My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo doe ik het ook inderdaad, wel gedwongen omdat ik geen draadloos hebDonstil schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:49:
[...]
Overdag is bijladen meestal ook geen probleem. Eventueel kan ik CarPlay bedraad ook nog gaan gebruiken om zo te laden.
[...]
Maar heb eigenlijk nooit problemen met de batterij van de 12 Pro.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
https://9to5mac.com/2021/...-impact-release-schedule/Donstil schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:04:
[...]
Wel beperktere leveringen de eerste weken toch? Althans dat was het laatste gerucht dacht ik, hij komt wel optijd maar wordt schaars.
©2004
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
verwachting: pre order a.s. vrijdag. Levering pre orders 24 septDavidas schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:39:
Is de verwachting dat je volgende week al de nieuwe iPhone en Apple Watch kan pre-orderen?
Normaal gesproken is het altijd op vrijdag 9.00. (dus deze vrijdag al)Davidas schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:39:
Is de verwachting dat je volgende week al de nieuwe iPhone en Apple Watch kan pre-orderen?
Ik heb nog 2 cadeaubonnen van Apple ivm ingeleverde oude Macbooks, heeft iemand daar toevallig ervaring mee qua online bestellen? In de zin van of dat lang duurt? Ik vrees namelijk dat ik daar te lang mee bezig ga zijn en zeker door het wereldwijde chip/onderdelentekort denk ik dat dit jaar de uitleveringen van iPhones magertjes gaat zijn..
Laatste keynote die ik heb gekeken was van de iPhone 8/X. Ga morgen toch weer eens kijken.
Volgens mij 14.00 uur tegenwoordigScrtz schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:44:
[...]
Normaal gesproken is het altijd op vrijdag 9.00. (dus deze vrijdag al)
Ik heb nog 2 cadeaubonnen van Apple ivm ingeleverde oude Macbooks, heeft iemand daar toevallig ervaring mee qua online bestellenj? In de zin van of dat lang duurt? TIk vrees namelijk dat ik daar te lang mee bezig ga zijn en zeker door het wereldwijde chip/onderdelentekort denk ik dat dit jaar de uitleveringen van iPhones magertjes gaat zijn..
[ Voor 54% gewijzigd door hk12nl op 13-09-2021 13:37 ]
©2004
Aah “not significant”, dat zou wel lekker zijn.
iOS 15 is nog niet echt af. Die moet eerst nog uitkomen voor de iPhones uitkomen.Davidas schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:39:
Dus met dat in het achterhoofd komt dan morgen de RC daarvan en hebben ze nog de gebruikelijke 2 weken om dat glad te strijken.
TLDR: Ik denk 24sept reserveren.
Je hebt tijdens het afrekenen een veld voor cadeaubonnen, mijn ervaring is dat dit wel wat langzamer is.Scrtz schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:44:
[...]
Normaal gesproken is het altijd op vrijdag 9.00. (dus deze vrijdag al)
Ik heb nog 2 cadeaubonnen van Apple ivm ingeleverde oude Macbooks, heeft iemand daar toevallig ervaring mee qua online bestellen? In de zin van of dat lang duurt? Ik vrees namelijk dat ik daar te lang mee bezig ga zijn en zeker door het wereldwijde chip/onderdelentekort denk ik dat dit jaar de uitleveringen van iPhones magertjes gaat zijn..
Met de camera kan je het wel scannen maar het moet meerdere keren 'nadenken'.
Snelste manier is via Apple Pay.
Ik wil graag een Apple Watch 7 van roestvrijstaal met een saffierscherm.
Laatste keer was in 2019, dat ging goed.Dennisweb schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:15:
Heeft iemand Huifkar recentelijk nog gebruikt? Vorig jaar gebruikte ik Mailboxde, maar Apple annuleerde om die reden mijn bestelling.
Komt die versie niet in Nederland of waarom wil je in DE bestellen?
De roestvrijstalen versie is nog nooit in Nederland te koop geweest. Nu zijn er wel aanwijzingen dat dit dit jaar voor het eerst wel het geval zal zijn, maar als het niet zo is, wordt het in Duitsland bestellen.Famous schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:19:
[...]
Laatste keer was in 2019, dat ging goed.
Komt die versie niet in Nederland of waarom wil je in DE bestellen?
Plus, ik weet niet zeker of de bandjes zullen pasen.
Mijn AW Series 0 was een RVS model met saffier scherm, gewoon in NL besteld bij releaseDennisweb schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:21:
[...]
De roestvrijstalen versie is nog nooit in Nederland te koop geweest. Nu zijn er wel aanwijzingen dat dit dit jaar voor het eerst wel het geval zal zijn, maar als het niet zo is, wordt het in Duitsland bestellen.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Dan is dat daarna veranderd. Ik heb de AW4, 5 en 6 gehad. Die waren alleen verkrijgbaar in goedkoop aluminium en dat rottige zachte scherm dat snel krast.crazylegs schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:23:
[...]
Mijn AW Series 0 was een RVS model met saffier scherm, gewoon in NL besteld bij release
Ik overweeg ook een RVS model maar twijfel nog vanwege de hogere prijs en dat het niet in NL te bestellen isDennisweb schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:15:
Heeft iemand Huifkar recentelijk nog gebruikt? Vorig jaar gebruikte ik Mailboxde, maar Apple annuleerde om die reden mijn bestelling.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sinds Apple de RVS exclusief uitbrengt met 4g niet meer, daarvoor waren de RVS modellen hier gewoon leverbaar.Dennisweb schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:21:
[...]
De roestvrijstalen versie is nog nooit in Nederland te koop geweest. Nu zijn er wel aanwijzingen dat dit dit jaar voor het eerst wel het geval zal zijn, maar als het niet zo is, wordt het in Duitsland bestellen.
Ben wel benieuwd of dat dit jaar veranderd, verwacht het niet eigenlijk.
Anders gewoon weer de import route kiezen, al zit ik nog tot 10 oktober in het buitenland, dus misschien kan ik er hier eentje op pikken.
Edit: Ik hoop overigens nog op een Keramische versie, die zou ik wel overwegen nu er een design refresh komt. Of iets anders boven rvs.
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 13-09-2021 14:45 ]
Ik verwacht het ook niet. Wat verwachten we van de oude bandjes? Blijven die passen, denk je? Of stel ik nu de million dollar question?Donstil schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:39:
[...]
Sinds Apple de RVS exclusief uitbrengt met 4g niet meer, daarvoor waren de RVS modellen hier gewoon leverbaar.
Ben wel benieuwd of dat dit jaar veranderd, verwacht het niet eigenlijk.
Anders gewoon weer de import route kiezen, al zit ik nog tot 10 oktober in het buitenland, dus misschien kan ik er hier eentje op pikken.
Edit: Ik hoop overigens nog op een Keramische versie, die zou ik wel overwegen nu er een design refresh komt. Of iets anders boven rvs.
Je kunt tegenwoordig wel een pakket ophaalpunt selecteren ergens op de grens in Duitsland met Nederland, zo heb ik het eind vorig jaar gedaan. Maar dan moet je wel relatief dicht bij de grens wonenDennisweb schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:15:
Een pakket ophaalpunt selecteren in de Duitse Apple Store, of hoe werkt dat? Ik woon in Hoogezand-Sappemeer en kan binnen een uurtje de grens over. Dan zit ik bij Bunde, Leer, Papenburg in de buurt.Scrtz schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:03:
[...]
Je kunt tegenwoordig wel een pakket ophaalpunt selecteren ergens op de grens in Duitsland met Nederland, zo heb ik het eind vorig jaar gedaan. Maar dan moet je wel relatief dicht bij de grens wonen
Ja verwacht ik wel. Net zoals met de overstap naar 40/44Dennisweb schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:51:
[...]
Ik verwacht het ook niet. Wat verwachten we van de oude bandjes? Blijven die passen, denk je? Of stel ik nu de million dollar question?
toevallig eerder vanmiddag weer een poll aangemaakt net als vorig jaar. Deze is vrij snel na plaatsen op slot gegaan.Hackus schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:39:
@_Bailey_
Maak je nog een Poll in OP (Coenen kan je toevoegen als mede...)
Geen polls meer toegestaan.
Maar ik zie dat er op het macrumors forum al een mooie poll is, 375 stemmen so far, dus ik hou die wel in de gaten
edit: @Hackus , heb @robcoenen een DM gestuurd met verzoek tot toevoegen poll aan de OP. tnx
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2021 15:25 ]
Ingevoegd in de topicstart ;-)_Bailey_ schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:16:
[...]
toevallig eerder vanmiddag weer een poll aangemaakt net als vorig jaar. Deze is vrij snel na plaatsen op slot gegaan.
Geen polls meer toegestaan.
Maar ik zie dat er op het macrumors forum al een mooie poll is, 375 stemmen so far, dus ik hou die wel in de gaten
edit: @Hackus , heb @robcoenen een DM gestuurd met verzoek tot toevoegen poll aan de OP. tnx
De Android gebruikers zitten weer lekker mee te lurken zo te zien
Haha ik wou het net zeggenFamous schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:52:
[...]
De Android gebruikers zitten weer lekker mee te lurken zo te zien![]()
Nu zijn die polletjes niets waard omdat je ongelimiteerd kunt stemmen natuurlijk maar toch opvallend.
Toch wel een camera die uitsteekt?
Vond die afbeeldingen die Rob had geplaatst toch wel erg chique, zo zonder 'rand'.
Camera die niet uitsteekt zou op de planning staan voor 2022 als die “leaks” waar zijn.Famous schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:02:
[...]
Vond die afbeeldingen die Rob had geplaatst toch wel erg chique, zo zonder 'rand'.
Herkenbaar. Ik kijk met één oog naar de Mini, maar heb ook over 2 weken een Macbook Air nodig. Ik mag er deze maand van mijzelf één bestellen, zodat de ander voor kerst blijft.... Maar welkerenegrunn schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:51:
Morgen (of eigenlijk vrijdag a.s.) kan wel weer eens een duur dagje worden. Elke 2 jaar vernieuw ik de boel (iPhone en Watch), dus ben benieuwd wat er mogen allemaal wordt gedeeld.
Dat betreft de iPhone 14 (2022) ;-)Famous schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:02:
[...]
Zie A Closer First Look at iPhone 14
[ Voor 19% gewijzigd door robcoenen op 13-09-2021 17:56 ]
Afhankelijk vanwaar je woont zou je naar België of Duitsland kunnen rijden of via een Duitse of Belgische site laten leveren in Nederland.Y451N schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:39:
Help! Waar kan ik de 4G variant bestellen mocht deze toch niet uitkomen in NL?
Mooi stom..robcoenen schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:55:
[...]
Dat betreft de iPhone 14 (2022) ;-)
Dan lopen we maar een jaartje met een bulky 13
Ja klopt inderdaad!Dennisweb schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:05:
[...]
Een pakket ophaalpunt selecteren in de Duitse Apple Store, of hoe werkt dat? Ik woon in Hoogezand-Sappemeer en kan binnen een uurtje de grens over. Dan zit ik bij Bunde, Leer, Papenburg in de buurt.
Ik heb het geprobeerd maar zie alleen maar mogelijkheden voor Apple Store Hannover. Hoe doe je dat met een pakketpunt dan? Mag eventueel ook via PM.
Meestal op dezelfde dag als de iPhones.Slomy schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:50:
Hoe zit het bij een release van nieuwe AirPods mbt per wanneer deze te verkrijgen zijn in de Apple winkels?
Zou het graag willen zien daar niet van maar ik betwijfel het, elk jaar wordt de camera zowat beter/meer/groter en noem het maar op. Geloof niet echt dat het dan nu ineens wel zou lukken. Die grote camera bult was er echt nooit gekomen als Steve Jobs er nog wasrobcoenen schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:55:
[...]
Dat betreft de iPhone 14 (2022) ;-)
Persco?Dennisdn schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:20:
Ik zie wel een complot. Voor het tweede jaar op rij preciés tegelijk met een persco….
Ja er schijnen nog steeds Corona maatregelen te zijn
©2004
En waarvoor nu precies? Langere accuduur? Kom op zeg, de iPhone gaat makkelijk een dag mee bij normaal gebruik. Langer is helemaal niet nodig. Mensen voor wie de accu niet zwaar genoeg is (omdat ze bv de hele dag Pokemon Go spelen) hebben altijd wel een powerbank bijdehand. Laat dat toestel mooi dun en laat de power users gewoon een powerbank meenemen...
Met dank aan @Scrtz voor de uitleg per DM hoe je een pick-up point kunt selecteren. Dichtstbijzijnde plek voor mij is Leer. Daar ben ik goed bekend; ik ging er voor corona regelmatig winkelen.Dennisweb schreef op maandag 13 september 2021 @ 19:38:
De AW7 bewaar ik maar even voor een later moment. Ik wil eerst weten of de oude bandjes passen en ook goed aansluiten. Als blijkt van niet of dat het er lelijk uiziet, blijf ik nog even bij mijn AW6. Dan komt de upgrade later wel. Voor de waardevastheid van de AW hoef je het niet te doen. Je bent binnen een jaar zo 50% verder.
Dus ja, sign me up voor een AW7. Als de bandjes niet passen, gebruik ik eerst het meegeleverde nieuwe bandje, verkoop ik mijn oude bandje en koop ik een nieuwe. Ik weet nu al dat de levertijden voor de AW7 huge worden. Dus dan liever wel bestellen dan spijt krijgen.
Ik riep bij de iPhone 7 heel stoer dat ik een jet black wilde. Die annuleerde ik twee dagen later. Daarna stond er een levertijd van 6-7 weken en ik heb veel moeite moeten doen om de iPhone nog eerder te krijgen.
De AirPods sloeg ik destijds over. Ik betaalde 30 euro meer om ze alsnog op release te krijgen.
Mijn wensenlijstje voor dit event:
Zwarte iPhone 13 Pro Max 256GB
Zwarte AW7, roestvrijstaal en saffierglas.
De AirPods hoef ik eerst niet. Ik heb twee lastige oren aan mijn hoofd en de AirPods 2 zijn er perfect voor. In de trein gebruikte ik ze elke dag. Maar als zzp’er werk ik thuis en in bed heb ik gewoon de speakers van de iPhone aan. Ik zie weinig noodzaak.
Hier sta ik dus anders in. Apple mag van mij gerust de iPhone een stukje dikker maken (in ruil voor het verbergen van het camera-eiland en/of het verlengen van de accuduur). Daarnaast vind ik een beetje gewicht meedragen ook fijner dan een té licht toestel. De iPhone X vond ik bijv. onprettig licht qua gewicht.PhilipsFan schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:38:
Ik begrijp werkelijk NIETS van mensen die jammeren over een betere accu of geen camera-eiland. Dat betekent dat je toestel dikker wordt. Er is NIKS storender dan een toestel dat dikker is dan de voorganger. Ik heb dat gehad met de iPad mini, van de 1 naar de 2 was misschien 0,2mm dikker, maar de 2 is altijd lomp blijven aanvoelen. Zo jammer.
En waarvoor nu precies? Langere accuduur? Kom op zeg, de iPhone gaat makkelijk een dag mee bij normaal gebruik. Langer is helemaal niet nodig. Mensen voor wie de accu niet zwaar genoeg is (omdat ze bv de hele dag Pokemon Go spelen) hebben altijd wel een powerbank bijdehand. Laat dat toestel mooi dun en laat de power users gewoon een powerbank meenemen...
Haha, ik dacht een andere tech gigant ofz.hk12nl schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:30:
[...]
Ja er schijnen nog steeds Corona maatregelen te zijn
Die Corona persconferenties heb ik er nog nooit een van gekeken, ik hoor de volgende dag wel wat we weer mogen (en daarna vanzelf niet meer).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lieT0giNnerZE8XVT2zGTwHZ.jpg?f=user_large)
Eens, heb ook liever iets dikker en zwaarder voor meer batterij. Vooral omdat ik de hele dag bel en ook vaker onderweg ben voor mijn werk en daarbij wireless Apple Carplay gebruik vreet echt stroom. Ik haal een hele dag nog wel maar dan kom ik ook echt thuis met 10% batterij meestal (iPhone 11 Pro).robcoenen schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:51:
[...]
Hier sta ik dus anders in. Apple mag van mij gerust de iPhone een stukje dikker maken (in ruil voor het verbergen van het camera-eiland en/of het verlengen van de accuduur). Daarnaast vind ik een beetje gewicht meedragen ook fijner dan een té licht toestel. De iPhone X vond ik bijv. onprettig licht qua gewicht.
De iPhone X was toch juist weer wat zwaarder door de glazen achterkant? De iPhones daarvoor met metalen achterkant vond ik juist te licht aanvoelen altijd.
True, alhoewel ik dat met Apple Conferenties ook wel vaker heb tegenwoordig, duurt het mij te lang en dan lees ik het wel terug later.Donstil schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:52:
[...]
Haha, ik dacht een andere tech gigant ofz.
Die Corona persconferenties heb ik er nog nooit een van gekeken, ik hoor de volgende dag wel wat we weer mogen (en daarna vanzelf niet meer).
[ Voor 20% gewijzigd door Scrtz op 14-09-2021 08:28 ]
Vanavond dan toch een nieuwe versie hier van i.p.v. later (bijv. via een persbericht)? De iPad Mini is overigens nog beschikbaar zoals gewoonlijk (deze mogelijk volgende maand pas aan de beurt?)
/f/image/g16z78jLwZSP8ut36GIBj5ym.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door robcoenen op 14-09-2021 09:00 ]
Niet alleen de Amerikaanse website en Apple Stores hoor. NL ookrobcoenen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:31:
De basis iPad is sinds vanochtend, op de Amerikaanse Apple website, niet meer beschikbaar voor pick-up. Bij geen enkele Amerikaanse Apple Store.
Vanavond dan toch een nieuwe versie hier van i.p.v. later?
[Afbeelding]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Je kan toch zelf wel bestellen?Toppe schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:36:
Beloofd een mooie dag te worden! Ik kan niet wachten op een nieuw exemplaar!
€250,- extra betalen is tegenwoordig toch niet meer nodig, denk zelfs niet met de chip tekorten
waarom wil je €250 bovenop de retailprijs betalen voor de 13 Pro Max?? Ben je zelf niet in de gelegenheid om vrijdag te pre orderen?Toppe schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:36:
Beloofd een mooie dag te worden! Ik kan niet wachten op een nieuw exemplaar!
en zo bijzonder gaat de 13 nou ook weer niet worden. Beetje een 12S idee, wat mij betreft...
de 14 daarentegen
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 14-09-2021 10:41 ]
In ieder geval 44mm en zonder sim, mogelijk wel de "sterkste" dus RVS.
We gaan het meemaken...
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Je hebt DM.Toppe schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:45:
@Famous @_Bailey_ omdat ik druk ben met een heleboel andere zaken. Ben daarom wel bereid om wat extra te betalen aan iemand die mij kan helpen
Ja ik ook wel wat meer tegenwoordig. iPhone Keynote en WWDC nog wel maar als ze andere producten gaan aankondigen dan geloof ik dat tegenwoordig ook wel.Scrtz schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:26:
[...
True, alhoewel ik dat met Apple Conferenties ook wel vaker heb tegenwoordig, duurt het mij te lang en dan lees ik het wel terug later.
Volgens mij is de RVS versie altijd cellular toch, of heb ik het mis?Vorkie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:43:
Hier ook in de run voor de AW7
We gaan het meemaken...
Nee dat klopt idd.Dennisweb schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:10:
[...]
Volgens mij is de RVS versie altijd cellular toch, of heb ik het mis?
Dan kan je beter voor de titanium versie gaan.Vorkie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:43:
Hier ook in de run voor de AW7
We gaan het meemaken...
De RVS case is best “zacht” namelijk.
Zachter dan de reguliere case? Titanium is wel een hele andere prijsklasse als ik het zo zie.Donstil schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:13:
[...]
Dan kan je beter voor de titanium versie gaan.
De RVS case is best “zacht” namelijk.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
De facto € 100 duurder dan de RVS. Als je al van plan bent om € 800 voor een RVS watch uit te geven dan kan die laatste € 100 er ook nog wel bij.ma9ma schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:49:
[...]
Zachter dan de reguliere case? Titanium is wel een hele andere prijsklasse als ik het zo zie.
Heb gisteren aardig wat werk verzet waardoor het nu wat rustiger is.. was niet heel slimdoebbalapoent11 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:48:
Hebben we er allemaal al een beetje zin in? Kan niet wachten, deze werkdag kan niet langer aanvoelen dan dit

Ah, my mistake. In mijn achterhoofd had ik het idee dat het prijsverschil tussen regulier en RVS kleiner was dan RVS en Titanium. Niet dus.rclahsen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:17:
[...]
De facto € 100 duurder dan de RVS. Als je al van plan bent om € 800 voor een RVS watch uit te geven dan kan die laatste € 100 er ook nog wel bij.
Hier helaas nog net geen kwartaalmaand, dus het is nu lekker rustig, calm before the storm zeggen we hier dan ook.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:50:
[...]
Heb gisteren aardig wat werk verzet waardoor het nu wat rustiger is.. was niet heel slim
Nope, 3 jaar terug een AW4 Space Black Steel uit Duitsland gehaald voor 760 euro ongeveer. Die gaat dus nog zeker nog een jaar mee. Ziet er nog top uit met link bracelet en is snel zat. Gebruik hem voornamelijk voor ontvangen van berichten, pasjes in Stocard, Apple Pay en de wachtrij app als ik in de Efteling benma9ma schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:51:
[...]
Ah, my mistake. In mijn achterhoofd had ik het idee dat het prijsverschil tussen regulier en RVS kleiner was dan RCS en Titanium. Niet dus.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Nou de normale heb ik nooit (lang) gehad dus dat weet ik niet. Maar heb al meerdere RVS’en gehad met een deukje na een botsing mat een trapleuning oid.ma9ma schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:49:
[...]
Zachter dan de reguliere case? Titanium is wel een hele andere prijsklasse als ik het zo zie.
Haha. Ik loop in Venetië, om 16:00 zeg ik dan “zullen we naar het appartement terug gaan. Kunnen we nog even zwemmen” 😏doebbalapoent11 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:48:
Hebben we er allemaal al een beetje zin in? Kan niet wachten, deze werkdag kan niet langer aanvoelen dan dit
Vanavond weer ouderwets pizza, bier en keynote kijken op kantoordoebbalapoent11 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:48:
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2021 13:47 ]
Op kantoor?UnitedJunk schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:40:
[...]
Vanavond weer ouderwets pizza, bier en keynote kijken op kantoor
Ga lekker thuis kijken
Thuis lekker op de tv, kat razend met zn speeltjes en baasje even kijken naar zijn nieuwe speeltje(s)UnitedJunk schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:40:
[...]
Mijn eigen kantoor voelt als thuis. Telt dat ook?
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Snap ik, alleen thuis hangt een iets mooiere TV om het te volgenUnitedJunk schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:00:
[...]
Mijn eigen kantoor voelt als thuis. Telt dat ook?
Maar beetje rust is ook fijn
Ik moet zeggen dat ik dat gevoel niet meer heb. Komt ook omdat mijn 12 prima voldoet, en alle specs van de 13 al wel bekend zijn net zoals voorgaande jaren.doebbalapoent11 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:48:
Maar ben wel benieuwd naar de Apple Watch, die zou best nog wel eens gekocht kunnen worden, als de bandjes compatible zijn.
Pas vrijdagdoebbalapoent11 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:16:
Waar ik dan wel weer een beetje bang voor ben is dat vriendin tijdens het meekijken de nieuwe iphones dan ook weer interessant vindt. Dat word me dan toch een dure avond
[ Voor 30% gewijzigd door RodeStabilo op 14-09-2021 14:28 ]
Wij upgraden elk jaar alle twee maar de Keynote kan haar echt gestolen worden. En dat vind ik wel prima ook eigenlijk.doebbalapoent11 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:16:
Waar ik dan wel weer een beetje bang voor ben is dat vriendin tijdens het meekijken de nieuwe iphones dan ook weer interessant vindt. Dat word me dan toch een dure avond
Zal weinig schelen denk ik.RodeStabilo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:27:
Ben meer benieuwd naar een prijsverlaging van de huidige modellen. Zo spannend is de 13-reeks ook niet t.o.v de 12. Of 11
Alleen de 2ehandsjes zakken wel wat.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
We gaan het zien. Dit zijn de prijzen bij release vorig jaar ter referentie alvast.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:39:
[...]
Zal weinig schelen denk ik.
Alleen de 2ehandsjes zakken wel wat.
`
:fill(white):strip_exif()/f/image/uz9eB4f4joDSdfGACcJeg3ZW.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door RodeStabilo op 14-09-2021 14:45 ]
Denk dat er genoeg 12 Pro's te koop komen, waaronder die van mijn.RodeStabilo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:45:
[...]
We gaan het zien. Dit zijn de prijzen bij release vorig jaar ter referentie alvast.
`
[Afbeelding]
Mijn zus & zwager hebben net nieuwe dus kan dit jaar wat meer vangen ervoor
Mjah koop bij voorkeur geen tweedehands spul in dat segment.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:50:
[...]
Denk dat er genoeg 12 Pro's te koop komen, waaronder die van mijn.
Mijn zus & zwager hebben net nieuwe dus kan dit jaar wat meer vangen ervoor
Het voordeligst dan is denk ik een nieuw model te kopen en daar dan een lange tijd mee te doen.
En tweede hands Apple spul vind ik al helemaal duur. Refurbished amper de moeite qua prijs en 'Gewoon' tweede hands koop je een gebruikte accu.
Als je een leuke deal vindt van iemand die er van af wil, kan het wel de moeite waard zijn, maar bij Apple producten is dat best schaars.
Klinkt als een Apple employee 🤪UnitedJunk schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:40:
[...]
Maar de keus hangt niet af van de keynote. Nou ja, misschien als de 13 Pro geen 120 Hz schermen krijgen, dan overweeg ik serieus om een 12 Pro te nemen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Misschien volgend jaar een nieuwe iPhone, maar misschien ook dat niet. Ik zie wel. Apple Watch en iPad vind ik leuke dingen, maar ik heb ze niet nodig. En in dat geval vind ik het te duur om iets te kopen waar ik eigenlijk geen goede reden voor heb.
Dit topic is gesloten.