Toon posts:

Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 54 ... 57 Laatste
Acties:

• joostd
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-02 15:52
TiksB schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:18:
[...]

Heb je het volgens onderstaande ingesteld? Uit de handleiding:

De instelling voor de buitenspiegel van de bijrijder voor het achteruitrijden opslaan en activeren
● Ontgrendel de wagen met de sleutel waaraan
u de instelling wilt toewijzen.
● Schakel de achteruitversnelling in.
● Verstel de buitenspiegel aan bijrijderszijde zo
dat u bijvoorbeeld de stoeprand goed kunt
zien.
● Zet de versnelling in neutraal.
● Schakel het contact uit.
● De ingestelde positie van de spiegel wordt
opgeslagen en toegewezen aan de sleutel.

De instellingen van de buitenspiegel van de bijrijder voor het achteruitrijden activeren
● Draai de knop van de buitenspiegels in stand
1).
● Schakel de achteruitversnelling in met ingeschakeld
contact. De rechter buitenspiegel
wordt naar de opgeslagen stand gebracht.
De buitenspiegel aan bijrijderszijde verlaat de
opgeslagen stand voor het achteruitrijden zodra
u voorwaarts begint te rijden met een snelheid
van meer dan ongeveer 15 km/u (9 mpu)
of wanneer de knop vanuit naar een andere
stand wordt gedraaid.

Heb het overigens zelf nog niet geprobeerd kende de optie niet, dit weekend maar eens uitproberen.
Deze kende ik ook nog niet, werkt dit ook op een one?

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:32
joostd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:51:
[...]

Zeker! Alleen hierdoor geen velg schade :X

• aaradorn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:51
joostd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:51:
[...]

Godver, dat is toch allemaal wel erg handig, ben nog aan het wachten op mijn Born (leverdatum was vorige week vrijdag... dus hopelijk deze week) moet toch eens gaan kijken of ik iemand ken met zo een OBD, hopelijk doet de lease maatschappij er niet moeilijk over.

Stoep randjes zijn mijn ergste nachtmerrie, vooral als ik in een nieuwe auto rijd en het formaat nog niet gewend ben.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:53
aaradorn schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:59:
[...]

Godver, dat is toch allemaal wel erg handig, ben nog aan het wachten op mijn Born (leverdatum was vorige week vrijdag... dus hopelijk deze week) moet toch eens gaan kijken of ik iemand ken met zo een OBD, hopelijk doet de lease maatschappij er niet moeilijk over.

Stoep randjes zijn mijn ergste nachtmerrie, vooral als ik in een nieuwe auto rijd en het formaat nog niet gewend ben.
Voor de spiegels hoef je geen OBD te hebben. Je moet wel veel geduld hebben, want ik probeer het al 3 weken voor elkaar te krijgen :+ . Misschien dat ik wat verkeerd doe, zal me niks verbazen.

• karsvdtuin
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:11
Hii!

Nieuw hier op dit forum maar afgelopen weekend wezen kijken voor een cupra born.

Nu een scherp aanbod liggen van dealer voor een shortlease termijn om even te kijken of elektrisch bij mij past.

Nou hebben ze de cupra born copper edition one staan maar kan ik niks vinden over de verschillen in opties t.o.v. de huidige copper edition welke je op de officiële cupra site kan zien.

Iemand hier die mij kan vertellen wat de specifieke verschillen zijn? Ik vind features zoals het beats audio systeem wel leuk en zou het zonde vinden als onder andere deze ontbreekt. Evenals de cupra knoppen op het stuur.

• joostd
karsvdtuin schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:49:
Hii!

Nieuw hier op dit forum maar afgelopen weekend wezen kijken voor een cupra born.

Nu een scherp aanbod liggen van dealer voor een shortlease termijn om even te kijken of elektrisch bij mij past.

Nou hebben ze de cupra born copper edition one staan maar kan ik niks vinden over de verschillen in opties t.o.v. de huidige copper edition welke je op de officiële cupra site kan zien.

Iemand hier die mij kan vertellen wat de specifieke verschillen zijn? Ik vind features zoals het beats audio systeem wel leuk en zou het zonde vinden als onder andere deze ontbreekt. Evenals de cupra knoppen op het stuur.
de one editie heeft idd geen beats audio, en verder zal je met name wat software matige features missen denk ik.. verwacht geen hele grote changes.

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:03
joostd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:23:
[...]

de one editie heeft idd geen beats audio, en verder zal je met name wat software matige features missen denk ik.. verwacht geen hele grote changes.
Klopt! Daarintegen heb je wel de fijnere stoelen in de copper met massage en scheelt het een paar duizend euro.

• AndreVanV
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-01 14:50
Op het werk hebben wij een variabel energiecontract per uur. Ik laad altijd op mijn werk en probeer dit dus op een gunstige tijd te doen. Ik heb de routine ingesteld tussen 11:00 uur en 15:00 uur. Hij begint echter niet te laden.

Begrijp ik dat dit vaker niet lukt en ik het beter via GridIO of Jedlix kan doen?

Daarnaast kan ik echt niet wennen aan de achteruitrijcamera. In het donker is die echt niet te gebruiken. Overdag vind ik het vrij vervelend dat hij het beeld verkleind. Kan dit in de instellingen er worden aangepast?

• bob 2.0
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 08:35
GridIO werkt perfect, Jedlix werkt niet.

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02 22:57

Audione0

Strijdt der titanen

bob 2.0 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:36:
GridIO werkt perfect, Jedlix werkt niet.
Bij mij idem dito.

Jedlix werkt volgens mij alleen met een handje vol laadpalen

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-02 20:23
Iemand toevallig in de buurt van Eindhoven die een ODBEleven heeft en bij mij een aantal functies wil aanzetten zoals Travel Assist voor Performance One uitvoering? Ik mis dit toch wel enorm na het te hebben gehad in mijn vorige auto. Uiteraard tegen vergoeding.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:05

Pinobigbird

doesn't share food!

karsvdtuin schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:49:
[...]
Ik heb hier alle historische prijslijsten staan, dan kan je vergelijken wat de verschillen zijn tussen de verschillende uitvoeringen in de verschillende perioden:
Gedeelde Google Drive met alle prijslijsten, instructieboekjes en Launch catalogue. Open in incognitotabblad als het openen niet lukt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-02 13:03
Vraagje;

Is er een mogelijkheid om Cupra Born Business one editie uit 2021 een update te geven, eventueel bij de dealer of zijn deze geheel uitgesloten van updates?

Ik lees verhalen dat het op geen enkele manier mogelijk is, maar dat zijn geen recente berichten.

Ik vraag het even voor een collega die hier geen account heeft.

[Voor 17% gewijzigd door Ferio op 16-01-2023 16:45]

• aaradorn
Heb het e-mailtje en de SMS gekregen van Cupra, mag mijn afspraak inplannen.... alleen doet 1 van mijn collega's dat voor iedereen, die staat ook met naam als contact persoon maar alleen mijn e-mail en telefoonnummer staan er in...

Net gebeld door de aardige man van Cupra, hij vroeg of er problemen waren met het inplannen van de afspraak want er gebeurde niks aan mijn kant.

E-mailtje door gestuurd naar mijn collega en het echte aftellen is begonnen...... oooooooh hyped!!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:39
Ferio schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:45:
Vraagje;

Is er een mogelijkheid om Cupra Born Business one editie uit 2021 een update te geven, eventueel bij de dealer of zijn deze geheel uitgesloten van updates?

Ik lees verhalen dat het op geen enkele manier mogelijk is, maar dat zijn geen recente berichten.

Ik vraag het even voor een collega die hier geen account heeft.
Verwacht niet teveel van de updates, zoveel veranderd er niet.. Niemand heeft enig idee of de Ones ooit geupdate gaan worden, het is afwachten..

Ik heb een One, maar als ik geen updates krijg is het niet anders.. Ik ben nog steeds blij met de auto zoals deze nu is.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:01
M@cer schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:46:
[...]

Verwacht niet teveel van de updates, zoveel veranderd er niet.. Niemand heeft enig idee of de Ones ooit geupdate gaan worden, het is afwachten..

Ik heb een One, maar als ik geen updates krijg is het niet anders.. Ik ben nog steeds blij met de auto zoals deze nu is.
Same here. Hoewel we het er over eens kunnen zijn dat het verre van netjes is van VW, kan ik er niet echt wakker van liggen. Inmiddels ben ik gewend aan z'n nukken (voorzover ze er zijn) en rij ik nog met een glimlach rond.

Volgende auto's worden sowieso geen VAG auto's meer dus #care :+

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 20:12

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Travel assistant staat nu in de store

-= Very annoying forum person =-

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:40

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
master_viper schreef op maandag 16 januari 2023 @ 19:39:
Travel assistant staat nu in de store
Welke store???

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 20:12

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

De store in de auto zelf

-= Very annoying forum person =-

• Tylen

Tylen

Topicstarter
Zit daar een store ??? 😅😅😅 of niet in de one modellen natuurlijk weer ;).

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:02
Ik zie hem ook in de store staan, interessant.

Heb hem net besteld maar er gebeurd vooralsnog niets, over een half uurtje even kijken.

• DutchSealCupra
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 03-02 22:22
Ik heb zondag ook de Connected Travel Assist gedownload vanuit de Connect Store, maar helaas nog geen baat. Ik heb vanmiddag contact gehad met Cupra en zij geven aan dat het tot 48 uur kan duren voordat dit geactiveerd is in de auto.

Fingers crossed 🤞

(Cupra Born Business, opgeleverd November ‘22: H30 en Software 3.0)

• drluna
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:46
DutchSealCupra schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:42:
Ik heb zondag ook de Connected Travel Assist gedownload vanuit de Connect Store, maar helaas nog geen baat. Ik heb vanmiddag contact gehad met Cupra en zij geven aan dat het tot 48 uur kan duren voordat dit geactiveerd is in de auto.

Fingers crossed 🤞

Wat kost dat?

• wesawes
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-02 23:49
Als ik de 2de foto zie lijkt het op €0 voor 3 jaar?

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:02
wesawes schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:21:
[...]

Als ik de 2de foto zie lijkt het op €0 voor 3 jaar?
Klopt! Ik hoefde geen betalingsgegevens op te geven.

• Frederik1987
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 03-02 19:01

Fingers crossed 🤞

Ook 'gekocht'. vanmorgen expres over de snelweg, helaas nog geen knopje actief. Heb wel de mail ontvangen "je connected travel assist is nu actief".
Toch maar even de 48 uur afwachten...

• JoostdeGraaf
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
RobinInDaHood schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:23:
Eergisteren mijn Born Adrenaline opgehaald! Zag erg uit naar het Beats audiosysteem maar blijkt niet helemaal lekker te werken.

Ik hoor bij DAB radio steeds een korte echo op stemmen en kleine kraakjes in het geluid. Het klinkt alsof de DAC het niet aankan qua rekenkracht. Het doet me denken aan de Raspberry Pi als bluetooth speaker. Iemand anders hetzelfde probleem en het weten te verhelpen?
Ik heb dit probleem ook, ik heb mijn Born Adrenaline afgelopen woensdag opgehaald. Gisteren geen last van, maar vanochtend weer wel. Afgelopen vrijdag had ik het ook. Ik heb het scherm een reset gegeven, maar dat lost het niet op.

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02 22:57

Audione0

Strijdt der titanen

Vanmorgen vroeg stuitte mijn vrouw op een klimatisering uitdaging.

De klimatisering wilde op geen mogelijkheid aan. Verwarming ook niet.

Meer mensen last van gehad?

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• kaanmijo
Audione0 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:23:

[Afbeelding]
Waarschijnlijk is die popup waarin je op "ok" moet drukken als je de auto start dan niet naar voren gekomen. Dan denkt de UI dat die popup er staat, maar toont 'ie 'm niet. Als je de aan/uit knop op het infotainment een paar tellen vasthoudt "vergrendeld" het scherm, als je dan op die knop drukt die dan op het scherm staat is de missende popup er opeens wel en kan je wel verder klikken. Heb ik ook al een aantal keren gehad.

• blaaaaaaaaaaaat
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 16:55
SpoinkyNL schreef op maandag 16 januari 2023 @ 19:58:
Ik zie hem ook in de store staan, interessant.

Heb hem net besteld maar er gebeurd vooralsnog niets, over een half uurtje even kijken. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Interessant! Ben benieuwd hoe dit werkt als je de "hack" al gedaan hebt ;)

• Eiríkr
  • Laatst online: 09:46
JoostdeGraaf schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:46:
[...]

Ik heb dit probleem ook, ik heb mijn Born Adrenaline afgelopen woensdag opgehaald. Gisteren geen last van, maar vanochtend weer wel. Afgelopen vrijdag had ik het ook. Ik heb het scherm een reset gegeven, maar dat lost het niet op.
Dat probleem met DAB+ heb ik ook, af en toe. Is het niet simpelweg een bereik-dingetje?

Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits

• JoostdeGraaf
  • Nu online
Eiríkr schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:32:
[...]

Dat probleem met DAB+ heb ik ook, af en toe. Is het niet simpelweg een bereik-dingetje?
Hiervoor had ik een Seat Leon met DAB+ en nooit dit probleem, wel dat de ontvangst bij de wat minder bekende zenders wel eens weg viel, maar dat was altijd maar van korte duur. Ik heb de het de hele ochtend gehoord op weg naar mijn werk, maar de echo verschilt wel van tijd tot tijd.

• Marc_us
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-02 12:46
kaanmijo schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:47:
[...]

Waarschijnlijk is die popup waarin je op "ok" moet drukken als je de auto start dan niet naar voren gekomen. Dan denkt de UI dat die popup er staat, maar toont 'ie 'm niet. Als je de aan/uit knop op het infotainment een paar tellen vasthoudt "vergrendeld" het scherm, als je dan op die knop drukt die dan op het scherm staat is de missende popup er opeens wel en kan je wel verder klikken. Heb ik ook al een aantal keren gehad.
Snellere oplossing: je moet gewoon op de witte auto rechtsonder drukken om de pop-up te zien. Dan op Accepteren drukken. hoef je dus niet je hele scherm voor uit te zetten.

[Voor 3% gewijzigd door Marc_us op 17-01-2023 13:34]

• CupraFrank
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 03-02 14:50
Tylen schreef op maandag 16 januari 2023 @ 19:53:
[...]

Zit daar een store ??? 😅😅😅 of niet in de one modellen natuurlijk weer ;).
LOL! Ik dacht exact hetzelfde :P 8)7

• DutchSealCupra

Fingers crossed 🤞

Vandaag maar weer even gebeld, aangezien na 48 uur de functietoets op mijn stuur nog niet is geactiveerd. De dame aan de telefoon gaf aan om de Connect app (die niet bestaat voor de Born) opnieuw te installeren omdat dit een reset geeft. Andere optie was om langs een servicepartner te gaan om de reset te doen.

Iemand hier die weet of er een reset bestaat die je zelf kan uitvoeren?

• kaanmijo
Ik heb ook even een vraagje over die Store en hoe het allemaal nu precies werkt. Ik heb vanochtend die Connected Travel Assist geactiveerd, overigens ook nog (steeds) geen lampje op het stuur, maar zag ook onderstaande dingen staan. Vroeg me af wat die daar doen en waarom ik ze kan kopen, want dat heeft iedere auto toch standaard al?

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:48
kaanmijo schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 21:15:
Ik heb ook even een vraagje over die Store en hoe het allemaal nu precies werkt. Ik heb vanochtend die Connected Travel Assist geactiveerd, overigens ook nog (steeds) geen lampje op het stuur, maar zag ook onderstaande dingen staan. Vroeg me af wat die daar doen en waarom ik ze kan kopen, want dat heeft iedere auto toch standaard al?

[Afbeelding]
Same here, alle functies die benoemd worden in Cupra Connect Plus maak ik al gebruik van. Ik heb mijn Cupra adviseur even bericht gestuurd of hier iets mis gaat.

Overigens Connected Travel Assist “aangeschaft”, bevestiging dat het actief is in de mail ontvangen maar inderdaad nog geen extra verlicht knopje op mijn stuur..

[Voor 9% gewijzigd door Vegazz op 18-01-2023 08:17]

• Frederik1987
kaanmijo schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 21:15:

[Afbeelding]
De connect plus zou je inderdaad al moeten hebben bij de eerste activatie. Die andere app is wel anders. Die maakt het mogelijk om je auto aan te melden bij een voorkeursdealer. Bij foutmeldingen nemen ze contact met je op, zo ook als onderhoud eraan zit te komen.

• Frederik1987
DutchSealCupra schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 19:45:
[...]

Vandaag maar weer even gebeld, aangezien na 48 uur de functietoets op mijn stuur nog niet is geactiveerd. De dame aan de telefoon gaf aan om de Connect app (die niet bestaat voor de Born) opnieuw te installeren omdat dit een reset geeft. Andere optie was om langs een servicepartner te gaan om de reset te doen.

Iemand hier die weet of er een reset bestaat die je zelf kan uitvoeren?
Ik denk wat ze bedoeld dat als je de hoofdgebruiker uit de auto verwijderd en het registratie proces opnieuw doorloopt ook dit soort services gereset worden in de auto.

• Chinoto88
Weet iemand zo wat de minimale accu percentage moet zijn om de voorklimatisering te activeren vanuit programma/manueel via de app? Ik kan het in de handleiding nergens vinden of dat het al eerder besproken is enkel over hoe het werkt.

• rv3
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-02 16:40
Audione0 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:23:

[Afbeelding]
Ik had het gistermiddag ook en ik had zeker al op OK gedrukt om mij aan te melden.
Pas nadat ik het scherm gereset heb (al rijdend) werkte het weer.

De laatste dagen springt mijn klimaatbeheersing automatisch op vol koele lucht (LO) blazen zodra ik deze aanzet, al 10x weer de temperatuur weer terug op 20 gezet maar steeds als ik instap reset dit weer. Soms ook zonder dat ik stuurverwarming gebruikt heb de afgelopen dagen springt dit automatisch aan (terwijl de optie om de stuurverwarming op basis van buitentemperatuur in te stellen dus uit staat). Je kan ook gewoon niet duidelijk ergens je voorkeuren opslaan. Maak in de schermen een knop om de instellingen op te slaan in je profiel.

Het is een prachtige auto, rijd heerlijk maar de software verpest het gewoon voor mij.

iRacing Profiel

• kaanmijo
Frederik1987 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:29:
[...]

De connect plus zou je inderdaad al moeten hebben bij de eerste activatie. Die andere app is wel anders. Die maakt het mogelijk om je auto aan te melden bij een voorkeursdealer. Bij foutmeldingen nemen ze contact met je op, zo ook als onderhoud eraan zit te komen.
Dat aanmelden van de auto bij een dealer kon ik ook al, was geen app voor nodig. Misschien dat het zo beschikbaar wordt gesteld op andere auto's die wat ouder zijn?

• MarkV6
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 18:10
rv3 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:00:
[...]

De laatste dagen springt mijn klimaatbeheersing automatisch op vol koele lucht (LO) blazen zodra ik deze aanzet, al 10x weer de temperatuur weer terug op 20 gezet maar steeds als ik instap reset dit weer
Dat had ik ook alleen ging hij op 30º High en ventilator op 5.
Ook werkte de keyless entry niet meer. Voor dat laatste is een module vervangen. Volkswagen heeft daar 6 dagen over gedaan. Tot nu toe is de verwarming niet meer op high gesprongen.

DAIKIN RZAG71NY1 + FBA71A / MHI SRK ZS-S 2.5KW / Varme vt180 / S197 4.0L

• Flash_Dog123
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:52
Frederik1987 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:30:
[...]

Ik denk wat ze bedoeld dat als je de hoofdgebruiker uit de auto verwijderd en het registratie proces opnieuw doorloopt ook dit soort services gereset worden in de auto.
Had op maandag avond het besteld en ook gelijk 2 mailtjes gehad dat de bestelling succesvol was en dat het geactiveerd was, maar helaas nog helemaal niets.

Vanochtend ook een factoryreset gedaan, is blijkbaar de enige manier om de hoofdgebruiker helemaal uit de auto te krijgen. Maar helaas heeft dit ook nog niet geholpen. het opnieuw toevoegen van dezelfde hoofdgebruiker is trouwens ook niet direct te doen. ik kwam in een eindeloze loop terecht met het vinnummer invullen en de QR code scannen. Toen ik het had opgegeven en een half uur later terug kwam, kon ik wel mijn hoofdaccount weer toevoegen...

[Voor 6% gewijzigd door Flash_Dog123 op 18-01-2023 11:44]

• Gelee
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-02 15:41
Chinoto88 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:54:
Weet iemand zo wat de minimale accu percentage moet zijn om de voorklimatisering te activeren vanuit programma/manueel via de app? Ik kan het in de handleiding nergens vinden of dat het al eerder besproken is enkel over hoe het werkt.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Kan je de Born ook voorverwarmen zonder dat je aan de laadpaal hangt?

(als alles goed gaat ontvang ik de born volgende maand :) )

• Chinoto88
Het starten van de voorklimatisering is mogelijk zonder aan de laadpaal te hangen. Het voordeel is natuurlijk dat je altijd met het ingestelde percentage accu de laadpaal verlaat waar het anders wat procenten accu kost. Bij een collega met Peugeot moet die tenminste 50% accu hebben al weet ik dat het bij de Born lager is. Maar de vraag is wat is het minimale...
Gelee schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:25:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Kan je de Born ook voorverwarmen zonder dat je aan de laadpaal hangt?

(als alles goed gaat ontvang ik de born volgende maand :) )

• M@cer
Je kan de Born gewoon verwarmen zonder dat deze aan de stekker hangt.. Ik start hem meestal een kwartiertje voor ik wegga naar 19,5 op als het onder 0 is geweest en de ramen bevroren zijn en dat kost me rond de 10km range... Maar de auto is dan wel ijsvrij.

Nog niet meegemaakt dat ik een melding kreeg dat de batterij te laag was.. Maar ik heb hem ook wel eens opgestart met een range van minder dan 100km als ik het goed heb..

[Voor 33% gewijzigd door M@cer op 18-01-2023 13:06]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• initdebug
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 03-02 16:02
Iemand uit de Facebook groep:

Dat is eindelijk goed nieuws voor de One rijders

• joostd
initdebug schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:08:

[Afbeelding]

Ben benieuwd, gaan we dus zelf benaderd worden hierover? of wat kunnen we verwachten?

• initdebug
joostd schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:56:
[...]

Ben benieuwd, gaan we dus zelf benaderd worden hierover? of wat kunnen we verwachten?
Als we kijken naar wat er gezegd is tegen Maurice zullen we deze week een mail krijgen hierover. Ik ben ook erg benieuwd...

• M@cer
Het lijkt me toch verdomd sterk dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, maar laten we het hopen..

Gelijk maar eens op die Cupra pagina gekeken en een servicepartner toegevoegd, een jaar geleden voor het laatst geweest.

• initdebug
M@cer schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:20:
Het lijkt me toch verdomd sterk dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, maar laten we het hopen..

Gelijk maar eens op die Cupra pagina gekeken en een servicepartner toegevoegd, een jaar geleden voor het laatst geweest.
Dat probeer ik dus ook. Op het Mijn Auto tabblad blijft hij maar laden. Geprobeerd op meerdere apparaten, Windows, Android. Op WiFi en op 5G. Cache geleegd.
Werkt allemaal niet. Ik mag mijn eigen auto niet zien blijkbaar

• Spro
initdebug schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:37:
[...]

Dat probeer ik dus ook. Op het Mijn Auto tabblad blijft hij maar laden. Geprobeerd op meerdere apparaten, Windows, Android. Op WiFi en op 5G. Cache geleegd.
Werkt allemaal niet. Ik mag mijn eigen auto niet zien blijkbaar
Same here; ik dacht eerst dat naar aanleiding van het FB bericht er wellicht 5 mensen hun servicepartner proberen te updaten en er daarom weer wat bij VW over z'n nek gaat ofzo 8)7

Probeer het vanavond nog wel een keer

• xl3laz3rx
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-02 14:02
Spro schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:33:
[...]

Same here; ik dacht eerst dat naar aanleiding van het FB bericht er wellicht 5 mensen hun servicepartner proberen te updaten en er daarom weer wat bij VW over z'n nek gaat ofzo 8)7

Probeer het vanavond nog wel een keer
Ik heb geen problemen ondervonden.
Auto zojuist toegevoegd incl servicepartner.

• eisbaer
  • Laatst online: 11:56

eisbaer

VanMoof S3 - Born One

initdebug schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:08:

[Afbeelding]

Op youtube staat een filmpje van batterylife, waarin hij klaagt over de vele bugs in de 3.0 update van zijn id3.

Favorieten: Samsung s20fe 5g- Apps Backup Restore

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:07
Wat halen jullie voor laadsnelheden bij snelladers nu met deze temperaturen?

Ik heb nu een aantal keren aan een snellader getest (150kWh of 200kWh) maar hij is nog nooit boven de 50kWh gegaan...

Het maakt ook niet uit hoe vol jij was, de ene keer op 27%, de andere op 19%.
Heb ook iedere keer minimaal een kwartier gereden voordat die aan de lader zat, op de snelweg of N weg.

Die beloofde 100km bereik in 8minuten heb ik nog niet gezien...

• kaanmijo
De My Cupra app versie 1.7.0 staat nu in de iOS App Store met *tromgeroffel* bugfixes.

• MartinV
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 03-02 23:51
Ik heb vanmorgen via whatsapp contact gehad met Cupra n.a.v dat bericht.
Ik kreeg op mijn vraag of het klopte het antwoord dat het wel gepland staat maar nog niet bekend is wanneer .
Je moet idd wel een servicepunt selecteren.

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

M@cer schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:20:
[...]
Gelijk maar eens op die Cupra pagina gekeken en een servicepartner toegevoegd, [...]
Ik kan hier niet vinden waar ik dat kan invullen.
Via https://mijn.cupraofficial.nl ??

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

• sham27
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:04
Marsman83 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:13:
Wat halen jullie voor laadsnelheden bij snelladers nu met deze temperaturen?

Ik heb nu een aantal keren aan een snellader getest (150kWh of 200kWh) maar hij is nog nooit boven de 50kWh gegaan...

Het maakt ook niet uit hoe vol jij was, de ene keer op 27%, de andere op 19%.
Heb ook iedere keer minimaal een kwartier gereden voordat die aan de lader zat, op de snelweg of N weg.

Die beloofde 100km bereik in 8minuten heb ik nog niet gezien...
Met deze temperaturen is een kwartier niet voldoende om de accu op de juiste temperatuur te krijgen.

Polestar 2 PPP+PSU ‘20 - VW e-Golf ‘20 - BMW 1250 GSA HP ‘20

• Eiríkr
Ik heb mijn e-mail op een eigen domein met de extensie .email (dus niet .com of .nl) en 1x raden waar dat niet werkt... de CUPRA site.

Ben benieuwd of ze dat gaan oplossen. Heb het maar eens gemeld.

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:32
Pinobigbird schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:13:
[...]

Ik kan hier niet vinden waar ik dat kan invullen.
Via https://mijn.cupraofficial.nl ??
Bij mijn auto, maar die blijft bij mij maar laden…

• Michelfr90
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-02 19:14
Chinoto88 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:54:
Ik geloof dat je accu minimaal 25% moet zijn.
Vanochtend met 35% werkte het gewoon.
Auto stond niet aan de laadpaal

• Beers
  • Laatst online: 19-01 21:31
Ik heb een Cupra Born essential van december 2022, nu vraag ik me af:

- of hierin nou wel of niet draadloos laden is inbegrepen(getest met en zonder hoesje iPhone 12) maar werkt niet…

- kun je die lane assist voor eens en voor altijd uitzetten(zonder obd of met gebruikersprofiel) anders moet ik elke “start” het uitzetten.

- Klopt het dat er geen cruise control op zit? Alleen limiter, dus nog wel je voet gebruiken

Groetjes

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Beers schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:10:
Ik heb een Cupra Born essential van december 2022, nu vraag ik me af:

- of hierin nou wel of niet draadloos laden is inbegrepen(getest met en zonder hoesje iPhone 12) maar werkt niet…
Staat dit symbool er wel op? Zo ja, dan zou je verwachten dat het moet werken.
- kun je die lane assist voor eens en voor altijd uitzetten(zonder obd of met gebruikersprofiel) anders moet ik elke “start” het uitzetten.
Nee.
- Klopt het dat er geen cruise control op zit? Alleen limiter, dus nog wel je voet gebruiken

Groetjes
Klopt

• Beers
  • Laatst online: 19-01 21:31
Bedankt voor de reactie,

Jammer van de lane assist en ontbrekende cruise control. Ik heb een telefoon en een boekje met uitroepteken op het draadloos laden vakje….

• M@cer
Dat draadloos laden is een klotesysteem wat slecht werkt. Bij een bocht valt het vaak al weg en je telefoon wordt bijzonder warm en laad langzaam op. Kabeltje is zoveel beter.

• Eiríkr
M@cer schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 23:14:
Dat draadloos laden is een klotesysteem wat slecht werkt. Bij een bocht valt het vaak al weg en je telefoon wordt bijzonder warm en laad langzaam op. Kabeltje is zoveel beter.
Door die hitte slijt de batterij van je telefoon ook veel sneller. Ik raad het ook af.

• CupraFrank
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 03-02 14:50
TheMadd schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 20:10:
[...]

Bij mijn auto, maar die blijft bij mij maar laden…
Hier ook al 2 dagen. Als ik alle bugs voorbij zie komen van de niet One modellen dan weet ik niet of ik die update wel wil :) Ik heb tot op heden weinig tot geen problemen met mijn auto, wil ik graag zo houden.

• initdebug
Bij mijn Business One staat dat icoontje voor draadloos laden er wel maar doet hij niks. Mijn uitvoering heeft het er niet op zitten

• RobinInDaHood
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-02 21:11
JoostdeGraaf schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:46:
[...]

Erg vreemd probleem. Lijkt alsof het mediasysteem niet genoeg rekenkracht heeft oid. Laatst toen ik Android auto uit had en geen Bluetooth verbinding (vanaf start) klonk het goed. Als ik later m'n tel disconnect wanneer het slecht klinkt doet het niet veel. Ff testen komende tijd of het verbinden van (meerdere) apparaten invloed heeft.

Scherm reset is een volledige reboot?

• JoostdeGraaf
  • Nu online
RobinInDaHood schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:41:
[...]

Erg vreemd probleem. Lijkt alsof het mediasysteem niet genoeg rekenkracht heeft oid. Laatst toen ik Android auto uit had en geen Bluetooth verbinding (vanaf start) klonk het goed. Als ik later m'n tel disconnect wanneer het slecht klinkt doet het niet veel. Ff testen komende tijd of het verbinden van (meerdere) apparaten invloed heeft.

Ik reed ook met de navigatie van Android auto aan. Ik ga ook proberen of dit het verschil maakt.

• blaaaaaaaaaaaat
RobinInDaHood schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:41:
[...]

Dat zou toch raar zijn? Ik heb ook een Adrenaline van december 2022 en nergens last van (nog).
Lijkt me dan eerder een hardware probleem?
Ik heb wel een iPhone moet ik zeggen, zowel bekabeld als BT werkt prima.

• Chinoto88
Inmiddels is er ook een bericht op de Cupra website geplaats m.b.t. de ONE edities: https://www.cupraofficial.nl/care/software-updates
Speciale informatie over de CUPRA Born One uitvoeringen
Bij de CUPRA Born ‘One’ uitvoeringen (geproduceerd tot maart 2022) moet eerst een (gratis) nieuwe 12V-accu worden geïnstalleerd, voordat de software geüpdatet kan worden. Je CUPRA servicepartner zal dit voor je doen. De exacte planning hiervan is nog onbekend maar de verwachting is dat dit in het eerste kwartaal van 2023 zal plaatsvinden. Houd deze pagina in de gaten voor het laatste nieuws.

Tegelijkertijd met de installatie van de nieuwe accu wordt ook de software geüpdatet. Nadat je Born ‘One’ is voorzien van een nieuwe 12V-accu en de nieuwe software, zal je auto in het vervolg ook updates op afstand ontvangen. Met deze update profiteer je bovendien van minder energieverbruik door een slimmer warmtebeheer en betere beelden van de voor- en achtercamera.

Zorg dat je een Mijn CUPRA account hebt, je auto hebt gekoppeld en geverifieerd, en in Mijn CUPRA een CUPRA servicepartner hebt ingesteld. Heb je nog geen CUPRA servicepartner ingesteld? Doe dit dan zo snel mogelijk.

• M@cer
CupraFrank schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:05:
[...]

Hier ook al 2 dagen. Als ik alle bugs voorbij zie komen van de niet One modellen dan weet ik niet of ik die update wel wil :) Ik heb tot op heden weinig tot geen problemen met mijn auto, wil ik graag zo houden.
Waar ik normaal altijd sta te springen om als eerste een update te hebben voor iets ga ik deze update wel even afwachten.. Eerst eens kijken hoe het bij andere ONE bezitters gaat, daarna ga ik wel eens langs voor de update.

• initdebug
M@cer schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:34:
[...]

Waar ik normaal altijd sta te springen om als eerste een update te hebben voor iets ga ik deze update wel even afwachten.. Eerst eens kijken hoe het bij andere ONE bezitters gaat, daarna ga ik wel eens langs voor de update.
Ik offer mezelf wel op ;)

• Nerrion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:37
Kan helaas nog geen ServicePartner selecteren... het 'Mijn Auto' scherm wil maar niet laden.

• initdebug
Nerrion schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:51:
Kan helaas nog geen ServicePartner selecteren... het 'Mijn Auto' scherm wil maar niet laden.
Dat heb ik ook. Heb al contact met klantenservice want die pagina heeft het bij mij nooit gedaan. Er wordt nu gezegd dat ik contact moet opnemen met een Cupra Dealer om dit probleem in de mijn cupra omgeving op te lossen. Vreemd...

• Vegazz
Vegazz schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:16:
[...]

Same here, alle functies die benoemd worden in Cupra Connect Plus maak ik al gebruik van. Ik heb mijn Cupra adviseur even bericht gestuurd of hier iets mis gaat.

Overigens Connected Travel Assist “aangeschaft”, bevestiging dat het actief is in de mail ontvangen maar inderdaad nog geen extra verlicht knopje op mijn stuur..
Kleine update;

Connected Travel Assist is helemaal niet mogelijk op mijn Cupra Born Adrenaline (2022).
De Cupra Adviseur bevestigde dit, die gaat uitzoeken hoe het uberhaupt mogelijk is dat dit zichtbaar is/was in de store en "aangeschaft" kan worden.

Zouden die spanjaarden uberhaupt wel dingen testen als ze wat in productie zetten?

• Flash_Dog123
Ik heb maandagavond het Travel assist pakket aangezet in de store van de auto, maar het is nog steeds niet actief. Hier net contact voor opgenomen met Cupra. Ze geven aan dat er een storing is met de online diensten waardoor het nog niet werkt.

Volgens hun huidige planning is het probleem mogelijk pas de 29ste verholpen...

• Nerrion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:37
initdebug schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:54:
[...]

Dat heb ik ook. Heb al contact met klantenservice want die pagina heeft het bij mij nooit gedaan. Er wordt nu gezegd dat ik contact moet opnemen met een Cupra Dealer om dit probleem in de mijn cupra omgeving op te lossen. Vreemd...
Zucht... wanneer de 12v accu vervangen kan worden bel ik wel gewoon de dichtsbijzijnde CUPRA dealer om het te fixen.

• Flash_Dog123
Vegazz schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:55:
[...]

Kleine update;

Connected Travel Assist is helemaal niet mogelijk op mijn Cupra Born Adrenaline (2022).
De Cupra Adviseur bevestigde dit, die gaat uitzoeken hoe het uberhaupt mogelijk is dat dit zichtbaar is/was in de store en "aangeschaft" kan worden.

Zouden die spanjaarden uberhaupt wel dingen testen als ze wat in productie zetten?
Is dit wel zo? je leest hier en op andere forums dat mensen met bussines en hoger zelf de travel assist aan hebben gezet met long coding...

• Spro
Nerrion schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:56:
[...]

Zucht... wanneer de 12v accu vervangen kan worden bel ik wel gewoon de dichtsbijzijnde CUPRA dealer om het te fixen.
Dit klinkt als een terugroep actie, dus ik bel Cupra en vertel ze het adres waar 't hok staat. Mogen ze zelf zeggen wanneer ze hem komen halen :+

• kaanmijo
Vegazz schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:55:
[...]

Kleine update;

Dit is niet waar. Check de prijslijst op bladzijde 3. Pilot Pack L is een optie voor de Adrenaline en bevat Travel Assist. Misschien dat dit aan de 360 graden camera ligt die dan in dat Pack zit?

[Voor 13% gewijzigd door kaanmijo op 19-01-2023 11:38]

• M@cer
Flash_Dog123 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:59:
[...]

Is dit wel zo? je leest hier en op andere forums dat mensen met bussines en hoger zelf de travel assist aan hebben gezet met long coding...
Dat klopt, maar is eigenlijk een omweg, want deze auto's hebben niet alle vereisten om travel assist te activeren. Ze missen, volgens mij, bijvoorbeeld het stuur of de camera's aan de zijkant.

• aaradorn
M@cer schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:51:
[...]

Dat klopt, maar is eigenlijk een omweg, want deze auto's hebben niet alle vereisten om travel assist te activeren. Ze missen, volgens mij, bijvoorbeeld het stuur of de camera's aan de zijkant.
Bizar dat het dan wel aan kan worden gezet. Je zou denken dat het ontbreken van camera's en geen touch stuur meerdere foutmelding op zou gooien...

• calvoezz
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-01 12:06
Ook ik heb even contact gehad met Cupra mbt Travel Assist. Voor mijn Copper Edition komt het nog wel beschikbaar maar waren ze iets te snel geweest met het uitrollen. Hij verwacht dat er een deze weken een update komt die het dan wel activeert.

• Ferio
Inmiddels contact met de dealer gehad ivm garage planning in februari. Ze gaan kijken of het mogelijk is de update van de one versie hierin mee te nemen. Ze bellen mij nog terug.

• kaanmijo
Ik zal nog even een variant op het Travel Assist verhaal opwerpen hier. Zojuist ook contact gehad met “mijn” Specialist en die zegt dat het gewoon al af-fabriek zonder download zou moeten werken in mijn Adrenaline :+

Edit: hij bedoelde Lane Assist

Hij is nu het een en ander aan het navragen, want schijnbaar snapt niemand binnen CUPRA/PON hoe het nu precies zit en werkt. Wordt weer vervolgd!

[Voor 67% gewijzigd door kaanmijo op 19-01-2023 13:25]

• blaaaaaaaaaaaat
kaanmijo schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:51:
Ik zal nog even een variant op het Travel Assist verhaal opwerpen hier. Zojuist ook contact gehad met “mijn” Specialist en die zegt dat het gewoon al af-fabriek zonder download zou moeten werken in mijn Adrenaline :+

Hij is nu het een en ander aan het navragen, want schijnbaar snapt niemand binnen CUPRA/PON hoe het nu precies zit en werkt. Wordt weer vervolgd!
Dit lijkt me onwaarschijnlijk. Dan zou je toch die knop moeten hebben en het aan moeten kunnen zetten?
Dat kon ik bij aflevering niet, en na OBDeleven fix wel...

• kaanmijo
Inmiddels weer contact gehad met de Specialist. Met Travel Assist bedoelde hij Lane Assist, was een foutje. Daarnaast heeft hij ook teruggekoppeld dat het een foutje is dat de Travel Assist beschikbaar is/was in de Store. Het is alleen beschikbaar in het Pilot L pakket, wat af-fabriek in de auto ingebouwd moet worden.

• Ferio
Goed nieuws, mijn cupra one staat in de planning voor de update in februari, ze nemen hem gelijk mee met onderhoud :-)

• blaaaaaaaaaaaat
kaanmijo schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:03:
Inmiddels weer contact gehad met de Specialist. Met Travel Assist bedoelde hij Lane Assist, was een foutje. Daarnaast heeft hij ook teruggekoppeld dat het een foutje is dat de Travel Assist beschikbaar is/was in de Store. Het is alleen beschikbaar in het Pilot L pakket, wat af-fabriek in de auto ingebouwd moet worden.
Dit is ook interessant, mij is nooit iets verteld over pakketten bij aanschaf, ik was in de veronderstelling dat je kiest voor een level, en that's it...

• kaanmijo
blaaaaaaaaaaaat schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:08:
[...]

Dit is ook interessant, mij is nooit iets verteld over pakketten bij aanschaf, ik was in de veronderstelling dat je kiest voor een level, en that's it...
Dat klopt, dat is nieuw. Geen idee hoelang dit al een ding is, ik kan het op de website niet toevoegen maar het staat wel in de prijslijst.

• blaaaaaaaaaaaat
kaanmijo schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:10:
[...]

Dat klopt, dat is nieuw. Geen idee hoelang dit al een ding is, ik kan het op de website niet toevoegen maar het staat wel in de prijslijst.
Hmm... ik heb half september besteld, zal wel gelden voor auto's die in 2023 geleverd worden dan.
Heb de prijslijst van destijds er nog eens op nageslagen, maar heel Travel Assist komt er niet in voor! 8)7

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-02 22:32
kaanmijo schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:10:
[...]

Dit pakket staat in de prijslijst sinds medio november. Ik heb een Business besteld in december, met Pilot L.

In maart wordt die geleverd!

• DutchSealCupra
Conclusie: niemand weet het nog, en we zullen ook wel geen duidelijkheid krijgen komende tijd.

Dan maar gewoon verder genieten van de auto zelf, want ondanks alle kleine mankementen die ik hier lees beleef ik nog elke dag ontzettend veel plezier in het rijden in deze koets.

Krijgen we wel Pilot assist, geweldig! Zo niet, dan maar zelf af en toe aan het stuur trekken 😊

• Vegazz
DutchSealCupra schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:18:
Conclusie: niemand weet het nog, en we zullen ook wel geen duidelijkheid krijgen komende tijd.

Dan maar gewoon verder genieten van de auto zelf, want ondanks alle kleine mankementen die ik hier lees beleef ik nog elke dag ontzettend veel plezier in het rijden in deze koets.

Krijgen we wel Pilot assist, geweldig! Zo niet, dan maar zelf af en toe aan het stuur trekken 😊
Zo is het maar net!

Tot op heden nog geen spijt van de keuze. Natuurlijk hadden er dingen anders gekund, maar binnen 4,5 maand van bestelling tot uitlevering is echt super, als je het vergelijkt met de verhalen van de levertijd van een ID.3 bijvoorbeeld..

• Tylen

Tylen

Topicstarter
M@cer schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:51:
[...]

Dat is niet nodig. Mijn audi heeft ook geen cameras aan de zijkant en het stuur moet je ook een klein beetje bewegen na x seconden. En dat is origineel af fabriek en werkt smetteloos.

Pagina: 1 ... 54 ... 57 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee