Zo de eerste langere rit gister gehad. Eerst ervaring;
Lane assist op de snelweg prima, op binnenwegen heel irritant omdat de belijning daar anders is. Meerdere malen gehad dat de auto duidelijk merkbaar naar links corrigeerde op een relatief smalle weg met enkel buitenlijnen. Bij tegemoetkomende auto's niet altijd even fijn

Ik zet het voorlopig dus gewoon uit, en daar is meteen mijn volgende punt; deze staat automatisch aan en moet je dus handmatig uitzetten iedere keer.
Iemand een idee hoe je dit snel uit kan zetten zonder het hele menu op het scherm door te moeten?
Addaptive cruisecontrol werkt erg goed al moet je wel tijdig naar links gaan wil je niet teveel last hebben van inhouden van de auto, zelfs wanneer de afstand tot de voorganger op minimaal staat. Maar dit is verder niet storend vind ik.
Rijgedrag is echt top, ligt lekker op de weg en stuurt vrij direct. Geluid van de speakers is als je voorin zit voor mij meer dan voldoende. Het is geen high end kwaliteit maar we worden toch allemaal dover naarmate we ouder worden. Waar ik mij wel enorm aan stoor is het harde geluid bij het wisselen van een liedje via het stuur en van bijvoorbeeld het knipperlicht. Weet iemand of je die geluiden zachter kan zetten/uit kan zetten? Ik kon het zo snel niet vinden.
Verder veel positieve reacties ontvangen over het uiterlijk!