Had afspraak staan voor 28 februari. in januari gemaakt. Paar dagen na maken afspraak nog geen bevestiging. dus probeer afgelopen weken al bevestiging te krijgen. Vandaag bevestig gekregen. Ja hij staat er in. Maar hebben de gegevens niet doorgekregen. dus enkel diagnose. Waarvoor komt u eigenlijk?
Oftewel staat maar kwartiertje gepland, en geen ruimte meer voor andere dingen eerstkomende tijd.
Nieuwe afspraak staat nu wel, 6 april.... Eerst 4 april, maar na een kwartier werdt ik al terug gebeld of het niet 2 dagen later kon, ze willen meer uren inplannen.
Lijstje met punten waarvoor ik heb aangemeld.
- De update
- Zonnevizier bestuurderskant sluit niet helemaal
- ontgrendelknop op deurhendel passagierskant werkt niet als het vochtig is. (bestuurderskant werkt gewoon goed dan)
- zonnedak afschermings bediening werkt niet. touch slider kraakt als je er op drukt, en lijkt niets te registeren. Het is mij in een half jaar tijd 2x gelukt om er iets beweging in te krijgen.
- Zelfde unit waar die zonnedakbediening zit, knipperen de lampjes soms.
- Camera systeem heeft vaak kuren. Ook meerdere malen melding dat cruise-control / ACC niet beschikbaar is, Of dat elektrisch aandrijf systeem niet gereed is.
Ik probeer al vanaf november een afspraak te maken. Cupra website werkte maar niet goed. Bij de dealer direct kreeg ik eerst te horen dat ze mij niet in konden plannen, en ik eerst toestemming van de lease nodig had. Vervolgens is het via de website gelukt. En dan komt de helft niet door...
Die storingen / dingen goed monteren is al vanaf aflevering...
Winterbandjes was ook al drama. heerlijk al die auto dealers...
[
Voor 5% gewijzigd door
Patrock op 15-02-2023 14:49
]