Buitenlandse TV Series 2021-2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 109.515 views

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Utoka schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:23:
[...]

Er is wel een review bomb bezig. Eigenlijk beide kanten op. Dus lastig te bepalen wat het echte cijfer is. Vind haar hulk uiterlijk alleen wel echt budget

Krijg er een hoog 1980 serie gevoel bij zoals dit.

[Afbeelding]

Maar heb nog niets gezien dus misschien heeft dit een reden of wordt het uitgelegd in de serie.
Als je zijn haar wegdenkt op die foto dan is het eigenlijk niet eens zo onrealistisch :p

Dat zit wel Schnorr.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

rimave schreef op zondag 17 april 2022 @ 22:10:
De serie geeft een heerlijk beeld van Tokyo in de jaren 90. Ook de cultuur daar wordt mooi in beeld gebracht. Nu net de derde aflevering gezien en daar wordt gewoon haast om de 5 minuten een sigaret aangestoken. Dat is tegenwoordig echt not done. :)
Ik zit er heel dubbel in. Het boek was vele malen beter, gedetailleerder, grimmiger en "langere" qua verhaallijnen en intrige. En niet te vergeten dat de Yakuza dusdanig belangrijk is, dat de dagelijkse effecten ver ver ver buiten Tokyo merkbaar zijn.

De serie, die ik toch zeker een 7.5 wil toebedelen qua setting en casting, doet mij overkomen als net aan de samenvatting van misschien 1 verhaaltje uit het boek. En daarmee doet de serie zichzelf en Yakuza tekort.

/Edit: en ja, late to the party qua kijken. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 11:13
Raven schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:14:
Tatiana Maslany is nu in het groen te zien, She-Hulk is begonnen :)
Pfff, weet niet wat ik er moet van denken na het bekijken van de trailer. Aan de ene kant wel fan van Maslany maar minder van het idee van She-Hulk. Er is ook nog een IMDB filmpje over de serie waar zeer veel (teveel) wordt verwezen naar Deadpool en het doorbreken van The Fourth Wall (praten tegen de kijker).

Zal het wel eens bekijken, al is het maar voor Maslany. Wie weet word ik verrast

Vind dat praten tegen de kijker meestal wel plezant. Vond dat één van de betere dingen indertijd aan House Of Cards. Hoe Spacey tegen de kijker sprak, was soms zo machtig. Maar je mag dat ook niet teveel gebruiken, in mijn mening anders verliest het zijn aantrekking. Hopelijk misbruiken ze dit niet teveel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik vond 'm i.i.g. wel leuk :)

Vroeg mij wel af of ik m.b.t. de Hulk (Bruce) iets had gemist, blijkbaar is de aanloop naar Bruce's/Hulk's huidige toestand in een verwijderde scene uit een van de Avengers films te zien(?).

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 13:13

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Kenhas schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:39:
[...]

Pfff, weet niet wat ik er moet van denken na het bekijken van de trailer. Aan de ene kant wel fan van Maslany maar minder van het idee van She-Hulk. Er is ook nog een IMDB filmpje over de serie waar zeer veel (teveel) wordt verwezen naar Deadpool en het doorbreken van The Fourth Wall (praten tegen de kijker).

Zal het wel eens bekijken, al is het maar voor Maslany. Wie weet word ik verrast

Vind dat praten tegen de kijker meestal wel plezant. Vond dat één van de betere dingen indertijd aan House Of Cards. Hoe Spacey tegen de kijker sprak, was soms zo machtig. Maar je mag dat ook niet teveel gebruiken, in mijn mening anders verliest het zijn aantrekking. Hopelijk misbruiken ze dit niet teveel
Fun fact: het gebruiken van de fourth wall deed She-Hulk al eerder dan Deadpool.

is everything cool?

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 11:13
FREAKJAM schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:27:
[...]

Fun fact: het gebruiken van de fourth wall deed She-Hulk al eerder dan Deadpool.
I know, ze herhalen het tot vervelens toe in het filmpje waar ik van sprak. Hierbij de link: https://www.imdb.com/video/vi3631596057

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-06 18:07
Raven schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:14:
Tatiana Maslany is nu in het groen te zien, She-Hulk is begonnen :)
Ik ga kijken, ik hou wel van sterke vrouwen :P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:23

zeroday

There is no alternative!

Van toch wel een van mijn favo schrijvers/regisseurs .. Greg Garcia ..
Leuk hoe Covid erin verwerkt is ;)

[ Voor 22% gewijzigd door zeroday op 20-08-2022 08:18 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-06 15:41
Ik heb een nieuw topic geopend voor 2022-2023: Buitenlandse TV Series 2022-2023
Ik zie jullie aan de andere kant :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.