Ze willen infomercials het liefst iemand zoals ijustine. ipv iemand die zegt dat de groene flares er nog steeds zijn bij lichtbronnen.
Er zijn nog amper reviews het zijn meer product showcases waar ze alle functies laten zien en specs naratelen.
En niemand denkt er ook maar denkt om over de geluids kwaliteit van het oorstuk te praten. de speakers en de microphone. en of hij al beetje beter met windruis omkan ect.
En of de speakers beter klinken dan de vorige of harder kunnen. er is maar een die wat over de speakers zegt maar die zegt ook niks. ja ze kunnen hard vergeleken met wat... hij zegt niks.. ik vind alles echt lachwekkend. enige wat je nu weet is dat de camera's beter zijn maar dat is niet meer dan logisch.
en dat cinema mode op 1080p waar iedereen zo overdreven enthusiast over doet is niet meer dan een gimmic die niemand gaat gebruiken na een weekje spelen. wie wil er zoiezo nog 1080p filmen. 4k60 minimaal.
kan er wel iemand zeggen ik film nog in 1080p. als je dat nu nog doet. wacht maar tot je een 4k scherm hebt. en niet meer terug inde tijd kan, en dan zit je met je 1080p videos die zwaar tegenvallen.
Ik heb m vooral alleen besteld om 4k60 HDR te kunnen filmen. En omdat hij snel is met een lange accuduur.
[
Voor 14% gewijzigd door
BruceLee op 22-09-2021 11:08
]