Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

OnePlus heeft de Nord 2 5G gepresenteerd. Het toestel krijgt een MediaTek Dimensity 1200-AI-soc, een 6,43"-amoledscherm met 1080x2400 pixels en een verversingssnelheid van 90hz. Vanaf 28 juli is de Nord 2 te koop in Europa. Prijzen starten vanaf 399 euro.

Zoals eerder aangekondigd krijgt de OnePlus Nord 2G een aangepaste MediaTek Dimensity 1200-soc. Deze chip is een topmodel van MediaTek en ondersteunt 5G. Volgens OnePlus kan de soc door de aanpassingen allerhande AI-taken beter verwerken en dat moet leiden tot mooiere foto’s en een vloeiende gebruikerservaring. De cpu is is naar verluidt 65 procent sneller dan de Qualcomm 765G die in de vorige generatie Nord-toestellen zat. De gpu zou 125 procent sneller zijn.

De Nord 2 5G komt met een amoledscherm van 6,43" dat 1080 x 2400 pixels telt en over een verversingssnelheid van 90Hz beschikt. De primaire camera maakt gebruik van een Sony IMX766-module en telt 50 megapixels. Deze beeldsensor wordt ook gebruikt in de OnePlus 9 Pro, maar dan voor de ultragroothoekcamera. De Nord 2 5G beschikt ook over ultragroothoekcamera van 8 megapixels en een monochrome camera die 2 megapixels bevat.

OnePlus rust de Nord 2 5G uit met een 4500mAh-accu die 65W-snelladen ondersteunt. De 65W-snellader wordt meegeleverd. Het toestel kan niet draadloos opladen. Het toestel draait op OxygenOS 11.3 en OnePlus belooft om de Nord 2 twee jaar van Android-upgrades te voorzien en drie jaar van beveiligingsupdates.

De Nord 2 5G komt in Europa uit in twee geheugenversies en twee kleurenversies, blauw en grijs. De goedkoopste versie komt met 8GB werkgeheugen en 128GB aan UFS 3.1-opslag voor 399 euro. Het duurdere model kost 499 euro en beschikt over 12GB ramgeheugen en 256GB aan UFS 3.1-opslag. Het toestel wordt geleverd vanaf 28 juli.
Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rSwFbZrG3PYu25whraHhpcr78Pk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3eMdljYljD9ALyu92qB44i2V.png?f=user_large

Door GSMArena

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.022-07-2021, 21:05Topic aangemaaktAnonymousWP

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:40
Mooi toestel maar de vraag die bij mij naar boven komt is of de mediatek soc compatibel is met de meeste gangbare apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Mooi toestel! Ik wel hem sowieso aanschaffen. Zit te twijfelen tussen de twee varianten. Maakt die 12gb echt een verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05 13:55
speedmetal35 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:26:
Mooi toestel maar de vraag die bij mij naar boven komt is of de mediatek soc compatibel is met de meeste gangbare apps?
Natuurlijk.

Was net deze week aan het denken over een nieuw toestel ( iPhone beu en net een Chromebook gekocht ) en dit tikt al mijn punten voor een Midrange Android buiten wireless charging maar ja dat is niet een onoverbrugbaar “probleem”.

Krijg 180 Euro voor mijn huidig toestel als ik deze inruil als “recyclage” bij Proximus dus volgende week maar eens oppikken voor 220 Euro.

Helaas wel slechte herinneringen aan mijn eerste OP toestel ( Oneplus X ) maar van wat ik kan zien bij de Nord 1 lijkt OP het wat meer op orde te hebben om ook effectief updates uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05 09:48

Flipm0de

geen

Updates blijft wel een dingetje. De Nord kreeg de Android 11 updates pas in maart geloof ik. Toen was bijna de beta van 12 al uit. Ze zullen altijd eerst de flagships doen, en daarna de Nord. De 6 wacht bijvoorbeeld nog steeds op 11. Maar je krijgt m uiteindiik dus wel. Dat is positief.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:12
Ik heb em besteld rond 17u, de blue haze 8GB RAM. 12 is echt te veel voor wat ik ermee doe en 128GB opslag is ook genoeg. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:01
Geen 3.5mm audiojack?
Dan liever de OnePlus Nord CE 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimitri26
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:44
ik zie in hem een opvolger voor mij 7T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Flipm0de schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 21:58:
Updates blijft wel een dingetje. De Nord kreeg de Android 11 updates pas in maart geloof ik. Toen was bijna de beta van 12 al uit. Ze zullen altijd eerst de flagships doen, en daarna de Nord. De 6 wacht bijvoorbeeld nog steeds op 11. Maar je krijgt m uiteindiik dus wel. Dat is positief.
Niet geheel on-topic, maar: de OnePlus 6(T) hebben een Open Bèta gebaseerd op Android 11 gekregen, een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desyco
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-04 16:52
Geen vermelding over corning gorilla glass ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimitri26
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkQKVviU443dOi79ohFecYKlbB4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9PfLrWWcbx2NtIcewVbwX2yK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Die groene kleur van de foto in de OP is volgens mij niet te koop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alleen in India :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 045Crew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-05 21:25
Heb 'm besteld. Was al reuze tevreden over de normale Nord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ren-z
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-05 11:49
Ik ben de Nord 2 aan het overwegen als opvolger van mijn OnePlus 3. Op dit moment heb ik een Standby Dual Sim waarbij ik maar 1 actieve verbinding tegelijkertijd kan hebben. Wat erg vervelend is als ik op mijn tweede nummer wordt gebeld en Google Maps via Android Auto aan het gebruiken ben... Dan valt mijn internet verbinding dus weg.

Weet iemand hoe dat zit met deze Nord 2? Wordt DSDA (Dual Sim Dual Active) ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:40
Iemand enig idee hoe deze camerasensor is tov de vorige Nord? Die werd over het algemeen gezien als minder sterk punt van de vorige. Bijvoorbeeld in vergelijk met de A52 en de pixel 4a.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-05 20:52

eazi

Vingerplant onder

Ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung S20 FE en kom net deze tegen. Het prijsverschil is niet heel groot. Is de S20 FE nog steeds de overduidelijke winnaar of gaat deze Nord 2 "beter" zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:02
Dit zou zomaar de vervanger kunnen worden van mijn 6T.
En ik denk dat ik me gewoon ga laten verrassen door de Mediatec soc. Uiteraard komende tijd de reviews en ervaringen in de gaten houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ren-z schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:22:
Weet iemand hoe dat zit met deze Nord 2? Wordt DSDA (Dual Sim Dual Active) ondersteund?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8xZLDU4hiMle1aueL-j-lq3AOeg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/s7XY3hXfENVVxaQljgZs12qP.png?f=user_large
Snowhite0901 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:04:
Iemand enig idee hoe deze camerasensor is tov de vorige Nord? Die werd over het algemeen gezien als minder sterk punt van de vorige. Bijvoorbeeld in vergelijk met de A52 en de pixel 4a.
Die is stukken beter dan de normale Nord ja, de hoofdsensor dan. Simpelweg omdat 'ie hetzelfde is als de 50MP-sensor in de OnePlus 9, dus bekijk daar ook eens reviews van. Wel is de Hasselblad-branding niet aan boord natuurlijk, dat is alleen voorbehouden aan de duurdere modellen. De 8 megapixel-groothoeklens is wat mij betreft wel een jammerlijke keuze, iets meer megapixel had fijn geweest. De 2 megapixel-monochroomlens is weer OnePlus eigen en is wat mij betreft een onnodige camera, iets wat het merk helaas elk model doet.
eazi schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:08:
Ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung S20 FE en kom net deze tegen. Het prijsverschil is
niet heel groot. Is de S20 FE nog steeds de overduidelijke winnaar of gaat deze Nord 2 "beter" zijn?
Waar twijfel je over, wat vind je de overeenkomsten, waarom trekt de S20 FE je aan, of juist de Nord 2?
De ene persoon geeft meer om het scherm, de andere om het updatebeleid en de andere weer om de skin.

Dit vond ik ook nog wel leuk, OnePlus Nord 2 vs OnePlus Nord:
OnePlus Nord 2

OnePlus Nord

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

CLB schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:02:

Waar twijfel je over, wat vind je de overeenkomsten, waarom trekt de S20 FE je aan, of juist de Nord 2?
De ene persoon geeft meer om het scherm, de andere om het updatebeleid en de andere weer om de skin.
Over de prestaties in het algemeen. Ik koop elke 3/4 jaar een nieuwe telefoon (Loop nu met een Galaxy S8 rond) en wil gewoon prima prestaties en lange batterijduur (zag dat beide een 4500 mAh batterij hadden). Waar ik over twijfel is dat ik normaal gewoon een redelijk nieuwe uit de S serie koop, maar ik heb nog nooit eerder naar andere telefoons gekeken. Ook nu leun ik meer naar de S20, maar dat is nergens op gebaseerd. Ik wil eigenlijk gewoon weten of de prestaties over het algemeen hetzelfde zijn. Ik vind draadloos opladen wel een pluspunt van de S trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door eazi op 23-07-2021 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:04

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb voor dezelfde keuze bestaan (nouja, wachten op de Nord 2 of de S20FE kopen). Ik heb uiteindelijk de S20FE gekocht. De camera reviews daarvan zijn uitstekend, en dat is bij de Nord 2 nog maar afwachten (en nu ik de specs zo zie geloof ik niet dat dat de foto's beter zijn).
Plus bij Samsung weet je gewoon dat de support goed voor elkaar is. En er zit nu een cashback op van 50 euro. Ik was i.c.m. met verlenging en cashback netto iets van 350 euro kwijt voor ene nieuwe S20FE (4G model met Snapdragon 865), voor dat geld koop je geen betere telefoon

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:19
eazi schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:08:
Ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung S20 FE en kom net deze tegen. Het prijsverschil is niet heel groot. Is de S20 FE nog steeds de overduidelijke winnaar of gaat deze Nord 2 "beter" zijn?
Als ik beide voor m'n neus zou hebben liggen en ik mocht 1 toestel kiezen, dan zou ik voor de Samsung gaan.
Ondanks dat ie minder snel laadt, zit er wel draadloos laden op (en dat gebruik ik veel), scherm is 120hz en heb de Nord 1 en de S20 FE naast elkaar gehad en het scherm in de S20 FE vond ik net iets fijner. Uitgaande dat scherm in de Nord 2 vergelijkbaar is dan. Daarintegen, vind ik de Nord wel een fijnere launcher hebben.

En ik vind dat OnePlus zich eerst maar moet bewijzen dat MT een goede keuze is en dat ze dit goed kunnen supporten. Ben ook benieuwd naar de reviews maar daar zal ik wel niet de enige in zijn.

p.s. Wel even opletten dat wanneer je een 4G neemt, je een v2 hebt dus met SD ipv een Exynos. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Uberprutser op 23-07-2021 10:42 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

Thanks, ik ga sowieso voor de 5G :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:52
Snowhite0901 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:04:
Iemand enig idee hoe deze camerasensor is tov de vorige Nord?
Nord vs Nord 2 vs 9 Pro camera vergelijking:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Deze telefoon gaat hem worden voor mij. Na 3.5 jaar de OnePlus 5T te hebben gehad is het tijd voor een nieuwe. Ik wil er 3 jaar mee doen, dus 3 jaar beveiligingsupdates is prima voor mij (langer was fijn geweest, maar geen dealbreker). De prijs / kwaliteit verhouding is naar mijn mening goed, en ik ben blij dat OnePlus het apparaat niet vol zet met bloatware (heb ik een hekel aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VluggeJaap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-06-2023
Ik heb een OnePlus 7T waarvan het scherm gebarsten is (werkt nog wel, ik word er zelf alleen erg aggressief van). Toevallig van de week met OnePlus afgesproken dat ik hem voor € 200 kan ter reparatie kan sturen. Nu ik zie dat deze Nord 2 voor € 399 op de markt kom ga ik toch twijfelen...

Is de Nord 2 de € 200 extra waard? Of kan ik beter mijn 7T laten opknappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Twijfel ook tussen de S20 FE en deze.

Belangrijkste is de camera. Weet iemand of er al ergens een goede vergelijking gedaan is tussen die twee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsLuke
VluggeJaap schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:43:
Ik heb een OnePlus 7T waarvan het scherm gebarsten is (werkt nog wel, ik word er zelf alleen erg aggressief van). Toevallig van de week met OnePlus afgesproken dat ik hem voor € 200 kan ter reparatie kan sturen. Nu ik zie dat deze Nord 2 voor € 399 op de markt kom ga ik toch twijfelen...

Is de Nord 2 de € 200 extra waard? Of kan ik beter mijn 7T laten opknappen
Ik zou dan voor de Nord 2 gaan. Nieuwe model, goede prijs/kwaliteit, en natuurlijk langere ondersteuning omdat het nieuwe model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08:46
Zojuist besteld. Heb nu een Motorola G8 power dus ik verwacht een behoorlijk stap te maken qua scherm, foto's, snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 23:30
Ik heb momenteel een OP6
Wat me beetje tegenhoud om terug opnieuw voor OnePlus te kiezen is hun Dash Charge / Wrap Charge technologie.
Er zijn amper powerbanks voor te vinden, buiten enkele fishy chineese powerbanks op ebay china / aliexpress die "VOOC" ondersteunen.

Wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-04 23:37
Ik twijfel tussen de Nord 2 en de Poco F3 GT.
Ik heb veel gelezen over dat MIUI niet zo top is, dat heb je op de Poco, maar hij heeft wel een grotere accu, camera zou op papier beter zijn en een beter scherm? Maar ik kan nog geen NL prijs vinden, alleen de prijs in India.
Ik heb nu nog een Android 9-toestel dus het wordt wel tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 14:00
RealAlcatraZ schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 09:58:
Ik heb veel gelezen over dat MIUI niet zo top is, dat heb je op de Poco, maar hij heeft wel een grotere accu, camera zou op papier beter zijn en een beter scherm? Maar ik kan nog geen NL prijs vinden, alleen de prijs in India.
De GT is ook net pas gelanceerd in India. Denk dat we nog even moeten wachten tot hij hier komt.

Ik twijfel nu tussen een Reno4, Nord 2 en de GT. Mag volgende maand verlengen

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
RealAlcatraZ schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 09:58:
Zou voor de Nord gaan. Qua specs evenredig en wel Oxygen OS nog komende 2 jaar. Software ervaring beter dit toestel :)

Plus betere camera lijkt het op papier ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Joehoe900 op 24-07-2021 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
Joehoe900 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 13:54:
[...]

Zou voor de Nord gaan. Qua specs evenredig en wel Oxygen OS nog komende 2 jaar. Software ervaring beter dit toestel :)

Ja en ze zijn bij de F3 nog vaag over de camerasensor en geen OIS, dus dan lijkt de Nord me beter inderdaad.
Wordt wel wennen, voor het eerst een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
RealAlcatraZ schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 13:56:
[...]

Ja en ze zijn bij de F3 nog vaag over de camerasensor en geen OIS, dus dan lijkt de Nord me beter inderdaad.
Wordt wel wennen, voor het eerst een ander merk.
MIU is niet zo slecht als sommige Tweakers zich voordoen, alleen op de langere termijn zou ik liever dit toestel qua software ondersteuning hebben dan de Poco telefoon.

Beide zijn toptelefoons voor dit geld/specs _/-\o_ :9~

Hier camera vergelijk Nord2 vs poco f3gt.

Ik vind de nord iets beter YouTube: Poco F3 GT vs OnePlus Nord 2 5G Camera Test

Nog een camera review met de iPhone SE 2020 en Galaxy A52 vergelijk. De Nord mijn inziens de beste

YouTube: OnePlus Nord 2 vs Galaxy A52 vs iPhone SE: Camera comparison 4K Vide...

[ Voor 32% gewijzigd door Joehoe900 op 24-07-2021 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
Weet iemand waar die toestellen vandaan worden verzonden? Ik heb geen zin in extra BTW + inklaring voor zo'n toestel. Idee id om dan de Nord 2 te kopen bij Oneplus zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt eraan waar je bestelt heh :) OnePlus zelf is geen extra kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
CLB schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 15:46:
Ligt eraan waar je bestelt heh :) OnePlus zelf is geen extra kosten!
Ik kan niet vinden waar ze vandaan sturen, als zij die telefoon van buiten de EU sturen (ook al koop je hem op de NL site) heb je sowieso importkosten (BTW, inklaring + provisie van de vervoerder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veelal Polen of Duitsland, no worries dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-05 16:54
Joehoe900 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 13:54:
[...]

De gewone F3 stond met 256GB/8GB onlangs wel nog aan 319euro. Aan die prijs is dat voor mij wel echt de betere keuze. Zou zelf ook niet op de F3 GT wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruin Poeper
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
045Crew schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:44:
Heb 'm besteld. Was al reuze tevreden over de normale Nord.
Dan snap ik niet waarom je een ander neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
CLB schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:42:
Veelal Polen of Duitsland, no worries dus.
Ah mooi, zag dat ik hem ook via Amazon DE kan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuminix
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-03 08:59
Hallo medetweakers,

Kan ik ook met een usb-c oordorpje gebruiken op dit toestel of enkel met earbuds via bluetooth?

Oneplus 6 is aan vervanging toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 045Crew
  • Laatst online: 17-05 21:25
Bruin Poeper schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 18:25:
[...]

Dan snap ik niet waarom je een ander neemt.
De Huawei P10 van mijn vrouw staat op het punt van overlijden. Die krijgt mijn Nord en ik de Nord 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruin Poeper
  • Niet online
@045Crew
Dan snap ik nog niet dat je niet zelf de Nord houdt.
Kan je beter je vrouw een Nord 2 geven. Dan weet je zeker dat je er niet op achteruit gaat, én je maakt je vrouw gelukkig met een splinternieuwe telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Bruin Poeper schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 23:16:
@045Crew
Dan snap ik nog niet dat je niet zelf de Nord houdt.
Kan je beter je vrouw een Nord 2 geven. Dan weet je zeker dat je er niet op achteruit gaat, én je maakt je vrouw gelukkig met een splinternieuwe telefoon!
Is jouw verwachting dat de nord2 minder is dan zijn voorganger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruin Poeper
  • Niet online
Mijn verwachting is dat zijn vrouw niet blij wordt van een tweedehandsje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-05 00:04
Mijn huidige telefoon is een Nokia 8.1 (januari 2019), waar ik op zich nog best happy mee ben, en degene daarvoor was een Oneplus One (2014).
Als ik in de praktijk kijk naar wat ik bij de Nokia mis, dan is dat met name:
  • Scherm is meh.
  • Stereo-speakers en überhaupt de kwaliteit van de speaker.
  • Camera in minder licht, en de reactiesnelheid van de camera.
Wat meer storage is ook wel wenselijk, en 128GB lijkt me voorlopig zat.

Ik kan niet helemaal inschatten of de camera veel beter is, maar hij komt redelijk goed uit de verf in de reviews. Denk dat ik er ook wel voor ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Ik heb em zojuist besteld 😁. Komt woensdag binnen als er geen kink in de kabel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:28
Ik twijfel sterk tussen de S20 FE, de Poco F3 en deze, komende vanaf de Mi 9T. Fotokwaliteit zal bij de drie sowieso goed genoeg zijn voor mij. Batterijduur vind ik het belangrijkste en ik merk de laatste maand dat dit flink achteruit gaat bij mijn 9T.

Telkens ik overtuigd ben door de Nord 2, lees ik weer gejammer over de Mediatek-processor. Op zich vind ik dat een vreemde keuze van OP. Als ik dan kijk naar hoe en vooral hoelang ik de telefoon gebruik, dan lijkt mij dit nog steeds prima. Meestal vervang ik na twee jaar de telefoon.

Een reden om niet voor de Poco (of eender welke Xiaomi) te kiezen is het updatebeleid. Je mag erover vinden wat je wil, maar bij mijn Nokia was dat beter. Xiaomi geeft mij iedere drie a vier maanden een beveiligingsupdate en de Android 11 upgrade is er nog steeds niet, terwijl Android 12 al bijna klaar is...

Edit: waar is dat kleur uit de startpost te vinden? OP zelf biedt enkel lichtblauw en grijs aan, Coolblue idem.

[ Voor 6% gewijzigd door Flying op 25-07-2021 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
Edit: waar is dat kleur uit de startpost te vinden? OP zelf biedt enkel lichtblauw en grijs aan, Coolblue idem.
India exclusief meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkattelaar
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-03-2024
Al een aantal jaren OP-fan, OP3 en nu al 3 jaar een 6T.
Ik twijfel überhaupt of ik bij OP blijf ivm de uitblijvende updates, en denk ook aan een Samsung S20 FE 5G of misschien een pixel 6 (lange ondersteuning!)
Bij OP zou de keuze vallen op een 8T of een Nord 2, terwijl de 8t iets langere ondersteuning zal krijgen maar misschien een iets mindere camera? Langere ondersteuning ( minimaal 3 jaar) een eis en redelijk goede camera en vlotte SW ook. Iemand hier gedachten over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
Welke powerbank gebruiken jullie in samenwerking met de OnePlus snellaad techniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:55
querex schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:52:
Welke powerbank gebruiken jullie in samenwerking met de OnePlus snellaad techniek?
Ik heb zelf nog een OP5 en normale (intussen ook oude) OP powerbank. Las dat de nord 2 normaal snel kan laden op 18W. Als je powerbank dat kan zit je goed. Voor zover ik weet zijn er geen speciale Dash/wrap powerbanks. Op Ali Express staan er wel wat, maar die gaan ook maar tot 22W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
JackPoint schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:29:
[...]

Ik heb zelf nog een OP5 en normale (intussen ook oude) OP powerbank. Las dat de nord 2 normaal snel kan laden op 18W. Als je powerbank dat kan zit je goed. Voor zover ik weet zijn er geen speciale Dash/wrap powerbanks. Op Ali Express staan er wel wat, maar die gaan ook maar tot 22W
De powerbank moet het snellaad protocol ondersteunen, bij mijn oneplus 6 was dat Dash Charge wat blijkbaar achterliggend Oppo hun VOOC protocol was.

Op Ali vindt je 2 modellen die VOOC zouden ondersteunen, maar dat zijn dan vage merken
In Europa niets te vinden.

Bijvoorbeeld een Quickcharge 3.0 powerbank zal niet snelladen op een oneplus, ookal zou die wel het vermogen kunnen leveren.

Met dat in het achterhoofd neig ik wel sneller te kiezen voor een ander merk dan OnePlus, die ondersteunen meestal het globale QC.
Of zie ik nog iets over het hoofd?
Blijft moeilijk kiezen Nord 2 VS andere gsm 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
Mijn status op de 1+ website staat op "shipment processing", is deze dan al verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
ThijsLuke schreef op zondag 25 juli 2021 @ 08:50:
Ik heb em zojuist besteld 😁. Komt woensdag binnen als er geen kink in de kabel komt.
Heb je standard shipping gekozen? Ik heb zondag avond besteld met priority shipping, als het goed is komt hij vandaag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:31:
[...]

Heb je standard shipping gekozen? Ik heb zondag avond besteld met priority shipping, als het goed is komt hij vandaag aan.
Gekozen voor priority, heb meteen besteld op 22 juli na het launch event.
Ik heb wel betaald met PayPal, dat is zondag pas van mijn rekening gegaan (omwille van buyer protection/geen kredietkaart). Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

[ Voor 21% gewijzigd door deSenna24 op 27-07-2021 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-05 14:54
Twijfel over de Nord CE 5G en deze Nord 2 5G. Ik zie wel wat verschillen; met name de processor en camera, maar vooral veel gelijkenissen. Is het, voor een midrange telefoon, die 70 euro extra waard dan?
Gezien de activiteit in dit en het andere topic wel, daar zie ik weinig gebruikers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_gmJQAQscWk8el5pdR93jwhD8JU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZAAIjlJQFFvY1syzbKNf1l8x.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Joeneunited op 27-07-2021 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsLuke
[...]

Gewoon via Coolblue besteld. Zojuist bericht gehad dat telefoon is verzonden, morgen wordt ie bezorgd. Laat even weten als je hem binnen hebt en wat je er van vind. Ben benieuwd :9

[ Voor 10% gewijzigd door ThijsLuke op 27-07-2021 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Joeneunited schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:06:
Twijfel over de Nord CE 5G en deze Nord 2 5G. Ik zie wel wat verschillen; met name de processor en camera, maar vooral veel gelijkenissen. Is het, voor een midrange telefoon, die 70 euro extra waard dan?
Gezien de activiteit in dit en het andere topic wel, daar zie ik weinig gebruikers.

[Afbeelding]
Juist de betere camera en betere processor maakt het verschil in mijn ogen zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint

[Afbeelding]
Ik denk dat de meeste tweakers richting de OP9 (Pro) gaan. Daar is meer activiteit. De Nord CE en Nord 2 zijn midrangers, dat is voor veel tweakers niet genoeg. In dit topic zal het de komdende dagen actiever worden verwacht ik omdat vandaag de eerste toestellen geleverd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-05 14:54
Dat was ook mijn conclusie; eigenlijk is de Nord 2 al te 'slecht' voor de gemiddelde tweaker, dus dan liever nog die dan de Nord CE.
Wil er ook niet onnodig op bezuinigen. De reden voor een nieuwe telefoon is voornamelijk vanwege de slechte camera van mijn huidige telefoon, dus wellicht een terecht punt van Thijs.Luke dat het die paar extra knaken wel waard is. Anderzijds vind ik zonde omdat ze zoveel op elkaar lijken op de andere punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackPoint
Joeneunited schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:03:
Dat was ook mijn conclusie; eigenlijk is de Nord 2 al te 'slecht' voor de gemiddelde tweaker, dus dan liever nog die dan de Nord CE.
Wil er ook niet onnodig op bezuinigen. De reden voor een nieuwe telefoon is voornamelijk vanwege de slechte camera van mijn huidige telefoon, dus wellicht een terecht punt van Thijs.Luke dat het die paar extra knaken wel waard is. Anderzijds vind ik zonde omdat ze zoveel op elkaar lijken op de andere punten.
Ik stap over van een OP5. De camera heeft intussen teveel stof en de batterij gaat geen dag meer mee. Ik twijfelde eerst over de OP9, maar de Nord 2 is eigenlijk prima en een stuk goedkoper. Voor normaal dagelijks gebruik verwacht ik er alles mee te kunnen doen, daarvoor heb ik geen OP9 nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsLuke
JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:06:
[...]

Ik stap over van een OP5. De camera heeft intussen teveel stof en de batterij gaat geen dag meer mee. Ik twijfelde eerst over de OP9, maar de Nord 2 is eigenlijk prima en een stuk goedkoper. Voor normaal dagelijks gebruik verwacht ik er alles mee te kunnen doen, daarvoor heb ik geen OP9 nodig.
Juist. Precies dit. Die nieuwe soc in Nord 2 is echt meer dan genoeg voor dagelijks gebruik. Waarschijnlijk zelfs overkill voor de huis-tuin-keuken gebruiker.
Mocht je veel gamen op je mobiel, ook voor de wat zwaardere games werkt de soc prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackPoint

[Afbeelding]
Hier nog een camera vergelijk filmpje van de 2 en CE
[YouTube: OnePlus Nord 2 vs OnePlus Nord CE 5G Camera Test]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
[...]

Net melding gekregen van verzending. Volgens de 1+ website had die gisteren verzonden moeten worden. Ach ja, op een dag komt het nu niet aan, ik kan nog verder met mijn P30 :)

Met de tracking nummer kan ik op parcelsapp.com vinden dat deze uit Polen komt, meerbepaald Szczecin, en verzonden met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
Ik moet iets langer wachten (amazon), ze zeggen dat 'ie de 28e uit komt en 4-8 hier is, maar als zij hem de 28e hebben dan heb ik hem doorgaans de volgende dag. Heb de 12gb besteld, eens zien of het wat is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackPoint
Heb hem hier binnen! Even alles instellen nu. Valt me op dat hij wat dikker is dan mijn OP5 die ik hiervoor had. En bij het instellen en configureren wordt hij warm. Dat zal hopelijk eenmalig zijn nu hij het zo druk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:05:
Heb hem hier binnen! Even alles instellen nu. Valt me op dat hij wat dikker is dan mijn OP5 die ik hiervoor had. En bij het instellen en configureren wordt hij warm. Dat zal hopelijk eenmalig zijn nu hij het zo druk heeft.
benieuwd naar fotos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Op YouTube staan al veel filmpjes met vergelijkingen. Heb je specifieke dingen die je wilt zien (disclaimer: ik ben geen pro fotograaf)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:58:
[...]

Op YouTube staan al veel filmpjes met vergelijkingen. Heb je specifieke dingen die je wilt zien (disclaimer: ik ben geen pro fotograaf)
Die nooit echt kloppen omdat het licht elke keer nèt even anders in de camera valt en als je hem dan op volautomaat zet heb je dus ook altijd verschillen, puur alleen vanwege dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:58:
[...]

ben vooral benieuwd hoe normale mensen met een retail toestel fotos maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
RealAlcatraZ schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:07:
[...]

Die nooit echt kloppen omdat het licht elke keer nèt even anders in de camera valt en als je hem dan op volautomaat zet heb je dus ook altijd verschillen, puur alleen vanwege dat.
Dat zal dan met mijn foto's ook zo zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackPoint
Flipm0de schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:21:
[...]

ben vooral benieuwd hoe normale mensen met een retail toestel fotos maken.
Ik kijk of ik er vanavond wat kan maken en hier posten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flipm0de schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:21:
Ben vooral benieuwd hoe normale mensen met een retail toestel fotos maken.
M'n reviewmodel is ook gewoon een normaal toestel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

CLB schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:48:
[...]

M'n reviewmodel is ook gewoon een normaal toestel hoor :)
is jouw review ergens te vinden? O-)

ik ben vooral benieuwd naar de camera. Is deze echt zo goed als ze zeggen?

[ Voor 15% gewijzigd door Flipm0de op 27-07-2021 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Flipm0de schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:53:
[...]

is jouw review ergens te vinden? O-)
https://www.androidplanet.nl/reviews/oneplus-nord-2-review/

Door z'n collega geschreven I guess. Ik vind de review nogal karig. Kan je beter naar GSMArena kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-07-2021 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:34:
[...]

Alleen als je ze direct vergelijkt met een andere telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Laatst online: 18:19
Ik las dat dit toestel niet geschikt is voor Gcam mocht je dat gebruiken.
Heeft met de processor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

satshow schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:00:
dat is wel heel jammer. Gcam maakt de fotos echt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
satshow schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:00:
Misschien dat er nog een gemodde versie komt. Hopen mag altijd 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:34:
[...]

Dan is het het beste als je gewoon foto's plaatst zonder vergelijking, dan is het objectief.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JackPoint
Hierbij een aantal foto's. Allemaal op automatische instellingen met AI scene detectie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31f1e0WBwPGLGeaps1o2fHdzoyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7nbeifMZXZ4j8joE7aNVSld.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rpUkKncfWHoDGaEww0iu4Lkr8EY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w43fubx8n5GbIeFrx9G8jKJa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SqK2fWPgEpFH9Z1GtSluX9Zcs4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NyPcnji3baLHAgocjWHisQja.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPCO1VGb7e5dyko4uE7pqymFRIM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0nuyYfRNH01lJsWRvLReM12p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackPoint
Het scherm is ook echt prachtig. Al komt dat vast doordat ik hiervoor een OP5 had.
Het racespel Asphalt 9 draait soepel op hoogste kwaliteit (al heb ik het spel nooit eeder gespeeld dus geen vergelijking)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OFV
Kan niet wachten tot die morgen komt. Hoe heb jij hem een dag voor release ontvangen?

Dank voor de foto's. Tof om te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsLuke
Morgen is het zover.....
Ook ik zal mijn bevindingen posten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aHArerA3K_1TTgRTZHqkLSpAs-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VeZvBi6c3AnLRfW3t8u0lBcv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SjapperS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-04 18:23
Mijne heb ik zondagavond besteld op de website van OnePlus en is vandaag al bezorgd.

Tot dusver ziet het er allemaal goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:20:
Hierbij een aantal foto's. Allemaal op automatische instellingen met AI scene detectie

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er heel goed uit die foto’s. Bedankt. Hoe bevalt die verder na avondje gebruik? Snel??

Hoe ziet de standaard hoes eruit die erbij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
OFV schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:02:
Kan niet wachten tot die morgen komt. Hoe heb jij hem een dag voor release ontvangen?

Dank voor de foto's. Tof om te zien.
Dat snap ik ook niet. Zondag avond besteld en vandaag binnen. Niks speciaals voor gedaan. Misschien omdat ik er 2 heb besteld hij erdeer is verstuurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackPoint
Joehoe900 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:36:
[...]

Ziet er heel goed uit die foto’s. Bedankt. Hoe bevalt die verder na avondje gebruik? Snel??

Hoe ziet de standaard hoes eruit die erbij zit?
Ja gewoon prima eigenlijk. Voor mij weer een snelle en mooie nieuwe telefoon. Verder gewoon smartphone.

Hij reageert lekker snel, al is dat altijd zo bij nieuwe telefoons. En het opladen is ook echt heel snel. Enige wat ik nog zou willen is draadloos laden, maar daarvan wist ik dat het er niet op zit.

Standaard hoesje is zoon transparante. Deze geeft iets meer grip als de telefoon zelf. Maakt hem nog wel een stuk dikker, denk dat ik hem na de 'hij is nog nieuw doe voorzichtig' periode er af haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
JackPoint schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:55:
[...]

Ja gewoon prima eigenlijk. Voor mij weer een snelle en mooie nieuwe telefoon. Verder gewoon smartphone.

Hij reageert lekker snel, al is dat altijd zo bij nieuwe telefoons. En het opladen is ook echt heel snel. Enige wat ik nog zou willen is draadloos laden, maar daarvan wist ik dat het er niet op zit.

Standaard hoesje is zoon transparante. Deze geeft iets meer grip als de telefoon zelf. Maakt hem nog wel een stuk dikker, denk dat ik hem na de 'hij is nog nieuw doe voorzichtig' periode er af haal.
Sounds good! Dankje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Fijne berichten allemaal! Zijn er nog gekke / leuke dingen opgevallen aan het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
Meer een algemene vraag wellicht. Beschadigen de cameralenzen achterop niet zonder hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-05 20:54
Goedemorgen, is deze telefoon vandaag al in de winkels te vinden?

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
Angelo2510 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:00:
Goedemorgen, is deze telefoon vandaag al in de winkels te vinden?
Normaal wel, gezien de meeste webshops sinds gisteren al "vandaag besteld, morgen in huis" tonen.
Ik heb em donderdag iets na 17u besteld en krijg em normaal vandaag binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door deSenna24 op 28-07-2021 08:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackPoint
rinusnl schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:19:
Fijne berichten allemaal! Zijn er nog gekke / leuke dingen opgevallen aan het toestel?
Helaas niet, t is verder gewoon een toestel. Veel dingen was ik ook al aan gewend omdat ik hiervoor een OP5 had. De rest zijn kleine dingetjes. Vind vooral de gesture menu wennen. Had hiervoor nog fysieke knoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackPoint
OFV schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:28:
Meer een algemene vraag wellicht. Beschadigen de cameralenzen achterop niet zonder hoesje?
Het standaard hoesje die je er bij krijgt heeft bij het camera eiland ook een opstaande rand. Als je hem op tafel legt steunt hij daar dus op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackPoint
Vanmorgen ook de eerste Android update gehad. Hij installeerde het spontaan toen ik hem nog even aan de oplader had gelegd. Lijkt wel een geforceerde update. Geen readme achteraf. Ik kan het ook nog niet checken met Oxygen Updater app, daar is de Nord 2 nog niet ondersteund.

[ Voor 21% gewijzigd door JackPoint op 28-07-2021 09:05 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste