Gisteren de Nord 2 binnengekregen, voor mijn dochtertje, als vervanging voor haar oude OP3 (die ooit van mij was). Laatste updates geïnstalleerd, en ook hier het "video freeze" issue dat enkelen van jullie al genoemd hebben. Dus is blijkbaar nog stééds niet opgelost. Verder valt me op dat volgens mij de accu sneller leeg loopt dan ik zou verwachten op basis van de reviews die ik gezien heb (maar daar ga ik vandaag nog eens goed op letten). 'Stereo' speakers ben ik óók niet echt kapot van (Maar ik ben dan ook wel verwend met mijn Mate 20X natuurlijk).
Al met al niet het 'tevreden' gevoel dat ik destijds met de OP3 had. Dus wellicht dat ik 'm terug ga sturen. Besteld bij OnePlus zelf. Doen die moeilijk over terugsturen? Dank.
EDIT: Aanvullende ervaringen na nog wat meer tijd met het toestel doorgebracht te hebben: auto helderheid te donker (werd hier óók al door iemand anders genoemd zag ik zojuist), scherpte van de foto's onbevredigend (maar nog niet genoeg mee gespeeld), OIS van video was ik niet kapot van, vingerafdruk sensor werkt onbevredigend (werd al door twee anderen hier genoemd zag ik zojuist). Al met al een onbevredigend toestel vind ik. Deze gaat terug. Jammer, ik dacht voldoende onderzoek vooraf te hebben gedaan. En dan tóch een teleurstelling. Had ik niet verwacht. Misschien verwacht ik gewoon teveel van een toestel van 400 euro (Ik vergelijk 'm tov mijn Mate 20X, dus wellicht ook niet helemáál een eerlijke vergelijking). Anyway, nieuwe zoektocht naar een ánder toestel..
[
Voor 56% gewijzigd door
Omer op 05-11-2021 01:11
. Reden: Aangevuld. ]