Voor de het lampje moet je zoeken naar
A5 / Lane Assist off Text en deze veranderen naar Disabled
Je kan de hier ook de Lane Departure vinden
A5 / configuration Lane departure en deze veranderen naar Last Setting
Ook erg handig, beperking rechts inhalen uitschakelen
13 / Apaptive Cruise Control / Overtaking_right_prevention en deze veranderen naar Deactivated
Pas toen ik deze settings had veranderd kreeg ik echt plezier in het rijden in de Born..
Voor wie dit veranderd wil hebben en in de buurt van Purmerend woont kan altijd even een DM sturen.
Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om de boel zo in te stellen dat ik zowel de normale Cruise Control als de ACC kan gebruiken, alleen even geen idee hoe ik dat nou voor elkaar heb gekregen. Maar het kan wel in ieder geval.
A5 / Lane Assist off Text en deze veranderen naar Disabled
Je kan de hier ook de Lane Departure vinden
A5 / configuration Lane departure en deze veranderen naar Last Setting
Ook erg handig, beperking rechts inhalen uitschakelen
13 / Apaptive Cruise Control / Overtaking_right_prevention en deze veranderen naar Deactivated
Pas toen ik deze settings had veranderd kreeg ik echt plezier in het rijden in de Born..
Voor wie dit veranderd wil hebben en in de buurt van Purmerend woont kan altijd even een DM sturen.
Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om de boel zo in te stellen dat ik zowel de normale Cruise Control als de ACC kan gebruiken, alleen even geen idee hoe ik dat nou voor elkaar heb gekregen. Maar het kan wel in ieder geval.
[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 30-12-2022 13:19 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl