Ja, maar we kijken niet naar The Mandolorian. Ik vind deze aflevering echt uit de toon vallen met de overige afleveringen. Echt een tegenvaller. Ik snap niet echt de toegevoegde waarde van deze aflevering binnen Book of Boba Fett. Technische gezien is het een mooie aflevering qua actie, filmkwaliteit maar zoals eerder gezegde verkeerde show.X-DraGoN schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 21:46:
Zo zie je maar dat de verwachtingen helemaal uit elkaar kunnen liggen.
Eindelijk eens genoten van een aflevering van Boba Fett en precies omdat hij er compleet niet in voor komt.
Dit was eigenlijk een aflevering van The mandalorian en die vond ik goed, tegenover deze serie. Kan ik echt niet van genieten.
Die 'bike gang' van een paar afleveringen terug zag er zo lachwekkend uit, effects waren echt ondermaats. Ik had moeite om het serieus te nemen waar ik anders nooit geen problemen heb met SCIFI.
Als deze aflevering er niet had tussen gezet had ik misschien helemaal niet meer verder gekeken.
Ik hoop dat de volgende aflevering niet iets vergelijkbaars is want dan stop ik met kijken.