pdavie2311

pdavie2311

basmobiel schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:11:
[...]

Ik heb nog even op het doosje gekeken wat bij de versie van GSMpunt hoort en daarop staan gewoon "Auto-Aligned Magnets". Dat versie verhaal lijkt me een beetje kul te worden en ik denk eigenlijk dat GSMpunt een beetje het slachtoffer is hier (aangezien er best wat mensen hun hoesje terug sturen). Daarmee bedoel ik dat ze het waarschijnlijk niet wisten maar nu wel :/
Wat bedoel je met Kul? Er zijn 2 soorten hoesjes. Met magneten en zonder. Dat heb ik dus uit ervaring ondervonden. In die van GSMPunt zitten (nog) GEEN magneten, zo simpel is het helaas.

• basmobiel
pdavie2311 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

Wat bedoel je met Kul? Er zijn 2 soorten hoesjes. Met magneten en zonder. Dat heb ik dus uit ervaring ondervonden. In die van GSMPunt zitten (nog) GEEN magneten, zo simpel is het helaas.
Ik bedoel dat ik het kul vind... GSMpunt geeft aan dat er in geen magneten in zitten, Nudient zelf wel. Prijs is hetzelfde en zelfs hoesjes zijn hetzelfde.
GSMpunt kan denk ik niks anders dan gewoon alle hoesjes terug nemen en zelf ook terug sturen aan de distributeur, anders zouden ze bewust hebben gekozen voor een afwijkend hoesje. Blijft natuurlijk de vraag waarom er überhaupt verschillende versies zijn. 8)7

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 09:52

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ze daar bij Gsmpunt nou gewoon 1 doosje even zelf openmaken en het hoesje bekijken, en dan het even duidelijk op de website zetten, dan was er geen discussie over. Kennelijk is dat lastig voor ze.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• basmobiel
BeQuietAndDrive schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:45:
Als ze daar bij Gsmpunt nou gewoon 1 doosje even zelf openmaken en het hoesje bekijken, en dan het even duidelijk op de website zetten, dan was er geen discussie over. Kennelijk is dat lastig voor ze.
De beschrijving op hun website is (nu althans) anders, er staat Magsafe-compatibel. Ofwel hij doet het want het hoesje is dun genoeg.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja, maar dan is bijna elk hoesje magsafe compatible... Het hoesje ondersteunt officieel Magsafe, of niet. Toch? Correct me if I'm wrong.

• XeNeRgY
  • Niet online
Redondo1982 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:11:
Ik heb twee Nudient V3 besteld bij Nudient zelf en zal laten weten zodra die binnen zijn voor een vergelijk met het hoesje van GSMPunt. Ik mag die retour sturen van GSMPunt en dat ga ik ook doen, maar wacht even de hoesjes via Nudient af want anders heb ik niks eromheen zitten.
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Hoop wel dat Nudient snel levert, kon blijkbaar 6 werkdagen duren. Voel me wel wat rot over het blijven gebruiken van het GSMpunt hoesje tot die tijd. Aan de andere kant had ik geen idee een 'andere versie' te hebben gekocht. Baal er sowieso van dat ik om moet ruilen.

@JB Ik heb op die manier mijn XS batterij verpest. Binnen 4 maanden van 93% naar 85% doordat deze in mijn Polestar 2 continu slecht verbinding maakte en wegviel. Volgens Polestar kon dat de batterij niet verpesten maar een degradatie zo flink vind ik toch niet gezond. Thuis laad ik altijd met kabel op.

• pdavie2311

pdavie2311

Redondo1982 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:11:
Heb ik al gedaan en ook hier gepost!

• basmobiel
pdavie2311 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Heb ik al gedaan en ook hier gepost!
Mijne 'wordt verzonden naar land van destinatie', morgen of overmorgen binnen en dan degene zonder magneten terug naar GSMpunt, ze weten dat ie komt.

• basmobiel
Eerste ervaring met iPhone laten vallen. Nudient beschermt ongetwijfeld de achterkant en verbetert grip maar hoekje van de screenprotector is al stuk. Daarentegen: die is daar ook voor. Dat was niet van hoog en niet hard, dus hoop dat de iPhone zelf ook een beetje robuust is (metalen rand en ceramic scherm).
Van huidig aanbod hoesjes is Nudient (voor mij) beste optie maar zou best eentje met ietsje hogere rand willen…

• Beun
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 01-12 21:55
basmobiel schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:10:
Eerste ervaring met iPhone laten vallen. Nudient beschermt ongetwijfeld de achterkant en verbetert grip maar hoekje van de screenprotector is al stuk. Daarentegen: die is daar ook voor. Dat was niet van hoog en niet hard, dus hoop dat de iPhone zelf ook een beetje robuust is (metalen rand en ceramic scherm).
Van huidig aanbod hoesjes is Nudient (voor mij) beste optie maar zou best eentje met ietsje hogere rand willen…
Welke kleur heb je? Ik heb namelijk een bestelling van Nudient die ik nog moet retourneren (aangezien ze het niet wilde annuleren). Wellicht kan ik je snel uit de brand helpen.

• basmobiel
Beun schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:18:
[...]

Welke kleur heb je? Ik heb namelijk een bestelling van Nudient die ik nog moet retourneren (aangezien ze het niet wilde annuleren). Wellicht kan ik je snel uit de brand helpen.
M’n zwarte komt morgen binnen. Heb er nu een Nudient omzitten. Hoesje is dus nog heel maar beschermt het scherm niet heel erg. Dat is overigens niet nieuw, maar blijkbaar laat ik m’n telefoon met regelmaat vallen

• Beun
basmobiel schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:44:
[...]

M’n zwarte komt morgen binnen. Heb er nu een Nudient omzitten. Hoesje is dus nog heel maar beschermt het scherm niet heel erg. Dat is overigens niet nieuw, maar blijkbaar laat ik m’n telefoon met regelmaat vallen
Ah oké, dan stuur ik ze wel terug naar Nudient.

• basmobiel
Beun schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:12:
[...]

Ah oké, dan stuur ik ze wel terug naar Nudient.
Wellicht een van de andere tweakers, Nudient is een populair hoesje hier en er zijn er tig die hun hoesje terug willen sturen naar GSMPunt en een ‘goeie’ willen van Nudient

• Beun
*knip*

V&A mag alleen op de frontpage: https://tweakers.net/aanbod/ :)

[Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 19-10-2021 08:47]

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10:01
Ik ben op zoek naar een mooie kleine (liefst zwarte) MagSafe lader op m’n nachtkastje. Wil het liever niet vastplakken maar wil ook niet dat de lader meekomt als ik de phone (13 pro) er af haal. Tips?

• pdavie2311

pdavie2311

giantgiantus schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:27:
Ik ben op zoek naar een mooie kleine (liefst zwarte) MagSafe lader op m’n nachtkastje. Wil het liever niet vastplakken maar wil ook niet dat de lader meekomt als ik de phone (13 pro) er af haal. Tips?
Je doet je naam geen eer aan! :+ Gewoon een Giant / mooie lader op je nachtkastje zetten. ;) Belkin 3-1 Wireless. Zowel in zwart als wit. Super ding!

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10:01
pdavie2311 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:47:
[...]

Je doet je naam geen eer aan! :+ Gewoon een Giant / mooie lader op je nachtkastje zetten. ;) Belkin 3-1 Wireless. Zowel in zwart als wit. Super ding!
Haha. Dank. Maar ik vind het een gek gezicht om die iPhone zo in de lucht te laten zweven. Het is niet dat ik trots ben op m’n phone oid.

• basmobiel
giantgiantus schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:51:
[...]

Haha. Dank. Maar ik vind het een gek gezicht om die iPhone zo in de lucht te laten zweven. Het is niet dat ik trots ben op m’n phone oid.
Ik vind dit ding mooi:
https://nl.aliexpress.com/item/1005002491473587.html

Je MagSafe lader gaat er in, kabel netjes weggewerkt en je telefoon ligt schuin op een klein bolletje. (ik heb hem niet maar had wel besteld)

Ik heb zo’n zelfde soort ding voor m’n Apple Watch en erg blij mij. Mooi, maar vooral erg subtiel. En handig.

• pdavie2311

pdavie2311

giantgiantus schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:51:
[...]

Uhm...Op je NACHTkastje zeg je toch? Vaak is het donker in de nacht, dus hoef je hem niet te zien.. :+

• pdavie2311

pdavie2311

basmobiel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:04:
[...]

Ik vind dit ding mooi:

Je MagSafe lader gaat er in, kabel netjes weggewerkt en je telefoon ligt schuin op een klein bolletje. (ik heb hem niet maar had wel besteld)

Ik heb zo’n zelfde soort ding voor m’n Apple Watch en erg blij mij. Mooi, maar vooral erg subtiel. En handig.
Sorry hoor, maar juist met opladers en docking stations komt er hier geen Ali spul. Je moet eens weten hoeveel woningbranden ontstaan door die Chinese rommel. Voldoen totaal niet aan de eisen. Kan ook niet voor dat geld.

• Danielson
pdavie2311 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:20:
[...]

Sorry hoor, maar juist met opladers en docking stations komt er hier geen Ali spul. Je moet eens weten hoeveel woningbranden ontstaan door die Chinese rommel. Voldoen totaal niet aan de eisen. Kan ook niet voor dat geld.
Het is alleen de behuizing hé!

• pdavie2311

pdavie2311

Danielson schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:07:
[...]

Het is alleen de behuizing hé!
Excuus! Niet goed gekeken!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-12 21:54

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

basmobiel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:04:
[...]

Ik vind dit ding mooi:

Past die nieuwe magsave die binnenkort komt er ook in?

• basmobiel
pdavie2311 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:20:
[...]

Ik denk niet dat jij op het linkje hebt geklikt?
Dit is een rubberen bolletje waarin je je Apple Magsafe klikt.

EDIT: ik zie nu je update ;)

[Voor 3% gewijzigd door basmobiel op 19-10-2021 10:25]

• basmobiel
Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:01:
[...]

Past die nieuwe magsave die binnenkort komt er ook in?
Geen idee... als je daarop wacht zou ik ook even wachten met dit bestellen

• UnitedJunk
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 01-12 21:06
Ben wel benieuwd hoe zwaar dat ding is. Moet ik dat hele ding optillen om mijn iPhone eraf te halen, of blijft dat ding liggen door de zwaarte.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• XeNeRgY
  • Niet online
Is de levertijd bij Nudient werkelijk 6 werkdagen? Ik dacht dat dit nogal ruim was maar na 3 werkdagen staat mijn bestelling nog steeds op:
Shipment information uploaded to Deutsche Post

Worden die dingen pas gemaakt na bestellen :+

[Voor 11% gewijzigd door XeNeRgY op 19-10-2021 20:31]

• HGHK
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 22:27
XeNeRgY schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:49:
Is de levertijd bij Nudient werkelijk 6 werkdagen? Ik dacht dat dit nogal ruim was maar na 3 werkdagen staat mijn bestelling nog steeds op:
Shipment information uploaded to Deutsche Post

Worden die dingen pas gemaakt na bestellen :+
Meegemaakt dat het dan opeens heel snel gaat (binnen 2 dagen).

• jorbit
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 09:19
Gister nog een bezoek gebracht aan de Amac om mijn IPhone 13 pro te laten repareren. Achterkant is stuk. Wat blijkt, ze hebben geen reserve onderdelen op voorraad en de iPhone moet naar Apple zelf.

Telefoon 5 tot 10 werkdagen kwijt vind ik wel wat veel. Jammer dat zo iets niet binnen een dag of 2 geregeld kan worden.

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:54
jorbit schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:33:
Gister nog een bezoek gebracht aan de Amac om mijn IPhone 13 pro te laten repareren. Achterkant is stuk. Wat blijkt, ze hebben geen reserve onderdelen op voorraad en de iPhone moet naar Apple zelf.

Telefoon 5 tot 10 werkdagen kwijt vind ik wel wat veel. Jammer dat zo iets niet binnen een dag of 2 geregeld kan worden.
Toestel terug halen en afspraak maken bij de Genius Bar? Dan heb je een nieuwe een uurtje na je afspraak.

Nee is ook een antwoord

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Nice, voor wie graag alles van Apple heeft. Bij mijn Macbook Pro uit 2015 zat er destijds gratis eentje bij trouwens.

Wel lekker aan de prijs, maar goed, Swarovski doet dat ook al jaren (20 euro daar geloof ik), hoor je ook niemand over.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:01:
[...]

Nice, voor wie graag alles van Apple heeft. Bij mijn Macbook Pro uit 2015 zat er destijds gratis eentje bij trouwens.
Bij die uit 2011 ook, en volgens mij kreeg je ze ook bij iPods (lang geleden). Dat waren zwarte doekjes. Ik heb zelf altijd een doek tussen mijn MacBook zitten, anders komen er vieze vlekken op het scherm en daar ben ik allergisch voor.

• XeNeRgY
  • Niet online
Dilemma: ik heb problemen met draadloos laden (in combinatie met de GSMpunt Nudient V3) bij zowel een IKEA als Belkin lader. Onregelmatig laadgedrag en daardoor soms al na 1% opladen een disconnect.

Vandaag was ik bij de Action en zag ik toevallig een Qi-lader liggen voor 4 euro. Meegenomen om te proberen en deze werkt perfect met de Nudient 8)7

Ik heb liever geen Chinese rommel, maar die werkt helaas wel beter.

• DonRoger
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 30-11 11:29
Heb nu sinds een week de Popsocket Magsafe, best fijn ding moet ik zeggen! Was in het begin een beetje huiverig of de magneten wel sterk genoeg waren, maar je krijgt dat ding absoluut niet makkelijk van het hoesje af (wat een pluspunt is uiteraard) :P

De Apple magsafe wallet gebruik ik nu ook steeds vaker, vond 'm in het begin in het OV een beetje onhandig maar het begint te wennen.

• syltheboy
  • Niet online
@DonRoger Ik heb hem ook voor mijn 12 Pro Max, en het bevalt me ook wel. Vanaf begin juni gebruik ik hem. Op mijn California Poppy Leather Case bleef hij prima zitten en op mijn Black Leather Case nog iets beter. Ik weet niet waarom, misschien omdat ik die andere case 5 á 6 maanden in gebruik had voordat ik die Pocksocket Magsafe had.

Eigenlijk heb ik hem er permanent opzitten, want het geeft me een veiliger gevoel. Alleen bij het draadloos opladen gaat hij eraf. Daarnaast is het een handige stand om filmpjes te kijken. Op een verhoging (dikke snijplank) kan ik hem zelfs verticaal neerzetten.

[Voor 33% gewijzigd door syltheboy op 20-10-2021 17:32]

• Voluptas85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15-11 18:05
Inmiddels mijn iPhone 13 pro Max binnen, maar nog niet in gebruik genomen. Wacht eerst op de camera protector, is m.i. een must met die uitstekende camera’s (naast gebruikelijke hoesje en screen protector). Wat mij het meest opviel bij eerste gebruik is de hogere piek helderheid van het scherm (zit nu op 11 pro Max), nog meer dan de hogere refresh rate (dat merk je wel, maar is lang niet zo indrukwekkend als van een 60hz monitor naar een 144hz).

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

DonRoger schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:31:
Heb nu sinds een week de Popsocket Magsafe, best fijn ding moet ik zeggen! Was in het begin een beetje huiverig of de magneten wel sterk genoeg waren, maar je krijgt dat ding absoluut niet makkelijk van het hoesje af (wat een pluspunt is uiteraard) :P

De Apple magsafe wallet gebruik ik nu ook steeds vaker, vond 'm in het begin in het OV een beetje onhandig maar het begint te wennen.
Misschien kom ik te weinig buiten of zo, maar mag ik vragen waar zo'n popsocket precies voor dient?

• syltheboy
  • Niet online
@BeQuietAndDrive Een popsocket zorgt voor extra grip, wat vooral handig is bij Max-versies van iPhones. Je laat hem daardoor minder snel vallen. Daarnaast fungeert het gelijk als stand. Ik heb de zwarte versie icm een zwarte Apple Leather Case.

[Voor 42% gewijzigd door syltheboy op 21-10-2021 00:28]

• Beun
syltheboy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 00:24:
@BeQuietAndDrive Een popsocket zorgt voor extra grip, wat vooral handig is bij Max-versies van iPhones. Je laat hem daardoor minder snel vallen. Daarnaast fungeert het gelijk als stand. Ik heb de zwarte versie icm een zwarte Apple Leather Case.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe krijg je dit in de broekzak? 😳
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is dit een smartphone van Apple of
van Fisher-Price?

• pdavie2311

pdavie2311

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waar zit ik naar te kijken joh? :X

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:20

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

pdavie2311 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:29:
[...]

Waar zit ik naar te kijken joh? :X

Specs

• basmobiel
Voluptas85 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:10:
Inmiddels mijn iPhone 13 pro Max binnen, maar nog niet in gebruik genomen. Wacht eerst op de camera protector, is m.i. een must met die uitstekende camera’s (naast gebruikelijke hoesje en screen protector). Wat mij het meest opviel bij eerste gebruik is de hogere piek helderheid van het scherm (zit nu op 11 pro Max), nog meer dan de hogere refresh rate (dat merk je wel, maar is lang niet zo indrukwekkend als van een 60hz monitor naar een 144hz).
Waarom wil je die camera protector er op?
Is extra laagje glas wat de beeldkwaliteit hoe dan ook beïnvloed.
Hoesje heeft toch opstaande rand rondom camerabump? (de mijne althans)

• XeNeRgY
  • Niet online
Zijn er hier mensen die naar tevredenheid (dus zonder problemen batterijcapaciteit/opladen) een draadloze oplader van de Action gebruiken? Deze werkt bij mij het beste, maar heeft vanwege kwaliteit niet de voorkeur.

• syltheboy
  • Niet online
Beun schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:27:
[...]

Hoe krijg je dit in de broekzak? 😳
Ingeklapt valt het reuze mee.

@_Bailey_ Op de afbeeldingen lijkt het inderdaad net speelgoed (de combinatie van de hoes met die popsocket).

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:18:
[...]

Ingeklapt valt het reuze mee.

@_Bailey_ Op de afbeeldingen lijkt het inderdaad net speelgoed (de combinatie van de hoes met die popsocket).
@XeNeRgY Wij gebruiken al jaren eentje van AliExpress voor 9 euro, met een bamboo uitstraling en een aluminium zilveren rand. Mijn zus heeft er een van de Action voor 5 euro en die heeft een veel minder luxe uitstraling (materiaalgebruik en veel lichter).

[Voor 15% gewijzigd door syltheboy op 21-10-2021 11:40]

• XeNeRgY
  • Niet online
syltheboy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:38:
[...]

@XeNeRgY Wij gebruiken al jaren eentje van AliExpress voor 9 euro, met een bamboo uitstraling en een aluminium zilveren rand. Mijn zus heeft er een van de Action voor 5 euro en die heeft een veel minder luxe uitstraling (materiaalgebruik en veel lichter).
Maar geen problemen met batterij degradatie zo te lezen?

• syltheboy
  • Niet online
XeNeRgY schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:41:
[...]

Maar geen problemen met batterij degradatie zo te lezen?

Nee, dat is gewoon prima en hij stopt ook met laden als hij vol is (lampje gaat dan groen branden ipv blauw). Die van mij van Satechi doet dat hetzelfe.

• Voluptas85
basmobiel schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:19:
[...]

Waarom wil je die camera protector er op?
Is extra laagje glas wat de beeldkwaliteit hoe dan ook beïnvloed.
Hoesje heeft toch opstaande rand rondom camerabump? (de mijne althans)
Dat heeft mijn hoesje (otterbox transparant) ook, maar voel mij er toch niet helemaal comfortabel bij (ben niet de meest voorzichtige persoon ook). Het extra glaasje dat ik besteld heb zou eigenlijk geen impact op kwaliteit van de camera’s moeten hebben, maar als dat wel zo is, gaat die camera protector er misschien toch af.

Gaat om https://www.goedhoesje.nl...tempered-glass-protector/

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het lijkt mij juist onhandiger vasthouden, zo'n ding achterop, maar ik heb er dan ook geen ervaring mee.

Die camera's hebben toch saffierglas? Ik ken weinig verhalen van iPhones met bekraste camera glaasjes.

• Yellax
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01-12 15:56
pdavie2311 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:33:
Toch de Pitaka besteld voor mijn 13 Pro! Volgens hun moet die compatible zijn met mijn Belkin 3-1 Wireless..
[Afbeelding]
Ik heb ook de Pitaka case besteld. Kom van een S10 waar ik ook een Pitaka case voor heb en zeer tevreden over ben.

• syltheboy
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:12:
Het lijkt mij juist onhandiger vasthouden, zo'n ding achterop, maar ik heb er dan ook geen ervaring mee.
In het begin moest ik eraan wennen, maar nu weet ik niet beter. Ik heb nooit het gevoel meer dat m’n telefoon uit m’n handen glipt. Vooral sinds de 12 Pro Max ben ik daar bang voor, de XS was wat dat betreft hanteerbaarder.

[Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 21-10-2021 14:56]

voor de gein eens zo'n setje Spigen screenprotectors (met malletje) in huis gehaald.
Nu weet ik weer waarom ik áltijd zo'n pestpokkehekel aan die dingen heb.
Ondanks het feit dat door 't malletje de screenprotector er zeer goed op zit, álle zijkanten/randen trekken irritant veel stofdeeltjes aan (ja, broekzakken vrij gemaakt van stof :+ )

stofdeeltjes aan alle zijkanten/randen = niet te doen voor mijn OCD :*)

Spigen meuk weer de kliko in....

[Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2021 17:26]

• Vincent91
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 01-12 16:03
ik zou graag dit hoesje willen bestellen

heeft er iemand ervaring mee ??

https://www.gsmpunt.nl/ho...-case-en-back-cover-zwart

[Voor 58% gewijzigd door Vincent91 op 23-10-2021 17:50]

• Voluptas85
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:12:

Die camera's hebben toch saffierglas? Ik ken weinig verhalen van iPhones met bekraste camera glaasjes.
In het verleden heb ik het toch eens gepresteerd om het glas van de camera van een iPhone 8 gebarsten te krijgen. Camera werkte toen overigens nog gewoon.

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:20

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Ik heb de Latercase besteld, carbon, minimaal en het camera gedeelte is beschermd.

[Voor 25% gewijzigd door Huigie op 21-10-2021 20:38]

Specs

• HensAanDek
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 09:29
Voluptas85 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

Dat heeft mijn hoesje (otterbox transparant) ook, maar voel mij er toch niet helemaal comfortabel bij (ben niet de meest voorzichtige persoon ook). Het extra glaasje dat ik besteld heb zou eigenlijk geen impact op kwaliteit van de camera’s moeten hebben, maar als dat wel zo is, gaat die camera protector er misschien toch af.

Gaat om https://www.goedhoesje.nl...tempered-glass-protector/
Ik heb dezelfde er op zitten, maar dan voor een 13 mini. Ik heb nog niets gemerkt in verschil in kwaliteit van de foto's, ik kan mij voorstellen dat je minder licht binnen krijgt, echter lijkt mij dat verwaarloosbaar.

Merkte met vorige toestellen dat vanwege het uitstekende cameraglas dat glas sneller bekrast wordt. Nu kan ik de telefoon fijner neerleggen (ik gebruik niet altijd een case).

De enige kanttekening die ik wel heb is, de camera bump wordt er significanter door, omdat die protector een vierkant vlak vormt boven op alle lenzen.

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Zo... ik heb een interessante:

Iphone 13 pro, met decoded detachable wallet: https://decodedbags.com/p...allet-black-iphone-13-pro

Zodra ik de telefoon in de case stop, werkt de trilfunctie niet meer... kennelijk verstoren de magneten de trilfunctie.
Leesvoer: https://discussions.apple...255993793022#255993793022

Decoded heeft er een terugroepactie op.

Dus, heb je een magnetische case, check even je haptic functies... :Y

[Voor 4% gewijzigd door teacher op 23-10-2021 20:58]

Wise enough to play the fool

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 01-12 18:11
Toppe schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:55:
[...]

Ik vindt de Spigen erg fijn

Spigen Glas.tR EZ Fit Screen Protector Compatible with iPhone 13, iPhone 13 Pro, 2 Pieces, with Template for Installation, Crystal Clear, Case friendly, 9H Tempered Glass https://www.amazon.nl/dp/...lt_i_CBHHYM2ETN609ET2NVHH

Spigen Glas.tR EZ Fit Screen Protector Compatible with iPhone 13 Pro Max, 2 Pieces, with Template for Installation, Crystal Clear, Case friendly, 9H Tempered Glass https://www.amazon.nl/dp/...lt_i_J18K1WD09Q8BCPAB53XR

Ik heb de doos van de iPhone geopend in de badkamer, flink stomen, alles klaar gelegd en daar de witte folie van het scherm gehaald en meteen geplakt. Doekjes enzo zijn dus niet nodig.

Vrouwlief had hem alweer gesloopt: in de badkamer de oude er af, nieuwe er op en niet hoeven poetsen :)
Intussen zijn de versies zonder notch voor de vriendin haar 13 mini aangekomen en geïnstalleerd. Ik zou echt niet weten wat je nog meer zou kunnen verlangen. Perfect. En nog knapper dat deze met notch die ik zelf op mijn 12 heb.

Haar Nudient case is intussen aangekomen maar deze zal het toch niet worden. Bescherming vooraan is echt wel nul. Mooi zeker en vast maar ze vertrouwt het toch niet. Even getest en bij een val valt hij recht op het scherm.

• ComTech
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:14
Ik heb hier 2 maxxter usb -A naar usb C adapters (ooit gekocht bij de action) .
Echter als ik deze op een magsafe lader aansluit doet deze niks.
Iemand nog een goede tip voor een adapter van usb A - usb C welke wel werkt?
Heb nog zoveel usb-A laders liggen en maar weinig usb-C laders .

 MacBook Air M1  iPhone 13 Pro Max  Apple Watch Series 6

• XeNeRgY
  • Niet online
Vandaag de Nudient Thin vanuit henzelf binnen gekregen. Optisch of op de doos zie ik geen verschil met de GSMPunt versie. Wilde die vandaag terugsturen maar nu heb ik sinds gisterenavond een minuscuul, maar wel zichtbaar 2mm krasje op de achterkant. Zul je altijd zien :+

• Beun
XeNeRgY schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:48:
Vandaag de Nudient Thin vanuit henzelf binnen gekregen. Optisch of op de doos zie ik geen verschil met de GSMPunt versie. Wilde die vandaag terugsturen maar nu heb ik sinds gisterenavond een minuscuul, maar wel zichtbaar 2mm krasje op de achterkant. Zul je altijd zien :+
Ik heb die van mij twee weken in gebruik gehad en dit ook netjes aangegeven. Retourneren was geen probleem.

• Malloot
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 12-11 20:38

Malloot

bekijk eens wat anders

Ik ben voor mijn 13 Mini voor de Mujjo lederen hoes gegaan. Deze heeft ook een bump, maar vrij minimaal waardoor het redelijk goed op tafels etc. kan liggen.
De volume knoppen gaan wel vrij moeizaam met deze hoes (heb geen ervaring hoe dat met andere merken is).

Sena maakt een 13 mini hoes zonder bump, maar helaas is de hoes net niet dik genoeg waardoor de lenzen toch nog net de tafel raken.

• basmobiel
FrE911 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 08:34:
[...]

Intussen zijn de versies zonder notch voor de vriendin haar 13 mini aangekomen en geïnstalleerd. Ik zou echt niet weten wat je nog meer zou kunnen verlangen. Perfect. En nog knapper dat deze met notch die ik zelf op mijn 12 heb.

Haar Nudient case is intussen aangekomen maar deze zal het toch niet worden. Bescherming vooraan is echt wel nul. Mooi zeker en vast maar ze vertrouwt het toch niet. Even getest en bij een val valt hij recht op het scherm.
Ik kan dat bevestigen :(
(gelukkig is mijn screenptotector gescheurd en niet het scherm)

• basmobiel
Beun schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:01:
[...]

Ik heb die van mij twee weken in gebruik gehad en dit ook netjes aangegeven. Retourneren was geen probleem.
Ik ook. Echte Nudient nu binnen en zit er om. Die van GSMpunt is opgestuurd.

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 01-12 18:11
basmobiel schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:48:
[...]

Ik ook. Echte Nudient nu binnen en zit er om. Die van GSMpunt is opgestuurd.
Probleem is dat het echt wel een mooi hoesje is. Twijfels ... :)

Tweede optie is de Ringke Fusion Matte Transparant.

https://www.ringkestore.c...13-mini-case-fusion-matte

• Vincent91
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 01-12 16:03
ik zou graag een 2 in 1 hoesje willen bestellen

zoals dit :

https://www.coolblue.be/n...1eZzVwFwbpYxoCvcEQAvD_BwE

vraag me af hoe het met de dikte zit en hoe magnetisch het is

iemand die ook goede ervaringen heeft met een snellader ? wat is de maximale watt ?

thnx voor de info !

[Voor 9% gewijzigd door Vincent91 op 23-10-2021 18:01]

• basmobiel
FrE911 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:36:
[...]

Probleem is dat het echt wel een mooi hoesje is. Twijfels ... :)

Tweede optie is de Ringke Fusion Matte Transparant.

https://www.ringkestore.c...13-mini-case-fusion-matte
Ik gebruik hem wel hoor. Heel fijn hoesje.
Daar is de screen protector dus voor… als er te veel scheuren in zitten vervang ik hem weer (paar kleintjes kan ik wel aan).

Heb het idee dat er op dit moment minder keus is van dunne, niet te stroeve hoesjes (vergeleken met toen ik m’n 11 Pro kreeg).
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee