Ik ga voor de 13 Pro Max en de nieuwe Watch. Vooral de Watch is iets waar ik naar uitkijk ivm nieuwe design. iPhone upgrade ik alleen vanwege 120hz ProMotion, anders hoef ik hem echt niet
hi!
hi!
Idem! Nu een 11 Pro Max die in principe nog voldoet maar 120hz refresh is wel fijn hoor. Daarnaast wordt de Watch 7 m’n 1ste.MysticX schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:20:
Ik ga voor de 13 Pro Max en de nieuwe Watch. Vooral de Watch is iets waar ik naar uitkijk ivm nieuwe design. iPhone upgrade ik alleen vanwege 120hz ProMotion, anders hoef ik hem echt niet
Geef de kinderen de iPad met de boodschap dat ze papa met rust moeten laten.carpebios schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:42:
Mijn vriendin is er vanavond niet (werken), ergo ik zit met 2 kinderen. Ik ga het toch proberen!
Dit had ik jaren geleden moeten weten/toepassenPrimusIP schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:19:
Ik ga niks kopen.
Misschien volgend jaar een nieuwe iPhone, maar misschien ook dat niet. Ik zie wel. Apple Watch en iPad vind ik leuke dingen, maar ik heb ze niet nodig. En in dat geval vind ik het te duur om iets te kopen waar ik eigenlijk geen goede reden voor heb.
©2004
Idd, iPhone keynote vind ik nog wel leuk altijd, vaak ook goede uitleg van kleine details/nieuwe features waarvan je verder niet snel wat hoort of terugleest.Donstil schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:59:
[...]
Ja ik ook wel wat meer tegenwoordig. iPhone Keynote en WWDC nog wel maar als ze andere producten gaan aankondigen dan geloof ik dat tegenwoordig ook wel.
©2004
Ik had mijn 4 via https://www.cyberport.de/Y451N schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:24:
Welke buitenlandse sites raden jullie aan om de Apple Watch 7 in SS variant te bestellen mocht deze niet verkrijgbaar zijn in NL?
Cyberport.de is altijd goed. Maar ik bestel ‘m gewoon in de Duitse Store en ga volgende week - als het lukt met bestellen - even op uitstapje naar Leer (Ostfriesland). Ik woon 35 minuten van de grens.Y451N schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:24:
Welke buitenlandse sites raden jullie aan om de Apple Watch 7 in SS variant te bestellen mocht deze niet verkrijgbaar zijn in NL?
Zou dit voor een telefoon ook totaal niet spannend vinden.Dennisdn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:37:
Ben nog wel erg benieuwd naar een eventueel Always-On display. Ik denk de enige echte reden om de Mini nu te vervangen. In juli was er even een hype dat alle geruchten daarop wezen, maar lees daar nu al weken niks meer over…
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nou, ik zou het ideaal vinden als de tijd continu in beeld is in kleine digitale cijfers wat vanaf de bank leesbaar is als ie op tafel ligt bijvoorbeeld.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:39:
[...]
Zou dit voor een telefoon ook totaal niet spannend vinden.
De tijd kan je overal al aflezen en voor notificaties hoef je het niet te doen, dan licht het scherm al op
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 14-09-2021 16:42 ]
Maar dan snijden ze zichzelf in de vingers omdat de AW minder verkooptDennisdn schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:41:
[...]
Nou, ik zou het ideaal vinden als de tijd continu in beeld is in kleine digitale cijfers wat vanaf de bank leesbaar is als ie op tafel ligt bijvoorbeeld.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Good morning from somewhere a little different this time. We’re California streaming in 3 hours! See you soon. 👀 #AppleEvent pic.twitter.com/C5V5hiel8F
— Tim Cook (@tim_cook) 14 september 2021
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wellicht interessant: https://www.nporadio1.nl/...uitenland-gekocht-producthk12nl schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:26:
Voor de mensen die voor het eerst een watch in het buitenland willen bestellen; vergeet niet dat je niet in aanmerking komt voor garantie in Nederland. Correct toch @Donstil ?
California streaming, komen de the mamma’s and the pappa’s een concert geven?Tourniquet schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:30:
[Twitter]
Als je deze tweet liked, zie je het Apple-logo
[Afbeelding]
Welke pizza is het geworden?UnitedJunk schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:40:
[...]
Vanavond weer ouderwets pizza, bier en keynote kijken op kantoor
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Rood?
Geen idee. Las ook iets over een koper/brons?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jaar met die blauwe gelopen. Want nieuwe kleur enz.
Ben benieuwd of dit ook zo’n mooie groene patina geeft zoals bronzen horloges.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:21:
Ligt aan de precieze uitvoering maar brons kan ik wel waarderen.
[ Voor 20% gewijzigd door TheKerremenke op 14-09-2021 18:25 . Reden: Plaatje bij praatje ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Je wilt een 12 Pro die overgaat naar een bronze kleur bij 13 maar pas bij 14 echt brons is?TheKerremenke schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:23:
[...]
Ben benieuwd of dit ook zo’n mooie groene patina geeft zoals bronzen horloges.(En wat de mensen daar weer van zouden vinden)
![]()
[Afbeelding]
#BronzeGate incomingTheKerremenke schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:23:
[...]
Ben benieuwd of dit ook zo’n mooie groene patina geeft zoals bronzen horloges.(En wat de mensen daar weer van zouden vinden)
![]()
[Afbeelding]
©2004
Yep. Als het goed is kun je daar zo dadelijk de stream openen en live kijken.schumi1986 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:35:
Als ik op de Apple TV naar de App Store ga dan zie ik uitgelicht Apple Event staan, daar op klikken en je kunt alle voorgaande events bekijken. Is dit de plek waar de stream straks live begint?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nee mijn 12 pro bevalt prima en blijft nog minimaal een jaar. Meestal upgrade ik om de drie jaar.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:28:
[...]
Je wilt een 12 Pro die overgaat naar een bronze kleur bij 13 maar pas bij 14 echt brons is?![]()
Gewoon direct Satin Bronze
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Zeg ik ook elk jaar tegen mezelf maar toch zit ik vrijdag weer klaarTheKerremenke schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:41:
[...]
Nee mijn 12 pro bevalt prima en blijft nog minimaal een jaar. Meestal upgrade ik om de drie jaar.
Waar moet je in de app zijn op je LG tv?crazylegs schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:41:
Voorheen was het altijd zo dat je op de dag van de keynote een update kreeg op je atv, anders kwam het nieuwe event niet in beeld. Zelf kijk ik ‘m via de atv op mn LG tv, daar werkt het weer anders.
Ik niet, van de 5 via de 6s en de X naar de 12Pro. Dus echt niet elk jaar hier.Famous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:42:
[...]
Zeg ik ook elk jaar tegen mezelf maar toch zit ik vrijdag weer klaar
Durf ik zo niet 123 te zeggen, ik moet icm het werk het event later terug kijken.. Volgens mij stond het er de vorige keer direct in bij opstarten vd appxGROOVER schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:42:
[...]
Waar moet je in de app zijn op je LG tv?
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Van de 6s naar de X gegaan hier. De X werkt nog prima, alleen de batterij laat me in de steek. Kijken of de 13 Pro me genoeg aanspreekt om een nieuwe telefoon aan te schaffen dit jaar.TheKerremenke schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:43:
[...]
Ik niet, van de 5 via de 6s en de X naar de 12Pro. Dus echt niet elk jaar hier.
Hahaha, echt respect voor mensen die dat zolang volhouden. Jantje Ongeduld hier koopt gewoon elk jaar een nieuwe.Dirk0s schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:44:
Ik ga voor de 13Pro, kom van de X af die nu 4 jaar oud is
Op de Apple TV is dat al even niet meer.crazylegs schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:41:
Voorheen was het altijd zo dat je op de dag van de keynote een update kreeg op je atv, anders kwam het nieuwe event niet in beeld. Zelf kijk ik ‘m via de atv op mn LG tv, daar werkt het weer anders.
Apple tv app, dan “kijk nu” en naar onderen.xGROOVER schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:42:
[...]
Waar moet je in de app zijn op je LG tv?
Begint wel eens tijd te worden.cctl01 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:46:
Eens kijken of de 13 of 13pro hier de 6s plus gaat vervangen.
Soort van Zelda melodietjeDonstil schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:45:
Stream is live nu.
Hier idem, iPhone X en AW3 zijn zo langzamerhand wel aan vervanging toe, ben benieuwd!Dirk0s schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:44:
Ik ga voor de 13Pro, kom van de X af die nu 4 jaar oud is
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ergste bij mij is nog, dat de X nog steeds prima werkt bij mij. Zelfs de batterij gaat nog prima mee.DutchCrownNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:48:
[...]
Hier idem, iPhone X en AW3 zijn zo langzamerhand wel aan vervanging toe, ben benieuwd!
Bij mij gaat de telefoon gewoon aan de oplader als ik ga slapen, dacht dat de batterijen daar tegenwoordig wel aardig tegen konden?Dirk0s schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:50:
[...]
Ergste bij mij is nog, dat de X nog steeds prima werkt bij mij. Zelfs de batterij gaat nog prima mee.
Weet niet hoe jullie doen opladen maar sinds de X doe ik hem nooit meer in de nacht opladen, ligt nu aan de lader tot uur of 22:00 en dan morgen weer hetzelfde.
Batterij kan nog makkelijk met mijn gebruik een dag mee
Als je de Apple AR bril gebruikt dan zie extra informatielasharor schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:51:
Is er iets speciaals aan de stream? Spatial audio ofzo?
Ik heb hem eigenlijk nog nooit ‘s nachts opgeladen, maar een hele dag gaat ie hier niet meer mee. Gebruik hem wel vrij regelmatig dat dan weer welDirk0s schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:50:
[...]
Ergste bij mij is nog, dat de X nog steeds prima werkt bij mij. Zelfs de batterij gaat nog prima mee.
Weet niet hoe jullie doen opladen maar sinds de X doe ik hem nooit meer in de nacht opladen, ligt nu aan de lader tot uur of 22:00 en dan morgen weer hetzelfde.
Batterij kan nog makkelijk met mijn gebruik een dag mee
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Haha ja hier ook. Wel eens geprobeerd hoor (4 naar 4s bijvoorbeeld). Alleen na een paar weken trek ik de beurs dan toch weer. Kan ik het net zo goed aan het begin doen.Dennisweb schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:45:
[...]
Hahaha, echt respect voor mensen die dat zolang volhouden. Jantje Ongeduld hier koopt gewoon elk jaar een nieuwe.
Ik gebruik hem niet heel veel onder werktijd, batterij conditie is nog 82%DutchCrownNL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:52:
[...]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit ‘s nachts opgeladen, maar een hele dag gaat ie hier niet meer mee. Gebruik hem wel vrij regelmatig dat dan weer wel
Zal hem even uit de kast pakkendcell schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:52:
[...]
Als je de Apple AR bril gebruikt dan zie extra informatie
En je kunt ook doorkijken als je moet poepen. #handig.Toppe schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:54:
Keynote op 317cm
[Afbeelding]
Let niet op het huis, zitten tijdelijk in een vakantie huisje ivm nieuwbouw
Toch niet zo moeilijk?lasharor schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:54:
[...]
Zal hem even uit de kast pakken![]()
Anyways, moet wel keuzes maken vanavond. Gaan we champions league kijken, deze keynote of de persconferentie
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Zeker niet de persconferentie, corona geneuzellasharor schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:54:
[...]
Zal hem even uit de kast pakken![]()
Anyways, moet wel keuzes maken vanavond. Gaan we champions league kijken, deze keynote of de persconferentie
Hier 2x event aan, eentje met een delay, zo mis ik niets!dglavimans schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:56:
[...]
Zeker niet de persconferentie, corona geneuzelnieuw speelgoed en voetbal it is!
Nee hier ook nog nietDennisweb schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:56:
Heeft Apple de stream op YouTube nu nog niet live?
©2004
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Raar. Vrij laat. Ik heb even niet de beschikking over de Apple TV. Die staat beneden en opa praat graag overal doorheen als ik wat leuks aan het kijken ben...
Weet niet, vorig jaar had ik het idee dat er toch een paar keynotes waren met nogal weinig informatie.
Hij doet het!Dennisweb schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:57:
[...]
Raar. Vrij laat. Ik heb even niet de beschikking over de Apple TV. Die staat beneden en opa praat graag overal doorheen als ik wat leuks aan het kijken ben...
©2004
Tim is niet zo spannend, the best ever.lasharor schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:57:
[...]
Weet niet, vorig jaar had ik het idee dat er toch een paar keynotes waren met nogal weinig informatie.
Ga dit jaar denk ik toch niks kopen, tenzij mijn iPhone 12 en AW6 opeens totaal niet meer relevant zijn door wat Tim over een paar minuten aankondigd.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Jup. Had 11 Pro in groen. 12 Pro blauw.Donstil schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:18:
[...]
Jaar met die blauwe gelopen. Want nieuwe kleur enz.
Ik ga weer lekker vertrouwd terug naar zilver, dat glimmende blijft toch wel het fraaist naar mijn mening.
Al ben ik wel, lekker tegenstrijdig op dit, benieuwd naar dat koper.
Oranje of brons ja. Wel duidelijk nu.hk12nl schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:01:
Zandkleurige iPhone
It's funny. But not ha-ha funny.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ronde randjes zag ik. Volgens mij niet dus.
Uiteraard, en iPhone 13 Pro in z’n zak.
ik ben eens dichter bij de tv gaan staan en het lijkt wel dat het een nieuwe is. Of ben ik zo enthousiast dat ik het me verbeeld?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq