There are no secrets, only information you do not yet have
Ja, echt hé. Dacht al, is dit echtzeroday schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:56:
[...]
Inderdaad met een hele mooie Cameo in Episode 2
Ja dus
Tomorrow is not today!
Echt weer een hele mooie serie erbij .. Je moet van het genre houden. Heeft nog geen ruk te maken met Yellowstone anders dan dat het verhaal verteld gaat worden hoe de Dutton Ranche er zal komen ..Sydney08 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:22:
[...]
Ja, echt hé. Dacht al, is dit echtspoiler:Tom Hanks
Ja dus
Er schijnen nog meer bekende namen te komen .. ben benieuwd ..
een paar afleveringen is leuk maar dan houd het wel een keer op ..
Je was bekend met het concept of nog niet?zeroday schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:31:
pfffffff .. Mac Gruber .. echt toch wel super slecht ..
een paar afleveringen is leuk maar dan houd het wel een keer op ..
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Als groot fan van Yellowstone had ik 1883 helemaal niet op mijn rader.
Wel verbaast het me enigszins dat er nu al een prequel is.
Yellowstone loopt nog steeds en het seizoen is nog niet eens af. Ook is er geen sprake van het einde of iets, dus een bijzondere keuze.
Gisteren de eerste aflevering gezien en zag er oké uit, de maatstaf ligt met Yellowstone echter zeer hoog.
Ik hoor steeds meer mensen over succesion, maar als ik deze 2 series naast elkaar zet is dat wat mij betreft toch echt een 7 t.o.v. een 9,5 voor Yellowstone.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
ha .. ja, maar een roast is ook niet altijd goed heTouchdomex schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:32:
[...]
Je was bekend met het concept of nog niet?
Voor mij zijn het de 2 beste series van dit jaar, waarbij ik Succession net iets beter vind. Maar het is beide van een zeer hoog niveau geschreven en geacteerd, dus het is maar net wat je ding is.Greatsword schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:45:
@Sydney08 @rachez @zeroday @VirinR
Yellowstone loopt nog steeds en het seizoen is nog niet eens af. Ook is er geen sprake van het einde of iets, dus een bijzondere keuze.
Gisteren de eerste aflevering gezien en zag er oké uit, de maatstaf ligt met Yellowstone echter zeer hoog.
Ik hoor steeds meer mensen over succesion, maar als ik deze 2 series naast elkaar zet is dat wat mij betreft toch echt een 7 t.o.v. een 9,5 voor Yellowstone.
Tomorrow is not today!
is sinds een paar dagen beschikbaar
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb de originele Dexter serie destijds tot season 4 ongeveer gezien. Maar ik vind new blood weer erg goed. Elke week weer een lange zit naar een nieuwe episode!
Kijk eerst de eerste 8 seizoenen af en daarna pas New Blood. Dan heb je na die 4 seizoenen weer een nieuwe klaar staanDacuuu schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:07:
Wie kijkt er allemaal Dexter new blood?
Ik heb de originele Dexter serie destijds tot season 4 ongeveer gezien. Maar ik vind new blood weer erg goed. Elke week weer een lange zit naar een nieuwe episode!
vrij logisch, Yellowstone moet een van de trekkers worden van Paramount+ dus wordt het nu uitgebreid met meerdere spinoffs. Star Trek Discovery is een andere trekker en ook daar komt ineens een spinoff.Greatsword schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:45:
@Sydney08 @rachez @zeroday @VirinR
Naast 1883 komt ook nog 6666 als tweede spinoff naar de rache waar Jimmy nu heen is.
Na het erg sterke begin vind ik dit seizoen van Yellowstone overigens behoorlijk minder worden.
[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 27-12-2021 11:28 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik volg het wel. Dexter (alle vorige seizoenen samen) blijft in mijn top 5 aller tijden staan. Er waren paar mindere momenten maar oh ja, bedekt met de mantel der liefde.Dacuuu schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:07:
Wie kijkt er allemaal Dexter new blood?
Had wel zoiets van "waarom moeten ze dit nu persé weer recycleren". Het enigste dat ze kunnen bereiken, is dat ie uit mijn top 5 valt. Maar het valt meer dan goed mee. Ik krijg niet hetzelfde gevoel als vroeger (ben dan ook ondertussen een stuk ouder) maar het blijft wel boven de rest uitsteken.
En zoals ik al eerder zei: Cobra Kai S4 wordt op 31 december uitgebracht (en een vijfde seizoen is al bevestigd door Netflix)
Blijft het bij deze 10 nieuwe afleveringen? Of is dit nog niet bekend?
Kan niet wachten tot 9 januari wanneer de laatste aflevering is uitgezonden. Dan gaan we deze is even bingen!
Origineel zou het bij 1 seizoen blijven, het is ook aangekondigd als een 'Limited series', maar zoals altijd kun je niet 100% garanderen dat er niemand het bizarre idea krijgt om er meer seizoenen van te maken. Het hoofddoel, zover ik begrepen heb, was om de serie tot een beter/goed einde te brengen, want de originele series finale was waardeloos.GovertNL schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:38:
Dexter. Een van mijn favo series van vroeger.
Blijft het bij deze 10 nieuwe afleveringen? Of is dit nog niet bekend?
Kan niet wachten tot 9 januari wanneer de laatste aflevering is uitgezonden. Dan gaan we deze is even bingen!
There's no place like 127.0.0.1
Thanks. Dat wist ik niet! Serie is ook pas sinds paar weken op mijn radar. Heb nu 2 weken vakantie dus ben in dit topic is even aan rondspeuren naar wat pareltjes. Ben afgelopen 1,5 jaar wat minder op de hoogte geweest rondom het wereldje van series na een grondige verbouwing van ons nieuwe huis en alle hectiek op werk door Covid. Mijn lijstje met de te kijken series ook weer op mijn iPhone gevonden en wat series toegevoegd dankzij dit topic. Nu nog een keuze maken!MatHack schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:56:
[...]
Origineel zou het bij 1 seizoen blijven, het is ook aangekondigd als een 'Limited series', maar zoals altijd kun je niet 100% garanderen dat er niemand het bizarre idea krijgt om er meer seizoenen van te maken. Het hoofddoel, zover ik begrepen heb, was om de serie tot een beter/goed einde te brengen, want de originele series finale was waardeloos.
Ja die finale was idd niet best! Dan ben ik nu wel wat meer benieuwd al naar dit nieuwe seizoen.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Soooww, dat is me ff een portie b-keuze acteerwerk

Oscar Wilde
Euh hoe dan? Nu vond ik op zich op een paar acties in de eerste aflevering het verhaal best wel ok, maar toch traag genoeg om me af te vragen of ik hier wel +40 afleveringen naar wil kijken ..
Gisteravond de eerste twee afleveringen gekeken. Dat was gaaf!sambalbaj schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:53:
[YouTube: THE HOT ZONE: ANTHRAX Official Trailer (2021)]
Zag ineens een seizoen 2 van The Hot Zone.
Seizoen 1 over Ebola was prima, nu gaat het over Anthrax.
Met als achtergrond de aanslagen van 9/11, gemengd met de nieuwsberichten van die periode vind ik het (nu al) een erg spannende serie. Er zit natuurlijk heel veel vlagvertoon in (taxi's die rondrijden met vlaggetjes, bombastische namen voor operaties etc.) maar dat past erg goed in de tijdsgeest en ik vond het niet storend.
Ook wel interessant dat de toon van de serie eens niet "Everything in 'Murica is great!" is. Er is tussen de verschillende agencies veel concurrentie en men kampt met een "had ik maar beter mijn best gedaan" gevoel.
Zeker het kijken waard als je het eerste seizoen goed vond en klaar bent met de gebruikelijke "misdaad van de week" series.
@Stukfruit , ik kan seizoen 1 van The Hotzone zeker aanraden!
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 04-01-2022 11:22 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gisteren de seasonsfinale gezien ( S0410 ) van Yellowstone: ouderwets goede dubbel aflevering.sambalbaj schreef op zondag 26 december 2021 @ 15:19:
[...]
Na het erg sterke begin vind ik dit seizoen van Yellowstone overigens behoorlijk minder worden.
Maakt het wat saaiere middenstuk m.i. meer dan goed.
Je bedoeld S04E02 t/m S04E09?rachez schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:45:
[...]
Gisteren de seasonsfinale gezien ( S0410 ) van Yellowstone: ouderwets goede dubbel aflevering.
Eerste aflevering van S04 was echt super en de laatste ook goed, de rest een stuk minder.
In S03 had je nog een paar leuke tussen afleveringen (die met die biker uit californie bijv).
In dit seizoen zaten die er helaas niet tussen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sydney08 op 05-01-2022 15:22 ]
Tomorrow is not today!
https://www.bbc.co.uk/programmes/p0b6c8t6
De eerste 2 afleveringen zijn wat traag, maar daarna escaleert de boel snel en het is super gripping..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ah vandaar dat het een dubbel aflevering was.rachez schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:45:
[...]
Gisteren de seasonsfinale gezien ( S0410 ) van Yellowstone: ouderwets goede dubbel aflevering.
Prima finale maar het middenstuk was echt matig. Teveel bezig ook met de spinoffs.
Dexter New Blood is best wel weer leuk. Alleen wel wat te lang na de originele serie.
Die Sisi serie is echt vreselijk slecht, zeker in vergelijking met de film trilogie. Zit erg matig in elkaar en veel te veel nadruk op weinig functionele seks.
Hij staat nu onlineRaven schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:10:
Volgens IMDB en mijn "bron" zou Transplant S02 begonnen zijn, nog niet kunnen vinden
Ik ga de pilot van S1 ook maar eens bekijken, reviews zijn goed.
Jup, zie het, had gelukkig al een filter aangemaakt daarvoorchrisborst schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:07:
[...]
Hij staat nu online![]()
Ik ga de pilot van S1 ook maar eens bekijken, reviews zijn goed.
Oscar Wilde
Afgelopen week de eerste 2 afleveringen gekeken: goed! Doet me ergens denken aan Fargo qua sfeer. Gewone mensen met ongewone gebeurtenissen.ToolkiT schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:49:
Aanrader: The Tourist..
De eerste 2 afleveringen zijn wat traag, maar daarna escaleert de boel snel en het is super gripping..
spoiler:aan het eind zit een twist die ik niet had verwacht
Thx voor de tip!
Ik vind het juist heerlijk, kijk er elke week weer naar uit. Ben benieuwd naar de finale!sambalbaj schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 23:24:
Dexter New Blood is best wel weer leuk. Alleen wel wat te lang na de originele serie..
[ Voor 19% gewijzigd door alienfruit op 08-01-2022 21:22 ]
Finale net gekeken, ik heb zitten genietenDacuuu schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:55:
[...]
Ik vind het juist heerlijk, kijk er elke week weer naar uit. Ben benieuwd naar de finale!
There's no place like 127.0.0.1
Die ga ik morgenavond / overmorgen kijken. Synchroon met een familielid. Zin in! Echt benieuwd hoe het afloopt. Lange tijd niet zo excited geweest voor een serie finale!
Helaas net zoals seizoen 1 maar 3 afleveringen.
Voor de liefhebbers van speurwerk in de tijdsgeest van begin 1900.
Ik moet zeggen dat ik achteraf gezien toch meer vrede had met hoe het origineel is geeindigd. Dit einde was zeker prima, maar vond het ook wel weer afgeraffeld.
[ Voor 42% gewijzigd door FREAKJAM op 09-01-2022 16:53 ]
is everything cool?
Ik heb dexter new blood nog niet gezien, maar bedoel je hier dat het maar bij 1 seizoen blijft?FREAKJAM schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:45:
[...]
Ik moet zeggen dat ik achteraf gezien toch meer vrede had met hoe het origineel is geeindigd. Dit einde was zeker prima, maar vond het ook wel weer afgeraffeld.
Weet ik eigenlijk niet. Eén van de schrijvers gaf aan morgen nog iets aan te willen kondigen, misschien een 2de seizoen, maar ik vermoed van niet. Het is altijd een mini-serie genoemd (zie ook iMDB), dus ik ben zelf altijd uitgegaan van slechts één seizoen.LA-384 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:06:
[...]
Ik heb dexter new blood nog niet gezien, maar bedoel je hier dat het maar bij 1 seizoen blijft?
"Hey #Dexter fans - I’m gonna have an EXCITING #DexterNewBlood announcement to share early Monday morning. I can’t wait to share with all of ya!".
[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 09-01-2022 20:36 ]
is everything cool?
ja mooi .. helaas maar een 'mini-serie' eerste 3 afleveringen meteen gekekenToolkiT schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:49:
Oscar Wilde

Heb er pas gisteren op gelet maar in plex stond er bij Dexter de "score" per aflevering van TMDB, IMDB, ... of iets in die aard. Elke aflevering had een gemiddelde van ongeveer 85% en de laatste aflevering 10%. Blijkbaar toch mensen die de laatste aflevering niet schitterend vonden.
Is die aankondiging nu al gebeurd? Zijn al woensdag. Heb net even gezocht maar vind precies niet onmiddellijk iets terug. Enigste dat ik vind qua aankondiging, is over de Bluray/DVD set die uitgebracht gaat worden.FREAKJAM schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:36:
[...]
Weet ik eigenlijk niet. Eén van de schrijvers gaf aan morgen nog iets aan te willen kondigen, misschien een 2de seizoen, maar ik vermoed van niet. Het is altijd een mini-serie genoemd (zie ook iMDB), dus ik ben zelf altijd uitgegaan van slechts één seizoen.
"Hey #Dexter fans - I’m gonna have an EXCITING #DexterNewBlood announcement to share early Monday morning. I can’t wait to share with all of ya!".
Michael C. Hall had zelf in interviews al gehint dat het niet bij 1 seizoen zou blijven.
Als je de laatste aflevering hebt gezien, kan je natuurlijk al beginnen verder denken.
nu geef ik het op, zoveel post al gezien dat dexter 2.0 toch wat is: ik ga toch maar eens kijken..Dacuuu schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:36:
Gisterenavond de finale aflevering van Dexter new blood gekeken. Heerlijke serie was het. Spanning, en goed gemaakt.
Spuit 11 is in tha housealienfruit schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:41:
Undercover seizoen 3 is nu beschikbaar op Netflix
[ Voor 10% gewijzigd door coelho op 12-01-2022 19:50 ]
De 8e en laatste aflevering van seizoen 3 is zondag beschikbaar gekomen.alienfruit schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:41:
Undercover seizoen 3 is nu beschikbaar op Netflix

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niks vond. Zie ook het Book of Boba Fett topic.sig69 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 01:05:
Book of Boba Fett.. Tsja wat moet ik er van zeggen. Het is Star Wars dus ik wil het zien maar het is niet best eigenlijk. Zojuist de langzaamste achtervolging in film historie gezien denk ik?
Haha, ik dacht precies hetzelfde. Alsof ze op scootmobielen achter elkaar aan reden. De animatie van die scène was trouwens ook niet best. Sommige stukjes liep de animatie niet soepel en de hover bikes hadden in de bochten geen last van zwaartekracht en g-krachten en konden haaks de bocht om.sig69 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 01:05:
Book of Boba Fett.. Tsja wat moet ik er van zeggen. Het is Star Wars dus ik wil het zien maar het is niet best eigenlijk. Zojuist de langzaamste achtervolging in film historie gezien denk ik?
Met alle top series die recent op Netflix in korte tijd zijn uitgebracht is dit toch wel pijnlijk slecht als dit je USP zou moeten zijn.
Had deze gemist, wat vet! Season 1 was echt smullen.dreester schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:41:
Teaser seizoen 2 van Gangs of London
[YouTube: Gangs Of London | Series 2 | Teaser Trailer]
https://www.imdb.com/title/tt13146488/
[YouTube: Peacemaker | Official Trailer | HBO Max]
Hoe krijgen jullie de youtube trailers zo aanklikbaar in dit topic ipv doorsturen naar de youtube site?
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Wat betreft Mayor of Kingstown en 1883 van Taylor Sheridan: Het eerste seizoen van Mayor of Kingstown is nu volledig uitgebracht en beide series krijgen een tweede seizoen op Paramount+
Verder komt morgen (vrijdag 14 januari) het laatste seizoen van After Life uit op Netflix:There is also the fifth season of Yellowstone to begin production in May, and second seasons of Mayor of Kingstown and 1883, 10 episodes each. In the current season of Yellowstone, Sheridan has been teasing the prospect of a Texas-set spinoff series to take place on the 6666 Ranch they’re purchasing, but he said that one hasn’t quite taken shape yet. Future seasons of 1883 will likely evolve into the development of the Duttons through the years, rather than being an endless wagon train ride.
Beetje offtopic maar het ziet er naar uit dat HBO Max eind februari al naar Nederland komt
Veel plas- en poephumor, een beetje woke, een zwaar rascistische Robert Patrick, veel grofgebekte uitspraken, redelijke actie, naakte lichamen, goede muziek en een rondlopende helm. Om een of andere reden is de hoofdrolspeler niet te zien._jero_813 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:37:
Iemand deze al gezien? Ben benieuwd hoe die is, IMDB score 8.3 is niet verkeerd.
De intro is er wel een waar je echt even voor moet gaan zitten
Ik heb het vermoeden dat je alle afleveringen die nu zijn gereleased moet kijken om er echt iets over te kunnen zeggen, want ik zit nu halverwege de tweede en tot nu toe blijft het nog vooral bij de plas- en poephumor hangen.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 13-01-2022 19:19 ]
Dat zit wel Schnorr.
die had ik ook gemist was echt genieten Gangs of LondonDacuuu schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:42:
[...]
Had deze gemist, wat vet! Season 1 was echt smullen.
Tot en met de laatste aflevering was het vet! Ik vond het einde toch best wel een anti-climax.bie100 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:30:
[...]
die had ik ook gemist wat echt genieten Gangs of London
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
ja was echt bruut on Engels eigenlijk ook leuk was het kleine rolletje van onze Dutch Giant zal mijn benieuwen of die ook in seizoen 2 zitThe_Worst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:59:
[...]
Tot en met de laatste aflevering was het vet! Ik vond het einde toch best wel een anti-climax.
Lijkt me een lekkere simpele wegkijker, leuk_jero_813 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:37:
Iemand deze al gezien? Ben benieuwd hoe die is, IMDB score 8.3 is niet verkeerd.
https://www.imdb.com/title/tt13146488/
[YouTube: Peacemaker | Official Trailer | HBO Max]
Hoe krijgen jullie de youtube trailers zo aanklikbaar in dit topic ipv doorsturen naar de youtube site?
Het is niet helemaal mijn ding omdat de dildograppen na een paar keer al redelijk uitgekauwd zijn, maar het lijkt op te bouwen naar meer dan dat.
Dat zit wel Schnorr.
Zit net aflevering 1 te kijken, maar ik vind het top na alle hype. Jammer dat HBO Max hier nog niet te krijgen is, maar zou ik voor deze serie een abbo nemen... nee dat ook weer niet.Stukfruit schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:55:
Ik heb net aflevering 3 gezien van Peacemaker. Simpel is denk ik wel de juiste omschrijving.
Het is niet helemaal mijn ding omdat de dildograppen na een paar keer al redelijk uitgekauwd zijn, maar het lijkt op te bouwen naar meer dan dat.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oscar Wilde
Ray is back .. ben benieuwd wat de film ons gaat brengen . .
.. en pakt de videoband ..
[ Voor 6% gewijzigd door zeroday op 15-01-2022 20:22 ]
is everything cool?
Yep .. daar kun je wel mee leven .. circeltje rondFREAKJAM schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:25:
Prima einde nu zo.
Wat een mind fuck is ditToolkiT schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:49:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Oscar Wilde
Deed me denken aan games of thrones red wedding. Wat mij betreft een hoogtepunt.
fijn dat je dat ff zegt, vooral de eerste episode was gruwelijk saai en heb me net door de 2e heen geworsteld. Maar ik begrijp dat het nu gaat beginnen.ToolkiT schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:49:
Geweldige serie.Brammos85 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:43:
Only murders in de building! Aanradertje op Disney+
Imperfectionist.
Ja, alleen jammer dat ze het opsplitsen in 2 helften. Hoop dat ze niet halverwege het verhaal stoppen zoals bijvoorbeeld de Lord of the Rings films, dan zit je er net in en moet je ineens lang wachten.
Tomorrow is not today!
Tnx voor de tip. Gisteren aan begonnen en meteen maar twee afleveringen doorheen gejast, uur later naar bed dan normaal...ToolkiT schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:49:
OT: Lekker trouwens dat je spoilers kunt lezen wanneer je quotet... Gelukkig in dit geval niet zo heel spannend maar ik ga toch eens een adje schoppen denk ik.
Nomen nescio
Waar staat deze online?zeroday schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:56:
[...]
Inderdaad met een hele mooie Cameo in Episode 2
Servant S3 is ook begonnen! Het zesde seizoen van Billions begint morgen en het negentiende seizoen van American Dad! begint overmorgen dus er is weer veel te bekijken dit weekend
Volgende week vrijdag (28 januari) begint The Afterparty op Apple TV+ en komt het volledige seizoen The Woman In The House Across The Street From The Girl In The Window uit op Netflix.
Hoe lang is die stop? Wil het liefst ook in 1x doorpakkenSydney08 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:26:
[...]
Ja, alleen jammer dat ze het opsplitsen in 2 helften. Hoop dat ze niet halverwege het verhaal stoppen zoals bijvoorbeeld de Lord of the Rings films, dan zit je er net in en moet je ineens lang wachten.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Hier:
Want ik kan alleen op je vraag van de cameo reageren
Dat is nog niet bekend gemaakt helaas.Greatsword schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:20:
[...]
Hoe lang is die stop? Wil het liefst ook in 1x doorpakken
Tomorrow is not today!
ben benieuwd hoe dit seizoen wordt .. vind het wel een beetje langdradig worden ..
Wat een clusterfudge. Bryan Fuller, Gillian Anderson en andere belangrijke personen weg na een best wel goed seizoen 1.
Seizoen 2: all over the place en negeerde bijna alle open verhaallijnen uit seizoen 1.
Seizoen 3: verloor nog meer acteurs en negeerde bijna alle open verhaallijnen uit seizoen 2.
Seizoen 4: zou de ontzettend grote cliffhanger van seizoen 3 gaan uitwerken, maar is gecancelled.
Ik weet niet waarom ik pas begon met Googlen naar meer informatie over seizoen 4 toen ik de laatste aflevering van seizoen 3 keek
Laat dit een waarschuwing zijn voor mensen die deze serie ook toevallig tegenkomen...
Dat zit wel Schnorr.
Jezus, ben ik blij dat ik in seizoen 2 gestrand ben… Seizoen 1 was echt ijzersterk. Thanks for the heads up.Stukfruit schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:26:
American Gods.
Wat een clusterfudge. Bryan Fuller, Gillian Anderson en andere belangrijke personen weg na een best wel goed seizoen 1.
Seizoen 2: all over the place en negeerde bijna alle open verhaallijnen uit seizoen 1.
Seizoen 3: verloor nog meer acteurs en negeerde bijna alle open verhaallijnen uit seizoen 2.
Seizoen 4: zou de ontzettend grote cliffhanger van seizoen 3 gaan uitwerken, maar is gecancelled.
Ik weet niet waarom ik pas begon met Googlen naar meer informatie over seizoen 4 toen ik de laatste aflevering van seizoen 3 keek
Laat dit een waarschuwing zijn voor mensen die deze serie ook toevallig tegenkomen...
Hopelijk wordt dit seizoen even goed als het 1ste.
Snöänglar (2021–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 6.9 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: N/A In Stockholm woont een gezin met problemen in een flat. Lucas, een baby van 5 weken oud. Nicolle, een doof meisje met te weinig aandacht van haar ouders. Moeder Jenni, die veel last heeft van de bevalling van haar jongste zoon en vecht tegen andere problemen. En vader Salle die al een keer heeft gezeten. Maar heel erg zijn best doet om te zorgen voor Jenni en de 2 kinderen als Jenni dat niet kan. De avond voor kerst trekt er een sneeuwstorm over de stad met temperaturen tot -30 graden. Als dan baby Lucas verdwijnt zorgt dat voor grote opschudding en al snel gaan de verdenkingen naar de ouders. Ondertussen is Alice die voor haar man zorgt ook belast met dit zware onderzoek. Problemen thuis en wat akkefietjes op het werk zorgen voor extra druk. Ze weet dat er iets niet klopt maar kan er nog niet direct de vinger op leggen. Langzaam ontspint het verhaal met en om de hoofdrolspelers en komen zaken aan het licht die vraagtekens oproepen. De serie komt langzaam op gang maar heeft daardoor wel de mogelijkheid om wat extra diepgang te geven aan de spelers en hun karakters. De personages zijn goed uitgezocht bij hun rol. Het verhaal vertelt een werkelijkheid die voor sommige helaas deels echt is. Wonen in een achterstand wijk, niet bij machte zijn om weg te komen, vervallen in oude gewoontes. De relatie tussen Jenni en Salle komt onder druk te staan doordat ze elke keer weer verkeerde beslissingen lijken te nemen. Nicolle die zich vaker afsluit van het kabaal en de omgeving lijkt er niet echt last van te hebben maar of dat ook echt zo is. Naarmate de serie vordert en de zoektocht verder gaat komen steeds meer zaken aan het licht. Mensen die andere willen helpen maar dat eigenlijk niet doen. Acties waarvan je weet dat het niet juist is, maar je het eigenlijk wel (een beetje) snapt. Wij keken de serie in originele gesproken taal met NL ondertiteling. In het begin een beetje lastig te volgen omdat de verhaallijnen door elkaar lopen. Maar langzaam komt er duidelijkheid in het geheel en kun je kijken hoe de zoektocht met alle gevolgen steeds verder gaat. Wij hadden een andere dader in het vizier en waren licht verrast. Niet een van de beste Scandinavische series die we gezien hebben. Maar na een paar avondjes kan ik wel zeggen dat ik de serie best goed vond. Wellicht wat te traag. En zoals vaak bij dit soort serie moet je het hebben van het verhaal en de sterke personages en ontbreekt het aan de overdaad van special effects. Geen moment geweest dat het me niet boeide, wel wat momentjes dat we wegkeken maar dat was meer omdat het op het beeld wat minder smakelijk was. Kijk en oordeel zelf. Als je vaker naar Scandinavische series kijkt dan is dit ook wel een kandidaat. 7,5 sterren voor de goed gecaste personages, de sfeer van de serie en het verhaal. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.strava.com/athletes/ralfv
1e aflevering vind ik wat tegen vallenwiemelen schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:53:
Resident Alien seizoen 2 is van start gegaan.
Hopelijk wordt dit seizoen even goed als het 1ste.
Zie het nog niet op Ziggo waar ik seizoen 1, wat we wel aardig vonden, gezien hebben.
Het is dat het niet helemaal mijn genre is, maar anders zou ik hem zeker gaan kijken.
Silent Witness (1996–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 7.9 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: 120 min | MPAA: TV-14 Silent Witness. We zijn begonnen bij seizoen 18 via NPO gemist. En dan zijn het voor een deel dubbel afleveringen van bijna 2 uur. In elke (dubbel) aflevering word een verdachte dood aan de kaak gesteld door het team van pathologen en forensische onderzoekers. Aan de hand van sporen en afwijkingen bepalen ze wie het gedaan heeft, hoe het is uitgevoerd en waar het is gebeurd. De serie is Brits en speelt elke keer op een nieuwe locatie en natuurlijk in het lab. Met een mooie mix van speurwerk, sporen zoeken en ontdekkingen op de dode lichamen word de crime elke keer opgebouwd. Globaal heeft elke aflevering dezelfde opbouw, een inleidend stukje, dan een gebeurtenis waarbij er een of meerdere lichamen worden gevonden, vervolgens het onderzoek totdat er uiteindelijk een verdachte is gevonden. Maar natuurlijk wel steeds op een andere manier, andere locatie en onder andere omstandigheden. De ene keer een man gevonden in een kanaal, dan een jonge vrouw in het zwembad... Het gevaar van dit soort series is dat ze of teveel gebruik maken van technische termen waardoor het niet meer te volgen is, of ze juist te weinig van het onderzoek laten zien waardoor het helemaal ongeloofwaardig is. Met in totaal 24 seizoenen (25 staat gepland voor 2022) zit dat wel goed. Het is mooi in balans. Het onderzoek van de recherche komt aan bod, met het onderzoek van de patholoog, in dit geval vaak Niki. De serie draait om een team van het Thomas Lyell forensisch instituut. In de hoofdrollen spelen Dr Niki (patholoog), Jack (forensisch), Clarissa (computer nerd), en Thomas, de baas en Patholoog. In elke (dubbel) aflevering krijgen ze een nieuwe zaak en is er ook bijna altijd een nieuwe DCI. De taakverdeling ligt redelijk vast en de personages doen dan ook elke aflevering waar ze goed in zijn. De serie heeft een redelijke snelheid. Dat wil zeggen, hier en daar zijn er wel wat dingen die niet helemaal duidelijk worden. En het einde (de oplossing) van de zaak is ook niet elke keer 100% duidelijk. Er blijft heel wat ruimte voor eigen invulling maar daardoor is het wel vlot en blijft het boeiend om naar te kijken. Hierdoor is het wel niet echt realistisch. Ik heb er geen verstand van, maar het tempo waarin ze alles oplossen en elke keer weer dat ene belangrijke spoor vinden en de snelheid van de uitslagen, allemaal te goed om realistisch te zijn. Maar dat hoeft niet, het is tenslotte een serie ter vermaak. Er loopt niet echt een rode draad door de afleveringen. Als je een aflevering zou missen kun je probleemloos verder kijken. Hier en daar zit een heel klein beetje overlap, maar dat is te verwaarlozen. En dat is wat er jammer is. We hebben 7 seizoenen gekeken, en pas in seizoen 24 komt er een persoonlijk touch in het leven van de personages naar boven. Het zou de serie een stuk boeiender maken als er een rode draad door de afleveringen en seizoenen zou gaan. Iets waarmee de personages nog meer verbonden zijn of waardoor ze zich onderscheiden. Soms zijn er beelden die niet echt smakelijk zijn. Lichamen die helemaal open zijn gesneden, of als ze met wat organen aan de wandel zijn. Denk daar aan als je deze serie wil kijken met het bord op schoot. Verder is het allemaal aardig te volgen. Het is geen serie die je gedachteloos wegkijkt. Want dan mis je dingen en kun je het niet meer volgen. Maar zo zijn er ook momenten waarop wij dachten dat ze iets gemist hadden en ons afvroegen hoe en waarom. En dan is de aflevering voorbij, weet je wie de dader is maar blijf je wel vaker achter met een gevoel dat het nog net iets beter had gekund, net iets teveel losse eindjes. Kort maar krachtige, een fijne serie om te kijken. Van mij 7 sterren omdat ik de diepgang en rode draad een beetje mis. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.strava.com/athletes/ralfv
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.