2 jaar terug even een Xr in gebruik gehad, vond toen de 6,1” veel chiller dan de 6,7” van de OnePlus 7 Pro die ik toen daily had.
Ben toen van de OnePlus 7 Pro naar de 11 Pro Max gegaan en deze een jaar gebruikt. vond die eigenlijk te groot en ben toen de iPhone 12 serie uitkwam meteen naar de 12 Pro (in het goud!

) gegaan. Had hem toen gepre-ordered via de site van Apple en opgehaald in de Apple store in Den Haag (want dan had ik ‘m een paar dagen eerder.)
Geen spijt van gehad, nog steeds een prettig formaat die 6,1”. Had er sinds day one een glazen screen protector op zitten en het doorzichtige MagSafe hoesje van Apple. Helaas is het design van het hoesje niet heel slim gedaan, aan de onderkant is geen rand waardoor er nu dus 3 barsten aan de onderkant zitten :(… Ook is de batterijduur echt niet top, health is al 92% met zo’n 300 cycles erop zitten. Wellicht door het vele gebruik in de auto als navigatie…
Ga dit jaar ALLEEN als de Pro modellen 120Hz hebben meteen zodra de pre-orders opengaan de 13(/12S) Pro bestellen, hopelijk dit jaar in een mooie matzwarte kleur (vind die grijs van de 12 Pro niet echt zo geweldig)
De Pro Max staat mij ook wel aan, heb hem echter een halfuur gebruikt maar vond hem te groot en vooral veel te zwaar, echt niet prettig om als daily te hebben (alleen de accu is fijn om te hebben, die is dan wel weer veel beter)
We gaan het zien… Anders krijgt mijn 12 Pro een nieuw scherm
[
Voor 3% gewijzigd door
d22wth op 13-09-2021 01:45
]
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾