More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Toen ik zag dat m'n vrouw New Amsterdam keek was ik een beetje teleurgesteld dat het niet over een onsterfelijke Jamie Lannister die de misdaad bestrijdt ging
Eerlijk gezegd weet ik niet eens meer of die serie goed was, vooral het concept is blijven hangen.
Family Guy scoort met mini-aflevering waarin Stewie vaccins uitlegt (met Meg als het virus)
Nu nog een bron voor de video vindenDe makers van de Amerikaanse animatieserie Family Guy hebben binnen korte tijd tienduizenden likes verzameld met een nieuwe mini-aflevering. Daarin treden de populaire karakters Stewie en Brian Griffin het lichaam van Peter binnen om uit te leggen hoe vaccins tegen het coronavirus werken. Zoals altijd komt Meg er slecht vanaf: zij speelt de rol van Covid-19.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Oscar Wilde
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
https://www.apple.com/tv-...friday-september-24-2021/
Meteen de eerste 3 afleveringen op vrijdag.
Als liefhebber van de boeken ben ik benieuwd wat ze er van hebben gemaakt.
apollo13
Het duurt nog even, maar Hulu heeft aangekondigd dat het derde seizoen van The Orville met als sub-titel New Horizons op 10 maart 2022 begint.
[ Voor 7% gewijzigd door VirinR op 24-09-2021 15:50 ]
Duurde niet lang voordat het F woord weer voorbij kwamSadisticPanda schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:43:
Doom patrol direct 3 afleveringen 🤩
There are no secrets, only information you do not yet have
[YouTube: Teen Wolf Season 1 Trailer]
A ‘Teen Wolf’ Revival Is Coming to Paramount+ as a Movie
If you’ve been howling for more Teen Wolf, you’re in luck: You’re getting your wish.
Paramount+ has revealed that a Teen Wolf movie, from creator Jeff Davis, is coming to the streaming service in 2022. “A wolf howls to signal its location to the rest of the pack. We’ve heard your howls, and we’re howling back,” says the teaser shared across social media. Furthermore, beginning in December, all 100 episodes of the original series will be available to stream on Paramount+.
Teen Wolf ran six seasons from 2011 to 2017 on MTV. It followed Scott McCall (Tyler Posey), a teen who was bit by a werewolf. Tyler Hoechlin, Dylan O’Brien, Holland Roden, Colton Haynes, and Crystal Reed also starred during its run. We’re still waiting to hear who from the original cast will be back.
So what new trouble has befallen Beacon Hills this time? “A full moon rises in Beacon Hills, and with it a terrifying evil has emerged,” the description of the movie teases. “The wolves are howling once again, calling for the return of Banshees, Werecoyotes, Hellhounds, Kitsunes, and every other shapeshifter in the night. But only a Werewolf like Scott McCall, no longer a teenager yet still an Alpha, can gather both new allies and reunite trusted friends to fight back against what could be the most powerful and deadliest enemy they’ve ever faced.”
We’ve heard your howls, and we’re howling back. The #TeenWolf movie is coming to #ParamountPlus in 2022. pic.twitter.com/lyI3s8cyZN
— Paramount+ (@paramountplus) 24 september 2021
“I don’t know why people want a Season 7, because the show is over! That storyline wrapped. If we shoot a Season 7, will they want a Season 8? So, I don’t understand the allure of a Season 7. But I think people want more. Of course, I’m down. My vision for the show when I was 18 was that the show went five seasons, and we ended with a movie,” Posey previously told TV Insider for the 10th anniversary of the pilot. “I would love that — a four or five-hour movie where people are falling asleep in the theater. That’s what I want.”
Michelle Trachtenberg To Host True Crime Docuseries ‘Meet, Marry, Murder’ For Tubi

Tubi is continuing to expand its originals slate. The ad-supported streamer is launching Meet, Marry, Murder, a true-crime docuseries hosted by Buffy The Vampire Slayer star Michelle Trachtenberg.
The series, which will drop all 13 episodes on October 6, comes from British producer FirstLookTV and digital operator FilmRise.
The series investigates what happens when a commitment to lifetime love ends up taking someone’s life instead. The series explores the true stories of people who were murdered by their partners. It features interviews with witnesses, including family, friends, matchmakers and more, to discuss the tragic unions. Episodes focus on cases such as the murder of a woman by her estranged husband, the killing of a husband by his wife in a devastating car chase involving his mistress, and more devastating crimes.
Will Hanrahan, Gillian Carter, Danny Fisher and Max Einhorn exec produce.
“At Tubi, we are excited to expand our offerings within the true crime genre with the premiere of Meet, Marry, Murder,” said Adam Lewinson, Chief Content Officer, Tubi. “Viewers’ fascination with true crime content is ever-growing and we know Meet, Marry, Murder will captivate audiences and keep them at the edge of their seats.”
Oscar Wilde
Oscar Wilde
De eerste 2 toch? Althans mijn app (maar ik ben niet in Nederland op het moment, misschien maakt dat nog uit) toont er maar 2.apollo13 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:44:
Vrijdag 24-09 op Apple TV+, The Foundation.
https://www.apple.com/tv-...friday-september-24-2021/
Meteen de eerste 3 afleveringen op vrijdag.
Als liefhebber van de boeken ben ik benieuwd wat ze er van hebben gemaakt.
Heb de boeken nooit gelezen, dus werd er met de eerste behoorlijk in gedumpt maar vond het wel interessant om door te gaan kijken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
@MarcelP102 Yep, er gebeurt nogal veel in een korte tijd.
Hoop introducties van karakters en de tijd sprongen maken het ook niet echt makkelijk.
Aflevering 2 was wat rustiger, maar nog steeds genoeg om te verwerken.
Ze wijken in deel 2 wel wat af van de boeken, ben benieuwd waar dit heen leidt.
apollo13
Oscar Wilde
En Bob's Burgers S12Raven schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:47:
The Simpsons S33 en Family Guy S20 zijn begonnen
Dit was inderdaad ook mijn gevoel.apollo13 schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:27:
@Donstil Idd, de eerste 2 afleveringen.
@MarcelP102 Yep, er gebeurt nogal veel in een korte tijd.
Hoop introducties van karakters en de tijd sprongen maken het ook niet echt makkelijk.
Aflevering 2 was wat rustiger, maar nog steeds genoeg om te verwerken.
Ze wijken in deel 2 wel wat af van de boeken, ben benieuwd waar dit heen leidt.
Maar de setting is wel heel goed gedaan naar mijn gevoel. Lekker episch en goede personages. Maar nét iets te druk.
Slecht geacteerd, geen chemie, niks te maken met NCIS. Technerd is compleet verkeerd gecast mist alles wat Abby, Mcgee, Patton of Kasie wel hebben.
Zal het nog een paar afleveringen de kans geven maar ben bang…
[ Voor 15% gewijzigd door Dracula op 28-09-2021 07:53 ]
Oscar Wilde
Het was voor mij duidelijk toen ik 2x moest terug spoelen omdat ik in slaap gevallen was. Toen mijn vriendin de dag erna vroeg of het goed was (zij was al na een paar minuten in slaap gevallen), wist ik eigenlijk niet direct meer waarover het ging.Dracula schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:37:
NCIS Hawai’i is begonnen maar ben nogal teleurgesteld. Dat ze NCIS New Orleans vervangen hebben met deze “bagger”.
Slecht geacteerd, geen chemie, niks te maken met NCIS. Technerd is compleet verkeerd gecast mist alles wat Abby, Mcgee, Patton of Kasie wel hebben.
Maar zal het ook nog niet opgeven. Een serie krijgt toch op zijn minst een aflevering of 3 de tijd om een indruk te maken
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Ik ben niet in slaap gevallen, maar het had zo maar kunnen gebeurenDracula schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:37:
NCIS Hawai’i is begonnen maar ben nogal teleurgesteld. Dat ze NCIS New Orleans vervangen hebben met deze “bagger”.
Ik vond het maar mwah, niet best. Vanavond nog maar een aflevering proberen, maar ik ben bang dat het niks gaat worden.
En was het wat? Ga ook nog een poging doen maar heb weinig hoop.Coenen schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:20:
[...]
Ik ben niet in slaap gevallen, maar het had zo maar kunnen gebeuren
Ik vond het maar mwah, niet best. Vanavond nog maar een aflevering proberen, maar ik ben bang dat het niks gaat worden.
Dat klinkt niet hoopvol. Ik ben nog even bezig om wat series af te ronden die ook op het einde lopen (of al zijn geëindigd (zoals Good Girls)Coenen schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:20:
[...]
Ik ben niet in slaap gevallen, maar het had zo maar kunnen gebeuren
Ik wilde het een kans geven maar phoe
Ik laat het toch nog staan in het lijstje. Zal misschien afzakken naar het "voor als ik echt niets anders te bekijken heb".
Vind dat de originele NCIS wel een beetje voorbij de houdhaarheidsdatum is maar dat is een traditie. Ofwel stop ik er redelijk snel mee of ik kijk door tot het afgelopen is. En NCIS valt in de tweede categorie.
Net zoals ik Lucifer ook tot het einde heb gekeken maar dat kostte toch wat moeite
Vrij langzame opbouw van de karakters en de setting. Heb de graphic novel ook nog ergens, voor zover ik kan zien zijn ze daar wel trouw aan gebleven.
Hoop alleen wel dat het geen Helstrom of Swampthing wordt en het bij één seizoen blijft.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
https://www.polygon.com/2...e-last-man-seasons-comics
Oh dat klinkt goed! Ik vind het wel goed dat het wat langzamer gaat, het is niet echt een actie comic zoals de gemiddelde superheld, het is wat mij betreft een graphic novel.algalid schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:39:
@Vrijdag Het zouden 5 seizoenen worden. Aan het trage tempo zie ik dat wel lukken, persoonlijk zie ik eerder 3 seizoenen om het verhaal af te maken:
https://www.polygon.com/2...e-last-man-seasons-comics
De serie is ook meer gebaseerd op de comic en niet een letterlijke verfilming. Wel worden de grote lijnen gevolgd, lijkt het. Je kan dat negatief zien maar ik vind het niet echt heel erg eigenlijk.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oscar Wilde
Hier sluit ik me volledig bij aan. De tweede aflevering was zeker beter. Toch ben ik halverwege eerst FBI gaan kijken. De originele NCIS kijk ik ook nog steeds, al jaren.Kenhas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:25:
Moet zeggen dat ik de tweede van NCIS Hawaï al een stuk beter vond. Ben zelfs wakker gebleven en ik weet nu nog altijd waarover het ging
Ik laat het toch nog staan in het lijstje. Zal misschien afzakken naar het "voor als ik echt niets anders te bekijken heb".
Vind dat de originele NCIS wel een beetje voorbij de houdhaarheidsdatum is maar dat is een traditie. Ofwel stop ik er redelijk snel mee of ik kijk door tot het afgelopen is. En NCIS valt in de tweede categorie.
Net zoals ik Lucifer ook tot het einde heb gekeken maar dat kostte toch wat moeite
Ik ben ook begonnen met "Y the last man". Zo te zien weer eens wat leuks nieuws.
[ Voor 4% gewijzigd door Coenen op 01-10-2021 14:48 ]
hopen dat het wat wordt maar ben er klaar voor
Het kijkt wel goed weg, maar is het wel een bizar concept.
Oscar Wilde
Ja alleen vechten mensen niet tegen elkaar, maar spelen ze 6 kinder spellen zoals "je mag lopen zolang ik niet kijk, als ik omkijk en je beweegt ben je af". I.p.v. dat je af bent, wordt je daadwerkelijk geëxecuteerd. Best een gestoorde serie, maar wel lekker rauw.
Voor anderen nog even de trailer:
[ Voor 50% gewijzigd door algalid op 05-10-2021 15:39 . Reden: Idd al eerder gepost ]
Een uur te laatalgalid schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:02:
Ik weet niet of velen er nog echt op zitten te wachten maar de teaser is er al (vroeg want de release date is 2022):
[YouTube: House Of The Dragon | Official Teaser | HBO Max]
bie100 in "Buitenlandse TV Series 2021-2022"
5 posts hierboven
Ach, over 3 maanden is het 2022vroeg want de release date is 2022
[ Voor 9% gewijzigd door xoniq op 05-10-2021 15:36 ]
Present!algalid schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:02:
Ik weet niet of velen er nog echt op zitten te wachten voor die House of the Dragon.
Is dit een spin off / prequel van de originele makers? Neem aan dat dit niet uit de boeken van die schrijver komt? Die is nog lang niet klaar met het einde van GoT, toch?bie100 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:06:
[YouTube: House Of The Dragon | Official Teaser | HBO Max]
hopen dat het wat wordt maar ben er klaar voor
Is er al iets bekend over het aantal seizoenen, enz? Ben met dit soort dingen altijd bang dat het uitmelken wordt.
De "makers" Benioff en Weiss zijn niet betrokken bij de verfilming. Het aantal seizoenen is nog niet bekend.
Vond die trailer alweer een beetje meer van hetzelfde.coelho schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:16:
[...]
Is dit een spin off / prequel van de originele makers? Neem aan dat dit niet uit de boeken van die schrijver komt? Die is nog lang niet klaar met het einde van GoT, toch?
Is er al iets bekend over het aantal seizoenen, enz? Ben met dit soort dingen altijd bang dat het uitmelken wordt.
Nog geen feeling mee nu.
Maar goed, gaan we uiteraard wel kijken.
Zag dat Kastanjemanden nog helemaal niet genoemd was. Spannende en behoorlijk creepy Scandinavische detective op Netflix.
Aanrader!
Inderdaad een bizar concept. Goed uitgedacht maar hier en daar wel wat vage dingen. En dat komt vooral ook omdat ze dingen snel op elkaar laten opvolgen. Dus geen lang drama, nee gewoon heel snel alles op één volgend ..xoniq schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:23:
Ik ben gister maar eens begonnen (op aandringen) met Squid Game. Wat een zieke geest moet je hebben om dat te bedenken
Het kijkt wel goed weg, maar is het wel een bizar concept.
De vaagheid zit bij mij vooral bij die politie agent en z'n broer.
de link met de game van dit jaar mis ik even. Of ik moet een korte scene hebben gemist, dus dat stukje ga ik nog terug kijken.
ga ik vanavond ff kijken vond de trailer veel op the snowman lijken die ik ook wel goed vond btwsambalbaj schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 00:32:
[...]
Zag dat Kastanjemanden nog helemaal niet genoemd was. Spannende en behoorlijk creepy Scandinavische detective op Netflix.
Aanrader!
Tuurlijk, dit gaat gewoon weer een klapper worden.algalid schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:02:
Ik weet niet of velen er nog echt op zitten te wachten voor die House of the Dragon.
De meeste die zo zitten te zeuren over het einde van GoT gaan hier gewoon weer naar kijken hoor
Ik zit er in ieder geval wel op de wachten!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zekers! Wij hebben de hele serie in drie dagen afgekeken. Top.sambalbaj schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 00:32:
[...]
Aanrader!
Oscar Wilde
Eerst zie je dit. Een ontvoering met het bijhorende voertuig

En dan heb je tot drie maal toe:

Natuurlijk kan je er enkel maar respect voor hebben dat ze een witte Skoda vinden aan het station terwijl het om een Mercedes ging

Hun eigen voertuigen zijn nota bene Skoda's

Maar zoiets kan het eigenlijk wel verknallen voor mij.
FBI was wel weer een goede aflevering.
S.W.A.T. is ook weer begonnen. Ik ben benieuwd waar dit heen gaat met Hondo in Mexico.
Wel weer totaal wat anders.
Mee eens.Coenen schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:25:
FBI was wel weer een goede aflevering.
Ik kijk ook FBI Most Wanted, maar merk dat me dat minder trekt.
Net zoals vroeger, CSI en CSI Miami en volgens mij daarna nog een, waarbij de spin-off me toch minder kon bekoren.
Oscar Wilde
Hier noemen ze dat 1-2-3 pianoxoniq schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
..."je mag lopen zolang ik niet kijk, als ik omkijk en je beweegt ben je af".
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
The Chestnut Man (2021–) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: 50 min | MPAA: TV-MA Een vrouw word vermoord aangetroffen. Ze mist één hand. Bij haar lijk word een kastanjemannetje gevonden. Naia en haar nieuwe partner Mark Hess moeten de zaak oplossen en komen er al snmel achter dat het kastanjemannetje een verwijzing naar een eerdere zaak is. Een spannende serie, bij stukken lekker donker. Wel kijken in de origineels taal, Deens. Niet in de vertaalde Amerikaanse versie want dan is een deel van het gevoel meteen weg. Per aflevering net geen uur. Jammer genoeg maar 6 afleveringen. Na een weekend bingen ben je er dus doorheen. Wel een heerlijke serie om te kijken. Aanrader als je ook graag Nordic series kijkt. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
"What do you get if you multiply six by nine..."
Bij Ziggo was de tweede seizoen al uitgebracht, twee weken nadat de finale is uitgezonden in de VS op FXX.Punkrocker schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:30:
Gisteren is de tweede serie van Dave begonnen op BBC.
Hoewel ik wel hoop dat de rechten snel terugkeren naar Disney zodat deze alsnog op Disney+ verschijnt
Wat is er na de credits dan? Hier eindigt de videofile meteen na de credits.durian schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:30:
[...]
Gelukkig keek ik tot na de credits bij aflevering 10, doe ik meestal niet
NCIS LA S13 is begonnen
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 11-10-2021 09:46 ]
Oscar Wilde
Jorja Fox is niet mijn favoriet, maar William Petersen maakt een hoop goed. Andere characters is even wennen denk ik. Die ene dame speelde eerder in Chicago Med als vrouw van Dr Charles, dus dat is wel even heel wat anders. Maar het heeft wel enige potentie denk ik.
Ik ben benieuwd of de neus ook nog terugkomt (was geloof ik aangekondigd), gezien zijn betrokkenheid bij de zaak lijkt mij van wel.RodeStabilo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:51:
[...]
Jorja Fox is niet mijn favoriet, maar William Petersen maakt een hoop goed. Andere characters is even wennen denk ik. Die ene dame speelde eerder in Chicago Med als vrouw van Dr Charles, dus dat is wel even heel wat anders. Maar het heeft wel enige potentie denk ik.
Doc, can you explain this text I got from Hodges? Okay: "Nobody knows what the nose knows until the nose knows it. See Doc".

Oscar Wilde
1, is nieuwe serie, maar wel met een paar bekende gezichten
Oscar Wilde
Ok, compleet gemist dus.Raven schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
Is dit dan de 4e csi serie?
Vijfde zelfsRaymond schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:22:
[...]
Ok, compleet gemist dus.
Is dit dan de 4e csi serie?
CSI Crime Scene Investigation
CSI Miami
CSI NY
CSI Cyber
CSI Vegas
Borduurt voort op de eerste.
Voor de liefhebbers in dit genre kan ik Braqueurs: La série op Netflix aanbevelen, steen goed!
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ah! Dank.sambalbaj schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:27:
[...]
Vijfde zelfs
CSI Miami
CSI NY
CSI Cyber
CSI Vegas
Ik dacht ook al aan de zoveelste herhaling...
Nu nog even DuckDuckGo om te zien waar we die kunnen zien.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Raven schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:45:
[...]
Wat is er na de credits dan? Hier eindigt de videofile meteen na de credits.
Hoeveel afleveringen in totaal worden gemaakt is nog niet bekend.
Ik vind deze quote van het artikel wel grappig:
Nu kijk ik alleen naar 9-1-1 en 9-1-1: Lone Star en dat vind ik qua procedurals meer dan genoegWe have the first back orders for new fall 2021 series and they have gone to CBS’ NCIS: Hawai’i and FBI: International. The breakout success of the two shows, which have been among the bright spots so far this season, underscores the value of popular procedural drama franchises as arguably the best — and safest — bets on broadcast TV these days with three NCIS, three Chicago, three FBI, two 9-1-1 and two (soon to be three) Law & Order series all doing well.
Zijn er grote verschillen tussen 9-1-1 en de andere franchises?
Hmm, blijkbaar knipt zo'n beetje iedereen na de credits alles weg, gelukkig nu een gevonden waarbij dat niet is gebeurtdurian schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
spoiler:Dr Alexander krijgt een telefoontje van iemand die eerder in SW heeft gespeeld, en hulp nodig heeft.
Oscar Wilde
Dan moet je Alice in Borderland ook eens opzetten. Lijkt er imo veel op, maar vind ik net nog een stukje gevarieerder. Beiden goede series.Soulizer schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:31:
Squid Game in één dag weg gekeken. Met afstand de serie van 2021!
Die heb ik intussen uitgekeken. Vond het voor het concept wel grappig, en visueel goed. (Ook bijzonder om een leeg Shibuya te zien wat normaal de drukste deel van Tokyo is).rachez schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 00:33:
[...]
Dan moet je Alice in Borderland ook eens opzetten. Lijkt er imo veel op, maar vind ik net nog een stukje gevarieerder. Beiden goede series.
Ieuw, dat je Cyber een CSI durft te noemen. Die was zooooo ruk.sambalbaj schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:27:
[...]
Vijfde zelfs
CSI Miami
CSI NY
CSI Cyber
CSI Vegas
En zelfde vertrouwde tune!Raven schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
Ik vond de eerste aflevering niet slecht, maar waar ik 20 jaar geleden me nog verbaasde over de technieken en dat het mooiste aan de serie vond, is forensische recherche nu zo vaak te zien dat het veel minder toegevoegde waarde heeft.Raven schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
Verder moet ik wennen aan het groot aantal bewegende/versnelde/vertraagde (drone)shots. Dat hoort er tegenwoordig misschien bij, maar zo lang het geen toegevoegde waarde heeft voor het verhaal, vind ik het storend geflits in beeld.
En dan te bedenken dat Chicago Justice indertijd afgevoerd isVirinR schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:39:
Voor de NCIS: Hawaii en FBI International fans: CBS heeft een volledig seizoen van beide series besteld.
Hoeveel afleveringen in totaal worden gemaakt is nog niet bekend.
Ik vind deze quote van het artikel wel grappig:
[...]
Nu kijk ik alleen naar 9-1-1 en 9-1-1: Lone Star en dat vind ik qua procedurals meer dan genoeg![]()
Zijn er grote verschillen tussen 9-1-1 en de andere franchises?
Die Lone Star heb ik toch na een paar afleveringen opgegeven. Vond het iets teveel clichés in één. De ganse LGBTQ gemeenschap passeerde de revue. Niet dat ik daar persé iets op tegen heb maar het was beetje teveel van het goede. Misschien dat het verder in de serie verbeterde maar was beetje mijn interesse kwijt.
Veel van de series uit de reeks ben ik beginnen kijken door nostalgie. FBI door Missy Peregrym uit Rookie Blue indertijd. Dan FBI Most Wanted door Julian McMahon uit Charmed. FBI International is erbij gekomen omdat het paste in het rijtje.
Chicago Fire door Jesse Spencer uit House MD, Chicago PD door Jason Beghe en Sophie Bush. Chicago Med omdat het past in het rijtje.
Als ik zo bedenk, kijk ik redelijk wat series door een herinnering aan één van de acteur/actrices. Blue Bloods door Tom Selleck, Seal Team door David Boreanaz, ...
Verwijderd
My Mister
Dit een serie waarbij je wel enige tranen gaat laten.
Mouse
Ontzettend spannende serie met een aantal twists.
Beyond Evil
Ontzettend spannende thriller met puik acteerwerk.
Oscar Wilde
A skeptical female clinical psychologist joins a priest-in-training and a blue-collar contractor as they investigate supposed miracles, demonic possession, and other extraordinary occurrences to see if there's a scientific explanation or if something truly supernatural is at work.
Op deze manier suggereer je dat er reclame voor werd gemaakt, daar ging het item dus niet over. Geef dan 1) de link van het artikel en 2) jouw duiding over het artikel.
[ Voor 55% gewijzigd door tweakduke op 13-10-2021 20:00 ]
*knip*Sjah schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:34:
Zo ik begeef me ook ns in dit topic, in journaal nos was vandaag knip Squid Game...
Flamebait.
[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 13-10-2021 20:00 ]
Niet happen op een troll aub.
Ben het nu aan het kijken, bedankt voor de tip.eth0 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:22:
Viel mij op dat ik de TV serie Evil niet tegen kwam in dit topic, zeker een aanrader...
(Stoor me wel een beetje aan het geforceerde stemmetje dat Herbers soms opzet).
[ Voor 66% gewijzigd door tweakduke op 13-10-2021 20:01 ]
En het grootste mysterie dat vanaf S1 speelt is opgelostsig69 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:10:
NCIS, wat we allemaal aan zagen komen
spoiler:Het afscheid van Gibbs
[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 13-10-2021 06:19 ]
Oscar Wilde
Ik las ergens dat iemand schreef hoe het opviel dat succesvolle ingrediënten door het Netflix algoritme samen lijken te komen. Ik vond er niet veel aan en de serie zelfs erg kinderachtig overkomen. Zal niet geheel toevallig zijn dat veel kids het toch al lijken te hebben gezien.
Ieder zijn eigen mening natuurlijk. Maar ik vond het juist wel eens fijn om een serie als dit te zien. Het acteerwerk vond ik prima en het verhaal zeker niet heel voorspelbaar. Daarbij vind ik een mening als dit na het kijken van 1 aflevering altijd wel bijzonder.marapuru schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:36:
Ik heb gisteravond de eerste aflevering van Squid Game gekeken. Maar wat een vreselijk matige en oninteressante serie lijkt me dat zeg. Het verhaal is vreselijk voorspelbaar, het acteerwerk is ronduit slecht en de special effects vallen mij erg tegen.
Ik las ergens dat iemand schreef hoe het opviel dat succesvolle ingrediënten door het Netflix algoritme samen lijken te komen. Ik vond er niet veel aan en de serie zelfs erg kinderachtig overkomen. Zal niet geheel toevallig zijn dat veel kids het toch al lijken te hebben gezien.
Ik ben het helemaal met je eens, niet geweldig geacteerd en zeer voorspelbaar. Omdat iedereen zei dat het fantastisch is heb ik het toch allemaal gekeken, maar ik zou jou aanraden dat niet te doen, het wordt niet beter. Ik zou het een 6 geven, wel oké.marapuru schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:36:
Ik heb gisteravond de eerste aflevering van Squid Game gekeken. Maar wat een vreselijk matige en oninteressante serie lijkt me dat zeg. Het verhaal is vreselijk voorspelbaar, het acteerwerk is ronduit slecht en de special effects vallen mij erg tegen.
Tomorrow is not today!
sig69 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:10:
NCIS, wat we allemaal aan zagen komen
spoiler:Het afscheid van Gibbs
Op 1 aflevering kan je een serie naar mijn mening niet beoordelen. Maar ik heb hem wel helemaal gezien en hoger dan een 6 zou ik hem niet geven.marapuru schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:36:
Snap de hype niet, misschien is het mijn leeftijd....
Leuke tips! Kan je deze ergens streamen, of kom jij er op een 'andere' manier aan?Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:28:
Ben de afgelopen tijd bezig geweest om wat Koreaanse Drama te kijken en ben onder de indruk geraakt van de volgende series:
My Mister
[YouTube: MY MISTER - OFFICIAL TRAILER | IU, Lee Sun Gyun, Jang Ki Yong, Oh Na Ra]
Dit een serie waarbij je wel enige tranen gaat laten.
Mouse
[YouTube: MOUSE Trailer #2 | Lee Seung Gi, Lee Hee Joon, Kyung Soo Jin | Now on Viu]
Ontzettend spannende serie met een aantal twists.
Beyond Evil
[YouTube: Beyond Evil | Official Trailer | Netflix [ENG SUB]]
Ontzettend spannende thriller met puik acteerwerk.
Zelfde had ik ook al bij Breaking Bad, dat kabbelde ook maar voort zonder spanning.
Ik hou m'n hart vast voor Undercover, die wordt ook links en rechts aangeraden.
[ Voor 5% gewijzigd door LA-384 op 13-10-2021 15:15 ]
Het is natuurlijk maar net wat je leuk vind en wat je gewend bent qua niveau.LA-384 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:14:
Goed om hier nu ook wat tegengeluid te horen over Squid Game. Ik ben er nog niet aan begonnen, maar hoor overal lyrisch positieve geluiden. Eigenlijk een beetje zoals bij La Casa De Papel. Heb daarvan het eerste seizoen gezien, wachtend op het punt dat het goed werd. Dat kwam voor mij niet, dus nooit verder gekeken, zie nu dat daar al 5 seizoenen van zijn. Hoor er niemand meer over, dus zal wel overgewaaid zijn.
Zelfde had ik ook al bij Breaking Bad, dat kabbelde ook maar voort zonder spanning.
Ken veel mensen die alleen maar Netflix hebben en daar dus volledig afhankelijk van zijn.
Als ik een serie zou moeten aanbevelen zou geen van de genoemde series bij mij in aanmerking komen voor een top 10.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Bedrag (2016–2019) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 7.6 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA Weer eens een "nordic" serie. Het valt op dat veel van deze series opeens erg actueel zijn. Ze gaan vaak over politiek maar ook over het klimaat en het milleu.En natuurlijk om geld. En dat is in deze serie dus ook zo. Helaas is dit trouwens wel de afbeelding van Seizoen 3 en niet van 1, wat ik net gekeken heb. Als er een lijk word gevonden in het water bij een windmolenpark, gaar Mads op onderzoek uit. Hij stuit daarbij op meerdere problemen en komt uiteindelijk bij een andere afdeling van de recherche terecht. Nicky en Bimse werken in een garage. Bij een diefstal van een auto komen ze per toeval in het bezit van heel veel geld. Als hun problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon, of toch niet...... Claudia werkt bij een grote speler in wind energie en kan heel snel opklimmen naar de top van het bedrijf. Maar is dat wat ze wil? Een serie die draait om macht, het klimaat en geld, veel geld. Want met geld kun je macht kopen en als je veel macht hebt krijg je veel geld. En dat is toch wat iedereen wil? Een serie vol met verraad, domme beslissingen en soms vraag je je af of ze nog nooit eerder tv hebben gekeken en wereldvreemd zijn, maar juist die figuren horen ook in deze serie. Seizoen 1 is bijna klaar maar gelukkig zijn er in totaal 3. Kijk deze serie ook vooral met de originele taal. Je kunt er niet veel van maken maar het is wel beter | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Undercover is wel oké, maar het personage Ferry Bouman vind ik fantastisch, alleen kun je daar geen hele serie mee dragen. Die film over hoe Ferry Ferry wordt hebben ze hem gek genoeg een heel ander karakter gegeven, wat het hele ding verpest.LA-384 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:14:
Goed om hier nu ook wat tegengeluid te horen over Squid Game. Ik ben er nog niet aan begonnen, maar hoor overal lyrisch positieve geluiden. Eigenlijk een beetje zoals bij La Casa De Papel. Heb daarvan het eerste seizoen gezien, wachtend op het punt dat het goed werd. Dat kwam voor mij niet, dus nooit verder gekeken, zie nu dat daar al 5 seizoenen van zijn. Hoor er niemand meer over, dus zal wel overgewaaid zijn.
(Breaking Bad vond ik dan weer echt fantastisch, 9/10)
ik kwam er ook niet doorheen maar goed zal wel aan mijn liggenmarapuru schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:36:
vind Kingdom ook veel beter btw
Het is wel oké, maar de hype dat het ongeschikt is voor kinderen maakt juist dat die het willen kijken.bie100 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
ik kwam er ook niet doorheen maar goed zal wel aan mijn liggenterwijl ik veel films/series kijk uit het verre oosten
vind Kingdom ook veel beter btw
Veel van de 13 jarigen ( uit de klas van mijn jongste ) hebben het al gezien, de mijne is meer into pokemon
Hij hangt erg aan de leeftijds-indicatie ( wat ik prima vind natuurlijk )
Ik had een Battle Royal vibe erbij, al was dat een heel stuk beter in beeld gebracht
https://www.imdb.com/title/tt0266308/
Squid game vond ik vooral grappig en humoristisch, maar zeker geen kinderserie, iets met ouders en grenzen aangeven.LA-384 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:14:
Breaking Bad was geweldig!
La Casa De Papel vond ik ook leuk, moet het laatste seizoen nog zien dacht ik.
Undercover seizoen 1 vond ik top, seizoen 2 werd al heel snel minder en heb ik niet eens afgekeken zo saai.
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.