Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
_Bailey_ schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:16:
[...]

is toch weer een extra handeling, I know... ik ben lui :+

waarom niet % permanent in statusbalk?
Ik snap niet waarom je het percentage überhaupt wil zien. Voegt voor mij echt 0 waarde toe. Een waarschuwing bij 20% en 10% die je nu krijgt is toch voldoende om aan te geven dat je telefoon aan de lader moet.
Wat is nu het nut dat je weet dat je accu van 73% naar 68% is gegaan in het laatste uur?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik heb wel veel minder "batterijstress" sinds het percentage weg is. Dus misschien zou ik het ook niet eens meer aanzetten wanneer het een optie zou worden.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
RobbieB schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:29:
[...]

Ik snap niet waarom je het percentage überhaupt wil zien. Voegt voor mij echt 0 waarde toe. Een waarschuwing bij 20% en 10% die je nu krijgt is toch voldoende om aan te geven dat je telefoon aan de lader moet.
Wat is nu het nut dat je weet dat je accu van 73% naar 68% is gegaan in het laatste uur?
ik snap je punt.
Maar waarom niet de ruimte benutten nu dus de notch smaller is geworden? imho zonde om die ruimte niet te gebruiken.

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:27
giantgiantus schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:10:
[...]

Ik leg m’n iPhone zonder hoesje altijd met scherm op tafel. Vroeger zorgde dat nog wel eens voor krassen maar sinds de X heb ik geen diepe krassen meer. Ik leg de telefoon vooral op tafel omdat ik dat ook netjes vind voor andere mensen. Dat oplichtende scherm zorgt in mijn ogen voor veel afleiding.
Ik neem aan dat Ceramic shield toch ook wel wat ellende aan je scherm zal voorkomen niet?

Vrijdag voor het eerste sinds de iphone 5 weer eens een iphone besteld (de 13). 1,5 jaar geleden nog eens een iphone X geprobeerd, maar snel terug gestuurd ivm tegenvallende camera tov m'n huidige Xiaomi Mi9 T Pro.

Nu alleen nog twijfel over hoesje ja/ nee en zo ja welke. Neig naar de groen leren van apple zelf aangezien de cognac versie vaak zo viezig verkleurd (ooit op de iphone 4 gehad)

We gaan het meemaken.. Ik heb er iig zin in :)
GeorgeMichael schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:31:
Ik heb wel veel minder "batterijstress" sinds het percentage weg is. Dus misschien zou ik het ook niet eens meer aanzetten wanneer het een optie zou worden.
Haha dit idd.

Sowieso haal ik de dag maar net. Of dat met 5% of 8% is boeit mij persoonlijk ook niet zoveel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
jopie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:05:
Waarom heeft Tweakers eigenlijk geen telefoons ontvangen? Is toch NL grootste tech site? Of kijk ik teveel door de rode bril?
Misschien zien ze bij Apple ook dat één van de mobiele reviewers niet zo'n hoge pet op heeft van Apple 'klokjes' en telefoons :+

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:41
Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:46:
[...]

Haha dit idd.

Sowieso haal ik de dag maar net. Of dat met 5% of 8% is boeit mij persoonlijk ook niet zoveel.
Tijd voor wat meer Qi laders in je huis en auto :). Heel die batterij boeit me niet mee zoveel. Ding moet vooral snel even op kunnen laden. Merk ik met mijn tesla ook. Voordat ik hem kreeg leek het laden me onhandig. Nu merk ik dat de tesla infrastructuur zo goed is dat ik vaak op lange reizen moet haasten om op tijd terug te zijn bij de laadpaal.

• Erik11
Zo heb ik wel even moeten googlen in hoeverre magsafe problemen met mijn mechanische horloges zou kunnen veroorzaken, want een apple watch is me een stap te ver :9

[ Voor 15% gewijzigd door Erik11 op 22-09-2021 10:50 ]

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 01:55
Waarom heeft Tweakers eigenlijk geen telefoons ontvangen? Is toch NL grootste tech site? Of kijk ik teveel door de rode bril?
Ik geloof dat Apple Tweakers niet meer mag door het debacle met de iPad 3 :P
https://tweakers.net/nieu...en-warmer-dan-ipad-2.html

• D-Ed
  • Niet online
Foxpat schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:50:
[...]

Ik geloof dat Apple Tweakers niet meer mag door het debacle met de iPad 3 :P
https://tweakers.net/nieu...en-warmer-dan-ipad-2.html
Zo dat is wel lang geleden ja! Haha

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:42
Dat is wel vreemd inderdaad, temeer als je kijkt naar deze vrij random uitgegeven pre-release iPhone bij Omemorething.nl: https://www.onemorething.nl/2021/09/iphone-13-pro-preview/

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ze willen infomercials het liefst iemand zoals ijustine. ipv iemand die zegt dat de groene flares er nog steeds zijn bij lichtbronnen.

Er zijn nog amper reviews het zijn meer product showcases waar ze alle functies laten zien en specs naratelen.
En niemand denkt er ook maar denkt om over de geluids kwaliteit van het oorstuk te praten. de speakers en de microphone. en of hij al beetje beter met windruis omkan ect.

En of de speakers beter klinken dan de vorige of harder kunnen. er is maar een die wat over de speakers zegt maar die zegt ook niks. ja ze kunnen hard vergeleken met wat... hij zegt niks.. ik vind alles echt lachwekkend. enige wat je nu weet is dat de camera's beter zijn maar dat is niet meer dan logisch.

en dat cinema mode op 1080p waar iedereen zo overdreven enthusiast over doet is niet meer dan een gimmic die niemand gaat gebruiken na een weekje spelen. wie wil er zoiezo nog 1080p filmen. 4k60 minimaal.
kan er wel iemand zeggen ik film nog in 1080p. als je dat nu nog doet. wacht maar tot je een 4k scherm hebt. en niet meer terug inde tijd kan, en dan zit je met je 1080p videos die zwaar tegenvallen.

Ik heb m vooral alleen besteld om 4k60 HDR te kunnen filmen. En omdat hij snel is met een lange accuduur.

[ Voor 14% gewijzigd door BruceLee op 22-09-2021 11:08 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• D-Ed
  • Niet online
BruceLee schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:02:
Ze willen infomercials het liefst iemand zoals ijustine. ipv iemand die zegt dat de groene flares er nog steeds zijn bij lichtbronnen.

Er zijn nog amper reviews het zijn meer product showcases waar ze alle functies laten zien en specs naratelen.
En niemand denkt er ook maar denkt om over de geluids kwaliteit van het oorstuk te praten. de speakers en de microphone. en of hij al beetje beter met windruis omkan ect.

En of de speakers beter klinken dan de vorige of harder kunnen. er is maar een die wat over de speakers zegt maar die zegt ook niks. ja ze kunnen hard vergeleken met wat... hij zeht niks.. ik vind alles echt lachwekkend. enige wat je nu weet is dat de camera's beter zijn maar dat is niet meer dan logisch.

en dat cinema mode op 1080p waar iedereen zo overdreven enthusiast over doet is niet meer dan een gimmic die niemand gaat gebruiken na een weekje spelen. wie wil er zoiezo nog 1080p filmen. 4k60 minimaal.
kan er wel iemand zeggen ik film nog in 1080p. als je dat nu nog doet. wacht maar tot je een 4k scherm hebt. en niet meer terug inde tijd kan, en dan zit je met je 1080p videos die zwaar tegenvallen.

Ik heb m vooral alleen besteld om 4k60 HDR te kunnen filmen. En omdat hij snel is met een lange accuduur.
De meeste serieuze reviewers geven juist aan dat cinema mode een gimmick is en nog in de kinderschoenen staat 8)7

Bijvoorbeeld die dude van de Verge liet zien dat je de portret lens perfect kunt gebruiken in de avond zónder de extra software trucjes. Tevens benoemt iedereen dat het meer een 12s dan een volwaardige 13 is dus volgens mij ben je spijkers op laag water aan het zoeken.

Vwb de overige technische zaken, ook dat benoemt iedereen dat ze daar (na langer testen) dieper op ingaan.. (en ijustine maakt leuke beelden maar die kun je toch niet scharen onder de serieuze tech reviewers..... 8)7 )

[ Voor 0% gewijzigd door D-Ed op 22-09-2021 11:11 . Reden: portret lens ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wie wil er zoiezo nog 1080p filmen. 4k60 minimaal.
wellicht technerds, vergeet niet dat het overgrote deel van de ''normale consumenten'' niet eens weet wat dat 4k60 precies inhoudt.
Het zal ze verder ook niet boeien; ''als ik maar mooie filmpjes kan maken''
Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:36:
[...]

Hahah, uitstekend idee! En om redelijk te blijven neem ik ook genoegen met eentje ipv de hele line-up :P
Maar we krijgen vaak de vraag: voor welke moet ik gaan? Dus we moeten ze gewoon allemaal hebben… Daarna eentje houden en rest terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
Erik11 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:42:
[...]

Ik neem aan dat Ceramic shield toch ook wel wat ellende aan je scherm zal voorkomen niet?

Vrijdag voor het eerste sinds de iphone 5 weer eens een iphone besteld (de 13). 1,5 jaar geleden nog eens een iphone X geprobeerd, maar snel terug gestuurd ivm tegenvallende camera tov m'n huidige Xiaomi Mi9 T Pro.

Nu alleen nog twijfel over hoesje ja/ nee en zo ja welke. Neig naar de groen leren van apple zelf aangezien de cognac versie vaak zo viezig verkleurd (ooit op de iphone 4 gehad)

We gaan het meemaken.. Ik heb er iig zin in :)
Ceramic Shield voorkomt vooral scheuren in het glas, niet krassen. Uiteindelijk zal zachter glas minder snel breken maar sneller krassen.

Ik had een iPhone 12 (welke ook een ceramic shield heeft) en ik kan je uit ervaring vertellen dat deze zeker wel krast. Sterker nog; het is de meest krasgevoelige iPhone die ik ooit heb gehad. Ik zou de nieuwe iPhones dus niet met het scherm naar beneden op tafels leggen om eerlijk te zijn.

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

En of de speakers beter klinken dan de vorige of harder kunnen. er is maar een die wat over de speakers zegt maar die zegt ook niks. ja ze kunnen hard vergeleken met wat... hij zegt niks.. ik vind alles echt lachwekkend. enige wat je nu weet is dat de camera's beter zijn maar dat is niet meer dan logisch.

Eens hoor!

Ik ben ook heel benieuwd naar de speakers, wanneer ik nu een filmpje kijk op mijn Xs via de speakers is het toch wel erg matig.

En hoe zit het met de microfoon om te filmen? Het geluid valt mij toch een beetje tegen in veel gevallen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 18:22
_Bailey_ schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:16:
[...]

is toch weer een extra handeling, I know... ik ben lui :+

waarom niet % permanent in statusbalk?
Als ze nou eens ervoor zorgen dat je nooit meer zorgen om batterij hoeft te maken, dan snap ik het nog wel maar techniek is helaas nog niet zover, dus laat maar komen % (denk ook met 15.1, zal me aan de andere kant ook niet verbazen als ze het eigenwijs-technisch toch blijven achterlaten, we'll see..)

Het is weer September 2025 :)

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 11:12

Quakie

quakelen

iPhoneDo is Nieuw voor mij, maar beste review tot nu toe.. Zoals het noemen dat knoppen lager zitten bij de 13 en 13 Pro.

Persoonlijk mag voor mij powerknop omhoog bij de mini... druk er steeds op bij fotos maken bijv.

Ik teken nergens meer voor

giantgiantus schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:48:
[...]

Tijd voor wat meer Qi laders in je huis en auto :). Heel die batterij boeit me niet mee zoveel. Ding moet vooral snel even op kunnen laden. Merk ik met mijn tesla ook. Voordat ik hem kreeg leek het laden me onhandig. Nu merk ik dat de tesla infrastructuur zo goed is dat ik vaak op lange reizen moet haasten om op tijd terug te zijn bij de laadpaal.
Ja dat is ook zo, batterij conditie doet me sowieso niets maar continu moeten laden voelt nog een beetje irritant. Enige minpunt van nu terug naar een normale pro, althans zo voelt dat nu zonder hem daadwerkelijk te gebruiken.

Ik ga gewoon wat vaker laden en dan zie ik het wel :)

Dat van de elektrische auto heb ik overigens ook, toch een elektrische auto gekocht ruim twee jaar geleden maar leek op voorhand heel onhandig, nu ik er daadwerkelijk al een tijdje mee rij blijkt dat helemaal geen issue, ik rij altijd vol thuis weg en verder doe ik ABC :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:37:
[...]

Maar we krijgen vaak de vraag: voor welke moet ik gaan? Dus we moeten ze gewoon allemaal hebben… Daarna eentje houden en rest terug :)
Haha ja das ook zo, als jij het nou ff regelt :P

Jaren geleden wel eens gespeeld met het idee een Apple nieuws/review kanaal op te richten op YouTube, dat was er toen niet in het Nederlands en eigenlijk is dat nog steeds wel zo, Bright doet wel iets maar meer is er niet echt. Nooit doorgezet alleen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Quakie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:08:
[...]

iPhoneDo is Nieuw voor mij, maar beste review tot nu toe.. Zoals het noemen dat knoppen lager zitten bij de 13 en 13 Pro.

Persoonlijk mag voor mij powerknop omhoog bij de mini... druk er steeds op bij fotos maken bijv.
Ja iPhoneDo is heel fijn, ook de manier van filmen is echt van een heel hoog niveau.
Wacht met smart op zijn echte review, want hem kennende gaat hij ook echt met de camera aan de slag enz.

Edit: Check als voorbeeld van wat hij kan vooral zijn MacPro review intro even. Echt next level.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 22-09-2021 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 20:52
Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:20:
[...]

Ja iPhoneDo is heel fijn, ook de manier van filmen is echt van een heel hoog niveau.
Wacht met smart op zijn echte review, want hem kennende gaat hij ook echt met de camera aan de slag enz.

Edit: Check als voorbeeld van wat hij kan vooral zijn MacPro review intro even. Echt next level.
[YouTube: iPhonedo Mac Pro Intro in HDR]
Damn!!! Die video is echt heel erg gaaf!!
Hier ga ik meer van kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Samsung Galaxy S21 ultra versus iPhone 13 pro/max camera bij mrwhoistheboss.

Vind het aardig, maar niet iets waarvan ik zeg ik moet upgraden vanaf de iPhone 11 Pro

Vooral de selfie cam is heel matig bij de 13 pro

YouTube: iPhone 13 Pro Max vs Samsung Galaxy S21 Ultra CAMERA TEST 🔥

[ Voor 8% gewijzigd door Joehoe900 op 22-09-2021 14:15 ]

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:49
BurrowedLurker schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:49:
[...]

Ceramic Shield voorkomt vooral scheuren in het glas, niet krassen. Uiteindelijk zal zachter glas minder snel breken maar sneller krassen.

Ik had een iPhone 12 (welke ook een ceramic shield heeft) en ik kan je uit ervaring vertellen dat deze zeker wel krast. Sterker nog; het is de meest krasgevoelige iPhone die ik ooit heb gehad. Ik zou de nieuwe iPhones dus niet met het scherm naar beneden op tafels leggen om eerlijk te zijn.
ach ja, dat lees je hier elk jaar. Elk jaar is de nieuwe iphone nog méér krasgevoelig dan de vorige generatie. Als dat ook echt zo was, dan kwam dat ding inmiddels bekrast uit de doos (wat in mijn geval overigens ook echt zo was :9 )

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
WouterL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:21:
[...]

ach ja, dat lees je hier elk jaar. Elk jaar is de nieuwe iphone nog méér krasgevoelig dan de vorige generatie. Als dat ook echt zo was, dan kwam dat ding inmiddels bekrast uit de doos (wat in mijn geval overigens ook echt zo was :9 )
Ja precies en het is maar net hoe je er mee om gaat. Mijn iphones houden het *afkloppen) eigenlijk altijd krasloos vol 1-2 jaar, leg hem echter nooit met scherm op onderkant (nooit gedaan) en tegenwoordig wel een doorzichtig hoesje omdat ik vrijwel continu ivm werk de iPhone gebruik/in handen heb onderweg etc. Voorheen (toen ik nog student was) altijd volledig naked.
Joehoe900 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:14:

Vind het aardig, maar niet iets waarvan ik zeg ik moet upgraden vanaf de iPhone 11 Pro

Voor mijn gevoel is hij altijd wel erg Android minded en door dat plus de clickbait titels sla ik hem meestal over maar ben nu toch stiekem wel benieuwd naar een camera test.

Edit: Hij schiet overigens wel met Deep Fusion uit. Dat is toch wel vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 22-09-2021 14:52 ]

Overigens zag ik bij iPhoneDo dat er een splash screen is als je de camera voor het eerst start. Met daarin keuze mogelijkheden tussen “normaal” en andere kleurstellingen.

Zag er wel heel Samsungie uit die andere opties. Dat is niet voor mij schat ik zo in.

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
WouterL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:21:
[...]

Dat is wel een nogal kleinerende houding. Ik heb nooit gezegd dat de iPhone elk jaar krasgevoeliger is. Ik zeg specifiek dat mijn iPhone 12 met de ceramic shield aanzienlijk krasgevoeliger was dan de iPhones die ik daarvoor had.

Laat ik het zo zeggen: ik ben altijd voorzichtig met mijn iPhones en gebruik ze naakt en na 2 jaar heb ik gewoonlijk slechts enkele heel oppervlakkige krasjes. Bij de iPhone 12 was dat echt binnen een maand al en die waren ook echt opvallender dan de oude.

Je mag zelf doen met de informatie wat je wilt, dus als je nieuwe iPhone 13 met het scherm naar beneden op oppervlakte wilt leggen doe het vooral; maar wees dan niet verrast als je in week 1 al met opvallende krassen op je scherm zit.

[ Voor 22% gewijzigd door BurrowedLurker op 22-09-2021 17:18 ]

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:49
BurrowedLurker schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:15:
[...]

Dat is wel een nogal kleinerende houding. Ik heb nooit gezegd dat de iPhone elk jaar krasgevoeliger is. Ik zeg specifiek dat mijn iPhone 12 met de ceramic shield aanzienlijk krasgevoeliger was dan de iPhones die ik daarvoor had.

Laat ik het zo zeggen: ik ben altijd voorzichtig met mijn iPhones en gebruik ze naakt en na 2 jaar heb ik gewoonlijk slechts enkele heel oppervlakkige krasjes. Bij de iPhone 12 was dat echt binnen een maand al en die waren ook echt opvallender dan de oude.

Je mag zelf doen met de informatie wat je wilt, dus als je nieuwe iPhone 13 met het scherm naar beneden op oppervlakte wilt leggen doe het vooral; maar wees dan niet verrast als je in week 1 al met opvallende krassen op je scherm zit.
Je hoort dit soort anekdotische verhalen werkelijk elk jaar. Niet kleinerend bedoeld, maar ik word er “immuun” voor. Ik heb de enige keer ook meer krasjes gehad in een iPhone van serie willekeurig dan een ander jaar. Het bewijst gewoon niet zo veel, en verklaart nog minder. Ik geloof best dat dit jouw ervaring is, net als velen voor jou met een bepaalde iPhone uit een andere serie. Maar geloof me maar: kras gevoeligheid komt élk jaar terug.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
BurrowedLurker schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:15:

Je mag zelf doen met de informatie wat je wilt,
En als je dan naar buiten gaat, neem je dan een ander toestel mee of trek je dan kleding aan? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Omdat er nog geen foto’s in dit topic zijn over de Sierra Blue :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLLeWZQZXnlu7QpEisMTFMyfz8M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3qjHHGb9ckOQWGEI4StUxNkf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h2ovaDHY6WYxy1JYF6vXl6awQ_g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LZzqXGzMGlwegztw6MvtkF9J.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcVLw5OAmIpcTlUNz6P9GTql9uE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V3Eai6B3qViB91uv3zi2XoFh.png?f=fotoalbum_large

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 14:01
Mooi kleurtje hoor!!! Ik hoop echt dat hij er vrijdag is…

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:03
Na lang twijfelen vanmorgen toch maar safe voor de iPhone 13 pro in grafiet gekozen, een paar uur later was het weer twijfelen over welke kleur het Apple hoesje moest worden :p mede doordat er een aantal niet beschikbaar waren is de keuze gevallen voor klaver groen.

Nu wachten op vrijdag :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:09
schumi1986 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:22:
Na lang twijfelen vanmorgen toch maar safe voor de iPhone 13 pro in grafiet gekozen, een paar uur later was het weer twijfelen over welke kleur het Apple hoesje moest worden :p mede doordat er een aantal niet beschikbaar waren is de keuze gevallen op klaver groen.

Nu wachten op vrijdag :D
De kleur van GroenLinks dus? :o

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:24:
[...]

De kleur van GroenLinks dus? :o
Aii dat klinkt niet best haha :+

• stpain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 00:15
Is het al bekend wat de kosten zijn van applecare voor de iphone 13 pro ken hier niks over vinden op de apple site

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010

swv

Gonny mocht ook de iPhone 13’s vasthouden https://www.iculture.nl/n...13-pro-max-eerste-indruk/

Net als nu.nl. OneMoreThing, Bright… jammer dat Tweakers nooit in dat rijtje staat. Niet dat ze in dat rijtje thuishoren wat betreft kwaliteit, maar toch. Vaak lees ik de review van Tweakers voor de leuk omdat ik de nieuwe iPhone dan zelf ook al een tijdje in bezit heb :+

Hopelijk kan de nieuwe redacteur mobile waar men naar op zoek is daar verandering in brengen. Wie meldt zich aan?

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:30
stpain schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:44:
Is het al bekend wat de kosten zijn van applecare voor de iphone 13 pro ken hier niks over vinden op de apple site
Loop het bestelproces door en je gaat het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
stpain schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:44:
€229,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swv schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:48:
Gonny mocht ook de iPhone 13’s vasthouden https://www.iculture.nl/n...13-pro-max-eerste-indruk/

Net als nu.nl. OneMoreThing, Bright… jammer dat Tweakers nooit in dat rijtje staat. Niet dat ze in dat rijtje thuishoren wat betreft kwaliteit, maar toch. Vaak lees ik de review van Tweakers voor de leuk omdat ik de nieuwe iPhone dan zelf ook al een tijdje in bezit heb :+

Hopelijk kan de nieuwe redacteur mobile waar men naar op zoek is daar verandering in brengen. Wie meldt zich aan?
Nee joh, we hebben iCulture toch :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

_Bailey_ schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:14:
[...]

wellicht technerds, vergeet niet dat het overgrote deel van de ''normale consumenten'' niet eens weet wat dat 4k60 precies inhoudt.
Het zal ze verder ook niet boeien; ''als ik maar mooie filmpjes kan maken''
Daarom dat ProRes kan me echt gestolen worden, mijn iPhone kan het niet eens :P
Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:09:
[...]

Nee joh, we hebben iCulture toch :+
Dat is toch die site die alle artikelen blijft herhalen, en alleen het jaartal veranderd?

[ Voor 23% gewijzigd door Slasher op 22-09-2021 20:21 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Slasher schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:20:
[...]Dat is toch die site die alle artikelen blijft herhalen, en alleen het jaartal veranderd?
Hehe. “Wij gingen HELEMAAL naar Duitsland op de watch te passen” 🤦‍♂️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik vond iCulture altijd wel leuk als centraal punt voor Apple-nieuws-consumptie. Maar het Nieuwsoverzicht wordt al een hele tijd overspoeld met basis-tips en guides. Dus ik ben ermee gestopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Die iculture review kan je schrijven zonder 'm zelf in de hand te hebben gehad.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Handige site om alle kleur combinaties van de iPhone 13 en 13 Pro en cases / Wallet te bekijken.

https://iphonestudio.app/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03:04
Joehoe900 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:14:

Vrijdag kan ik dezelfde vergelijkingstest doen dus ben benieuwd. Ik film wel veel en dat is toch weer een sterk punt van de iPhone. Wat foto's betreft vond ik de iphone 12 ook niet veel beter dan S21U. Het ligt ook een beetje aan de situatie. Iphone vind ik beter met huidskleuren en de S21U laat daar jammer genoeg wat steken vallen.

Kan niet wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:32:
Handige site om alle kleur combinaties van de iPhone 13 en 13 Pro en cases / Wallet te bekijken.

https://iphonestudio.app/
OMG!! Ik ga direct dit hoesje bestellen :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0LL7MqL1w2-eZ0Ff9Dep2DagIA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MewDzOjjCmpoeT1T3XpQTpyB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010

swv

Door dit soort beelden besef ik mij weer dat ik een eenvoudig leven leijd op kantoor (geen typfout ;)) Even uitgezonderd dat het vliegtuig pakken altijd kan voor twee weekjes.

Maar nog belangrijker dat ik ook dit jaar voor mijn gevoel nooit het uiterste uit de Pro zal halen. Al zal die definitie per persoon verschillen. Mooie beelden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:14
schumi1986 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:43:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb de leren groene, maar deze "kers" kleur vind ik toch mooier. Gelukkig hebben ze hem op Amazon.de op voorraad voor de 13pro max. Levering vrijdag :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:14
Net de iPhone Pro Max Grafiet geannuleerd en toch maar de iPhone Pro Max Gold besteld :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]
Ja dat is wel een mooie nieuwe kleur.
Ik wil die wel als Wallet en straks als Leather link bij de nieuwe watch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

[...]

[Afbeelding]
& @Donstil

hier een korte video hoe de kleur in 'het echt' valt:
YouTube: iPhone 13 Pro Leather Case in Dark Cherry - 1st Hands On Look!

ziet er heerlijk uit :9~

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik11
Jammer dat er veelal Camera reviews van de Pro gedeeld worden. Ben eerder benieuwd naar de indrukken van de reguliere 13.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Erik11 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 07:34:
Jammer dat er veelal Camera reviews van de Pro gedeeld worden. Ben eerder benieuwd naar de indrukken van de reguliere 13.
De verschillen tussen de 12 en de 13 zijn minder groot dan de verschillen tussen de 12 Pro en 13 Pro.

Reviews zullen aankomend weekend wel binnen stromen als ook de ‘normale’ mens hem kan testen.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Jammer dat cinema mode maar op 1080p en niet 4K mode geschoten kan worden. Ik film veel en dit was toch wel een leuke feature, maar niet op 1K. Zul je zien dat het volgend jaar wel kan….net zoals m’n 12 mini nu geen 4K HDR 60FPS dolby vision kan schieten en de 13 mini wel. ‘Voelt’ een beetje als software beperking.

Even de ‘echte’ gebruikerservaringen afwachten, want het jeukt wel om weer een Pro te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
GeorgeMichael schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:37:
Ik vond iCulture altijd wel leuk als centraal punt voor Apple-nieuws-consumptie. Maar het Nieuwsoverzicht wordt al een hele tijd overspoeld met basis-tips en guides. Dus ik ben ermee gestopt.
Haha ja en dan van die recycle artikelen die ze elk jaar weer gebruiken "hoe type ik op de iphone 13" om de SEO weer wat op te dirken. Verschrikkelijke copy pasta site is dat.

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 23-09-2021 08:31 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dawn schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:33:
[...]

& @Donstil

hier een korte video hoe de kleur in 'het echt' valt:
YouTube: iPhone 13 Pro Leather Case in Dark Cherry - 1st Hands On Look!

ziet er heerlijk uit :9~
Poeh, wel een grote camera bump zeg

Elect a clown, expect a circus.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Galvatron schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:13:
Jammer dat cinema mode maar op 1080p en niet 4K mode geschoten kan worden. Ik film veel en dit was toch wel een leuke feature, maar niet op 1K. Zul je zien dat het volgend jaar wel kan….net zoals m’n 12 mini nu geen 4K HDR 60FPS dolby vision kan schieten en de 13 mini wel. ‘Voelt’ een beetje als software beperking.

Even de ‘echte’ gebruikerservaringen afwachten, want het jeukt wel om weer een Pro te kopen.
Tjah dit was natuurlijk wel te verwachten imo. Beetje zoals de introductie van portrait mode. Leuk maar weinig bruikbaar. Hier moet nog even 2 generaties aan gesleuteld worden.

Wat ik jammer vind is dat het hele lensflare gebeuren niet gefixt is. Dat is wel mega irritant met filmen en lichtbronnen.

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Toch mooi bij iCulture, die koptekst "Een Camera waarmee je kan bellen":

Dit doet mij erg terug denken aan de Nokia Lumia's: de minder populaire 820 (die werkelijk dat was) en de Lumia 1020 met hun PureView, waarbij de 1020 OIS kreeg.

Optical Image Stabilisation - men doet net alsof het nieuw is, maar we gebruikten het al in telefoons in 2013...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

M'n iPhone 7 nu maar even aan't bijwerken naar iOS 15, kan ik morgen de back-up snel terug zetten op de iPhone 13 Pro max :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
*snip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 23-09-2021 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
*snip* offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 23-09-2021 11:33 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Discussies over de kwaliteit van websites als iCulture is hier niet op z'n plek. Laten we dit topic houden voor discussies over en ervaringen met de iPhone 13 :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• drmadi
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13-09 08:30
Will_M schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:35:
M'n iPhone 7 nu maar even aan't bijwerken naar iOS 15, kan ik morgen de back-up snel terug zetten op de iPhone 13 Pro max :P
Zet hij niet automatisch je gegevens op een nieuw iOS?
Zelfde situatie hier, iPhone 7 op iOS14. Als ik morgen mijn apple ID op een iPhone 13 met iOS15 zet, dan gaat dat toch ook goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
drmadi schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:40:
[...]

Zet hij niet automatisch je gegevens op een nieuw iOS?
Zelfde situatie hier, iPhone 7 op iOS14. Als ik morgen mijn apple ID op een iPhone 13 met iOS15 zet, dan gaat dat toch ook goed?
Ja klopt. De back-up van 14 kan op 15.

• Redondo1982
Zo, ik kan nog steeds niet kiezen. Ik ervaar nu ook beetje keuzestress, zoals de meesten het hier noemen haha. Ik zou eerst niet upgraden en nu zit ik toch iedere keer te kijken. Het kost ook héél veel tijd.

Heb nu een 12 Mini en daar bewust voor gekozen. Achter die keus sta ik nog steeds door mijn kleine handen, dus zou een veilige keus kunnen maken en die houden of upgraden naar 13 Mini. Echter blijf ik toch maar kijken naar de 13 Pro (Sierra Blue; om precies te zijn). Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de kleurtjes, want vindt het een beetje soft staan en het verveeld snel. Maar deze kleur... :9~

Als ik een 13 Pro neem dan ga ik zonder hoesje werken. Of dit lang goed gaat weet ik niet, maar met hoesje vind ik hem wel te breed worden en kan ik hem niet meer met één hand bedienen.

Nog maar even denken dus óf even een winkel bezoeken en testen, maar dat is zooo 2010 :+

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Redondo1982 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:51:
Zo, ik kan nog steeds niet kiezen. Ik ervaar nu ook beetje keuzestress, zoals de meesten het hier noemen haha. Ik zou eerst niet upgraden en nu zit ik toch iedere keer te kijken. Het kost ook héél veel tijd.

Heb nu een 12 Mini en daar bewust voor gekozen. Achter die keus sta ik nog steeds door mijn kleine handen, dus zou een veilige keus kunnen maken en die houden of upgraden naar 13 Mini. Echter blijf ik toch maar kijken naar de 13 Pro (Sierra Blue; om precies te zijn). Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de kleurtjes, want vindt het een beetje soft staan en het verveeld snel. Maar deze kleur... :9~

Als ik een 13 Pro neem dan ga ik zonder hoesje werken. Of dit lang goed gaat weet ik niet, maar met hoesje vind ik hem wel te breed worden en kan ik hem niet meer met één hand bedienen.

Nog maar even denken dus óf even een winkel bezoeken en testen, maar dat is zooo 2010 :+
Ik heb ook altijd de kleine telefoons gehad, maar kan ze niet meer lezen :(

Ik gebruik een Spigen Thin Fit hoesje, voegt niet heel =veel dikte toe en biedt wel bescherming.

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 18:45
Zetten jullie allemaal een reservekopie terug? Zit te twijfelen om na tien jaar is met een clean sheet te beginnen.

• Redondo1982
basmobiel schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:11:
[...]

Ik heb ook altijd de kleine telefoons gehad, maar kan ze niet meer lezen :(

Ik gebruik een Spigen Thin Fit hoesje, voegt niet heel =veel dikte toe en biedt wel bescherming.
Ja, dat is minder. Ik heb daar gelukkig geen last van, maar ik heb ook uitzonderlijke ogen heb ik weleens begrepen. :)

Wel mooi hoesje, maar ik heb alles Magsafe. Dit wil ik graag blijven gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:33:
[...]

Ja, dat is minder. Ik heb daar gelukkig geen last van, maar ik heb ook uitzonderlijke ogen heb ik weleens begrepen. :)

Wel mooi hoesje, maar ik heb alles Magsafe. Dit wil ik graag blijven gebruiken.
Ik heb een ultra dunne van Pitaka, daarop werkt de Magsave perfect. De telefoon blijft er ook net zo stevig aanhangen als ik hem aan de kabel optrek dan zonder hoesje. Volgens mij zijn die van Spigen net zo dun.

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Slasher schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:06:
Ik zie in al die reviews dat ze de iPhone met het scherm op een tafel oid leggen. Dat zou ik nou nooit doen.

Of doen ze dat omdat ze de modellen in bruikleen krijgen van Apple?
Ik leg altijd mijn telefoon met het scherm op de tafel. Ik wil zo het OLED-scherm beschermen tegen licht.

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Hoeveel van jullie gebruiken de iPhone zonder hoestje? Zit echt te denken of het wel nodig is en ze zijn heel erg mooi om te zien. Daarom ook zonde om er iets omheen te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
honey schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:46:
[...]

Ik leg altijd mijn telefoon met het scherm op de tafel. Ik wil zo het OLED-scherm beschermen tegen licht.
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:40:
[...]

Ja klopt. De back-up van 14 kan op 15.
Maar binnen iOS 15 heb je de mogeljikheid om tijdelijk gebruik te maken van extra iCloud Storage t.b.v. je volledige backup. Die mogelijkheid heeft iOS 14 niet.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Wouter36 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:26:
Zetten jullie allemaal een reservekopie terug? Zit te twijfelen om na tien jaar is met een clean sheet te beginnen.
Altijd vers vanaf iPhone 7.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
honey schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:46:
[...]

Dolletje, toch? :+

Rivanov schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:53:
[...]

Maar binnen iOS 15 heb je de mogeljikheid om tijdelijk gebruik te maken van extra iCloud Storage t.b.v. je volledige backup. Die mogelijkheid heeft iOS 14 niet.
Klopt maar dat was de vraag niet :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Omdat het kan, nog wat eigen foto's:
iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

iPhone 13-serie

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Famous
Toch blij met mijn gouden :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
:+

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 07-10-2021 14:44 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik gebruik normaal ook altijd een verse installatie zonder back-up (dus als nieuwe iPhone gebruiken) maar omdat ik deze keer nogal wat MFA app's én App's heb welke afhankelijk zijn van TouchID ga ik 't eerst eens proberen met een door Apple gemaakte back-up. Nu even geen zin/tijd om die App's opnieuw te moeten configureren...

Kan later altijd nog een keer besluiten om 'm volledig vanaf scratch te DFU'en ... 8)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Blubkens schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:11:
Zo pijnlijk om te zien, nieuwe toestellen op grind tegels 8)7
Daar zit uiteraard gewoon bescherming tussen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
:+

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 07-10-2021 14:43 ]

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Klopt het nu dat die 13 (Mini) met 2x optische zoom komt, zoals het ook was op bijvoorbeeld een X :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
JB schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:50:
Klopt het nu dat die 13 (Mini) met 2x optische zoom komt, zoals het ook was op bijvoorbeeld een X :?
https://www.apple.com/nl/...o,iphone13promax,iphone13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

_Bailey_ schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:10:
Omdat er nog geen foto’s in dit topic zijn over de Sierra Blue :P

[Afbeelding]
afschuwelijke cover op zijn watch... 8)7

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dus niet hetzelfde. Jammer. Die 2x optische zoom vind ik misleidend. Enige wat je kan, is uitzoomen alsin groothoek.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
First Look Inside iPhone 13 Reveals Revamped TrueDepth System, Smaller Taptic Engine, and Larger Battery

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYQKQeCyJzhwYDRe3sTTcg6Gbzw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2i5rmKs4zoZhhxuj10LJsrLw.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LfUXIFpHsALCmga8vd0cO5QUg-Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EltPfE04M7yz390h1tYlznMp.png?f=user_large

https://www.macrumors.com...ic-engine-larger-battery/

[ Voor 52% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2021 13:56 ]

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
In het verleden wel gedaan maar nu veel te veel afhankelijkheden en apps die in moeten loggen. En omdat je toch een migratie doet komen heel veel apps en instellingen wel schoon binnen (kan dat?), net zoals je een reset kan doen vanaf iCloud backup en wel je data kwijt bent (bijv. niet-gebackupte foto's) maar niet je instellingen, je apps worden dan opnieuw ingeladen.

• THE_BASE
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:06:
Omdat het kan, nog wat eigen foto's:
Voor de iPhone 13 en 13 mini vind ik de roze erg geslaagd, voor de 13 Pro en Pro Max vind ik de graphite toch het mooist, dat blauw kan me niet bekoren, past niet bij een Pro-model.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• THE_BASE
  • Niet online
Vorig jaar weer eens gedaan, maar na een half uur merk je er al niets meer van. Het zit meer in je hoofd, dan in het toestel. Ik begin er niet meer aan. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:58:
[...]

Vorig jaar weer eens gedaan, maar na een half uur merk je er al niets meer van. Het zit meer in je hoofd, dan in het toestel. Ik begin er niet meer aan. :)
Doe ik ook nooit. Dat is nou net het mooie aan Apple :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:41

Christiano007

Ich bin der champion

Of-Aaargh schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:09:
[...]

Het lijkt alsof werkelijk elke reviewer een donkere Mini, roze regular, gouden Pro en lichtblauwe Pro Max heeft gekregen ;)
En ik wil gewoon de zilveren zien :') , geen enkele reviewer heeft de Pro in het zilver lijkt het wel. En nee, ik wil geen plaatjes...ik wil video :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Christiano007 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:07:
[...]

En ik wil gewoon de zilveren zien :') , geen enkele reviewer heeft de Pro in het zilver lijkt het wel. En nee, ik wil geen plaatjes...ik wil video :P
Er is toch vrijwel geen verschil met een iPhone 12 Pro in het zilver? :)

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:57:
[...]

Voor de iPhone 13 en 13 mini vind ik de roze erg geslaagd, voor de 13 Pro en Pro Max vind ik de graphite toch het mooist, dat blauw kan me niet bekoren, past niet bij een Pro-model.
Inderdaad zit tussen de oren, ik zet altijd een reservekopie terug. Ik heb het idee dat dit alleen bij Android zo is (clean install na update)

• Quakie

Quakie

quakelen

het is een mooi systeem. Backup terug zetten, maar ook gelijk een groot minpunt voor mij. Na een uur denk je.. wat is nu precies nieuw? Ik ben van een 8 naar een 12 mini gegaan en het duurde wat langer...maar na een dagen is het wauw effect toch wel weer weg. Alles staat op dezelfde plek, het ziet hetzelfde eruit.. verschil in snelheid is ook minimaal bij licht gebruik. Het duurde wat langer omdat wegens face id en oled scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Quakie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:20:
het is een mooi systeem. Backup terug zetten, maar ook gelijk een groot minpunt voor mij. Na een uur denk je.. wat is nu precies nieuw? Ik ben van een 8 naar een 12 mini gegaan en het duurde wat langer...maar na een dagen is het wauw effect toch wel weer weg. Alles staat op dezelfde plek, het ziet hetzelfde eruit.. verschil in snelheid is ook minimaal bij licht gebruik. Het duurde wat langer omdat wegens face id en oled scherm.
Ik erger me juist als iOS 15 weer _alles_ anders heeft neergezet :+

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 12 ... 44 Laatste