Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Voor diegene die de laatste aflevering van The Mandalorian nog niet gezien heeft: stop met lezen. :)

Na de verrassende verschijning van Luke hadden de makers van The Mandalorian nog een verrassing. Eentje die niet was aangekondigd tijdens de Disney's Investor Day 2020.
Namelijk nog een nieuwe Star Wars serie: The book of Boba Fett,
Deze serie gaat parallel lopen aan The Mandalorian, en is geen vervanging van. Din Djarin komt dus gewoon terug in Season 3.

Afbeeldingslocatie: https://tvline.com/wp-content/uploads/2020/12/book-of-boba-fett-tv-series.png

Nadat Boba en Ming-Na Wen bijna iedereen vermoord hebben in de oude Jabba's Palace nemen zij de plaats in van Majordomo Bib Fortuna. Die een paar kilootjes is aangekomen. :D (ook corona kilo's?)

Volgens Serietotaal krijgt dit boek vier hoofdstukken. Bijna een mini film idee.

Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/starwars/images/8/8d/The_Book_Of_Boba_Fett_Logo.jpeg/revision/latest/scale-to-width-down/1000?cb=20201221134123

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:56

Major_ton

Shoot!

Hier heb ik wel zin in! Het speelt zich in dezelfde tijd af als The Mandolorian, dus wie weet krijgen we wel crossover afleveringen zoals ze dat bij Chicago Fire en Chicago PD doen. Op donderdag kijk je naar Boba Fett en op vrijdag gaat het verhaal verder in The Mandolorian. Lijkt mij wel leuk!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:33

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

29 december 2021
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FDHQafTVEAEPD80?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Is het een idee om gewoon een algemeen Star Wars topic te maken net zoals het Marvel Cinematic Universe topic?

Er komen nogal wat nieuwe series aan dus wellicht is dit wat overkill.

On topic: ben benieuwd! Ik loop nog niet super warm maar dat had ik ook met The Mandalorian. Dat bleek uiteindelijk top te zijn dus ik heb wel goede hoop!

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:33

Miesjh

Chapter 1 staat online. 38 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Was weer top, zonder veel te spoileren, vooral dat ze uitlegden hoe ie uit dat monster in Return of the Jedi ontsnapte. Verder let op de Boston Dynamics “eastereggs”.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

loekf2 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:50:
[...]

Was weer top, zonder veel te spoileren, vooral dat ze uitlegden hoe ie uit dat monster in Return of the Jedi ontsnapte. Verder let op de Boston Dynamics “eastereggs”.
Je zegt nu juist een spoiler 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:56
s0kkie schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:18:
[...]

Je zegt nu juist een spoiler 8)7
Het lijkt me logisch dat 'ie ontsnapt is, anders was de serie er ook niet geweest. :P

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Erg goed begin van de serie! Ik heb er van genoten en de muziek was ook weer prima in orde. Jammer dat we nu tot Woensdag moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Gisteren aflevering 1 gekeken. Was leuk maar kan er na 1 aflevering nog niet veel van zeggen. Ik vond het wel leuk. Hopelijk is de rest net zo leuk als The Mandalorian. Dat is echt een van mijn favoriete series :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Vooral leuk dat Max Rebo terug was met:
Cantina band song in paradise :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:44
Aflevering 2 gezien en het was weer een beetje meh wat mij betreft, een beetje shitty sci-fi Lawrence of Arabia ofzo. Misschien dat er nog een briljante manier komt waarop ze Boba's leven bij de Tuskens aan zijn avontuur als maffia baas in spé linken, maar momenteel ben ik nog niet onder de indruk van hoe dit verhaal wordt verteld.

Het mooiste vond ik nog de concept art in de credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik vond het persoonlijk wel weer een toffe aflevering, beter dan de meeste Mando afleveringen in ieder geval.
Dikke actie scene en ook wel vet van
spoiler:
de Hutts en een Wookie
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
s0kkie schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:19:
Ik vond het persoonlijk wel weer een toffe aflevering, beter dan de meeste Mando afleveringen in ieder geval.
Dikke actie scene en ook wel vet van
spoiler:
de Hutts en een Wookie
:)
Daarbij voelde ik me juist heel erg ge-nostalgia-bait.
spoiler:
Kijk eens! Hutts net als Jabba! En ze hebben een bad-ass Wookie meegenomen! Herken je ze allemaal nog van vroeger?!?!?!?!?

Ik weet ook wel dat dit deels juist het selling point is van Star Wars, maar ze hoeven het er niet zo dik bovenop te leggen. Die Mandalorian aflevering waarbij ze in de Cantina kwamen en die gozer op Han Solo's plek zat vond ik ook te ver gaan.
spoiler:
Overigens, als ze werken met "De persoon die de maffia-baas doodt wordt de volgende maffia-baas" regels dan zou Leia eigenlijk de Daimyo moeten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ja dat is precies ook gelijk het probleem met deze series, soms is het te veel fanpleasing.
Maar toch is het juist tof om ze na zoveel jaren weer in iets nieuws te kunnen zien ipv alleen Jabba voor de 60e keer in episode 6 te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:18
Aflevering 1 gezien en wat me opviel was dat in de vechtscene op straat Fennec een schild in haar snuffert krijgt en neergaat en 1 seconde later alweer staat en een trap uitdeelt. Net alsof er niks gebeurd was. dat soort kleine dingen is zonde.
Verder ziet het er prima uit en kan ik er vast wel 8 afleveringen van genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Ik vond deze tweede episode echt top! Meer diepgang voor de Tusken raiders en waarom Boba zelf wat milder is als crime lord. Ik ben benieuwd wat de Pykes doen op Tatooine. Misschien dat ze Qi’ra terug brengen uit Solo en misschien Han zelf wel ;)

Overigens mee eens dat er veel bekendheid in zit maar dat maakt het ook wel weer leuk. NA deze serie en dan Kenobi ben ik wel Tatooine moe. Bekende characters meer diepgang geven is leuk maar ik hoop dat ze hierna meer echt nieuwe series doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja precies, ik vond de tweede episode weer een goede aflevering 🥸
Ik vind vooral de Turken raiders achtergrond verhaal erg interessant en van toegevoegde waarde. Zover vind ik het al stukken beter dan de Mandolorian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ieder zijn/haar eigen mening, maar ik heb écht zitten genieten van de 2de aflevering. De eerste was leuk, maar dit was smullen. De beelden en het camerawerk zijn erg goed gedaan. Dat met die Wookie gaat nog wat worden ook. En Boba heeft eerder oog in oog gestaan met Wookies kijkend naar de trophies die aan z'n armor hingen in Ep V ESB.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

Chiron

Moderator Discord
spoiler:
Ze doen wel veel aan fanservice idd, dat shot dat die enorme schuifdeur open schuift en er een personage met een gevangen genomen personage was wel een dikke deja vu, bijna 1 op 1 kopie. Of dat podium wat naar de rancor pit toe schuift :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Ik heb de aflevering nog niet eens afgekeken maar ze moeten degene die verantwoordelijk is voor die gekleurde scooters per direct ontslaan. Ze vallen echt compleet uit de toon in het Star Wars universum.

spoiler:
ze worden ook nog eens bereden door arme straatschoffies die niet genoeg geld hebben om water te kopen maar kennelijk wel in staat zijn om hippe kleren, glimmende scooters en cybernetische implantaten te betalen... Ze lijken echt uit een andere show, of op zijn minst van een andere planeet te komen.

De callback naar de holiday special was wel leuk.
Afbeeldingslocatie: https://thenerdy.com/wp-content/uploads/2021/03/star-wars-holiday-special-boba-fett-1280-featured-01-470x310@2x.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door ErikT738 op 12-01-2022 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

ErikT738 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:36:
Ik heb de aflevering nog niet eens afgekeken maar ze moeten degene die verantwoordelijk is voor die gekleurde scooters per direct ontslaan. Ze vallen echt compleet uit de toon in het Star Wars universum.

spoiler:
ze worden ook nog eens bereden door arme straatschoffies die niet genoeg geld hebben om water te kopen maar kennelijk wel in staat zijn om hippe kleren, glimmende scooters en cybernetische implantaten te betalen... Ze lijken echt uit een andere show, of op zijn minst van een andere planeet te komen.

De callback naar de holiday special was wel leuk.
[Afbeelding]
Niet helemaal mee eens.
spoiler:
Het is niet dat we alles al van Mos Eisley hebben gezien natuurlijk. En hangtuig heb je in elke grote stad en in elke cultuur.
Overigens hadden ze wel geld om dat water te betalen, maar weigerden zij dit vanwege de veel te hoge prijs die die kerel er voor vroeg. Dit werd nota bene extra duidelijk gemaakt toen hij stiekem wel tevreden met die 500 credits die hij van Fett kreed naar binnen liep. Iets beter opletten dus de volgende keer ;)

Ik ben wel tevreden met deze serie tot nu toe. Goede worldbuilding, en ook leuk gedaan met de flashbacks om zodoende meer inzicht te krijgen in het karakter Boba Fett. En de Tuskans krijgen ook hun welverdiende backstory.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Ach het is ook niet dat kleurrijke dingen niet bij Star Wars passen. George Lucas zijn favoriete aflevering van The Clone Wars is die ene met die droids. Gaat helemaal nergens over qua grotere storyline.
https://starwars.fandom.com/wiki/A_Sunny_Day_in_the_Void.

Al moet ik wel zeggen dat het er inderdaad wat rara uit zag in de setting van Mos Espa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Nyarlathotep schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:57:
[...]

Niet helemaal mee eens.
spoiler:
Het is niet dat we alles al van Mos Eisley hebben gezien natuurlijk. En hangtuig heb je in elke grote stad en in elke cultuur.
Overigens hadden ze wel geld om dat water te betalen, maar weigerden zij dit vanwege de veel te hoge prijs die die kerel er voor vroeg. Dit werd nota bene extra duidelijk gemaakt toen hij stiekem wel tevreden met die 500 credits die hij van Fett kreed naar binnen liep. Iets beter opletten dus de volgende keer ;)

Ik ben wel tevreden met deze serie tot nu toe. Goede worldbuilding, en ook leuk gedaan met de flashbacks om zodoende meer inzicht te krijgen in het karakter Boba Fett. En de Tuskans krijgen ook hun welverdiende backstory.
spoiler:
Heb je een willekeurig ander voertuig gezien op Tatooine? Of de kleding die mensen dragen? Deze cyberpunk jeugd met hun hippe looks en glimmende ruimte-vespa's past gewoon niet bij alles wat we tot nu toe gezien hebben van Mos Espa en Tatooine. Het idee van een jeugdige bende met speeders en cybernetische implantaten an sich is niet eens verkeerd, maar het ziet er allemaal gewoon veel te gelikt uit. Het is vergelijkbaar met de misplaatste jaren '50 diner in Attack of the Clones, maar dat was tenminste niet op een straatarme woestijn planeet.

Overigens heb ik prima opgelet en wordt er gewoon gezegd dat ze geen baan hebben en daardoor het veel te dure water niet kunnen betalen. Ik weet niet waar jij het idee vandaan haalt dat het enkel een principekwestie was.

Die hele achtervolging was overigens ook verschrikkelijk. Het was echt alsof ik een kinderfilm zat te kijken (in before Star Wars was altijd voor kinderen, deze serie is echt veel tammer dan de eerste zes films).

Maar hé, wel een Rancor en Danny Trejo dus dat redt de aflevering nog een beetje.

Ik vind de serie tot nu toe erg tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ben wel te spreken over de serie.
Eerste aflevering was ruk maar snap dat ze dit langzaam opbouwen, waarbij aflevering 2 echt eens dieper
in ging op de tusken raiders. Karakters waar we zo weinig van wisten.

Aflevering 3 vond ik ook vermakelijk! Enig minpuntje was de biker crew met hun 'blitse' gekleurde hover bikes.
De inspiratie moeten ze hier vandaag gehaald hebben (grandpa remembers)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKHVXwy0GTvAORWb-h-_rv2Vm_c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eNnVRvl9r8FRbnSSaSVTzstS.png?f=user_large

Verder kijk ik elke week uit naar woensdag als er weer een nieuwe aflevering online komt.
Krijg geen genoeg van de series de Star Wars related zijn :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:13
De laatste aflevering was niet best en dan druk ik me nog zacht uit.

spoiler:
Die achtervolgingsscene was bedroevend slecht geanimeerd. De animatie was verre van vloeiend, het tempo was bedroevend laag en de hoover bikers leken haaks de bocht om te kunnen zonder enig natuurkundig effect.

Dan de nieuwe sidekicks, die hadden beter gepast in een in zo'n slechte b-kwaliteit serie van Scifi Channel.
Inspiratie loos opgedirkt met droid onderdelen icm bizar slecht acteerwerk.

En om de serie te redden halen ze een hoog bejaarde cult held Danny Trejo erbij, de man die al eens de draak stak met Star wars in van zijn vele Machete films:
Afbeeldingslocatie: https://www.imcdb.org/i658555.jpg
YouTube: Machete Kills Again.. In Space!

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 13-01-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:01
Miki schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:51:

spoiler:
Die achtervolgingsscene was bedroevend slecht geanimeerd. De animatie was verre van vloeiend, het tempo was bedroevend laag en de hoover bikers leken haaks de bocht om te kunnen zonder enig natuurkundig effect.

Dan de nieuwe sidekicks, die hadden beter gepast in een in zo'n slechte b-kwaliteit serie van Scifi Channel.
Inspiratie loos opgedirkt met droid onderdelen icm bizar slecht acteerwerk.

En om de serie te redden halen ze een hoog bejaarde cult held Danny Trejo erbij, de man die al eens de draak stak met Star wars in van zijn vele Machete films:
[Afbeelding]
YouTube: Machete Kills Again.. In Space!
Ik zat ook heel gek te kijken naar die scene gisteren, de snelheid waarmee die bikes gingen was totaal niet realistisch. Zo ervaar ik tot nu toe ook de serie, het voelt op vlagen als een B serie maar door de karakters en een verhaal lijntje is het wel leuk om te volgen. Ik vond Mandalorian echt wel een hogere kwaliteit hebben, en had echt een 'ik wil de volgende aflevering kijken' gevoel. Tot nu toe is het meer leuk vermaak zonder hoogstaand te zijn.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:48
Denk dat iemand die rende die bikes nog bij had kunnen houden... was echt een te trage 'high speed' chase... klopte weinig van.
Daarnaast kan Boba Fett gewoon vliegen, die stond ook gelijk naast die speeder nadat ie crashte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

Die scene sprong er wel echt uit, niet in positieve zin. Das jammer, maar goed tot nu toe blijft het verder wel boeiend en mijn dochter vind t helemaal geweldig :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

De eerste aflevering was leuk, de tweede vond ik geweldig en de derde aflevering... om te janken! Ik had héél veel verwacht van een epische showdown tussen Boba en Black Krssantan. Dat die puber koters zich ermee kwamen bemoeien was NIET hoe ik het had willen zien. Sowieso mogen die koters een eind opzouten naar Narnia ofzo. En neem de scooters ook gelijk mee. Het past er gewoon niet bij! En typisch Star Wars van de laatste tijd; begin je net een beetje geïnvesteerd te raken in iets, in dit geval de Sand People, zijn ze alweer allemaal dood... Dat was dat dus kennelijk (remember Snoke anyone?) En tja, moeten we die achtervolging nog benoemen? Ik kreeg er één grote mentale schisis van. Het zag er prachtig uit (dankzij de goede camera's en lenzen, het decor etc...), maar de choreografie en de manier waarop het gepresenteerd werd was zo, zó slecht. Ik kreeg het zelfde gevoel bij Black Krrsantan toen die na zijn 'vrijlating' als een bange bejaarde wegrende van de set. Zoiets zou er in een groep 8 musical nog beter uitgezien hebben. Ik heb met vol ongeloof en ongenoegen zitten kijken. Hopelijk gaan ze snel weer verder zoals in chapter 2, maar die irritante sidekicks zijn nu onderdeel van Boba's posse, dus ik heb niet veel hoop. Bah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Major_ton schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:22:
Hopelijk gaan ze snel weer verder zoals in chapter 2, maar die irritante sidekicks zijn nu onderdeel van Boba's posse, dus ik heb niet veel hoop. Bah.
Eh, misschien jaagt Boba ze per ongeluk de dood in zodat hij zich daarover schuldig kan voelen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

ErikT738 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:39:
[...]

Eh, misschien jaagt Boba ze per ongeluk de dood in zodat hij zich daarover schuldig kan voelen ofzo.
One can only hope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
ErikT738 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:39:
[...]

Of dat die Rancor ze in een onbespied ogenblik verorberd als toetje en zijn trainer/bewaker dan triomfantelijk roept: Machete Kills Again... in space! })

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:52
De kritiek op die Power Rangers groep is toch erg groot:
https://www.hollywoodrepo...sy-biker-gang-1235075410/

Na 3 afleveringen vraag ik me af wat het verhaal juist is, Boba loopt rond en doet wat administratie maar ik zit niet echt te wachten op "Book of Boba Fett: Better Management".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Tot nu vind ik het een goede serie; je krijgt meer achtergrondinformatie over Boba Fett. Ik vermaak me er zeker mee :) Ik kreeg een beetje het idee dat de biker gang niet echt locals waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

algalid schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:23:
De kritiek op die Power Rangers groep is toch erg groot:
https://www.hollywoodrepo...sy-biker-gang-1235075410/

Na 3 afleveringen vraag ik me af wat het verhaal juist is, Boba loopt rond en doet wat administratie maar ik zit niet echt te wachten op "Book of Boba Fett: Better Management".
Ik vind dat clubje met 'hangjeugd' ook flink detoneren binnen het geheel. Het past niet in de setting en het verhaal naar mijn mening en volgens mij ben ik niet de enige. Wat ik wel heel sneu vind is dat de acteurs en actrices deze kritiek ook zien zonder dat ze er echt iets aan kunnen doen. Ben je eerst heel blij om gecast te worden in een 'grote' serie, krijg je gelijk een bak stront over je heen. Ik kan het hun als mens zijnde ook onmogelijk aanrekenen. De schrijvers van de serie daarentegen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:36
ChiLLeR schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:07:
[...]

Ik zat ook heel gek te kijken naar die scene gisteren, de snelheid waarmee die bikes gingen was totaal niet realistisch. .
die dingen zijn sowieso toch niet realistisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Miki schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:51:
Zeker, ik heb em nu pas gezien en baal eigenlijk dat ik niet langer heb gewacht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik vind het iedere aflevering eigenlijk steeds beter worden :*)
Mando had iedere week alleen een quest met hulp van een nieuwe character, maar Boba heeft tenminste een doorlopend verhaal.
Paar toffe momenten weer in de aflevering van vandaag _/-\o_
Alleen de motor gang van vorige week was wel heel cringey lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
AAAARRARAGH NOG MEER MODS EN SCOOTERS!!!

Deze aflevering was wel weer aardig verder.
spoiler:
Mooi dat Boba het schip-wat-niet-genoemd-mag-worden terug heeft en dat hij eens wat minder lief doet door die biker-gang op een oneerlijke manier uit te schakelen. Ik sta er wel van te kijken dat Fennec bij 'm is gebleven nadat ze Boba's Bantha-geknuffel heeft mogen aanschouwen.

Ik vraag me alleen nog af waarom Krrsantan niet vorige aflevering al werd geronseld voor Boba's gang. Het is niet alsof zijn situatie deze aflevering anders is.

Maar goed, geef me liever een vervolg op Battle Angel Alita als Robert Rodriquez en Disney zo graag cyberpunk willen maken...

@s0kkie Volgens mij heb jij dan een andere aflevering 3 gezien dan de rest van de wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

ErikT738 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:09:
AAAARRARAGH NOG MEER MODS EN SCOOTERS!!!

Deze aflevering was wel weer aardig verder.
spoiler:
Mooi dat Boba het schip-wat-niet-genoemd-mag-worden terug heeft en dat hij eens wat minder lief doet door die biker-gang op een oneerlijke manier uit te schakelen. Ik sta er wel van te kijken dat Fennec bij 'm is gebleven nadat ze Boba's Bantha-geknuffel heeft mogen aanschouwen.

Ik vraag me alleen nog af waarom Krrsantan niet vorige aflevering al werd geronseld voor Boba's gang. Het is niet alsof zijn situatie deze aflevering anders is.

Maar goed, geef me liever een vervolg op Battle Angel Alita als Robert Rodriquez en Disney zo graag cyberpunk willen maken...

@s0kkie Volgens mij heb jij dan een andere aflevering 3 gezien dan de rest van de wereld :P
Huh vorige week was er toch zo een domme motor gang wat achter die landspeeder aan ging? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Ik vind de serie tot nu toe ook wel prima. Die motor gang was echt verschrikkelijk daar ben ik het mee eens. Gelukkig viel het deze week mee met die Cyberpunk characters. Deze episode heeft ook de laatste flashbacks denk ik. Boba is genezen en gaat de Bacta tank niet meer in. Daarbij hebben we alles wat hierna gebeurt ook al in Mando S2 gezien. Zonder flashbacks komt er hopelijk wat meer tempo in. Het verhaal in het heden (Boba als crime lord) vind ik nog wel wat tegenvallen.

En de geruchten zijn dus waar:
spoiler:
The Mandalorian komt eraan! Benieuwd of we nog een reference krijgen naar Luke. Kijken hoe Boba daarop reageert :P

[ Voor 29% gewijzigd door raiders op 19-01-2022 16:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Ik vind het tot nu toe wel echt meh. Deze aflevering ging nog een beetje. Meer omdat je Boba nu zelf wat ziet doen. Die vorige aflevering leek wel een aflevering van de Power Rangers uit de jaren 90. Zo slecht "langzaam" en ze gingen rechtdoor de bocht om.

Boba is altijd en overal neer gezet als een meedogenloze Bounty Hunter. Maar nu lijkt het wel een beetje de fairtales of Boba Fett te zijn.

Mandalorian stond al in het teken van een Mando die van slecht naar goed ging. Dat had ik niet bij Boba ook nog verwacht.

Hopelijk zijn de laatste afleveringen wel wat meer richting Boba Fett die zijn arsenaal aan wapens nog even laat zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik vind Boba Fett zelf erg interessant wegens de back story van Boba Fett. Ik denk dat de actie zoals we gewend waren van Mandolorian in de komende afleveringen komen. Ik ben eigenlik wel blij dat het niet een quest gebeuren is -- dat begon na een seizoen wel wat eentonig te worden.

Ik ben erg tevreden met deze aflevering, helemaal als je het vergelijkt met die van vorige week. Er wordt goed werk afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Gelukkig heb ik na de desastreuze aflevering 3 weer een veel betere aflevering gekeken. De flashback naar de Mandalorian waar Fennec Shand was neergeschoten was een leuke knipoog. Maar het verhaal kabbelt net zoals de Mandalorian rustig voort, de aanloop is lang naar de grote ontknoping. Het is dat het Starwars is, het zijn de bekende karakters, de knipogen naar allerlei eerdere films en series wat het, het kijken waard maakt maar wat zonde dat Disney niet meer hier uit weet te halen. Ik heb recent genoeg sci-fi series gekeken die met een fractie van het budget een stuk overtuigender en boeiender weten neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
De soundtrack (en het verhaal) aan het eind verraad wie er volgende week te zien (althans.. hopelijk!!!).
spoiler:
This is the way!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:13
alienfruit schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:17:
Ik vind Boba Fett zelf erg interessant wegens de back story van Boba Fett. Ik denk dat de actie zoals we gewend waren van Mandolorian in de komende afleveringen komen. Ik ben eigenlik wel blij dat het niet een quest gebeuren is -- dat begon na een seizoen wel wat eentonig te worden.

Ik ben erg tevreden met deze aflevering, helemaal als je het vergelijkt met die van vorige week. Er wordt goed werk afgeleverd!
Juist doordat de backstory van Boba fett zo goed is, valt deze serie zo zwaar tegen. Ik denk dat veel fans waaronder ikzelf meer gehoopt hadden op bounty hunter verhalen in plaats van het overnemen van het imperium van de hutts. Gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, dat klopt. Zelf ben ik tevreden met de tv show. Het is stukken beter dan Marvel's Hawkeye. Denk dat de actie scenes and kick ass Boba in de komende afleveringen er aan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
spoiler:
ik moest wel even in mn geheugen graven waar ergens in de timeline van Mandalorian dit allemaal speelt, maar als ik het goed begrijp was Fennec voor schroot achtergelaten aan het eind van het laatste seizoen van Mandalorian, en gaat Boba nu Din Djarin inhuren voor z'n gang nadat Grogu bij Luke is geparkeerd.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Chiron schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:34:
spoiler:
ik moest wel even in mn geheugen graven waar ergens in de timeline van Mandalorian dit allemaal speelt, maar als ik het goed begrijp was Fennec voor schroot achtergelaten aan het eind van het laatste seizoen van Mandalorian, en gaat Boba nu Din Djarin inhuren voor z'n gang nadat Grogu bij Luke is geparkeerd.
Nee dat was halverwege seizoen 1 eigenlijk al de eerste ontmoeting tussen Mando en Fennec :)

spoiler:
Het gaat in de flashbacks nu langzaam naar seizoen 2 van Mando waar Boba pas zijn armor weer terug krijgt, maar daar zit nog wel een tijdje tussen in de Mando tijdlijn

[ Voor 3% gewijzigd door s0kkie op 20-01-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:13
alienfruit schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:12:
Ja, dat klopt. Zelf ben ik tevreden met de tv show. Het is stukken beter dan Marvel's Hawkeye. Denk dat de actie scenes and kick ass Boba in de komende afleveringen er aan komen :)
Waarom zou je dit met Hawkeye vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Rob SOS schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:26:
[...]

Waarom zou je dit met Hawkeye vergelijken?
Het heeft Hawkeye vervangen in het ”laat de nerds betalen voor Disney+" slot :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

@Rob SOS Andere grote franchise van Disney?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Na de beschimmelde drol die chapter 3 was, heb ik weer echt genoten van chapter 4! Slave-1 terug in actie en een seismic charge maakt sowieso veel goed. Black Krssantan lijkt ook weer terug te zijn zoals het enigszins hoort, al vind ik dat het karakter nog wat ruggengraat mist ten aanzien van zijn achtergrond. Het mag meer bad-ass, maar met Disney aan het roer is dat misschien teveel gevraagd. De droid met General Grevious moves was een leuke knipoog en de voorzichtige crossover met The Mandolorian was subtiel en goed gedaan. Dat maakt het haast een gegeven dat we Din gaan zien en misschien meer karakters uit die serie. Ik ben weer hoopvol :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Wow dit was mijn favoriete aflevering tot nu toe. Ironisch genoeg de enige episode zonder Boba Fett.

spoiler:
Je ziet wel dat Din Djarin een beetje de nieuwe Boba Fett is geworden. De nieuwe ruthless bounty hunter. Ik denk dat het begin van deze aflevering precies is wat mensen verwacht hadden van Boba Fett. Eerlijk gezegd vind ik het prima zo maar volgende week is aflevering 6 en nog steeds hebben we echt bijzonder weinig gezien van Boba als crime lord.

Leuke easter eggs ook! Vooral de BD-unit droid. Zul je straks zien dat er een missie zit in Jedi Fallen Order 2 op Tatooine precies tijdens dezelfde time period :P

[ Voor 38% gewijzigd door raiders op 26-01-2022 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Haha geen aflevering van Boba Fett deze week maar een extended promo voor Mandalorian!

spoiler:
het enige wat ik jammer vind is dat Din weer aansluiting zoekt bij zijn oude sekte, het ondermijnt voor mijn gevoel een beetje het einde van S2. Wel heb ik echt met veel meer plezier naar deze aflevering gekeken dan naar de rest van deze serie en was het tof om een keer een andere setting dan Tatooine te zien. Ik had geen idee dat er Halo's waren in het Star Wars universum.

Overigens ben ik sinds kort ook The Clone Wars voor het eerst aan het kijken en herkende ik daardoor ook Mandalore. Ik heb wel een beetje het idee dat deze serie verplichtte kost aan het worden is als je alles in S3 wilt begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik hoorde dat er in de nieuwe aflevering geen Boba Fett zit. Ik ga de aflevering vanavond kijken maar dat klinkt niet veel belovend voor een Boba Fett show.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Erg tof dat BD-1, uit de game Star Wars Jedi: Fallen Order, nu ook echt in een verfilming zit!

Afbeeldingslocatie: https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/3/2022/01/Cal-Kestis-BD-1-cropped-3b082ae.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/3/2022/01/BD-Book-of-Boba-Fett-cf548ef.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Dit is tot nu wel de slechtste aflevering van Boba Fett. Zat gewoon maar een andere tv show te kijken. Hoop dat het volgende week niet weer zo is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Boba is vet, maar Mando is awesome :). Helemaal niet erg deze aflevering!
this is the way

spoiler:
Lijkt me toch dat het hele Grogu verhaal niet verder gaat in the book of Boba Fett

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:31
alienfruit schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 21:31:
Dit is tot nu wel de slechtste aflevering van Boba Fett. Zat gewoon maar een andere tv show te kijken. Hoop dat het volgende week niet weer zo is
Zo zie je maar dat de verwachtingen helemaal uit elkaar kunnen liggen.
Eindelijk eens genoten van een aflevering van Boba Fett en precies omdat hij er compleet niet in voor komt.

Dit was eigenlijk een aflevering van The mandalorian en die vond ik goed, tegenover deze serie. Kan ik echt niet van genieten.

Die 'bike gang' van een paar afleveringen terug zag er zo lachwekkend uit, effects waren echt ondermaats. Ik had moeite om het serieus te nemen waar ik anders nooit geen problemen heb met SCIFI.

Als deze aflevering er niet had tussen gezet had ik misschien helemaal niet meer verder gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Wauw! Wat een aflevering. Echt van genoten.
Prequels, N1 starfigther, podrace circuit, BD droid EN meedogenloze Mandalorian!

Dat wilde we toch zien in een serie over Boba Fett!
De cijfers op IMDb liegen er ook niet om. Dit is wat de mensen willen zien.

Leuk die chainmail ringen voor Grogu. Ik had ook het idee dat de achtergrond muziek nieuw was toen het over Grogu ging. Waarschijnlijk komt die dan nog wel terug. Dit was waarschijnlijk een intro naar seizoen 3. Al mogen ze deze toon van mij doorzetten in de Book of sissy Boba Fett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
De referenties met SW:Rebels waren ook wel leuk. Sabine werd daar ook getrained om éen te worden met de darksaber. Mijn enige kritiekpuntje is de flashback. Daar gaat mijn hoop voor de stad op Mandalore in live action :(
Dubrillion schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:18:
Leuk die chainmail ringen voor Grogu. Ik had ook het idee dat de achtergrond muziek nieuw was toen het over Grogu ging. Waarschijnlijk komt die dan nog wel terug. Dit was waarschijnlijk een intro naar seizoen 3. Al mogen ze deze toon van mij doorzetten in de Book of sissy Boba Fett
Volgens mij zat die soundtrack ook al in de episode met Ahsoka. Klinkt in ieder geval wel bekend.
alienfruit schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 21:31:
Deze aflevering was gewoon een referentie naar Han Solo zijn line uit ROJ :+ Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/8129gmjlzzd81.jpg?auto=webp&s=daf9b5b962efd87cf897a7d126a85a9a31349810

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Dat onderdeel wat de Jawa’s nog extra moesten fetchen (die lange pijp) is nog door Luke gebruikt als ze in die vuilcompactor opgesloten zitten waar de wanden naar elkaar toe bewegen.

Wat dat betreft een grote deja vu aflevering, vol met referenties, met zelfs de complete podrace canyon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

X-DraGoN schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 21:46:

Zo zie je maar dat de verwachtingen helemaal uit elkaar kunnen liggen.
Eindelijk eens genoten van een aflevering van Boba Fett en precies omdat hij er compleet niet in voor komt.

Dit was eigenlijk een aflevering van The mandalorian en die vond ik goed, tegenover deze serie. Kan ik echt niet van genieten.

Die 'bike gang' van een paar afleveringen terug zag er zo lachwekkend uit, effects waren echt ondermaats. Ik had moeite om het serieus te nemen waar ik anders nooit geen problemen heb met SCIFI.

Als deze aflevering er niet had tussen gezet had ik misschien helemaal niet meer verder gekeken.
Ja, maar we kijken niet naar The Mandolorian. Ik vind deze aflevering echt uit de toon vallen met de overige afleveringen. Echt een tegenvaller. Ik snap niet echt de toegevoegde waarde van deze aflevering binnen Book of Boba Fett. Technische gezien is het een mooie aflevering qua actie, filmkwaliteit maar zoals eerder gezegde verkeerde show.

Ik hoop dat de volgende aflevering niet iets vergelijkbaars is want dan stop ik met kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ieder zijn ding natuurlijk!

Het gaat meer over de richting die ze met Boba Fett nemen. De gekleurde speeder bikes zijn allemaal zo vergeten, maar Boba heeft in het verleden nog nooit een schijntje medeleven getoond. En nu heeft ie volgens mij nog geen gevecht gewonnen. Ja ja hij is nog niet geheeld. Maar ik ben benieuwd of die in de laatste afleveringen wel laat zien dat hij 1 van de meest gevreesde Bounty Hunters is.

Deze aflevering ging inderdaad over Mando. Maar er zaten zoveel leuke easter eggs in. En Mando die gewoon even lekker koppen hakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 05:25:
[...]
Ik hoop dat de volgende aflevering niet iets vergelijkbaars is want dan stop ik met kijken.
offtopic:
Dat is chantage!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Haha. Nu weet ik hoe andere mensen voelden bij de eerdere afleveringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 12:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mando's nieuwe starfighter is trouwens wel erg tof. Die "turbo charger" voorop doet me een beetje denken aan Mad Max zijn wagen.

Ik heb persoonlijk erg genoten van deze aflevering.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:47
SandsOfArrakis schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:24:
Mando's nieuwe starfighter is trouwens wel erg tof. Die "turbo charger" voorop doet me een beetje denken aan Mad Max zijn wagen.

Ik dacht gelijk nee podraces maar gelukkig niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik was eigenlijk gestopt met kijken, maar ik vond deze aflevering van The Mandalorian eigenlijk best leuk :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Miki
Tja ik weet niet wat ik er van moet vinden. De aflevering op zichzelf was erg vet, kan niet anders zeggen. Maar dit deed me meer denken aan een proloog van de Mandolorian S3 dan dat het met de The book of Boba Fett van doen had. Het contrast was te groot met de vorige afleveringen dat het uit de toon viel, zoveel beter was deze aflevering en zoveel afstand had deze aflevering tot de voorgaande afleveringen. Wat heb ik de afgelopen 4 afleveringen zitten kijken :?
Voorbeeld: de Canyon pod race referentie was super vet maar als je dat afzet tegen die ultra slome power ranger achtervolging van chapter 3 dan vraag ik me echt af wat de bedoeling is van de regisseur en de schrijvers.

Had trouwens iemand hier ook een kleine Terminator momentje bij het verhaal rondom de ondergang van Mandolore vlak na de grote ontploffing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Miki schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:00:
Had trouwens iemand hier ook een kleine Terminator momentje bij het verhaal rondom de ondergang van Mandolore vlak na de grote ontploffing?
Niet eens klein hoor :D Het duurde echt even voor ik de droids herkende als droids ipv terminators.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:47
Miki schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:00:

:Y Maar laatste episode van seizoen 2 Mandolore had je ook zo moment
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.banthaskull.com/images/story/mandalorian_s2c16_05.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Amdwarrior op 28-01-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
SandsOfArrakis schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:24:

Lijkt net een blower met een oud luchtfilter ja. Het starten klonk zelfs als een oude V8, later bij wegvliegen hoorde je weer een F1 geluid er doorheen.

Goede aflevering! De beste tot nu toe, had mi veel eerder in het seizoen gemogen. Ach ja, laten we het erop houden dat The Book of Boba Fett een trage start heeft. Nu er vol tegen aan! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik kan toch goed genieten van de serie (muv hoofdstuk 3). Misschien was het de Single Malt, maar Bryce Dallas Howard heeft een zeer solide aflevering van hoofdstuk 5 gemaakt. Het gekke is, (bijna) iedereen vond dit een goede aflevering, maar half het internet zeurt dat het niet in de serie pastte... Je hebt een toffe aflevering gezien en ervan genoten toch? Hoe het in het verhaal past komen we nog wel achter. Dit is het begin van de Feloni-verse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Major_ton schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 00:01:
Ik kan toch goed genieten van de serie (muv hoofdstuk 3). Misschien was het de Single Malt, maar Bryce Dallas Howard heeft een zeer solide aflevering van hoofdstuk 5 gemaakt. Het gekke is, (bijna) iedereen vond dit een goede aflevering, maar half het internet zeurt dat het niet in de serie pastte... Je hebt een toffe aflevering gezien en ervan genoten toch? Hoe het in het verhaal past komen we nog wel achter. Dit is het begin van de Feloni-verse.
Het is zeker een goede aflevering. Ik heb ook het idee dat het budget voor deze aflevering misschien wat hoger lag. Het camera werk als hij in de N1 vliegt vond ik voornamelijk erg goed, met een beetje ''schuddend'' camera werk om de ''natuur'' van een Starfighter weer te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik vond het ook vooral geniaal hoe ze de theme muziek van beide series inelkaar gevlochten hebben.. en er kwam zelfs een Grogu theme voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Het was een mooie aflevering van
spoiler: title
The Mandolorian :+

en daar ligt ook het probleem in... buiten het feit om dat het karakter van Boba ook niet meer over een komt zoals hij aan het einde van Mando was..

Neemt niet weg dat ik het zeker vermakelijk vindt, hoor en sowieso beter dan wat disney bedacht had.. ok rogue one daar gelaten. maar KK is niet meer.. en oome dave en John staan aan het roer :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/ujYEYV5d9XcAAAAC/the-office-its-happening.gif

spoiler:
Echt wat een episode. Dit shot alleen al maakt op voor de wat matige eerste paar episodes.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/yv7p96quudf81.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=859bf19683c40caa43fac1fb29a7d1c070392192

En dan ook nog Cad Bane!!! Grote kans dat we volgende week de deleted episode uit The Clone Wars zien maar dan in de style van deze serie! Fan service op zijn best als je het mij vraagt _/-\o_

Zoals hierboven ook al gezegd: ik denk niet dat je dit nog moet zien als de Boba Fett show, de mando show of whatever serie ze straks doen. Boba is de main character en de rode draad van de serie volgt hem. Ook deze aflevering ging verder over de Pykes. Lijkt me duidelijk dat ze een MCU achtige structuur doen waar series en storylines in elkaar overlopen. Over een paar jaar: Avengers End Game met al deze characters tegen Thrawn _/-\o_

[ Voor 101% gewijzigd door raiders op 02-02-2022 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
En dat noemen ze dan Book of Boba Fett! _O-

Ik heb meer dan één hand nodig om te tellen hoeveel karakters hem overschaduwden deze aflevering.

spoiler:
Wat doen we volgende aflevering? Ghost Anakin? Captain Rex? Voor die laatste hebben ze de acteur toch al :P

Hayden Christensen bewaren ze voor Ahsoka natuurlijk, dus die zullen we ook wel niet zien.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb van deze aflevering genoten, maar het is nauwelijks nog een Boba Fett show te noemen.

Het kijken van The Clone Wars lijkt wel mandatory te worden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:47
Woei, per ongeluk op de spoiler geklikt voordat ik de aflevering heb gezien. K*t, naja dat zal me leren te nieuwsgierig en naïef tegelijk te zijn.

Ik moet de ep van "vandaag" dus nog zien, maar ik vind het een best fijne serie tot nu toe. Eigenlijk ook precies zoals ik had verwacht; beetje in de stijl van Mando, kleine korte verhaaltjes met mooie plaatjes en hier en daar een korte maar leuke actiescene. Ditmaal vooral gericht om de onbekende achtergrond van Boba wat verder toe te lichten; hoe kwam hij eruit, hoe kreeg hij dit terug, hoe kwam hij daar aan etc.
Alléén die achtervolging met die gekleurde scooters, leuk geprobeerd experiment (volgens mij zoeken ze een beetje de grenzen op van wat ze kunnen met die nieuwe studio), maar best wel mislukt als je het mij vraagt. Het stoort me alleen verder niet, ik kan me prima vermaken met een serie waar 1x in de zoveel eps een scene tegenvalt.

Het is wel een beetje opvallend inderdaad hoe hij bij Mando van woestijn-nomade naar actieheld ging, en hoe hij in zn eigen seizoen meer richting "ik wil met pensioen en een eigen familie/clan beginnen". De flashbacks gaven een beetje aan dat het bounty-hunter leventje hem meer leed dan plezier heeft gebracht.

Ik zie het trouwens ook meer als Mandalorian seizoen 3; subtitel the book of boba fett. Zeker gezien er min of meer 2 jaar zit tussen de Mandalorian seizoenen en Boba z'n seizoen precies in het slot valt waar anders Mandalorian mogelijk had gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:52
Ik vind de laatste 2 afleveringen top maar zit toch met een wrang gevoel. Wat was eigenlijk de opzet van een Boba Fett serie als ze die halverwege aan de zijlijn laten staan? Er is duidelijk genoeg te vertellen over Mandalorian met Boba Fett als zijverhaal, waarom konden ze die weg niet inslaan?

Of hadden ze mss de aankondiging al gedaan en daarna beseft dat 6 afleveringen over Boba Fett te mager waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
spoiler:
Beetje onzin betreft kiezen tussen Chainmail en Yoda's saber, beide hebben in hun eigen recht sentimentele waarde. En hoe cool de Luke Cameo's ook zijn. Vind het iets te ijdel op gezet. Snap dat hij als Jedi nu serieuzer kan zijn. Maar een beetje composure breken is ook niet erg. Of het zijn de limitaties die ze gebruiken dat niet of nog niet dan (Mogelijk te tijd rovend anders) Deze issue had ik ook in S2 finale van Mando.

Voor de rest wel een Top aflvering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Psyonara schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:16:
spoiler:
Beetje onzin betreft kiezen tussen Chainmail en Yoda's saber, beide hebben in hun eigen recht sentimentele waarde. En hoe cool de Luke Cameo's ook zijn. Vind het iets te ijdel op gezet. Snap dat hij als Jedi nu serieuzer kan zijn. Maar een beetje composure breken is ook niet erg. Of het zijn de limitaties die ze gebruiken dat niet of nog niet dan (Mogelijk te tijd rovend anders) Deze issue had ik ook in S2 finale van Mando.

Voor de rest wel een Top aflvering.
spoiler:
Misschien is het helemaal geen echte keuze en verwacht Luke dat Grogu het chainmail of beiden kiest en achter Din aan gaat. Het zou een beetje gek zijn als hij heel streng de prequel Jedi-regels gaat volgen.

Overigens krijg ik hier een beetje het idee dat we naar Star Wars Avengers zitten te kijken en dat we over een paar jaar Star Wars Endgame krijgen waarin Din de force gebruikt om de Darksaber naar z'n hand te laten vliegen voordat hij het Star Wars equivalent van "Avengers assemble!" roept.

Misschien krijgen we dan Samuel L. Jackson met robot ledematen volgende aflevering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
spoiler:
ik ken de bad guy niet in deze episode (lees hierboven dat het character uit the Clone Wars komt, die zou ik eens moeten gaan kijken).. maar damn die hebben ze goed neergezet! Heel lijp :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nibbz op 02-02-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
ErikT738 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:43:
[...]

spoiler:
Misschien is het helemaal geen echte keuze en verwacht Luke dat Grogu het chainmail of beiden kiest en achter Din aan gaat. Het zou een beetje gek zijn als hij heel streng de prequel Jedi-regels gaat volgen.

Overigens krijg ik hier een beetje het idee dat we naar Star Wars Avengers zitten te kijken en dat we over een paar jaar Star Wars Endgame krijgen waarin Din de force gebruikt om de Darksaber naar z'n hand te laten vliegen voordat hij het Star Wars equivalent van "Avengers assemble!" roept.

Misschien krijgen we dan Samuel L. Jackson met robot ledematen volgende aflevering :P
Heb serieus mijn twijfels, persoonlijk hoop ik dat je gelijk hebt, Maar veel fans en mogelijk ook schrijvers zijn gewoon heel stug met dit soort dinge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Nibbz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:44:
spoiler:
ik ken de bad guy niet in deze episode (lees hierboven dat het character uit the Clone Wars komt, die zou ik eens moeten gaan kijken).. maar damn die hebben ze goed neergezet! Heel lijp :)
Ik zou het zeker doen! Het eerste seizoen is een beetje kiddy maar langzaam maar zeker wordt het allemaal wat serieuzer. Vooral de afleveringen die zich op de clones focussen zijn erg goed.

Probeer je ook niet te veel te storen aan de animatie in S1, we zijn tegenwoordig iets betere graphics gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Het mooie aan The Clone Wars is ook dat het story arcs zijn. Eigenlijk wat je hier ook een beetje ziet. Per seizoen een paar episodes over de clones, per seizoen wat avontuur met Ahsoka en Anakin etc. Vaak 3 - 4 afleveringen achter elkaar die dan samen een mini hoofdstuk vormen.

Dus als een arc wat saaier is (kuch die met Jar Jar bijvoorbeeld) dan kun je die makkelijk skippen zonder echt wat te missen van de serie. Online zijn ook wel guides te vinden met must watch arcs.

Unrelated aan bovenstaand:
spoiler:
Het zou me ergens niets verbazen als Han Solo nog even komt opdagen. Leuk voor de drama ook aangezien de kans groot is dat Qi'ra de leider van de Syndicate is nu Maul er niet meer is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Holy shit, ik ben blij dat ik de serie niet heb opgegeven na de power rangers aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Haha, inderdaad ja! De eerste 4 afleveringen zijn vergeven, ze zitten nu echt in een hoge versnelling! Kan niet wachten tot volgende week woensdag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dit was meer een backdoor pilot voor een volgende spin-off :P

De show is van een magere 3 naar een goede 8 gegaan. Geen 9 of 10 omdat Boba Fett & co soms nog te zien zijn :+
Ik vind het een coole acteur, en Agent May Ming-Na Wen natuurlijk ook, maar hun verhaallijn boeit mij niets.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 02-02-2022 23:58 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Tja, beetje hetzelfde als de vorige aflevering. Ik ga de andere aflevering niet meer kijken. Tot nu waren de eerste paar afleveringen toch wel het leukste van allemaal.

Snap niet hoe ze dit Book of Boba Fett hebben genoemd. Erg jammer, en wordt nu ook wel bang voor de komende Kenobi show. Begin het somber in te zien voor die show

[ Voor 7% gewijzigd door alienfruit op 04-02-2022 00:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb me met alle zes de afleveringen uitstekend vermaakt. De hele backstory met de Tuskens was dikke prima, dit Mando uitstapje was ook echt tof. Goed vermaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

sebastius schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 00:28:
Ik heb me met alle zes de afleveringen uitstekend vermaakt. De hele backstory met de Tuskens was dikke prima, dit Mando uitstapje was ook echt tof. Goed vermaak!
Eens! Heb me tot nu toe prima vermaakt en hoewel ik het uitstapje naar The Mandalorian tof vind ben ik ook wel weer blij als het verhaal van Boba Fett verder gaat. Wel merk ik dat ik The Mandalorian toch wel wat gaver vindt. Dat verhaal trekt me meer, maar dat komt denk ik ook omdat ik een soort disconnect voel tussen het personage Boba Fett en Temuera Morrison. Boba Fett zou begin 40 moeten zijn maar je merkt goed dat Morrison dat station al lang en breed gepasseerd is.

Din Djarin is wat dat betreft een betere Boba Fett dan Boba Fett :+

Ik heb trouwens wel echt sterk het idee dat de laatste 3 films bij het grof vuil kunnen :+ In 2021 was dat gerucht er al. Dat ze de films zouden rebooten in een soort serie van 3 seizoenen met ieder zo'n 10 afleveringen en een soort cinematic universe wilde maken. Hoewel ik de films niet perse slecht vond miste het wel een bepaalde vibe die ik wel terug zie in The Mandalorian en The Boob of Boba Fett. Wel hoop ik dat we qua verhalen ook uit gaan wijden naar onbekend terrein. Een serie over Obi Wan zal ongetwijfeld tof zijn, maar ik zou veel liever een serie zien over de geschiedenis van de Jedi Order ofzo.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Het verhaal van de Mandalorian trekt mij ook meer. Misschien omdat je niet weet wat je kan verwachten.
Bij Boba verwachtte ik een Bounty Hunter die met bruut geweld zijn zin zou krijgen. En dat is het totaal niet geworden helaas.

Ik zit persoonlijk wel te wachten op een serie over Obi-Wan. Maar ik hoop dat ze het goed aanpakken.
Ik wil een gebroken Obi-Wan zien. Die op Tatooine zijn innerlijke wonden moet helen. En waar je ziet dat hij aan het einde al meer lijkt op de Obi in Rebels. Een Jedi die geleerd heeft en beter is geworden.
Misschien zien we hem zelfs al in de Finale van Boba... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Misschien is het ook gewoon een fout om Boba Fett zijn eigen serie te geven. Boba zelf heeft 4 lines of zo in de original trilogy? Misschien 5 minuten aan screen time? The most badass bounty hunter is wat iedereen met zijn eigen fantasie eraan heeft gegeven. Wat dat betreft zijn de afgelopen 2 afleveringen Boba Fett op zijn best. Het meest accuraat aan de original trilogy :P

Wat mij betreft hadden ze de backstory van Boba met de Tusken Raiders prima in een episode van The Mandalorian kunnen doen. Een beetje als flashback episode: "hoe is Boba teruggekeerd?".

[ Voor 20% gewijzigd door raiders op 04-02-2022 11:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Aan het einde van aflevering 6 schoot me iets te binnen

spoiler:
De kleine canopy op de Naboo starfighter zal waarschijnlijk voor Grogu zijn. Peli Motto zei al iets van dat Mando het niet zo op droids had. Waarom laat ze die ruimte dan niet weg ipv er een speciaal koepeltje voor te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Dubrillion schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:12:
Ik zit persoonlijk wel te wachten op een serie over Obi-Wan. Maar ik hoop dat ze het goed aanpakken.
Ik wil een gebroken Obi-Wan zien. Die op Tatooine zijn innerlijke wonden moet helen. En waar je ziet dat hij aan het einde al meer lijkt op de Obi in Rebels. Een Jedi die geleerd heeft en beter is geworden.
Misschien zien we hem zelfs al in de Finale van Boba... :)
Dat laatste denk ik niet, qua tijdlijn past dat natuurlijk niet omdat Obi al z’n 10 jaar dood is.

Overigens zit ik zelf ook enorm uit de kijken naar de Obi Wan serie, maar ook naar de Ahsoka serie. Van beide is nog geen officiële release datum bekend toch?

Hoewel de laatste 2 afleveringen totaal niet passen bij de serie tot toe, heb ik wel enorm genoten van alle afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Ik ben wel benieuwd wat ze met die Obi-Wan serie gaan doen omdat het nu niet aansluit op het cinematic universe van de andere Star Wars series. Temuera Morrison kan natuurlijk wel ingezet worden om de rol van diverse clones te vertolken en wie weet halen ze de Boba Fett acteur uit Attack of the Clones van stal om een jongere versie van de bounty hunter te spelen, maar als ze Ahsoka willen gebruiken hebben ze eigenlijk alweer een andere actrice nodig.

Ik kijk vooral uit naar een nieuw Mandalorian seizoen en de Ahsoka serie eerlijk gezegd.
Pagina: 1 2 Laatste