Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
Iets helemaal anders waarvan ik niet zeker ben of het aan de telefoon of aan de provider ligt. Sinds overstap naar de N2 heb ik af en toe dat ik een sms ontvang van mijn provider dat ik een oproep heb gemist. Die personen hebben mij daadwerkelijk proberen bellen, maar de telefoon is niet opgelicht en er is geen spoor van terug te vinden in het oproeplogboek. Bij navraag bij de betreffende personen blijkt hij ook echt meerdere malen over te gaan.

Iemand al iets gelijkaardig meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
Flying schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:09:
Iets helemaal anders waarvan ik niet zeker ben of het aan de telefoon of aan de provider ligt. Sinds overstap naar de N2 heb ik af en toe dat ik een sms ontvang van mijn provider dat ik een oproep heb gemist. Die personen hebben mij daadwerkelijk proberen bellen, maar de telefoon is niet opgelicht en er is geen spoor van terug te vinden in het oproeplogboek. Bij navraag bij de betreffende personen blijkt hij ook echt meerdere malen over te gaan.

Iemand al iets gelijkaardig meegemaakt?
Probeer batterij optimalisatie uit te zetten voor de telefoon app. Lang ingedrukt op de app > app info > batterij > geen optimalisatie. Daarna toestel even uit zetten en daarna weer opstarten.

Mijn vaders OnePlus Nord had dit ook. Probeer of het daarna wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
NeverSettle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:54:
[...]

Probeer batterij optimalisatie uit te zetten voor de telefoon app. Lang ingedrukt op de app > app info > batterij > geen optimalisatie. Daarna toestel even uit zetten en daarna weer opstarten.

Mijn vaders OnePlus Nord had dit ook. Probeer of het daarna wel lukt.
Bedankt voor de tip, maar batterij staat niet tussen de opties. Ook bij de batterij-instellingen zelf is de telefoon app niet terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Zojuist nieuwe update geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:42
satshow schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:16:
Zojuist nieuwe update geïnstalleerd.
Thanks. Gelijk even gecontroleerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y3Y9ME8GqjYqftHonVU8IHJEVPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0e9t0ytrG3Ov8kUwy2G0xQiv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Update hier ook binnen. Nog steeds last van het video beeld stopt probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
JackPoint schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:23:
Update hier ook binnen. Nog steeds last van het video beeld stopt probleem.
Wat voor een soort video's eigenlijk? Ik heb straks een video afgespeeld van een minuut of 4 zonder problemen. Deze video had ik doorgestuurd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
satshow schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:27:
[...]

Wat voor een soort video's eigenlijk? Ik heb straks een video afgespeeld van een minuut of 4 zonder problemen. Deze video had ik doorgestuurd gekregen.
Dit was er 1 op Facebook, via de Chrome browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer Android 12 / Oxygen OS 12 naar de Oneplus 2 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb soms ook dat video's bevriezen, ik dacht dat het aan mij lag haha

Het komt maar heel incidenteel voor. Als ik op youtube een video speel dan soms stopt het beeld (geluid loopt wel door) en na een seconde of 10-20? klopt het beeld ook weer.

Als ik tijdens de freeze de video vooruit of terug spoel, dan werkt het ook altijd meteen weer dus het is relatief makkelijk te repareren in mijn geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
A.11 is gisteren ook aangekondigd op het forum: OxygenOS A.11 for the OnePlus Nord 2 5G
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of an OxygenOS update for the OnePlus Nord 2 5G. We look forward to hearing your feedback.

NA: DN2103_11_A.11
IN: DN2101_11_A.11
EU: DN2103_11_A.11​

Changelog:
System
  • Reduced power consumption in specific scenarios
  • Optimized some texts for the system
  • Updated Android security patch to 2021.09
  • Fixed known issues and improved stability
Camera
  • Improved the HDR effect in some shooting scenes
Network
  • Optimized network connection stability
BBKing schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:14:
Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer Android 12 / Oxygen OS 12 naar de Oneplus 2 komt?
De OnePlus 2 krijgt al sinds 5 jaar geen updates meer hoor, tenzij je de Nord 2 bedoelde. ;) In dat geval: binnen een paar maanden denk ik?

[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-10-2021 13:54 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:51:
De OnePlus 2 krijgt al sinds 5 jaar geen updates meer hoor, tenzij je de Nord 2 bedoelde. ;) In dat geval: binnen een paar maanden denk ik?
Haha inderdaad, de Nord 2 ja :-) Gewoon maar afwachten dus, wellicht was er al iets bekend qua uitrol schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
BBKing schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:23:
[...]

Haha inderdaad, de Nord 2 ja :-) Gewoon maar afwachten dus, wellicht was er al iets bekend qua uitrol schema.
Nee, nog niet. OnePlus heeft aangegeven later meer bekend te maken over een uitrolschema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234821
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 10:46
satshow schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:27:
[...]

Zie mijn eerdere post (ruud1234821 in "[OnePlus Nord 2 5G] Ervaringen & Discussie"); het probleem is voornamelijk zichtbaar in Chrome, wanneer de resolutie van de video wordt aangepast tussen 1080p en 720p (handmatig of automatisch, zoals bijvoorbeeld op Facebook gebeurt).

Voor de mensen die hier ook last van hebben; hebben jullie dit al bij OnePlus gemeld, en wat was hun reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Ik had het eerder al gemeld, maar ik heb nog steeds last dat de telefoon soms niet overgaat wanneer ik gebeld word. Ik krijg meteen een sms van mijn provider om te laten weten dat iemand mij belde zonder een bericht na te laten. In de telefoon is er geen geschiedenis terug te vinden van de gemiste oproep.

De telefoonapp kan ik geen aanvullende permissies geven wat betreft batterijbesparing. Je zou toch denken dat er op zijn minst iets moet terug te vinden zijn in de telefoon van de oproep? Probleem stelt zich pas sinds ik de Nord 2 heb. Ik heb zonet nog even de permissies van Mi Fit nagekeken (want die hoort ook een melding te sturen), maar ook daar kon ik niets terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
Na de update van gisteren heb ik geen gmail nieuwe mail melding meer bovenin. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:56
Hier veel connectie problemen over wifi na laatste update. 4g geen problemen

Batterij gaat ook een stuk minder lang mee merk ik. SOT is lager. Op Nord2 forum zie ik die klacht ook veel voorbijkomen.

[ Voor 45% gewijzigd door Bas81 op 12-10-2021 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Met de laatste update doet mijn stappenteller het weer. Helaas is nu mijn do not disturb weer stuk, hij trilt weer als ik een app notificatie binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
OFV schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:58:
Na de update van gisteren heb ik geen gmail nieuwe mail melding meer bovenin. Meer mensen last van?
Opgelost door een keer uit/aan te schakelen in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09 16:52
Na de update krijg ik wel weer meldingen door van de apps waarvan ik de meldingen geblokkeerd had.
Weer opnieuw blokkeren dus.
Als t daar bij blijft prima maar fijn is anders.

Voor de rest vind ik het nog een zéér fijn foontje d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door Tervueren op 17-10-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Nog steeds hetzelfde probleem dat mijn telefoon soms niet overgaat, maar ik wel een sms krijg over een gemiste oproep. De ene keer wel, de andere keer niet. Moeilijk te reproduceren, maar superirritant. Het is op het punt dat ik misschien beter de telefoon terug weg moet doen, want ik mis belangrijke telefoontjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Flying schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:19:
Nog steeds hetzelfde probleem dat mijn telefoon soms niet overgaat, maar ik wel een sms krijg over een gemiste oproep. De ene keer wel, de andere keer niet. Moeilijk te reproduceren, maar superirritant. Het is op het punt dat ik misschien beter de telefoon terug weg moet doen, want ik mis belangrijke telefoontjes...
Toevallig niet die gaming modus aan staan? Dan kan hij ook calls droppen. Al verwacht ik dat je dan in ieder geval op je toestel een gemiste call ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
JackPoint schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Toevallig niet die gaming modus aan staan? Dan kan hij ook calls droppen. Al verwacht ik dat je dan in ieder geval op je toestel een gemiste call ziet
Waar kan ik dat zien precies? Modus hoge prestatie is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Flying schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:04:
[...]

Waar kan ik dat zien precies? Modus hoge prestatie is uitgeschakeld.
Ik denk dat het alleen is als je een spel open hebt. Je kunt dan links of rechts boven naar beneden swipen voor het game menu. Daar kies je voor "Pro Gaming Mode"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying
Met het enige spelletje dat ik heb gebeurt er niets qua gaming mode of notificaties ervan. Ik vanmorgen even de SIM uitgehaald en opnieuw ingebracht en nog een aantal overbodige apps van de telefoon gegooid. Ik wacht even tot het weer gebeurt. Moeilijk te testen als je het niet kan reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik heb dit toestel sinds gisteren, en nu al last van een boot loop. Al van alles geprobeerd, wipe data, VolUp+Power. Niks helpt..

Nu maar vanuit recovery mode een Format gedaan.

Iemand met dezelfde ervaring?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Nee, hier eigenlijk alles probleemloos ben er ook echt tevreden over.
Het is voor mij mijn eerste niet Galaxy.....
Maar hou ons wel op de hoogte van t vervolg van dit probleem, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:29
Sinds vrijdag gebruik ik ook een 1+ N2. Eigenlijk een beetje tegen mijn zin in. Ik heb namelijk een goed werkende Xiaomi Mi9T die pas 2 jaar en 3 maanden is en het prima doet. Een nieuwe telefoon zat dus niet in de planning. En als er onverhoopt toch 1 zou moeten komen dan zou ik normaal gesproken de Poco F3 nemen.
Deze N2 had ik in augustus gekocht voor mijn vriendin. Speciaal deze uitgekozen vanwege de goede specs en de fijne UI. Een Xiaomi met MIUI wilde ik haar niet aandoen. Echter zij kan niet wennen aan het scherm en wilde toch weer een Galaxy. Dus zodoende kreeg ik de 1+ weer in de schoot geworpen en in gebruik genomen. De Mi9T is nu mijn reserve toestel.
Mijn eerste indrukken:
- Toestel voelt premium aan.
- Oxygen is erg fijn. Helemaal vergeleken met MIUI.
- Ontzettend snel opladen.
- Erg fijn scherm.
- Handig knopje om het toestel op stil of trillen te zetten.
- Stom icoontje linksboven met "Vodafone NL Wifi" dat niet weg te krijgen is.
- Vooralsnog niet onder de indruk van het accu verbruik. Het lijkt er op dat dat niet beter is dan mijn ruim 2 jaar oude Mi9T en dat zou je wel mogen verwachten van een nieuw toestel met 4500mah accu. Ik gebruik de app AccuBattery en zal eens analyseren waar het verbruik in zit. Wellicht moet ik nog wat aanpassen hier en daar.

Nog geen ervaring opgedaan met de camera. Maar die zal toch wel beter zijn dan de Mi9T ga ik vanuit.
Hoewel ik hier in dit topic wel gelezen heb dat de camera-app niet denderend is.
Is de camera-app inmiddels al verbeterd? Zijn er gebruikers die goede ervaringen hebben met andere camera-apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ben toch benieuwd: hoezo kon je vriendin niet wennen aan het scherm? Wat is er anders dan een Galaxy?
Batterijverbruik is bij mij overigens wisselend. Soms twee dagen zonder opladen. Soms elke avond. Maar het supersnelle opladen maakt dat helemaal goed. Is voor mij geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
eettjjuuhh schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:06:
Ben toch benieuwd: hoezo kon je vriendin niet wennen aan het scherm?
Wij zijn allebei 50+. Dan moet je op een gegeven moment aan de leesbril en daar is ze te ijdel voor. Het resultaat is dat ze van dit scherm hoofdpijn kreeg. Heb van alles geprobeerd in te stellen qua lettergrote en dergelijke maar het mocht niet baten. Ik vind dat het niet aan het scherm ligt maar aan haar O-)
Zelf vind ik het wel een fijn scherm.

Oh ja, nog iets dat me opvalt: Als ik het toestel oppak dan verschijnt in de meeste gevallen de vingerscanner niet met als gevolg dat ik eerst met de knop het toestel moet activeren. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is de gevoeligheid ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Haha erg herkenbaar! Hier ook 50+.
Dat van die vingerafdruk herken ik zeker ja. Best vervelend. Hiervoor een xiaomi mi A2 gehad en nooit problemen met de vingerafdruk aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Het activeren van het scherm doe ik met een dubbele tik op t scherm.
Vind ik t fijnst.......
Accu battery app werkte niet bij mij dus weer verwijderd maar ben een lichte gebruiker en laad 2 (soms 3) x per week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
stom icoontje linksboven met "vodafone nl wifi" dat niet weg te krijgen is....
Ook niet bij: instellingen - meldingen en statusbalk - status pictogrammen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Tervueren schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 15:34:
stom icoontje linksboven met "vodafone nl wifi" dat niet weg te krijgen is....
Ook niet bij: instellingen - meldingen en statusbalk - status pictogrammen ???
Daarmee kan ik de melding rechtsboven weghalen. Maar met name die linksboven vind ik irritant en niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Bugs3 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Daarmee kan ik de melding rechtsboven weghalen. Maar met name die linksboven vind ik irritant en niet nodig.
Mmm daar staat bij mij "gewoon" de tijd
Zal eens kijken of ik dat ergens wijzigen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/106cLna57bI8s_yBdUorKmMIdN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5QaflSJlAVg43azQVPc0ijXA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 22:17
Dat is al eerder besproken, dat is wifi-bellen. Enige manier om dat icoontje weg te krijgen is door Wifi-bellen uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Dacht al zoiets maar ik kreeg/ krijg t logo niet in beeld.
Ook niet als ik de voorkeur voor vowifi aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
Tervueren schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:31:
Dacht al zoiets maar ik kreeg/ krijg t logo niet in beeld.
Ook niet als ik de voorkeur voor vowifi aanzet.
Vowifi is iets anders dan wifi-bellen en is een apart icoontje en optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Ik heb Wifi bellen uitgezet en het icoontje is weg.

Heeft iemand advies m.b.t. dit:
Bugs3 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:50:
Nog geen ervaring opgedaan met de camera. Maar die zal toch wel beter zijn dan de Mi9T ga ik vanuit.
Hoewel ik hier in dit topic wel gelezen heb dat de camera-app niet denderend is.
Is de camera-app inmiddels al verbeterd? Zijn er gebruikers die goede ervaringen hebben met andere camera-apps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tervueren
Geen ervaring maar je kan op deze site een hoop vergelijken (eventueel de scaling op 12 zetten)
Wel even de door jouw gewenste telefoons selecteren.

https://www.gsmarena.com/...1=300807&idCamera2=300750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Gisteren de Nord 2 binnengekregen, voor mijn dochtertje, als vervanging voor haar oude OP3 (die ooit van mij was). Laatste updates geïnstalleerd, en ook hier het "video freeze" issue dat enkelen van jullie al genoemd hebben. Dus is blijkbaar nog stééds niet opgelost. Verder valt me op dat volgens mij de accu sneller leeg loopt dan ik zou verwachten op basis van de reviews die ik gezien heb (maar daar ga ik vandaag nog eens goed op letten). 'Stereo' speakers ben ik óók niet echt kapot van (Maar ik ben dan ook wel verwend met mijn Mate 20X natuurlijk).

Al met al niet het 'tevreden' gevoel dat ik destijds met de OP3 had. Dus wellicht dat ik 'm terug ga sturen. Besteld bij OnePlus zelf. Doen die moeilijk over terugsturen? Dank.

EDIT: Aanvullende ervaringen na nog wat meer tijd met het toestel doorgebracht te hebben: auto helderheid te donker (werd hier óók al door iemand anders genoemd zag ik zojuist), scherpte van de foto's onbevredigend (maar nog niet genoeg mee gespeeld), OIS van video was ik niet kapot van, vingerafdruk sensor werkt onbevredigend (werd al door twee anderen hier genoemd zag ik zojuist). Al met al een onbevredigend toestel vind ik. Deze gaat terug. Jammer, ik dacht voldoende onderzoek vooraf te hebben gedaan. En dan tóch een teleurstelling. Had ik niet verwacht. Misschien verwacht ik gewoon teveel van een toestel van 400 euro (Ik vergelijk 'm tov mijn Mate 20X, dus wellicht ook niet helemáál een eerlijke vergelijking). Anyway, nieuwe zoektocht naar een ánder toestel..

[ Voor 56% gewijzigd door Omer op 05-11-2021 01:11 . Reden: Aangevuld. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 15:28
Weten jullie of OnePlus al een roadmap heeft gepost mbt Android 12 updates?

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Omer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:35:
Gisteren de Nord 2 binnengekregen, voor mijn dochtertje, als vervanging voor haar oude OP3 (die ooit van mij was). Laatste updates geïnstalleerd, en ook hier het "video freeze" issue dat enkelen van jullie al genoemd hebben. Dus is blijkbaar nog stééds niet opgelost. Verder valt me op dat volgens mij de accu sneller leeg loopt dan ik zou verwachten op basis van de reviews die ik gezien heb (maar daar ga ik vandaag nog eens goed op letten). 'Stereo' speakers ben ik óók niet echt kapot van (Maar ik ben dan ook wel verwend met mijn Mate 20X natuurlijk).

Al met al niet het 'tevreden' gevoel dat ik destijds met de OP3 had. Dus wellicht dat ik 'm terug ga sturen. Besteld bij OnePlus zelf. Doen die moeilijk over terugsturen? Dank.

EDIT: Aanvullende ervaringen na nog wat meer tijd met het toestel doorgebracht te hebben: auto helderheid te donker (werd hier óók al door iemand anders genoemd zag ik zojuist), scherpte van de foto's onbevredigend (maar nog niet genoeg mee gespeeld), OIS van video was ik niet kapot van, vingerafdruk sensor werkt onbevredigend (werd al door twee anderen hier genoemd zag ik zojuist). Al met al een onbevredigend toestel vind ik. Deze gaat terug. Jammer, ik dacht voldoende onderzoek vooraf te hebben gedaan. En dan tóch een teleurstelling. Had ik niet verwacht. Misschien verwacht ik gewoon teveel van een toestel van 400 euro (Ik vergelijk 'm tov mijn Mate 20X, dus wellicht ook niet helemáál een eerlijke vergelijking). Anyway, nieuwe zoektocht naar een ánder toestel..
Ik vind je teleurstelling niet geheel onterecht en heb wel enigszins hetzelfde gevoel. Met name het batterijverbruik vind ik onder de maat en ik irriteer me aan de vingerscanner. Ik ben de laatste jaren gewend geweest aan Xiaomi's die het voor mijn eisen prima voor elkaar hadden en waarvan de prijzen lager liggen.
Toch ben ik wel gecharmeerd van het soepele OS en het premium gevoel van het toestel. Ik geef het dus nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:34
Bijna 1 maand een tevreden gebruiker van de OnePlus Nord 2 5G.

Tot vanochtend..

Black screen (of death ??). Mijn wekker gaat nog wel af en hij lijkt ook te reageren op de vingerafdrukscanner. Ik krijg hem met geen mogelijkheid gereboot (volume up (of down) + power button 15 sec.)

Ben bang dat deze retour moet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Bugs3 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:14:
[...]

Ik vind je teleurstelling niet geheel onterecht en heb wel enigszins hetzelfde gevoel. Met name het batterijverbruik vind ik onder de maat en ik irriteer me aan de vingerscanner. Ik ben de laatste jaren gewend geweest aan Xiaomi's die het voor mijn eisen prima voor elkaar hadden en waarvan de prijzen lager liggen.
Toch ben ik wel gecharmeerd van het soepele OS en het premium gevoel van het toestel. Ik geef het dus nog een kans.
Jij zit dus óók nog in de aankoopperiode waarin je 'm nog mag terugsturen begrijp ik? Indien ja: als je je irriteert aan bepaalde zaken: waarom ga je het dan nog een kans geven als ik vragen mag?

PS: mijn oude OP3 voelt overigens méér premium aan dan dit ding vind ik. De hardware bedoel ik dan. De stevige dunne metalen achterkant-uit-een-stuk: Built like a tank, maar tóch nog dun en elegant. En je moet voor de gein ook eens de alert slider van beiden vergelijken: véél meer solide op de OP3. De Nord 2 heeft veel meer een speelgoed-gevoel vind ik 🙂

[ Voor 5% gewijzigd door Omer op 05-11-2021 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bugs3
Omer schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:29:
[...]

Jij zit dus óók nog in de aankoopperiode waarin je 'm nog mag terugsturen begrijp ik? Indien ja: als je je irriteert aan bepaalde zaken: waarom ga je het dan nog een kans geven als ik vragen mag?
Ik heb de mijne in augustus gekocht voor mijn vriendin. Heel verhaal maar zij vond hem niet fijn dus ben ik hem gaan gebruiken sinds vorige week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Angelo2510 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 06:25:
Weten jullie of OnePlus al een roadmap heeft gepost mbt Android 12 updates?
Nee nog niet, maar zodra ik meer weet zal ik het bij Tweakers submitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabuh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:42
Ik heb inmiddels meer dan een maand de OnePlus Nord 2. Heb al vanaf week 2 dat ik de prestaties soms vind tegenvallen. Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar aan de hand van de reviews leek het mij een telefoon die iig snel was voor gewoon dagelijks gebruik. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor bellen, appen, netflix en youtube. Het probleem is dat hij vaak gewoon al erg traag tussen schermen wisselt. Zelfs bij het unlocken middels vingerafdruk merk ik al dat hij er moeite mee heeft. In de animatie van de vingerafdruk is ook een duidelijke vertraging te zien. Het hele systeem lijkt gewoon te stotteren tussen verschillende schermen, zelfs wanneer er niet echt iets aan zware apps draait.

Zijn er meer mensen met deze ervaring met de OnePlus Nord 2? Iemand een idee waar het aan kan liggen? Ik heb de laatste updates geïnstalleerd dus daar zal het hem niet in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omer
Update 20211115: de hoesjes zijn inmiddels vergeven.

===

Hoi, ik kon zo 1-2-3 geen "Nord 2 Accessoires" topic vinden, dus ik zet 'm daarom maar hier in:

Twee splinternieuwe ongebruikte hoesjes voor de Nord 2, eentje transparant, eentje zwart. Ik had ze besteld in afwachting van de Nord 2. Ik heb het toestel teruggestuurd omdat ie me niet beviel, vandaar dat ik deze hoesjes nu over heb. Ze passen goed en zijn een goede balans tussen bescherming vs niet te veel bulk. Ik gebruik deze types ook op mijn eigen Mate 20X en ben er altijd tevreden over. Misschien kan ik er iemand blij mee maken. Als je de verzendkosten betaalt, dan zijn ze van jou. Volgens de Post NL site bedragen die 4,10 euro (Brievenbuspakket, tot 100g). Stuur aub maar een privé-berichtje.

(Geen commercieel oogpunt, vandaar dat ik vond dat ik het hier wel kon plaatsen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mQ390IsKM1kogoxbD30raKEm4cE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MxiXFwQ4MZUVKngU8OiMnzYM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UaaAf0HrrbXPwINZY3u6aglMJdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PhdNQasE6V3ctKehKJb38xmw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 2% gewijzigd door Omer op 15-11-2021 22:49 . Reden: Hoesjes zijn inmiddels vergeven ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nieuwe update (A.12) staat in Oxygen Updater:

System
  • Further reduced system power consumption
  • Optimized the back-end management to offer better gaming experience
  • Updated Android security patch to 2021.10
  • Improved the stability and fixed known issues
Network
  • Optimized the VoWifi and ViLTE experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:41
Ik ben dan ook benieuwd welke "fixed known issues" maar dat delen ze (nog) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
twakkers schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:48:
Ik ben dan ook benieuwd welke "fixed known issues" maar dat delen ze (nog) niet?
Nee, helaas niet meer. Deden ze paar jaar geleden wel. Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:12:
Nieuwe update (A.12) staat in Oxygen Updater:

System
  • Updated Android security patch to 2021.10
Network
Nu ook aangekondigd op het forum: OxygenOS A.12 and A.13 for the OnePlus Nord 2 5G
Hello everyone,

We are starting to push an incremental rollout of an OxygenOS update for the OnePlus Nord 2 5G. We look forward to hearing your feedback.

NA: DN2103_11_A.12
IN: DN2101_11_A.13
EU: DN2103_11_A.12​

Changelog:
System
  • Updated Android security patch to 2021.11 (2021.10 for EU/NA)
Network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
VIa oxygenupdater moet je in recovery mode booten, wat een gedoe. Via de officiele app van OnePlus krijg je de update en gaat de rest vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
RealAlcatraZ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:46:
VIa oxygenupdater moet je in recovery mode booten, wat een gedoe. Via de officiele app van OnePlus krijg je de update en gaat de rest vanzelf.
Wat bedoel je precies? Ik haal de updates via intellingen/beveiliging binnen.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
RealAlcatraZ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:46:
Dat komt omdat OnePlus geen Lokale Upgrade meer biedt in de builds voor de Nord 2. Dat ligt niet aan Oxygen Updater, maar het kan simpelweg niet anders. En wat bedoel je met "de officiële app van OnePlus"? Systeemupdate? Dat is ten eerste geen app (iig niet losstaand, het is in feite wel een APK), ten tweede moet je daarbij 1 tot een paar weken wachten voordat je hem binnen kan hengelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-11-2021 00:37 ]

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:50
Anonymoussaurus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 00:36:
[...]

Dat komt omdat OnePlus geen Lokale Upgrade meer biedt in de builds voor de Nord 2. Dat ligt niet aan Oxygen Updater, maar het kan simpelweg niet anders. En wat bedoel je met "de officiële app van OnePlus"? Systeemupdate? Dat is ten eerste geen app (iig niet losstaand, het is in feite wel een APK), ten tweede moet je daarbij 1 tot een paar weken wachten voordat je hem binnen kan hengelen.
Ik kreeg de melding via Oxygen Updater en had hem al gedownload. Helemaal vergeten dat ik hem had gedowoad, dus dacht ow ja, update: maar, hij stond ook al meteen onder systeem updates. Moest trouwens wel Pi-hole uitzetten daarvoor..

who put a "stop payment" on my reality check

• Bugs3
Ik heb hem 15-11 gewoon via "Software bijwerken" kunnen downloaden. Geen fratsen....

• Bugs3
Bugs3 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:50:
Sinds vrijdag gebruik ik ook een 1+ N2. Eigenlijk een beetje tegen mijn zin in. Ik heb namelijk een goed werkende Xiaomi Mi9T die pas 2 jaar en 3 maanden is en het prima doet. Een nieuwe telefoon zat dus niet in de planning. En als er onverhoopt toch 1 zou moeten komen dan zou ik normaal gesproken de Poco F3 nemen.
Deze N2 had ik in augustus gekocht voor mijn vriendin. Speciaal deze uitgekozen vanwege de goede specs en de fijne UI. Een Xiaomi met MIUI wilde ik haar niet aandoen. Echter zij kan niet wennen aan het scherm en wilde toch weer een Galaxy. Dus zodoende kreeg ik de 1+ weer in de schoot geworpen en in gebruik genomen. De Mi9T is nu mijn reserve toestel.
Mijn eerste indrukken:
- Toestel voelt premium aan.
- Oxygen is erg fijn. Helemaal vergeleken met MIUI.
- Ontzettend snel opladen.
- Erg fijn scherm.
- Handig knopje om het toestel op stil of trillen te zetten.
- Stom icoontje linksboven met "Vodafone NL Wifi" dat niet weg te krijgen is.
- Vooralsnog niet onder de indruk van het accu verbruik. Het lijkt er op dat dat niet beter is dan mijn ruim 2 jaar oude Mi9T en dat zou je wel mogen verwachten van een nieuw toestel met 4500mah accu. Ik gebruik de app AccuBattery en zal eens analyseren waar het verbruik in zit. Wellicht moet ik nog wat aanpassen hier en daar.

Na bijna 3 weken een update:

Ik heb bellen via WiFi uitgezet dus stom icoontje is er niet meer.
Accu verbruik is enigszins genormaliseerd en acceptabel. Maar verre van spectaculair voor een 4500mah accu.
Foto's via de standaard app worden standaard nog wel eens met een absurde filter genomen. De kwaliteit van de foto's is goed maar de software laat te wensen over. Ik heb nu Gcam gedownload en ga de foto's met elkaar vergelijken. Komende week vlieg ik naar Thailand voor een vakantie. Mooie gelegenheid om eens wat plaatjes te schieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
Anonymoussaurus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 00:36:
[...]

2 dagen later kwam hij via de officiële updater, dan hoef ik geen trucjes uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
RealAlcatraZ schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 00:04:
[...]

2 dagen later kwam hij via de officiële updater, dan hoef ik geen trucjes uit te halen.
Welke "trucjes" precies? Is letterlijk app openen -> downloaden -> installeren -> klaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-11-2021 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Update geïnstalleerd.
Krijg gelijk weer, net zoals bij de vorige update, weer meldingen door van apps waarvan ik de meldingen had uitgeschakeld.
Helaas "onthoud" hij deze instellingen niet bij een update.
Best wel irritant.
Ook omdat sommige apps ,'s nacht met een melding komen.
( Voor de rest echt wel blij met m'n N2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tervueren schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:24:
Update geïnstalleerd.
Krijg gelijk weer, net zoals bij de vorige update, weer meldingen door van apps waarvan ik de meldingen had uitgeschakeld.
Helaas "onthoud" hij deze instellingen niet bij een update.
Best wel irritant.
Ook omdat sommige apps ,'s nacht met een melding komen.
( Voor de rest echt wel blij met m'n N2)
Ja dit is behoorlijk irritant. Alle notificaties staan weer aan (heb ze normaal bijna allemaal uit).

Is dit een Android 'feature', of komt dit door het OnePlus sausje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet iemand ook of je de automatische selfie verlichting (scherm helderheid maximaal met groot gedeelte van het scherm wit) in het donker uit kan zetten?

Moet dat nu telkens handmatig doen nadat ik eerst ben verblind, aanpassen van de optie lijkt niet bewaard te blijven in de camera app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
abalone schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:38:
[...]

Ja dit is behoorlijk irritant. Alle notificaties staan weer aan (heb ze normaal bijna allemaal uit).

Is dit een Android 'feature', of komt dit door het OnePlus sausje?
Denk een 1+ issue.
Hiervoor altijd Samsung gehad en daar nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Homeland schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:42:
Weet iemand ook of je de automatische selfie verlichting (scherm helderheid maximaal met groot gedeelte van het scherm wit) in het donker uit kan zetten?

Moet dat nu telkens handmatig doen nadat ik eerst ben verblind, aanpassen van de optie lijkt niet bewaard te blijven in de camera app.
En waar kan je dat handmatig doen????
Heb zitten zoeken maar zal wel wat over t hoofd zie......
Vind het ook het best wel 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tervueren schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:13:
[...]

En waar kan je dat handmatig doen????
Heb zitten zoeken maar zal wel wat over t hoofd zie......
Vind het ook het best wel 🤬
Linksboven, instelling voor flash, daar kan je hem dan uitzetten maar die instelling blijft dus niet lang bewaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tervueren
Homeland schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:47:
[...]

Linksboven, instelling voor flash, daar kan je hem dan uitzetten maar die instelling blijft dus niet lang bewaard.
🤭 Ah, tuurlijk.
Tnx 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Kwetsbaarheid bij OnePlus Nord 2 root shell. Niet zomaar je toestel aan anderen geven die je niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
NeverSettle schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:39:
Niet zomaar je toestel aan anderen geven die je niet kent.
Tsja, dat is nou net wat ik vaak doe |:(
Ik zal niet zeggen dat het geen dingetje is maar als iemand (een vreemde dus) al die handelingen kan doen ben ik er dus niet bij en ben dus mijn telefoon al kwijt.....
En de boefjes die dit dan kunnen zullen iedere telefoon naar keuze wel naar hun hand kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Hoop dat het snel opgelost word wat ik nu lees nieuws: OnePlus Nord 2 heeft kwetsbaarheid die roottoegang via usb mogelijk m...

Is mijn telefoon makkelijk te hacken zo? Ik hang de telefoon zelden aan usb aan de computer.

[ Voor 6% gewijzigd door satshow op 28-11-2021 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
satshow schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:12:
Hoop dat het snel opgelost word wat ik nu lees nieuws: OnePlus Nord 2 heeft kwetsbaarheid die roottoegang via usb mogelijk m...

Is mijn telefoon makkelijk te hacken zo? Ik hang de telefoon zelden aan usb aan de computer.
Dat is precies wat ik twee dagen geleden zei :P

Zolang je toestel niet aan een onbekende of kwaadwillende persoon geeft is er vrij weinig aan de hand. Schijnt dat OnePlus dit met een OTA update kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Zoals ik t begrijp moet de hacker je telefoon fysiek in handen hebben.
Aan de USB aan de comp hangen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 23:23
Ik heb een vraag. Ik overweeg een OnePlus Nord 2 aan te schaffen. Wat zijn de plus en minpunten van het toestel? Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
zuukie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:38:
Ik heb een vraag. Ik overweeg een OnePlus Nord 2 aan te schaffen. Wat zijn de plus en minpunten van het toestel? Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.
In de tijd dat je dezelfde vragen in het Pixel 6, Poco F3 en dit topic hebt gesteld, had je denk ik ook al wel genoeg vergelijkingen op internet kunnen vinden tussen de 3 toestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
Ook hier weer problemen met meldingen na update. Ben super tevreden over de Nord 2 maar dit is wel heel erg irritant zeg. Zal me zeker doen twijfelen of ik nog voor oneplus ga bij een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
OFV schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:43:
Ook hier weer problemen met meldingen na update.
En wat zijn de problemen als ik vragen mag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
Bij mij ontbreken dan meldingen ondanks dat het aan staat. De vorige keer Gmail. Deze keer Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Ik irriteer me het meest aan de vingerafdruk scanner. Die is gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
eettjjuuhh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:24:
Komende van een Mi 9T vind ik de scanner zeer goed. Reageert meteen. Geen wachttijd zoals met de Mi. Zeer tevreden ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Flying schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 15:29:
[...]

Komende van een Mi 9T vind ik de scanner zeer goed. Reageert meteen. Geen wachttijd zoals met de Mi. Zeer tevreden ervan.
😁 Ik kom van een Galaxy waar deze scanner helemaal niet werkte.
Die wilde het vinger inscan proces niet eens afronden......
De N2 vind ik fijn werken, opent met een halve seconde iedere x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
eettjjuuhh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:24:
Heb je een tempered glass screenprotector? Dan werkt de vingerafdruk scanner een stukje langzamer is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
JackPoint schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:23:
[...]

Heb je een tempered glass screenprotector? Dan werkt de vingerafdruk scanner een stukje langzamer is mijn ervaring.
Klopt. Die gebruik ik. Wel jammer als dat de oorzaak is. Maar goed, ik doe het er maar mee. Het toestel is verder wel naar verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:24
Staat ook duidelijk op het doosje en in de handleiding mbt die fingerprint en screenprotector.

Heb de telefoon nu ruim een week. Komende van een Nokia 8.1 Bevalt me heel goed. Het enige wat ik heb is dat verschillende apps dezelfde meldings geluiden geven ondanks ik ze anders heb ingesteld. Bijvoorbeeld met whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aran
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:04
Hoi allen. Hier ook een verse Nord 2 bezitter. Na een OP3, OP6 en uitstap naar Poco, nu de Nord2, opgepakt met Black Friday.

Fijn om weer een OnePlus te hebben! Ik loop wel tegen 1 probleem aan. Mijn setje AKG (Samsung) oortjes wordt niet automatisch herkend. Daarvoor moet ik OTG aanzetten, wat automatisch na 10 minuten weer uitgaat.

Iemand al een manier gevonden om de OTG altijd aan te houden? Of de oortjes op andere wijze automatisch te laten werken?

Ik vond al ergens een adb-code voor oudere toestellen van OnePlus maar die werkte niet. Benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
aran schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:16:

Iemand al een manier gevonden om de OTG altijd aan te houden? Of de oortjes op andere wijze automatisch te laten werken?
Instellingen > aanvullende instellingen > OTG-verbinding misschien? Verder kan ik ook niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Iemand een idee welke gcam het beste werkt op de Nord 2🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Nieuwe update is beschikbaar:
Systeem optimalisatie en security patch.

11_A.14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aran
DaRk PoIsOn schreef op maandag 6 december 2021 @ 00:03:
[...]

Instellingen > aanvullende instellingen > OTG-verbinding misschien? Verder kan ik ook niets vinden
Dan gaat ie dus na 10 minuten weer automatisch uit. En dat is precies het onhandige, daar zoek ik een oplossing voor. Toch bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
aran schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:19:
[...]

Dan gaat ie dus na 10 minuten weer automatisch uit. En dat is precies het onhandige, daar zoek ik een oplossing voor. Toch bedankt!
En deze had je ook al geprobeerd:

https://www.xda-developer...e-always-on-otg-oxygenos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aran
Ja precies, die geprobeerd maar zonder succes. Heb jij daar wel succes nee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
zuukie schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:22:
Iemand een idee welke gcam het beste werkt op de Nord 2🤔
Ik had deze tutorial gebruikt:

https://computertotaal.nl...amera-gcam-op-je-android/

Groeten uit Thailand 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
DaRk PoIsOn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:26:
[...]

In de tijd dat je dezelfde vragen in het Pixel 6, Poco F3 en dit topic hebt gesteld, had je denk ik ook al wel genoeg vergelijkingen op internet kunnen vinden tussen de 3 toestellen ;)
Gebruikerservaringen wijken nog al eens af van de reviews op internet. Zo ben ik niet onder de indruk van de accu terwijl deze wel als pluspunt vermeld staat in diverse reviews. Tevens ben ik niet tevreden over de vingerafdrukscanner. De scanner op zich is heel snel. Alleen wordt het toestel meestal niet meteen wakker als ik hem oppak en moet ik eerst op een knop drukken.
Kan me heel goed voorstellen dat je vraagt bij de gebruikers wat ze er van vinden. Mijn voorkeur zou (op dit moment) uitgaan naar de Poco F3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Bedankt voor je berichtje. Top 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nu ook aangekondigd op het forum: OxygenOS A.14 for the OnePlus Nord 2 5G
Hello everyone,

NA: DN2103_11_A.14
IN: DN2101_11_A.14
EU: DN2103_11_A.14​

Changelog:
System
  • Optimized the stability of the system
  • Updated Android security patch to 2021.11(only for EU/NA)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:03
Bugs3 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:23:
[...]

Gebruikerservaringen wijken nog al eens af van de reviews op internet. Zo ben ik niet onder de indruk van de accu terwijl deze wel als pluspunt vermeld staat in diverse reviews. Tevens ben ik niet tevreden over de vingerafdrukscanner. De scanner op zich is heel snel. Alleen wordt het toestel meestal niet meteen wakker als ik hem oppak en moet ik eerst op een knop drukken.
Kan me heel goed voorstellen dat je vraagt bij de gebruikers wat ze er van vinden. Mijn voorkeur zou (op dit moment) uitgaan naar de Poco F3.
Dat wake-up probleempje heb ik opgelost door dubbeltap in te stellen als wakker worden. Bij mij ligt de telefoon toch vaak op het bureau met scherm naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Laatste update geïnstalleerd.
Nog geen gekkigheid tegen gekomen op t gebruikelijke dingetje na......
En dat is dat ik weer meldingen krijg van apps waarvan ik meldingen geblokkeerd had..... :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYFcVDTd9Jt-vKo3maUeBlyVhNk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4q9hF8admse26wkfVIDRd3HT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Tervueren op 10-12-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
zuukie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:38:
Ik heb dit toestel nu 2 dagen en de pluspunten zijn:

Redelijk compact toestel (voor wat je nu kunt kopen).

Goede batterij (8u 32 scherm aan tijd sinds laatste volledige oplaadbeurt)

Nu is dat niet echt zo want gisteren avond van 22 naar 89 procent opgeladen,wat filmpjes gemaakt en nu 40% over met bellen erbij.

Nadelen:
Toch wat hoog/lang tov mijn Sony xz1

Toetsenbord (gboard VS SwiftKey) is nog wat wennen.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Bedankt voor je berichtje.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste