Ik heb een Iphone 13 Pro Max ben een oen met laden en vergeet dit vaak. Dus hangt mijn telefoon vaak ‘even’ aan de lader. Is de telefoon vaak helemaal leeg, etc..
De telefoon is van oktober 2021.
Ik kocht de telefoon over van iemand toen deze nog 99% batterij had. Dat is ongeveer 9 maanden geleden. De iphone heeft nu 90% en is dus, voor mijn gevoel sinds ik hem heb, snel achteruit gegaan ☹️.
Ik lees het en der dat de een wel en de ander niet gelooft in een bepaalde manier van opladen, maar wil nu tóch proberen iets beter voor mijn batterijtje te zorgen. Al zie ik aan de discussie hierboven dat het misschien een non-probleem is?
Ik had de intentie de telefoon te verkopen over een tijdje maar gezien het batterijpercentage zo heilig is ben ik bang dat ik meer op de telefoon verlies dan ik zou willen, en ondertussen zelf ook minder lang met een lading doe.
Wat is nu echt het verstandigste qua opladen? En zijn er nog tools/apps die mij aan een betaalde methode kunnen helpen herinneren?
Ik heb deze telefoon gekocht zodat ik lang met de batterij kan doen, mijn vorige iphone se was binnen een dag leeg, ik wil natuurlijk niet straks hetzelfde probleem hebben met deze telefoon.
[Voor 30% gewijzigd door Poumelie op 03-05-2023 12:14]