Het grote Cupra topic

Pagina: 1 ... 29 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:24
silencenl17 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:59:
Linkje van de houder werkt nog niet, kan ik het het ontwerp misschien krijgen?

[...]
Wat een schijtwebsite; ik zie 2 designs onder mijn profiel, kan er 1 aanklikken maar zodra ik uitgelogd ben krijg ik een 404 gepresenteerd.

https://www.dropbox.com/s...yUFhRXW0t8pEi_vTrbEa?dl=0
Moet het wel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio3333
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-11-2024
TheMadd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:00:
Is het meer mensen opgevallen dat de My Cupra App niet meer te downloaden is in de AppStore op iOS?

Google Playstore
AppStore

Wanneer ik in de AppStore naar mijn aankopen ga en dan naar de My Cupra App, dan is de verbinding met de App Store mislukt. Ze hebben het goed voor elkaar daar })
Yep…ik deed mijn dagelijkse ding weer op mijn Iphone12.
App eraf donderen omdat ie niet werkt. Opnieuw installeren en het werkte weer.
App niet meer te vinden.
Nu dus apploos…. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deewop
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Wel raar dat de screenshots van de app niet kloppen met de aangeboden functionaliteit.

Of zijn er al mensen die inmiddels de auto op de kaart kunnen zien, of een locatie voor navigatie naar de auto kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost075
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:27
Deewop schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:04:
Wel raar dat de screenshots van de app niet kloppen met de aangeboden functionaliteit.

Of zijn er al mensen die inmiddels de auto op de kaart kunnen zien, of een locatie voor navigatie naar de auto kunnen sturen?
Ze hebben bij de Android app heel sneaky onderaan gezet dat die functies werken op auto's met een productiedatum van na maart 2022...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 14-07 17:16
Joost075 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 06:59:
[...]

Ze hebben bij de Android app heel sneaky onderaan gezet dat die functies werken op auto's met een productiedatum van na maart 2022...
Ik vind dat dus zo gek he... We hebben een nieuwe auto, maximaal 3 maanden oud. En dan beperken ze de functionaliteit voor die auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deewop
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Joost075 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 06:59:
[...]

Dat sterretje staat alleen bij "Doors and lights" dus ik verwacht dat de rest wel gewoon kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22
Emilio3333 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:40:
[...]

Yep…ik deed mijn dagelijkse ding weer op mijn Iphone12.
App eraf donderen omdat ie niet werkt. Opnieuw installeren en het werkte weer.
App niet meer te vinden.
Nu dus apploos…. :(
Was het niet zo dat je de app dan nog kon zien bij je aankopen en hem daar alsnog kon downloaden?? Zo heb ik dat vroeger wel eens gedaan volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 09-03-2022 08:57 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:39

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

M@cer schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:55:
[...]

Was het niet zo dat je de app dan nog kon zien bij je aankopen en hem daar alsnog kon downloaden?? Zo heb ik dat vroeger wel eens gedaan volgens mij.
Krijg als ik via de app die geïnstalleerd staat, naar de store ga dat deze niet beschikbaar is in mijn regio. Ook staat deze niet meer in het overzicht van de Apple App store als gekocht.

Via de website kom je bij de algemene cupra app uit, en als je daar de born selecteert, krijg je de melding dat er een eigen app is, die dus niet beschikbaar is in deze regio op dit moment.

Mogelijk wordt er binnenkort wat samengevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 08:52
Patrock schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:05:
[...]

Krijg als ik via de app die geïnstalleerd staat, naar de store ga dat deze niet beschikbaar is in mijn regio. Ook staat deze niet meer in het overzicht van de Apple App store als gekocht.

Via de website kom je bij de algemene cupra app uit, en als je daar de born selecteert, krijg je de melding dat er een eigen app is, die dus niet beschikbaar is in deze regio op dit moment.

Mogelijk wordt er binnenkort wat samengevoegd?
Als het goed is blijven de apps gescheiden. De Cupra Connect app is voor Gen3, My Cupra App voor Gen4 (Born). Mogelijk loopt Apple moeilijk te doen waardoor de App nu tijdelijk niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
Deewop schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:44:
[...]

Dat sterretje staat alleen bij "Doors and lights" dus ik verwacht dat de rest wel gewoon kan.
Nope, ik kan mijn auto niet op de kaart zien... Enige wat er bij mij (Android) veranderd is bij die laatste update is dat je nu meerdere voertuigen aan je app kan toevoegen (bijvoorbeeld als je 2 Born's hebt)

Edit: Ik ben ook wel benieuwd wat het volgende uit de changelog inhoud: Vehicle Status

[ Voor 9% gewijzigd door initdebug op 09-03-2022 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
initdebug schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:38:
[...]

Nope, ik kan mijn auto niet op de kaart zien... Enige wat er bij mij (Android) veranderd is bij die laatste update is dat je nu meerdere voertuigen aan je app kan toevoegen (bijvoorbeeld als je 2 Born's hebt)

Edit: Ik ben ook wel benieuwd wat het volgende uit de changelog inhoud: Vehicle Status
Die vehicle status is volgens mij dat je kunt zien dat de deuren open zijn en de lampen aan staan. Meer dan dat is het niet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:20

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
App is inmiddels weer terug in de Apple app store.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost075
  • Laatst online: 22:27
initdebug schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:20:
[...]

Ik vind dat dus zo gek he... We hebben een nieuwe auto, maximaal 3 maanden oud. En dan beperken ze de functionaliteit voor die auto's
Ik zou het knap vinden als het niet technisch mogelijk is op onze 2021 auto's. Wellicht met een softwarematige update dat het zou kunnen. Voelt in elk geval inderdaad als een gevalletje "Oh sh*t vergeten om dit toe te voegen, ach doen we het met de volgende batch auto's wel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
Joost075 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:58:
[...]

Ik zou het knap vinden als het niet technisch mogelijk is op onze 2021 auto's. Wellicht met een softwarematige update dat het zou kunnen. Voelt in elk geval inderdaad als een gevalletje "Oh sh*t vergeten om dit toe te voegen, ach doen we het met de volgende batch auto's wel..."
Ja inderdaad. Misschien dat er ook wordt bedoeld: bij de update van maart 2022... Ik hoop het in ieder geval wel, zou het jammer en teleurstellend vinden als het echt alleen voor die auto's is.

Het is niet zo dat de auto geen sensor heeft voor de ramen. Als je namelijk in sommige schermen je raam open hebt komt dat in beeld (volgens mij bij de audio equalizer). Lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chloro_Phyl
  • Laatst online: 03-05-2023
Even wat cijfers van de rit van vandaag. 90% snelweg met een hele lichte rechtervoet. 😂

Gemiddeld zit ik nu na 6500km op 18,7.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_W3jF93WLH0tUld5gZJLJLl4jI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8LSivdxwnQo0vOnCojWOGev.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelKo
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-09-2023
Ik kreeg vandaag het telefoontje of de cupra bevalt.
Excuus voor de slechte communicatie was te verwachten.
Excuus voor de trage levering was te verwachten

Maar wat ik niet verwachte was de info dat er voor de curpa one geen app upgrades of software updates te verwachten zijn. Ieder geval niet met nieuwe functies o.i.d. (alleen performance of bugs)

Nu ben ik extra blij met de OBD11 om toch wat aanpassingen te doen van dingen die mij storen.

Wel leuk om 1 van deze unieke 1200 autos te hebben maar waarschijnlijk wel de laatste keer dat ik een 'one' versie van iets wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
als er met de OBD11 aanpassing van lane assist(off) is gedaan blijft het lampje dan aan in de display ?

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drluna
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:44
Snyder schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:34:
als er met de OBD11 aanpassing van lane assist(off) is gedaan blijft het lampje dan aan in de display ?
Ja deze blijft branden maar is ook weer uit te schakelen via OBD11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlenndeJong
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-05 21:25
MarcelKo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:54:

Maar wat ik niet verwachte was de info dat er voor de curpa one geen app upgrades of software updates te verwachten zijn. Ieder geval niet met nieuwe functies o.i.d. (alleen performance of bugs)

Nu ben ik extra blij met de OBD11 om toch wat aanpassingen te doen van dingen die mij storen.

Wel leuk om 1 van deze unieke 1200 autos te hebben maar waarschijnlijk wel de laatste keer dat ik een 'one' versie van iets wil hebben.
Willen ze in de huidige markt relevant zijn en blijven zou je toch denken dat zulk beleid qua updates al snel back-fired. :F Kan eigenlijk echt niet, mijn Ford Focus kreeg na 2 jaar gewoon updates en je kon de locatie zien en op afstand ont/vergrendelen via een app… 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

Pinobigbird

doesn't share food!

De My CUPRA-app is soms ook echt een batterijvreter en instabiel. Gelukkig grijpt Apparaatonderhoud in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kJxcX5SSRwUSHcsQSEUFkstWses=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MhwnnTlHpCYPgLr4IdNuXGJX.jpg?f=user_large

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer

Zou me daar niet te druk over maken, waarschijnlijk gewoon zo'n telefoonmiepbas die braaf het lijstje naloopt en maar iets verzint bij een een vraag die ze normaal niet krijgen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelKo
M@cer schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:24:
[...]

Zou me daar niet te druk over maken, waarschijnlijk gewoon zo'n telefoonmiep die braaf het lijstje naloopt en maar iets verzint bij een een vraag die ze normaal niet krijgen..
Iets positiever de dag beginnen. Deze Bas was best aardig.
Maar je hebt gelijk, ik moet niet altijd denken dat diegene die ik spreek ook echt alles weet :-)

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:31
M@cer schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:52:
Zijn er nu nog mensen uit de 2021 batch die wachten op de levering van hun auto of is inmiddels alles uitgeleverd?
Gisteren een mail gehad dat de geplande datum van 30 maart naar 29 april is gegaan. Echt ongelooflijk voor een auto die sinds 30 december in Nederland is.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Jeetje dat is wel dramatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 27-03 08:34
kemphaas schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:35:
[...]

Gisteren een mail gehad dat de geplande datum van 30 maart naar 29 april is gegaan. Echt ongelooflijk voor een auto die sinds 30 december in Nederland is.
En je weet zeker niet wat de reden is? Ik zou even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:11
Absoluut, bellen!

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hox
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:50

Hox

Door een software update zijn alle leveringen nu vertraagt. Op welke update we zitten te wachten weet ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 22:46

Wel bijzonder om te zeggen dat wij als ONE rijders geen updates zouden krijgen maar de nog uit te leveren ONEs aan het wachte zijn op een software update voordat ze afgeleverd worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Chinoto88 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:15:
[...]

Wel bijzonder om te zeggen dat wij als ONE rijders geen updates zouden krijgen maar de nog uit te leveren ONEs aan het wachte zijn op een software update voordat ze afgeleverd worden 8)7
We krijgen wel performance updates toch? Alleen geen nieuwe features?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
TheMadd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:22:
[...]

We krijgen wel performance updates toch? Alleen geen nieuwe features?
Ik mag het hopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjerk76
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09-05-2022
Zojuist ook melding gehad dat mijn 21 model pas 29-4-22 komt. Heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bboef
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik wacht ook nog. Het blijft een drama, mooie praatjes over terugbellen hebben ze. Komt niks van terecht. Bel je later zelf kunnen ze mijn aantekeningen niet vinden...
Mijn leasemaatschappij is er ook helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luna Ticq
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-02-2024
Op de Cupra site staat bij de Born nu : uit voorraad leverbaar.
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Born2be.alive
  • Laatst online: 30-03-2024
One Adrenaline 3 januari besteld. Toen verwacht levering Maart. 2 weken geleden is eerste week april als meer waarschijnlijk aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo
  • Laatst online: 22-05-2023
Luna Ticq schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:42:
Hoe dan?
bij de eigen lease maatschappij van pon wel

alle andere lease bedrijven krijgen bijna geen auto s meer ivm schaarste , dit word een probleem voor die bedrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Born2be.alive
Luna Ticq schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:42:
Hoe dan?
Ik zie dat niet staan. Na selectie volgt disclaimer met leveringsproblemen agv grondstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
drluna schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:56:
[...]

Ja deze blijft branden maar is ook weer uit te schakelen via OBD11
permanent uitschakelen? ik zit te denken om toch maar een OBD11 aan te schaffen om dit te doen.

is dit lastig te "fixen" ?

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drluna
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:44
Snyder schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:44:
[...]

permanent uitschakelen? ik zit te denken om toch maar een OBD11 aan te schaffen om dit te doen.

is dit lastig te "fixen" ?
Valt mee, in module A5 kun je de volgende 2 instellingen aanpassen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtHfu4lFAPc9F9HRFwrjDgIyI78=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DclcuGlMyABPdgkuYXKVv81t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luna Ticq
Born2be.alive schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:56:
[...]

Ik zie dat niet staan. Na selectie volgt disclaimer met leveringsproblemen agv grondstoffen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/shQ2O0rXanSLCiKmCsAwgJSfzxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rD3I2vxjL2A3RoWgT473PnVN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
Ach, uit voorraad leverbaar zegt niks. Ze hebben er inderdaad veel in Leusden staan.

Maar om een of andere reden duurt de voorraad uitleveren gewoon maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luna Ticq
michel2506 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:22:
Ach, uit voorraad leverbaar zegt niks. Ze hebben er inderdaad veel in Leusden staan.

Maar om een of andere reden duurt de voorraad uitleveren gewoon maanden.
Op zijn minst dan toch een misleidend statement…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrettvr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:52
Mijn auto is onderweg naar het bedrijf waar ik werk. We halen de auto zelf op en wachten niet op transportplanning.

Dus nog heel even geduld en ik mag vanmiddag mijn auto in ontvangst nemen :D

Wat ik trouwens wel bijzonder vind is dat er geen nieuwe features d.m.v. updates worden gepusht naar de edition one modellen, wel naar de nieuwere generatie kennelijk maar deze is dan nog niet te bestellen op de Cupra site... (of ik kijk verkeerd)

Betekent dit dan ook dat er nu niet doorontwikkeld wordt aan nieuwe features?

Ik zie trouwens ook veel foutmeldingen voorbijkomen, geeft mij wel klein beetje angst, maar goed!

Voor de nieuwsgierigen, kenteken is N-3530-VK

Groetjes van G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
Garrettvr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:56:
Mijn auto is onderweg naar het bedrijf waar ik werk. We halen de auto zelf op en wachten niet op transportplanning.

Dus nog heel even geduld en ik mag vanmiddag mijn auto in ontvangst nemen :D

Wat ik trouwens wel bijzonder vind is dat er geen nieuwe features d.m.v. updates worden gepusht naar de edition one modellen, wel naar de nieuwere generatie kennelijk maar deze is dan nog niet te bestellen op de Cupra site... (of ik kijk verkeerd)

Betekent dit dan ook dat er nu niet doorontwikkeld wordt aan nieuwe features?

Ik zie trouwens ook veel foutmeldingen voorbijkomen, geeft mij wel klein beetje angst, maar goed!

Voor de nieuwsgierigen, kenteken is N-3530-VK
Gefeliciteerd! Broertje/zusje van mijn V-xxx-VK Copper One :*)
Geniet er van! de Augmented Reality feature bevalt mij erg goed :D

Ik zie 2x zakelijke eigenaar, enig idee hoe dat zit dan?

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PSspike
Chloro_Phyl schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:45:
Even wat cijfers van de rit van vandaag. 90% snelweg met een hele lichte rechtervoet. 😂

Gemiddeld zit ik nu na 6500km op 18,7.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/svspsep6egEQrm9M1gLft5z4C1Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6PFy4gvBl6sHxPn3SYammOYv.jpg?f=fotoalbum_large

Dat doe je erg netjes! Ik was gisteren al heel blij met dit resultaat (retourtje Zwolle-Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
PSspike schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:00:
[...]

Ik zie 2x zakelijke eigenaar, enig idee hoe dat zit dan?
Eerst op kenteken van Pon gezet, daarna naar de huidige LM. Hebben ze zo gedaan bij sommige auto's om de auto nog snel in 2021 op kenteken te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrettvr
TheMadd schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:03:
[...]

Eerst op kenteken van Pon gezet, daarna naar de huidige LM. Hebben ze zo gedaan bij sommige auto's om de auto nog snel in 2021 op kenteken te krijgen.
Ik gok dat dit het geval is inderdaad. Leasemaatschappij is in dit geval één van de dochterbedrijven.
Idee blijft hetzelfde!

Groetjes van G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerrion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 08:39
PSspike schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:00:
[...]

Ik neem aan dat je dan de auto nav gebruikt? Als ik Waze gebruik mis ik namelijk de AR functies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSspike
Nerrion schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:56:
[...]

Ik neem aan dat je dan de auto nav gebruikt? Als ik Waze gebruik mis ik namelijk de AR functies.
Varieert tussen de ingebouwde nav en Android Auto met Google maps (dan mist de grote AR pijl, maar de navigatie instructies naast de geprojecteerd snelheid doen het dan wel).

De ACC features (streepje onder de gevolgde auto, etc) vind ik ook wel handig.

[ Voor 9% gewijzigd door PSspike op 11-03-2022 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenndeJong
@Spro weet je toevallig waar ze die webcam op hebben aangesloten? Zit er achter het dashboard kastje een aansluiting/open poort op de zekering?

Zou enorm helpen, ik moet mijn dashcam nog overzetten.. al even snel gekeken maar nergens normale USB of 12V (behalve achterin en zitrij). :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:24
GlenndeJong schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:14:
@Spro weet je toevallig waar ze die webcam op hebben aangesloten? Zit er achter het dashboard kastje een aansluiting/open poort op de zekering?

Zou enorm helpen, ik moet mijn dashcam nog overzetten.. al even snel gekeken maar nergens normale USB of 12V (behalve achterin en zitrij). :)
Ik zal straks ff kijken, geen idee bij deze.
Vorige dashcam zat op de zekering middels zo'n soort setje: https://www.coolblue.nl/p...4-volt-serie-2-zwart.html
Deze zal gerust op dezelfde manier vastgeknoopt zijn aan een bestaande zekering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik ga m'n dashcam ook nog inbouwen. In deze video zie je hoe de kabel kan lopen en welke zekering je kan gebruiken: 66 (ruitenwisser achter)
Is wel een rechtsgestuurde auto, dus de toegang tot de zekeringen is iets anders.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Garrettvr
Eerste kilometers gemaakt en wat is het een leuke auto!
Multimedia systeem vind ik er grafisch mooi uit zien echter is de performance wel een beetje om te huilen.

2 dingen die mij verder opvielen:
- Knipperlicht geluidsniveau is vrij heftig
- Lane assist is vervelend, ook niet permanent uit te schakelen middels het de instellingen

Misschien toch maar eens op zoek naar de OBDEleven dongle?

Picture:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HxWv-C3J9DwJMRP6ulBN5Lhfay8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iW6UVxarhLiWAhIHERMgL8lq.jpg?f=fotoalbum_large

Groetjes van G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:21
Zojuist bij cupra in Amsterdam geweest, volgende week een proefrit met de Born. Ze gaven aan dat sommige modellen eind mei/ begin juni al geleverd kunnen worden. Andere modellen meer richting einde van het jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TiksB
  • Laatst online: 28-08 15:04
Disksoft schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:16:
16 maart is het eindelijk zover, dan wordt mijn Cupra Born Adrenaline One geleverd. *O* *O*
Kan iemand met een adrenaline one vertellen of daar wel of geen dubbele bodem in de achterbak zit, anders bestel ik deze alvast.
Ik heb een Adrenaline One, zit geen dubbele bodem in de kofferbak. Zelf zou ik er ook wel 1 in willen hebben.
Eerder in dit topic werd onderstaande link geplaatst:

https://shop.ahw-shop.de/...stung-gepaeckraum-schwarz

[ Voor 17% gewijzigd door TiksB op 12-03-2022 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMadd
TiksB schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 21:51:
[...]

Ik heb een Adrenaline One, zit geen dubbele bodem in de kofferbak. Zelf zou ik er ook wel 1 in willen hebben.

Ik heb deze nu iets meer dan een maand in gebruik. Bevalt erg goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlenndeJong
TiksB schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 21:51:
[...]

Ter info: Dat lijkt dezelfde als origineel in de Performance en Copper zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Born2be.alive
TheMadd schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 22:25:
[...]

Eenvoudig te plaatsen voor een onhandig iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
TheMadd schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 22:25:
[...]

Heb hem besteld en binnen, nu wachten op woensdag tot de Cupra er is :9~
Born2be.alive schreef op zondag 13 maart 2022 @ 08:40:
[...]

Heb zojuist gekeken, denk dat het maximaal 5 minuten werk is.
Er zitten 4 torx bouten bij, zo te zien kan je die er zo in draaien, wellicht een klein beetje bekleding vrij maken in de auto, mochten de schroef gaten bedekt zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Disksoft op 13-03-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Disksoft schreef op zondag 13 maart 2022 @ 09:09:
[...]

Heb hem besteld en binnen, nu wachten op woensdag tot de Cupra er is :9~

[...]

Heb zojuist gekeken, denk dat het maximaal 5 minuten werk is.
Er zitten 4 torx bouten bij, zo te zien kan je die er zo in draaien, wellicht een klein beetje bekleding vrij maken in de auto, mochten de schroef gaten bedekt zijn.
Haha als je het in 5 minuten kunt ben je heel handig! Het correct uitsnijden van de gaten kost wel wat tijd als je het netjes wilt doen. Er zitten ook delen in die groter dan het schroefgat zijn.

Met het juiste gereedschap kan het snel gaan, ik vond de plekken waar je moest snijden niet altijd even makkelijk te bereiken. Maargoed ik heb het ook ‘s avonds met een bouwlamp gedaan 8)7
Born2be.alive schreef op zondag 13 maart 2022 @ 08:40:
[...]

Maar ieder onhandig persoon moet het lukken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheMadd
TheMadd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:09:
Sorry voor de mensen die nog op het belletje wachten! Ook ik wacht nog *O*, maar zoals gezegd nu dus op de dealer die mij moet bellen.

Ik heb ondertussen al wel een vraag of er mensen zijn die de 'ID.3' variabele laadvloer in een Business One of Adrenaline One ingebouwd hebben?

Ik ben van plan om deze laadvloer in te bouwen (heb deze al thuis liggen). Nu wacht ik dus nog op de Cupra Born, maar ben benieuwd of andere het ondertussen al gedaan hebben.

Voor de Tweakers die zich afvragen hoe de variabele laadvloer geïnstalleerd moet worden:
ID.3: Installatie variabele laadvloer (korte versie)
ID.3: Installatie variabele laadvloer (lange versie)
Er staan online ook filmpjes hoe je de laadvloer kunt installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Born2be.alive
TheMadd schreef op zondag 13 maart 2022 @ 09:46:
[...]

Er staan online ook filmpjes hoe je de laadvloer kunt installeren :)
Top!! Dit helpt! Dank 🙏

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:02
Ha grappig, zo zit je wat te browsen kom je op Funda een Cupra tegen. Toevallig iemand ruzie met de buurman?

https://www.funda.nl/koop...-42639919-rietkraag-30-a/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Born2be.alive
Audio

Nu is de audio kwaliteit altijd een persoonlijke smaak. En ik lees op het forum ook dat het geluid in de Born door de bereiders als prima wordt ervaren.
Maar toch: heeft iemand al ervaring met een after market systeem voor de Born?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer
  • Laatst online: 18:17

eisbaer

Zie signature

De laadkabel terug plaatsen in de meegeleverde zak krijg ik niet voor elkaar. Maar onder de bekleding is voldoende ruimte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6cWYp-80vE5bZGTWbrlQIQ3WNw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F3JDy1jQ3c90JNhtfuku0WWX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door eisbaer op 30-05-2022 19:31 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrettvr
Garrettvr schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:17:
Eerste kilometers gemaakt en wat is het een leuke auto!
Multimedia systeem vind ik er grafisch mooi uit zien echter is de performance wel een beetje om te huilen.

2 dingen die mij verder opvielen:
- Knipperlicht geluidsniveau is vrij heftig
- Lane assist is vervelend, ook niet permanent uit te schakelen middels het de instellingen

Misschien toch maar eens op zoek naar de OBDEleven dongle?

Picture:
[Afbeelding]
Is er toevallig iemand in de regio Hoogeveen, Hardenberg, Almelo of Hengelo met een OBD11 die mij zou willen helpen :)?

Groetjes van G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSspike
Garrettvr schreef op zondag 13 maart 2022 @ 21:04:
[...]

Is er toevallig iemand in de regio Hoogeveen, Hardenberg, Almelo of Hengelo met een OBD11 die mij zou willen helpen :)?
Check :) Stuur maar PM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disksoft
Is het iemand überhaupt gelukt om het geluidsniveau van de knipperlichten aan te passen via OBDEleven?
Heb al gezocht op het internet op diverse forums, je ziet overal de klacht maar nergens dat iemand het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
Is er toevallig iemand in de regio Utrecht / Betuwe met OB11 die mij zou willen helpen met een paar aanpassingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
CupraFrank schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:57:
Is er toevallig iemand in de regio Utrecht / Betuwe met OB11 die mij zou willen helpen met een paar aanpassingen? :)
Ik zit in Amersfoort, heb alles klaar liggen (inclusief OBD11, pro abonnement, apps en credits alleen zelf nog niet aan begonnen. Mocht iemand zich aanmelden sluit ik eventueel graag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelKo
Ben ik de eerste die verbaasd is dat er geen reservewiel inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
MarcelKo schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:18:
Ben ik de eerste die verbaasd is dat er geen reservewiel inzit?
Heb al jaren geen reservewiel meer in mijn auto's, dus ik ben niet zo verbaasd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
mr.DJ95 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:17:
[...]

Ik zit in Amersfoort, heb alles klaar liggen (inclusief OBD11, pro abonnement, apps en credits alleen zelf nog niet aan begonnen. Mocht iemand zich aanmelden sluit ik eventueel graag aan.
Jij weet hoe je de instellingen aan kunt passen? En wat bedoel je precies met aansluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
CupraFrank schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:22:
[...]

Jij weet hoe je de instellingen aan kunt passen? En wat bedoel je precies met aansluiten?
Dat als er iemand is met de kennis dat ik de tools heb. Heb er zelf nog niet genoeg tijd voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
mr.DJ95 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:27:
[...]

Dat als er iemand is met de kennis dat ik de tools heb. Heb er zelf nog niet genoeg tijd voor gemaakt.
Oh zo, ik heb er echt totaal geen verstand van moet ik toegeven. Dus mocht iemand zich geroepen voelen die de kennis heeft om met de tools van mr.DJ95 ons te helpen dan hou ik mij aanbevolen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock

Patrock

Van te voren de full backup maken? one click apps zijn terug te draaien onder geschiedenis.
Als je de full backup hebt gemaakt kun je ook op je dooie gemak door alle systemen bladeren met de data die in de auto staat.

verder is het inpluggen, koppelen, en de app gebruiken. zolang je niet naar long-coding etc gaat en bij one-click houdt, lijkt het mij niet heel spannend. Natuurlijk altijd eigen risico.

Voorbeeld geschiedenis na full backup en 1 1-click-app op een seat leon waar ik obd11 heb getest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9GmY90LF0MqxojV24-e7YvasMHg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y0X6hKZaE0Md8nOVbcZQOe5X.jpg?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door Patrock op 14-03-2022 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank
Vandaag kwam ik voor het eerst een Born in het wild tegen! Was richting de brug van Rhenen, een mooie blauwe. Was het iemand van hier toevallig? 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robert14359
  • Laatst online: 13-07-2024
CupraFrank schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:43:
Vandaag kwam ik voor het eerst een Born in het wild tegen! Was richting de brug van Rhenen, een mooie blauwe. Was het iemand van hier toevallig? 😁
Ik reed er gisteren wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock

Patrock

Vandaag contact gehad met Cupra, De auto staat blijkbaar sinds de 11e al bij de fabriek op een parkeerplaats te wachten op de laatste onderdelen. Verwachte levertijd van 9 mei wel opgeschoven naar eind mei. Dit nadat ik navraag heb gedaan via het algemene whatsapp nummer, of de koppeling met mijn account goed stond.

Meteen doorgevraagd en te horen gekregen dat het dezelfde versie is als in 2021 "uitgeleverd" is, oftewel zonder 360 graden camera etc. Jammer maar het zij zo, Ook de app versie ondersteuning zal lager blijven dus niet op afstand zien of de deur op slot zit.

Heb nu in ieder geval een 06 nummer van een medewerker waar ik contact mee op mag nemen bij vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerrion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 08:39
Patrock schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 15:48:
Vandaag contact gehad met Cupra, De auto staat blijkbaar sinds de 11e al bij de fabriek op een parkeerplaats te wachten op de laatste onderdelen. Verwachte levertijd van 9 mei wel opgeschoven naar eind mei. Dit nadat ik navraag heb gedaan via het algemene whatsapp nummer, of de koppeling met mijn account goed stond.

Meteen doorgevraagd en te horen gekregen dat het dezelfde versie is als in 2021 "uitgeleverd" is, oftewel zonder 360 graden camera etc. Jammer maar het zij zo, Ook de app versie ondersteuning zal lager blijven dus niet op afstand zien of de deur op slot zit.

Heb nu in ieder geval een 06 nummer van een medewerker waar ik contact mee op mag nemen bij vragen.
De 2021 versie heeft wel de 360 graden camera voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny born
  • Laatst online: 11-07-2022
Wanneer heb je besteld patrock?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrock

Patrock

03-03-2022

Ps. Ik zag ook aardig wat posts over de achteruitrijcamera.
Heeft iemand deze functie al gezien / getest en werkt dat ook op de Nederlandse modellen?

https://youtube.com/clip/...1yMexO5yEbL9L5rD3J7MAHT8N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snyder
Patrock schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:00:
[...]

Heeft iemand deze functie al gezien / getest en werkt dat ook op de Nederlandse modellen?

https://youtube.com/clip/...1yMexO5yEbL9L5rD3J7MAHT8N
ja dit werkt bij de NL modellen ook, net getest. nooit opgemerkt trouwens haha! geniaal!

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Iemand enig idee waarom er op de Belgische cupra site veel meer opties gekozen kunnen worden voor de Born? Waaronder een warmtepomp en de 77kwh versie.

Is op bijvoorbeeld de copper one versie in Nederland al een warmtepomp aanwezig? Kan het namelijk nergens selecteren. Ook wel benieuwd of de 77kwh überhaupt beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjen0707
  • Laatst online: 22-11-2023
Hi allen,

Sinds paar dagen werkt mijn voorverwarm routine niet meer, wie weet hoe dit op te lossen?

Gr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6rFZHuUEZi3V-y5wV-1M-rMv6Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e6Z7eL5IMNxsG9cIENFTzdQs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HExjpyaN5nWJBzSIbq1lipC3p4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Idf4x2fYBwOALH6KyBsGaoKn.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe features in de App, iemand dit al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
PSspike schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:08:
[Afbeelding]

Nieuwe features in de App, iemand dit al getest?
Ik zie dit nog helemaal niet, en er is ook nog geen update beschikbaar voor iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Op Android zichtbaar maar niet actief

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:00
rodi1802 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 23:57:
Iemand enig idee waarom er op de Belgische cupra site veel meer opties gekozen kunnen worden voor de Born? Waaronder een warmtepomp en de 77kwh versie.

Is op bijvoorbeeld de copper one versie in Nederland al een warmtepomp aanwezig? Kan het namelijk nergens selecteren. Ook wel benieuwd of de 77kwh überhaupt beschikbaar komt.
PON stelt zijn eigen pakketten samen voor de Nederlandse markt. Voor de standaard optielijst kun je het beste de modeljaarmap/prijslijst raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• initdebug
Hmmm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vS-B_-Bg9nmgzBCG8225-2YxX7A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/knw5t2DzHqVavbqnUaGwfEP8.jpg?f=fotoalbum_large

Dit scherm is op Android te vinden achter het knopje: Wagentoestemmingen.

Vertaling:
OVER ONLINE STEMBEDIENING

Online naar bestemmingen zoeken met spraakbesturing gaat nog sneller en betrouwbaarder als u toestemming geeft voor het gebruik van uw positiegegevens. Daartoe heeft SEAT, S.A.U. het zal ook de huidige positie van uw voertuig verkrijgen elke keer dat u spraakinvoer geeft wanneer u de spraakbedieningsfunctie van het CONNECT Plus-pakket in voertuigen gebruikt en het koppelt aan mogelijke interessante locaties in uw omgeving om u sneller betere resultaten te bieden. De CONNECT-services bevatten de functie Online Stembediening, dus als u geen toestemming geeft, kan de functie dergelijke informatie niet nauwkeurig en betrouwbaar verstrekken. U kunt deze toestemming op elk moment intrekken via de CUPRA-applicatie en CUPRA ID.

Zie meer informatie

Stemt u ermee in dat CUPRA uw locatiegegevens gebruikt voor de functie Online Stembediening?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yp9GkHibiNyUpqkmaAwJQIXWgXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WQF32fMHjBet2hseYP7AOyfp.jpg?f=fotoalbum_large
En er staat in ene een blauwe Born, ipv de grijze die er voorheen stond. Ik heb geen blauwe...

Lijkt er misschien toch op de we (de one uitvoeringen) toch nieuwe dingen krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Patrock schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:00:
[...]

03-03-2022

YouTube: YouTube
Getest en werkt. Als je hem in zijn achteruit zet en de achterruitsproeier aan zet dan sproeit hij ook de cameralens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CupraFrank
eisbaer schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:58:
[...]

Getest en werkt. Als je hem in zijn achteruit zet en de achterruitsproeier aan zet dan sproeit hij ook de cameralens.
Dit doet hij overigens ook als je camera nog aan staat maar je al in D/B staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Ik ben zojuist voor het eerst naar de carwash geweest en wat een ramp was dat, hoe doen jullie dat?

Ik had op voorhand Auto Hold al uitgeschakeld, maar zodra ik hem in z’n vrij zet blijft hij blokkeren.
Vervolgens moet je op het scherm op een knop drukken, dan mag die rollen maar dan schakelt hij wel de stuurbekrachtiging uit, wat ook niet wenselijk is in een wasstraat.

Hoe doen jullie dat en is die wegrol beveiliging helemaal uit te schakelen? Eventueel via obdeleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luna Ticq
Disksoft schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:04:
Ik ben zojuist voor het eerst naar de carwash geweest en wat een ramp was dat, hoe doen jullie dat?

Ik had op voorhand Auto Hold al uitgeschakeld, maar zodra ik hem in z’n vrij zet blijft hij blokkeren.
Vervolgens moet je op het scherm op een knop drukken, dan mag die rollen maar dan schakelt hij wel de stuurbekrachtiging uit, wat ook niet wenselijk is in een wasstraat.

Hoe doen jullie dat en is die wegrol beveiliging helemaal uit te schakelen? Eventueel via obdeleven.
Gewoon netjes met het handje wassen. Veeel beter voor je auto en heerlijk ontspannend.
Breng maar langs als je in de Bollenstreek woont 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Afgelopen maandag voor het eerst door de wasstraat geweest met de born. Met van die textiel slingers. Voor de zekerheid auto hold uitgezet alhoewel dat niet echt hoefde. Vervolgens in N en probleemloos door die wasstraat heen getrokken.

Stuurbekrachtiging stond denk ik aan want de auto is niet uitgezet maar waarom heb je stuurbekrachtiging nodig in een wasstraat? Je wordt toch in een rechte lijn vooruit getrokken?

[ Voor 10% gewijzigd door eisbaer op 17-03-2022 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hier ook vanmiddag door de wasstraat geweest en dat ging zonder problemen met de auto op N. Wel een paar keer een piep met manoeuvre en parkeersensoren, maar verder geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CupraFrank

Ik zou nog even goed kijken wat je precies gedaan hebt want het enige wat je hoeft te doen is de auto in N te zetten en te zorgen dat je automatische ruitenwissers niet aan staan.

Maar nog beter is om de auto gewoon in een wasbox met de hand te wassen, maar daar moet je wel zin in en tijd voor hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• initdebug
CupraFrank schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:08:
[...]

Ik zou nog even goed kijken wat je precies gedaan hebt want het enige wat je hoeft te doen is de auto in N te zetten en te zorgen dat je automatische ruitenwissers niet aan staan.

Maar nog beter is om de auto gewoon in een wasbox met de hand te wassen, maar daar moet je wel zin in en tijd voor hebben ;)
Met mijn vorige auto ging ik altijd door de wasstraat. Vind met de hand wassen veel fijner (mits je een goede wasbox hebt). Het enige wat bij de wasstraat fijner is, zijn die stofzuigers die je gratis mag gebruiken.

De wasbox bij ons is erg chill omdat hij een foam cannon heeft, velgenreiniger, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CupraFrank
initdebug schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:10:
[...]

Met mijn vorige auto ging ik altijd door de wasstraat. Vind met de hand wassen veel fijner (mits je een goede wasbox hebt). Het enige wat bij de wasstraat fijner is, zijn die stofzuigers die je gratis mag gebruiken.

De wasbox bij ons is erg chill omdat hij een foam cannon heeft, velgenreiniger, etc.
Ja die stofzuiger mis je wel als je een wasbox pakt. Hier hebben ze ook een foam cannon en velgenreiniger en insectenreiniger enz!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bP5rPPb6qvYkQSOvP_BX_JwUhMg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PV6ntfiaRHTHsqdPHaj1mA6S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• initdebug
CupraFrank schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:13:
[...]

Ja die stofzuiger mis je wel als je een wasbox pakt. Hier hebben ze ook een foam cannon en velgenreiniger en insectenreiniger enz![Afbeelding]
Werkt fantastisch :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/teEiK3d4i23CzYUCYc2sgyIX2iA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y7V2R78nSaxortyVjDkEkss0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
Nou, bij mij is werkelijk alles fout gegaan dat fout kon gaan, maar ik heb mijn afleverafspraak: 25 maart mag ik mijn Cupra Born dan eindelijk op gaan halen bij de lokale SEAT dealer!

Ben ik hiermee hekkensluiter?

[ Voor 8% gewijzigd door michel2506 op 18-03-2022 15:56 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 105 Laatste

Let op:
Voor de mensen met een Born in "offline modus":
Je moet zekering F19 in de zekeringenkast linksonder je stuur er even uit halen terwijl je auto uit staat (dus niet eerst op de rem trappen). Zie deze post van Pinobigbird voor het schema van de zekeringen.