Beyond Evil en My Mister staan op Netflix(NL). Mouse heb ik elders binnengehaaldmefjoew schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:35:
[...]
Leuke tips! Kan je deze ergens streamen, of kom jij er op een 'andere' manier aan?
Kenhas schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:04:
[...]
spoiler:Dus schiet er maar één personage uit het eerste seizoen over, namelijk Ducky. En dat is ook relatief aangezien hij eigenlijk maar om zoveel afleveringen nog eens zijn opwachting maakt. Weet niet of er al nieuws is daar rond maar denk dat NCIS dan stilaan afgerond mag worden. Zolang het doorgaat, blijf ik kijken maar denk dat niemand kan ontkennen dat het de laatste jaren niet meer hetzelfde niveau had van de jaren ervoor.
spoiler:
Vergeet je McGee niet?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Weet niet of het nog nodig is om spoiler te gebruiken. Denk dat de meeste wel al de aflevering van NCIS gezien hebben maar voor zekerheid, tussen spoiler tags.
spoiler:
Denk het niet. Dacht dat McGee pas op het einde van seizoen 1 erbij gekomen is, los van ergens een gastrolletje in de loop van het seizoen.
Is niet dat ik het mij herinner van zoveel jaar geleden maar dacht het gelezen te hebben begin van het jaar toen de geruchten begonnen dat Harmon minder schermtijd zou krijgen.
Maar ik kan het verkeerd onthouden hebben en het artikel kan verkeerd geweest zijn. Dus goed mogelijk dat het 1 van de originele is
Is niet dat ik het mij herinner van zoveel jaar geleden maar dacht het gelezen te hebben begin van het jaar toen de geruchten begonnen dat Harmon minder schermtijd zou krijgen.
Maar ik kan het verkeerd onthouden hebben en het artikel kan verkeerd geweest zijn. Dus goed mogelijk dat het 1 van de originele is
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Euhm, ja. Zelf begin ik bijvoorbeeld pas aan een seizoen van iets als het volledige seizoen achter elkaar te kijken is om niet tig series dwars door elkaar te kijken.Kenhas schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:53:
Weet niet of het nog nodig is om spoiler te gebruiken. Denk dat de meeste wel al de aflevering van NCIS gezien hebben maar voor zekerheid, tussen spoiler tags.
En in dit topic lijkt de postwaarschuwing te missen;
Let op:
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.
Insert vies grapje hier
De nieuwe serie van Taika Waititi (Reservation Dogs) is vandaag begonnen in NL op Disney+. Eerste twee afleveringen zijn nu te streamen en elke woensdag komt er een nieuwe aflevering.
[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 13-10-2021 20:44 ]
En daarom staat het dus in een spoiler tagBlerp schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
Euhm, ja. Zelf begin ik bijvoorbeeld pas aan een seizoen van iets als het volledige seizoen achter elkaar te kijken is om niet tig series dwars door elkaar te kijken.
[...]
Ben ik de enigsten die Reservoir Dogs had gelezen?VirinR schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:43:
De nieuwe serie van Taika Waititi (Reservation Dogs) is vandaag begonnen in NL op Disney+. Eerste twee afleveringen zijn nu te streamen en elke woensdag komt er een nieuwe aflevering.

[ Voor 30% gewijzigd door Kenhas op 13-10-2021 20:46 ]
Je vraagt of de spoilertags nog nodig zijn, en daar krijg je een antwoord opKenhas schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:43:
[...]
En daarom staat het dus in een spoiler tag
Insert vies grapje hier
Dat was blijkbaar vergeten. Bij deze weer teruggezet dus geen spoilers meer aub vanaf nu.Blerp schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
Euhm, ja. Zelf begin ik bijvoorbeeld pas aan een seizoen van iets als het volledige seizoen achter elkaar te kijken is om niet tig series dwars door elkaar te kijken.
[...]
De film Reservoir Dogs is de reden waarom de serie Reservation Dogs heet.Kenhas schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:43:
[...]
En daarom staat het dus in een spoiler tag
[...]
Ben ik de enigsten die Reservoir Dogs had gelezen?
Zie ook dit artikel: https://www.cbr.com/reser...arantino-reference-s1-e1/
Overigens heeft FX al een tweede seizoen besteld van deze serie.
Wat zijn de meningen tot nu toe over Foundation? Ik las over pracht en praal qua beelden en was van het idee om het beetje op te sparen. Maar pracht en praal alleen maken natuurlijk geen goede serie
Het zinnetje "Denk dat de meeste wel al de aflevering van NCIS gezien hebben..." moest misschien anders geformuleerd zijn. Was meer met het idee om te laten weten dat het over NCIS ging om te vermijden dat er verschillende posts waren met enkel een spoiler tag zonder meer info.
En toen ik je post las, begon het terug te komen dat het al eens gepost was in dit topic.
Ik vroeg het me af omdat de inhoud eigenlijk geen spoiler is over de aflevering. Maar als je beetje (erg ver) doordenkt, kan je eventueel afleiden waarom die opmerking in de spoiler er kwam. Je moet al ergens iets opgevangen hebben van geruchten en zo om tot die conclusie te komen maar toch.Blerp schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Je vraagt of de spoilertags nog nodig zijn, en daar krijg je een antwoord op
Het zinnetje "Denk dat de meeste wel al de aflevering van NCIS gezien hebben..." moest misschien anders geformuleerd zijn. Was meer met het idee om te laten weten dat het over NCIS ging om te vermijden dat er verschillende posts waren met enkel een spoiler tag zonder meer info.
Daar ben ik dus mooi ingelopenVirinR schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:55:
[...]
De film Reservoir Dogs is de reden waarom de serie Reservation Dogs heet.
Zie ook dit artikel: https://www.cbr.com/reser...arantino-reference-s1-e1/
Overigens heeft FX al een tweede seizoen besteld van deze serie.
Another Life S02 is in zijn geheel beschikbaar en Batwoman S03 is begonnen 
edit: En een Rick&Morty short: The Great Yokai Battle of Akihabara
edit: En een Rick&Morty short: The Great Yokai Battle of Akihabara
[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 14-10-2021 10:27 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
How to Get Away with Murder (2014–2020) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 8.1 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: 43 min | MPAA: TV-14 Een heerlijke serie. Ook fijn dat er al lekker veel seizoenen zijn. Helaas na 6 seizoenen stopt het jammer genoeg. De serie gaat over een groep rechten studenten die les krijgen van Annalise Keating en die haar ook helpen bij haar zaken. In het begin zijn ze nog de "domme" studenten. Maar ze raken betrokken bij zaken van Annalise en raken steeds meer en meer verwikkeld in de zaken en het leven van Annalise. Door deze ontwikkelingen worden ze afhankelijk van Annalise en haar partners, maar omgedraaid heeft Annalise hun ook hard nodig. Ze groeien en worden steeds beter en krijgen steeds lastigere zaken voor de kiezen. De rode lijn, een gebeurtenis uit het begin met de gevolgen daarvan, trekt zich door alle seizoenen heen. Het is geen serie die je met het bord op schoot ff tussendoor kijkt. Je moet het volgen en ook wel opletten. Soms gebeuren er dingen of zegt iemand iets wat het verdere verloop bepaalt. Als je een stukje mist dan kan het echt zo zijn dat je de draad helemaal kwijt raakt. Wij hebben elke keer genoten en vonden het een super serie om te kijken. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
The Sinner is onverwacht terug met seizoen 4. Een van mijn favoriete series, al vond ik 3 toch wat minder.
Wij zijn inmiddels bezig met Seizoen 3 van Manifest, wat is dit seizoen goed zeg!
Ben zo benieuwd hoe het gaat eindigen en wat nou de verklaring voor alles is..
Ben zo benieuwd hoe het gaat eindigen en wat nou de verklaring voor alles is..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Legacies S04 is begonnen
Oscar Wilde
Gisteravond de eerste aflevering gekeken. Leuke aparte serieVirinR schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:43:
Vaak bu'j te bang!
Niet op mijn Netflix (NL)?Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
Beyond Evil en My Mister staan op Netflix(NL). Mouse heb ik elders binnengehaald
Hier wel:
My mister: https://www.netflix.com/title/81267691
Beyond evil: https://www.netflix.com/title/81437733
(maar niet als ik op een VPN zit, dan verdwijnen de meeste series uit mijn lijst)
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Bijzonder. Weet je wel zeker dat je op de NL-versie zit?messi schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Hier wel:
My mister: https://www.netflix.com/title/81267691
Beyond evil: https://www.netflix.com/title/81437733
(maar niet als ik op een VPN zit, dan verdwijnen de meeste series uit mijn lijst)
Die links werken bij mij ook gewoon (op de NL versie zonder VPN).mefjoew schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:41:
[...]
Bijzonder. Weet je wel zeker dat je op de NL-versie zit?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zeer zeker!mefjoew schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:41:
[...]
Bijzonder. Weet je wel zeker dat je op de NL-versie zit?
Heb je misschien in settings aanstaan dat je taal Nederlands is? Volgens mij laat ie dan geen series zien die geen NL ondertiteling hebben.
[edit]
Lijkt misschien trouwens op een bug in Netflix. Als ik de link open dan kan ik hem alleen op m'n lijst zetten, er staat geen episode info of play knop bij.
Maar als ik dan naar m'n lijst ga, kan ik hem wel gewoon afspelen?
[ Voor 26% gewijzigd door messi op 15-10-2021 16:15 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
LOLLA-384 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:14:
Goed om hier nu ook wat tegengeluid te horen over Squid Game. Ik ben er nog niet aan begonnen, maar hoor overal lyrisch positieve geluiden. Eigenlijk een beetje zoals bij La Casa De Papel. Heb daarvan het eerste seizoen gezien, wachtend op het punt dat het goed werd. Dat kwam voor mij niet, dus nooit verder gekeken, zie nu dat daar al 5 seizoenen van zijn. Hoor er niemand meer over, dus zal wel overgewaaid zijn.
Zelfde had ik ook al bij Breaking Bad, dat kabbelde ook maar voort zonder spanning.
Ik hou m'n hart vast voor Undercover, die wordt ook links en rechts aangeraden.
Breaking Bad kabbelde voort zonder spanning....

*knip*jodeltje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:58:
[mbr]*knip*
Niet happen op een troll aub.[/]
[...]
Ben het nu aan het kijken, bedankt voor de tip.
(Stoor me wel een beetje aan het geforceerde stemmetje dat Herbers soms opzet).
Kritiek op de moderatie mag per DM
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 15-10-2021 17:52 ]
Het is al even geleden dat ik het gezien heb natuurlijk. Ik heb het volgens mij 2 seizoenen gegeven, omdat iedereen het zo geweldig vond. Ik weet dat ik twee seizoenen heb zitten wachten tot het interessant werd. Misschien te hoge verwachtingen? Of verkeerde verwachtingen, dat kan ook.Mypos schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:38:
[...]
LOL
Breaking Bad kabbelde voort zonder spanning....
Ik vond het teveel drama, met zijn gehandicapte zoon, zijn vrouw die bij hem weg wilde, kanker. Het drugs gebeuren leek meer bijzaak te zijn in mijn beleving, terwijl dat nou juist het interessante gedeelte zou moeten zijn. Ik verwachtte meer focus daarop en hoopte dat hij een harde drugs-kingpin zou zijn/worden. Dat was iig de eerste twee seizoenen niet aan de orde. Eerder gestuntel en daaruitvoortkomend "komische slapstick momenten". Misschien realistisch, maar niet mijn ding. Ik denk dat ik destijds ook andere series aan het kijken was die meer mijn interesse trokken, waardoor deze serie meer een sleur werd om te zien.
Hoe dan ook, ieder beleefd een serie op een andere manier en heeft een ander verwachtingspatroon.
Nog even teruggezocht wat ik er van vond
"Ik kan het nog het best omschrijven als een oude auto die maar niet wil starten. Telkens denk je "en nou gaat het gebeuren" en dan komt er niets."
Fair enough. Ik vondt het helemaal geweldig. Kan wel iets indenken van wat je noemt. De serie had een bepaald traag sfeertje. Moet je van houden.LA-384 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:38:
[...]
Het is al even geleden dat ik het gezien heb natuurlijk. Ik heb het volgens mij 2 seizoenen gegeven, omdat iedereen het zo geweldig vond. Ik weet dat ik twee seizoenen heb zitten wachten tot het interessant werd. Misschien te hoge verwachtingen? Of verkeerde verwachtingen, dat kan ook.
Ik vond het teveel drama, met zijn gehandicapte zoon, zijn vrouw die bij hem weg wilde, kanker. Het drugs gebeuren leek meer bijzaak te zijn in mijn beleving, terwijl dat nou juist het interessante gedeelte zou moeten zijn. Ik verwachtte meer focus daarop en hoopte dat hij een harde drugs-kingpin zou zijn/worden. Dat was iig de eerste twee seizoenen niet aan de orde. Eerder gestuntel en daaruitvoortkomend "komische slapstick momenten". Misschien realistisch, maar niet mijn ding. Ik denk dat ik destijds ook andere series aan het kijken was die meer mijn interesse trokken, waardoor deze serie meer een sleur werd om te zien.
Hoe dan ook, ieder beleefd een serie op een andere manier en heeft een ander verwachtingspatroon.
Nog even teruggezocht wat ik er van vond![]()
"Ik kan het nog het best omschrijven als een oude auto die maar niet wil starten. Telkens denk je "en nou gaat het gebeuren" en dan komt er niets."
Verwijderd
Vreemd ik zie ze er bij mij tussen staan:
My Mister: https://www.netflix.com/title/81267691
Beyond Evil: https://www.netflix.com/title/81437733
EDIT: Ik zie dat anderen het al hadden aangegeven.
Bij mij staat de taal in het Engels dus mogelijk dat hij er daarom tussen staat of de maturity rating op je profiel is lager dan 12 jaar oud
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2021 19:11 ]
Ik had bij het kijken van Breaking Bad vaak last van plaatsvervangende schaamte. Ik leefde enorm mee met de karakters en dan was ik het zo oneens met de keuzes die ze maakten. Misschien dat ik het daarom niet zo leuk vond, omdat ik me niet genoeg kan distantiëren van de karakters zodat ik kan genieten van het verhaal en het spel.LA-384 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:38:
[...]
Het is al even geleden dat ik het gezien heb natuurlijk. Ik heb het volgens mij 2 seizoenen gegeven, omdat iedereen het zo geweldig vond. Ik weet dat ik twee seizoenen heb zitten wachten tot het interessant werd. Misschien te hoge verwachtingen? Of verkeerde verwachtingen, dat kan ook.
Nog even teruggezocht wat ik er van vond![]()
De kwaliteit zag ik er wel in maar ik kwam er niet doorheen. Misschien dat ik het ooit oppak als ik 'volwassen' genoeg ben.
Gek genoeg had ik dit ook met Jiskevet.
Maar voor de rest gaat het best goed met me
Yippie kayak, other buckets!
waar is seizoen 4 al te zien dan? op netflix staat ie nog niet eens bij de te verwachten series.drfruit schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:22:
The Sinner is onverwacht terug met seizoen 4. Een van mijn favoriete series, al vond ik 3 toch wat minder.
Op The PirateproxyGrindtegel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:09:
[...]
waar is seizoen 4 al te zien dan? op netflix staat ie nog niet eens bij de te verwachten series.
The Sinner is van USANetwork, niet van Netflix. De serie komt in Amerika daarom gewoon op TV en afgelopen woensdag is de eerste geweest.
Er zat overigens steeds een jaar tussen het seizoen op TV en het seizoen op Netflix.
The Sinner Season 1: Premiered August 2, 2017 on USA and July 2, 2018 on Netflix
The Sinner Season 2: Premiered August 1, 2018 on USA and August 1, 2019 on Netflix
The Sinner Season 3: Premiered February 6, 2020 on USA and February 6, 2021 on Netflix
[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 16-10-2021 00:44 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Niet zo onverwacht toch, stond al een tijdje in de planning, ergens in 2020 werd dit seizoen al besteld.drfruit schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:22:
Taal op Engels zetten was inderdaad de oplossing. Bijzonder, maar opgelost dus. Thanks!messi schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:13:
[...]
Zeer zeker!
Heb je misschien in settings aanstaan dat je taal Nederlands is? Volgens mij laat ie dan geen series zien die geen NL ondertiteling hebben.
[edit]
Lijkt misschien trouwens op een bug in Netflix. Als ik de link open dan kan ik hem alleen op m'n lijst zetten, er staat geen episode info of play knop bij.
Maar als ik dan naar m'n lijst ga, kan ik hem wel gewoon afspelen?
Ik volg het. Het is gebaseerd op de boeken van Asimov en de eerste 2 episodes zijn indrukwekkend. Helaas gat het daarna bergaf, op dit moment is het 13 in een dozijn scifi, ik denk dat de rest van het seizoen middelmatig blijft.Kenhas schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:59:
Wat zijn de meningen tot nu toe over Foundation? Ik las over pracht en praal qua beelden en was van het idee om het beetje op te sparen. Maar pracht en praal alleen maken natuurlijk geen goede serie.
Mss is het leuk om eens een verlengd weekend of saaie zomeravonden te vullen.
Ik denk dat het zo lang uitgesponnen is omdat de maker gokt op 8 seizoenen maar daarvoor is de spoeling te dun, ook al zijn er 6-8 boeken te verfilmen.
iemand een idee of fear the walking dead ook stopt of gaat dat nog door als de walking dead eindigt?
[ Voor 158% gewijzigd door bie100 op 18-10-2021 11:34 ]
Succession seizoen 3 is gisteravond weer begonnen. Kan niet wachten om te zien hoe het nu verder gaat na die enorme gave afsluiter van seizoen 2. Voor mij dit jaar toch echt de beste serie samen met Better Call Saul!
Tomorrow is not today!
Y: The Last Man is gecanceld door FX on Hulu: https://deadline.com/2021...-cancelled-fx-1234857400/
Ik heb de serie zelf niet gezien, ik was van plan dit later te doen zodra er wat meer afleveringen op Disney+ zouden staan, maar ik laat deze nu voor wat het is.
Ik heb de serie zelf niet gezien, ik was van plan dit later te doen zodra er wat meer afleveringen op Disney+ zouden staan, maar ik laat deze nu voor wat het is.
[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 18-10-2021 16:21 ]
Het is pijnlijk.Kenhas schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:59:
Wat zijn de meningen tot nu toe over Foundation?
Los van het apart staan van de boeken, het rammelt, is gruwelijk voorspelbaar, en ondanks of misschien dankzij focus op “looking good” slaat het de plank mis voor het verhaal wat men poogt te vertellen. Misschien dat het beter wordt, maar het ziet er nog niet naar uit.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ja, jammer. Episodes tot nu toe waren een pracht van worldbuilding en opbouw karakters. Maar goed, ik vrees dat het wat dat aangaat meer een Europese dan Amerikaanse insteek gekregen heeft. En dan gaat eigenlijk altijd de stekker er uit.VirinR schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:20:
Y: The Last Man is gecanceld door FX on Hulu: https://deadline.com/2021...-cancelled-fx-1234857400/
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Fantastische eerste aflevering, alsof er geen seconde vertraging is geweest gaat het naadloos door waar het gebleven was. Kan niet wachten op de rest van het seizoen.Sydney08 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:08:
Succession seizoen 3 is gisteravond weer begonnen. Kan niet wachten om te zien hoe het nu verder gaat na die enorme gave afsluiter van seizoen 2. Voor mij dit jaar toch echt de beste serie samen met Better Call Saul!
[ Voor 3% gewijzigd door IJzerlijm op 18-10-2021 16:45 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Goed dan laat ik Y: The Last Man maar aan me voorbij gaan, stond op m'n lijstje.
Jammer om te lezen over Foundation, daar keek ik eigenlijk heel erg naar uit.
Ga m denk ik nog wel kijken als de hele serie er staat.
Titans is een erg goed seizoen.
Supergirl sleept zich echt naar het einde in een waardeloos laatste seizoen.
Had redelijke verwachtingen bij Braqueurs maar dat blijkt vooral een domme schietserie.
Jammer om te lezen over Foundation, daar keek ik eigenlijk heel erg naar uit.
Ga m denk ik nog wel kijken als de hele serie er staat.
Titans is een erg goed seizoen.
Supergirl sleept zich echt naar het einde in een waardeloos laatste seizoen.
Had redelijke verwachtingen bij Braqueurs maar dat blijkt vooral een domme schietserie.
Thanks voor de reminder, beide series wel oké maar om ze nou de beste te noemen.Sydney08 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:08:
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verreweg de beste dan, ook goed. Komt voor mij niks in de buurt. Kwalitatief gezien in ieder geval niet.Greatsword schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:08:
[...]
Thanks voor de reminder, beide series wel oké maar om ze nou de beste te noemen.
Genoeg andere leuke series, maar in mijn ogen lang niet zo goed geschreven en geacteerd als bovenstaande series.
Tomorrow is not today!
Even wat trailers en 1 date announcement delen (geloof het of niet: maar de eerste drie zijn in de afgelopen 24 uur uitgebracht en de andere drie afgelopen weekend):
Hit-Monkey begint op 17 november op Hulu en The Great S2 komt op 19 november uit (ook op Hulu). Het is nog afwachten wat de releaseplannen zijn voor deze series in NL en BE. Waarschijnlijk dat Hit-Monkey op Disney+ uitkomt (net als MODOK) en dat The Great S2 op StarzPlay uitkomt.
Het eerste deel van Ozark S4 komt op 21 januari uit.
En voor de DC-fans:
Pennyworth zal voor het derde seizoen dus verhuizen van Epix naar HBO Max. (In NL zijn S1 en S2 te streamen bij StarzPlay, wellicht dat daar verandering in komt zodra HBO Max naar NL komt).
Hit-Monkey begint op 17 november op Hulu en The Great S2 komt op 19 november uit (ook op Hulu). Het is nog afwachten wat de releaseplannen zijn voor deze series in NL en BE. Waarschijnlijk dat Hit-Monkey op Disney+ uitkomt (net als MODOK) en dat The Great S2 op StarzPlay uitkomt.
Het eerste deel van Ozark S4 komt op 21 januari uit.
En voor de DC-fans:
Pennyworth zal voor het derde seizoen dus verhuizen van Epix naar HBO Max. (In NL zijn S1 en S2 te streamen bij StarzPlay, wellicht dat daar verandering in komt zodra HBO Max naar NL komt).
[ Voor 12% gewijzigd door VirinR op 19-10-2021 18:21 ]
Ik zie nu bij toeval dat S2 beschikbaar is op PrimeGetto schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:31:
[...]
Ik ben fanVoor S2 komt er nu elke week een aflevering uit, geen idee waar ze legaal beschikbaar zijn.
Vigil van de BBC was een leuke serie om te kijken. Echt de moeite waard. Misschien komt het als zondag detective op VPRO?!?
Ozark S04 Part 1 zie ik hierboven in de trailer. Gaan ze dit dan ook weer uitmelken en twee halve seizoenen plaatsen ipv 1 volledig seizoen?
Ze doen net dat beetje extra om het overtuigend te maken. Dit is de 1% van de 1% van de 1% en als een hele aflevering zich op het jacht van papa afspeelt voor de Kroatische kust dan filmen ze ook echt daar op het soort jacht dat men dan heeft: https://yachtharbour.com/yacht/solandge-1244Sydney08 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:25:
[...]
Verreweg de beste dan, ook goed. Komt voor mij niks in de buurt. Kwalitatief gezien in ieder geval niet.
Het zal wat centen gekost hebben maar het geeft het zoveel meer authenticieit dan een set in L.A. Niet alleen dit, de landhuizen, appartementen, prive helikopters en boardrooms zijn ook echt wat je er van verwacht.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Das jammer, ik zat er net midden in.VirinR schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:20:
Dan maar Succession eens proberen
[ Voor 4% gewijzigd door Coenen op 20-10-2021 21:54 ]
Vanaf vandaag.
Eerste indruk is wel goed. Vandaag 3 afleveringen. Daarna elke week een aflevering. 10 december de laatste.
Eerste indruk is wel goed. Vandaag 3 afleveringen. Daarna elke week een aflevering. 10 december de laatste.
ik ben deze week ook beginnen met Succession en het is echt een aanrader!Coenen schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:51:
[...]
Das jammer, ik zat er net midden in.
Dan maar Succession eens proberen
Yippie kayak, other buckets!
Star Trek: Prodigy is begonnen
Oscar Wilde
Love Life S02 is gisteren begonnen op HBO Max. In november is deze serie te zien op Videoland.
William Jackson Harper (Chidi van The Good Place) neemt de hoofdrol over van Anna Kendrick.
[YouTube: Love Life | Season 2 Official Trailer | HBO Max]
En gisteren is What We Do in the Shadows S1-S2 en de eerste afl. van S3 op Disney+ gezet. Elke woensdag komt er een nieuwe aflevering uit. Vanavond wordt de seizoensfinale uitgezonden in de VS op FX
William Jackson Harper (Chidi van The Good Place) neemt de hoofdrol over van Anna Kendrick.
[YouTube: Love Life | Season 2 Official Trailer | HBO Max]
En gisteren is What We Do in the Shadows S1-S2 en de eerste afl. van S3 op Disney+ gezet. Elke woensdag komt er een nieuwe aflevering uit. Vanavond wordt de seizoensfinale uitgezonden in de VS op FX
Ik kan maar niet inkomen in de serie Foundation. Leek me op papier erg leuk, maar het pakt me gewoon niet na 3 episodes. Erg jammer.
Ik heb een beetje hetzelfde met Invasion, hoe kan je een serie over een Alien Invasion zo saai maken, daar moet echt tempo inkomen anders haak ik af.
Vind het juist wel een keer prettig die langzame opbouw, niet gelijk in de eerste aflevering alles bloot geven en dan 10 afleveringen uitrekken.jodeltje schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:42:
Ik heb een beetje hetzelfde met Invasion, hoe kan je een serie over een Alien Invasion zo saai maken, daar moet echt tempo inkomen anders haak ik af.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Vond het juist zeer verfrissend dat een serie wat meer tijd neemt en zo de spanning opbouwt ipv direct bij de eerste aflevering alle spektakel erdoorheen te rammen zoals de meeste alien invasion series en daarna snel gezapig wordt.jodeltje schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:42:
Ik zie bij toeval dat The Blacklist seizoen 9 van start is gegaan. Hoe is die serie de afgelopen jaren bevallen? Ik ben volgens mij na seizoen 6 gestopt met kijken, omdat ik het steeds slechter begon te vinden. Het begon me namelijk te storen dat het steeds meer budget serie begon te lijken. Voorbeelden zijn telefoongesprekken die maar van 1 kant werden gefilmd, belangrijke taferelen die zich off-camera afspeelden en actie die zeer slecht en kort in beeld gebracht werd. Is dat een trend die zich doorzette? Met andere woorden, is het de moeite waard om het weer op te pikken?
[ Voor 5% gewijzigd door LA-384 op 29-10-2021 17:02 ]
Nou dan moet je 4400 gaan kijken ..jodeltje schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:42:
sjee .. toen The 4400 er was keek ik de eerste seizoenen graag, maar of ik een heel seizoen 4400 volhou..
There are no secrets, only information you do not yet have
Wat een eind van Manifest in seizoen 3!!!!! Jemig.... wat een clifhanger... Wanneer komt seizoen 4? Hopelijk heeeeel snel
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik hoef ook niet direct actie of aliens te zien, maar ik heb nu 4 uur gekeken naar 4 voortkabbelende verhaallijnen. Normaal heb je de opzet vh algemene verhaal met tussendoor wat van deze verhaallijnen, dat vind ik veel prettiger kijken. Veel meer dan de titel weet ik eigenlijk nog niet
Jammer dat zo veel nieuwe SciFi series niet echt goed zijn! Y the last man, The Foundation, Invasion. Dan maar beginnen met het nieuwe seizoen van Goliath!
https://www.imdb.com/title/tt4687880/?ref_=nm_flmg_act_4
https://www.imdb.com/title/tt4687880/?ref_=nm_flmg_act_4
Ik begin er niet eens aan. The 4400 was best aardig, maar verzandde na het eerste seizoen ook al snel.zeroday schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:48:
[...]
Nou dan moet je 4400 gaan kijken ..
sjee .. toen The 4400 er was keek ik de eerste seizoenen graag, maar of ik een heel seizoen 4400 volhou..
Een CW reïncarnatie zit ik al helemaal niet op te wachten.
Maar het goede nieuws van vandaag ...... Walker is weer begonnen!
Trailer van Servant S3 is gisteren uitgebracht. Het seizoen begint op 21 januari.
Unpopular opinion (wellicht): ik vind foundation steeds beter worden. Er komt een beetje meer diepgang in de verhaallijn en het lijkt echt ergens heen te gaan nu. De opzet was wat rommelig, maar dat komt natuurlijk ook een beetje uit het bronmateriaal
Toch wel grappig: Ghosts ..
volgens mij is de productietijd erg lang omdat ze volgens mij continue aan het lachen zijn, de hoofdrolspeelster heeft het vaak niet meer. En tsja wellicht moeten ze dan maar de best gelukte scene kiezen.
tis gewoon lekker even 20 minuten gedachten op 0 .. leuk !
volgens mij is de productietijd erg lang omdat ze volgens mij continue aan het lachen zijn, de hoofdrolspeelster heeft het vaak niet meer. En tsja wellicht moeten ze dan maar de best gelukte scene kiezen.
tis gewoon lekker even 20 minuten gedachten op 0 .. leuk !
Ik heb inmiddels een aantal afleveringen gekeken. Ik vind er eigenlijk niks aan.jmk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:24:
[...]
ik ben deze week ook beginnen met Succession en het is echt een aanrader!
Wat een gedoe en gepraat over wie de nieuwe CEO wordt of over hoe de macht over te nemen.
Succession vinden wij echt top tv… de intrige, de backstabbing om maar niet te beginnen over het goede acteerwerk… we zijn nu s03 aan het opsparen zodat we in 1x kunnen bingen.jmk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:24:
[...]
ik ben deze week ook beginnen met Succession en het is echt een aanrader!
Tja, misschien dat het je niet ligt. Ik ken in ieder geval geen serie met zulke goede uitgewerkte karakters en zo'n mooi verhaallijn. Snap wel waar deze serie zoveel prijzen in de wacht sleept. Alles is gewoon van een enorm hoog niveau.Coenen schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:07:
[...]
Ik heb inmiddels een aantal afleveringen gekeken. Ik vind er eigenlijk niks aan.
Wat een gedoe en gepraat over wie de nieuwe CEO wordt of over hoe de macht over te nemen.
Tomorrow is not today!
Fantastische serie inderdaad, kan niet wachten tot dit seizoen compleet is om hem dan ineens te bingen.Sydney08 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 06:42:
[...]
Tja, misschien dat het je niet ligt. Ik ken in ieder geval geen serie met zulke goede uitgewerkte karakters en zo'n mooi verhaallijn. Snap wel waar deze serie zoveel prijzen in de wacht sleept. Alles is gewoon van een enorm hoog niveau.
To dare is to do
Ik vrees dat Succesion mij inderdaad niet ligt. Het zijn idd wel een stel karakters bij elkaar.
Op Paramount+ en Nickelodeon. Of "ergens" op het www...hint.
Ik heb de eerste gezien en was aangenaam verrast.
Goede actie, humor, prima karakters en verhaal... tot nu toe.
apollo13
Niet nader te noemen bronnen

S2 is in zijn geheel beschikbaar
Oscar Wilde
Dr. Brain op Apple+ begint wat mij betreft sterk. Even inkomen, maar interessante ontwikkelingen en een paar scares. Voldoende om te blijven volgen.
[YouTube: The Righteous Gemstones: Season 2 | Official Teaser | HBO]
Nieuwe teaser voor het tweede seizoen van The Righteous Gemstones. 9 januari 2022 op HBO.
Hopelijk krijgen we in januari gelijk HBO Max
[YouTube: Atlanta | Season 3 Teaser | FX]
En na 3 jaar krijgen we eindelijk een nieuwe voorproefje van het derde seizoen van Atlanta. In 2022 op FX (hopelijk tegelijkertijd of met wat vertraging op Disney+ in NL en BE).
Nieuwe teaser voor het tweede seizoen van The Righteous Gemstones. 9 januari 2022 op HBO.
[YouTube: Atlanta | Season 3 Teaser | FX]
En na 3 jaar krijgen we eindelijk een nieuwe voorproefje van het derde seizoen van Atlanta. In 2022 op FX (hopelijk tegelijkertijd of met wat vertraging op Disney+ in NL en BE).
[ Voor 48% gewijzigd door VirinR op 06-11-2021 15:44 ]
En er is nu ook een teaser voor het vierde seizoen van Stranger Things. Hier een linkje naar de video met daarin de titels van de 9 afleveringen.
Aah top, Seizoen 1 was een aangename verrassing.VirinR schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:38:
[YouTube: The Righteous Gemstones: Season 2 | Official Teaser | HBO]
Dexter .. heeft aflevering 1 van het nieuwe seizoen ook achter de rug .. even benieuwd hoe het zich ontvouwd
Gisteren de eerste aflevering gezien, viel me niet tegen (maar kon ook niet anders na dat teleurstellende voorgaande seizoen)zeroday schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:27:
Dexter .. heeft aflevering 1 van het nieuwe seizoen ook achter de rug .. even benieuwd hoe het zich ontvouwd
Ik ben gestopt met Invasion. De verhaallijnen worden alleen maar ongeloofwaardiger en de invasie komt blijkbaar pas in het volgende seizoen aan de orde (gokwerk van mijn kant).
[ Voor 7% gewijzigd door drfruit op 08-11-2021 13:38 ]
Zojuist de laatste aflevering van Lucifer gezien. Waardig slot van het geheel wat mij betreft.
Vond sowieso de hele serie wel leuk.
Als ik de serie een cijfer zou moeten geven, een 7. Niet hoger, want het was soms wat voorspelbaar en repeterend, maar ook niet lager omdat het verder prima wegkeek.
Vond sowieso de hele serie wel leuk.
Als ik de serie een cijfer zou moeten geven, een 7. Niet hoger, want het was soms wat voorspelbaar en repeterend, maar ook niet lager omdat het verder prima wegkeek.
Lekker sterk begin van Yellowstone .. Wat een goede serie !
S4 .. genieten
S4 .. genieten
Ik vind het persoonlijk nog steeds wel erg goed, mooi ook om een dergelijke invasie (die niet van “zijn dat nou alien schepen” naar “We zijn volledig overgenomen” in 2 uur ontvouwt.) vanuit zoveel mogelijke hoeken te zien.drfruit schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:37:
Ik ben gestopt met Invasion. De verhaallijnen worden alleen maar ongeloofwaardiger en de invasie komt blijkbaar pas in het volgende seizoen aan de orde (gokwerk van mijn kant).
Maar wat vind je er ongeloofwaardiger aan nu we wat verder in het eerste seizoen zitten?
Wat mij betreft is er nog veel te weinig bekend om daar iets zinnigs over te zeggen en dat vinden wij erg prettig.
Ja heerlijk, meteen ook twee afleveringen.zeroday schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:57:
S4 .. genieten
Komt ook een prequel Y:1883.
Zat na de intro in de eerste aflevering al een verwijzing in.
Moeilijk om zonder spoilers uit te leggen. Dit doet me denken aan een zombieserie die zich na "de onthulling" voortsleept en commentaar geeft op de menselijke conditie. Iedereen blijkt een domme egoïst die ieder ander wantrouwt en altijd de verkeerde beslissing neemt. Alleen die onthulling komt maar niet, we zitten meteen in de tweede fase.Donstil schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:50:
[...]
Ik vind het persoonlijk nog steeds wel erg goed, mooi ook om een dergelijke invasie (die niet van “zijn dat nou alien schepen” naar “We zijn volledig overgenomen” in 2 uur ontvouwt.) vanuit zoveel mogelijke hoeken te zien.
Maar wat vind je er ongeloofwaardiger aan nu we wat verder in het eerste seizoen zitten?
Wat mij betreft is er nog veel te weinig bekend om daar iets zinnigs over te zeggen en dat vinden wij erg prettig.
Snapte alleen niet waarom de laatste scene zo gemaakt werd, dat werd snel afgeraffeld…sambalbaj schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:27:
[...]
Ja heerlijk, meteen ook twee afleveringen.
Komt ook een prequel Y:1883.
Zat na de intro in de eerste aflevering al een verwijzing in.
Nou daar kan ik mij juist niet in vinden, misschien is dit wel een eerste fase in een dergelijke invasie.drfruit schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 06:31:
[...]
Moeilijk om zonder spoilers uit te leggen. Dit doet me denken aan een zombieserie die zich na "de onthulling" voortsleept en commentaar geeft op de menselijke conditie. Iedereen blijkt een domme egoïst die ieder ander wantrouwt en altijd de verkeerde beslissing neemt. Alleen die onthulling komt maar niet, we zitten meteen in de tweede fase.
We zijn door alle andere series/films gewend dat de eerste fase de onthulling is maar dat hoeft toch helemaal niet?
Je mist mijn punt. Het mag best even duren tot de onthulling komt om de spanning op te voeren. Maar als die na vijf episodes nog niet in de buurt komt, haak ik af.Donstil schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:51:
[...]
Nou daar kan ik mij juist niet in vinden, misschien is dit wel een eerste fase in een dergelijke invasie.
We zijn door alle andere series/films gewend dat de eerste fase de onthulling is maar dat hoeft toch helemaal niet?
Waar het mij meer om gaat is dat zombieseries en -films na de onthulling altijd overgaan in eindeloos gesteggel tussen groepen en individuen. Dat begint hier al meteen. Plus dat bijna iedereen onsympathiek is.
Kijk dat je afhaakt is natuurlijk prima maar ik was vooral benieuwd waarom je het dan ongeloofwaardig vind. Dat zie ik nog niet echt, het is gewoon een andere manier van vertelling schat ik zo in en ik vind dat juist wel verfrissend.drfruit schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:05:
[...]
Je mist mijn punt. Het mag best even duren tot de onthulling komt om de spanning op te voeren. Maar als die na vijf episodes nog niet in de buurt komt, haak ik af.
Waar het mij meer om gaat is dat zombieseries en -films na de onthulling altijd overgaan in eindeloos gesteggel tussen groepen en individuen. Dat begint hier al meteen. Plus dat bijna iedereen onsympathiek is.
En als ik zo even hardop denk voelt het juist wel realistisch, als je ziet hoe een groep nu al met de Corona maatregelen omspringt dan kan ik mij heel goed voorstellen dat de pleuris heel snel uitbreekt als er iets onverklaarbaars zou gebeuren zoals in deze serie.
Damn, helemaal gemist dat daar al nieuwe afleveringen van aan zaten te komen. Dacht pas volgend jaar! Lekker, direct die 2 even kijken vanavond! Top seriezeroday schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:57:
S4 .. genieten
Tomorrow is not today!
See gezien, apple serie. "Blind" ingegaan en op 1 verlengd weekend uitgekeken.
Steengoede serie,imho met veel en goede actie scenes. En als je dacht dat Geoffrey uit GOt al onuitstaanbaar was, dan is Queen Kan nog stukje erger.
Steengoede serie,imho met veel en goede actie scenes. En als je dacht dat Geoffrey uit GOt al onuitstaanbaar was, dan is Queen Kan nog stukje erger.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Zo, das wel even heftig beginnen. Ik kende deze serie nog niet. Deze week begonnen met eerste aflevering van seizoen 4.Deze blijf ik kijken.zeroday schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:57:
S4 .. genieten
uh?Coenen schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:56:
[...]
Zo, das wel even heftig beginnen. Ik kende deze serie nog niet. Deze week begonnen met eerste aflevering van seizoen 4.Deze blijf ik kijken.
ik zou beginnen met seizoen 1 .. tikfoutje?
Nope, geen tikfoutje, ben begonnen met aflevering 1 van Seizoen 4.
Ik wou eerst maar een kijken of het wat is. Misschien dat ik nog met Seizoen 1 begin. Ligt er een beetje aan of ik nog wat tijd heb om te kijken.
Ik wou eerst maar een kijken of het wat is. Misschien dat ik nog met Seizoen 1 begin. Ligt er een beetje aan of ik nog wat tijd heb om te kijken.
ik zou echt met S1 beginnen omdat je dan het verhaal helemaal begrijpt hoe die familie in elkaar zitCoenen schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:24:
want het einde van aflevering 1 van S4 is dan wel iets waar je je vraagtekens bijzet als je S3 niet hebt gezien (nou vind ik nu juist dat stukje afgeraffeld worden om zo iemand anders te kunnen introduceren, maar goed het zou wel aan het feit hebben gelegen dat die persoon voor een andere serie gecast is).
S1 t/m S3 zullen je ook niet teleurstellen
Ik vind "See" ook erg goed. Vooral S1. Einde van S2 begint wat mij betreft alleen het verval.SadisticPanda schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:31:
See gezien, apple serie. "Blind" ingegaan en op 1 verlengd weekend uitgekeken.
Een goede serie bouwt op uit geloofwaardige handelingen van alle actoren en daaruit ontstaat vanzelf het verhaal. Richting einde S2 werd er meer en meer 'ingegrepen' door de schrijvers (lees: ongeloofwaardige handelingen uitgevoerd) om het verhaal een bepaalde kant op te krijgen.
Ik haak dan meestal af omdat ik dan eind het verhaal val en begin te roepen: dit is niet in karakter etc etc
(als in: men weet van een bepaalde persoon dat die bepaalde zaken op haar lichaam verstopt. En dan wordt ze niet goed gefouilleerd bij gevangenzetting, zodat ze opeens toch nog van die zaken gebruik kan maken. en nog meer van dat soort zaken)
jammer. Twijfel of ik S3 ga kijken
Lol. Dan begin je toch ook sowieso met s1e1.Coenen schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:24:
Only murders in de building! Aanradertje op Disney+
Veel minder Jason ook volgens de producer. Geen epic solofights meer of toch minder...jeroenkb schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:48:
[...]
Ik vind "See" ook erg goed. Vooral S1. Einde van S2 begint wat mij betreft alleen het verval.
Een goede serie bouwt op uit geloofwaardige handelingen van alle actoren en daaruit ontstaat vanzelf het verhaal. Richting einde S2 werd er meer en meer 'ingegrepen' door de schrijvers (lees: ongeloofwaardige handelingen uitgevoerd) om het verhaal een bepaalde kant op te krijgen.
Ik haak dan meestal af omdat ik dan eind het verhaal val en begin te roepen: dit is niet in karakter etc etc
(als in: men weet van een bepaalde persoon dat die bepaalde zaken op haar lichaam verstopt. En dan wordt ze niet goed gefouilleerd bij gevangenzetting, zodat ze opeens toch nog van die zaken gebruik kan maken. en nog meer van dat soort zaken)
jammer. Twijfel of ik S3 ga kijken
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ja, prachtige serie..."Ding".Brammos85 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:43:
Only murders in de building! Aanradertje op Disney+
Heb echt veel zitten lachen om deze oude sterren, die al veel vaker hebben samengewerkt.
Tomorrow is not today!
Ben al begonnen met S1E1.DeBaroN schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:12:
[...]
Lol. Dan begin je toch ook sowieso met s1e1.
Dit topic is gesloten.
Let op:
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.
POST GEEN SPOILERS!