Zoals zo vele zeggen is een bosh rush en sommigen zeggen dat er ps5 concerns zijn. Ga deze game wel spelen als hij in sales staat denk ik. Of nog wat wachten tot mensen op ps5 spelen en wat gameplay zie
Ik wacht de PS5 reviews af. Had wel hogere scores voor pc verwacht
Ik had ook hoger verwacht.Als de PS5 versie ruk is dan ga ik gewoon lekker verder waarmee ik bezig was.Steven030 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:44:
Ik wacht de PS5 reviews af. Had wel hogere scores voor pc verwacht
Trouwens heel verdacht dat er geen ps5 reviews zijn of ik ben serieus blind....
Nee ik vind dat ook waardeloos.Wolverine9000 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:16:
Dat gamers verkeerd gaan denken over de PS5 versie is hun eigen schuld.Mocht de PS5 versie wel top zijn dan nog hebben ze het in mijn ogen nu niet goed aangepakt.
Dat er geen console reviews zijn zegt natuurlijk al genoeg, gewoon Cyberpunk praktijken dit. Kan niet anders dat er grote problemen zijn daar, anders is er 0 reden om alleen pc keys te geven.
Hou de PS5 versie wel in de gaten maar ben er zeer bang voor.
Afwachten of verkeerde marketing of serieuze problemen. Gaan het dinsdag weten....Daan0s schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:53:
Dat er geen console reviews zijn zegt natuurlijk al genoeg, gewoon Cyberpunk praktijken dit. Kan niet anders dat er grote problemen zijn daar, anders is er 0 reden om alleen pc keys te geven.
Kan idd zijn dat ze onervaren zijn in deze marketing.Voor zo'n Chinese studio als deze is alles ook wel nieuw denk.Wolverine9000 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:35:
[...]
Afwachten of verkeerde marketing of serieuze problemen. Gaan het dinsdag weten....
Echt sommige reviews... gaan ze hem lager scoren vanwege "lacking of divercity and inclusion" Hahaha niet normaal wat een prutser redacteurs bij sommige bedrijven.G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:03:Reviews Black Myth: Wukong
Critic Reviews:Review Aggregator:
Hoe kan je now lacking DEI hebben in een game over een fcking aap

Waar is de game te pre orderen voor de fysieke versie van de PS5? Ik kan deze nergens vinden!
Heb ergens gelezen dat als er een fysieke uitgave is dat deze dan een code heeft en dus geen disc.Voor de PS5 gamer is deze studio heel vriendelijk.Saidinho84 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 21:21:
Waar is de game te pre orderen voor de fysieke versie van de PS5? Ik kan deze nergens vinden!
Dit schijnen PS5 beelden te zijn van een Chinees platform: https://youtu.be/gaFXoPiS-ck?feature=shared
Ziet er goed uit met 60fps.
Ziet er goed uit met 60fps.
[ Voor 25% gewijzigd door D. Ninjai op 17-08-2024 06:15 ]
Volgens mij ging het over het devteam ofzo. Nog steeds in en in triest.Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:08:
[...]
Echt sommige reviews... gaan ze hem lager scoren vanwege "lacking of divercity and inclusion" Hahaha niet normaal wat een prutser redacteurs bij sommige bedrijven.
Hoe kan je now lacking DEI hebben in een game over een fcking aap![]()
Ik voel een CP2077tje aankomenWolverine9000 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:16:
Alles na chapter 2 mochten ze zelfs voor de PC niet laten zien. Die "journalist" van IGN meld al daf het vol met bugs zit (taal die ineens omslaat, hard crashes, floor clipping)
Gelukkig geen pre order gedaan. Had er wel zin in. Mss later dan.jellybrah schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 07:44:
[...]
Ik voel een CP2077tje aankomen
Alles na chapter 2 mochten ze zelfs voor de PC niet laten zien. Die "journalist" van IGN meld al daf het vol met bugs zit (taal die ineens omslaat, hard crashes, floor clipping)
Wacht liever op user reviews.G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:03:Reviews Black Myth: Wukong
Critic Reviews:Review Aggregator:En de cijfers zonder links:
- Gamespot 8.10/10.0
- The Gamer 3.0/5.0
- IGN 8.0/10.0
- Noisy Pixel 8.0/10.0
- GamingBolt
- PCGamer - 87/100
- PCGamesN -8.0/10.0
- RPGSite - 7/10
- IGN China 10/10
- God is a Geek 10/10
- GamersRD 10/10
- Gamersky 10/10
- GamingBolt 10/10
- Polygon "Astounding triumph"
- CGMagazine 9.5/10
- Voxel 9.3/10
- Areajugones 9.3/10
- COGconnected 9.3/10
- Hardcore Gamer 9/10
- Malditos Nerds 9/10
- Twinfinite 9/10
- IGN Brasil 8.5/10
- Wccftech 8.5/10
- Everyeye 8.5/10
- IGN 8/10
Ja, dan moet je nog even geduld hebben maar die gaan er zeker wel komen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lees wel dit op gamerant.
If you don't like Soulslikes and the stiff challenge associated with them, you will not like Black Myth: Wukong.
Lack of a map and objective markers makes later stages needlessly tedious
Ga nu toch twijfels hebben.
If you don't like Soulslikes and the stiff challenge associated with them, you will not like Black Myth: Wukong.
[ Voor 18% gewijzigd door jaaoie17 op 17-08-2024 17:01 ]
Als het op PS5 technisch goed draait dan ben ik zeker aan boord.Net als bij veel andere games gaan ook hier de minpunten voor een deel weg gepatcht worden de komende maanden.
In mijn geval: De core gameplay spreekt mij aan.
In mijn geval: De core gameplay spreekt mij aan.
Dat is juist waarom ik hem wel wil spelenjaaoie17 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:57:
Lees wel dit op gamerant.
Kijk Jedi Survivor en Darksiders 3 bv. Was ook een beetje soulike. Daar kon ik mee leven. Maar had ook wel constant een marker gehad.Ricmaniac schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 23:13:
[...]
Dat is juist waarom ik hem wel wil spelenomdat het een mildere soulslike is
104 gb download size. Weet wel ni of het voor pc of ps5 is....
PS5 is inderdaad 104GB. Dat is 2x zoveel als Elden Ring zonder DLC. Maar wat dat kan betekenen? Geen ideeWolverine9000 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:02:
104 gb download size. Weet wel ni of het voor pc of ps5 is....
Maakt mij nie uit. Toch geen pre order. Wou het gewoon effe meedelen. Ga star wars outlaws spelen tussen door de b06 beta...D. Ninjai schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:20:
[...]
PS5 is inderdaad 104GB. Dat is 2x zoveel als Elden Ring zonder DLC. Maar wat dat kan betekenen? Geen idee
Geen disc bij de fysieke versie btw. Download code in de doos
De fysieke versie lijkt überhaupt nergens te koop?James Pond schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:17:
Geen disc bij de fysieke versie btw. Download code in de doos
Nee die is er nog niet. Bij de CE (uitverkocht) zit er wel een steelcase bij maar dan krijg je alsnog een downloadcode.Steven030 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:39:
[...]
De fysieke versie lijkt überhaupt nergens te koop?
Ik heb de game inmiddels gekocht en geïnstalleerd. Kan ik er meteen mee aan de slag, heb er wel vertrouwen in. Toen de game 4 jaar geleden werd aangekondigd dacht ik dat deze game nooit zou uitkomen, te mooi om waar te zijn van zo’n onbekende studio. Maar nu is het bijna zover en kan ik niet meer wachten, wat de staat ervan ook is
Op ps5. Ben benieuwd. Laat je iets weten hoe ie speelt op dinsdag....D. Ninjai schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:40:
[...]
Nee die is er nog niet. Bij de CE (uitverkocht) zit er wel een steelcase bij maar dan krijg je alsnog een downloadcode.
Ik heb de game inmiddels gekocht en geïnstalleerd. Kan ik er meteen mee aan de slag, heb er wel vertrouwen in. Toen de game 4 jaar geleden werd aangekondigd dacht ik dat deze game nooit zou uitkomen, te mooi om waar te zijn van zo’n onbekende studio. Maar nu is het bijna zover en kan ik niet meer wachten, wat de staat ervan ook is
Wilde PS5 gameplay posten, maar zie dat hij al gepost was, excuus
[ Voor 81% gewijzigd door Steven030 op 18-08-2024 15:46 ]
Eerst zien en dan geloven. Zullen het dinsdag weten...Steven030 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:45:
PS5 gameplay volgens IGN China: YouTube: 《黑神話:悟空》PS5版實機演示視頻 Black Myth: Wukong PS5 Boss Gameplay
We zijn wel ver heen als een we met elkaar in de wereld dit als minpunt gaan neerzetten bij een review..
:strip_exif()/f/image/0iVveXmjasrFjL0Wwlk6UCCi.jpg?f=fotoalbum_large)
De geloofwaardigheid gaat hiermee direct de deur uit bij Screenrant!

:strip_exif()/f/image/0iVveXmjasrFjL0Wwlk6UCCi.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op de PS5 inderdaad, ik zal het inderdaad hier laten weten.Wolverine9000 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:44:
[...]
Op ps5. Ben benieuwd. Laat je iets weten hoe ie speelt op dinsdag....
Super thx..D. Ninjai schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:51:
[...]
Op de PS5 inderdaad, ik zal het inderdaad hier laten weten.
Dat was dus die persoon die ik hierboven posteG_Dragon schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:48:
We zijn wel ver heen als een we met elkaar in de wereld dit als minpunt gaan neerzetten bij een review..![]()
![]()
[Afbeelding]
DF heeft weer interessant werk gedaan.
En misschien hebben ze wel een day1 patch klaar liggen.Voor nu kan het nog alle kanten uit.
En misschien hebben ze wel een day1 patch klaar liggen.Voor nu kan het nog alle kanten uit.
Om die conclusie te trekken is het nog iets te vroeg.Ik wil morgen eerst wel eens wat PS5 gebruikers horen over deze game.Timothy3000 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:23:
Heeeele easy skip deze.
Dat mensen nu negatief denken over de game dat is wel de schuld van de studio zelf.Al maanden staat deze game positief op de radar van gamers.
Voor het zelfde geld valt het mee . Maar ga deze toch later spelen. Alles op bog beta en star wars outlaws...jori040 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:30:
[...]
Om die conclusie te trekken is het nog iets te vroeg.Ik wil morgen eerst wel eens wat PS5 gebruikers horen over deze game.
Dat mensen nu negatief denken over de game dat is wel de schuld van de studio zelf.Al maanden staat deze game positief op de radar van gamers.
Star Wars outlaws: ook hier zijn alle previews gebaseerd op de PC versie.Ubisoft heeft zelf nog geen console specs vrij gegeven.Wolverine9000 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:47:
[...]
Voor het zelfde geld valt het mee . Maar ga deze toch later spelen. Alles op bog beta en star wars outlaws...
Hoe deze studio en uitgever Ubisoft het nu doen is tergend.En wel verwachten ze dat mensen een pre-order doen
Digital only, xbox versie vrij geruisloos zonder releasedate, geen PS5 reviews. Geen idee waarom ik die game nu nog zou willen kopen. Niet full price iig.
Ik ook ergens in sales kopen denk ik....Timothy3000 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:04:
Digital only, xbox versie vrij geruisloos zonder releasedate, geen PS5 reviews. Geen idee waarom ik die game nu nog zou willen kopen. Niet full price iig.
Ik zit nog in mijn geboorteverlof en als ik snachts eruit moet kan ik gelijk de game om 04:00 proberen. Dan kunnen jullie tijdens het ontbijt mooi mijn verslag lezen hoe het speelt op de PS5 
Persoonlijk denk dat ik weggeblazen ga worden van de pracht en praal maar zal eerlijk toegeven als mijn gok om het spel te pre orderen toch verkeerd uitpakt
Edit:
/f/image/YBtvAt0EXWK48XsoH04SN6by.png?f=fotoalbum_large)
Inmiddels een uurtje gespeeld. Nog geen bugs tegengekomen. Gekozen voor Performance-mode (60fps) want Quality is 30fps en Balanced ziet er ook niet vloeiend genoeg uit. Motion blur heb ik ook lager gezet.
Desondanks ziet het er prachtig uit en de combat is heerlijk soepel. Ik heb geen ervaring met soulslike, maar wel met God of War en misschien is dit een mix van de twee; Wukonglike
Qua skilltree nog overweldigend maar dat komt vanzelf wel. Wel irritant dat je geen map hebt want de gebieden voelen redelijk groot aan met vele aftakkingen.
Opening was prachtig, deed mij denken aan de oude God of Wars en Final Fantasy.
Inmiddels kom ik even niet langs een eindbaas dus ik duik mijn bed weer in. Het is best wel pittig en je moet goed op je stamina letten. Je kan niet ontwijken en agressief tegelijk zijn. Toch veel meer soulslike dan GoW.
Persoonlijk denk dat ik weggeblazen ga worden van de pracht en praal maar zal eerlijk toegeven als mijn gok om het spel te pre orderen toch verkeerd uitpakt
Edit:
/f/image/YBtvAt0EXWK48XsoH04SN6by.png?f=fotoalbum_large)
Inmiddels een uurtje gespeeld. Nog geen bugs tegengekomen. Gekozen voor Performance-mode (60fps) want Quality is 30fps en Balanced ziet er ook niet vloeiend genoeg uit. Motion blur heb ik ook lager gezet.
Desondanks ziet het er prachtig uit en de combat is heerlijk soepel. Ik heb geen ervaring met soulslike, maar wel met God of War en misschien is dit een mix van de twee; Wukonglike
Qua skilltree nog overweldigend maar dat komt vanzelf wel. Wel irritant dat je geen map hebt want de gebieden voelen redelijk groot aan met vele aftakkingen.
Inmiddels kom ik even niet langs een eindbaas dus ik duik mijn bed weer in. Het is best wel pittig en je moet goed op je stamina letten. Je kan niet ontwijken en agressief tegelijk zijn. Toch veel meer soulslike dan GoW.
[ Voor 66% gewijzigd door D. Ninjai op 20-08-2024 05:48 ]
Dat klinkt al een heel stuk beter dan de gemiddelde review die we voorbij zagen komen, blij dat je dit even deelt want dit maakt veel goedD. Ninjai schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:01:
Ik zit nog in mijn geboorteverlof en als ik snachts eruit moet kan ik gelijk de game om 04:00 proberen. Dan kunnen jullie tijdens het ontbijt mooi mijn verslag lezen hoe het speelt op de PS5
Edit:
[Afbeelding]
Desondanks ziet het er prachtig uit en de combat is heerlijk soepel. Ik heb geen ervaring met soulslike, maar wel met God of War en misschien is dit een mix van de twee; Wukonglike![]()
Van wat ik nu op het web mee krijg is de PS5 versie geen ramp scenario geworden.Na m'n bak koffie neem ik me besluit.
Op Budgetgaming heeft een user het wel over veel framedrops, LOD issues en popin. Zegt wel dat het prima speelbaar is maar klinkt niet ideaal.
Om een beter beeld te krijgen wacht ik ff op een nieuwe Digital Foundry video.
Blij te horen dat het heen cyberpunk drama is geworden. Enjoy the game. Doe deze later wel eens....D. Ninjai schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:01:
Edit:
[Afbeelding]
Desondanks ziet het er prachtig uit en de combat is heerlijk soepel. Ik heb geen ervaring met soulslike, maar wel met God of War en misschien is dit een mix van de twee; Wukonglike![]()
Ik weet niet of het echt voor mij is. God of War hou ik wel van. En heb ook een hekel als je geen cursor hebt waar je heen moet. Hadden ze toch gewoon in de opties kunnen zetten.D. Ninjai schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:01:
Edit:
[Afbeelding]
Las ook ergens als je van Jedi Surivor en God of War houd. Vind je dit ook leuk. Nu zit ik steeds van welles nietes.
[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 20-08-2024 10:54 ]
Het is een lineair spel dus heb je dat echt nodig? Dat het spel je verteld waar je heen moet?jaaoie17 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:50:
[...]
Ik weet niet of het echt voor mij is. God of War hou ik wel van. En heb ook een hekel als je geen cursor hebt waar je heen moet. Hadden ze toch gewoon in de opties kunnen zetten.
Je kan ook zelf een beetje rondkijken he
Deze?jori040 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:31:
Om een beter beeld te krijgen wacht ik ff op een nieuwe Digital Foundry video.
Natuurlijk is dit geen Digital Foundry, maar het is iets
Hoop ook dat zij snel met een PS5 analyse video komen
[ Voor 16% gewijzigd door Stantana op 20-08-2024 10:58 ]
Ja het is niet continu 60fps maar ervaar het niet als storend. Wel ogen de graphics wat wazig, niet crisp zeg maar. Als je naar een waterval kijkt dan stroomt het niet mooi naar beneden.Timothy3000 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:09:
Op Budgetgaming heeft een user het wel over veel framedrops, LOD issues en popin. Zegt wel dat het prima speelbaar is maar klinkt niet ideaal.
Ik ben nu wat verder maar ik vind het al moeilijker dan God of War en Jedi Survivor. Als je die games leuk vond en niet uitdagender hoeft dan zou ik het skippen. Dit zit al tegen mijn grenzen aan maar omdat ik de volle pond heb betaald moet en zal ik dit uitspelenjaaoie17 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:50:
[...]
Ik weet niet of het echt voor mij is. God of War hou ik wel van. En heb ook een hekel als je geen cursor hebt waar je heen moet. Hadden ze toch gewoon in de opties kunnen zetten.
Las ook ergens als je van Jedi Surivor en God of War houd. Vind je dit ook leuk. Nu zit ik steeds van welles nietes.
[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 20-08-2024 11:12 ]
Ik wach op de PS5 versie.DF heeft die versie net als veel andere sites tot vandaag niet kunnen doen.
@D. Ninjai
Is die 60fps mode in 1080p of 1440p ?
Is die 60fps mode in 1080p of 1440p ?
Dit kan ik zo snel vinden:jori040 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:14:
[...]
Ik wach op de PS5 versie.DF heeft die versie net als veel andere sites tot vandaag niet kunnen doen.
''60FPS at 1440p and 30FPS at 4K resolutions. This means that, especially on consoles, the game will feature both fidelity and performance modes.''
Vond het niet echt moeilijk om god of war en jedi survivor uit te spelen op het middelste nivo. Maar ja voor mij hoeft een game ook niet perse moeilijk te zijn. Dus als het ietsjes moeilijk is dan dat, vind ik het niet zo erg.D. Ninjai schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:06:
Ik ben nu wat verder maar ik vind het al moeilijker dan God of War en Jedi Survivor. Als je die games leuk vond en niet uitdagender hoeft dan zou ik het skippen. Dit zit al tegen mijn grenzen aan maar omdat ik de volle pond heb betaald moet en zal ik dit uitspelen
Elden ring vond ik ook moeilijk en sekiro ook....jaaoie17 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:20:
[...]
Vond het niet echt moeilijk om god of war en jedi survivor uit te spelen op het middelste nivo. Maar ja voor mij hoeft een game ook niet perse moeilijk te zijn. Dus als het ietsjes moeilijk is dan dat, vind ik het niet zo erg.
Ah toch 1440p.De beelden op Youtube deden mij namelijk vermoeden dat het 1080p was.G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:20:
[...]
Dit kan ik zo snel vinden:
''60FPS at 1440p and 30FPS at 4K resolutions. This means that, especially on consoles, the game will feature both fidelity and performance modes.''
Thnx
Ga jij vandaag voor deze game of wacht je nog ?
Ik wacht denk ik op de Xbox versie!jori040 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:26:
[...]
Ah toch 1440p.De beelden op Youtube deden mij namelijk vermoeden dat het 1080p was.
Thnx![]()
Ga jij vandaag voor deze game of wacht je nog ?
Komt de aankomende maanden genoeg uit
Te beginnen met komende dinsdag star wars outlaws en volgende week vrijdag de bo6 beta.G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:29:
[...]
Ik wacht denk ik op de Xbox versie!![]()
Dat is ook zo.En tegen die tijd is de console versie met al die patches van tegenwoordig nog beter.G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:29:
[...]
Ik wacht denk ik op de Xbox versie!![]()
Klopt en in Oktober Dragon Ball Sparking! Zero en de maand daarop Assassin's Creed: Shadows.Wolverine9000 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:31:
[...]
Te beginnen met komende dinsdag star wars outlaws en volgende week vrijdag de bo6 beta.
Precies! Er komt eerst teveel uit en vanaf eind februari als alles is gespeeld heb ik zelf geen tijd meer om te gamen voor een tijd vanwege de kleine dus even niks meer kopenjori040 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:32:
[...]
Dat is ook zo.En tegen die tijd is de console versie met al die patches van tegenwoordig nog beter.
Als PS5 eigenaar ga ik dit topic maar eens volgen naar jullie bevindingen. Kijk voor nu maar even de kat uit de boom.
PSN : Geraedus
Ook wel benieuwd naar deze game maar met Midnight Suns, Infinite Wealth, Sekiro en Final Fantasy 7 Remix op mijn backlog is het beter om te wachten met de aanschaf.
Dan is de game vast en zeker al in prijs verlaagd. Maar ik blijf het topic in de gaten houden, nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Dan is de game vast en zeker al in prijs verlaagd. Maar ik blijf het topic in de gaten houden, nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Toch ook zojuist aangeschaft!
Had nog wat PSN korting codes liggen, hierdoor kwam de game uit op 58€
Had nog wat PSN korting codes liggen, hierdoor kwam de game uit op 58€

Ik ga er vanavond eens goed voor zitten.... Ben heel erg benieuwd. Rolluik dicht, GSM op stil.. Mij nie bellen.
Het is een UE5 game die echt alle registers van die engine open kan trekken. Op de PS5 performance mode zal dat zeker niet het geval zijn. Maar het blijft UE5, wat echt voor geen meter draait op de current gen. Als je aangeeft dat de graphics wazig zijn, dan zal het max een resolutie van 1080p nastreven, die hoogstwaarschijnlijk vanaf 540p wordt geupscaled. Zo is dat namelijk met meer UE5 games.D. Ninjai schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:06:
[...]
Ja het is niet continu 60fps maar ervaar het niet als storend. Wel ogen de graphics wat wazig, niet crisp zeg maar. Als je naar een waterval kijkt dan stroomt het niet mooi naar beneden.
Edit: dit vind ik op de site van Eurogamer van twee dagen terug. Komt vanuit DF Direct.
Let's talk about the footage itself, hailing from PlayStation China (though we picked it up from the developer's feed, which linked to IGN China instead). First of all, there are clear issues with the quality of the footage. The appearance of developer IP addresses in the top-right may suggest that the PS5's system level video recording system was used, which was then re-processed by YouTube's systems, creating a very muddy picture, heavy on compression artefacts. Even so, we can see that the game is targeting 60fps, albeit with some heavy hits to frame-rate when screen-filling effects present on-screen. Black Myth: Wukong as presented here doesn't have any screen-tearing.
Beyond that, it is difficult to tell you much more about the game when we have no context on how the clip was captured and what settings (assuming the console version has settings) it was using. To be honest, the murkiness of the footage has left me with more questions than answers - especially after carrying out performance analysis on the clip. It's not easy to gauge frame-rate from lossy video, but we've done it in the past with streaming services and the technique is pretty straightforward and boils down to manually scrolling through the clip frame by frame and marking up duplicates. In the process, we got to see how the game looks from one frame to the next and there's some evidence here to suggest that AMD FSR 3 frame generation is being used in this footage.
Ze kunnen er niet veel van maken doordat er te veel compressie is. Gaat mogelijk om PS5 footage. Lijkt 60fps target te hebben, met framedrops. Lijkt FSR3 Frame Generation gebruikt te worden.
[ Voor 55% gewijzigd door Hulleman op 20-08-2024 15:41 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
wanneer komt dit spel uit? ik zie 20 aug in de psn store maar ik kan alleen op pre-orderen klikken?
[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 20-08-2024 15:39 ]
Digital only. Ik kan de game nu kopen in de PS store. Staat bij 'uitgebracht 20-08-2024'. Game is dus gewoon gereleased.Farabi schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:34:
wanneer komt dit spel uit? ik zie 20 aug in de psn store maar ik kan alleen op pre-orderen klikken?
en nergens fysiek te verkrijgen?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
er zijn leveringsproblemen met de schijf lees ik net. het komt er wel aan.Hulleman schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:40:
[...]
Digital only. Ik kan de game nu kopen in de PS store. Staat bij 'uitgebracht 20-08-2024'. Game is dus gewoon gereleased.
Volgens mij wordt het spel geleverd in een doosje zonder disc hoor. Download code in de doos.Farabi schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:41:
[...]
er zijn leveringsproblemen met de schijf lees ik net. het komt er wel aan.
Ik lees overal dat de fysieke release geen schijf bevat, alleen een downloadcode. Hier een link naar IGNFarabi schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:41:
[...]
er zijn leveringsproblemen met de schijf lees ik net. het komt er wel aan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/E0ZWocLQEnLeLbo6Cff2y7bU.png?f=user_large)
Ik denk dat de game op PC goed ontvangen wordt als ik het zo zie, lijkt mij sterk dat dit allemaal bots zijn;)))))
ut=life
Alle man.. dat kan toch niet zomaar?Hulleman schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:42:
[...]
Ik lees overal dat de fysieke release geen schijf bevat, alleen een downloadcode. Hier een link naar IGN
Of ben ik 'oldscool'?
ik lees hier dat ze een disc gaan proberen uit te brengen.
https://www.reddit.com/r/..._disc_copy_of_black_myth/
https://www.reddit.com/r/..._disc_copy_of_black_myth/
Heb Rayman Legends een keer voor de Switch gekocht en toen ik thuis kwam zeg ik dat er een code in het doosje zat.Bij een grote uitgever als Ubisoft verwacht je dat niet.Derbiss schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:43:
[...]
Alle man.. dat kan toch niet zomaar?Ofwel lever je de disc ofwel niet e.
Of ben ik 'oldscool'?
Bij deze game zit er geen grote uitgever achter.Dat is ook heel goed te zien in hun marketing.Waarom ze de PS5 versie zo achte hebben geouden tot release is mij een raadsel.
Als ik zo her en der lees dan is de PS5 versie verre van slecht.
Hoe is de sfeer en moeilijkheidsgraat in dit spel?
Elden Ring heb ik maar een klein beetje van kunnen genieten, de sfeer, muziek, monsters. Absoluut ongekend. Helaas ben ik niet goed genoeg om ook maar één boss te verslaan in die game, zelfs op easy mode.
Hoe is dit in deze game? Ik wacht al heel lang op een game die niet zo "unforgiving" is als Elden Ring, maar waar je wel de prachtige omgevingen met een duistere sfeer hebt.
Is dit een game waar zelfs een below average gamer van kan genieten?
Elden Ring heb ik maar een klein beetje van kunnen genieten, de sfeer, muziek, monsters. Absoluut ongekend. Helaas ben ik niet goed genoeg om ook maar één boss te verslaan in die game, zelfs op easy mode.
Hoe is dit in deze game? Ik wacht al heel lang op een game die niet zo "unforgiving" is als Elden Ring, maar waar je wel de prachtige omgevingen met een duistere sfeer hebt.
Net een uur gameplay bekeken (pc versie) en het zier er verdomd goed uit. Ben wel van mening dat het voor die hard Elden Rings spelers dit te makkelijk is als je het met elkaar zou gaan vergelijken qua combat.
PSN : Geraedus
Hééft Elden Ring een easy mode? De meeste Souls games hebben toch helemaal geen moeilijkheidsgraad? Sowieso wel een valide punt wat je aanhaalt, daar wordt soms nog wat lacherig om gedaan en voor je het weet krijg je een "lamlul, moet je maar beter oefenen" reactie ofzo.Basxt schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:56:
Maar goed, ik ga dit topic ook even volgen. Denk dat ik Wukong erg graag op m'n PS5 ga spelen. Maar niet als er nog gamebreaking bugs zijn.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Als je enkele walkthroughs bekijkt (theradbrad, fightingcowboy,..) dan krijg je wel een idee. Mij spreekt het niet echt aan om eerlijk te zijn als ik het zo zie.Basxt schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:56:
Ik krijg dan spontaan Cyberpunk-vibesjori040 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:49:
[...]
Bij deze game zit er geen grote uitgever achter.Dat is ook heel goed te zien in hun marketing.Waarom ze de PS5 versie zo achte hebben geouden tot release is mij een raadsel.
Dat had ik voor de release van de game[PS5 versie]
Voor een Unreal 5 titel draait het op PS5 netjes 60fps van wat ik mee krijg.Zelf wacht ik nog ff op een DF video.
Conclusie voor nu:Het goede nieuws is dat het geen Cyberpunk scenario is geworden.
Jeetje, waar komt dit opeens vandaan? Palword al voorbij op Steam. Ik volg toch redelijk wat game nieuws maar deze komt voor mij uit het niets. Star Wars Outlaws dan weer wel veel van gelezen, deze game heeft ook amper PR gehad? En stond ook niet in de wishlist lijstjes, enz. Dat is nogal een klap voor de ontwikkelaar, Palword had nog een zacht prijsje, dit is gewoon al $120 miljoen aan gelijktijdige gamers, alleen op de PC!
Het deed al zeker 2 jaar de rondes met hun gameplay trailers, en die zagen er super gelikt uit. Had ook nog extra hype als een van de eerste AAA games uit China. Dat is ook de reden dat er zoveel spelers gemeld worden op Steam. Het is like 1.5 miljoen chinezen die aan het spelen zijn. De EU/US peak is om 19:00Divak schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 17:05:
Jeetje, waar komt dit opeens vandaan? Palword al voorbij op Steam. Ik volg toch redelijk wat game nieuws maar deze komt voor mij uit het niets. Star Wars Outlaws dan weer wel veel van gelezen, deze game heeft ook amper PR gehad? En stond ook niet in de wishlist lijstjes, enz. Dat is nogal een klap voor de ontwikkelaar, Palword had nog een zacht prijsje, dit is gewoon al $120 miljoen aan gelijktijdige gamers, alleen op de PC!
Nou, mijn goede voornemen heeft welgeteld 4 uur geduurd. Ik zag dat ik nog diverse CS2 skins in mijn inventory had die ik voor €50 op de market heb verkocht, dus de game voor een tientje opgepikt.Poulske schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:57:
Ook wel benieuwd naar deze game maar met Midnight Suns, Infinite Wealth, Sekiro en Final Fantasy 7 Remix op mijn backlog is het beter om te wachten met de aanschaf.
Download loopt nu.
Voor zover ik heb gelezen is Wukong makkelijker dan de Soulsgames, inclusief Elden Ring.Basxt schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:56:
Elden Ring was weer makkelijker dan Dark Souls 1,2 en 3 en Bloodborne en Sekiro.
Desalniettemin moet ik nog steeds de eindbaas en Malenia verslaan in Elden Ring
Het is inderdaad meer een soulslite van wat ik heb gezien en gelezen.Rickokun schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:41:
[...]
Voor zover ik heb gelezen is Wukong makkelijker dan de Soulsgames, inclusief Elden Ring.
Elden Ring was weer makkelijker dan Dark Souls 1,2 en 3 en Bloodborne en Sekiro.
Desalniettemin moet ik nog steeds de eindbaas en Malenia verslaan in Elden Ring
Dat is opzich wel goed denk ik een keer.
p.s. persoonlijk vond ik elden ring moeilijker dan Darksouls
Iedereen veel speelplezier!
Ben hem op PSN binnen aan het halen.Met de geluiden dat hij fatsoenlijk draait op PS5 heb ik er wel vertrouwen in.
Vanavond begonnen op PC en potdomme, wat een fantastisch mooie binnenkomer heeft ‘Black Myth’. Het alles deed mij een beetje denken aan de opening van ‘God of War’ destijds op de PS4.
Het spel voelt een beetje als een Souls-light, niet té moeilijk / onvergeeflijk, maar wel uitdagend.
En is het mooi? Jazeker!
/f/image/eV9KBeslrX60ZWR5g6eORr6j.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0c3T6acmdFeNQJEebi7GHO02.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Okko28Ij12uF2oK5EI5ojUwp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Zdu2fBE4Yp2JbTFzkUcagzVD.png?f=fotoalbum_large)
Heb nu een klein uur gespeeld, maar de eerste indruk is positief.
Het spel voelt een beetje als een Souls-light, niet té moeilijk / onvergeeflijk, maar wel uitdagend.
/f/image/eV9KBeslrX60ZWR5g6eORr6j.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0c3T6acmdFeNQJEebi7GHO02.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Okko28Ij12uF2oK5EI5ojUwp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Zdu2fBE4Yp2JbTFzkUcagzVD.png?f=fotoalbum_large)
Heb nu een klein uur gespeeld, maar de eerste indruk is positief.
Fantastisch spel. Draait imo een stuk beter op ps5 (performance mode) dan op pc (3080).
Vrij lineair en non stop bosses, heerlijk. Tot dusverre zijn meeste bosses vrij makkelijk totdat je bij the black wind boss komt, die kostte me toch iets meer pogingen dan me lief was
Vrij lineair en non stop bosses, heerlijk. Tot dusverre zijn meeste bosses vrij makkelijk totdat je bij the black wind boss komt, die kostte me toch iets meer pogingen dan me lief was
Wauw het spel[PS5] ziet er beter uit dan verwacht.Zo op je eigen scherm doet soms toch wonderen.
Ook hier nu een uurtje gespeeld op de PS5.
Speelt tot nu toe echt prima en is zeer tof!
Speel hem op performance mode, VRR, Motion blur uit.
Genieten
Speelt tot nu toe echt prima en is zeer tof!
Speel hem op performance mode, VRR, Motion blur uit.
Genieten

Wat vind jij. Kan een god of war speler hier van genieten?jori040 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:25:
Wauw het spel[PS5] ziet er beter uit dan verwacht.Zo op je eigen scherm doet soms toch wonderen.
Ik vind dit wel een slag moeilijker dan God of War en veel trial and error. Ik zou Wukong alleen aanraden als je het leuk vond om te vechten tegen de Valkyries en de Berserkers, en dat het naar meer smaakte. Die moeilijkheid mag je wel verwachten.jaaoie17 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:36:
[...]
Wat vind jij. Kan een god of war speler hier van genieten?
Ik zit nu alweer vast bij een eindbaas haha. Soms verbaas ik mijzelf en heb ik ze in 1x neer en soms heb ik wel 10+ pogingen nodig.
Ik ervaar dat de baas gevechten lastiger zijn dan bij een God of War of Devil may Cry.Als je het niet erg vind om baas gevechtn een paar keer opnieuw te doen dan zou ik het een kans geven.jaaoie17 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:36:
[...]
Wat vind jij. Kan een god of war speler hier van genieten?
Heb wel een paar Valkyries en Berserkers verslagen. Gewoon even om te testen, maar als dat de hele game was geweest. Had ik het niet leuk gevonden.D. Ninjai schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:47:
[...]
Ik vind dit wel een slag moeilijker dan God of War en veel trial and error. Ik zou Wukong alleen aanraden als je het leuk vond om te vechten tegen de Valkyries en de Berserkers, en dat het naar meer smaakte. Die moeilijkheid mag je wel verwachten.
Ik zit nu alweer vast bij een eindbaas haha. Soms verbaas ik mijzelf en heb ik ze in 1x neer en soms heb ik wel 10+ pogingen nodig.