Buitenlandse TV Series 2021-2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 109.745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

loekf2 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 18:13:
Eerste twee aflveringen van Black Bird staan op AppleTV+.

Schijnt gebaseerd te zijn op een waargebeurd verhaal. Gevangene moet zaken van een serie moordenaar helpen oplossen. Doet mij beetje denken aan Mindhunter en True Detective.

Hoge score op IMDB en die klopt.
Belgische regisseur trouwens , Michaël Roskam van onder andere Rundkop en the Drop.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

South Park Streaming Wars part 2 is er :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En dan het beste nieuws van deze week:

Het nieuwe seizoen van What We Do in the Shadows is vandaag weer begonnen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Donstil schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:51:
En dan het beste nieuws van deze week:

Het nieuwe seizoen van What We Do in the Shadows is vandaag weer begonnen.
Voor mij is het feit dat Solar Opposites weer begonnen is nog nét wat beter nieuws maar WWDITS is inderdaad geweldig. (Mocht je hem nog niet gezien hebben is de andere spin-off Wellington Paranormal ook echt een aanrader )

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 17:14:
[...]

Voor mij is het feit dat Solar Opposites weer begonnen is nog nét wat beter nieuws maar WWDITS is inderdaad geweldig. (Mocht je hem nog niet gezien hebben is de andere spin-off Wellington Paranormal ook echt een aanrader )
Ooh Wellington Paranormal ken ik niet, die zal ik eens aan Sonarr toevoegen :) .

Alleen WWDITS heeft niets met de film vandoen toch? Althans verhaal etc maar bedoel makers, schrijvers enz zijn allemaal anders dacht ik (en ik vind de serie persoonlijk beter ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 17:25:
[...]

Ooh Wellington Paranormal ken ik niet, die zal ik eens aan Sonarr toevoegen :) .

Alleen WWDITS heeft niets met de film vandoen toch? Althans verhaal etc maar bedoel makers, schrijvers enz zijn allemaal anders dacht ik (en ik vind de serie persoonlijk beter ook)
Makers zijn gewoon Taika Waititi en Jemaine Clement die beiden ook een cameo doen in de season finale van ik meen s1 (kan ook s2 zijn) Ook hebben ze allebei een aantal episodes geregisseerd dus niets vandoen zou ik zeker niet zeggen ;)
Ik vond de film juist veel sterker, serie heeft meerdere zwakke delen vind ik al maakt Nandor veel zo niet alles goed :p

Minogue en O’Leary (de hoofdrollen van WP) doen zelfs mee in de film zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:29:
[...]

Makers zijn gewoon Taika Waititi en Jemaine Clement die beiden ook een cameo doen in de season finale van ik meen s1 (kan ook s2 zijn) Ook hebben ze allebei een aantal episodes geregisseerd dus niets vandoen zou ik zeker niet zeggen ;)
Ik vond de film juist veel sterker, serie heeft meerdere zwakke delen vind ik al maakt Nandor veel zo niet alles goed :p
Ooh grappig ik had even niet meer helder dat ze erin gezeten hebben.

Ik ga die andere serie dan ook maar eens een kans geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB: Resident Evil (TV Series 2022– ) is begonnen en zo te zien hele S1 in een keer.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Als ik dit lees skip ik m ;)
Unfortunately, the streamer's new live-action Resident Evil series does little to rise above what's come before; a show that falls apart thanks to questionable creative choices, inconsistent production values, and an odd reluctance to dip into the source material's deep pool of lore and mythology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Tomba Er is op dit moment toch nagenoeg niets te kijken, althans, niet van mijn lijst :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Stukfruit schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:10:
Het voelt een beetje raar om in deze tijd naar Designated Survivor te kijken, maar ik ben er toch aan begonnen.

Raar omdat het ze enerzijds in een fractie van een seconde (voor zover ik kon zien) MFC-dll's lieten zien als high-tech overheidsgeheimen op een computer, anderzijds omdat ze in deze serie nog spreken over "wat als Rusland aggressiever wordt..."

En Tom Kirkman is gewoon Jack Bauer op oudere leeftijd. Zelfs de muziek is van dezelfde kerel. Alleen Chloe ontbreekt nog.
Doe jezelf een groot plezier en stop na seizoen 1 met kijken.

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nagenoeg niets te kijken? Ik kom tijd tekort, net Terminal List gezien en dan staat alweer The Old Man klaar en Black Bird begint ook veelbelovend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Raven schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:15:
@Tomba Er is op dit moment toch nagenoeg niets te kijken, althans, niet van mijn lijst :P
My god, ik heb zo'n enorme backlog dat ik mijn tijd er iig niet mee ga verdoen ;)En das nog los van de nieuwe seizoenen van Breeders, The Boys, Solar Opposites, Only Murders in the Building ,Westworld en What we Do In The Shadows ;)

Heck ik ga eerder nog een keer The Bear ( O+ ) kijken dan die Resident Evil serie denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Tomba Die staan geen van allen bij mij op de lijst :+

De enige series van mijn lijst die op dit moment actief zijn (als in geen zomerstop / einde seizoen) is The Orville, tot gister Ms Marvel en Masterchef Australia .... en dat is het zo'n beetje.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 14-07-2022 11:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Raven schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 11:30:
@Tomba Die staan geen van allen bij mij op de lijst :+

De enige series van mijn lijst die op dit moment actief zijn (als in geen zomerstop / einde seizoen) is The Orville, tot gister Ms Marvel en Masterchef Australia .... en dat is het zo'n beetje.
Tijd om je lijst dan eens te upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tomba schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 11:46:
[...]

Tijd om je lijst dan eens te upgraden :P
Mwah, op de drukke momenten heb ik 7 ep's op een dag :P . Er staat genoeg op de lijst, alleen niet in dit deel van het jaar.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:20

Tijntje

Hello?!

Kleine side step, zie net dat ik van bijvoorbeeld The Umbrella Academy nog niet kan kijken in 2160p.
Iemand een idee waarom die nog niet beschikbaar is via de "reguliere" kanalen?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je Moeder schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:25:
[...]

Doe jezelf een groot plezier en stop na seizoen 1 met kijken.
Te laat ;)

Ik heb mezelf al gepijnigd met seizoen 2 en 3 ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Edit: geen serie.

[ Voor 89% gewijzigd door Stukfruit op 14-07-2022 15:02 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:31

backupdevice

Boeh!

Slaapje schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:27:
Gisteren begonnen aan The bear https://www.imdb.com/title/tt14452776/

Kwam de serie eigenlijk toevallig tegen op IMDb en hij bevalt mij zeer goed. Is een seizoen van 8 afleveringen van een half uur, dus vanavond ben ik er wel door. Hoofdrol wordt vertolkt door Jeremy Allen White (Shameless US).
Wat een geweldige serie. Hoge kwaliteit van Filmen, muziek keuze en acteren. Een van de beste series die ik de laatste jaren heb gezien. _/-\o_

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
backupdevice schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 15:41:
[...]

Wat een geweldige serie. Hoge kwaliteit van Filmen, muziek keuze en acteren. Een van de beste series die ik de laatste jaren heb gezien. _/-\o_
Waar kijken jullie deze serie? Met vpn op Hulu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

[...]

Tnx voor het aanprijzen, heb 'm erbij gezet in Sonarr :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

JP_Frost schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:33:
[...]

Andere “bronnen”

[ Voor 4% gewijzigd door backupdevice op 14-07-2022 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

JP_Frost schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:33:
[...]

Als t goed is komt ie naar Disney+, het is een FX serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Het onderwerp is misschien niet allerdaags , maar de kwaliteit is echt hoogstaand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:34
Tomba schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:11:
[...]

[...]
Als je met corona en 39 graden koorts op de bank ligt gaat het nog wel. Ik slaap toch de helft van de tijd :Z

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 23:12
The Bear is renewed voor een tweede seizoen. Zat er wel aan te komen, maar ik ben blij dat het officieel is. Eerste seizoen was veel te kort imo!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[...]

Overdrijven is ook een vak. Serie is echt super chaotisch. Heb ‘m in 2 dagen uitgekeken en krijgt van mij een welverdiende 7 maar meer ook niet.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:11:
[...]

[...]
Dat artikel benoemt het wel goed. Op zich zou het potentie kunnen hebben, maar er zijn veel rare beslissingen genomen in het script. De effecten en shots zijn soms wel cool en soms compleet @*"#!

In de eerste aflevering zie je enorm duidelijk een "meat is murder"-poster, is men vegan en neemt men erg onrealistische beslissingen. De tweede aflevering begint met een geforceerd lesbisch koppel. Goed voor het spelen van woke bingo. Weer een vinkje.

Aan de positieve kant: Lance Reddick is altijd tof (acteurs die in Fringe zaten kunnen niets meer verkeerd doen :p) en dezelfde (visuele) vibe als 12 Monkeys (de serie).

De eindconclusie is dat dit een serie is waarbij The Hunger Games en iedere middelmatige The CW-serie zijn gebruikt als template voor deze. Het is "beter" dan de film van vorig jaar. Maar of dat een compliment te noemen is... :P

Net zoals in de film hoor je in de eerste aflevering weer de cliché uitspraak "you don't have to do this" voorbijkomen. Het begint er bijna op te lijken dat men deze uitspraak opzettelijk toevoegt als hint om aan te geven dat je moet stoppen met kijken.

Edit:
spoiler:
Halverwege het seizoen komt er ook een religieuze sekte bij. Dat was te verwachten met zo'n script :+

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 15-07-2022 07:18 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Greatsword schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 23:20:
[...]

Overdrijven is ook een vak. Serie is echt super chaotisch. Heb ‘m in 2 dagen uitgekeken en krijgt van mij een welverdiende 7 maar meer ook niet.
Zo zie je maar weer hoe persoonlijk smaak is :)
Ik ben het juist volledig eens met @backupdevice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Slaapje schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 23:19:
The Bear is renewed voor een tweede seizoen. Zat er wel aan te komen, maar ik ben blij dat het officieel is. Eerste seizoen was veel te kort imo!
Awesome, kijk er nu al naar uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Greatsword schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 23:20:
[...]

Meningen zijn persoonlijk he.

Serie is super chaotisch soms en dat is juist geniaal. IMHO ( lees mijn mening, dus overdrijven kan je weglaten) hebben zij in scene's met muziek en beeld zo goed in kaart kunnen brengen hoe hectisch een keuken kan zijn en wat voor druk dat geeft. Ik vind dat ( nogmaals IMHO, dus overdrijven kan je weglaten) geniaal in beeld gebracht. Ik voelde de chaos en dat vind ik via een medium als TV een grote plus. Dat is vakwerk en dat zie je tegenwoordig niet meer zo veel .

Daarnaast zit er 1 scene in die zeker 6 minuten duurt en in 1 take is genomen. Alleen de hoofdrolspeler in beeld. Wat een acteerwerk.

De manier waarop het gebruik van belichting gedurende de serie veranderd , is zeer goed gedaan. Gewoon vakwerk van A tot Z.

[ Voor 6% gewijzigd door backupdevice op 15-07-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... en dat was Resident Evil S1, inderdaad lang niet zo geweldig als de filmreeks en ik miste de AI
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/iBTtFf/lcB5OA0.gif

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:04
Voor de liefhebbers van Engelse series, kan ik "The Chelsea detective" ook nog aanraden.
1ste seizoen heeft 4 afleveringen, maar smaakt naar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
wiemelen schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:33:
Net "the undeclared war" gekeken.
Die Engelsen flikken het toch iedere keer weer om prachtige series te maken.
Originele insteek, leuke manier van filmen en goed doordacht verhaal ... en zelfs nog niet eens heel ver gezocht.
Aanradertje!
Dit is zeker een aanrader!

En bedankt voor de tip!

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43
jmk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:22:
[...]

Wauw, die Terminal List is een keer een US army serie die een keer niet Pro Amerikaans is. Kan heel interessant zijn, zeker met Pratt.

The Undeclared war heeft een heerlijk duister verhaal met een Mr.Robot vibe. (Ik hou ook van kittens trouwens.)

Zeker series om in de gaten te houden!
Waar kan je the undeclared war bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
aaronito schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 08:18:
[...]
Waar kan je the undeclared war bekijken?
Channel 4 of "andere bronnen".

Seizoen 2 van "Blood and Treasure" is ook begonnen. Seizoen 1 stamt uit 2019.
1ste seizoen was niet hoogstaand, maar wel vermakelijk. Een typische tussenseizoen serie.
Seizoen 2 ga ik pas kijken als ik mijn andere achterstand heb weggewerkt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Sydney08 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 17:04:
Zojuist begonnen aan The Old Man met Jeff Bridges in de hoofdrol. Serie begint erg goed en gaat over een man die zich schuil houdt. We weten niet waarom, maar zien dat er op hem gejaagd wordt.

Eerste aflevering belooft veel goeds! Het genre is actie/thriller.
Na The Bear (waar hiephoi een tweede seizoen van komt!) zijn wij ook aan The Old Man begonnen. FX maakt toch ook hier een juweeltje weer:) Mooi opgenomen, best diepe lore and goede acteurs. Nodigt ook erg uit om verder te kijken om te zien hoe de vork in de steel zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Laatst online: 22:05
Tomba schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:00:
[...]

Na The Bear (waar hiephoi een tweede seizoen van komt!) zijn wij ook aan The Old Man begonnen. FX maakt toch ook hier een juweeltje weer:) Mooi opgenomen, best diepe lore and goede acteurs. Nodigt ook erg uit om verder te kijken om te zien hoe de vork in de steel zit :9
The Old Man is echt geweldig! Het hele seizoen komt als het goed is ook op Disney+.
Die Jeff Bridges zet echt een geweldige rol neer (alweer). Elke aflevering komt er meer informatie bij om het grote verhaal te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat een geweldige aflevering gisteren weer met Animal Kingdom, ik ga deze serie echt missen als het straks voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Greatsword schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:18:
Wat een geweldige aflevering gisteren weer met Animal Kingdom, ik ga deze serie echt missen als het straks voorbij is.
Jammer dat ik die niet ergens legaal kan kijken. Heb Netflix, Prime, HBO en Disney. Seizoen 1 was top en ik wil graag verder kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Obi one kenobi serie aan het kijken en dat is toch een slecht rommelboeltje.

Script dat met haken en ogen aan elkaar hangt. Verschrikkelijke dialogen, continuiteit fouten, onlogische en absurde plots wendingen en actie scenes , obi one die als een idioot rondloopt,...

Dit is disney die deze franchine de nek omwringt op zoek naar winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
marcelmg2 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:38:
[...]

Jammer dat ik die niet ergens legaal kan kijken. Heb Netflix, Prime, HBO en Disney. Seizoen 1 was top en ik wil graag verder kijken....
Viaplay is die te zien via starzplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
marcelmg2 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:38:
[...]

Wat een hele fijne app voor dit soort situaties is:JustWatch.
Daar kan je alle services in Nederland aanvinken en een serie of film invoeren.
En dan geeft de app aan bij welke dienst deze te zien is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:00:
[...]

Ja Fx (of gewoon Fox voor dat alles anders moest) was altijd al wel de betere zender tussen de Pulp zenders (lees Amerikaanse Kabel). Regelmatig wel pareltjes idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 16:00:
[...]

Ja Fx (of gewoon Fox voor dat alles anders moest) was altijd al wel de betere zender tussen de Pulp zenders (lees Amerikaanse Kabel). Regelmatig wel pareltjes idd.
FX heet al vanaf het begin (1994) gewoon FX maar was inderdaad wel onderdeel van Fox voor de overname door Disney (van Fox that is)
Echt wel 1 van de beteren inderdaad, van The Shield tot Nip/Tuck, van it’s always sunny in Philadelphia ( O+ ) tot Sons of Anarchy, van Archer ( O+ ) tot The League, van Justified tot The Americans. En dan recentelijker Atlanta, You’re the Worst, Fargo, What We Do in the Shadows , Dave en Devs,
Stuk voor stuk top series die ik met veel plezier gekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 16:38:
[...]

FX heet al vanaf het begin (1994) gewoon FX maar was inderdaad wel onderdeel van Fox voor de overname door Disney (van Fox that is)
Echt wel 1 van de beteren inderdaad, van The Shield tot Nip/Tuck, van it’s always sunny in Philadelphia ( O+ ) tot Sons of Anarchy, van Archer ( O+ ) tot The League, van Justified tot The Americans. En dan recentelijker Atlanta, You’re the Worst, Fargo, What We Do in the Shadows , Dave en Devs,
Stuk voor stuk top series die ik met veel plezier gekeken heb.
En ik had eigenlijk ook Fringe in gedachte maar dat is dan weer Fox zie ik nu op google.
Maar goed, al met al wel de beste van de kabelaars als je het mij zou vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

American Horror Stories S02 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 15:32
Raven schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:46:
American Horror Stories S02 is begonnen :)
Nvm.
Was in de war met American Horror Story :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Net begonnen (en meteen door tot en met aflevering vier) van The Terminal List.

Wauw, wat een serie! Rauw, emotioneel, spannend en een goed tempo!

En leuk om Chris Pratt eens niet in een "hah-ha-hilarisch!" rol te zien.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Vrijdag schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:12:

De rol die Chris Pratt hier speelt heeft hij ook al vaker gespeeld, als in: leger / marinier / ..., en dan dus ook een serieuze rol. * RobertMe zoekt op IMDB. Zero Dark Thirty was dat, over de missie om Bin Laden te vangen / vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

RobertMe schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 12:04:
[...]

De rol die Chris Pratt hier speelt heeft hij ook al vaker gespeeld, als in: leger / marinier / ..., en dan dus ook een serieuze rol. * RobertMe zoekt op IMDB. Zero Dark Thirty was dat, over de missie om Bin Laden te vangen / vermoorden.
Je hebt gelijk! Was ook een goede film trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die IMDB: Teen Wolf (TV Series 2011–2017) hebben gevolgd, er komt een film :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hier dan ook maar: wat doet Superman in deze film? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:47:
[...]

Hier dan ook maar: wat doet Superman in deze film? :P
Scherpe hoektanden laten zien? :+

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Laatst een film, binnenkort een nieuwe serie:
"streaming August 4th, exclusively on Paramount+"

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

loekf2 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 18:13:
Black Bird op AppleTV+.

Schijnt gebaseerd te zijn op een waargebeurd verhaal. Gevangene moet zaken van een serie moordenaar helpen oplossen. Doet mij beetje denken aan Mindhunter en True Detective.

Hoge score op IMDB en die klopt.
Inderdaad een aanrader voor degene die er nog niet aan zijn begonnen, alhoewel het wel echt zo'n serie is die je waarschijnlijk het liefst in 1x wilt uitkijken aangezien hij echt enorm spannend is.

Ik kende Paul Walter Hauser al van de serie IMDB: Kingdom (TV Series 2014–2017) daarin speelde hij ook al zo'n geweldig personage en nu ook weer helemaal over de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Greatsword schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:11:
[...]

Inderdaad een aanrader voor degene die er nog niet aan zijn begonnen, alhoewel het wel echt zo'n serie is die je waarschijnlijk het liefst in 1x wilt uitkijken aangezien hij echt enorm spannend is.

Ik kende Paul Walter Hauser al van de serie IMDB: Kingdom (TV Series 2014–2017) daarin speelde hij ook al zo'n geweldig personage en nu ook weer helemaal over de top.
Ik vind zijn karakter een beetje eng :P

YouTube laat zien dat hij in het echte leven gelukkig ook op een normale manier kan praten en niet zulke vreemde dingen zegt. Dus inderdaad een goede acteur :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aramiss
Stukfruit schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:22:
[...]

Ik vind zijn karakter een beetje eng :P

YouTube laat zien dat hij in het echte leven gelukkig ook op een normale manier kan praten en niet zulke vreemde dingen zegt. Dus inderdaad een goede acteur :Y
Hij is ook heel erg goed in de film Richard Jewel (ook waargebeurd): https://www.imdb.com/title/tt3513548/?ref_=nm_knf_t3. Daar speelt hij de personage op een zelfde manier als in Black Bird.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

edit: Pretty Little Liars heeft er een spinoff bij: IMDB: Pretty Little Liars: Original Sin (TV Series 2022– )
De eerste 3 ep's zijn sinds afgelopen nacht te vinden.

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 28-07-2022 09:21 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56
Aramiss schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:17:
[...]

The Old Man is echt geweldig! Het hele seizoen komt als het goed is ook op Disney+.
Die Jeff Bridges zet echt een geweldige rol neer (alweer). Elke aflevering komt er meer informatie bij om het grote verhaal te begrijpen.
Eens, ik geniet echt van deze serie.
Goede karakterontwikkeling afgewisseld met aktie. Ik weet niet meer wie met deze tip kwam maar thx O+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
rachez schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:24:
[...]

Eens, ik geniet echt van deze serie.
Goede karakterontwikkeling afgewisseld met aktie. Ik weet niet meer wie met deze tip kwam maar thx O+ !
:) Ik vind de serie eerlijk gezegd tegenvallen. Te ongeloofwaardige verbindingen tussen de hoofdpersonen. Wel goed acteerwerk door Bridges.
Ben nu al zo ver, kijk de serie toch maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59
Greatsword schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:18:
Eens. Zeer vermakelijke serie. Elk seizoen was gewoon dik prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:12:

Zet de laatste net uit toevallig. Serie begint erg sterk maar houd dat niet vast naar mijn mening.
Inhoudelijk is dat niet voor hier maar dat vond ik wel wat jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:48:
[...]

Zet de laatste net uit toevallig. Serie begint erg sterk maar houd dat niet vast naar mijn mening.
Inhoudelijk is dat niet voor hier maar dat vond ik wel wat jammer.
Zag volgens mij na 15 min al dat het niks voor mij was dus gelukkig niks bijzonders gemist.

Heb ook zo’n gevoel bij IMDB: The Old Man (TV Series 2022– ) eerste aflevering echt zo’n IMDB: Taken (2008) gevoel maar daarna al heel snel voorspelbaar en ongeloofwaardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:06

zeroday

There is no alternative!

Leuk: The Resort

van Sam Esmail (Mr. Robot) ..
en ook de gast van High Maintenance heeft een aantal afleveringen geregisseerd en speelt een Rol

Best wel leuke humor en het mysterie ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
zeroday schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:11:
Leuk: The Resort

van Sam Esmail (Mr. Robot) ..
Andy Siara ;)

Sam Esmail staat er vooral bij als executive producer (geldschieter, advies, enz):
https://www.imdb.com/name/nm1322753/

Zou hebben meegeschreven, maar meestal is het vooral een marketingding wanneer het zo vaag wordt omschreven.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Schrijver van wellicht de beste aflevering van Lodge 49 ( O+ ) Le Reve Impossible

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze serie (maar eerst The Offer afkijken, ondanks de sterke dramatisering van het verhaal erg meeslepend!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nick Offerman zit er ook in. Was met zijn serieuzere rol in Devs (van Alex Garland, die andere regisseur met vaak interessant werk) ook goed gecast. Maar Cristin Milioti kan ik niet meer zien als een ander karakter dan de vrouw van Byron Gogol :+

spoiler:
En natuurlijk haar rol in How I Met Your Mother :p

En voor als iemand het zich afvraagt: Surface, met Gugu Mbatha-Raw (Loki), is helaas niet heel spannend.

Het lijkt erop dat ze binnen het eerste half uur hebben weggegeven hoe de serie gaat eindigen.

[ Voor 14% gewijzigd door Stukfruit op 07-08-2022 18:49 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Première 21 september, 3 ep's tegelijk.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Op de een of andere manier loop ik er nog niet warm voor. Ook gezien het debacle dat Boba Fett heet en het matige Obi Wan Kenobi…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 15:32
Tomba schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 19:28:
[...]

Op de een of andere manier loop ik er nog niet warm voor. Ook gezien het debacle dat Boba Fett heet en het matige Obi Wan Kenobi…
Ik vond Boba Fett wel heel goed. Smaken verschillen (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Arjantje72 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 17:03:
[...]

Ik vond Boba Fett wel heel goed. Smaken verschillen (gelukkig).
Ik kwam niet door de eerste 2 episodes heen, wordt t daarna nog beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Tomba schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:19:
[...]

Iets. Maar dat langdradige blijft bij zowel Boba als Mandalorian...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:45
Tomba schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:19:
[...]

Boba Fett was niet best nee. Er worden een paar afleveringen van The Mandalorian in gesneaked die het kijken wel waard zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ErikT738 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:32:
[...]

Boba Fett was niet best nee. Er worden een paar afleveringen van The Mandalorian in gesneaked die het kijken wel waard zijn.
Ah toch maar eens kijken dan want The Mandalorian vonden wij itt Boba en Obi wel leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
wiemelen schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:38:
Voor de liefhebbers van Engelse series, kan ik "The Chelsea detective" ook nog aanraden.
1ste seizoen heeft 4 afleveringen, maar smaakt naar meer.
[YouTube: Acorn TV Original | The Chelsea Detective | Official Trailer]
Dan past deze misschien ook wel op je lijstje: IMDB: McDonald & Dodds (TV Series 2020– )

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zet dit ook even in een spoiler tag joh, de meeste mensen hebben hem nog niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Greatsword schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 18:36:
[...]

Zet dit ook even in een spoiler tag joh, de meeste mensen hebben hem nog niet gezien.
Was volgens mij geen spoiler, gezien het op de hele serie van toepassing is en ermee wordt geadverteerd, maar ik heb 'm toch voor je verwijderd :>

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
Bedankt voor de tip, maar hier hebben we ook al 2 seizoenen van gezien. Zeker ook een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Om toch nog even terug te komen op Black Bird, na episode 6: aanrader!

Ik zal niet meer zeggen dat Taron Egerton een slechte acteur is.

Hopelijk is dat geen spoiler? ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Stukfruit schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 02:58:

Sowieso erg goed acteerwerk en boeiende serie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
wiemelen schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:55:
[...]

Bedankt voor de tip, maar hier hebben we ook al 2 seizoenen van gezien. Zeker ook een aanrader.
Dan heb ik nog deze in de aanbieding ;)
Whitstable Pearl: IMDB: Whitstable Pearl (TV Series 2021– )
DI Ray: IMDB: DI Ray (TV Series 2022– ) (met een "oude bekende" voor de iets oudere generatie)
Harry Wild: IMDB: Harry Wild (TV Series 2022– ) (met een "zeer oude bekende")
Vigil: IMDB: Vigil (TV Series 2021– ) (met een "jonge bekende")
Stay Close : IMDB: Stay Close (TV Mini Series 2021)
Signora Volpe: IMDB: Signora Volpe (TV Series 2022– )
Roadkill: IMDB: Roadkill (TV Mini Series 2020)
Hope Street: IMDB: Hope Street (TV Series 2021– )
En nog een "guilty pleasure": The Larkins : IMDB: The Larkins (TV Series 2021– )

Denk dat de meeste wel bekend zijn maar van bovenstaande heb ik wel genoten.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 15:49

PinusRigida

I put the p in pool.

Momenteel aan een 2'de Stranger Things -run bezig... deze keer kijkt de vrouw mee en ondanks dat het genre 0,0 in haar interessesfeer ligt, is het hook, bait and sinker... she's hooked! 8)
Dat het i.m.h.o. een bijna geniale serie is met 0 slechte of matige acteurs, helpt denk ik ook wel.
Enfin, "geniaal"... het zakt een beetje weg met z'n momenten, maar komt steeds sterk terug... Kudo's voor the Duffer brothers, hebben echt een pareltje neergezet.

Tussendoor begonnen aan Reacher... op Amazon Prime... Yes, eindelijk nog eens een serie met een simpel, eerlijk plot en een beest van een acteur die de vrijheid kreeg uit te blinken in een ontzettend mannelijke, vaak ongeraffineerde fysieke, soms brutale rol zonder dat letterlijk alles en iedereen in functie moet staan van, en ondergeschikt is aan """The Message"""... Je weet wel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven ziet net een serie over Groot voorbijkomen IMDB: I Am Groot (TV Series 2022– )

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 23:41:
En voor als iemand het zich afvraagt: Surface, met Gugu Mbatha-Raw (Loki), is helaas niet heel spannend.

Het lijkt erop dat ze binnen het eerste half uur hebben weggegeven hoe de serie gaat eindigen.
spoiler: Latere afleveringen van Surface
I was wrong :+

Op zich kijkt Surface nog wel lekker weg. Het is geen hoogvlieger maar wel leuk voor de uurtjes tussendoor waarin je normaalgesproken puntjes op het plafond zou liggen tellen omdat het te heet is om te slapen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mypos
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-07-2024
Tomba schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 19:28:
[...]

Ik vond Boba Fett geweldig! Obi wan inderdaad matigjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Mypos schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:56:
[...]

Ik vond Boba Fett geweldig! Obi wan inderdaad matigjes.
Smaken verschillen maar ik had erg veel moeite om door het rondhangen bij de Tusken raiders heen te komen en toen hij vervolgens politiek ging lopen bedrijven op Tatooine verviel bij mij de zin echt om te kijken. Ik ga hem nog wel oppikken want schijnbaar wordt t op een gegeven moment the Mandalorian serie 2.5 maar ik zal er echt zin voor moeten maken. Gezien de score op Rotten Tomatoes sta ik niet alleen in dit gevoel ;)

Ik denk dat dit wel een aardige samenvatting is.

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 13-08-2022 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58
Heb zojuist de hele serie Suits afgekeken. Vooral de eerste 2-3 seizoenen waren het leukst, daarna werd het steeds meer "hoeveel drama kunnen we er bovenop gooien om tot het kookpunt te komen".

Het is echt de chemie van Patrick Adams met Gabriel Macht enerzijds en met Meghan Markle anderzijds, die de serie zo leuk maken. Ik zal die eerste seizoenen met plezier nogmaals kijken. De laatste 2 seizoenen heb ik eigenlijk alleen gekeken om de boel af te ronden.
spoiler:
Zodra Mike en Rachel eruit zijn, en Samantha erbij komt, vind ik het niet veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de liefhebbers
Celebrating 25 years of South Park live on stage. South Park The 25th Anniversary Concert is now streaming on Paramount+ in the US.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Stukfruit schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 02:58:

Ook maar eens gaan kijken. Pareltje weer. Sws de kwaliteit van de series van Apple zijn altijd behoorlijk, mits de serie je een beetje ligt. Niet alleen beeld kwaliteit (die ook subliem is met TV+), maar ook hoe oneindig hun budgetten zijn om een monster productie neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
xoniq schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 22:27:
[...]

Ook maar eens gaan kijken. Pareltje weer. Sws de kwaliteit van de series van Apple zijn altijd behoorlijk, mits de serie je een beetje ligt. Niet alleen beeld kwaliteit (die ook subliem is met TV+), maar ook hoe oneindig hun budgetten zijn om een monster productie neer te zetten.
Er lijkt bij Apple echt veel meer tijd en energie gestoken te worden in het maken van een serie. Beeldkwaliteit is veel beter dan bij de collega's. En het mooie is natuurlijk mini-serie opzet bij Black Bird. Een rond verhaal waarbij de kwaliteit in 1 seizoen gestoken wordt.

Defending Jacob is ook een Apple serie in mini-serie vorm die goed in elkaar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Aramiss schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 10:34:
[...]

Er lijkt bij Apple echt veel meer tijd en energie gestoken te worden in het maken van een serie. Beeldkwaliteit is veel beter dan bij de collega's. En het mooie is natuurlijk mini-serie opzet bij Black Bird. Een rond verhaal waarbij de kwaliteit in 1 seizoen gestoken wordt.

Defending Jacob is ook een Apple serie in mini-serie vorm die goed in elkaar zat.
Ik denk niet dat Apple dat doet :+ Apple zal de boel gewoon laten ontwikkelen door een producent. En die maakt vervolgens iets dat past binnen het budget. Of andersom: een producent pitcht een film of serie en Apple kiest al dan niet ervoor om die af te nemen. Zie bv de hoog aangeschreven series Band of Brothers & The Pacific "geweldige HBO series". Alleen zijn die niet door HBO geproduceerd (noch in opdracht van HBO geproduceerd?). En de opvolger "Masters of the air" van dezelfde producent vond HBO te duur, en nu heeft Apple deze "gekocht". Uiteindelijk is het voor bv een Apple, Netflix, HBO, ... gewoon een budget kwestie. En een goed verhaal, goede acteurs, goed camerawerk, ... kost geld. En Apple geeft dat er wel aan uit en Netflix een stuk minder (respectievelijk kwaliteit vs kwantiteit dus in dit geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
RobertMe schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 10:46:
[...]

Ik denk niet dat Apple dat doet :+ Apple zal de boel gewoon laten ontwikkelen door een producent. En die maakt vervolgens iets dat past binnen het budget. Of andersom: een producent pitcht een film of serie en Apple kiest al dan niet ervoor om die af te nemen. Zie bv de hoog aangeschreven series Band of Brothers & The Pacific "geweldige HBO series". Alleen zijn die niet door HBO geproduceerd (noch in opdracht van HBO geproduceerd?). En de opvolger "Masters of the air" van dezelfde producent vond HBO te duur, en nu heeft Apple deze "gekocht". Uiteindelijk is het voor bv een Apple, Netflix, HBO, ... gewoon een budget kwestie. En een goed verhaal, goede acteurs, goed camerawerk, ... kost geld. En Apple geeft dat er wel aan uit en Netflix een stuk minder (respectievelijk kwaliteit vs kwantiteit dus in dit geval).
Bedankt voor de uitleg. Ik had mijn woorden anders moeten kiezen.
Er is meer budget vrijgemaakt voor interessante verhalen die goed gepresenteerd worden.

Mooi voorbeeld trouwens van HBO series zoals een Band of Brothers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Met Matthew "Lost" Fox. Na jaren van afwezigheid is ie weer gevonden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tatiana Maslany is nu in het groen te zien, She-Hulk is begonnen :)

Oscar Wilde

• Tomba

Tomba

Raven schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:14:
Tatiana Maslany is nu in het groen te zien, She-Hulk is begonnen :)
Zonde, top actrice maar deze keer is het te zien aan de score (4.7 as we speak) een miskleun....

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:27
Tomba schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:05:
[...]

Zonde, top actrice maar deze keer is het te zien aan de score (4.7 as we speak) een miskleun....
Er is wel een review bomb bezig. Eigenlijk beide kanten op. Dus lastig te bepalen wat het echte cijfer is. Vind haar hulk uiterlijk alleen wel echt budget

Krijg er een hoog 1980 serie gevoel bij zoals dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7yuIIWiGBV2oqKy2huo1h8OkeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NPh5zxcjj5cxj112TrHbgSOa.jpg?f=fotoalbum_large

Maar heb nog niets gezien dus misschien heeft dit een reden of wordt het uitgelegd in de serie.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.