Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Hoe bevalt de nieuwe update voor de mensen met een ONE versie?

Collega van mij heeft hem gebracht, maar moet al rekening houden dat hij de auto meerdere dagen kwijt kan zijn, omdat de update niet vlekkeloos verloopt. Update zal direct naar de 3.1 zijn.

Nu las ik ook over 3.1 lite, wat is het verschil?

[ Voor 7% gewijzigd door Ferio op 08-02-2023 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_us
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-06 14:15
Beetje gekke vraag: ik zie continu mensen hun gemiddeld verbruik hier benoemen. Ben ik gek, of kan ik dit niet vinden in mijn Cupra (Business Plus 2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsvdtuin
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-06 16:59
Marc_us schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:29:
Beetje gekke vraag: ik zie continu mensen hun gemiddeld verbruik hier benoemen. Ben ik gek, of kan ik dit niet vinden in mijn Cupra (Business Plus 2022)
Waarschijnlijk ben je niet gek maar kan je het niet vinden haha.
In het widget scherm helemaal naar rechts scrollen en dan kan je het gemiddelde verbruik zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerrion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-06 08:54
Ik heb nou al 2x gehad dat mijn 'Individual' rijmode instellingen zijn gereset. Ik dacht laat ik eens kijken waar ik het ook alweer op had gezet in Individual mode, en alles stond gewoon op comfort.... Tip voor jullie om te controleren of alles nog goed staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pakketautomaat
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 11-06 14:47
karsvdtuin schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:39:
[...]

In het widget scherm helemaal naar rechts scrollen en dan kan je het gemiddelde verbruik zien.
Tip:
Een vlak tweetal seconde indrukken dan kan je zelf kiezen welk element je op welke plek zet of welke je wilt tonen in de eerste drieluik. Zo heb ik mijn verbruik altijd in beeld ipv helemaal rechts.

[Streamable: IMG_9425]

[ Voor 5% gewijzigd door pakketautomaat op 08-02-2023 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 20:55
Ferio schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:51:

Collega van mij heeft hem gebracht, maar moet al rekening houden dat hij de auto meerdere dagen kwijt kan zijn, omdat de update niet vlekkeloos verloopt. Update zal direct naar de 3.1 zijn.

Er is geen 3.1 voor de One uitvoeringen, alle One's krijgen 3.1 light. De bevestigde verbeteringen zijn de aangepaste verwarming om de actieradius te vergroten en de kwaliteit van de parkeercamera's zou verbeterd zijn. En dan natuurlijk de algemene prestatieverbeteringen van het scherm.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 30-05 19:47
w0ndersp00n schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:49:
[...]

Er is geen 3.1 voor de One uitvoeringen, alle One's krijgen 3.1 light. De bevestigde verbeteringen zijn de aangepaste verwarming om de actieradius te vergroten en de kwaliteit van de parkeercamera's zou verbeterd zijn. En dan natuurlijk de algemene prestatieverbeteringen van het scherm.
Dus ook geen store in de auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w0ndersp00n
Ik verwacht het niet. Volgens mij zullen de One's nooit de features krijgen waar recentere uitvoeringen wel mee geleverd/uitgerust zijn of worden. Maar dat is een aanname o.b.v. wat ik hoor en lees over One vs niet-One uitvoeringen.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
w0ndersp00n schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:10:
Ik verwacht het niet. Volgens mij zullen de One's nooit de features krijgen waar recentere uitvoeringen wel mee geleverd/uitgerust zijn of worden. Maar dat is een aanname o.b.v. wat ik hoor en lees over One vs niet-One uitvoeringen.
Ben heel benieuwd, krijg vanmiddag mn auto terug als t goed is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferio
initdebug schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:30:
[...]

Ik hoor graag je bevindingen en de veranderingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreVanV
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-03 08:52
Ik heb dus ook de one uitvoering en weinig info in de app. Ik zie ook nog een Cupra Connect app in de App store. Zijn er mensen die die app hebben i.p.v. My Cupra. Ik weet niet eens of die wel kan worden gebruikt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
AndreVanV schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:08:
Ik heb dus ook de one uitvoering en weinig info in de app. Ik zie ook nog een Cupra Connect app in de App store. Zijn er mensen die die app hebben i.p.v. My Cupra. Ik weet niet eens of die wel kan worden gebruikt in Nederland.
Cupra Connect is de app voor de andere Cupra modellen: Leon, Formentor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostd
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-06 15:52
w0ndersp00n schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:10:
Dit is ook vrij logisch, geen een auto krijgt jaarlijks nieuwe features. Anders zou niemand meer een nieuwe versie kopen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 14:30
initdebug schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:53:
[...]

Daar loop je overigens niet veel mee mis hoor. Er stond een tijdje per abuis Travel Assist in maar dat heeft nooit gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arboris
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-06 10:11
VW en online lijkt niet echt een ideale combinatie zo te horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:51

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

joostd schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:22:
[...]

Dit is ook vrij logisch, geen een auto krijgt jaarlijks nieuwe features. Anders zou niemand meer een nieuwe versie kopen :P
Ehm.. De One modellen waren ongeveer 4 maanden te krijgen voordat er spontaan nieuwe features kwamen voor de niet One modellen. Sterker nog, toen ik mijn proefrit ging maken (november 2021) werd me vrolijk de feature list verteld van de niet-One modellen. Het voelt enorm alsof de early adopters van de Born in het verdomhoekje gestopt worden, want die kosten VW geld om te upgraden. Het slaat ook helemaal nergens op, want we kunnen prima dezelfde software krijgen, met een paar feature flags uitgezet. Maar ja, dan zouden ze daar eens fatsoenlijke software moeten schrijven, en dat kunnen ze blijkbaar niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvdPlas
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 27-03 07:48
[...]

Bij Tesla is dit wel het geval… vrij logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 17:54

eisbaer

Zie signature

initdebug schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:30:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Met name of:
- het volume van de knipperlichten lager is
- de acc bug verholpen is. Als een voorligger van rijbaan verwisselt dan versnelt mijn auto soms terwijl er wel verkeer voor rijdt.
- je nu een ongewenst startscherm krijgt waar je verplicht iedere keer op oke moet drukken als je instapt.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
eisbaer schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 04:01:
[...]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Met name of:
- het volume van de knipperlichten lager is
- de acc bug verholpen is. Als een voorligger van rijbaan verwisselt dan versnelt mijn auto soms terwijl er wel verkeer voor rijdt.
- je nu een ongewenst startscherm krijgt waar je verplicht iedere keer op oke moet drukken als je instapt.
Het is met de ACC bij mij andersom. Als de voorligger van rijstrook wisselt en daar remt voor een verkeerslicht, remt mijn auto ook. Tot bijna stilstand terwijl ik op een 80-weg cruise met verkeer achter me. Gevaarlijk.

Dit is een up-to-date Performance van december 2022.

[ Voor 10% gewijzigd door ericafterdark op 09-02-2023 06:30 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
Helaas was mijn auto gisteren weer niet klaar. Er is een Control Unit (regelapparaat) kapot, die hebben ze besteld. "Als het goed is" komt deze vandaag binnen en proberen ze het nog een keer. Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitchellt
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-03-2023
M@cer schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:48:
[...]

Dat is mooi, welke versie heb je gekregen en is het bij jou wel zonder problemen gegaan?
Heb je nu ook de mogelijkheid om het verbruik op het kleine scherm voor je te zien?
3.1.4 bij media codec staat Eric en software 0561
Ik zie inderdaad het verbruik nu in de mini display.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mitchellt
Ferio schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:51:

Ik moest de 2e sleutel mee nemen, en na 2 dagen had ik de auto al terug. Ze waren t langste bezig met mijn massagestoel die kapot was. Echt geen problemen gehad. Was bij v mossel Seat in Waalwijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mitchellt
initdebug schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:53:
[...]

Ik heb een store. Staat weliswaar niks in, maar de setting is er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerrion
Vervangend vervoer wordt vanuit Cupra vergoed voor de One-upgrade toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-06 13:23

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

[...]

Voor mijn One moest ik naar de garage, waar ik vervolgens een update kreeg, maar niet die van het infotainment (en de monteur kon verder ook geen toelichting geven). Mijn Tesla krijgt regelmatig updates. Het kan dus wel..... En dit is een grote reden waarom Tesla zo succesvol is. En voor mij een reden waarom ik meer tevreden ben met mijn Tesla dan met de One. (En dat zit hem in nieuwe games en gimmicks, maar vooral in nieuwe functies die echt nuttig zijn zoals nieuwe stuurverwarmingstanden, vision based richtingaanwijzer uitschakelen en je deuren kunnen open vanuit de app bij vorst).

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 15:11
eisbaer schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 04:01:
[...]
Ja, die is in 3.1 gewoon aanwezig. Als je niet op OK drukt en vervolgens achteruit rijdt (met camera en sensoren scherm in beeld) en vervolgens weg rijdt, kan je niet meer in je infotainment komen, enkel de auto settings. Het uitzetten van de infotainment met de uitknop en vervolgens weer aanzetten lost het probleem op.

Hinderlijk maar gelukkig kan je er omheen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Vegazz schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:58:
[...]

Ja, die is in 3.1 gewoon aanwezig. Als je niet op OK drukt en vervolgens achteruit rijdt (met camera en sensoren scherm in beeld) en vervolgens weg rijdt, kan je niet meer in je infotainment komen, enkel de auto settings. Het uitzetten van de infotainment met de uitknop en vervolgens weer aanzetten lost het probleem op.

Hinderlijk maar gelukkig kan je er omheen werken.
Werkt de voice command knop op het stuur dan nog? Die knop gebruik ik momenteel voor o.a. het commando "climatisering" om het clima scherm op het infotainment te krijgen.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc_us
karsvdtuin schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:39:
[...]

Dank, deze widget had ik helemaal niet aanstaan.
Zie nu ook dat ik dit kan openen via het app-scherm en dan 'Rijgegevens'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 15:11
eisbaer schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:21:
[...]
Werkt de voice command knop op het stuur dan nog? Die knop gebruik ik momenteel voor o.a. het commando "climatisering" om het clima scherm op het infotainment te krijgen.
Voice commands gebruik ik niet, dus dat durf ik niet zo 1-2-3 te zeggen. Maar het bedienen van clima is wel mogelijk, sterker nog, je telefoon verbindt gewoon met de auto en speelt muziek af. Je kan simpelweg niet carplay openen, radio bedienen enzo.

Om eerlijk te zijn komt het bij mij sporadisch voor, meestal zit het er wel ingeleerd om eerst op OK te drukken voordat ik iets verder doe in de auto.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Joost075
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 09-06 21:47
Zojuist de Born weer opgehaald van het langdurige logeerfeest bij de dealer. De update is na een week eindelijk gelukt. De volgende punten vallen nu op het eerste gezicht op.
  • App is anders, auto geeft ook informatie mbt KM-stand, deuren en contact aan
  • Er is nu gebruikersbeheer, wat je ermee kan nog niet uitgevogeld
  • Er staat een percentage links van het batterij-icoon
  • Gekleurde iconen onderin infotainment
  • Veeeeel minder luid geluid van de richtingaanwijzers _/-\o_
  • Geen eenvoudige manier meer om lane-assist uit te zetten (ik had altijd een widget op het startscherm, maar die is nu verdwenen)
  • Mogelijkheid om bestemmingen naar auto te sturen
  • Onderweg naar huis al 2 OTA updates gehad 8)7
Ik moest wel op de auto opnieuw inloggen om alle functies in de app werkend te krijgen. Niet heel ingewikkeld, maar het was handig geweest als ze dat even gemeld hadden van de dealer.

Ook via Tronity nu veel meer informatie beschikbaar 8)

Foto's doe ik even in een aparte post via de smartphone :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Joost075 op 09-02-2023 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost075
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J__89vPScdxv8e9hWbd9ZCtaojw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7fCyf8PH5PgnmaxbOLfbXMA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wm1oxyrTs5sIiznxm-Lu6ioSenE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e6fY57tVIwESAetWqilsER32.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZ8T_BEWu-0KoHhG803jucd93cM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YtHC6tru9P1aFlSjUQnPq484.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8jqCMiDycDrMh4KTBNDPBKYf5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/USd86XlfftfN3hNKOAdoL30w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2RUQFIoYOFzeBBYuhetq5tFQc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5y6IMCeYSbaDjgYvmtGAOoOS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/feROMu9A4FwmzOVK6wDi_XTsc_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dwZlOlSQfIvwxNxxQMZFSzam.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Nice! Kan niet wachten tot mijn wagen ook de update heeft gekregen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21

Pinobigbird

doesn't share food!

@Joost075 kan je posten welke waarden er nu bij de softwareversies staan?

En is de Auto Hold ook beschikbaar als je de 'statusbalk' bovenin het scherm naar beneden trekt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOAUQSZEyP033LtwUMVXC6OwM4s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RA5qpofJ7upHrq0d6BUZyd36.jpg?f=user_large

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joost075
Pinobigbird schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:06:
@Joost075 kan je posten welke waarden er nu bij de softwareversies staan?

En is de Auto Hold ook beschikbaar als je de 'statusbalk' bovenin het scherm naar beneden trekt?
[Afbeelding]
Scherm lijkt daar op inderdaad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oYrPI1YKhpoOzX-U5xFmOXhdzRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9dBNDEAVwcTcwaCsavcm5iPA.jpg?f=fotoalbum_large

En alstublieft, de software/hardware versies

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lKok4T5x0-K3nW_dFw6WE3QCvDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oi7ovOGB9QhCTjBNcms3oQi0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-06 17:10
Kan je Plug&Charge ook al instellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost075
Galukon schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:33:
[...]

Kan je Plug&Charge ook al instellen?
Net even geprobeerd, hij vraagt je een app te downloaden die niet beschikbaar is in NL. Dus nee, dat kan je niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostd
DaMightyWackO schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:12:
[...]

Voor mijn One moest ik naar de garage, waar ik vervolgens een update kreeg, maar niet die van het infotainment (en de monteur kon verder ook geen toelichting geven). Mijn Tesla krijgt regelmatig updates. Het kan dus wel..... En dit is een grote reden waarom Tesla zo succesvol is. En voor mij een reden waarom ik meer tevreden ben met mijn Tesla dan met de One. (En dat zit hem in nieuwe games en gimmicks, maar vooral in nieuwe functies die echt nuttig zijn zoals nieuwe stuurverwarmingstanden, vision based richtingaanwijzer uitschakelen en je deuren kunnen open vanuit de app bij vorst).
Ik was me niet bewust van het feit dat Tesla dit wel deed, als je het vergelijkt met andere merken zijn zij daarin waarschijnlijk de enige dan. Ik hoor wel vaak klachten over de afwerking van de Tesla's, veel plastic, veel rammeltjes etc, wat zijn de ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Joost075 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:33:
Zojuist de Born weer opgehaald van het langdurige logeerfeest bij de dealer. De update is na een week eindelijk gelukt. De volgende punten vallen nu op het eerste gezicht op.
is er nou ook iets gebeurd met het bereik op een volle accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-06 13:23

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

joostd schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:37:
[...]

Ik was me niet bewust van het feit dat Tesla dit wel deed, als je het vergelijkt met andere merken zijn zij daarin waarschijnlijk de enige dan. Ik hoor wel vaak klachten over de afwerking van de Tesla's, veel plastic, veel rammeltjes etc, wat zijn de ervaringen daarmee?
Ik heb een MYP uit Berlin. 'Plastic' vind ik een lastige aanduiding. Praktisch alles in een interieur is kunststof. Het ene is kaal hard plastic, het andere plastic met een geborstelde metaal look en weer iets anders is met een hout look vinyl. Ik vind het een keurig opgeruimd interieur (geeft mij rust) en ander noemt het kaal. De delen waar mijn arm op leunt: deur en middenconsole zijn voldoende zacht en dat is wat ik belangrijk vind. Toen ik voor het eerst een 308 had was het merendeel negatief over een touchscreen en een minimaal aantal knoppen. Kijk waar we 10 jaar later staan? Iedere auto heeft een touchscreen en minder fysieke knoppen en oogt voor destijds kaal. Qua bouwkwaliteit en rammels ben ik positief (non issue wat mij betreft). Ik reed hiervoor o.a. een Born, Volvo V60, 308SW (allemaal nieuw). Ik vind hem het beste te vergelijken met de V60 (2022 model) qua feeling van de bouw kwaliteit; degelijk. (ook ik kan niet tegen een rammel of tik). Dus t.o.v. een Born is dat geen zorgenpunt wat mij betreft.

Het enige wat ik minder vind voelen is het 'vegan leather'. Dit voelt wat sponsig/soft (lastig definiëren) echt leer vind ik fijner aanvoelen (stugger, steviger). Altijd leer gehad, behalve op de Born (en daar miste ik het. Met kinderen of andere viezigheid is leer zo makkelijk afnemen. Nooit nadenken over mogelijke vlekken. Leer plus rubbermatten is een must voor mij. Zo hou je eenvoudig een proper interieur)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaaaaaaaaaaat
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-05 09:50
Even een vraag voor de (hopelijk) andere Zappi gebruikers op dit forum (V2 / 3-fase versie).
Wat zijn de beste instellingen voor de Born?
Ik had de Born op slow charge staan, maar het viel me op dat deze daardoor icm de Zappi met max 1,8kW ging laden in ECO+.
Ik heb de Zappi in ECO+ mode op 1-fase staan (vanwege de voorganger: Zoe, die slikt dan weer geen 3 fase).
Die deed met gemak 5,6kW op 1 fase, echter lijkt de Born daar niet mee overweg te kunnen.
De Born dus maar op normaal laden gezet, en dan gaat het inderdaad harder, maar nog steeds niet boven de 3,6kW vermoed ik. Ik heb de Zappi dus voor ECO+ maar op 3-fase gezet nu.
Dan doet zich het volgende probleem/uitdaging voor. De Born wil dan toch echt heel graag 3x minimaal 1,3kW zien. En dat produceer ik nu nog niet.
Nu is het nog geen probleem, maar vanaf maart haal ik met gemak 5kW op de zonnepanelen gedurende langere tijd.

Mijn vraag aan meer ervaren Zappi/Born gebruikers: wat zijn de beste instellingen voor de Born icm de Zappi om zoveel mogelijk op zonnestroom te laden?
Ik heb hem voor nu op ECO gezet, en heb nu dus enige import van het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost075
Ferio schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:30:
[...]

is er nou ook iets gebeurd met het bereik op een volle accu?
Nee dat is vrijwel gelijk gebleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 13:00
Joost075 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:33:
Zojuist de Born weer opgehaald van het langdurige logeerfeest bij de dealer.
Betreft het een One-model? Wel handig om dat erbij te vermelden aangezien er veel luitjes hier zitten met dat rampding.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Jermaine schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:13:
[...]

Betreft het een One-model? Wel handig om dat erbij te vermelden aangezien er veel luitjes hier zitten met dat rampding.
Ik heb geen enkel probleem met de one. Spreek voor jezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost075
[...]

Yes, ik heb een One. Rampding was het de eerste 31000 km niet... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
[...]

Rampding is wat overdreven. Hij voldoet goed voor een boodschappen auto. 😂

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraBram
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 08-12-2023
aaradorn schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:35:
Vandaag mijn Born mogen ontvangen, so far so good, geen offline problemen, wel wat probleempjes met de QR code scannen maar ik kon de auto ook toevoegen via mijn e-mail dus all good.

Nu heb ik wel een stomme vraag, is er een manier om een klein beetje gas te geven voor kleine aanpassingen?

(Rem los en auto rolt een beetje vooruit zoals bij een automaat weet je wel)

Ik heb een heel kleine oprit, de auto past er op maar het lukte mij niet echt op en top, na een kleine aanpassing stond ik wel wat beter maar dat laatste stukje, zweet op mijn voorhoofd, wilde een kleine aanpassing maken maar had de rem al ingedrukt, dus ik moest een beetje gas geven om weer te gaan. Schoot een stuk naar voren. Gelukkig wel weer snel op de rem getrapt maar als er een manier is om zo een kleine aanpassing te maken zou dat fijn zijn.

Ben ook al door heel wat menutjes gegaan, spiegels gaan al naar beneden als ik achteruit rij, de sfeer verlichting heeft al de juiste kleur etc etc. Nog niks gevonden. Wellicht doe ik gewoon iets fout.

[Afbeelding]
Ik heb sinds een paar dagen een Cupra Born Performance.
Hoe stel je die spiegels in dat ze naar beneden draaien als je achteruit rijd? Ik kan dit namelijk niet vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aaradorn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-06 10:12
CupraBram schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:14:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen een Cupra Born Performance.
Hoe stel je die spiegels in dat ze naar beneden draaien als je achteruit rijd? Ik kan dit namelijk niet vinden.
Vond het ook verwarrend, info staat in dit filmpje: YouTube: How-To - Dipping the Side Mirror When Reversing | VW ID.4 1st Max

start vanaf 57 seconden " step 2"

Dat slider menutje staat op de zelfde plaats waar je driving profile staat, onderaan op dat scherm heb je instelling, als je de 3d auto ziet moet je effe swipen tot je de spiegel optie ziet. Vanaf dat punt kun je het filmpje volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robert14359
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 13-07-2024
eisbaer schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:15:
[...]
Heerlijke auto en geen problemen met de One na 13 maa :) nden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraBram
aaradorn schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:18:
[...]

Vond het ook verwarrend, info staat in dit filmpje: YouTube: How-To - Dipping the Side Mirror When Reversing | VW ID.4 1st Max

start vanaf 57 seconden " step 2"

Dat slider menutje staat op de zelfde plaats waar je driving profile staat, onderaan op dat scherm heb je instelling, als je de 3d auto ziet moet je effe swipen tot je de spiegel optie ziet. Vanaf dat punt kun je het filmpje volgen.
Zoo top bedankt zeg! Daar had ik zelf nooit uitgekomen. Zag hier al niks van in het boekje.

Alle andere tips zoals dit zijn zeer welkom.

Komende week ga ik mijn Cupra laten coderen. Ben benieuwd wat voor extra opties ik dan nog allemaal erop kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraBram
Iets anders wat ik nog heb.

Wanneer ik met de sleutel de deur open dan gaat alleen mijn bestuurdersdeur open. De passagiersdeur blijft gesloten.
Dit gebeurd ook wanneer ik de deur keyless open.
Ervaart iemand anders dit ook? Ik heb dit ook weleens met de achterklep dat die niet opent als ik de auto open.

Het gaat om een cupra Born performance uit 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arboris
Even snel 2x achter elkaar drukken op het open knopje vd sleutel opent alle deuren. Met keyless kan dit voor zover ik weet niet. Dan gaat alleen de deur open die jij openmaakt.

[ Voor 39% gewijzigd door Arboris op 10-02-2023 23:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-06 18:45
Arboris schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:33:
Even snel 2x achter elkaar drukken op het open knopje vd sleutel opent alle deuren. Met keyless kan dit voor zover ik weet niet. Dan gaat alleen de deur open die jij openmaakt.
Is een instelling die je via infotainment kunt doen. Die staat standaard op bestuurder. Die naar alle deuren zetten. (Weet niet uit m’n hoofd waar het staat)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinInDaHood
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-06 15:44
Meer mensen de Android Auto update gekregen? Stuk verbeterd!! Ik kan nu vooruit spoelen in Spotify 👌 En het ziet er allemaal een stuk frisser uit de UI. Ook werkt het nu wat vlotter heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaradorn
RobinInDaHood schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:14:
Meer mensen de Android Auto update gekregen? Stuk verbeterd!! Ik kan nu vooruit spoelen in Spotify 👌 En het ziet er allemaal een stuk frisser uit de UI. Ook werkt het nu wat vlotter heb ik het idee.
Nog niks maar ik kan niet wachten, hij ziet er goed uit. Heb je het dan over deze? https://techcrunch.com/wp...5/Android-Auto-update.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinInDaHood
aaradorn schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:11:
[...]

Nog niks maar ik kan niet wachten, hij ziet er goed uit. Heb je het dan over deze? https://techcrunch.com/wp...5/Android-Auto-update.jpg
Yes, dat is hem inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
OOOH! Kan niet wachten! Ziet er een stuk beter uit, ik heb nog geen update gekregen, zit je toevallig in de beta?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arboris
TheMadd schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 00:04:
[...]

Is een instelling die je via infotainment kunt doen. Die staat standaard op bestuurder. Die naar alle deuren zetten. (Weet niet uit m’n hoofd waar het staat)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYAoQN3knEl0gy8ukqafcnHro0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kgUKGhNpqcXjinKy3vO22wo3.jpg?f=fotoalbum_large

Gevonden, je moet wel de auto aan hebben staan. Anders kun je hier niet bij.

[ Voor 9% gewijzigd door Arboris op 11-02-2023 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weltevreden1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-11-2023
Hebben meer mensen na de update dat de adaptieve cruise control is verdwenen, de navigatie van de auto moet worden vrijgeven door een Serive partner, dat de Carplay functie niet beschikbaar is of ben ik de enige?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDWS1GMx5ZsDVdItkyaUwLD8LBc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H33fYY64Vn9tVNTWTfyRDLSl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Topicstarter
Weltevreden1978 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 16:43:
Hebben meer mensen na de update dat de adaptieve cruise control is verdwenen, de navigatie van de auto moet worden vrijgeven door een Serive partner, dat de Carplay functie niet beschikbaar is of ben ik de enige?[Afbeelding]
Welke update heb jij gehad? Want dit is nog de oude theme.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxility
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-05 11:17
Hebben meer mensen na de update dat de adaptieve cruise control is verdwenen, de navigatie van de auto moet worden vrijgeven door een Serive partner, dat de Carplay functie niet beschikbaar is of ben ik de enige?[Afbeelding]
Je hebt nu een essential 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinInDaHood
aaradorn schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:26:
[...]

OOOH! Kan niet wachten! Ziet er een stuk beter uit, ik heb nog geen update gekregen, zit je toevallig in de beta?
Nope, regular user. Wel een nieuwe. Geen idee of dat iets uitmaakt maar who knows.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

RobinInDaHood schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:48:
[...]

Nope, regular user. Wel een nieuwe. Geen idee of dat iets uitmaakt maar who knows.
Neem deze ervaring goed op, je bent nu bijna een One rijder. One of us, one of us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkV6
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 16:44
Dit weekend maar eens met de Cupra navigatie gereden. Na eerst het systeem herstarten omdat er geen geluid was lukte werkte het. Vervolgens kom je bij een rotonde aan. Ik moet 2e afslag dus rechtdoor. Op het scherm bij het stuur staat een pijl rechts omhoog. Voor de rotonde zegt hij niets. En rijdende op de rotonde zegt ze neem de 2e afslag. Verwarring alom.
Dan ben ik er bijna en zie de finish flag links van de weg. Maar toch moet ik nog 2 kilometer rechtdoor. Mogelijk moest ik bij de volgende rotonde keren om aan de goede kant van de weg te komen,
Op de terug weg wil ik met google maps verder. Maar als ik de telefoon in het opstelvlakje neerleg ben ik al snel het gps signaal kwijt. Op het rol luikje gat het ook niet, wel vlakbij het raam.
Nu zag ik op een Android forum dat het gps probleem aan Android auto 8.8 zou kunnen liggen. Ik heb geen idee welke versie ik heb. Het lukt nu helemaal niet meer om android auto te koppelen, ik zal hem maar weer eens rebooten.
Hoort gps wel te werken via de telefoon in het middenconsole?

RZAG71NY1 FBA71A /SRK ZS-S 2.5kW / Varme vt180 / S197 4.0L /Born 170kW / VanMoof S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
MarkV6 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:09:
Dit weekend maar eens met de Cupra navigatie gereden. Na eerst het systeem herstarten omdat er geen geluid was lukte werkte het. Vervolgens kom je bij een rotonde aan. Ik moet 2e afslag dus rechtdoor. Op het scherm bij het stuur staat een pijl rechts omhoog. Voor de rotonde zegt hij niets. En rijdende op de rotonde zegt ze neem de 2e afslag. Verwarring alom.
Dan ben ik er bijna en zie de finish flag links van de weg. Maar toch moet ik nog 2 kilometer rechtdoor. Mogelijk moest ik bij de volgende rotonde keren om aan de goede kant van de weg te komen,
Op de terug weg wil ik met google maps verder. Maar als ik de telefoon in het opstelvlakje neerleg ben ik al snel het gps signaal kwijt. Op het rol luikje gat het ook niet, wel vlakbij het raam.
Nu zag ik op een Android forum dat het gps probleem aan Android auto 8.8 zou kunnen liggen. Ik heb geen idee welke versie ik heb. Het lukt nu helemaal niet meer om android auto te koppelen, ik zal hem maar weer eens rebooten.
Ik heb nu Coolwalk en het is me nog niet opgevallen of dit opgelost is maar de navigatiepijlen op het scherm achter het stuur klopt geen zak van inderdaad. Ik kijk liever gewoon naar de app op het grotere scherm zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc_us
Ik heb hier nooit een probleem mee gehad. Ook niet met de on-board navigatie overigens, werkt bij mij meestal feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsHk
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 13-06 21:43
Vanochtend voor het eerst problemen gehad met laden. Auto gaf de melding 'Alleen noodladen mogelijk. Raadpleeg wagendocumentatie'. Auto laadde op een 11kW paal met maar 5 kilometer per uur. Na het ontkoppelen van de kabels en opnieuw 'inchecken' bij de laadpaal werkt alles weer naar behoren - maar toch even schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostd
Weet iemand of de software update voor de one het probleem verhelpt met iphone + google maps? bij een android + google maps neemt de born de aanwijzingen over in je centrale display boven je stuur, met iphone lijkt dat niet te werken (idem voor apple maps btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Wat zie je als je op het 4e icoontje onderin - rechts van de telefoon - tikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
eisbaer schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:15:
[...]
Dat doe ik ook, maar leg 's wat minder zout op m'n uitspraken want het was slechts als grapje bedoeld :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Dat hoort wel te werken. Toen ik de auto net had, kreeg ik continue de melding gps connectie verloren bij gebruik van google maps via android auto. Ik heb dat toen verholpen door een instelling op mijn telefoon te wijzigen. Ben alleen vergeten wat het nou precies was. Ik denk toegang tot locatie toestaan of gegevensgebruik achtergrond toestaan bij de app info van maps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitchellt
joostd schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:04:
Weet iemand of de software update voor de one het probleem verhelpt met iphone + google maps? bij een android + google maps neemt de born de aanwijzingen over in je centrale display boven je stuur, met iphone lijkt dat niet te werken (idem voor apple maps btw).
Dat werkt nu bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkV6
Nog wat over Android auto/maps: op de telefoon gaat maps wel in night mode maar op het grote scherm niet. Hoe stel ik dat in?

RZAG71NY1 FBA71A /SRK ZS-S 2.5kW / Varme vt180 / S197 4.0L /Born 170kW / VanMoof S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
M'n auto staat vandaag een week bij de garage voor de update. Ik hoop dat hij vandaag klaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
MarkV6 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 19:57:
Nog wat over Android auto/maps: op de telefoon gaat maps wel in night mode maar op het grote scherm niet. Hoe stel ik dat in?
Settings van Android Auto en die forceren naar dark mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
Galukon schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:24:
[...]

Ik heb nu Coolwalk en het is me nog niet opgevallen of dit opgelost is maar de navigatiepijlen op het scherm achter het stuur klopt geen zak van inderdaad. Ik kijk liever gewoon naar de app op het grotere scherm zelf.
Raar, is dat iets nieuws bij coolwalk? De pijlen kloppen bij mij namelijk wel en ik zit nog op de oude versie van android auto. Zou zonde zijn als dat niet mee werkt, vind het wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
aaradorn schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:56:
[...]

Raar, is dat iets nieuws bij coolwalk? De pijlen kloppen bij mij namelijk wel en ik zit nog op de oude versie van android auto. Zou zonde zijn als dat niet mee werkt, vind het wel zo handig.
Bij mij werkte het bij de oude versie de ene keer wel en de andere keer niet. Dan wezen ze bijvoorbeeld gewoon de verkeerde kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
aaradorn schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:56:
[...]

Nee is al sinds ik de auto heb. Ik gebruik Waze, misschien dat het daar niet goed op werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkV6
Galukon schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:46:
[...]

Settings van Android Auto en die forceren naar dark mode.
Aan de autokant zijn maar heel weinig settings en daar zit geen dark mode tussen. Ik zie geen auto settings op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
MarkV6 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:44:
[...]

Aan de autokant zijn maar heel weinig settings en daar zit geen dark mode tussen. Ik zie geen auto settings op de telefoon.
In de settings van Android Auto zelf op je telefoon zou het moeten staan, anders in de instellingen in Android Auto in je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25

kaanmijo

Picobello B.V.

Misschien een domme vraag, maar raken jullie ook constant je sleutel kwijt in je broekzak? :+ Mijn portemonnee zit in dezelfde broekzak als de sleutel, en ik denk dat dat ding constant op het knopje drukt om de vaste sleutel uit de afstandsbediening te drukken. Ik heb dus best vaak dat de afstandsbediening door de lucht heen vliegt bij het uit m'n broekzak halen.

Ik heb dit bij andere sleutels echt nog nooit gehad, omdat dat knopje daar op de achterkant zat in plaats van op de zijkant. Misschien ligt dit aan mij, maar vind het een beetje vervelend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arboris
Nee, dat is me nog nooit overkomen. Ik zit er enkel wel es mee te spelen als ik me verveel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert14359
  • Laatst online: 13-07-2024
kaanmijo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:17:
Misschien een domme vraag, maar raken jullie ook constant je sleutel kwijt in je broekzak? :+ Mijn portemonnee zit in dezelfde broekzak als de sleutel, en ik denk dat dat ding constant op het knopje drukt om de vaste sleutel uit de afstandsbediening te drukken. Ik heb dus best vaak dat de afstandsbediening door de lucht heen vliegt bij het uit m'n broekzak halen.

Ik heb dit bij andere sleutels echt nog nooit gehad, omdat dat knopje daar op de achterkant zat in plaats van op de zijkant. Misschien ligt dit aan mij, maar vind het een beetje vervelend
Al diversen keren gehad :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frederik1987
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 13-06 20:35
kaanmijo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:17:

Ik heb zo'n hoesje gekocht bij Ali..x. Blijft de sleutel mooier en minder 'vliegkans'.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrAj0Ac-LkqCSKhIunhI2Xf1g4I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dscDcjD1ssmxJP6c5sGmquvp.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• linuxpro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-06 20:14
Vandaag bericht gekregen dat ik mijn Cupra Born bij 'mijn' specialist mag inleveren voor een soft- en hardware upgrade. Geen idee wie dat is dus ik wacht nu om teruggebeld te worden. Ik neem als e.e.a. is afgerond dat ik mijn modificaties via odb11 weer opnieuw mag doen..

Indien interesse, laat ik 't verloop hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Topicstarter
linuxpro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:28:
Vandaag bericht gekregen dat ik mijn Cupra Born bij 'mijn' specialist mag inleveren voor een soft- en hardware upgrade. Geen idee wie dat is dus ik wacht nu om teruggebeld te worden. Ik neem als e.e.a. is afgerond dat ik mijn modificaties via odb11 weer opnieuw mag doen..

Indien interesse, laat ik 't verloop hier weten.
Ik wil ook. Heb je dit zelf aangevraagd? Of hebben ze je benaderd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-06 20:55
Tylen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:21:
[...]

standaard nieuwsbrief:
Hi XXXX,

Jouw CUPRA Born komt in aanmerking voor een gratis software-update. Deze wordt kosteloos uitgevoerd bij je CUPRA Service Partner. Tegelijkertijd wordt ook kosteloos een nieuwe, technisch verbeterde 12V-accu geplaatst.

Deze update zorgt voor een beter en stabieler infotainmentsysteem. Daarnaast zorgt het voor beter warmtebeheer, wat het energieverbruik verlaagt en de actieradius bij koude temperaturen kan vergroten. Andere voordelen zijn verbeterde beelden van de camera’s voor en achter en het feit dat je Born na de update geschikt is voor updates op afstand waardoor je niet meer naar je Service Partner hoeft voor volgende software-updates. Voor meer informatie, check de pagina over de software-update op onze website.

Meld je aan voor de software-update

Om je uit te nodigen voor deze update is het belangrijk dat je een ingevuld Mijn CUPRA account hebt. Dit betekent dat je jouw auto hebt toegevoegd en geverifieerd en je Service Partner hebt ingesteld. Ga naar Mijn CUPRA, klik bovenin op Mijn Auto en koppel je auto. Daarna kun je onderin je servicepartner instellen.

Je contactgegevens worden doorgestuurd naar je gekozen CUPRA Service Partner zodat deze je kan benaderen om een afspraak in te plannen.

Team CUPRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linuxpro
[...]

Ik heb een email gekregen waarin het werd vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Topicstarter
Ahh in emails. Nou ik heb nog niets ontvagen :( Ik ga de service partner anders wel even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
Er worden een aantal batches met zo een mail gestuurd om te voorkomen dat iedereen tegelijk gaat bellen :) Als je gegevens bekend zijn, dan krijg je deze of volgende week dit mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerrion
Tylen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:33:
Ahh in emails. Nou ik heb nog niets ontvagen :( Ik ga de service partner anders wel even bellen.
Je kan idd gewoon bellen. Ik heb ook rechtstreeks de dealer gebeld en een afspraak gemaakt... voor 21 april.

In het mailtje staat enkel dat je je gevens moet updaten via MijnCupra site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Topicstarter
Yes. Ik sta ook ingepland. Ze reageerde wel apart toen ik zei hoelaat ze hem kwamen ophalen met gratis vervangend vervoer 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
Je kan de afspraak trouwens ook hier inplannen: https://www.cupraofficial.nl/werkplaatsplanner#/. Dan staat de haal -en brengservice meteen aan en je kan de afspraak plannen bij jouw partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuilieHuilie
  • Laatst online: 06-12-2024
Aangezien ik niet veel vertrouwen had in de Cupra site heb ik zelf maar gebeld. Mijn eigen garage blijkt slechts 1 monteur te hebben die het kan en er was 6 April! pas weer plek. De garage, van dezelfde dealer, een dorp verder, heeft 9 maart plaats voor me. Ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen.

[ Voor 0% gewijzigd door HuilieHuilie op 15-02-2023 13:46 . Reden: Tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Frederik1987 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:04:
[...]

Ik heb zo'n hoesje gekocht bij Ali..x. Blijft de sleutel mooier en minder 'vliegkans'.
[Afbeelding]
Heb je toevallig het linkje van deze covertjes? Ze zien er best mooi uit, in het stijltje van Cupra zelf en voor mij zou het de angst van het gekrast raken van de sleutels wegnemen. Op Ali Express kom ik veel voor de Cupra Geboren tegen, maar helaas niet wat jij toont...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• initdebug
Jermaine schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 14:07:
[...]

Heb je toevallig het linkje van deze covertjes? Ze zien er best mooi uit, in het stijltje van Cupra zelf en voor mij zou het de angst van het gekrast raken van de sleutels wegnemen. Op Ali Express kom ik veel voor de Cupra Geboren tegen, maar helaas niet wat jij toont...
Het is dezelfde sleutel als de ID3 dus je kan daar beter op zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Overigens gaat mijn One op 7 maart naar Broekhuis in Haarlem voor de software-update. Het zal me benieuwen! Voor wie in Noord-Holland woont; ze schijnen nog enkele slots vrij te hebben voor software-updates, dit wordt namelijk wel in de garage uitgevoerd maar alleen wel door daarvoor opgeleide medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
initdebug schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 14:08:
[...]

Het is dezelfde sleutel als de ID3 dus je kan daar beter op zoeken ;)
Hebbes. Zoeken op alleen "Cupra" maakte al een groot verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25

kaanmijo

Picobello B.V.

Wat ik me afvraag over die One updates: naar welke versie gaan die auto's nou precies? En dan bedoel ik niet 3.1 of 3.1-lite, maar die versie die in de auto zelf staat. Bij mij (non-One) staat daar 0561, wat (volgens mij?) overeenkomt met 3.1.

Reden dat ik dit vraag is omdat er overal wordt gesproken over betere responsetijden van het infotainment systeem (wat ik ook graag wil), maar als ik zie hoe traag dat bij mij op 3.1 werkt wil ik niet eens weten hoe het in een One werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:13

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

:(

Had afspraak staan voor 28 februari. in januari gemaakt. Paar dagen na maken afspraak nog geen bevestiging. dus probeer afgelopen weken al bevestiging te krijgen. Vandaag bevestig gekregen. Ja hij staat er in. Maar hebben de gegevens niet doorgekregen. dus enkel diagnose. Waarvoor komt u eigenlijk?

Oftewel staat maar kwartiertje gepland, en geen ruimte meer voor andere dingen eerstkomende tijd.

Nieuwe afspraak staat nu wel, 6 april.... Eerst 4 april, maar na een kwartier werdt ik al terug gebeld of het niet 2 dagen later kon, ze willen meer uren inplannen.

Lijstje met punten waarvoor ik heb aangemeld.
  • De update
  • Zonnevizier bestuurderskant sluit niet helemaal
  • ontgrendelknop op deurhendel passagierskant werkt niet als het vochtig is. (bestuurderskant werkt gewoon goed dan)
  • zonnedak afschermings bediening werkt niet. touch slider kraakt als je er op drukt, en lijkt niets te registeren. Het is mij in een half jaar tijd 2x gelukt om er iets beweging in te krijgen.
  • Zelfde unit waar die zonnedakbediening zit, knipperen de lampjes soms.
  • Camera systeem heeft vaak kuren. Ook meerdere malen melding dat cruise-control / ACC niet beschikbaar is, Of dat elektrisch aandrijf systeem niet gereed is.
Ik probeer al vanaf november een afspraak te maken. Cupra website werkte maar niet goed. Bij de dealer direct kreeg ik eerst te horen dat ze mij niet in konden plannen, en ik eerst toestemming van de lease nodig had. Vervolgens is het via de website gelukt. En dan komt de helft niet door...

Die storingen / dingen goed monteren is al vanaf aflevering...

Winterbandjes was ook al drama. heerlijk al die auto dealers...

[ Voor 5% gewijzigd door Patrock op 15-02-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linuxpro
[...]

ik heb ze niet zelf benaderd..
Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.