Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
MrSenne schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:49:
[...]

Urgh, ik heb gisteren zeker 10x die settings gereset en werkt niet...

Heb jij bij DnD nu ook de optie om het behavior in te stellen? Die knoppen missen bij mij...
Deze opties heb ik. Dit is ook standaard configuratie nu denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hib1alYDFpjX00mJOWRAY-Z_OPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gcnQkZZy89ruwEb6GGtQbSXT.jpg?f=fotoalbum_large

Heb je de laatste Android updates?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Je kan je nu aanmelden voor de Closed Bèta (helaas India-only): [IN ONLY] We Want You! Closed Beta Testers for OnePlus Nord 2

OnePlus heeft ook OxygenOS A.19 aangekondigd: OxygenOS A.19 (EU & GLO) for the OnePlus Nord 2
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of an OxygenOS update for the OnePlus Nord 2.

EU: DN2103_11.A.19
GLO: DN2103_11.A.19​

Changelog:
System
  • [Improved] system stability and fixed some known issues

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 23:28
Ik lees wisselende ervaringen in dit topic over de Nord 2. Zijn alle issues verholpen met updates? Zijn jullie tevreden over het toestel? Ik wil de overstap maken van iPhone naar Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09 16:52
Screenprotector.
Nu zit bij mij het folie'tje vanaf de fabriek er nog op maar die begint nu aardig beschadigd te raken.
Op t interweb kom je als screenprotectors glas en folie tegen.
Mijn vingerafdruk ontgrendeling werkt goed en dit wilde ik graag zo houden.
Iemand ervaring met aftermarked screenprotectors??
Glas vs folie dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Tervueren op 20-03-2022 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 21:04
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:53:
Ik lees wisselende ervaringen in dit topic over de Nord 2. Zijn alle issues verholpen met updates? Zijn jullie tevreden over het toestel? Ik wil de overstap maken van iPhone naar Android.
De enige bug waar ik in het begin last van had was dat YouTube video's soms stopten. Die lijkt inmiddels verholpen en verder meer dan tevreden over de Nord 2.

Vlot apparaatje en vooral het snel laden is heel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 18:57
Cranzai schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:55:
[...]

De enige bug waar ik in het begin last van had was dat YouTube video's soms stopten. Die lijkt inmiddels verholpen en verder meer dan tevreden over de Nord 2.

Vlot apparaatje en vooral het snel laden is heel fijn
Dit heb ik nog steeds met diverse filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aran
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 21:32
Hi, ik ben er ook erg bij mee. Heb wel problemen met de hotspot. Die is qua verbinding echt minder stabiel dan de OP6 of de poco2. Veel random disconnect, waar ik nog nog geen oplossing voor heb.

Overall, heel blij mee. Eerste 'midrange' en eerste mediatek ooit en met dan genoeg prestaties en prima camera 📸.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Zijn er meer mensen die hebben ingesteld dat 'gevoelige' notificaties niet op het lockscreen always-on display worden weergeven, maar dat dit toch wel gebeurd? Dit is bij mij namelijk wel het geval, alleen kom ik niet tot een oplossing.

[ Voor 5% gewijzigd door init op 23-03-2022 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
init schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:36:
Zijn er meer mensen die hebben ingesteld dat 'gevoelige' notificaties niet op het lockscreen worden weergeven, maar dat dit toch wel gebeurd? Dit is bij mij namelijk wel het geval, alleen kom ik niet tot een oplossing.
Heb je gezichtsherkenning aan staan?
Ik stel voor bijv whatsapp in dat die wel een melding van bericht geeft maar de inhoud niet.
Met gezichtsherkenning aan unlocked dat automatisch en dan geeft die ze wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Cranzai schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:56:
[...]

Heb je gezichtsherkenning aan staan?
Ik stel voor bijv whatsapp in dat die wel een melding van bericht geeft maar de inhoud niet.
Met gezichtsherkenning aan unlocked dat automatisch en dan geeft die ze wel weer.
Nee dat heb ik niet. Echter kwam ik er zojuist wel achter dat de inhoudt van berichten enkel op het always-on ambient display te zien zijn, en dat het bij het lockscreen zelf wel goed gaat. Hier wordt dus blijkbaar onderscheid in gemaakt.

Mijn vorige berichten klopte dan ook niet helemaal, hier had always-on display moeten staan i.p.v. lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterremos
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:03
weet iemand de oplossing,
we hebben een Toyota waar Android auto werkt, ik heb een Oneplus 8 Pro, als ik deze aansluit gaat netjes Android auto gestart worden.
Mijn vrouw heeft een Oneplus Nord 2, als ik deze aansluit geeft de phone een scherm weer waarop gevraagd word wat de USB moet doen, Opladen, bestanden delen met Android auto.
Als ik dit aangeeft gaat pas Android Auto gestart worden.
Alles heb ik nagelopen, maar ik zie nergens een instelling waar ik dit 1 maal kan aangeven om dit bij de volgende keer niet meer te hebben.

ik heb de Ontwikkelaars mode in android geactiveerd > Standaard USB-instellingen > deze op Bestandsoverdracht zetten, maar het gaat na loskoppelen weer terug naar opladen.

weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterremos
  • Laatst online: 12:03
we hebben een Toyota waar Android auto werkt, ik heb een Oneplus 8 Pro, als ik deze aansluit gaat netjes Android auto gestart worden.
Mijn vrouw heeft een Oneplus Nord 2, als ik deze aansluit geeft de phone een scherm weer waarop gevraagd word wat de USB moet doen, Opladen, bestanden delen met Android auto.
Alles heb ik nagelopen, maar ik zie nergens een instelling waar ik dit 1 maal kan aangeven om dit bij de volgende keer niet meer te hebben.

ik heb de Ontwikkelaars mode in android geactiveerd > Standaard USB-instellingen > deze op Bestandsoverdracht zetten, maar het gaat na loskoppelen weer terug naar opladen.

Ook moet ik de telefoon openen voordat er verbinding gemaakt kan worden.

Wie heeft de nord ingezet voor android auto en welke stappen heb je doorlopen?

ik moet nu eerst de telefoon aansluiten op de USB, het scherm ontgrendelen, dan wordt er verbinding gemaakt, dan aangeven dat de bestanden gedeelt worden. danpas heb ik android auto.

met de 8 Pro heb ik gelijk verbinding in de auto en start Android auto gelijk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
We hebben sinds vandaag een Nord2 in huis, en ik probeer deze te verbinden op onze Hidde SSID, maar wat ik ook probeer..de melding blijft dat hij het niet kan vinden.
Als ik handmatig wil toevoegen mis ik de functie die op m'n 8Pro wel aanwezig is: verborgen netwerk ja/nee
Hoe kom ik hier "omheen"?

(Toestel heeft software versie : DN2103_11-A.19)

[ Voor 7% gewijzigd door Pimmetje651 op 29-03-2022 19:43 ]

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Pimmetje651 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:41:
We hebben sinds vandaag een Nord2 in huis, en ik probeer deze te verbinden op onze Hidde SSID, maar wat ik ook probeer..de melding blijft dat hij het niet kan vinden.
Als ik handmatig wil toevoegen mis ik de functie die op m'n 8Pro wel aanwezig is: verborgen netwerk ja/nee
Hoe kom ik hier "omheen"?

(Toestel heeft software versie : DN2103_11-A.19)
Delen vanuit je vorige toestel en dan de QR scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Nu online
JackPoint schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:59:
[...]

Delen vanuit je vorige toestel en dan de QR scannen?
Dan krijg ik helaas exact hetzelfde " netwerk niet gevonden"
Daarom mijn vermoeden dat er " verborgen netwerk" moet worden aangegeven wat niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Weet je zeker dat je de naam van het SSID en het ww juist hebt ingevoerd? Anders testen met een ander verborgen wifi netwerk? Of eentje aanmaken met een geheel ander ww? Ik heb ooit meegemaakt dat het ww minimale vereisten had.

[ Voor 28% gewijzigd door eettjjuuhh op 31-03-2022 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Nu online
eettjjuuhh schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:29:
Weet je zeker dat je de naam van het SSID en het ww juist hebt ingevoerd? Anders testen met een ander verborgen wifi netwerk? Of eentje aanmaken met een geheel ander ww? Ik heb ooit meegemaakt dat het ww minimale vereisten had.
Dat weet ik meer dan 150% zeker, ook het scannen gaat niet goed namelijk (zelfde melding)

Het is niet mogelijk ok verborgen ssid aan te zetten zoals in m'n 1+ 8Pro wel kan en direct verbinding heeft (en daar de QR van scannen gaat dus ook niet)

[ Voor 15% gewijzigd door Pimmetje651 op 01-04-2022 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:28

Mavamaarten

Omdat het kan!

Untouchablezz20 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:53:
Ik ben wel tevreden van dit toestel. Ik heb nog steeds het probleem dat alle uitgeschakelde notificaties terugkomen na een system update, en de zaklamp gaat niet meer uit met een druk op de powerknop zoals vroeger. Verder is het toestel gewoon stabiel in dagelijks gebruik.

Ik zou, moest ik nu kiezen, echter wel voor een Samsung midranger gaan. Updatebeleid is beter en daar zijn wat recentere modellen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:32
Ik zit enorm te twijfelen om mijn Samsung S22 weg te doen en voor een Nord 2 te gaan.

vooral vanwege het snelle opladen & de alert slider.

iemand die recent van een samsung toestel af is gekomen en dingen mist die OP niet heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:50
Inhumanous schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:57:
Ik zit enorm te twijfelen om mijn Samsung S22 weg te doen en voor een Nord 2 te gaan.

iemand die recent van een samsung toestel af is gekomen en dingen mist die OP niet heeft ?
Zou je dan niet nog even een paar maand wachten op de Nord 3?

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Inhumanous schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:57:

Enige wat ik "mis" is dat balkje aan de zijkant.
Als je dat naar binnen trekt kwam er een balkje met voorkeuze apps te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Tervueren schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:25:
[...]

Enige wat ik "mis" is dat balkje aan de zijkant.
Als je dat naar binnen trekt kwam er een balkje met voorkeuze apps te voorschijn.
Kun je daarvoor niet "hidden space" gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Nu online
Pimmetje651 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 13:46:
[...]

Dat weet ik meer dan 150% zeker, ook het scannen gaat niet goed namelijk (zelfde melding)

Het is niet mogelijk ok verborgen ssid aan te zetten zoals in m'n 1+ 8Pro wel kan en direct verbinding heeft (en daar de QR van scannen gaat dus ook niet)
Iemand nog een idee/tip ? Is heel vervelend dat dit niet "gewoon" werkt namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:28

Mavamaarten

Omdat het kan!

He, gek. Van het ene moment op het andere kan mijn toestel geen Widevine L1 meer. DRM Checker (app) geeft ook Widevine L3 weer als security level, en veel apps geven opeens lagere kwaliteit aan video. Zijn er meer mensen met dit probleem of ben ik de enige?

Als oplossing zie ik (voor wat andere OnePlus toestellen) dat ik met een unbrick tool alles vanaf nul kan opnieuw flashen, maar daar heb ik voorlopig nog niet echt zin in.

Edit: reboot fixed it 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Mavamaarten op 08-04-2022 11:01 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:42
..

[ Voor 99% gewijzigd door OFV op 28-07-2023 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Nu online
OFV schreef op zondag 10 april 2022 @ 14:54:
Ik heb het idee dat ik een behoorlijke bug ontdekt heb. In de camera van OnePlus settings heb ik locatie uit staan:

[Afbeelding]

Vervolgens zie je bij alle foto's in Google Photos gewoon de locatie.

[Afbeelding]
het niet kunnen verbinden op een hidden SSID is ook wel een behoorlijke als je mij vraagt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
OFV schreef op zondag 10 april 2022 @ 14:54:
Ik heb het idee dat ik een behoorlijke bug ontdekt heb. In de camera van OnePlus settings heb ik locatie uit staan:

[Afbeelding]

Vervolgens zie je bij alle foto's in Google Photos gewoon de locatie.

[Afbeelding]
Je moet in Google Photos bij de instellingen ook nog even de locatie instellingen uitzetten. Die app kan ze zelf invullen aan de hand van je andere locatie-instellingen. Maakt dan niet uit wat je camera software doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
Ik begrijp niet hoe het werkt met locatie en Google Photos. Ik zie nu heel veel foto's die ik met een spiegelreflex heb gemaakt die niet eens locatie op kan slaan en toch klopt bij iedere foto de locatie. Heb bijvoorbeeld heel veel street art foto's gemaakt in Nederland en overal klopt de stad waar die genomen is. Hoe kan dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
OFV schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:21:
Ik begrijp niet hoe het werkt met locatie en Google Photos. Ik zie nu heel veel foto's die ik met een spiegelreflex heb gemaakt die niet eens locatie op kan slaan en toch klopt bij iedere foto de locatie. Heb bijvoorbeeld heel veel street art foto's gemaakt in Nederland en overal klopt de stad waar die genomen is. Hoe kan dat?
Je telefoon houd je locatie bij, dat koppelt Google aan het moment waarop de foto is genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
OFV schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:21:
.Idd wat @Homeland zegt.
Bij mij is het in de instellingen van Photos (in het engels): estimate missing locations en het schuifje location history.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Nu online
Pimmetje651 schreef op maandag 11 april 2022 @ 17:04:
[...]

het niet kunnen verbinden op een hidden SSID is ook wel een behoorlijke als je mij vraagt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1qTDDD6b-a19MtTGSOGf4gm9kc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c6sxN4BDmh9DFhAPekhotC7y.jpg?f=user_large

Dit krijg je als ik een QR scan, netwerk is echt aanwezig alleen hidden.... Is super vervelend want m'n WiFi is niet voor niks verborgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1956
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 13:25

Hans1956

Pixel 8 Pro

Update ontvangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4ELGlN9ln4EKLtxz5WpKJ6Ftao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LoTNvwnX8trqi58uWBxINQ46.jpg?f=fotoalbum_large

Volvo EX30 | SMER | Plus | Vapour Grey / Indigo | MY24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
Zien jullie kwaliteitsverschil tussen 12mp en 50mp foto's? Ik schiet ze al maanden in 12mp en dat is me niet opgevallen. Zojuist twee foto's gemaakt (12mp en 50mp) en ik zie amper verschil volgens mij. Qua bestandsgrootte scheelt het enorm. 2.7mb vs 6.5mb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OFV schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:25:
Zien jullie kwaliteitsverschil tussen 12mp en 50mp foto's? Ik schiet ze al maanden in 12mp en dat is me niet opgevallen. Zojuist twee foto's gemaakt (12mp en 50mp) en ik zie amper verschil volgens mij. Qua bestandsgrootte scheelt het enorm. 2.7mb vs 6.5mb.
Kortgezegd: 12MP maakt gebruik van pixel binning (pixels worden gecombineerd) en dat is beter voor low-light. Denk dat 50mp alleen leuk is als je meer detail wilt hebben op een groot scherm (of als je achteraf veel inzoomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.20 aangekondigd: OxygenOS A.20 for the OnePlus Nord 2
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of an OxygenOS update for the OnePlus Nord 2.

IN: DN2101_11.A.20
EU: DN2103_11_A.20
GLO: DN2103_11_A.20​

Changelog:
System
  • [Fixed] the occasional issue of abnormal screen display when using Facebook video call
  • [Updated] Android security patch to 2022.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft de eerste Open Bèta aangekondigd op basis van OxygenOS 12 (India-only): OxygenOS 12 Open Beta 1 for the OnePlus Nord 2
Hello everyone,

We are excited to release our OxygenOS 12 Open Beta, based on Android 12, to the OnePlus Nord 2. For those who want to fully understand what the new OxygenOS 12 is all about, check it out today!

Please note that some features of the Pac-Man edition may disappear after upgrading this build, so we recommend that OnePlus Nord 2 Pac-Man Edition users skip this update and experience the new version at a later stage.

Key updates
System
  • Newly added Smart Battery Engine, a feature that prolongs battery life based on smart algorithms and biomimetic self-restoration technology
  • Optimized AI System Booster to 2.1 for your system to run smoothly even when the load is high
  • Optimized desktop icons with improved textures, by using a design inspired by brand-new materials and uniting lights and layers
  • Optimized Extra HD, a feature that can significantly enhance image and video resolutions
Dark mode
  • Dark mode now supports three adjustable levels, bringing a more personalized and comfortable user experience
Shelf
  • New additional style options for Cards, making data contents more visual and easier to read
  • Newly added access to OnePlus Scout in Shelf, allowing you to search multiple contents on your phone, including Apps, Settings, Media Data, etc
  • Newly added OnePlus Watch Card in Shelf, to easily glance at your health status
Work-Life Balance
  • Work-Life Balance feature is now available to all users, allowing you to effortlessly switch between Work and Life mode via quick settings
  • WLB 2.0 now supports automatic Work/Life mode switching, based on specific locations, Wi-Fi network, and time, also bringing customized App notification profiles according to the personalization
Gallery
  • Gallery now allows you to switch between different layouts with a two-finger pinch gesture, intelligently recognizing the best-quality pictures, and cropping the thumbnail based on the content, making the gallery layout more pleasing
Canvas AOD
  • Canvas AOD brings you new diverse styles of lines and colors, for a more personalized lock screen experience with inspiring visuals
  • Optimized software algorithm and improved face recognition to better identify the features and skin color of different figures
Games
  • Newly added the HyperBoost end-to-end frame rate stabilizer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Afgelopen periode laden youtube video's niet/amper, beeld staat stil. Probleem komt alleen op mijn Nord2 voor. (heb yt al opnieuw geinstalleerd, cache verwijderd). Als ik de telefoon herstart is het even opgelost.

Andere mensen ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:08
Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 april 2022 @ 01:12:
OnePlus heeft de eerste Open Bèta aangekondigd op basis van OxygenOS 12 (India-only): OxygenOS 12 Open Beta 1 for the OnePlus Nord 2

[...]
De eerste beta is er inmiddels van Android 13 en dit, toch wel vrij recent toestel, uitgekomen net voor de release van Android 12, heeft die versie nog steeds niet.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben tevreden over het toestel en het updatebeleid qua beveiligingsupdates zit goed, maar qua major releases is het echt brak. Het is ook echt overal hetzelfde liedje: Motorola, Nokia, Xiaomi. Aan dit tempo krijgen we de stable release op het moment dat Android 13 voor de Pixels uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
init6 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:47:
Afgelopen periode laden youtube video's niet/amper, beeld staat stil. Probleem komt alleen op mijn Nord2 voor. (heb yt al opnieuw geinstalleerd, cache verwijderd). Als ik de telefoon herstart is het even opgelost.

Jep, bekend probleem sinds ik de telefoon heb, was een tijdje minder maar nu weer extremer.

Ach ja, goede manier om af te kicken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
init6 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:47:

Ja heb ik ook. Was er al bang voor dat OnePlus hier misschien schuldig aan was. Vaag software gedrag zoveel. Call me crazy
.. ik heb in 1 jaar OnePlus al meer niet te verklaren zaken dan in 10 jaar Samsung Apple Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
OFV schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:41:
[...]

Ja heb ik ook. Was er al bang voor dat OnePlus hier misschien schuldig aan was. Vaag software gedrag zoveel. Call me crazy
.. ik heb in 1 jaar OnePlus al meer niet te verklaren zaken dan in 10 jaar Samsung Apple Motorola.
Had dit niet bij de OnePlus 6. Het is ook sinds een maand of 2. Mega irritant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-09 22:27
Ik dacht ik kijk even naar dit topic omdat ik een nieuwe midranger zoek.. ik begrijp de hoge reviews scores niet helemaal wanneer ik dit topic bekijk :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tervueren
Dan zal t wel aan mijn " minimale" gebruik liggen.
Wat WA, social media, beetje internet en wat streamen naar tv en soundbar.
Goede foto's en snel zat(vind ik).
2x, soms 3x, per week aan de lader.
Nooit problemen.
Ik ben er happy mee ( en het is mijn eerste niet Samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Tervueren schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:20:
Dan zal t wel aan mijn " minimale" gebruik liggen.
Wat WA, social media, beetje internet en wat streamen naar tv en soundbar.
Goede foto's en snel zat(vind ik).
2x, soms 3x, per week aan de lader.
Nooit problemen.
Ik ben er happy mee ( en het is mijn eerste niet Samsung)
Helemaal mee eens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackPoint
TTMJ! schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:55:
Ik dacht ik kijk even naar dit topic omdat ik een nieuwe midranger zoek.. ik begrijp de hoge reviews scores niet helemaal wanneer ik dit topic bekijk :')
Het topic is relatief rustig en veel berichten zijn van dingen die niet goed werken. Weinig mensen posten speciaal iets hier over wat er goed gaat. Voor mij is het een prima telefoon. Enige lastige is dat video dus soms hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:54
TTMJ! schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:55:
Waarom zou je deze midrange nemen die al een jaar uit is? Is deze nu heel goedkoop?

Ik heb deze gehad en ben er geen vrienden mee geworden. De accu vond ik tegenvallen terwijl dit als een positief punt beoordeelt wordt. Hetzelfde voor de vingerprintscanner. De scanner werkt goed alleen moet je wel een knopje indrukken om het toestel uit slaapstand te krijgen. Ik vond dit persoonlijk erg irritant. Daarnaast vond ik de camera ook niet uitblinken voor een midrange. Ik begrijp de hoge review scores dus ook niet echt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tervueren
Voor een midranger zijn de foto's gewoon goed.
Ok niet het nivo S22 of iPhone zoveel maar gewoon ok, ook in t schemer.
Mijn vingerafdruk scanner werkt iedere x en unlocken doe ik met een dubbeltap waarbij de laatse tap op het scan gebied en klaar
En de accu? 's nachts verlies ik maar 3%......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OFV
Ik ben tevreden met af en toe irritaties van vreemde onverklaarbare zaken. De vingerafdrukscanner doet het voor mijn gevoel iets minder goed dan andere telefoons die ik gehad heb. De camera vind ik hartstikke prima. De accu kan op sommige apps bizar snel leeglopen maar meestal kan ik er makkelijk de dag mee door. Het volledig opladen in 30 minuten is geweldig en zal ik niet snel meer anders willen en kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Ik herken me niet in de opmerking over het eerst moeten activeren van het toestel voordat de vingerafdrukscanner werkt. Ik neem de telefoon op of tik eens op het scherm en kan daarna meteen scannen.

De batterij is matig, maar daar staat tegenover dat hij snel opgeladen is. 's Nachts verlies ik altijd 10 a 15% acculading zonder aanwijsbare reden.

De camera is dan wel weer goed. Daar ben ik zeer tevreden over.

De beveiligingsupdates stromen ook goed binnen. De echte updates stromen niet binnen. We naderen snel de releasedate van Android 13, maar van Android 12 is er voor dit toestel nog geen nieuws. Ik denk oprecht dat Android 12 voor de Nord 2 pas komt na de zomer.

[ Voor 24% gewijzigd door Flying op 06-05-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iddbbi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-07 20:16
Het enige waar ik niet tevreden van ben is de batterij.

Op 1 lading haal ik rond de 7 uur screen on time, wat eigenlijk wel goed genoeg is. ( Mijn vorige mi9T was rond de 9 uur)

Maar soms heb ik een gevoel dat de Nord 2 batterij zuipt bij zwaarder gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
iddbbi schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 14:30:
Het enige waar ik niet tevreden van ben is de batterij.

Op 1 lading haal ik rond de 7 uur screen on time, wat eigenlijk wel goed genoeg is. ( Mijn vorige mi9T was rond de 9 uur)

Maar soms heb ik een gevoel dat de Nord 2 batterij zuipt bij zwaarder gebruik.
Ben ik het na de laatste updates geheel mee eens. Verbruik lijkt hoger te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Zijn er meer mensen die na een tijdje ineens geen Whatsapp notificatie icoontje krijgen bij een melding? De melding komt wel door, maar ik moet telkens vanaf bovenin naar beneden swipen om na te gaan of ik berichten heb. Whatsapp for business berichten hebben gek genoeg dit probleem niet. De notificatie instellingen van beide lijken ook gelijk te zijn. Het enige verschil is dat normale Whatsapp notificaties zonder geluid zijn t.o.v. Whatsapp for business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
init schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:31:
Zijn er meer mensen die na een tijdje ineens geen Whatsapp notificatie icoontje krijgen bij een melding? De melding komt wel door, maar ik moet telkens vanaf bovenin naar beneden swipen om na te gaan of ik berichten heb. Whatsapp for business berichten hebben gek genoeg dit probleem niet. De notificatie instellingen van beide lijken ook gelijk te zijn. Het enige verschil is dat normale Whatsapp notificaties zonder geluid zijn t.o.v. Whatsapp for business.
Dit komt mij zeker bekend voor. En is ook op onverklaarbare momenten opeens weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:25
Het valt mij op dat zo nu en dan (nu 4x gebeurd) het erop lijkt dat de sensoren van mijn Nord 2 het niet meer doen.

Dit merk ik aan:
  • Rotatie van het scherm wordt niet meer opgemerkt
  • Automatisch dimmen van het scherm werkt niet meer (hij blijft op de helderheid die hij heeft)
  • Scherm gaat niet aan bij oppakken
Na een reboot werkt alles weer naar behoren. Meer mensen die hier (wel een) last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
One-eye864 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:14:
Het valt mij op dat zo nu en dan (nu 4x gebeurd) het erop lijkt dat de sensoren van mijn Nord 2 het niet meer doen.

Dit merk ik aan:
  • Rotatie van het scherm wordt niet meer opgemerkt
  • Automatisch dimmen van het scherm werkt niet meer (hij blijft op de helderheid die hij heeft)
  • Scherm gaat niet aan bij oppakken
Na een reboot werkt alles weer naar behoren. Meer mensen die hier (wel een) last van hebben?
rotatie merk ik alleen bij landscape foto, die blijft dan verticaal in de gallerij. als je foto maakt zie je opties ook niet mee draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:25
danny1909 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:40:
[...]

rotatie merk ik alleen bij landscape foto, die blijft dan verticaal in de gallerij. als je foto maakt zie je opties ook niet mee draaien.
Hier roteert echt niks meer. ook niet in bijvoorbeeld Chrome. Ook als ik automatisch draaien uit zet zie ik onderin niet het knopje verschijnen om de rotatie aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
OFV schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:38:
[...]

Dit komt mij zeker bekend voor. En is ook op onverklaarbare momenten opeens weer over.
Heb je hier toevallig ook een oplossing of oorzaak voor kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
init schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:56:
[...]

Heb je hier toevallig ook een oplossing of oorzaak voor kunnen vinden?
Wellicht melding per app uit en weer aan zetten? Heb nooit zeker geweten hoe het weg ging. Twijfelde zelfs vaak of het echt niet werkte of dat ik zelf iets fout deed. Je voelt dat er iets niet klopt maar kunt het lastig bewijzen of achterhalen.

Het is toen deze telefoon er net was volgens mij vaker over gegaan in dit topic.

[ Voor 8% gewijzigd door OFV op 18-05-2022 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesselKiens
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 23:57
sterremos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:59:

weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Deze problemen ervaar ik niet.

Wel ervaar ik dat mijn Spotify hapert, het geluid stopt wanneer er bijv. een WhatsApp melding binnenkomt of Google Maps moet laden. Klinkt als te veel netwerkbelasting i.c.m. de AA verbinding.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvdbersselaar
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-08 17:27
Wellicht kan iemand mij hiermee helpen:

Ik heb de viaplay app geïnstalleerd op mijn Nord 2.
Met name bij F1 races lagt het beeld heel erg. Zo erg dat je eigenlijk geen f1 kan kijken op de telefoon. Een vriendin van mij heeft exact hetzelfde issue met haar Nord 2. Een vriend met een Nord 1 heeft dit issue niet.

Heeft iemand ook van jullie ook last van dit probleem? En is hier een oplossing voor?
Ik heb opnieuw installeren en cache verwijderen al geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Ik heb hetzelfde probleem. De bitrate van de stream lager zetten lost het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:40
Hier hetzelfde issue, helaas.
Hakkel hakkel schok schok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Weet niet of dit echt aan de N2 ligt.
Kijk wel eens (noodgedwongen) op mijn tablet (Samsung) ipv de tv en dan schokt het beeld ook.
Er zit dan een hele regelmatige "freeze" in.
Als ik dan bij de instellingen de beeld kwaliteit van auto naar 1280x720 zet is t schokken over.

Edit.
Zie dat het over de viapay-app gaat.
Ik heb het met de F1TV app.....
Over viaplay zijn wat betreft beeldkwaliteit best veel klachten icm met de app.
Maar die gebruik ik niet dus daar kan ik niks over zeggen.

[ Voor 28% gewijzigd door Tervueren op 24-05-2022 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Ik heb sinds 2 maanden een Nord 2 5g en ik vind t een heel fijn telefoontje. Alleen de fotokwaliteit, die vind ik bij tijd en wijlen toch wel zeer belabberd.

Zijn er tips om dat te verbeteren, bepaalde standaardinstellingen? Vanmorgen een foto gemaakt van ons huis maar die ziet er niet uit als ik die op mijn PC open....resolutie/scherpte slecht, HDR erg overdreven

Ik kom van een oneplus 3T maar kan me niet herinneren zo "teleurgesteld" te zijn na het maken van een foto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Lrnw1sg-BDTWY8F_Z5--uzXFHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1jgzTNe3Lqph76KiJLvfCb7A.jpg?f=fotoalbum_large

Ter vergelijk de oneplus 3T
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbUlVQJZBKh1UMMpX8xAsFZudC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BkXCdbXEH93iF02ILjfZ9Cwd.jpg?f=fotoalbum_large
Een stuk realistischer beeld, heeft wel wat bewerking nodig maar hier is het meer de foto verbeteren in plaats van de overdreven effecten proberen teniet te doen

[ Voor 29% gewijzigd door Stefke op 24-05-2022 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
Ik heb de Viaplay app ingesteld als "game" daarna geen lag of schokkerige beelden meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvdbersselaar
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-08 17:27
Ik heb het issue alleen bij live F1 in de viaplay app. Terugkijken van f1 via de app geeft geen probleem..
danny1909 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:35:
Ik heb de Viaplay app ingesteld als "game" daarna geen lag of schokkerige beelden meer.
Klinkt als een goede tip! Zou je kunnen zeggen hoe/waar ik dit kan instellen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Is er iemand die een hard case heeft waar ook pasjes in kunnen? Een flip cover kan niet vanwege de telefoonhouder in de auto... Ik heb er nu meerdere besteld maar het is elke keer net niet (of het systeem werkt slecht, of er past maar één pasje in). Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
danny1909 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:35:
Zou dit ook werken voor de freezes die ik soms in YouTube heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
PetrCech_3 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:44:
Is er iemand die een hard case heeft waar ook pasjes in kunnen? Een flip cover kan niet vanwege de telefoonhouder in de auto... Ik heb er nu meerdere besteld maar het is elke keer net niet (of het systeem werkt slecht, of er past maar één pasje in). Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Niet precies het antwoord op je vraag maar als je een low-profile portemonnee zoekt die gemakelijk is in gebruik, kan ik je secrid van harte aanbevelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stephanus
  • Laatst online: 25-08 22:26
PetrCech_3 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:44:
Ik heb goede ervaringen met deze:
HTTPS://www.bol.com/nl/nl...er_confirmation2008093611

Ik heb er 3 pasjes in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danny1909
timvdbersselaar schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:42:
Ik heb het issue alleen bij live F1 in de viaplay app. Terugkijken van f1 via de app geeft geen probleem..

[...]

Klinkt als een goede tip! Zou je kunnen zeggen hoe/waar ik dit kan instellen? Thanks!
Naar de app "games" gaan. Op de 3 puntjes, game toevoegen, Viaplay app toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:36

winDOS

6.22

@danny1909 Held _/-\o_ Kan weer op normale kwaliteit F1 kijken via de F1tv app!

Edit 27-5-2022: Helaas, te vroeg gejuicht. Nog steeds happer de happer op 1080p :(

[ Voor 34% gewijzigd door winDOS op 27-05-2022 14:57 ]

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
De app "games" zie ik niet in mijn lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Ook hier is die app niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Ik heb gegoogled op de games app
Bijzonder vage app die in de app store staat. Ik ga m niet installeren en geloof ook niet dat dit fe performance van viaplay kan verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danny1909
eettjjuuhh schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:49:
Ik heb gegoogled op de games app
Bijzonder vage app die in de app store staat. Ik ga m niet installeren en geloof ook niet dat dit fe performance van viaplay kan verbeteren.
Bij mij stond die app er al standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:15
danny1909 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:57:
[...]

Bij mij stond die app er al standaard op.
Heb je een link? want ik kan hem niet vinden in de playstore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OFV
Stefke schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:14:

Zijn er tips om dat te verbeteren, bepaalde standaardinstellingen? Vanmorgen een foto gemaakt van ons huis maar die ziet er niet uit als ik die op mijn PC open....resolutie/scherpte slecht, HDR erg overdreven
Je kunt Gcam installeren. Ik het begin van dit topic zijn foto's geplaatst die met Gcam gemaakt zijn. Die zijn inmiddels wel alweer een stuk ouder en waarschijnlijk met een oudere versie Gcam gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danny1909
speedmetal35 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 06:41:
[...]

Heb je een link? want ik kan hem niet vinden in de playstore.
https://play.google.com/s...etails?id=com.oplus.games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:36

winDOS

6.22

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Met die games-app is het probleem inderdaad niet verholpen. Lagere bitrate dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
Klopt, bij mij ook niet meer. Zouden ze hier meelezen? 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android 12-update rolt inmiddels wel uit... nog niet in NL zo lijkt het. Werd eens tijd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
CLB schreef op maandag 30 mei 2022 @ 13:30:
Android 12-update rolt inmiddels wel uit... nog niet in NL zo lijkt het. Werd eens tijd :)
Ik zie alleen nog maar overal de India versie opduiken. Kijken wanneer de oxygen updater een melding gaat geven..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft nu officieel OxygenOS 12 aangekondigd: OxygenOS 12 for the OnePlus Nord 2
Hello everyone,

We are excited to release our OxygenOS 12, based on Android 12, to the OnePlus Nord 2. For those who want to fully understand what the new OxygenOS 12 is all about, check it out today and see for yourself. India version is currently rolling out and NA and EU will follow soon. We will share more once the build is released.

Please note that some characteristics of the Pac-Man edition in alarm and weather will be unavailable in this first release, but this will be fixed in the next build. Do note that the characteristics of these two features might be different than in the Android 11 version. A rollback package will also be provided with the next build.

Nord 2
IN: DN2101_11.C.04

Key updates
System
  • [Fixed] the issue that the lock screen interface displayed abnormally when charging
  • [Fixed] the issue that the screen brightness displayed abnormally in certain scenarios
  • [Fixed] the occasional issue that the desktop text displayed abnormally in certain scenarios
Camera
  • [Optimized] the anti-shake effect when shooting videos
  • [Optimized] the speed of enabling Camera in certain scenarios
Others
  • [Fixed] the issue of abnormal crash when enabling Fortnite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Anonymoussaurus schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:34:
OnePlus heeft nu officieel OxygenOS 12 aangekondigd: OxygenOS 12 for the OnePlus Nord 2

[...]
Dat is goed nieuws. Heb je een idee hoe lang het dan nog kan duren voor de EU versie uit komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
JackPoint schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:38:
[...]

Dat is goed nieuws. Heb je een idee hoe lang het dan nog kan duren voor de EU versie uit komt?
Durf ik niet te zeggen, maar ik gok een week of zo? Staat ook in hun post, dat deze 'later' komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Nu online

Gotez

42

Anonymoussaurus schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:51:
[...]

Durf ik niet te zeggen, maar ik gok een week of zo? Staat ook in hun post, dat deze 'later' komt.
Heeft iemand deze al binnen? Hoe bevalt de update?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Gotez schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:48:
[...]

Heeft iemand deze al binnen? Hoe bevalt de update?
Helaas lijkt deze nog niet uitgerold te worden voor EU. OnePlus doet er weer eens heel lang over. :/ Je ontvangt van Oxygen Updater een notificatie als er een nieuwe versie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS A.21 aangekondigd: OxygenOS A.21 for the OnePlus Nord 2
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout update to OxygenOS 11 for the OnePlus Nord 2 5G. We look forward to hearing your feedback.

For people who may wonder why we're releasing an update based on OxygenOS 11, this is because OxygenOS 12 version is still in the process of a staged rollout. In order to provide a more stable user experience for those still on OxygenOS 11, we're releasing this build.

IN: DN2101_11_A.21
EU: DN2103_11_A.21​

Changelog:
System
  • [Updated] Android security patch to 2022.06

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying
Aan dit tempo heeft Android 13 een full release voordat wij op de 12 zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

Gezien de hoeveelheid bugs in de laatste releases van OnePlus: laat ze maar rustig aan doen en mij achteraan in de rij plaatsen. Telefoon werkt momenteel uitstekend en aangezien ze toch nog een security patch uitgeven. Laat mij voorlopig maar zitten.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
The_Worst schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:16:
Gezien de hoeveelheid bugs in de laatste releases van OnePlus: laat ze maar rustig aan doen en mij achteraan in de rij plaatsen. Telefoon werkt momenteel uitstekend en aangezien ze toch nog een security patch uitgeven. Laat mij voorlopig maar zitten.
En laten we wel zijn, welke android update heeft nou echt de functionaliteit van je telefoon aanzienlijk verbeterd? Het enige dat ik mij kan bedenken zijn de digitale welzijn features die ik veel gebruik.

Maar verder? Als het ding werkt ben ik tevree :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.05 aangekondigd: OxygenOS 12 C.05 for the OnePlus Nord 2
Hello everyone,

We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 12 C.05 for the OnePlus Nord 2 now. Please note that the rollback package below only suits users who are on C.05 version. People on other OxygenOS 12 versions who want to downgrade need to first upgrade to C.05.

Please note that before installing the rollback package this time, you need to rename the package to “oplus_ota_downgrade.zip” (Do note that the name of the package should be exactly the same as we mentioned here.)

Nord 2
IN: DN2101_11.C.05

Changelog
System
  • [Fixed] the issue of abnormal pop-up in certain scenarios after pressing on Power-off key
  • [Fixed] the issue of abnormal interface caused by clicking the update notice of Bitmoji stickers
  • [Fixed] the issue that game icons displayed abnormally after being removed from Game Space
  • [Updated] Android security patch to 2022.05
Camera
  • [Fixed] the issue of abnormal crash
  • [Optimized] the power consumption of camera
Nog een belangrijke post: https://forums.oneplus.co...-2.1596759/#post-24278265
We also want to take this opportunity to address some of your questions and concerns about the Nord 2 versions’ rollout. We hope you find the answer to your question here below:
  1. For people who may wonder why we released OxygenOS 11 version after we had already released an OxygenOS 12 build, we want to clarify we did so because OxygenOS 12 has not reached all users and is still in the process of rolling out. As such, we will continue to maintain OxygenOS 11 for a period of time to ensure that users have a more stable experience on OxygenOS 11 as they wait for OxygenOS 12.
  2. Due to a stricter Technical Approval process, the build requires more certifications which makes the process take longer for the EU. Rest assured the Software team is working hard to release it as soon as possible. The push of OxygenOS 12 to Nord 2 users in the EU is expected to start around mid of July.
  3. Regarding the Pac-Man edition, some characteristics in alarm and weather will still be unavailable in this build, and we are really sorry for this. The issues will be fixed in the next version which will be released around late July.
  4. For those wondering about the older security patch in this build when compared to the latest OxygenOS 11 version, this happened because the preparation of the first few OxygenOS 12 builds was a lengthier process when compared to the release of the existing OxygenOS 11. Since there are new features involved, the process takes longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Zowel de 11 update met recente beveiligingspatch als de 12 komen hier niet tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Nu online

Gotez

42

Hier nog steeds geen update. ik lees op het one plus forum wel berichten dat ie uitgerold wordt. Hebben jullie al iets ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Gotez schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:53:
Hier nog steeds geen update. ik lees op het one plus forum wel berichten dat ie uitgerold wordt. Hebben jullie al iets ontvangen?
Heb ik boven notabene naar gelinkt. ;)

https://forums.oneplus.co...-2.1596759/#post-24278265
Due to a stricter Technical Approval process, the build requires more certifications which makes the process take longer for the EU. Rest assured the Software team is working hard to release it as soon as possible. The push of OxygenOS 12 to Nord 2 users in the EU is expected to start around mid of July.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Nu online

Gotez

42

Die zinnen heb ik dus straal overheen gelezen. Stom. Dank dat je het nog een keer zegt. Ik zat al te wachten op Android 12 of de update naar nieuwste patches voor 11. Maar beide nog niet gekregen dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
DN2103_11_A.21 komt hier net binnen.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste