Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Er is ook een langzamere B lijn(rechts) die je kunt nemen als je de sprong niet wilt nemen.Sf1nX schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 07:23:
[...]
Dat vind ik eigenlijk niet zo raar, een sprong van 1,5 mtr met landing op stenen en daarna een steile afdaling.
Dat lijkt mij vragen om valpartijen als die stenen ook nog nat zijn.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
⏩ PVOutput☀️
yep, eigenlijk geeft zo'n plankje al aan dat het parcours te gevaarlijk is op dat punt.Insert12 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:12:
Ja dat valt mij ook op. Wat raar dat ze hem nu wel hebben laten liggen. Was het dan gister toch een fout dat ie weg gehaald was?
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
⏩ PVOutput☀️
Wel behoorlijk kansloos van de NOS. Beetje een persco uitzenden terwijl er live sport met Nederlandse kanshebbers bezig is.
[ Voor 25% gewijzigd door Phydomir op 27-07-2021 08:17 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
⏩ PVOutput☀️
NOS: gaat het over de Bobo's of de sporters?
[ Voor 59% gewijzigd door jan390 op 27-07-2021 08:18 ]
Als ik alle berichten mag geloven was dit toch echt een fout van MVDP. In tegenstelling tot de dames wegraces wist hier iedereen dat het plankje weg zou zijn. Zowel Milan Vader als Gerben de Knegt hebben meerdere keren verklaard dat dit besproken is.Insert12 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:12:
Ja dat valt mij ook op. Wat raar dat ze hem nu wel hebben laten liggen. Was het dan gister toch een fout dat ie weg gehaald was?
Garmin FR245M + HRM-RUN
Gister ook al, in de laatste 5 minuten van het MTB'en schakelen ze weg naar een waardeloze handboogschiet wedstrijd die pas halverwege was. Zit je al 1,5 uur MTB te kijken mis je compleet het slotstuk en de uitslag.
Echt te triest voor woorden.
[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 27-07-2021 08:35 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nu weer wel. Die schakelen ookPierre schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:21:
Het is toch gewoon te kijken op Eurosport 1?
Terpstra gaat goed. Lecomte valt tegen
Zijn de golven wat hoger dan op dag1? Want dat waren golven van 1.2 meter. Die heb ik hier in het golfslagbad ook wel….Quad schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:15:
Surfen op Eurosport 2, man wat een machtig iets is dat zeg.
De tyfoon kan daar we helpen natuurlijk
Dat denk ik? Ze kunnen er volledig in verzuipen in sommige golven.Waah schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:25:
[...]
Zijn de golven wat hoger dan op dag1? Want dat waren golven van 1.2 meter. Die heb ik hier in het golfslagbad ook wel….
⏩ PVOutput☀️
Doen ze extra om nog even zout in de wond te strooien bij MvdP.Quad schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:11:
Plankje ligt er nog! Eurosport 1.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Omdat het glad is en de organisatie het te gevaarlijk vind.tlpeter schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:30:
Waarom ligt nu de plank er wel bij het mountainbiken?
jan390 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:01:
MTB nu live op Eurosport, NOS een persconferentie van Pieter v/d H. Goed gedaan jongens
nog één keer.. uitzendrechtensteel123 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:18:
Wat is die NOS ook echt een kutzender. Ik wil gewoon mountainbiken kijken op mijn werk, maar het is gewoon onmogelijk om dat op een scherm te tonen. NOS zend liever een of andere nutteloze persconferentie uit. Via belgie/duitsland kijken kan niet want daar zit ik niet. Eurosport moet je betalen.
Gister ook al, in de laatste 5 minuten van het MTB'en schakelen ze weg naar een waardeloze handboogschiet wedstrijd die pas halverwege was. Zit je al 1,5 uur MTB te kijken mis je compleet het slotstuk en de uitslag.
Echt te triest voor woorden.
[ Voor 59% gewijzigd door Webgnome op 27-07-2021 08:31 ]
Denk je? Ze mogen MTB echt wel uitzenden, alleen prioriteren ze op dit kanaal de persco, wat overigens prima op een moment dat geen Nederlands optreden bezig was.
Crappy gif gemaakt:Waah schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:25:
[...]
Zijn de golven wat hoger dan op dag1? Want dat waren golven van 1.2 meter. Die heb ik hier in het golfslagbad ook wel….
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QVP8pbJkSWHMThI8D5yi6Xf9.gif?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
Goh.
Blijkbaar hebben ze nu wel het sportknopje gevonden want de bobo's zijn weg.
[ Voor 19% gewijzigd door jan390 op 27-07-2021 08:35 ]
Onzin, foute keuzes bij de NOS. Ze mogen maar 1 kanaal tegelijkertijd uitzenden en kiezen voor een persconferentie ipv live sport. NOS Sport vindt kletsen over sport nu eenmaal boeiender dan de sport zelf.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
⏩ PVOutput☀️
Prevot wielwissel gehad en met haar eerdere val is het ook over.
Terpstrat rijdt 5, Tauber valt weg
Tauber 12 na pech en heeft net een wielwissel gehad
Vas er voorbij, Terpstra naar een 5e plek en Lecomte heeft het ook opgegeven (na alles gewonnen te hebben dit jaar)
[ Voor 58% gewijzigd door jan390 op 27-07-2021 09:09 ]
Edit: Eurosport laat het wel zien
[ Voor 17% gewijzigd door Sjurm op 27-07-2021 09:21 ]
Ik dacht dat ze in Rio 15e geworden was? of heb ik dat mis.PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:18:
Kijk… zo doe je dat als je favoriet bent… Zwitserland eins-zwei-drei op de MTB dames. Mooie 5e plaats van Terpstra. Vorige OS ook 5e trouwens.
Dat is echt wel ff anders dan dag 1Quad schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:33:
[...]
Denk je? Ze mogen MTB echt wel uitzenden, alleen prioriteren ze op dit kanaal de persco, wat overigens prima op een moment dat geen Nederlands optreden bezig was.
[...]
Crappy gif gemaakt:
[Afbeelding]
Dan heb ik Brentjens niet goed verstaan denk ik. Dacht dat hij 5e zei.Pierre schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:21:
[...]
Ik dacht dat ze in Rio 15e geworden was? of heb ik dat mis.
Keizer-Meppelink winnen de eerste set toch met 21-19.. goed zo dames!
Favoriet was toch echt Lecomte. De zwitsers stonden dit jaar 5,12 en 18e(Neff) op de ranglijst. Maar absoluut super gepiekt op het juiste moment.PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:18:
Kijk… zo doe je dat als je favoriet bent… Zwitserland eins-zwei-drei op de MTB dames. Mooie 5e plaats van Terpstra. Vorige OS ook 5e trouwens.
Keepster kan (tijdelijk) worden gewisseld voor een veldspeelster in het handbal. Wel wat gebruikelijker om dit wat later in de wedstrijd te doen, en de bal verspelen is dan geen aanrader.sverzijl schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:31:
Ik zag het even niet goed, maar had de keepster van het NL handbalteam even pauze ofzo?Stond niemand op doel bij onderschepping van de bal door Korea. Kwamen ze goed mee weg met bal op de paal.
Ah tnx, weer wat geleerd:) Snapte al niet waar de keepster was op dat moment.tuinïnen schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Keepster kan (tijdelijk) worden gewisseld voor een veldspeelster in het handbal. Wel wat gebruikelijker om dit wat later in de wedstrijd te doen, en de bal verspelen is dan geen aanrader.
Ze wisselen de keepster voor een veld speelster in sommige gevallen.sverzijl schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:31:
Ik zag het even niet goed, maar had de keepster van het NL handbalteam even pauze ofzo?Stond niemand op doel bij onderschepping van de bal door Korea. Kwamen ze goed mee weg met bal op de paal.
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 27-07-2021 09:38 ]
Uiteindelijk 31-29 voor China, jammer.
Helaas.. op mijn Discovery+ was het nog 30-29 dus ik had nog hoop!TheBrut3 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:51:
Spannende set zo bij het beachvolleybal!
Uiteindelijk 31-29 voor China, jammer.
Edit: Beter zetten ze er niet 'live' bij wanneer het niet live is.
[ Voor 36% gewijzigd door TheBrut3 op 27-07-2021 09:57 ]
Jolanda Neff is ex-wereldkampioen en heeft meermaals het eindklassement van de Wereldbeker gewonnen. Dat ze nu 18de stond had te maken met haar blessures van de laatste jaren, maar technisch is ze de beste vrouwlijke MTB'er en zeker als het er nat bij ligt! Het goud ontbrak nog op haar palmeres, bij deze kan ze dit nu ook afvinkenjan390 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:25:
[...]
Favoriet was toch echt Lecomte. De zwitsers stonden dit jaar 5,12 en 18e(Neff) op de ranglijst. Maar absoluut super gepiekt op het juiste moment.
Ho ho, Franssen wint de herkansing en mag voor brons gaan.PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:00:
4e, 7e, 5e, 7e, uitgeschakeld (judo), 6 matchpoints gehad en nu 6-7 achter. Maar… de handbalsters staan op voorsprong met de rust.. hopelijk hebben ze niet naar de waterpolosters gekeken gisteren.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat had ik even gemist… altijd verwarrend die herkansingen bij het judo.autje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:08:
[...]
Ho ho, Franssen wint de herkansing en mag voor brons gaan.

https://www.wielerflits.n...witter&utm_source=twitterAnna van der Breggen is op het circuit Fuji Speedway door Japanse officials van de fiets getrokken toen zij samen met Annemiek van Vleuten een laatste training voor de olympische tijdrit wilde doen. Van der Breggen kwam hierdoor ten val, maar kon vrijwel direct weer opstaan. Er is niks ernstigs met haar gebeurd.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 27-07-2021 10:17 ]
15de in Rio, 5de nuPatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:22:
[...]
Dan heb ik Brentjens niet goed verstaan denk ik. Dacht dat hij 5e zei.
Keizer-Meppelink winnen de eerste set toch met 21-19.. goed zo dames!
Yep, het is haar ontzettend gegund. Was een aantal jaren de allerbeste, totdat een zeer zware val een einde leek te maken aan haar carriëre: https://olympics.com/en/n...y-crash-multiple-injuriesRigolleM schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:06:
[...]
Jolanda Neff is ex-wereldkampioen en heeft meermaals het eindklassement van de Wereldbeker gewonnen. Dat ze nu 18de stond had te maken met haar blessures van de laatste jaren, maar technisch is ze de beste vrouwlijke MTB'er en zeker als het er nat bij ligt! Het goud ontbrak nog op haar palmeres, bij deze kan ze dit nu ook afvinken
En niet te vergeten dat ze 6 weken geleden nog een middenhandsbeentje heeft gebroken.
Ze heeft hier in Tokyo een ontzettend strakke race gereden. Het (ogenschijnlijke) gemak waarmee ze het moeilijke parcours de baas was /-\o
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Hebben sporters van andere landen ook zoveel pech?Niellie41 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:15:
Waar hebben ze die officials gevonden? Het klinkt alsof ze willekeurige mensen van de straat hebben geplukt. Gisteren die official die de BMX ineens oversteekt en nu dit.![]()
[...]
https://www.wielerflits.n...witter&utm_source=twitter
Ik weet niet hoe ze het zelf ervaren maar ik zou er als team NL zo onderhand wel helemaal klaar mee zijn en een vliegtuig richting NL pakken.
alles kan off-topic
Ongelooflijk. Wat een gigantische amateurisme in Japan. Konden te weinig professionals het land in vanwege de strenge eisen lijkt het wel.Niellie41 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:15:
Waar hebben ze die officials gevonden? Het klinkt alsof ze willekeurige mensen van de straat hebben geplukt. Gisteren die official die de BMX ineens oversteekt en nu dit.![]()
[...]
https://www.wielerflits.n...witter&utm_source=twitter
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
“Everything stopped due to a mistake made by the organizer. And in the turmoil with the guards, Anna was threatened and overturned.”
— Bas Tietema (@BasTietema) 27 juli 2021
“It's a small crash, she has no problem. But everyone was very angry, and the scene was a mess.” Aldus een Japanner te plekke
Franssen mag voor brons gaan judoën… kom op… breek de ban!
Begint erop te lijken inderdaadPatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:34:
Die Japanners worden natuurlijk panisch als ze NL sporters zien… zo langzamerhand de paria’s van deze spelen.
Franssen mag voor brons gaan judoën… kom op… breek de ban!
Dan kunnen we hopelijk de boel een beetje omdraaien.
[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 27-07-2021 11:20 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
[ Voor 30% gewijzigd door naitsoezn op 27-07-2021 11:13 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Helaas, 3 straffen en klaar.
⏩ PVOutput☀️
Tot dit moment waren er twee met een goede kans op goud: de wegwielrensters en Van de Poel. We weten allemaal waarom dat mislukt is. Geen andere atleet was tot nu toe een grote kanshebber. Natuurlijk heb je altijd verrassingen, maar tot nu toe nog niet. Nederlandse kansen komen later pas.M@cer schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:11:
Er moet nu snel een gouden medaille worden geworden, want we zitten echt in een zwarte afdaling waarbij echt alles mis gaat.. Het is bijna niet meer te geloven wat er allemaal gebeurt.
Geen idee of het nu nog zo is, maar een paar jaar geleden hadden ze de regels aangepast waardoor diverse worpen niet meer mochten. Het werd toen alleen nog maar hangen en trekken waarbij het verschil met worstelen minimaal werd.TheBrut3 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:20:
Rare sport dat judo. Die Italiaanse duikt steeds naar de grond, maakt het spel dood en dan krijgt Franssen een straf. Heef toch niets met kwaliteit te maken?
Helaas, 3 straffen en klaar.
alles kan off-topic
Mooi interview met Franssen… helaas geen medaille maar toch ontzettend knap gezien de omstandigheden.
⏩ PVOutput☀️
Wat een treurnis was die persco. Ik vond dit wel een mooie reactie:jan390 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:01:
MTB nu live op Eurosport, NOS een persconferentie van Pieter v/d H. Goed gedaan jongens
[Twitter: https://twitter.com/barrysmit/status/1419945962575904783?s=19]
Volgens mij heeft elk land wel zo zijn problemen momenteel. Het is voor velen ook al geen goede voorbereiding en er zijn aardig wat mensen afgevallen de afgelopen weken omdat ze corona kregen op een verkeerd moment. Veel teams missen hun sterspelers, ook in andere sporten.Ankona schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:25:
[...]
Hebben sporters van andere landen ook zoveel pech?
Ik weet niet hoe ze het zelf ervaren maar ik zou er als team NL zo onderhand wel helemaal klaar mee zijn en een vliegtuig richting NL pakken.
Verder heb ik niet het idee dat het zo enorm slecht gaat. Ik denk dat de verwachtingen hier en elders gewoon veel te hoog zijn. Bij een wedstrijd heb je vaak 2 partijen, dan moet er gewoon 1 afvallen. Data is niet meteen ongeluk, je mag ook best eens de tegenstander prijzen op diens prestatie.
Erg makkelijk weer. Als iedereen getest is voordat ze het vliegtuig op stappen, kun je er gewoon weinig over zeggen. Als men de maatregelen neemt die nodig zijn (en vaak nog een schepje erbovenop) dan kun je er gewoon weinig aan doen. Er is werkelijk niemand die blij is besmet te zijn, dus zo afgeven is echt een slag onder de gordel.zacht schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:37:
[...]
Wat een treurnis was die persco. Ik vond dit wel een mooie reactie:
[Embed]
Voordat het evenement begon, waren er al 79 besmettingen. En in Tokio zelf breken ze ook al records buiten de spelen om.
Dit ligt 100% bij de spelen zelf en niet bij TeamNL imo. Kijk maar wat een waardeloos gebeuren:
https://time.com/6083505/...ermeasures-falling-short/
Daarbij komt nog dat je wel gevaccineerd kunt zijn en mogelijk al covid gehad hebt, maar als je positief test is het meteen afgelopen.Athletes and media are also asked to take Olympic-only transport, which consists of buses or designated taxis that can be reserved and have been (supposedly) cleaned and cleared. Yet again, given Tokyo’s low vaccination rate, the drivers of these buses aren’t likely to be vaccinated, and return home to their families after their shifts. And in the case of Olympic buses, during those shifts, they are driving consistently packed, standing-room only, cheek to jowl rides during which it’s impossible to impose the social distancing that’s ideally required to contain COVID-19.
Als TeamNL had ik lekker zelf auto's gehuurd en de coaches lekker laten rijden of whatever. Ik had hier gewoon geen risico genomen.
Ik hoef hopelijk toch niet uit te leggen dat zeuren over reclames dan evengoed niks toevoegt.
[ Voor 45% gewijzigd door tweakduke op 27-07-2021 14:06 ]
Dat is off-topic hier.D-Ed schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:02:
Ik ga niet zeuren over de NOS/verslaggeving maar waarom *knip*[/mbr]
[ Voor 60% gewijzigd door tweakduke op 27-07-2021 14:07 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Bedankt noorderburen, dankzij jullie staan we rechtstreeks in de halve finalesTheBrut3 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:50:
Helaas. 3x3 basketbal verloren en ook niet gelijk geplaatst omdat onderling resultaat telt en ze van België hebben verloren.
*Jullie hebben ook vooral pech gehad in het onderlinge duel door die vroege blessure
Nu Nederland/Rusland en dan morgen in de halve finales opnieuw een duel der lage landen als ik me niet vergis? Positief voor beiden dat we Servië ontlopen op die manier, daar kan je goud nu al voor opschrijven lijkt me...
Zo dadelijk teamfinale bij de vrouwen in het turnen. Helaas dat er voor de medailles weinig spanning zal zijn. Enkel of de USA or Rusland goud pakt staat eigenlijk ter discussie, China zit daar ruim achter, en ruim voor de nr's 4 tot en met 8 (daar ligt het een stuk dichter bij elkaar)
[ Voor 18% gewijzigd door Jebus4life op 27-07-2021 12:36 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
En dan ook nog eens je tegenstander makkelijk laten schieten.
Nee was niet best. Bekkering heel belangrijk voor de rebounds.
Next up: ROC
Nee, als wij winnen hebben wij Servië in de halve finale.Jebus4life schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:32:
Nu Nederland/Rusland en dan morgen in de halve finales opnieuw een duel der lage landen als ik me niet vergis? Positief voor beiden dat we Servië ontlopen op die manier, daar kan je goud nu al voor opschrijven lijkt me...
https://olympics.com/toky...asketball/bracket-men.htm
[ Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 27-07-2021 13:16 ]
Ja, dan zal je zien dat ze het tegen NL weer op hun heupen krijgen...autje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:48:
Lastig uitgangspunt voor de voetbalvrouwen: win je de poule dan kom je tegen de VS, die je normaliter het liefst ontloopt. Maar de VS zit er nog niet lekker in dit toernooi, vandaag ook weer bloedeloos 0-0 gespeeld tegen Australië, en op doelsaldo door.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tel er maar op dat de Amerikaansen er weer staan als het er echt om gaat, dus dat wordt dan een zware pot.autje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:48:
Lastig uitgangspunt voor de voetbalvrouwen: win je de poule dan kom je tegen de VS, die je normaliter het liefst ontloopt. Maar de VS zit er nog niet lekker in dit toernooi, vandaag ook weer bloedeloos 0-0 gespeeld tegen Australië, en op doelsaldo door.
Nou ja, je kunt natuurlijk vandaag ook gelijkspelen tegen ChinaPatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:51:
[...]
Tel er maar op dat de Amerikaansen er weer staan als het er echt om gaat, dus dat wordt dan een zware pot.
De rest zit uiteraard weer eens achter een streamingsdienst (paywall)…
3X3 starten slecht en staan al met 0-4 achter.
Maakt weinig uit, want zelfs tegen die VS vliegt Nederland er dan met minimaal 4 doelpunten verschil uit.autje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:48:
3x3.... Ik hoop dat het nog goed komt, tijd tikt ook af.
Dit topic is gesloten.
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic
Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.