Ik heb een soortgelijke vraag als @
MartinV hierboven, maar dan eerder gericht op een verblijf van ongeveer twee maandjes Spanje (València, dus nog redelijk in het noorden). Ik heb hier fobs/tags van Shell Recharge, ANWB, EcoTap en verder ook een account voor Tesla maar dat gaat via d'n smartphone. Nu begreep ik dat Electromaps een goede is voor Spanje zelf, mede omdat je via hun website ook gewoon een fob/tag kunt bestellen/betalen met iDEAL/Creditcard. Zijn er eventueel nog extra Spaanse merken die op de meestgebruikte laders aldaar hun werk goed en goedkoop kunnen doen?
Verder gaat mijn fiets mee, een BeOne Spirit Sport waarvan het voorwiel makkelijk tijdelijk uit de voorvork kan. Ook een koffer voor m'n kleding (Samsonite, formaatje ruimbagage), een flink uitpuilende laptoptas en voor de zekerheid ook m'n Apple displaytje staan op de meeneemlijst, maar zal dit alles een beetje passen in die Born? Ik weet het, het oogt wat lui dat ik het zelf nog niet geprobeerd heb maar er zal hier vast wel iemand anders geweest zijn die geprobeerd heeft een mountainbike mee te nemen in de achterbak.
Zal dit alles een beetje passen, of is een universele fietsendrager (de eerste serie Borns, dus niet het recentelijk aangekondigde model, heeft geen trekhaak) wellicht een optie? Ik heb dit nooit eerder gedaan, maar ik vrees ook dat ik het gewoon geen fijn idee ga vinden om het zo op te lossen.