-
[Voor 100% gewijzigd door Redmonkey92 op 11-02-2022 15:21]
[Voor 100% gewijzigd door Redmonkey92 op 11-02-2022 15:21]
no comment
[Voor 10% gewijzigd door filthy rich op 16-02-2022 18:16]
en aans löpt wa vast
Nudient hoesje zou met alle screenprotectors opweg kunnen. Je kunt de handige screenprotectors kopen met zo een aanbrengkit. Bespaart heel veel moeite en ellende. Spigen maakt ze ook, maar je kunt zat alternatieven vinden voor de zelfde prijs/kwaliteit.Erik1805 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:03:
Ik heb een iPhone 13, na een korte uitstap naar Android. Ik heb nu een nudient hoesje en zoek een screenprotector. Iemand een goede tip ?
Waar ik 2 weken geleden zei dat mijn Spigen er nog als nieuw uit zag... Ik zie nu ook een vergeling optreden.silent785 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:07:
Heb de Spigen Ultra Hybrid op een Note20 en die was al verkleurd na een paar maanden. Bij mn iphone heb ik een tech21 magsafe case en nog geen verkleuring gezien na 3 maanden
https://www.appelhoes.nl/...2bAWJD6rLhhoCA0YQAvD_BwE#Erik1805 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:03:
Ik heb een iPhone 13, na een korte uitstap naar Android. Ik heb nu een nudient hoesje en zoek een screenprotector. Iemand een goede tip ?
[Voor 3% gewijzigd door loentje48 op 17-02-2022 17:31]
Top. Heb deze besteldloentje48 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:30:
[...]
https://www.appelhoes.nl/...2bAWJD6rLhhoCA0YQAvD_BwE#
Super tevreden mee, al jaren. Zelf gebruik ik ook een Nudient hoesje.
Albert020 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:42:
Heb nu 2 maanden ee Otterbox Symmetry, en is al verkleurd, vind deze eigenlijk iets te dik,
maar ligt voor de rest goed in de hand,, zoek nu een zelfde soort hoesje die niet snel verkleurd en ook rond bij de randen afloopt, twijfel tussen de Spigen Ultra Hybrid en Spigen Liquid Crystal, welke raden jullie aan ?
Typisch weer. De mijne had geen MagSafe. Heb er zelf maar een HaloLock opgeplakt, maar die blijkt te ver naar onder te zitten. Even nadenken wat ik nu ga doen.syltheboy schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:58:
@Dennisweb Je was net te vroeg met een hoesje bestellen bij Wiiuka, want nu hebben ze ook met MagSafe. Helaas niet voor die van mij (12 Pro Max).
https://wiiuka.de/collect...kiin-more-hulle-iphone-13
[Voor 70% gewijzigd door Dennisweb op 20-02-2022 01:52]
Das dan eindelijk de hoes die ik zoek! De onderkant open, zodat je mooi de kleur van de iPhone kunt zien en niet de hele telefoon is ingepakt. Daarbij leder en MagSafe, dus gelijk besteld!syltheboy schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:58:
@Dennisweb Je was net te vroeg met een hoesje bestellen bij Wiiuka, want nu hebben ze ook met MagSafe. Helaas niet voor die van mij (12 Pro Max).
https://wiiuka.de/collect...kiin-more-hulle-iphone-13
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Denk dat het onvermijdelijk is bij de transparante cases. Bij de tech21 magsafe case begint de verkleuring ook, momenteel enkel bij de knoppenHuigie schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:59:
[...]
Waar ik 2 weken geleden zei dat mijn Spigen er nog als nieuw uit zag... Ik zie nu ook een vergeling optreden.
[Voor 34% gewijzigd door Dennisweb op 20-02-2022 16:23]
@Erik1805 Zoals bijvoorbeeld de goedkope ESR screenprotectors. Drie voor iets meer dan een tientje op Amazon.Phntm schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:53:
[...]
Nudient hoesje zou met alle screenprotectors opweg kunnen. Je kunt de handige screenprotectors kopen met zo een aanbrengkit. Bespaart heel veel moeite en ellende. Spigen maakt ze ook, maar je kunt zat alternatieven vinden voor de zelfde prijs/kwaliteit.
[Voor 8% gewijzigd door Dennisweb op 22-02-2022 00:42]
[Voor 3% gewijzigd door ralpje op 22-02-2022 20:53]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik gebruik deze voor mijn watch en 13 PRO (in een hoesje) en dat werkt naar wens. Hij is er ook in het wit. Geen magsafe trouwens, gewoon normaal draadloos laden.ralpje schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:51:
Ik zoek iets om m'n telefoon (iPhone 13 pro) 's nachts op te laden. Ik ben nu gewend om m'n telefoon gewoon 's nachts op m'n nachtkastje te leggen met de lader plugged in, maar door wat veranderingen in de slaapkamer (andere nachtkastjes, onder andere) is dat minder praktisch.
Ik zoek eigenlijk een desktop charger die ik gewoon op m'n nachtkastje kan laten staan, waar m'n telefoon (en eventueel ook m'n apple watch, al heb ik die 's nachts meestal gewoon om) op kan staan.
Nu zijn alle oplossingen die ik vind vooral gericht op draadloos laden, in combinatie met magsafe.
Mijn laatste ervaring met draadloos laden is alweer even geleden, en had toen wat nadelen ten opzichte van 'conventioneel' laden, met name qua levensduur van de accu.
Is dat nog steeds zo (en moet ik op zoek naar charger met een kabeltje), of kan ik voor (in principe dagelijks) laden gewoon voor wireless / magsafe kiezen?
Edit: en als ik toch aan het vragen ben, tips zijn uiteraard welkom
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Hier is hij nog steeds niet binnen. Wel in Nederland nu bij DHL. Duurt wel lang..Dennisweb schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 22:28:
@syltheboy @pdavie2311 Mijn nieuwe wiiuka is na een week onderweg te zijn eindelijk afgeleverd. Hier zit dus wel een MagSafe in.Nu heb ik alles qua hoesje wat ik wilde.
Helaas is mijn patina nu wel weer weg. Maar dat komt vast snel weer goed.
Bij mij is hij geleverd door PostNL.pdavie2311 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:45:
[...]
Hier is hij nog steeds niet binnen. Wel in Nederland nu bij DHL. Duurt wel lang..
Zijn dat niet gewoon deze? https://www.apple.com/nl/...hone-lightning-dock-zwartMarco schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:50:
Dit zal ongetwijfeld al een keer langs gekomen zijn, maar ik kan het niet vinden...
Die standaardjes waar in Apple-stores de iPhones op staan, zijn die ook ergens te koop?
[Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 01-03-2022 20:08]
Thanks voor de tip, mooi hoesje, ook gekocht.Dennisweb schreef op zondag 20 februari 2022 @ 16:22:
@syltheboy Ik heb ook nog een zwarte van Wiiuka zelf (naast de bruine die ik via Amazon gekocht had), ook geen MagSafe. Ik heb ze gemaild dat ik dat een beetje misleidend vond, omdat ze het wel adverteerden als 'MagSafe-compatible'. Dus ik mag het hoesje terugsturen en dan krijg ik mijn geld terug.
Dus heb de bruine met MagSafe maar besteld. Dan stuur ik het zwarte hoesje terug en heb ik ongeveer 20 euro extra betaald.
@pdavie2311 Hij wordt na verloop van tijd ook super mooi. [Afbeelding]
Ehm ja, dat zijn ze.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:08:
[...]
Zijn dat niet gewoon deze? https://www.apple.com/nl/...hone-lightning-dock-zwart
Gokje hoor, je doet er ook niet ff een plaatje bij
Er zijn meer kleuren volgens mij, anders even amazon of eBay afstruinen.Marco schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:59:
[...]
Ehm ja, dat zijn ze.![]()
Helaas, niet zoals in de winkel, in het grijs, maar dit is wel wat ik zoek.
Vreemd dat ik ze zelf niet gevonden heb.
Thanks!
Ja, is een heel fijn hoesje. De knoppen voelen echt super aan. Blijven absoluut niet hangen of iets dergelijks. Hij verkleurt ook mooi naar een tijdje. Ik ben er blij mee. Hoop dat als de iPhone 14 uitkomt, wiiuka de hoesjes alvast in de pre-order te koop aanbiedt.ZlM01 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:40:
[...]
Thanks voor de tip, mooi hoesje, ook gekocht.
Was op zoek naar bruin leren hoesje. Die van Apple zelf is te oranje.
Nou, hier nog steeds niet binnen. ligt nog steeds bij Douane? Sinds wanneer is dat als het uit DE komt? Ik hoef hem zo ook niet meer. Stuur hem wel ongeopend terug. Slecht!Dennisweb schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:12:
[...]
Ja, is een heel fijn hoesje. De knoppen voelen echt super aan. Blijven absoluut niet hangen of iets dergelijks. Hij verkleurt ook mooi naar een tijdje. Ik ben er blij mee. Hoop dat als de iPhone 14 uitkomt, wiiuka de hoesjes alvast in de pre-order te koop aanbiedt.
Hey, aangezien jij deze case reeds hebt, heeft deze een klein opstaand randje waardoor het scherm de tafel niet raakt als je de telefoon screen-down legt?Dennisweb schreef op zondag 20 februari 2022 @ 16:22:
@syltheboy Ik heb ook nog een zwarte van Wiiuka zelf (naast de bruine die ik via Amazon gekocht had), ook geen MagSafe. Ik heb ze gemaild dat ik dat een beetje misleidend vond, omdat ze het wel adverteerden als 'MagSafe-compatible'. Dus ik mag het hoesje terugsturen en dan krijg ik mijn geld terug.
Dus heb de bruine met MagSafe maar besteld. Dan stuur ik het zwarte hoesje terug en heb ik ongeveer 20 euro extra betaald.
@pdavie2311 Hij wordt na verloop van tijd ook super mooi. [Afbeelding]
Ja. Er zit een klein opstaand randje op, maar het is niet super hoog.MacStarDeluxe schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:16:
[...]
Hey, aangezien jij deze case reeds hebt, heeft deze een klein opstaand randje waardoor het scherm de tafel niet raakt als je de telefoon screen-down legt?
THX
[Voor 10% gewijzigd door Dennisweb op 03-03-2022 19:01]
Klopt! Maar ik hoef hem niet meer. Jammer!Dennisweb schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:01:
[...]
Ja. Er zit een klein opstaand randje op, maar het is niet super hoog.
@pdavie2311 Dat de douane er zo lang over doet, kan Wiiuka natuurlijk niet helpen.
Heb je een ander hoesje in de tussentijd of is het pure boosheid? En welk hoesje had je besteld voor welk toestel?pdavie2311 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:43:
[...]
Klopt! Maar ik hoef hem niet meer. Jammer!
Mijn hoesje kwam gewoon uit Berlijn, Duitsland.Of-Aaargh schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:02:
Ik heb altijd de leather cases gehad van Apple zelf, maar de kwaliteit vind ik sinds de Iphone 12 maar matig. Dus ik ben best geïnteresseerd in die hoesjes van Wiiuka.
Wel vreemd dat een hoesje dat uit Duitsland zou komen uit bij de douane terechtkomt. Normaal gesproken gebeurt dat niet, en worden pakketjes uit de EU binnen een paar dagen rechtstreeks bezorgd.
Hoogstwaarschijnlijk laat Wiiuka de hoesjes in een lagelonenland buiten de EU maken (dat maak ik althans op uit hun website). Misschien worden ze vanuit daar naar de klanten verstuurd? Als ze vanuit China of Bangladesh naar de klant komen, gaan ze idd langs de douane. Maar dat is dan weer niet te rijmen met de 1-3 dagen levertijd. Misschien hadden ze geen voorraad in hun warenhuis in Duitsland en is het hoesje gedropshipped vanuit de leverancier.
Voor degenen die een Wiiuka-hoesje hebben besteld: kwam het pakketje uit Duitsland?
[Voor 70% gewijzigd door Dennisweb op 04-03-2022 12:06]
Neem mijn woorden terug 😅 gsm zit in mijn jas zak, broek, in auto en sportzak. Na 1 week is het alsof mijn hoesje een oorlog heeft meegemaakt. Terug naar mijn zwart Apple leren hoesje.Dennisweb schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:12:
[...]
Ja, is een heel fijn hoesje. De knoppen voelen echt super aan. Blijven absoluut niet hangen of iets dergelijks. Hij verkleurt ook mooi naar een tijdje. Ik ben er blij mee. Hoop dat als de iPhone 14 uitkomt, wiiuka de hoesjes alvast in de pre-order te koop aanbiedt.
Reden te meer om hem aan de deur te weigeren want nog steeds heb ik hem niet. Zal inderdaad wel grijze import zijn en dropshipment uit een land ergens waardoor hij bij Douane zo lang ligt..ZlM01 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 23:12:
[...]
Neem mijn woorden terug 😅 gsm zit in mijn jas zak, broek, in auto en sportzak. Na 1 week is het alsof mijn hoesje een oorlog heeft meegemaakt. Terug naar mijn zwart Apple leren hoesje.
Dikke prima, alleen nakijken of je met deze oplader ook de geadverteerde snelheden van Apple kunt halen (27W fast charge)Tosun schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:54:
Moet ik bij opladen originele charger gebruiken of is het met de originele kabel met dlp2621/12 Philips ook prima? Zou het graag willen weten.
Geen idee wat je ermee gedaan hebt, maar ik kwam er laatst met mijn nagel bij langs en veegde de krasjes er zo weer uit. Ik heb de ‘more’ variant, van Nubuck.ZlM01 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 23:12:
[...]
Neem mijn woorden terug 😅 gsm zit in mijn jas zak, broek, in auto en sportzak. Na 1 week is het alsof mijn hoesje een oorlog heeft meegemaakt. Terug naar mijn zwart Apple leren hoesje.
Wat bedoel je met iemand helpen?Dennisweb schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:03:
[...]
Geen idee wat je ermee gedaan hebt, maar ik kwam er laatst met mijn nagel bij langs en veegde de krasjes er zo weer uit. Ik heb de ‘more’ variant, van Nubuck.
@pdavie2311: Dan weiger je hem maar. Je zou toch nog eens iemand helpen. Maar goed, ieder zijn eigen keus. Heb je een bron dat het grijze import en dropshipping is?
Je doet een aanbeveling voor een hoesje dat je bevalt. Daar is dit topic voor. Dan zoek ik ook nog uit hoe snel ik mijn hoesje binnen heb gekregen. Vervolgens klaagt iemand over hoe het hoesje er na een week uitziet. Heb ik geen last van, want ik gebruik er een sleeve over (iets wat jij raar vindt).
Mooi dat jij een positieve ervaring hebt met dit hoesje. Maar dan hoeft jouw ervaring geen "feit" te zijn voor iemand anders toch? En ik doe lelijk? Ik zeg in het algemeen dat ik het hoesje niet meer hoef, zeker niet als ik er nu al 3 weken op moet wachten. Via Ali had ik hem nog sneller gehad. Boos ben ik niet. Er zijn wel ergere dingen in de wereld momenteel, ga me echt niet druk maken om een telefoonhoesje. Ik meld hier gewoon dat ik hem niet meer hoef en inderdaad dat ik denk dat hun de boel elders inkopen ja. Bewijs? Nee.Dennisweb schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 00:11:
[...]
Je doet een aanbeveling voor een hoesje dat je bevalt. Daar is dit topic voor. Dan zoek ik ook nog uit hoe snel ik mijn hoesje binnen heb gekregen. Vervolgens klaagt iemand over hoe het hoesje er na een week uitziet. Heb ik geen last van, want ik gebruik er een sleeve over (iets wat jij raar vindt).
En dan kom je met opmerkingen als: “nog een reden om hem aan de deur te weigeren”, “ik hoef hem niet meer”, “zal wel grijze import zijn.” Dat vind ik gewoon nogal vervelend reageren. Het is géén grijze import, het is géén dropshipping. Ze worden gewoon vanuit Berlijn gestuurd. Wat er aan de hand is bij DHL weet ik niet. Blijkbaar is er een extra check nodig bij de douane. Dat kan, toch?
Maar het ligt niét aan Wiiuka. En als je er zo lang op wacht, kun je ze altijd een mailtje sturen. Mijn positieve ervaring is dat ze vrij snel reageren en een stapje extra zetten voor hun klanten. Ze hadden het geld voor mijn zwarte hoesje niet terug hoeven te betalen (zat over de retourtermijn), maar dat hebben ze wel gedaan. Omdat ze vonden dat ‘MagSafe compatible’ voor een hoesje dat geen MagSafe ring heeft inderdaad wel wat ongelukkig is.
Ik heb dat hoesje gewoon opgestuurd en het geld teruggekregen binnen twee dagen nadat het hoesje bij ze binnen was. Ik snap dan echt niet waarom je zo reageert. Of ik interpreteer het verkeerd. Maar het lijkt echt of je boos bent.
En dan denk ik: tja, ik zou nog eens moeite doen.. Lijkt een beetje op het bunq topic. Dan geef je iemand een goed advies en gaan ze vervolgens lelijk doen. Het was goed bedoeld, hoor.
[Voor 79% gewijzigd door Dennisweb op 08-03-2022 08:27]
Wilde 'em net ook bestellen naar aanleiding van je bericht, maar bezorgd gek genoeg niet bij mij (in NL).Dennisweb schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:39:
Ik heb dit doekje besteld: Poetsdoek, microvezeldoeken, efficiënte reinigingsdoek, reinigingsdoek ter bescherming van mobiele telefoon en notebook en tablet, brillenpoetsdoeken, microvezel-reinigingsdoekje voor beeldschermen https://www.amazon.de/dp/...lt_i_6WXKHRP8VN9A9VBR34TQ
Lijkt sterk op het doekje van Apple als ik naar de foto’s kijk. Volgens mij ook hetzelfde materiaal. Kost 9 euro. Krijg ‘m donderdag. En ja, ik had een groter doekje nodig voor mijn MacBook Pro en een theedoek vind ik niet ideaal.
Wow! Niet meer reageren zelfs. Omdat mijn mening jou niet aanstaat? Prima joh!Dennisweb schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:03:
Dan koop je een hoesje van AliExpress. Het is maar net hoe je erin staat. Een mailtje sturen kost niets extra. Maar ik zal mijn ervaringen niet meer met je delen of op je reageren.
Huh. Dat is wel heel bijzonder. Want ik woon in Groningen. De laatste keer dag ik op de kaart keek lag het nog steeds in Nederland.rvdlaar schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:35:
[...]
Wilde 'em net ook bestellen naar aanleiding van je bericht, maar bezorgd gek genoeg niet bij mij (in NL).
En de Nederlandse Amazon heeft 'em niet.
[Voor 34% gewijzigd door Dennisweb op 09-03-2022 19:33]
Kan 'm ook niet bestellen.Dennisweb schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:38:
[...]
Huh. Dat is wel heel bijzonder. Want ik woon in Groningen. De laatste keer dag ik op de kaart keek lag het nog steeds in Nederland.
Ik heb de Duitse Amazon Prime. Misschien dat het daaraan ligt?
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Probeer deze link eens.Rivanov schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:31:
[...]
Kan 'm ook niet bestellen.
This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location.
[Voor 40% gewijzigd door Dennisweb op 09-03-2022 19:58]
Same.Dennisweb schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:35:
[...]
Probeer deze link eens.
https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Een originele Chinese imitatieDennisweb schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:27:
Nou. Mijn poetsdoekje van 9 euro is binnen. Alleen de verpakking komt me nogal bekend voor. En de laatste foto heeft het zelfs over Apple. Zelfde fabriek?
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Of uit dezelfde fabriek? In ieder geval zat er bij mij in de verpakking ook nog een papier en die zie ik op de foto’s op Ali niet staan.Of-Aaargh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:48:
[...]
Een originele Chinese imitatie. Waarschijnlijk deze?
Top, dankjewel, meteen 10 besteld!Of-Aaargh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:48:
[...]
Een originele Chinese imitatie. Waarschijnlijk deze?
Ik heb een Gustaav hoesje om mijn 13 pro. Ik wil eigenlijk geen hoesjes, maar vind 'm zonder hoesje te glad. Dit is een mooie minimale oplossing, heb nog geen dunnere gevonden.Spurlie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:22:
Ik sta op het punt om een 13 pro max te bestellen. Omdat de telefoon al vrij groot is wil ik deze niet nog veel groter maken door een dikke case. Welke dunne case kunnen jullie aanbevelen? En met welke screenprotector zouden jullie dit combineren die de algehele beleving niet verminderd?
Als je grip wil is er eigenlijk geen fijnere case als deze. Caudabe SheathSpurlie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:22:
Ik sta op het punt om een 13 pro max te bestellen. Omdat de telefoon al vrij groot is wil ik deze niet nog veel groter maken door een dikke case. Welke dunne case kunnen jullie aanbevelen? En met welke screenprotector zouden jullie dit combineren die de algehele beleving niet verminderd?
[Voor 12% gewijzigd door BillSpaarbank op 10-03-2022 23:07]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik heb deze van Alie. In eerste instantie voor de Iphone 13 Pro, die ik toch verruild heb voor de 13 Mini. Toen daar een setje voor gekocht. Bevalt prima, past goed, geen vingervlekken. Het duurde wel lang voordat ze binnen waren.Knamix schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:53:
Hier nog aanraders voor een glass screen protector (iPhone 13 pro)? Ik heb er nu eentje van Bol, maar het is wel een budget screen protector (lucht bij de randen, vingervlekken etc).
Voorheen liet ik dit bij de Apple Store doen (45,-), maar wellicht is er een betere/goedkopere versie.
Ik meen te herinneren dat ze bij de Genius bar/Apple Store screen protectors van Belkin gebruiken.
Een kennis raadde PanzerGlass aan, maar die ken ik persoonlijk niet.
@Farabi Voor mij werkt Vinegar uit de App Store prima op al mijn Apple-devices afgezien van mijn iMac uit 2010 (High Sierra wordt niet ondersteund door Vinegar) prima. Het kost maar 2 euro.Farabi schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:57:
Is er een alternatief voor youtube vanced op de ios? Wil eigenlijk een iphone maar dit probleem is een grote blok steen voor me. En hoe gebruik ik de 3,5mm jack? Heb geen bluetooth autoradio in mijn auto. Is er een soort verloopstuk?
PanzerGlass is prima! Bedekt ook de notch, dat vind ik zelf fijner dan zo'n zichtbare uitsparing zoals bij Belkin.Knamix schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:53:
Hier nog aanraders voor een glass screen protector (iPhone 13 pro)? Ik heb er nu eentje van Bol, maar het is wel een budget screen protector (lucht bij de randen, vingervlekken etc).
Voorheen liet ik dit bij de Apple Store doen (45,-), maar wellicht is er een betere/goedkopere versie.
Ik meen te herinneren dat ze bij de Genius bar/Apple Store screen protectors van Belkin gebruiken.
Een kennis raadde PanzerGlass aan, maar die ken ik persoonlijk niet.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Skoda Enyaq iV80 Sportline | Easee Home | REC Alpha Pure 4400W
[Voor 26% gewijzigd door syltheboy op 17-03-2022 19:11]
Thanks! Zag ook bol.com morgen in huis. De groen komt officieel pas morgen uit.syltheboy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:10:
@crimby Ja, het is enkel een ander kleurtje. Bij belsimpel gaat het 2-4 werkdagen duren momenteel. De 128GB versie, de 256GB versie is momenteel bij mediamarkt op voorraad. Ik zou nu ook zeker voor een groene gaan, maar ik heb een 12 Pro Max in het blauw en ik ben niet van plan snel te upgraden.
Hahaha precies dit! Ik heb nu toevallig een doorzichtige case, wat niet perse goed doet aan de telefoon. Aan de voorkant zie je het sowieso niet. Ach misschien als de grafiet op voorraad is koop ik die zo wel, ben in de stad toevalligsyltheboy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:40:
@crimby De kleur boeit me eigenlijk ook niet veel, aangezien ik altijd voor de Apple Leather Case ga en ik hem nooit zonder die hoes gebruik. Toch heb ik altijd wel voorkeur voor een bepaalde kleur.
Beide hebben een opstaand randje. Ik heb sinds zaterdag de Caudabe, bevalt prima maar ik kan de Caseology nano pop ook zeker aanbevelen indien je een goedkoper hoesje zoekt.Aubergine schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:02:
Ik ben op zoek naar een een hoesje voor mijn toekomstige 13 mini.
Ik lees hier met name de Nudient Thin en Caudabe Sheath naar voren komen. Hebben beiden een 'bump' aan de achterzijde om de camera's (voldoende) te beschermen? Ik zie dat niet zo goed naar voren komen bij de foto's.
Ik zie op Amazon behoorlijk wat reviews dat de oplader heel heet wordt. Zijn er meer mensen dit dit ervaren?ZiSE schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:34:
[...]
Ik kan elke Anker lader aanbevelen. Ik veel gevallen kleiner en goedkoper dan de originele. Kwaliteit en service is top. Via Amazon. De nano varianten bijvoorbeeld.
Voor alleen telefoon https://www.amazon.nl/Ank...ort-voeding/dp/B07XZ96LCN
Hier ook met de Tech21, vergeelt alsof ik een roker zou zijn. Valt me na een half jaartje toch tegen.silent785 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:57:
[...]
Denk dat het onvermijdelijk is bij de transparante cases. Bij de tech21 magsafe case begint de verkleuring ook, momenteel enkel bij de knoppen
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Is het bij jou overal of enkel bij de knoppen?shag-me schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:51:
[...]
Hier ook met de Tech21, vergeelt alsof ik een roker zou zijn. Valt me na een half jaartje toch tegen.
Rondom, niet alleen op de plekken waar je hem vastpakt. De achterkant (ook op de plekken die je veel aanraakt) blijft juist wel wit...silent785 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:17:
[...]
Is het bij jou overal of enkel bij de knoppen?
In de winkel heb ik het eens gevraagd en ze zeggen dat het enkel niet mag verkleuren door UV zonlicht.
Ik gebruik de Moft i.c.m. de Nudient case.shag-me schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:11:
Heeft iemand tips voor een dunne magsafe wallet? In principe is één pasje genoeg. Ik wilde de Nudient (oude versie) bestellen maar die is niet meer in blauw beschikbaar. De nieuwe versie lijkt wat dikker.
[Voor 34% gewijzigd door TheKerremenke op 21-04-2022 19:56]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 14 Pro Zilver Apple Watch Series 6 Product Red Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePod Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
[Voor 21% gewijzigd door Ray-zor op 22-04-2022 08:02]
AlstublieftWenzel schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 08:55:
Weet iemand het gewicht van Siliconenhoesje met MagSafe voor iPhone 13 Pro ?
Kan nergens spec vinden. Alleen bij Bol.nl en daar staat 82 gram. Lijkt me nogal veel?
Dan is de totale gewicht 320 gram.
[Voor 4% gewijzigd door roT- op 05-05-2022 20:41]
Wise enough to play the fool
Kan door de magneten in het hoesje komen.teacher schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:48:
Even een check:
13 pro, met decoded wallet uitneembaar.
Telefoon in het hoesje (de backcover): geen kompas (geen graden)
Telefoon uit hoesje: wel kompas.
Wie herkent dit of kan het reproduceren?
[Voor 79% gewijzigd door BillSpaarbank op 05-05-2022 21:37]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Wise enough to play the fool
Het leer op de Apple hoesjes is sinds de Iphone 12 véél dunner dan van de vroegere hoesjes.roT- schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:40:
Ik heb een golden brown apple iphone leather case. Met fijn schuurpapier goed opgeschuurd en behandeld met bruin schoenen polish leer behandeling. Het is een plaatje geworden! Echt tevreden!
Echter heb ik denk ik in de hoek iets te hard gepoetst dat stukje is zwart achtig geworden. Kan ik dat nog wegkrijgen? Met schoenen polish of witte azijn werkt et iig niet!
Tips?
Anoniem: 562971
Kunststof producten worden geel door een combinatie van zonlicht én weekmakers, maar (sommige) weekmakers mogen in Nederland al een aantal jaren niet meer worden toegepast en/of gebruikt worden.silent785 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:17:
[...]
Is het bij jou overal of enkel bij de knoppen?
In de winkel heb ik het eens gevraagd en ze zeggen dat het enkel niet mag verkleuren door UV zonlicht.
Ja, alle laders maken geluid, dat is vrij normaal en gewoon een gevolg van elektriciteit die door de koperen spoelen loopt. Of je het hoort of niet hangt af van de lader en de golflengte van het geluid (en of dit in het bereik van jouw gehoor valt of niet). Kun je verder niet veel aan doen.TheMystery schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:49:
Ik gebruik een Anker 511 (https://www.amazon.nl/Ank...plaadkabel/dp/B07XZ96LCN/) met een apple mag safe, nu maakt de anker lader geluid als de magsafe eraan gekoppeld is en ik de telefoon niet oplaad. Als ik de telefoon oplaad is het probleem weg, ook als ik de magsafe los koppel is het geluid weg (adapter is dan niet warm). Dus het lijkt alleen te zijn als er minimale stroom gevraagd wordt, is dit normaal?
Had de vraag ook nog even bij anker neergelegd en ze sturen er wel een nieuwe voor op.Aiii schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:27:
[...]
Ja, alle laders maken geluid, dat is vrij normaal en gewoon een gevolg van elektriciteit die door de koperen spoelen loopt. Of je het hoort of niet hangt af van de lader en de golflengte van het geluid (en of dit in het bereik van jouw gehoor valt of niet). Kun je verder niet veel aan doen.
[Voor 9% gewijzigd door TheMystery op 06-05-2022 12:12]
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details