Bezig geweest om meer functionele houders te maken voor mijn Ikea Skadis pegboard.
Erg blij met het resultaat, zullen nog wat dingen bijkomen de aankomende tijd

Ontwerpen zijn deels van internet en deels van mijzelf (getekend in solidworks).
Ik zag gisteren deze interessante video:
YouTube: Open Source Home Organisation: Four FREE systems to engineer order i...
Vond het concept om alles met compatibel te hebben wel erg slim, nu ben ik elke keer bezig met houders modelleren die ik maar op één plek kan gebruiken (skadis, met schroeven, etc.).
Voordat ik de skadis kocht heb ik nagedacht of ik geen multiboard wilde maken, maar leek me erg tijdrovend omdat je maar één deel per print kunt maken (zag dat sommige mensen stacks printen met PETG tussenlaag maar was me niet duidelijk of dat nou echt goed werkte). Achteraf gezien jammer want m'n printer staat 80% van de tijd uit. Ik heb wel een gridfinity houder voor de skadis gemaakt en dat is erg handig, kan snel dingen uit mijn bureaulade wisselen met wat op het plankje hangend aan de skadis staat. Vandaar dat het doorzetten van zo'n concept naar de rest van het huis mij erg aantrekkelijk lijkt.
Zijn er mensen die zo'n systeem hebben toegepast of een multiboard setup hebben? Hoe is jullie ervaring?