Introductie
Apple heeft zojuist een evenement (Keynote) aangekondigd voor dinsdag 14 september 19:00 (Nederlandse tijd) met de naam "California streaming". Het evenement wordt, net als voorgaande evenementen, digitaal georganiseerd en uitgezonden vanuit het Apple Park in Cupertino. Op de Apple website zijn alle details omtrent het evenement terug te vinden.De Keynote zal uitgezonden worden via de Apple website, hun YouTube kanaal en via de Apple TV app.
Vragen, tips, feedback of aanvullingen? Stuur mij een privébericht of tag mij in dit topic met @robcoenen ;-)
Verwachtingen
iPhone 13
Zoals ieder jaar kunnen we ook dit jaar, volgens de geruchten, in september weer nieuwe iPhone modellen verwachten. Net als vorig jaar zal de line-up vermoedelijk bestaan uit 4 modellen. In tegenstelling tot vorig jaar, wordt verwacht dat dit jaar alle modellen gereleased zullen worden in september.Het design zal vrijwel gelijk blijven aan dat van de iPhone 12 al zal wel de notch verkleind worden. De iPhone 13 Pro en Pro Max krijgen vermoedelijk flinke upgrades aan de camera's evenals ProMotion displays met support voor de 120Hz refresh rate.
- Vier formaten
- Vergelijkbaar met iPhone 12-reeks
- Kleinere inkeping
- 120Hz ProMotion-display
- Verbeteringen aan de camera
- A15-chip
- 5G
- Nieuwe 1TB opslag optie
- Grotere accu
- mmWave 5G in meer landen
Apple Watch Series 7
De Apple Watch Series 7 zal, naar verwachting, de grootste design-verandering te weeg brengen sinds de launch van de originele Apple Watch. eruchten wijzen erop dat de Apple Watch van dit jaar een ontwerp met platte randen krijgt en beschikbaar zal zijn in nieuwe formaten van 41 mm en 45 mm (in plaats van 40 mm en 44 mm).Mogelijk dat de Apple Watch Series 7 bij launch niet in grote aantallen beschikbaar zal zijn vanwege productievertragingen in samenhang met het nieuwe ontwerp.
- Nieuw design (vergelijkbaar met iPhone 12 en iPad Pro)
- 41mm en 45mm (i.p.v. 40mm en 44mm)
- Mogelijk nieuwe, groene, kleur
- S7-chip met double-sided technologie
- Grotere accu-capaciteit
- Nieuwe Watch Faces
AirPods 3
Mogelijk dat de Apple AirPods (het reguliere model) ook voorzien wordt van een update.- Design, vergelijkbaar met dat van de AirPods Pro (nieuwe case, kortere stam, verwisselbare oordopjes)
- Geen active noise cancellation
- Verbeterde accuduur
- Nieuwe wireless chip
- SiP welke ook gebruikt wordt in de AirPods Pro
Apple iPad Mini en reguliere iPad (mogelijk op een later moment)
iPad- Design, vergelijkbaar met dat van de iPad Air 3
- A13 Bionic Chip
- Nieuw design, vergelijkbaar met dat van de iPad Air 4 (2020)
- A15 chip
- USB-C
- Smart Connector
We’re California Streaming on September 14th. See you real soon. 🏞 #AppleEvent pic.twitter.com/OjOvJFXlHd
— Greg Joswiak (@gregjoz) 7 september 2021
Poll (op initiatief van @_Bailey_)
Poll: Ga jij upgraden naar de iPhone 13?• ja, iPhone 13 Mini
• ja, iPhone 13
• ja, iPhone 13 Pro
• ja, iPhone 13 Pro Max
• nee, ik hou mijn huidige iPhone
• nee, ik stap over op Android
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[Voor 17% gewijzigd door robcoenen op 13-09-2021 15:46]