Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik vond de Mandolorian redelijk matig maar daar had ik nog wel af en toe wat kijkplezier. Nu met Book of Boba Fett, zit ik me al 6 afleveringen te ergeren maar me ook vooral kapot te lachen over hoe slecht het wel niet is. Alsof het door een 5 jarige is gemaakt die net zijn eerste Star Wars film heeft gezien.

Ik vind Favreau is echt een waardeloze regisseur, dat heeft hij met al zijn films en series inmiddels voor mij wel overduidelijk bewezen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

^trolololol

De serie heet 'The Book of Boba Fett'. Dat zegt genoeg.

Wat een heerlijke aflevering. Ik ben erg benieuwd waar het allemaal heen gaat! Het western tintje bevalt mij wel.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

ReVision. schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 22:30:
Ik vond de Mandolorian redelijk matig maar daar had ik nog wel af en toe wat kijkplezier. Nu met Book of Boba Fett, zit ik me al 6 afleveringen te ergeren maar me ook vooral kapot te lachen over hoe slecht het wel niet is. Alsof het door een 5 jarige is gemaakt die net zijn eerste Star Wars film heeft gezien.

Die Favreau is echt een waardeloze regisseur, dat heeft hij met al zijn films en series inmiddels wel overduidelijk bewezen.
Daarom scoort zijn werk ook zo bizar slecht!

Oh wacht O-)

The Mandalorian haalt op Rottentomatoes een meer dan 90% critics- én audience-score. Book of Boba Fett doet het met 80/60% wat minder goed, maar nog steeds niet slecht. The Lion King? 88% audience score. De diverse Marvel-films waar hij verschillende rollen in heeft gehad zowel on- als offscreen scoren ook allemaal goed. The Jungle Book zit zo rond de 90% bij critici en kijkers. Wil je zijn slechtere werk zien moet je minimaal 10 jaar terug in de tijd en dan is het vaak werk waar hij alleen geacteerd heeft.

Ongeacht wat je van Favreau vindt, hij is objectief gezien geen waardeloze regisseur/schrijver/producer en dat hebben juist zijn films en series bewezen. Dat jij zijn werk waardeloos vindt is wat anders, maar dat is jouw subjectieve kijk. Book of Boba Fett vind ik tot nu toe ook niet heel denderend, maar het is ook niet perse slecht. Prima wegkijktelevisie, maar dat is eigenlijk net wat je niet wilt van een serie als deze. The Mandalorian wordt vrijwel unaniem geprezen als het beste wat Star Wars is overkomen in jaren. Dat is wat anders dan 'redelijk matig'.

Ik ben het eigenlijk wel eens met @raiders dat ze misschien niet aan deze serie hadden moeten beginnen. Boba Fett was prima geweest als side character met misschien af en toe een uitstapje naar zijn verhaallijn in The Mandalorian. Veel mensen hebben zelf al invulling gegeven aan wie/hoe Boba Fett zou moeten zijn en dat kun je nooit echt waar maken, nog los van het feit dat de acteur die Fett speelt eigenlijk gewoon veel te oud is. Die kun je geen leipe actiescenes meer laten doen met kekke stunts :X

[ Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 05-02-2022 00:57 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Het feit dat je Lion King en Jungle Book op noemt zegt al genoeg over je cijfers.

Ik beoordeel op wat ik zelf zie en niet op wat de massa mogelijk leuk vind.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

ReVision. schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 01:06:
Het feit dat je Lion King en Jungle Book op noemt zegt al genoeg over je cijfers.

Ik beoordeel op wat ik zelf zie en niet op wat de massa mogelijk leuk vind.
In dat geval zou je je eerdere post moeten aanpassen, iets als "Ik vind die Favreau echt een waardeloze regisseur." Mag best, maar niet iedereen is het met je eens, dat lijkt me wel duidelijk op basis van oa RT.

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Bra-Jo schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:56:
[...]

In dat geval zou je je eerdere post moeten aanpassen, iets als "Ik vind die Favreau echt een waardeloze regisseur." Mag best, maar niet iedereen is het met je eens, dat lijkt me wel duidelijk op basis van oa RT.
Prima, bij deze aangepast :)

Ik vind het ook geen probleem dat andere mensen het een leuke serie vinden hoor.
Maar dat strooien met cijfers, alsof dat iets zegt slaat gewoon nergens op.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:43
ReVision. schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:44:
[...]

Prima, bij deze aangepast :)

Ik vind het ook geen probleem dat andere mensen het een leuke serie vinden hoor.
Maar dat strooien met cijfers, alsof dat iets zegt slaat gewoon nergens op.
Maar wat is je doel met deze reacties?

Ontopic: Geweldige aflevering weer.

spoiler:
Ik zie al helemaal een scenario voor me dat Grogu voor Mando kiest, vervolgens naar Mando toe komt en hem en Boba helpt de oorlog te winnen.

[ Voor 22% gewijzigd door Herax10NL op 05-02-2022 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Is dit niet een discussie topic en mag ik hier niet mijn mening geven?
Of mag dat alleen als het positief is?

hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

ReVision. schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:03:
Je mening geven is iets anders dan ronduit verkondigen dat de mening van andere mensen feitelijk verkeerd is :)

En dat gedrag is precies waarom ik me online nergens meer in dit soort "discussies" begeef. Het is gewoon niet leuk meer, welke mening je ook hebt, er zijn altijd tig mensen die in de startblokken staan om jouw mening wegzetten als verkeerd en dat opstellen als feit.

Een mening is precies dat, een mening. Een mening is subjectief en kan niet fout zijn. Vind je iets wel of niet leuk, dan vind je het wel of leuk, of de overgrote meerderheid het daar mee eens is of niet doet er niet toe.
En andere mensen proberen te overtuigen dat hun mening niet klopt is compleet onzinnig.

[ Voor 22% gewijzigd door Spike_wolf op 05-02-2022 11:09 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
@Spike_wolf

Ik heb mijn eerste reactie dan ook wat aangepast, het is niet mijn bedoeling om andere mensen te overtuigen dat wat ik zeg een feit is, het is gewoon mijn mening.

Maar als je dan SomerenV met cijfers ziet strooien en mij probeert te overtuigen dat een serie wel goed is, is het dan opeens geen probleem?

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

ReVision. schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:13:
@Spike_wolf

Ik heb mijn eerste reactie dan ook wat aangepast, het is niet mijn bedoeling om andere mensen te overtuigen dat wat ik zeg een feit is, het is gewoon mijn mening.
d:)b
Maar als je dan SomerenV met cijfers ziet strooien en mij probeert te overtuigen dat een serie wel goed is, is het dan opeens geen probleem?
Je ziet in mijn reactie niet dat mijn comment beide kanten op gaat en niet specifiek jou aanvalt?

Een mening is een subjectief iets, of die mening positief of negatief is maakt niet uit, een mening als feit bestempelen is onzinnig. Ongeacht wat die mening is.

Met cijfers aandragen dat een grote meerderheid een bepaalde mening heeft kan prima toch? Dat laat een trend zien in meningen. Die cijfers gebruiken als bewijs dat een andere mening niet klopt is weer onzin.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:21:

Je ziet in mijn reactie niet dat mijn comment beide kanten op gaat en niet specifiek jou aanvalt?

Een mening is een subjectief iets, of die mening positief of negatief is maakt niet uit, een mening als feit bestempelen is onzinnig. Ongeacht wat die mening is.

Met cijfers aandragen dat een grote meerderheid een bepaalde mening heeft kan prima toch? Dat laat een trend zien in meningen. Die cijfers gebruiken als bewijs dat een andere mening niet klopt is weer onzin.
Prima, duidelijk mijn excuus dan voor mijn eerdere wat botte reactie. Misschien was ik gewoon wat gefrustreerd omdat mijn mening duidelijk anders is dan dat van de meerderheid hier.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 21:29

Major_ton

Shoot!

Misschien ligt het aan mij, maar een serie die ik niet leuk vind kijk ik niet en ik hoef dan ook niet op een forum in een aangewezen topic te melden dat ik het niet leuk vind. Er wordt gewoon niks mee bereikt. Enerzijds staat het een ieder vrij om zijn/haar mening te geven, maar het nut om even een rant te posten over hoe stom je het wel niet vindt is in mijn ogen volkomen zinloos. Het wordt een fulltime bezigheid als je dat voor alle films en series moet doen die je niet leuk vindt en het levert nooit een gezonde discussie op, zoals wel blijkt.

Maar damn! Wat een aflevering weer! Werd daar even een blik opengetrokken met karakters die we nog niet direct verwacht hadden in een spin-off serie. Heel gaaf. Al was het misschien nog leuker geweest als de balans wat anders was geweest tussen het verhaal van Boba en de aankomende support van Mando. Meer zoals de flashbacks misschien. Per keer een halve aflevering besteden aan Mando en de andere helft het verhaal van Boba voortzetten om hem te kunnen blijven volgen. Maar hé, dat is ook maar een mening.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Major_ton schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:46:
Misschien ligt het aan mij, maar een serie die ik niet leuk vind kijk ik niet en ik hoef dan ook niet op een forum in een aangewezen topic te melden dat ik het niet leuk vind. Er wordt gewoon niks mee bereikt. Enerzijds staat het een ieder vrij om zijn/haar mening te geven, maar het nut om even een rant te posten over hoe stom je het wel niet vindt is in mijn ogen volkomen zinloos. Het wordt een fulltime bezigheid als je dat voor alle films en series moet doen die je niet leuk vindt en het levert nooit een gezonde discussie op, zoals wel blijkt.

Maar damn! Wat een aflevering weer! Werd daar even een blik opengetrokken met karakters die we nog niet direct verwacht hadden in een spin-off serie. Heel gaaf. Al was het misschien nog leuker geweest als de balans wat anders was geweest tussen het verhaal van Boba en de aankomende support van Mando. Meer zoals de flashbacks misschien. Per keer een halve aflevering besteden aan Mando en de andere helft het verhaal van Boba voortzetten om hem te kunnen blijven volgen. Maar hé, dat is ook maar een mening.
Ja er zijn wel meer van die zeikerds in dit soort topics die luid moeten verkondigen dat het allemaal kut is zonder er een discussie van te maken, of hun doel duidelijk te maken. 'ja nou stop ik echt met kijken hoor' etc. Kan er ook niks mee, enige wat ik ga doen is luid verkondigen dat ik het WEL tof vind en me uitstekend vermaak!

Ja halve aflevering Mando en halve aflevering Boba is leuk, maar dan moet de serie 'The Mandalorians' heten, of 'The book of Boba and Mando' ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ben nog steeds van slag hoe saai en slecht de laatste aflevering was. Het wordt echt met de aflevering slechter deze show. Echt zo teleurstellend en het begon zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

ReVision. schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:03:
Niks mis met je mening hoor. Ik ben ook niet super lovend over deze serie, en The Mandalorian vond ik in het begin ook niet bijzonder sterk (vooral halverwege seizoen 1 moest ik moeite doen te blijven kijken). Maar jij bracht het alsof Favreau een beroerde director/producer is en volgens jou bewezen zijn eerdere werken dat. Ik wilde alleen maar laten zien dat de consensus is dat het meeste van wat hij maakt enorm goed ontvangen wordt door enorm veel mensen, dus objectief gezien kun je niet stellen dat Favreau beroerd is in het maken van series/films.

Ik probeer jou niet te overtuigen dat de serie goed is, want ik weet zelf ook nog niet wat ik er van moet vinden :+ Als jij de serie klote vindt is dat helemaal prima. Niemand die je er van weerhoudt die mening te hebben.

Overigens zijn maar weinig mensen hier super positief over de serie en de positiviteit die er momenteel is komt voornamelijk door de laatste twee afleveringen. Grappig is dan weer dat andere mensen die laatste twee afleveringen juist weer als negatief ervaren, waar ook wat van te zeggen is.
sebastius schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:59:
[...]
Ja halve aflevering Mando en halve aflevering Boba is leuk, maar dan moet de serie 'The Mandalorians' heten, of 'The book of Boba and Mando' ofzo :+
The Book of Star Wars of The Book of Tatooine. Of The Book of Holes we need to close :+

[ Voor 13% gewijzigd door SomerenV op 05-02-2022 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:45:

The Book of Star Wars of The Book of Tatooine. Of The Book of Holes we need to close :+
The Book of Obi-Wan Kenobi ;) geek: Gerucht: Disney+-serie gebaseerd op Obi-Wan Kenobi komt in mei uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
alienfruit schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:22:
Ben nog steeds van slag hoe saai en slecht de laatste aflevering was. Het wordt echt met de aflevering slechter deze show. Echt zo teleurstellend en het begon zo goed.
Dat de laatste afleveringen niet "goed" zijn omdat ze niet binnen een serie over Boba Fett passen kan ik begrijpen, maar wat vond je dan goed aan de eerdere afleveringen?

De blauwe olifantalienmuppet die op een keyboard zit te spelen begon mij met iedere keer dat ie in beeld kwam steeds meer te irriteren. En het verhaal van Boba kwam niet bepaald van de grond. Ook niet met z'n woestijnvrienden erbij.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 20:35
Heb in principe niks met het hele star wars gebeuren.
Ik vond de mandolarian leuk en begin van Bob fet ook.

Maar die blauwe keyboard spelende olifant heeft het voor mij verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

upschur schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:12:
Heb in principe niks met het hele star wars gebeuren.
Ik vond de mandolarian leuk en begin van Bob fet ook.

Maar die blauwe keyboard spelende olifant heeft het voor mij verpest.
Niks tegen Max Rebo :o
The Max Rebo Band is a fictional alien pop music band in the Star Wars franchise, first appearing in the 1983 film Return of the Jedi as in-house performers for crime lord Jabba the Hutt. The lineup originally seen in the film consists of the blue-skinned Ortolan keyboardist Max Rebo, a plump Kitonak woodwind player named Droopy McCool, and the spindly-legged Pa'lowick lead singer Sy Snootles
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/i33DZ2-kImAAAAAC/star-wars-max-rebo-band.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoeveel afleveringen gaat dit seizoen duren? 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Farabi schreef op zondag 6 februari 2022 @ 00:59:
hoeveel afleveringen gaat dit seizoen duren? 8?
7 :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik vond de achtergrondverhaal van Boba Fett en de manier van verhaal vertellen sterk en verfrissend vergeleken met de normale western aanpak.

Ik vond het erg fijn. De twee laatste verhalen was meer een blik oude karakters open gooien en doorgaan met het Mandolorian tv serie en dat valt voor mij vies tegen.

Maar goed, mij stoorde de scooter gang ook niet; vergeleken met dat stoort de laatste aflevering stukken meer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:06
Ik vind de eerste 4 afleveringen echt van een bijzonder zwak niveau. Totaal geen goed en boeiend verhaal, slecht script en slechte CGI. Voelt bijna low-budget aan. Contrast met de twee laatste afleveringen is echt bizar groot. Die waren echt om te smullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

hotymoty schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:47:
Ik vind de eerste 4 afleveringen echt van een bijzonder zwak niveau. Totaal geen goed en boeiend verhaal, slecht script en slechte CGI. Voelt bijna low-budget aan. Contrast met de twee laatste afleveringen is echt bizar groot. Die waren echt om te smullen!
En komende week de laatste alweer. Ik ben benieuwd. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Oei zeer teleurstellende finale. Het verhaal van Boba Fett was echt zo ontzettend saai. Ik heb in deze aflevering ook echt het idee dat ik alleen heb gekeken naar wat schieten heen en weer. Oh je kunt niet door de shields heen schieten? Hier heb je 20 minuten aan footage van mensen die op het shield schieten. Het mooiste van het gevecht vond ik die move op 32:19 in de aflevering :+

Voor mijn gevoel was er echt 0 character development in deze serie voor Boba Fett in het heden. Het einde is eigenlijk nog precies hetzelfde als voor de serie. Ik heb niet zoveel problemen met de spin-off episodes met Mando, die waren namelijk het beste van de hele reeks. Maar hoe je een Boba serie maakt met zo weinig Boba is wel heel bijzonder.

spoiler:
En Cyberpunk Cobb Vanth spin-off lijkt er dus aan te komen op basis van de end credits. Nog meer Tatooine en biker gang…

[ Voor 46% gewijzigd door raiders op 09-02-2022 11:17 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:43
Ja vond hem ook zeer matig, je merkt echt het verschil in degene die de directie over de aflevering heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 09-02-2022 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:55
Vrijwel alle afleveringen van Robert Rodriquez waren matig. Ik denk dat ik het shot met Grogu op het eind nog het beste deel van de aflevering vond.

spoiler:
En Cobb Vanth was ik al een beetje mee klaar toen hij niet op kwam dagen in het gevecht. Ik hoopte eerder dat Cad Bane de bacta-tank bezet hield zodat hij nog aan de Ahsoka serie mee kan doen.

Niet dat ze dat nu hebben uitgesloten natuurlijk, zolang we geen gevierendeeld of verbrand lichaam hebben gezien is niemand dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ja buiten de twee Mando episodes weet ik ook niet wat ik er van moet vinden, valt me toch tegen dat een Filoni blijkbaar toch niet echt wist welke kant het op moest gaan met verhaal van Boba Fett en er maar wat aangerommeld is. En een Robert Rodriguez die eerder naar de kant van Spy Kids neigde dan Machete of Desperado.

Het hadden in ieder geval beter episodes in Mandalorian S3 kunnen zijn dan een losse serie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobie2
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik vind alles wel leuk, simpel verhaal, simpele creatures, maar de hele omgeving is leuk. Top :)

[ Voor 25% gewijzigd door mobie2 op 09-02-2022 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik vond het best vermakelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 22:03
Wat een extreem schril contrast met de laatste 2 afleveringen zeg. De hele finale was traag, onlogisch en ontzettend amateuristisch geschreven. Jammer, ik was echt super hyped na die 2 knallers hiervoor -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En zo bracht deze laatste aflevering de totaalscore van een 7 a 8 terug naar een 4 -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 22:03
Ik kan de teleurstelling ook beamen, wat was dat. De finale leek me ongeïnspireerd afgeraffeld. Er was een hilarische scene waar Din en Boba 30 keer op een vijand zaten te schieten terwijl hij neerviel van een dak, alsof het een parodie binnen de aflevering was.

De momenten waarop ze op elkaar schoten leken me ook geforceerd om de tijd te vullen, maar had iemand verwacht dat Boba het onderspit zou delven? Er is geen enkele spanningsboog.

Nu is het verhaal afgerond in 1 seizoen, ik zou zeggen: laat het maar hierbij and move on.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• raiders
En het allerergste: waar is Max Rebo? Is he safe? Is he alright? Hij had in de bacta tank moeten liggen O-)

Nog een gifje trouwens van mijn favoriete move uit deze aflevering :PAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nG_3-YelBJmVP-bxwjqpleIDsI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Pw6yXytST8ZysFa2aFKfXxsY.gif?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door raiders op 09-02-2022 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vond hem gewoon heel erg vet :P. Vond juist de vorige wat minder omdat ik luke gewoon niet zo trek met z'n zeiige gezever over moeten kiezen en wat al niet meer. Terwijl-ie nota bene zelf ook z'n training onderbrak om vrienden te gaan helpen.

Eigenlijk zijn Jedi gewoon eikels :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Het was een leuke aflevering maar helaas wel met minder verhaal dan de vorige twee afleveringen.

Nu wachten op The Mandalorian S3

spoiler:
Blijkt dat die kleine bubbel dus toch voor Grogu is :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raiders
In ander Star Wars nieuws:
Obi-Wan Kenobi, a limited Original series, starts streaming May 25 on @DisneyPlus.
https://twitter.com/starwars/status/1491528825716547592?s=21
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLL5jrHWUAYmajm?format=jpg&name=large

Hier kijk ik wel ontzettend naar uit hoor ondanks dat het weer op Tatooine is.

Niet Boba related trouwens, maar ging er vanuit dat er wel interesse voor was omdat het ook Star Wars is. Zeker omdat er geen overkoepelend SW topic is

[ Voor 18% gewijzigd door raiders op 09-02-2022 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 21:29

Major_ton

Shoot!

Ik zal morgen mogelijk nog wel een iets meer uitgebreide reactie posten, maar voor nu? So much wasted potential. Mijn hartslag behaalde een dieptepunt van 39 tijdens de finale (nee geen grap). Robert Rodriguez mag van mij zelf wat gaan bedenken buiten het Star Wars universum, John Fraveau mag nog even in de leer Mr. Lucas himself en laat voorlopig Dave Filoni en vooral Bryce Dallas Howard de boel maar runnen. Wat was deze finale matig, echt heel jammer.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:08

Chiron

Moderator Discord
Hebben ze nou de aftiteling muziek in de laatste aflevering weer in een nieuwe versie gegoten? Ik hoorde nu wel duidelijk dat ze “Fett!” “Bobabobabooba” “Bobabobabooba” zongen tussen het hum dum dum door :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
Ik vind de serie kei gaaf. En mijn zonen ook. Het is dan wel geen film, maar wel erg leuk tijdverdrijf !

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Ook hier teleurstelling. Het voelde allemaal zo... goedkoop. Huge Droideka-achtige machines die wel een troopcarrier op kunnen blazen maar niet een muurtje van klei/steen? :+ En als er een groep(!!) mensen wegrent op 10 meter van je vandaan stug de grond blijven raken :+

Over die troopcarrier gesproken: hoezo bleef iedereen daar achter zitten? Zoveel plekken om achter te verschuilen. En dan die andere crimelords... die samen misschien 20 strijders hadden om in te zetten :+ En Pykes die gewoon als kip zonder kop in het open blijven rennen, recht op een vuurgevecht af, als een soort vijanden zoals je die vroeger zag in shooters :+ En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nou was The book of Boba Fett niet bepaald hoogstaand, maar ik vond het prima vermaak. De vorige twee afleveringen waren vet, maar meer omdat het The Mandalorian was en die serie me meer trekt. Maar deze finale... oef :X Voelde meer als een soort Power Rangers op Tatooine, en da's niet positief :D

Dit boek maar lekker gesloten houden in het vervolg.

• Stukfruit
  • Niet online
Chiron schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:43:
Hebben ze nou de aftiteling muziek in de laatste aflevering weer in een nieuwe versie gegoten? Ik hoorde nu wel duidelijk dat ze “Fett!” “Bobabobabooba” “Bobabobabooba” zongen tussen het hum dum dum door :)
Dat dacht ik ook te horen, maar had eigenlijk het vermoeden dat ik al te slaperig was en daardoor dingen hoorde :p

Dat zit wel Schnorr.

• alienfruit

alienfruit

Ik kon het niet laten… deze aflevering was echt duizendmaal beter dan de vorige aflevering. Die was echt waardeloos. After credits scène was ook echt leuk! Van mij mag er wel een tweede seizoen komen :) Alleen dan minder Mando er in.

[ Voor 7% gewijzigd door alienfruit op 10-02-2022 00:30 ]

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

Wat een teleurstellende serie, in feite zijn er 3 dingen verteld in de hele serie die er toe doen:
1. Hoe Boba Fett zich weet te redden uit die Sarlacc
2. Hoe Grogu weer terugkeert bij Mando
3. Ahsoka en Luke hebben elkaar ontmoet.

Punt 1 komt een beetje over als fan service, dat had ook in een Mandalorian aflevering als flashback verwerkt kunnen worden bijvoorbeeld, of gewoon aan de fantasie van de kijker over laten.
2 voelt voor mij een beetje als een retcon. Eerst was het de afsluiting waar naar toe werd gewerkt in 2 seizoenen Mandalorian, nu in no time wordt dat teniet gedaan.
3. Leuk, maar dat had ook in de nieuwe Ahsoka serie verwerkt kunnen worden. Beetje hetzelfde als punt 1.

De rest voegt in mijn ogen weinig toe aan het "Star Wars universum".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04
Ik zal dan ook maar mijn emmertje zuur leeg kiepen :+

Voor een finale van een filmstudio van dit kaliber met de beschikbare IP was het erg mager. Misschien zijn we te verwend geraakt met allerlei andere pareltjes van andere diensten die ons hebben weten te raken en verrassen dat The Book of Boba Fett daarom niet zo vet is.

Was het slecht, nee zeker niet. Ik heb me vermaakt, het was leuk en onderhoudend op die verdraaide Power Rangers na. Zelfs de bot met de huifkar was sneller dan die bollywood moped's. Jammer dat die Rancor ze niet heeft opgevreten toen ie beserk ging, dat zou pas een mooi einde zijn geweest :D

The Book of Boba Fett, chapters: 1, 2, 3, 4 & 7 - 5,5
The Mandalorian prologue Season 3, chapters 5 en 6: - 9,5

• alienfruit

alienfruit

Ik zou zelf voor het volgende gaan:
The Book of Boba Fett, chapters: 1, 2, 3, 4 & 7 - 9,0
The Mandalorian prologue Season 3, chapters 5 en 6: - 4,0

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Prima aflevering, als je dit slecht vond dan snap je denk ik weinig van Star Wars en kun je de series in de toekomst beter links laten liggen.

spoiler:
Die 2 droids komen weer direct van concept art van de prequels die niet gebruikt zijn voor de films, dat soort dingen maken het weer extra goed imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
1shot1kill schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:30:
Prima aflevering, als je dit slecht vond dan snap je denk ik weinig van Star Wars en kun je de series in de toekomst beter links laten liggen.
Zal ik doen. Dank je voor de tip!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:08

Chiron

Moderator Discord
Stukfruit schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 00:22:
[...]

Dat dacht ik ook te horen, maar had eigenlijk het vermoeden dat ik al te slaperig was en daardoor dingen hoorde :p
Jaa ik was toch niet gek :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• raiders
1shot1kill schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:30:
Ieder zijn eigen mening natuurlijk maar ben nu toch wel benieuwd wat ik gemist heb :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb toch wel behoorlijk genoten van deze serie. Overanalyseren doe ik niet aan, maar zeker de laatste aflevering was heel erg 'Star Wars'. Dus inderdaad zaken die op het slapstick af zijn, niet alles even logisch.
Dat die droids een groep rennende mensen niet konden raken was ook niet gek; die dingen zijn traag. Het is niet voor niets dat Boba en Mando de hele tijd probeerden om ze te flanken/backstabben.
De King Kong knipoog met de Bantha toverde bij mij wel een dikke grijns op het gezicht trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:25
Ben er nog niet helemaal over uit wat ik er nou precies van moet vinden.
Enerzijds heb ik zoiets van meer Star Wars is altijd goed.

De eerste afleveringen hoe na EP VI van Boba vond ik verhaal technisch interessant dus wat dat betreft ben ik tevreden.
Echter is me gewoon niet helemaal duidelijk geworden waaróm Boba precies Daimyo wou worden?
Heb ik dat gemist of..?

De Mano afleveringen waren m.i. beetje misplaatst en kwamen heel erg als placeholders over.
Beetje 'We moeten nog 105min aan verhaal vullen, pak even wat scripts van Mano S3 erbij en gooi ertussen' gevoel.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Flix20 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:46:
Echter is me gewoon niet helemaal duidelijk geworden waaróm Boba precies Daimyo wou worden?
Heb ik dat gemist of..?
Om de Tuskens een beter bestaan te kunnen geven. Die worden alleen maar als ongedierte gezien. Als hij de macht over een flink stuk Tatooine heeft kan hij dat veranderen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:44
Spike_wolf schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:56:
[...]

Om de Tuskens een beter bestaan te kunnen geven. Die worden alleen maar als ongedierte gezien. Als hij de macht over een flink stuk Tatooine heeft kan hij dat veranderen.
Of omdat hij oud aan het worden is ... en nog wil genieten van een leuke oude dag.
Tijdens de serie heeft hij meer in een bacta pod gelegen dan rondgelopen, hij blijft natuurlijk een eerste generatie kloon en klonen zijn niet gemaakt om eeuwig mee te gaan.
Na deze laatste battle ziet het er goed uit voor hem, nu kan hij eindelijk met pensioen gaan. ;w

En denk nu niet dat ik een hekel heb aan Boba, integendeel ik ben altijd al fan geweest maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50
Toch leuke final vond ik, maar iemand die me kan helpen met de bactapod scène verstopt in de credits? Wat moet dat betekenen?

>> Signature?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:58

Sf1nX

Tuinder

ChiLLeR schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:11:
Toch leuke final vond ik, maar iemand die me kan helpen met de bactapod scène verstopt in de credits? Wat moet dat betekenen?
Dat was Cobb Vanth (die Marshall), twijfelde er al aan toen die werd neergeschoten door Cad Bane of die wel echt dood was.
Hij werd behandeld door die gast die ook Fennec Shand repareerde toen ze gewond was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Zo zonde dat cad bane dood moest ....

Waarom nou? Die hadden ze nog prima kunnen gebruiken voor kenobi en Ahsoka. Ook die hebben een historie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:55
Lynx schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:04:

Waarom nou? Die hadden ze nog prima kunnen gebruiken voor kenobi en Ahsoka. Ook die hebben een historie.
In Kenobi is er sowieso geen probleem, dat speelt zich af voor episode IV. Verder is niemand dood totdat ze in tweeën worden gedeeld en in een eindeloze put worden gesmeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:56
ErikT738 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:25:
Verder is niemand dood totdat ze in tweeën worden gedeeld en in een eindeloze put worden gesmeten ;)
En zelfs dat is geen garantie ;)

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:09

odan

The dark side is within all!

Betwijfel of die wel echt dood is.

En kan makkelijk in die series nog voorkomen. kenobi is sowieso een "prequel" vergeleken met deze serie.

En ahsoka gaat zich neem ik aan ook gedeeltelijk in het "verleden" afspelen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megatron
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 21:39

Megatron

Intergalactic Planetary

Ik vond het overall een toffe serie, maar na de finale dacht ik wel: "waar heb ik eigenlijk naar zitten kijken?"

Het verhaal ging werkelijk alle kanten op; van de heel toffe en donkere Rogue One-esque back story met de Tuskens naar Power Ranger-achtige flauwekul, actie a la Avengers en redelijk irritante side characters (Peli Motto!) naarmate de serie vorderde. Beetje Mandalorian erbij, Grogu die weer opdook, een onafgemaakt verhaaltje over de darksaber, de hele aflevering met Luke en Ahsoka die de vaart er aardig uithaalde en wat al niet meer. En Boba was niet helemaal de bad ass waar ik op had gehoopt. Al met al een toffe serie, maar het leek ergens wel of ze de inconsistentie van de nieuwe trilogie wilde nabootsen ;-)

Scranton! What? The electric city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik denk dat ze echt wel de mogelijkheid open houden dat ie terug komt.
Je zag héél duidelijk een knipperend rood lampje op zijn borst, toen de camera boven Bane uitzoomde. Daar kunnen ze eventueel later nog een mooie draai aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Wat een geweldige serie. Ik begrijp de kritiek wel maar stoorde mij daar totaal niet aan.

Cad Bane is wel een echte bad ass :)
Pagina: 1 2 Laatste