Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tegelen1981
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-01-2022
Kom maar op met de reviews! Kan niet wachten wat er gezegd gaat worden van vooral het 120 hz scherm en camera’s!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben heel benieuwd naar de review van de 13 mini tegenover de 12. Kan de 12 BTW-vrij kopen voor 550 euro maar een grotere batterij en 128GB opslag is toch ook wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Ben zelf eigenlijk benieuwd wat ze doen met de extra ruimte nu de notch kleiner is. Kunnen we straks weer batterij-percentage zien wellicht.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
Famous schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:49:
[...]

Lekker Amerikaans ja, en waarschijnlijk een bak aan geld ermee verdienen :X
Haal dat waarschijnlijk maar weg. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:48
Dizzy schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:16:
Ben zelf eigenlijk benieuwd wat ze doen met de extra ruimte nu de notch kleiner is. Kunnen we straks weer batterij-percentage zien wellicht.
Nee, die feature gaat niet terugkomen als ik alle berichten moet geloven.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Davidas schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:24:
[...]

Nee, die feature gaat niet terugkomen als ik alle berichten moet geloven.
Was tijdens het event in elk geval niet te zien.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ik zie steeds vaker dat mensen hun iPhone in het Engels hebben, heeft dit ook voordelen? Bijv. bepaalde functies die wel in het Engels maar niet in het Nederlands werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:13

Toppe

Oké ✅

de Foarsitter schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:28:
Ik zie steeds vaker dat mensen hun iPhone in het Engels hebben, heeft dit ook voordelen? Bijv. bepaalde functies die wel in het Engels maar niet in het Nederlands werken?
Alle functies van iOS zijn in bijna alle talen te gebruik. De news app is bijvoorbeeld afhankelijk van de ingestelde regio, niet van je iPhone taal dus.

Siri is in het Engels al een stukje verder dan in het Nederlands.

Ikzelf heb hem ook in het Engels staan maar dat is ook een gewoonte geworden. Kan niets meer vinden als ik bijvoorbeeld de iPhone van vrouwlief vastheb :)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:46
de Foarsitter schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:28:
Wat ik altijd als een van de voordelen zie is dat er veel meer mensen een engelstalige iphone gebruiken, wat ervoor zorgt dat problemen oplossen soms net wat makkelijker is. Daarnaast ben ik het ook gewoon gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:45
tegelen1981 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:13:
Kom maar op met de reviews! Kan niet wachten wat er gezegd gaat worden van vooral het 120 hz scherm en camera’s!
vind de grotere batterij intteresanter. :) waren ook geruchten over een nieuwe wifi chip maar daar hoor ik niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tegelen1981
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-01-2022
mark777 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:52:
[...]

vind de grotere batterij intteresanter. :) waren ook geruchten over een nieuwe wifi chip maar daar hoor ik niks meer van
Tuurlijk ben ik daar ook benieuwd naar! Next gen 5G chip( misscien kan ik WEL 5G aanzetten zonder al teveel batterij verlies), en ongeacht meer subtiele verbeteringen, maar echt, dat 120 hz scherm, DAT is echt waar ik op wacht.

Ik bedoel, 60 hz is al haast perfect! Camera’s ook eigenlijk, zijn op papier flink verbeterd, en ik klaag niet eens over de foto’s die ik neem met mij 12 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
veel reviews nu te vinden op youtube. Ben blij dat ik voor de mini in het blauw ben gegaan. De blauwtint is duidelijk lichter en subtieler dan die van de 12 welke echt heftig was. Wat mij betreft een erg mooie ocean blue achtige tint

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
The iPhone 13 Pro and 13 Pro Max are phones designed for people who care about the details. The improvements over last year’s iPhones are significant but not obvious at first glance.

The Verge

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
120Hz scherm is dus ook top geïmplementeerd door Apple.

When I scroll on the iPhone 13 Pro, the text stays readable instead of turning into a blur. Things moving on the screen are smoother. It feels more like a direct interaction with my finger because the iPhone can literally change its refresh rate to match my movement.

Apple’s implementation is also smart: iOS keeps an eye on what activity is happening on the screen and adjusts the refresh rate to match. So the screen matches the 24FPS frame rate in video apps, for example. Apple tells me apps coded with its default tools like Swift will get these benefits for free and that developers will have access to tools to update their apps to support ProMotion if they like.

I get if all this sounds very silly. It is very much a premium feature that is more about experience than anything practical. That’s exactly what ProMotion is and it is exactly what I think we should expect from a phone that costs more than a thousand dollars. It was a similar story when Apple’s own high-density Retina Displays hit the scene. Once many people experienced the nicer thing, they were bothered by its lack.

I have heard all the speculation about why Apple waited this long to implement this feature and I don’t really buy any of them. I admit that high refresh rates are the epitome of “nice to have,” but part of the point of Apple’s extravagant Pro phones is to provide the nicest experience. Now, finally, they do. Crucially, Apple did an excellent job with its implementation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
aantal reviews gezien/gelezen nu (vluchtig) en deze iPhone 13 schreeuwt eigenlijk wel iPhone 12S ;)

desalniettemin; zeer benieuwd hoe ik zelf (daar gaat het uiteindelijk om ) het 120Hz scherm vrijdag ga ervaren.

en wederom vind ik Dieter Bohn weer de meest prettige review maken zoals @Rivanov hierboven al een stuk van aanhaalt, wat betreft Cinematic Mode zegt hij : not very “pro” en ''Cinematic Mode feels like it’s a few years away from being truly useful for anything beyond casual use''

de Sierra Blue (via TheVerge) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iKb6j78X5o9Tr-igWAP_rLIiLo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BGUK5YnYXC3NygiIRFldNgYO.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door _Bailey_ op 21-09-2021 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:36
_Bailey_ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:26:
aantal reviews gezien/gelezen nu (vluchtig) en deze iPhone 13 schreeuwt eigenlijk wel iPhone 12S ;)

desalniettemin; zeer benieuwd hoe ik zelf (daar gaat het uiteindelijk om ) het 120Hz scherm vrijdag ga ervaren.

en wederom vind ik Dieter Bohn weer de meest prettige review maken zoals @Rivanov hierboven al een stuk van aanhaalt

de Sierra Blue (via TheVerge) :

[Afbeelding]
Ik had Sierra Blue bijna Ice Blue willen noemen. Maar persoonlijk niks voor mij. Ik vind het blauwe iets te vrouwelijk. Daar is niks mis mee, maar ik vind het niet bij me passen. Blij dat ik Graphite besteld heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gebruik zelf een case dus heb er weinig last van, maar ik vind die glazen achterkant echt een stuk minder mooi dan de metalen/aluminium achterkant van oudere modellen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
Dennisweb schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:34:
[...]

Ik had Sierra Blue bijna Ice Blue willen noemen. Maar persoonlijk niks voor mij. Ik vind het blauwe iets te vrouwelijk. Daar is niks mis mee, maar ik vind het niet bij me passen. Blij dat ik Graphite besteld heb. :)
Best gek, toen ik geboren werd allemaal blauwe ballonnen. Dit zie ik nog weleens terug komen op foto's. Is dit nu Graphite geworden? Die kleur was meestal voor begrafenissen, toch? :+

Begrijp je voor de rest wel hoor, even een dolletje.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
doebbalapoent11 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:49:
[...]

Wat ik altijd als een van de voordelen zie is dat er veel meer mensen een engelstalige iphone gebruiken, wat ervoor zorgt dat problemen oplossen soms net wat makkelijker is. Daarnaast ben ik het ook gewoon gewend.
Ja, ik heb mijn iPhone in het Nederlands staan. Echter soms moet ik weleens iets uitleggen aan m'n zoontje of iemand anders en dan betrap ik me erop dat ik de Engelse benaming wel weet en de Nederlandse niet haha. Misschien ook maar beter om m'n telefoon in het Engels te zetten.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:25
Alle grote youtubers gooien nu de reviews en unboxings online, vanavond na het werk heel wat te kijken dus. :)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Macro mode lijkt me erg leuk om mee te spelen.

foto via TheVerge

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkUyNg0WdF8PH3XRHyBlrva_k-I=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Gdo1497DyUs1bEhLEc2HeWqA.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Handige "verzamelthread" op Reddit.

Unboxing, First Impressions & Reviews Megathread | iPhone 13 Pro & iPhone 13 Pro Max
https://www.reddit.com/r/...sions_reviews_megathread/

Unboxing, First Impressions & Reviews Megathread | iPhone 13 Mini & iPhone 13
https://www.reddit.com/r/...sions_reviews_megathread/

[ Voor 51% gewijzigd door Rivanov op 21-09-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:30
Nog meer settings in de camera app. De gemiddelde gebruiker weet al niet meer waar al die knopjes voor dienen. Apple kreeg altijd commentaar dat er te weinig in te stellen was maar we gaan langzaam richting het andere uiterste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
Toppe schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:34:
[...]

Alle functies van iOS zijn in bijna alle talen te gebruik. De news app is bijvoorbeeld afhankelijk van de ingestelde regio, niet van je iPhone taal dus.

Siri is in het Engels al een stukje verder dan in het Nederlands.

Ikzelf heb hem ook in het Engels staan maar dat is ook een gewoonte geworden. Kan niets meer vinden als ik bijvoorbeeld de iPhone van vrouwlief vastheb :)
Heb je ook Siri in het Engels? Heb ik ook een tijdje gehad maar ik had hier toch wat moeite mee. Twijfel echter wel weer om alles op Engels te zetten :)

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:22
Tja, de verwachte "meh" reviews zijn binnen. De verschillen zijn zoals verwacht niet groot vergeleken met de 12, al maakt dat mij eerlijk gezegd niet uit omdat dit m'n eerste iPhone gaat worden. Ik ben blij dat ik de Sierra Blue heb gekozen, vind 't echt een gave kleur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 21-09-2021 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:13

Toppe

Oké ✅

hk12nl schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:31:
[...]

Heb je ook Siri in het Engels? Heb ik ook een tijdje gehad maar ik had hier toch wat moeite mee. Twijfel echter wel weer om alles op Engels te zetten :)
Ja, maar gebruik ook heel veel Siri op de HomePods en dat is automatisch Engels. Scheelt me weer nadenken of ik Nederlands of Engels moet lullen :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oe nice eerste indrukken zijn goed, vanavond eens goed voor zitten.
The iPhone 13 Pro and 13 Pro Max are phones designed for people who care about the details. The improvements over last year’s iPhones are significant but not obvious at first glance.
Lekker 💪🏽

[ Voor 62% gewijzigd door Donstil op 21-09-2021 17:16 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Keuzestress begint toe te nemen. iPhone XS verkocht. Wil eigenlijk voor de 13 mini gaan maar twijfel vanwege batterijduur en stiekem vind ik een groter scherm ook wel lekker. Dan is de 13 de logische keuze maar een pro is ook vet. Ik doe vrijwel niks anders dan mail en browsen op de iPhone maar een Pro voelt toch wel alsof je zelf ook een beetje een Pro bent ;) Ik kan alle iPhones excl. BTW kopen. Dus hoe duurder, hoe groter het voordeel.

Ik ging dus voor de mini en kom weer thuis met een Pro :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Aghanim schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:55:
Keuzestress begint toe te nemen. iPhone XS verkocht. Wil eigenlijk voor de 13 mini gaan maar twijfel vanwege batterijduur en stiekem vind ik een groter scherm ook wel lekker. Dan is de 13 de logische keuze maar een pro is ook vet. Ik doe vrijwel niks anders dan mail en browsen op de iPhone maar een Pro voelt toch wel alsof je zelf ook een beetje een Pro bent ;) Ik kan alle iPhones excl. BTW kopen. Dus hoe duurder, hoe groter het voordeel.

Ik ging dus voor de mini en kom weer thuis met een Pro :+
Het voordeel blijft altijd 21% hoor ;).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:36
Tylen schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:59:
[...]

Het voordeel blijft altijd 21% hoor ;).
Behalve als ie ook de KIA kan toepassen :+

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Links de Sierra Blue, rechts de Pacific Blue (12 pro)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2STg-CjpntyTYidwS3eh55mrQm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tD7HyIaaPawclCQgv6z1gqI7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 21-09-2021 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Laatst online: 13-09 07:18
Nog steeds kleur keuze stress haha!
De blauwe blijkt toch wat mooier en minder babyblauw dan ik in het begin dacht.
Graphite is besteld, maar ga ik hem annuleren voor een Sierra Blue??? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dirk0s schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:41:
Nog steeds kleur keuze stress haha!
De blauwe blijkt toch wat mooier en minder babyblauw dan ik in het begin dacht.
Graphite is besteld, maar ga ik hem annuleren voor een Sierra Blue??? :O
Ik zeg doen!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ophidian schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:32:
[...]

Behalve als ie ook de KIA kan toepassen :+
Ja dan wel. Maar dat zei hij niet ;) (heb ik overigens wel ;))

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:36
Tylen schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:10:
[...]

Ja dan wel. Maar dat zei hij niet ;) (heb ik overigens wel ;))
Ik zit dan dus ook met smart op de nieuwe Macbook te wachten dit jaar nog ;)

Overigens wel blij met de blauwe kleur. Beetje een gok, maar gaat goed uitpakken denk ik. Komende van een iPhone XR zal het verschil zeker te merken zijn, begint toch wat traag te worden her en daar.

Die Sobby tip was trouwens briljant. Nog twee oude rondslingerende iPhone 7's verkocht voor nog een leuk bedrag :)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:43
Review van Nederlandse makelij, Bright:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
De benchmarks zijn ook binnen, dit komt uit Geekbench 5.
Vooral de sprong in gpu power is enorm :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NngiTncTfkPdMo8pLEnJBmEzhAA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VJo9RoIVhQnsVdyELl5YKuW1.jpg?f=user_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:52
R-utger schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:37:
De benchmarks zijn ook binnen, dit komt uit Geekbench 5.
Vooral de sprong in gpu power is enorm :)

[Afbeelding]
Ik vind de multicore score ook fors verbeterd. Ik zou graag een benchmark willen zien tussen het 128 en 256+ GB model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Veel reviews benoemen de ProRes videocodec maar gaan er niet dieper op in. Ben toch wel nieuwsgierig wat men daar uit kan halen eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
D-Ed schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:45:
Veel reviews benoemen de ProRes videocodec maar gaan er niet dieper op in. Ben toch wel nieuwsgierig wat men daar uit kan halen eigenlijk..
Het komt pas later met een update ;)
Dus er valt nog weinig te testen.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
R-utger schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:52:
[...]

Ah, dat had ik niet opgepikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 17:01
Hhhmmm heb de sierra blue besteld, maar ben niet helemaal zeker van mijn zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Inhumanous schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:57:
Hhhmmm heb de sierra blue besteld, maar ben niet helemaal zeker van mijn zaak
De Pro en hoeveel GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

De terror groene flares / ufos zijn er nog steeds met de iphone 13......

link naar timeline : YouTube: iPhone 13 Pro review: attention to detail

[ Voor 5% gewijzigd door BruceLee op 21-09-2021 21:01 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40

Poeh :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 17:01
Jep de pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

prores is alleen nog maar in 1080p beschikbaar. en het word pas later toegevoegd. 4k30

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Ah oké, welke kleur heb je nog meer op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwg5Y5J7CLPb6SU4qrUutr-Y3n0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/diOkZtwHtNSfakXl0FE8LhNw.jpg?f=fotoalbum_large

Hoi, kan iemand verduidelijken wat dit is? Ik heb het al op meerdere video’s gezien. Het lijkt op de simtray, maar die zit toch aan de kant van de volumeknoppen?

En heeft iemand al bewegend beeld gezien van een graphite pro max?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 08:02
Gdumme schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:06:
[Afbeelding]

Hoi, kan iemand verduidelijken wat dit is? Ik heb het al op meerdere video’s gezien. Het lijkt op de simtray, maar die zit toch aan de kant van de volumeknoppen?

En heeft iemand al bewegend beeld gezien van een graphite pro max?
Dat is de mmWave antenne. Dit zit enkel op US modellen. Zij gebruiken andere banden voor 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
R-utger schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:52:
[...]

Nu de MKBHD video aan het kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
TheDuJa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:08:
[...]

Dat is de mmWave antenne. Dit zit enkel op US modellen. Zij gebruiken andere banden voor 5G.
Merci

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
via CNET review, wederom Sierra Blue :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7RZteVZ-PUEor4gqGkyNPeLQxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RcdRrcRlzSwg8VLnX9oZ5MSo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben toch wel blij dat ik die blauwe niet genomen heb nu ik wat reviews gezien heb. Vind het op zich niet verkeerd maar hoef het ook niet een jaar op mijn toestel zeg maar.

Edit: Hebben alle reviewers een gouden 13 Pro en een blauwe Max gekregen trouwens? Heb ze nog niet allemaal bekeken maar viel mij toevallig op.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 21-09-2021 21:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Donstil schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:32:
Ben toch wel blij dat ik die blauwe niet genomen heb nu ik wat reviews gezien heb. Vind het op zich niet verkeerd maar hoef het ook niet een jaar op mijn toestel zeg maar.
Same here, ook erg getwijfeld. Blij dat ik uiteindelijk voor grafiet heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Had graag een comeback van Midnight Green gezien.
Toch wel mijn favo kleur, so far

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:35:
[...]

Ja die heb ik toen niet gedurfd en lekker safe een zilveren besteld, achteraf gezien wel spijt van, was een mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Ik heb een USB-C lichtnetadapter van 30 watt, is die compatibel met de iPhone 13 modellen? Of moet ik er dan een bestellen met minder wattage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18

Edit: Hebben alle reviewers een gouden 13 Pro en een blauwe Max gekregen trouwens? Heb ze nog niet allemaal bekeken maar viel mij toevallig op.
Viel mij inderdaad ook al op. De reviewers hebben alle modellen in dezelfde kleur gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Davidas schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:45:
Ik heb een USB-C lichtnetadapter van 30 watt, is die compatibel met de iPhone 13 modellen? Of moet ik er dan een bestellen met minder wattage?
Dat werkt prima. De iPhone schaalt vanzelf het wattage.

Hoger wattage lader is goed.
Een te laag wattage lader is slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Davidas schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:45:
Die voldoet zeker. Kan je je iPhone het snelst mee opladen. Check maar eens op Apple.nl.

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
_Bailey_ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:35:
[...]

Ik had de 11 Pro in Midnight Green, 12 Pro in Pacific Blue en nu de 13 Pro in Sierra Blue.

Als het design niet veranderd moet ik toch iéts hebben om te laten zien dat ik the latest and greatest heb? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
hk12nl schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:46:
[...]

Die voldoet zeker. Kan je je iPhone het snelst mee opladen. Check maar eens op Apple.nl.
Bij de 30 watt adapter staat de iPhone 13 (nog) niet bij comptabiliteit, vandaar dat ik twijfelde..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Davidas schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:47:
[...]

Bij de 30 watt adapter staat de iPhone 13 (nog) niet bij comptabiliteit, vandaar dat ik twijfelde..
Aha vandaar :) Het kan ook icm de iPhone 12 dus vandaar dat ik het wist.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:30
Voor de liefhebber die nog meer video wil zien: YouTube: iPhone 13 Pro Max! Unfiltered honesty
Peter McKinnon die met name naar de video mogelijkheden kijkt - voor een professional fotograaf is hij toch redelijk enthousiast.
en deel 2: Max vs Mini YouTube: MAX vs MINI - Comparing Cameras & Impressions

[ Voor 19% gewijzigd door ZiSE op 21-09-2021 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsance
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 08:30
Ik zit te denken om een ultra thin case te halen. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik begrijp dat dit amper beschermd tegen een drop, maar heb in al die jaren nog nooit een telefoon laten vallen.

Zag deze site voorbij komen: https://buypeel.com/produ...se?variant=39449775833171

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Arsance schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:52:
Ik zit te denken om een ultra thin case te halen. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik begrijp dat dit amper beschermd tegen een drop, maar heb in al die jaren nog nooit een telefoon laten vallen.

Zag deze site voorbij komen: https://buypeel.com/produ...se?variant=39449775833171
Verkeerde subtopic ;)

• Famous
ZiSE schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:02:
Voor de liefhebber die nog meer video wil zien: YouTube: iPhone 13 Pro Max! Unfiltered honesty
Peter McKinnon die met name naar de video mogelijkheden kijkt - voor een professional fotograaf is hij toch redelijk enthousiast.
en deel 2: Max vs Mini YouTube: MAX vs MINI - Comparing Cameras & Impressions
Filmen is wel nice.. doe het zelf alleen érg weinig.
Misschien maar iets meer oppakken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Idem hier op het werk, ik heb nu 3 orders geplaatst en bij allen was het twijfel voor die blauwe en hebben ze iets anders gekozen. Maar ikzelf vind het gewoon lelijk en de 2de hands markt zal voor deze kleur ook geen topper zijn.
Wit of zwart, altijd een veilige keuze :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
Donstil schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:41:
[...]

Ja die heb ik toen niet gedurfd en lekker safe een zilveren besteld, achteraf gezien wel spijt van, was een mooi ding.
Heb m nu nog (iPhone 11 Pro midnight green), supergave kleur dat zeker maar toch had ik na een half jaartje zoiets van nah, doe mij toch maar weer zilver.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dat heb ik dus niet, kijk nog steeds heel erg uit naar de blauwe Pro.
Al was de blauwe "normale" 13 ook erg mooi.

Heb hiervoor een blauwe 12 gehad en die was achteraf toch wel heel erg blauw.

Jouw idee heb ik meer met de grafiet, gewoon erg saaie kleur. Maar dat is mijn mening :)

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 22-09-2021 08:42 ]

• Famous
Ze moeten gewoon weer een echte Product RED neer plempen voor de Pro.
Dan ben ik direct verkocht :D

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:04
TheDuJa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:08:
[...]

Toch niet helemaal. Zie hier voor de 13. Zoek de verschillen:
Model A2481*
5G NR (Bands n1, n2, n3, n5, n7, n8, n12, n20, n25, n28, n29, n30, n38, n40, n41, n48, n66, n71, n77, n78, n79)
5G NR mmWave (Bands n258, n260, n261)
FDD‑LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 66, 71)
TD‑LTE (Bands 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48)
CDMA EV‑DO Rev. A (800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz)
GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)
Model A2482*
5G NR (Bands n1, n2, n3, n5, n7, n8, n12, n20, n25, n28, n29, n30, n38, n40, n41, n48, n66, n71, n77, n78, n79)
FDD‑LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 66, 71)
TD‑LTE (Bands 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48)
CDMA EV‑DO Rev. A (800, 1900 MHz)
En hier voor de 13 pro:
Model A2483**
FDD-LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 66, 71)
TD-LTE (Bands 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48)
CDMA EV-DO Rev. A (800, 1900 MHz)
Model A2484**
FDD-LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 66, 71)
TD-LTE (Bands 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48)
CDMA EV-DO Rev. A (800, 1900 MHz)
Ik zie geen verschil. Of kijk ik er over heen? Iemand?

[ Voor 28% gewijzigd door Napsju op 22-09-2021 08:51 ]

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Napsju schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:48:
[...]

Toch niet helemaal. Zie hier voor de 13. Zoek de verschillen:

[...]

[...]

En hier voor de 13 pro:

[...]

[...]

Ik zie geen verschil. Of kijk ik er over heen? Iemand?
Wij in Nederland hebben van de Pro’s A2628 & A2633
Zonder mmWave

Edit: deze dus
Model A2628*
5G NR (band n1, n2, n3, n5, n7, n8, n12, n20, n25, n28, n30, n38, n40, n41, n48, n66, n77, n78, n79)
FDD‑LTE (banden 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 32, 66)
TD‑LTE (band 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48)
UMTS/HSPA+/DC‑HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz)
Model A2633*
5G NR (band n1, n2, n3, n5, n7, n8, n12, n20, n25, n28, n30, n38, n40, n41, n48, n66, n77, n78, n79)
FDD‑LTE (banden 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 32, 66)
TD‑LTE (band 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48)
UMTS/HSPA+/DC‑HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz)

[ Voor 43% gewijzigd door Donstil op 22-09-2021 08:59 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik zie in al die reviews dat ze de iPhone met het scherm op een tafel oid leggen. Dat zou ik nou nooit doen.

Of doen ze dat omdat ze de modellen in bruikleen krijgen van Apple?

Slasher schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:06:
Ik zie in al die reviews dat ze de iPhone met het scherm op een tafel oid leggen. Dat zou ik nou nooit doen.

Apple heeft er zelfs een functie aan gekoppeld, stil als hij op z'n scherm op tafel ligt. Dus dan zou die het moeten kunnen hebben lijkt me.

Ik doe dat ook nooit maar een vriendje van mij wel altijd. Zijn scherm ziet er na een jaartje niet slechter uit dan die van mij eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Daar is iPhoneDo, leuk dat hij inmiddels ook toestellen van Apple krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48

Bij The Verge zelfs op (een bak)steen...ik volgde het verhaal niet meer, dacht enkel: hoe gaat hij hem hier onbeschadigd vanaf tillen :-P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Arsance schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:52:

Ik haal altijd ultra thins voor de iphone maar ik ben afgestapt om die duurdere ultra thins van zogenaamde merken te halen want het is exact dezelfde rommel als wat je koopt op ali express alleen ipv 2 euro betaal je 30 euro. Ik heb een hekel aan hoesjes en screenprotectors maar af en toe nodig voor in de auto op mijn magneet houder. Een ultra thin is dan wel fijn om te hebben zonder dat de iphone bulky word.

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
Binnenkort schaf ik mijn eerste iphone aan, waarschijnlijk een iphone 13 pro 256 gig. Ik kom van android phones, vooral pixels/nexus etc. Is een hardcover screenprotector aan te raden voor iphones? Of bestaat het scherm uit een betere kwaliteit dan android phones?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dat accent.....heerlijk! krijg een beetje een Borat gevoel erbij haha

• Famous
crackanimal schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:16:
[...]

Bij The Verge zelfs op (een bak)steen...ik volgde het verhaal niet meer, dacht enkel: hoe gaat hij hem hier onbeschadigd vanaf tillen :-P
Ik leg hem zelf ontzettend vaak op het scherm maar bij de The Verge kreeg ik wel een "oeh.." momentje :P

• Gugger
  • Laatst online: 12-09 19:52
Famous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:21:
[...]

Ik leg hem zelf ontzettend vaak op het scherm maar bij de The Verge kreeg ik wel een "oeh.." momentje :P
Ik legde mijn Pixel 3 ook altijd met het scherm naar beneden (Flip to shhh, superhandige functie trouwens) op tafel, nooit problemen mee gehad. De meeste tafels zullen ook zachter zijn dan een telefoonscherm. Op een glazen tafel of granieten aanrechtblad zou ik het waarschijnlijk niet doen en op een baksteen inderdaad helemaal niet!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:15:

Daar is iPhoneDo, leuk dat hij inmiddels ook toestellen van Apple krijgt.
Het wordt tijd dat de vaste hanggroep hier gewoon jaarlijks alle exemplaren krijgen zodat wij de vragen hier allemaal kunnen blijven beantwoorden >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:35:
[...]

Het wordt tijd dat de vaste hanggroep hier gewoon jaarlijks alle exemplaren krijgen zodat wij de vragen hier allemaal kunnen blijven beantwoorden >:)
Hahah, uitstekend idee! En om redelijk te blijven neem ik ook genoegen met eentje ipv de hele line-up :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:22
Dennisdn schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:35:
[...]

Heb er even over nagedacht..uhm..vooruit, sta er wel voor open, laten we het maar doen ;)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
zo zonde dat ze niks doen met die (extra) vrije ruimte in de statusbalk, nu dat de notch smaller is geworden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vM4BCntBgl4p75aubwOmN7Qlt04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/voRy0hQE7hxa2OM0IA2TFS4F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:03
crackanimal schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:16:
[...]

Hahaha ik had exact hetzelfde. Typisch.

@Donstil iPhoneDo heeft altijd A+ kwaliteit content, ik denk na MKBHD wel mijn favoriete tech youtuber. Eervolle vermeldingen aan Dave2D, LTT, Rene Ritchie en iJustine voor wie nog meer unboxings en previews wil kijken (behalve bij LTT trouwens.., die zullen geen vriendjes meer zijn met Apple). En dichter bij huis; Bright heeft ook press release iPhones gekregen, hun video’s zijn ook goed en lekker doe-maar-normaal-Nederlands op de een of andere manier.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:01
Waarom heeft Tweakers eigenlijk geen telefoons ontvangen? Is toch NL grootste tech site? Of kijk ik teveel door de rode bril?

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik mis de review van Tweakers. Is de verwachting dat er nog een review komt van Tweakers?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59

Ik leg m’n iPhone zonder hoesje altijd met scherm op tafel. Vroeger zorgde dat nog wel eens voor krassen maar sinds de X heb ik geen diepe krassen meer. Ik leg de telefoon vooral op tafel omdat ik dat ook netjes vind voor andere mensen. Dat oplichtende scherm zorgt in mijn ogen voor veel afleiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
_Bailey_ schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:03:
zo zonde dat ze niks doen met die (extra) vrije ruimte in de statusbalk, nu dat de notch smaller is geworden...

[Afbeelding]
Inderdaad, dat ze maar weer heel snel terugkomen met een zichtbaar batterijpercentage.. Maar dat zal dan wel weer pas IOS16 worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Scrtz schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:10:
[...]

Inderdaad, dat ze maar weer heel snel terugkomen met een zichtbaar batterijpercentage.. Maar dat zal dan wel weer pas IOS16 worden...
Denk inderdaad dat ze dit software matig nog wel gaan doen.

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

batterij percentage en een notificatie teller/icoontje ( à la Android) lijken me wel wat. Maar wat @Famous zegt, zou me niet verbazen om dat in 15.1 te zien

Verwijderd

[...]

Er is toch een prima batterij widget beschikbaar? Veel handiger want dan zie ik ook de gekoppelde Bluetooth apparaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:15:
[...]

Er is toch een prima batterij widget beschikbaar? Veel handiger want dan zie ik ook de gekoppelde Bluetooth apparaten.
is toch weer een extra handeling, I know... ik ben lui :+

waarom niet % permanent in statusbalk?
Pagina: 1 ... 11 ... 44 Laatste