• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09-2023

Arjan81

Rotterdam

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 3

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
ad patat schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:33:
[...]

Ja hoor het is het pre order pakket, waarvan ik alleen de oplader van ga gebruiken haha.[Afbeelding]
Je kan de penhouder ook van het hoesje afschuiven, dan is het een gewone flip cover. Dan kan je het toestel ook plat neerleggen met het toestel opengevouwen d:)b

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-05 20:26
038Robijno schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:47:
[...]

Wat is de reden dat je de S pen niet gaat gebruiken?
Geen behoefte aan, zou niet weten waar ik hem voor kan gebruiken.

• ad patat
CyberJohn schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:14:
[...]

Je kan de penhouder ook van het hoesje afschuiven, dan is het een gewone flip cover. Dan kan je het toestel ook plat neerleggen met het toestel opengevouwen d:)b
Heb al het duurste spigen hoesje...

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
ad patat schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:56:
[...]

Heb al het duurste spigen hoesje...
Prijs van het hoesje zegt niks over de kwaliteit ;)

Gebruik de Fold3 zelf grotendeels zonder hoesje, tenzij ik weet dat ik de S-Pen ga gebruiken.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ad patat
CyberJohn schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:01:
[...]

Prijs van het hoesje zegt niks over de kwaliteit ;)

Gebruik de Fold3 zelf grotendeels zonder hoesje, tenzij ik weet dat ik de S-Pen ga gebruiken.
Klopt, maar volgens oa de fold 2 gebruikers is de spigen slim Armor Pro het "beste" hoesje.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:31

MazeWing

The plot thickens...

ad patat schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:21:
[...]

Klopt, maar volgens oa de fold 2 gebruikers is de spigen slim Armor Pro het "beste" hoesje.
Behoorlijk subjectief allemaal. Het "beste" hoesje bestaat niet en is zeer persoonlijk. Ook heeft e.e.a. te maken met het gebruik. Ik zou die bult bij de spigen verschrikkelijk vinden en het hoesje zelf ook te dik. Ik ben dan ook zeer tevreden over de lederen case van Samsung zelf. Een ander hecht juist weer meer waarde en extra bescherming en een ander die haat hoesjes en heeft dit ook niet nodig omdat ie nog nooit een telefoon heeft laten vallen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
Het gebruik van de S pen geeft me geen goed gevoel. Ben bang dat ik het scherm er mee bekras.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

NeWSJuNK schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:14:
Het gebruik van de S pen geeft me geen goed gevoel. Ben bang dat ik het scherm er mee bekras.

Rond 5:00 komt de s-pen. Te zien is dat zelfs na hard drukken, het scherm na enkele seconden hersteld en er niets meer te zien is. Maar dat is dus na hard drukken. Als je normaal schrijft, zoals je op papier zou die, is er al helemaal niets aan de hand.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-05 23:39
Vraagje.

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, en zit al een tijdje te twijfelen voor de Z fold 3.

Heb altijd HTC's gehad, en gebruik momenteel nog steeds mijn beloved U12+ (tuurlijk met een custom rom er op)
Probleem met mijn HTC is nu helaas dat de batterij nog maar net 1 dagje werk.

Custom roms / root gaat nog niet lukken op de Z fold, en de bootloader unlocken zet de cameras (momenteel) uit.

Maar... Hoe is de batterij tijd in real life?

Halen jullie gemiddeld meer dan een dag met de Z fold?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
N0EL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:18:
Vraagje.

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, en zit al een tijdje te twijfelen voor de Z fold 3.

Heb altijd HTC's gehad, en gebruik momenteel nog steeds mijn beloved U12+ (tuurlijk met een custom rom er op)

Custom roms / root gaat nog niet lukken op de Z fold, en de bootloader unlocken zet de cameras (momenteel) uit.

Meer dan een dag? Nee.
Schermtijd rond de 3,5 a 4,5 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
N0EL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:18:
Vraagje.

Ik zit gemiddeld rond de 5,5 uur scherm tijd. Zet hem meestal op de spaarstand dan heb je 60hz scherm en dat maakt ook niet zoveel uit. Hangt er ook vanaf wat je doet. 6,5 uur is mogelijk maar 3 uurtjes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-05 23:39
@038Robijno en @NeWSJuNK
Dankjewel. Ik wacht nog heel even met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:45

ja3

N0EL schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:17:
@038Robijno en @NeWSJuNK
Dankjewel. Ik wacht nog heel even met bestellen.
Denk je dat de accu langer meegaat als je langer wacht met bestellen :P ?

Ik heb dezelfde ervaring 4 uur schermgebruik. Maar vind het standby gebruik ook redelijk hoog. Dus het is eerder 3,5 uur + standby tijd. Dus ik moet hem altijd wel rond 18:00 opladen als ik net klaar ben met werk.

Ik zet de brightness ook over het algemeen wat hoger dan bij een andere smartphone om zo minder van de vouw te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
ja3 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

Denk je dat de accu langer meegaat als je langer wacht met bestellen :P ?

Ik heb dezelfde ervaring 4 uur schermgebruik. Maar vind het standby gebruik ook redelijk hoog. Dus het is eerder 3,5 uur + standby tijd. Dus ik moet hem altijd wel rond 18:00 opladen als ik net klaar ben met werk.

Ik zet de brightness ook over het algemeen wat hoger dan bij een andere smartphone om zo minder van de vouw te zien.
Wat gek, ik merk geen verschil in zichtbaarheid van de vouw. Meestal zie ik hem helemaal niet. Het stoort ook niet. Als je de telefoon van opzij bekijkt zie je het meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-02 01:20
ad patat schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:33:
[...]

Ja hoor het is het pre order pakket, waarvan ik alleen de oplader van ga gebruiken haha.[Afbeelding]
Gebruikt iemand dat hoesje nog? Ik heb er een paar weken mee rondgelopen maar ik werd er niet erg blij van. Als hij in de houder zit in de auto dan steekt die flap een beetje uit of die beweegt, en hij houdt gewoon niet altijd fijn vast. Als je de pen er op laat zitten dan laadt hij niet lekker draadloos op (in mijn auto houder dan). Ik heb nu die slim case van Spigen sinds vandaag en die bevalt me nu al beter.

Ander ding: Ik word best wel gek van de eerste +-5 minuten navigeren met Google Maps. In mijn houder is hij dus uitgevouwen en blijkbaar is de GPS dan van slag in het begin. En juist bij het wegrijden heb je in onbekend gebied je navigatie nodig. Herkent iemand dit? Hij draait gewoon de hele tijd om, denkt dat je achteruit rijdt en dan draait hij weer en vice versa. Met mijn vorige telefoon (Note 9) heb ik hier nooit last van gehad.

Play every day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:09

Dennis1812

Amateur prutser

Ik heb er in t begin een Spigen omheen gedaan. Maar die moest ik ook plakken.
Stoor mij wel aan de rand van dit hoesje die steeds losgaat en heen en weer schuift. Dus ga binnenkort deze maar losmaken en de pre order case gebruiken.
Die was mij te lang onderweg om op te wachten.

Je probleem van de navigatie herken ik niet. Maar gebruik de navigatie ook niet dagelijks.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:45
gr8slayer schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:29:
[...]

Ander ding: Ik word best wel gek van de eerste +-5 minuten navigeren met Google Maps. In mijn houder is hij dus uitgevouwen en blijkbaar is de GPS dan van slag in het begin. En juist bij het wegrijden heb je in onbekend gebied je navigatie nodig. Herkent iemand dit? Hij draait gewoon de hele tijd om, denkt dat je achteruit rijdt en dan draait hij weer en vice versa. Met mijn vorige telefoon (Note 9) heb ik hier nooit last van gehad.
Ik ervaar dat niet zozeer de GPS slecht is, maar wel het kompas. Eigenlijk met al mijn Samsungs gehad (Note 4, S9, Note 9, S10, Note 10, Fold 2 en nu de Fold 3). Altijd gedacht dat het gewoon niet beter kon, en dat het dus normaal is dat je af en toe de verkeerde richting de straat in loopt met Google maps als je niet vantevoren je telefoon in de lucht ronddraait om het kompas te kalibreren. Pas toen ik ook een Iphone kocht, waarvan het kompas vrijwel altijd goed werkt, kwam ik er achter dat het ook anders kan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heeft er iemand toevallig ervaring met een screenprotector aan de voorkant van dezelfde kwaliteit. Mijne is helaas (door eigen schuld) deels losgelaten. Nu vind ik wel glazen versies maar doordat de orginele zo dun, en daardoor bijna niet zichtbaar is, heeft dat mijn voorkeur.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
rikadoo schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:03:
Heeft er iemand toevallig ervaring met een screenprotector aan de voorkant van dezelfde kwaliteit. Mijne is helaas (door eigen schuld) deels losgelaten. Nu vind ik wel glazen versies maar doordat de orginele zo dun, en daardoor bijna niet zichtbaar is, heeft dat mijn voorkeur.
Waarom screenprotector aan de voorzijde? Kan toch niks mee gebeuren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-05 06:40

CerandoX.nl

Vides

Mijn onderste speaker lijkt echt veel harder te gaan dan de bovenste. Hebben jullie dit ook?

EDIT: Bij Accessebility kun je blijkbaar ook mono selecteren en hetzelfde geluid uit beide speakers laten komen. Tenminste dat staat bij die optie. Er lijkt niets uit de bovenste komen, misschien toch kapot.

EDIT: Na herstarten en het aanzetten van mono komt hetzelfde geluid uit beide speakers en is er dus niets aan de hand.

Standaard wordt bij “stereo” de kanalen gesplitst over de twee speakers en hoor je dus verschillende geluiden uit de desbetreffende speaker en niet gelijke volumes.

[ Voor 89% gewijzigd door CerandoX.nl op 09-10-2021 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:13
NeWSJuNK schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Heel simpel, omdat Gorilla Victus waardeloos is vwb krassen.
Ik heb nog NOOIT krassen gehad op mijn Samsung en Asus toestellen van de afgelopen 8 jaren en met mijn Fold 2 heb ik 2 duidelijke krassen op de voorkant en ik heb geen idee hoe die er zijn gekomen.
Noot: Had de screen protector eraf gehaald omdat ik het onnodig vond (zowel binnen als buitenscherm) en heb nu dus buiten 2 krassen. -O-
Het binnenscherm is overigens als nieuw.

Dit had ik echt niet verwacht en het geeft ook aan dat je weinig hebt aan die Jerry Rig tests die aangeven dat Victus net zo krasvast is .... Niet dus. ;w

Ik ben iemand die nog nooit een gescheurd scherm heeft gehad, nog nooit een screenportector heeft gebruikt, wel een skin of hoesje gebruikt.
Nog nooit een toestel (in 25 jaar mobiel gebruik) stuk heeft laten vallen ..
Kortom, ben zuinig op mijn toestellen.

Nee, GEEN hoge pet op van Victus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerstijn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-03 21:47
Bomberman71 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:55:
[...]

Heel simpel, omdat Gorilla Victus waardeloos is vwb krassen.
Ik heb nog NOOIT krassen gehad op mijn Samsung en Asus toestellen van de afgelopen 8 jaren en met mijn Fold 2 heb ik 2 duidelijke krassen op de voorkant en ik heb geen idee hoe die er zijn gekomen.
Noot: Had de screen protector eraf gehaald omdat ik het onnodig vond (zowel binnen als buitenscherm) en heb nu dus buiten 2 krassen. -O-
Het binnenscherm is overigens als nieuw.

Dit had ik echt niet verwacht en het geeft ook aan dat je weinig hebt aan die Jerry Rig tests die aangeven dat Victus net zo krasvast is .... Niet dus. ;w

Ik ben iemand die nog nooit een gescheurd scherm heeft gehad, nog nooit een screenportector heeft gebruikt, wel een skin of hoesje gebruikt.
Nog nooit een toestel (in 25 jaar mobiel gebruik) stuk heeft laten vallen ..
Kortom, ben zuinig op mijn toestellen.

Nee, GEEN hoge pet op van Victus. :(
AFAIK is telefoon glass tegenwoordig veel makkelijker om te krassen omdat deze veel minder snel barst. Je kan lastig beide hebben, dus kan je beter je scherm "drop resistant" maken en om krassen tegen te gaan een simpele screenprotector gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:13
Gamerstijn schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:01:
[...]

AFAIK is telefoon glass tegenwoordig veel makkelijker om te krassen omdat deze veel minder snel barst. Je kan lastig beide hebben, dus kan je beter je scherm "drop resistant" maken en om krassen tegen te gaan een simpele screenprotector gebruiken.
Precies, en dat geld dus alleen voor Victus. Alle Gorilla versies ervoor hadden dat niet want dat heb ik zelf ervaren.

Je ziet dus dat die Jerry Rig tests in de praktijk bullshit zijn want uit die tests blijkt al een half decennium 'light scratches at a level 6 and deeper grooves at level 7', tenminste voor alle Gorilla glas varianten en de Apple varianten (rebranded Gorilla glas).
Je ziet daar 0,0 verschil vwb krassen terwijl de praktijk wat anders laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerstijn
Bomberman71 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:17:
[...]

Precies, en dat geld dus alleen voor Victus. Alle Gorilla versies ervoor hadden dat niet want dat heb ik zelf ervaren.

Je ziet dus dat die Jerry Rig tests in de praktijk bullshit zijn want uit die tests blijkt al een half decennium 'light scratches at a level 6 and deeper grooves at level 7', tenminste voor alle Gorilla glas varianten en de Apple varianten (rebranded Gorilla glas).
Je ziet daar 0,0 verschil vwb krassen terwijl de praktijk wat anders laat zien.
Tja, en uit mijn persoonlijke ervaring is elke nieuwe gorilla glass makkelijker te krassen. Let's agree to disagree ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
NeWSJuNK schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Vind het zonde als er wel iets gebeurd heb dan wel het hoesje van samsung erop maar mocht de telefoon vallen op de voorkant oid dan wil ik voorkomen dat er een kras opkomt. En het mag dan wel gorillaz glas oid zijn maar mijn oude phone had dat ook en op 1 of andere manier heb ik er toch een klein krasje op gekregen in de maand dat ik er geen protector op had. Hoe het komt, geen idee heb nooit iets anders in mijn zak van de telefoon zitten.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-03 11:45
Ik ben van plan de fold 3 te kopen bij een kleinschalige telecom winkel hier in het dorp die hem nu voor 1450 aanbied netjes in gesealde verpakking.

Ik zie dat die promotie er nu nog is met de note package. Ik zie dat ik daar niet voor in aanmerking kom want deze winkel staat niet in de lijst.

Verder vroeg ik me af of ik wel van de gratis jaar care+ gebruik kan maken en hoe ik die dan activeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-05 13:32
1993jjohan schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:06:
Ik ben van plan de fold 3 te kopen bij een kleinschalige telecom winkel hier in het dorp die hem nu voor 1450 aanbied netjes in gesealde verpakking.

Ik zie dat die promotie er nu nog is met de note package. Ik zie dat ik daar niet voor in aanmerking kom want deze winkel staat niet in de lijst.

Verder vroeg ik me af of ik wel van de gratis jaar care+ gebruik kan maken en hoe ik die dan activeer.
Zover ik weet krijg je nu standaard geen Care+ meer. Bij de Fold 2 kon je elk toestel registreren op samsungcareplus.com. Maar nu moet het echt met een promotie of je moet geld ervoor neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Het enige wat ik kan vinden is dit.
https://www.samsung.com/nl/support/galaxy-premier-service/

Hier staat:
Eén jaar lang gratis Samsung Care+ bescherming
Geniet van het extra comfort van gratis dekking voor accidentele schade gedurende één jaar, met een eigen risico per claim. Registreer je nieuwe Galaxy Fold of Galaxy Z Flip voor Samsung Care + binnen 30 dagen na aankoop om verzekerd te zijn.

Dus het lijkt nog wel te kunnen. En mijn vraag is dus meer of dat bij specifieke winkels is of ook een random ergens gekocht toestel die nog wel echt nieuw en nooit aangezet is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vandeven66
1993jjohan schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:59:

Hier staat:
Geniet van het extra comfort van gratis dekking voor accidentele schade gedurende één jaar, met een eigen risico per claim. Registreer je nieuwe Galaxy Fold of Galaxy Z Flip voor Samsung Care + binnen 30 dagen na aankoop om verzekerd te zijn.

Dus het lijkt nog wel te kunnen. En mijn vraag is dus meer of dat bij specifieke winkels is of ook een random ergens gekocht toestel die nog wel echt nieuw en nooit aangezet is.
Dat lijkt wel een oude webpagina te zijn. In het tabelletje staat alleen t/m Fold 2.
Als je de Fold 3 besteld op de site van Samsung, staat er bij de Care+ Gratis actie dat het exclusief voor bestellingen op Samsung.com is. (https://images.samsung.co...alaxyZFold3_ZFlip3-SC.pdf)
Verder kun je in het nieuws lezen dat Galaxy Premier Service niet meer voor de Fold 3 en Flip 3 is. (ik denk dat ze dan doelen op Care+, want de telefoonlijn is er nog wel)
Het papiertje waar over de gratis Care+ te lezen was, zat ook niet meer bij de Fold 3 maar wel bij de Fold 2.

Ik kon met mijn Fold 3 ook niet registeren op samsungcareplus.com, dus ik zou er niet blind vanuit gaan. De Care+ werd pas geactiveerd in de Members app 8 weken na de promotie. Er was geen andere manier om aan de Care+ te komen, anders dan te betalen.

Als je het zeker wilt weten, moet je contact opnemen met Samsung.

[ Voor 3% gewijzigd door vandeven66 op 13-10-2021 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 10:33
1993jjohan schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:59:

Hier staat:

Alleen los aan te schaffen als er geen promotie is: https://www.samsung.com/nl/offer/samsung-care-plus/

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Duidelijk, bedankt. Dan de volgende vraag. Ik wil het dan maar zelf gaan aanschaffen. Of minstens ergens anders een verzekering. Hebben jullie je fold verzekerd en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
1993jjohan schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

Duidelijk, bedankt. Dan de volgende vraag. Ik wil het dan maar zelf gaan aanschaffen. Of minstens ergens anders een verzekering. Hebben jullie je fold verzekerd en waar?
Ik zou eerst je inboedelverzekering eens nalopen. Ik heb er 1 waarvan ik met een eigen risico van 150 ook mee uit de voeten kan. Maar met me Fold2 heb ik sowieso 1 jaar Samsung Care+ gratis gehad. Maar of ik nou 150 eenmalig betaal of 130 maak ook nie zoveel uit maar kost me iig geen 179 euro voor de care+ garantie nog los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Waar kan ik zien of mijn fold 3 (met pre-order actie) care+ heeft? Ik zat een paar dagen geleden bij samsung members en dan subscriptions te kijken, maar daar stond niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
MazeWing schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:18:
Waar kan ik zien of mijn fold 3 (met pre-order actie) care+ heeft? Ik zat een paar dagen geleden bij samsung members en dan subscriptions te kijken, maar daar stond niets.
Het zou al een tijdje in je Members app moeten staan onder ''Ondersteuning''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

vandeven66 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Het zou al een tijdje in je Members app moeten staan onder ''Ondersteuning''.
Top! Ik had alleen online gekeken en niet in de app zelf. Ik heb inderdaad care+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
nvm

[ Voor 100% gewijzigd door gr8slayer op 20-10-2021 20:27 ]

Play every day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik ben nog niet toegekomen aan retourneren oude telefoon. Maar hoor ook niks meer van mobiel.nl.. zal wel loslopen dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blue13x
  • Laatst online: 08-05 09:06
Weer een update...800Mb is best groot.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZcHM1ieqA2aBWTPz3OJN5cDMEFM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YinI2QHRpSxEiV89Z7op3bRJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Batterij verbruik lijkt beter te zijn na de update😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
038Robijno schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:17:
Batterij verbruik lijkt beter te zijn na de update😁
Wat is jouw verbruik en met welke instellingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Iemand een idee hoe je kunt instellen dat de donkere modus actief is bij daglicht en de normale modus bij kunstlicht ? Precies andersom lukt me wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:57

jefjef

learning by doing

Heeft iemand al geprobeerd met zijn note 10 pen op de fold 3 te tekenen? En lukt het? Anders mogelijk met een Oswego?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Oswego --> omweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:25

RayNbow

Kirika <3

jefjef schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:50:
Heeft iemand al geprobeerd met zijn note 10 pen op de fold 3 te tekenen?
De Fold 3 gebruikt een andere frequentie voor de pen en zal een bericht tonen als je een pen van een Samsung Galaxy Note (of een andere Wacom-pen van een willekeurige oude tablet-pc) gebruikt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
NeWSJuNK schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:22:
Iemand een idee hoe je kunt instellen dat de donkere modus actief is bij daglicht en de normale modus bij kunstlicht ? Precies andersom lukt me wel :?
Bixby Routine instellen op tijd gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

RayNbow schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:32:
[...]

De Fold 3 gebruikt een andere frequentie voor de pen en zal een bericht tonen als je een pen van een Samsung Galaxy Note (of een andere Wacom-pen van een willekeurige oude tablet-pc).
Oke dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Yes geprobeerd en lukt 100% niet.
Tevens is die punt ook veel te scherp voor het zachte scherm van de Fold.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Zijn er meer Fold 3 gebruikers die hun screenprotector op het coverscherm hebben verwijderd? Ik was de luchtbellen een beetje zat. Hoop dat het scherm een beetje krasbestendig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
NeWSJuNK schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 01:11:
Zijn er meer Fold 3 gebruikers die hun screenprotector op het coverscherm hebben verwijderd? Ik was de luchtbellen een beetje zat. Hoop dat het scherm een beetje krasbestendig is.
Geen last van luchtbellen

Play every day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Hoe kan ik het default letter type welke wordt gebruikt onder een icoon of toetsenbord vergroten? Lettertype voor getypte tekst heb ik kunnen vergroten maar default tekst blijft klein. Zoals nu tik ik in quickreply deze vraag met leesbare tekst. Maar de tekst onderaan i n balk bijvoorbeeld plaats reactie en Bekijk reactie is klein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Verwijderd en een nieuwe opgezet, bij mij ging het hoekje een beetje krullen, mogelijk door het hoesje dat er omheen zat. Maar het is gewoon glas en glas krast op niveau 6 met diepere groeven op niveau 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
CerandoX.nl schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

Verwijderd en een nieuwe opgezet, bij mij ging het hoekje een beetje krullen, mogelijk door het hoesje dat er omheen zat. Maar het is gewoon glas en glas krast op niveau 6 met diepere groeven op niveau 7.
Dat dus. Maar de screenprotector is met de vingervlekken en kreukels haast onbruikbaar om opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Vraagje voor de Fold 3 gebruikers hier, kunnen jullie een dual whatsapp split view venster openen? Ik kan dat op mijn Fold 2 wel namelijk maar iemand op Samsung community lukt het niet op zijn Fold 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Rohit schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:03:
Vraagje voor de Fold 3 gebruikers hier, kunnen jullie een dual whatsapp split view venster openen?
Geen issue hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2DOZN6jUY0IVsE8aEGgczsQUmYk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xu9fc4uFJCeZcXLYaD13bP6S.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ook op het grote scherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Ook daar geen probleem.

Ik moet wel vermelden dat ik het multitasken heb verbeterd met Good Lock/MultiStar, zodat ik makkelijk een andere app ernaast kan openen door lang te drukken op de recente-apps-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
RayNbow schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:59:
[...]

Ook daar geen probleem.

Ik moet wel vermelden dat ik het multitasken heb verbeterd met Good Lock/MultiStar, zodat ik makkelijk een andere app ernaast kan openen door lang te drukken op de recente-apps-knop.
Oh blijbaar had ik het verkeerd begrepen. Gebruiker bedoelde gesplitste weergave. Zou je dat eens kunnen testen? Instellingen > Geavanceerde functies > Labs > Gesplitste app-weergave en dan Whatsapp aanvinken.
Als je dan een chat opent, zie je rechts de inhoud en links je hele chatlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Rohit schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:38:
[...]

Oh blijbaar had ik het verkeerd begrepen. Gebruiker bedoelde gesplitste weergave. Zou je dat eens kunnen testen? Instellingen > Geavanceerde functies > Labs > Gesplitste app-weergave en dan Whatsapp aanvinken.
Als je dan een chat opent, zie je rechts de inhoud en links je hele chatlijst.
Hmm, ik had een split-view, totdat ik net even dat vinkje uitzette. Nu heb ik geen split-view meer, maar als ik het vinkje weer aanzet blijft de split-view achterwege. 🤔

* RayNbow gaat kijken of een reboot helpt. (Was niet nodig, werkt weer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
RayNbow schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:07:
[...]

Hmm, ik had een split-view, totdat ik net even dat vinkje uitzette. Nu heb ik geen split-view meer, maar als ik het vinkje weer aanzet blijft de split-view achterwege. 🤔

* RayNbow gaat kijken of een reboot helpt. (Was niet nodig, werkt weer.)
Haha dus het werkt bij jou wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

@Rohit Ja, ik heb gewoon split-view zodra ik een chat open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
RayNbow schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:57:
@Rohit Ja, ik heb gewoon split-view zodra ik een chat open.
Oke mooi thanks voor het testen!

Hebben jullie de November update al? Op de Fold 2 sinds gisterenavond al te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittebosuil
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-12-2022
Als ik de fold 3 wil laden met de lader van mijn vorige telefoon duurt het 3.5u om helemaal op te laden, niet echt praktisch... Met de Samsung snellader van een vriend duurt het 1u... Welke lader(s) gebruiken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb sinds een aantal dagen iets zeer irritants...

Ik ervaar op sommige momenten touch screen lag. Compleet random verschijnt het en het gaat ook weer random weg. De ene keur duurt het enkele seconden en de andere keer weer wat langer. De enige keer krijg ik de boel weer normaal door van app te wisselen. Echter werkt dit niet altijd.

Iets dat tot nu toe altijd lijkt te werken is het scherm uitzetten en weer aanzetten. Maar ook dan komt het weer compleet random terug. Ik heb het nog niet weten te triggeren op het buitenste scherm, enkel het binnenste scherm.

De lag is vooral merkbaar bij scrollen en het bedienen van sliders. Het scherm loopt letterlijk "achter m'n vinger" aan. Ook als ik in developer options de mogelijkheid aanzet om de aanraking precies te zien (zodat ie van die lijnen tekent) dan zie je dat er gewoon vertraging in zit. Als ik bijvoorbeeld cirkels teken dan heeft ie een fractie van een seconde nodig om weer bij te benen.

Ik heb inmiddels al praktisch alles geprobeerd tot en met een complete factory reset aan toe, maar helaas blijft het probleem intact. Mogelijk dat het hardware is dat niet in orde is, echter heb ik ernstig mijn twijfels of dit ooit gerepareerd gaat worden, aangezien een bedrijf zoals Dynafix dit natuurlijk nooit gaat zien en vrolijk gaat aangeven dat alles in orde is...

Een zoektocht op Google geeft vooral hele oude links en/of vage filmpjes uit India, etc.
Hoe dan ook baal ik behoorlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door MazeWing op 07-11-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Even een rare vraag. Kun je met een speciaal appje je telefoon op "slot" zetten zodat anderen bijvoorbeeld niet bij privacy gevoelige informatie kunnen. Ik had laatst een situatie dat mensen m'n telefoon wilden bekijken en vervolgens m'n foto's zitten te bekijken. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
NeWSJuNK schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:06:
Even een rare vraag. Kun je met een speciaal appje je telefoon op "slot" zetten zodat anderen bijvoorbeeld niet bij privacy gevoelige informatie kunnen. Ik had laatst een situatie dat mensen m'n telefoon wilden bekijken en vervolgens m'n foto's zitten te bekijken. :N
Gwn face/vingerprint lock?

Ik zou nooit een toestel van 1800 euro zomaar aan iemand lenen. Als je toch wilt laten zien, gwn gelockt geven? Telefoon zien betekent toch niet foto's bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
NeWSJuNK schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:06:
Veilige map activeren...prima voor je NSFW materiaal

Another one bites the DUST

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:45
dust419 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:30:
[...]

Veilige map activeren...prima voor je NSFW materiaal
Alleen dan moet je je fotoalbum niet synchroniseren in de cloud. Sinds Samsung is overgestapt naar Onedrive voor cloudopslag wordt de kopie in Onedrive nog wel altijd weergegeven in Galerij, ook als is je foto opgeslagen in Veilige map.

Anoniem: 111759

Nieuwe protector er op plakken. Zijn er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1zHlqfll3dn1fB1wSPCNQ2u5lzM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sae6HGV4ux2PypWfw5TBpU6N.webp?f=fotoalbum_large

Android 12/One UI 4 komt er aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
1 of 31 december..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Even een update van het probleem dat ik had mbt gevoeligheid van het touchscreen.

Ik heb een paar dagen geleden opnieuw een factory reset gedaan en zelfs bij het instellen van het land na de eerste keer opstarten zat er vertraging in. Hierdoor dacht ik in eerste aanleg dat het een hardwarematig probleem was en had 'm dan ook aangemeld voor reparatie.
Vervolgens heb ik er de afgelopen 2 dagen geen enkele keer last van gehad. Ook in situaties die voorheen de boel snel "triggerde" gebeurde er nu helemaal niets. Hierom heb ik weer mijn reparatie geannuleerd.

Waar ik 1,5 week geleden niets kon vinden over mensen met soortgelijke problemen, zag ik dat er inmiddels meerdere mensen problemen hebben.

Geen idee of Samsung inmiddels iets geupdate heeft of niet, maar sinds 2 dagen is het probleem weer helemaal verdwenen. Er zijn wel updates vanuit Samsung (Galaxy store) geweest, echter weet ik niet welke apps, etc.

Heeft er hier iemand soortgelijke problemen gehad? Dus dat de touch input achterblijft met de daadwerkelijke vinger. Als ik dit test bij verschillende "touch screen test" apps zie je duidelijk dat een stipje (waar je vinger het scherm aanraakt) duidelijk achter blijft als je (snel) met je vinger beweegt. Gelukkig is nu alles weer in orde :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Benieuwd wanneer we de november update gaan krijgen? In veel landen is deze als weken beschikbaar en ook op sammobile is er een verdie voor NL (T-Mobile) te downloaden. Ik voel er echter weinig voor om zelf te gaan klooien met Odin.

De update zorgt, volgens vele reddit gebruikers, voor een aardige boost in batterijduur. Sommigen halen 2-3 uur extra SoT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
MazeWing schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:07:
Benieuwd wanneer we de november update gaan krijgen? In veel landen is deze als weken beschikbaar en ook op sammobile is er een verdie voor NL (T-Mobile) te downloaden. Ik voel er echter weinig voor om zelf te gaan klooien met Odin.

De update zorgt, volgens vele reddit gebruikers, voor een aardige boost in batterijduur. Sommigen halen 2-3 uur extra SoT.
Lijkt me te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Hier beveiliging update november binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Hier ook. Nu aan het installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
MazeWing schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:03:
Hier ook. Nu aan het installeren...
Mocht je de functie over de verbeterde SOT aantreffen hoor ik het graag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:12
En is de sot verbeterd na de update?? Ik wil mijn iPhone 13 pro omruilen voor een fold alleen hoor ik dramatisch dingen over de batterij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ashwani schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:12:
En is de sot verbeterd na de update?? Ik wil mijn iPhone 13 pro omruilen voor een fold alleen hoor ik dramatisch dingen over de batterij duur.
Ik heb de telefoon nog te kort gebruikt om daar iets zinnigs over te zeggen. Ook de komende dagen zal ik mijn telefoon relatief weinig gebruiken.

Maar er zal hoe dan ook een behoorlijke achteruitgang met de 13 pro zijn. Die behoort gewoon tot de top qua batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
MazeWing schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:25:
[...]

Ik heb de telefoon nog te kort gebruikt om daar iets zinnigs over te zeggen. Ook de komende dagen zal ik mijn telefoon relatief weinig gebruiken.

Maar er zal hoe dan ook een behoorlijke achteruitgang met de 13 pro zijn. Die behoort gewoon tot de top qua batterijduur.
Tussen de 6-7 uur zou prima zijn voor mijn gebruik. 3-4 uur red ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
Ashwani schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:12:
De update is iets te kort uit om te beoordelen, maar ik kan wel in het algemeen zeggen hoe voor mij de accu het uithoudt:

-Standby op WiFi is niet slecht, meestal tussen de -1,0-1,5%/uur.
-Standby op 4G is echt dramatisch slecht. Niet te vergelijken met de iPhone 13, deze Fold kan makkelijk 4% per uur verliezen aan standby op 4G, 5G is nog erger.

-Op WiFi kan ik 4-5 uur SoT halen op het grote scherm. (-15%/uur)
-Op 4G haal ik maximaal 3 uur SoT, meestal -20%/uur.

Dit is wel op het T-Mobile netwerk, op KPN en zeker Vodafone zul je betere resultaten behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
vandeven66 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:19:
[...]

De update is iets te kort uit om te beoordelen, maar ik kan wel in het algemeen zeggen hoe voor mij de accu het uithoudt:

-Standby op WiFi is niet slecht, meestal tussen de -1,0-1,5%/uur.
-Standby op 4G is echt dramatisch slecht. Niet te vergelijken met de iPhone 13, deze Fold kan makkelijk 4% per uur verliezen aan standby op 4G, is nog erger.

-Op WiFi kan ik 4-5 uur SoT halen op het grote scherm. (-15%/uur)
-Op 4G haal ik maximaal 3 uur SoT, meestal -20%/uur.

Dit is wel op het T-Mobile netwerk, op KPN en zeker Vodafone zul je betere resultaten behalen.
Dankjewel, ik ben zelf wel van plan om het externe scherm te gebruiken en WiFi & Bluetooth locatie scanning uit te zetten. Heb gelezen dat deze 2 functies veel batterij gebruiken. En het zou verder niks af moeten doen van het gebruik. Dus Bluetooth en WiFi zijn gewoon volledig in gebruik. Maar het zou wel batterij moeten besparen.

Gebruiken je ook de pen? Of is het meer een gimmick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Ik heb hem altijd op spaarstand, dan is 6 uur SOT mogelijk. Wel op WiFi verbinding. De S pen is een must imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
Ashwani schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:02:
[...]

Dankjewel, ik ben zelf wel van plan om het externe scherm te gebruiken en WiFi & Bluetooth locatie scanning uit te zetten. Heb gelezen dat deze 2 functies veel batterij gebruiken. En het zou verder niks af moeten doen van het gebruik. Dus Bluetooth en WiFi zijn gewoon volledig in gebruik. Maar het zou wel batterij moeten besparen.

Gebruiken je ook de pen? Of is het meer een gimmick
Ik heb de pen, maar ik doe er zelf niks mee omdat ik geen hoesje heb. Ik heb geen zin om die pen overal mee te nemen.
NeWSJuNK schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:18:
Ik heb hem altijd op spaarstand, dan is 6 uur SOT mogelijk. Wel op WiFi verbinding. De S pen is een must imo.
Daar moet je wel tegen kunnen. Spaarstand is op 60Hz, en alles voelt merkbaar trager. Ik vind OneUI al niet helemaal soepel lopen, dat maakt spaarstand nog véél erger. Maar minder CPU usage en 60Hz scheelt natuurlijk wat batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
vandeven66 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:41:
[...]

Ik heb de pen, maar ik doe er zelf niks mee omdat ik geen hoesje heb. Ik heb geen zin om die pen overal mee te nemen.

[...]

Daar moet je wel tegen kunnen. Spaarstand is op 60Hz, en alles voelt merkbaar trager. Ik vind OneUI al niet helemaal soepel lopen, dat maakt spaarstand nog véél erger. Maar minder CPU usage en 60Hz scheelt natuurlijk wat batterij.
Merk er niks van dat het trager loopt. Ook de 60hz ipv 120 Hz vind ik niet schokkend. Maar dat zal vast verschillen per individu.

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Hoe hebben jullie Care+ promotie ontvangen? Ik heb de promotie accessories wel gehad, maar nog niets gezien of gehoord van Care+.

[ Voor 7% gewijzigd door CerandoX.nl op 25-11-2021 07:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
CerandoX.nl schreef op donderdag 25 november 2021 @ 07:42:
Hoe hebben jullie Care+ promotie ontvangen? Ik heb de promotie accessories wel gehad, maar nog niets gezien of gehoord van Care+.
In de Samsung Members app op de telefoon kun je zien of het actief is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

rikadoo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:15:
[...]

In de Samsung Members app op de telefoon kun je zien of het actief is.
Dit was bij mij ook inderdaad het geval. Als je de accessoires hebt ontvangen dan is 99,9999% zeker ook Care+ geactiveerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamerstijn
Heeft iemand een (betaalbare) car mount voor de fold gevonden? Past uitgevouwen natuurlijk niet op zo'n standaard ding maar kan vrij weinig vinden wat nog een beetje een redelijke prijs heeft voor een car mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Nog bedankt @rikadoo en @MazeWing. Ik heb het kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
Gamerstijn schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:33:
Heeft iemand een (betaalbare) car mount voor de fold gevonden? Past uitgevouwen natuurlijk niet op zo'n standaard ding maar kan vrij weinig vinden wat nog een beetje een redelijke prijs heeft voor een car mount.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.5e404c4dzAlSb4

Deze werkt erg fijn, dan kun je hem opengevouwen als soort tablet gebruiken. Je moet natuurlijk wel ook een QC3 usb lader hebben voor het snel opladen.

Play every day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
gr8slayer schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:13:
[...]

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.5e404c4dzAlSb4

Deze werkt erg fijn, dan kun je hem opengevouwen als soort tablet gebruiken. Je moet natuurlijk wel ook een QC3 usb lader hebben voor het snel opladen.
Ik heb deze ook sinds de release van de fold 3, kan hem je ook aanraden.
Zit goed en stevig in de houder, ook de houder zelf voelt van goede kwaliteit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Door vele bugs voor Fold 3 en flip 3 is de update uitgesteld. Helaas nog even wachten . :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
NeWSJuNK schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:57:
[...]

Door vele bugs voor Fold 3 en flip 3 is de update uitgesteld. Helaas nog even wachten . :|
Ik geloof dat wij em voor 1 jan 2022 gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik hoop echt dat Samsung met een veel breder scherm op de voorkant gaat komen. Vooral nu anderen dit ook laten zien hoe dit wel gewoon mooi kan. De Samsung Fold 4 heeft echt significant verbeteringen nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

* RayNbow vindt het smalle scherm geen enkel probleem. Kan vaker de boel met één hand bedienen vanwege het smallere scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Hier ook niet. Een grotere batterij zou welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Een beter zand/stofdicht scharnier zou tof zijn.

Verder ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Het begint er op te lijken dat noch One UI 4 noch een december update gehaald gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Is een hartslag meter nu wel of niet aanwezig?
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste