Olympische Zomerspelen Tokyo 2020

Pagina: 1 ... 7 ... 40 Laatste
Acties:
  • 83.008 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18

pinda powerrr

Slow down...

Daar is Stam idd erg goed in. Schoon is het tactische wonder van de twee. Let maar eens op als ze de derde bal speelt, heeft dan al gekeken waar iedereen staat.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

Beetje jammer, de Zwitsers lopen uit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Niek Kimmann botst op een official die de baan oversteekt zonder op te letten. De gifbeker moet helemaal leeg vandaag…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:39:
Niek Kimmann botst op een official die de baan oversteekt zonder op te letten. De gifbeker moet helemaal leeg vandaag…

Filmpje zit erachter. Manman..
Is overigens een training.

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 26-07-2021 14:41 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Quad schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:37:
Beetje jammer, de Zwitsers lopen uit.
Het zou absoluut geen schande zijn als ze verliezen, maar ja, je wil natuurlijk meer als je daar eenmaal staat.

Even in perspectief gezien, ze zijn nog jong (22 en 19) dus hebben ze in het beachen nog wel twintig jaar te gaan.

Overigens kutregie met heel veel beelden vanuit de korte zijde gezien, dan zie je de diepte niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Helaas.
Nog een half uur geduld en dan nog 3vs3 basketbal Nederland tegen Polen.

En MvdP heeft geen breuken overgehouden na z'n valpartij.

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 26-07-2021 14:49 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
pinda powerrr schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:46:
[...]

Het zou absoluut geen schande zijn als ze verliezen, maar ja, je wil natuurlijk meer als je daar eenmaal staat.

Even in perspectief gezien, ze zijn nog jong (22 en 19) dus hebben ze in het beachen nog wel twintig jaar te gaan.

Overigens kutregie met heel veel beelden vanuit de korte zijde gezien, dan zie je de diepte niet meer.
Inderdaad… slecht in beeld gebracht… maar dat heb ik al meer gezien… bij het damesvoetbal miste de regie een doelpunt omdat ze nog een herhaling aan het uitzenden waren.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Quad schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:48:
Helaas.

Goed nieuws wat betreft MvdP… kan hij niet alsnog met de tijdrit meedoen?

Bij 3X3… zijn ze weer met z’n vieren? Hebben ze daar überhaupt nog een reserve die ze kunnen inzetten als een speler geblesseerd raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Quad schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:48:
Helaas.

Als ik een blik op de stand werp dan denk ik dat, als ze van Polen winnen, ze morgen tegen Letland in een rechtstreeks duel mogen uitmaken of ze naar de halve finales gaan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Spannend bij Nederland - Polen!

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
3x3 basketbal gaat de verlenging in, zo graag nog een positief einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

4tune schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:53:
3x3 basketbal gaat de verlenging in, zo graag nog een positief einde...
Daar is ie. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Thank you! Man man dit hadden 'we' ff nodig vandaag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
Eindelijk toch nog iets wat goed ging vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zo dat was close. Lekkere win.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

sverzijl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:55:
Eindelijk toch nog iets wat goed ging vandaag :)
Hockey en zwemmen ging prima.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Quad schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:58:
[...]

Hockey en zwemmen ging prima.
Ik keek de verkeerde sporten vandaag geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

sverzijl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:59:
[...]

Ik keek de verkeerde sporten vandaag geloof ik.
Naja beide waren volgens mij vannacht al. Ik heb daar niks van kunnen zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 26-07-2021 16:00 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:59
Handboogschieten en skateboarden waren vandaag ook echt geen slechte resultaten. Had één pijltje beter geschoten en één trick nog wel geland door Roos Zwetsloot had je nog eens twee medailles gepakt.

Waterpolo tegen Australië is natuurlijk zuur dat je zo'n voorsprong weggeeft, maar Australië is een sterke tegenstander, dus ook geen ramp om te hebben verloren.

En laten we de zeilers niet vergeten. Daar heeft Marit Bouwmeester vandaag toch goede zaken gedaan door te stijgen naar de vijfde plek en Kiran Badloe staat 'gewoon' op brons (al had hij meer kunnen hebben...).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:03
@Jovatov Handboogschieten en mountainbiken waren vandaag ook echt geen slechte resultaten. Had één pijltje beter geschoten en één trick nog wel geland door MVP had je nog eens twee medailles gepakt.

:+

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Poeh wat een dag.

Ik had de focus vooral weer op de 3x3 mannen (moest ook gewoon werken).
Zo zuur dat het weer Bekkering betrof (maar mans dat hij opgelapt bij de tweede wedstrijd was).
Team heeft oa. zijn rebounds hard nodig.

Over die reserve: Nederland heeft in Julian Jaring een reserve mee.
Probleem is alleen dat dat een fopspeen voor hem is. Hij is nl. gepasseerd en had daar een rechtszaak over aangespannen.

In het reguliere 3X3 is het 'pech' als je een blessure hebt, je moet de wedstrijd zonder wissel uitspelen.
Reserves zijn geen "ding" daar, anders nam iedereen er wel minstens 1tje mee.

En dan wordt het ineens zwaar.
En dan heeft je tegenstander ook ineens een veel grotere kans om te winnen als ze de tegenstander "leeg spelen" (bal heel snel rond laten gaan).
Lieten de Belgen gelukkig wat na, maar alsnog zuur verlies.

Tweede pot was puntje van de stoel-werk. Vooral die meest authentieke Pool is een wapen vanachter de driepunttweepuntlijn.
Geweldig dat ze die gewonnen hebben.

Morgen tegen Letland, gevaarlijke rivaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:24
https://nos.nl/l/2390949

Kimmann hard onderuit bij een botsing met een official. De organisatie laat toch veel steken vallen overal vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Sjurm schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:27:

Kimmann hard onderuit bij een botsing met een official. De organisatie laat toch veel steken vallen overal vind ik
Ik hoor net dat Niek zijn knie heeft gebroken… die is dus ook klaar op deze OS… ;w :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:35:
[...]

Ik hoor net dat Niek zijn knie heeft gebroken… die is dus ook klaar op deze OS… ;w :'(
Bron?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Net op TV bij EenVandaag op NPO1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00

Pierre

Van nature lui!

Sjurm schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:27:

Bizar dit echt ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Meer info over Niek:
https://www.ad.nl/olympis...ekende-official~ac77f874/

Barst in knieschijf… maar hij wil het wel gaan proberen…

[ Voor 18% gewijzigd door PatrickC op 26-07-2021 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wil dus wel proberen te starten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Quad schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:47:
Wil dus wel proberen te starten.
Ja, maar daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen… knieën worden toch best wel belast bij BMX-en lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 22:43

Fisico

by Fabian

Echt niet te geloven de organisatie van het NOC*NSF. Ik hoor net een podcast waarin de triatlete aan het vertellen is over haar dag-nachtritme en dat nogal afwijkend is omdat zij om half vier in de nacht de bus naar de start moet nemen. Alleen ligt zij dus op een gang met mensen die in de avond sporten. Dus haar slaap wordt constant onderbroken. Dat moet toch echt beter kunnen?

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Nou heb ik niet een actieve herinnering :P aan vorige spelen in detail, maar zijn dit soort fuckups ook zo erg geweest bij de vorige keren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
pinda powerrr schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:13:
Nou heb ik niet een actieve herinnering :P aan vorige spelen in detail, maar zijn dit soort fuckups ook zo erg geweest bij de vorige keren?
De vorige keer was het in Brazilie, daarvan is het algemeen bekend dat ze daar buitengewoon onsportief zijn. Dit keer is het in een land waarvan je verwacht dat alles tot in de puntjes is geregeld en dat iedereen het een zaak van eer vindt om het vooral goed te laten verlopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

@pinda powerrr je had toen de losers vlucht die voor veel wrijving zorgde. Maar wat ik wel aardig vind aan de podcast van Thijs, Theo en Hidde is dat zij aangeven dat deels meer geluk dan wijsheid is dat Nederland zoveel medailles wint. Wel een goed frame voor de baanwielrenners maar daarna weer zoeken naar een sponsor voor wielen bijvoorbeeld. Terwijl Piddock vandaag niet op een fiets van Ineos rijdt maar zelf iets maar kiezen en dan betaald de bond gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Ankona schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:16:
[...]

De vorige keer was het in Brazilie, daarvan is het algemeen bekend dat ze daar buitengewoon onsportief zijn. Dit keer is het in een land waarvan je verwacht dat alles tot in de puntjes is geregeld en dat iedereen het een zaak van eer vindt om het vooral goed te laten verlopen.
Het gaat niet om het organiserende land maar om het NOC*NSF. Ze kunnen het denk ik niet voor iedereen ideaal maken in het olympisch dorp en dan zullen de medaillekandidaten wel een streepje voor hebben. Die triatlete is volgens mij niet echt een kanshebber op eremetaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

@PatrickC ze staat bij de favorieten volgens de lijstjes. Maar aangezien ze uit Nederland komt is dat niet zo heel veel waard. Op eerdere spelen was ook altijd gedoe over, want dat waren er sporters die het laatste weekend wat moesten doen en die zaten in een huis met de judoka's die al een week klaar waren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Dus het KLM personeel aan boord van de ‘corona’-vlucht was niet getest… 8)7 Hoe is het mogelijk!
KLM schuift het af en zegt dat de besmettingen waarschijnlijk op de luchthaven in Tokio moeten zijn opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Fisico schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:25:
@PatrickC ze staat bij de favorieten volgens de lijstjes. Maar aangezien ze uit Nederland komt is dat niet zo heel veel waard. Op eerdere spelen was ook altijd gedoe over, want dat waren er sporters die het laatste weekend wat moesten doen en die zaten in een huis met de judoka's die al een week klaar waren.
De sporters die klaar zijn moeten nu in ieder geval zsm naar huis, dus het zal steeds rustiger worden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:33
PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:32:
Dus het KLM personeel aan boord van de ‘corona’-vlucht was niet getest… 8)7 Hoe is het mogelijk!
KLM schuift het af en zegt dat de besmettingen waarschijnlijk op de luchthaven in Tokio moeten zijn opgelopen.
Ik lees het ook net. WTF, maar ze weten zeker dat het niet aan de KLM heeft gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Fisico schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:20:
@pinda powerrr je had toen de losers vlucht die voor veel wrijving zorgde. Maar wat ik wel aardig vind aan de podcast van Thijs, Theo en Hidde is dat zij aangeven dat deels meer geluk dan wijsheid is dat Nederland zoveel medailles wint. Wel een goed frame voor de baanwielrenners maar daarna weer zoeken naar een sponsor voor wielen bijvoorbeeld. Terwijl Piddock vandaag niet op een fiets van Ineos rijdt maar zelf iets maar kiezen en dan betaald de bond gewoon.
Ineos rijdt met Pinarello en die maken geen deftige XC-racers. Dat speelt ook mee bij de materiaalkeuze. Al is het ook wel voorgekomen dat er even een frame van een concurrent van de juiste stickers voorzien werden.

Van der Poel moet van zijn sponsor natuurlijk gewoon met een Canyon op pad.

[ Voor 6% gewijzigd door Joris748 op 26-07-2021 20:56 ]

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Prachtig eerbetoon aan Epke bij Studio Tokio. Dat maakt deze moeilijke dag weer helemaal goed. Dankjewel Epke! _/-\o_ :)F

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 26-07-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:32:
De Nederlandse overheid eist sinds een maand of twee alleen testen bij specifieke vluchten, Tokio is daar geen een van.

Nu geeft het volgende geen 100% zekerheid (maar dat geeft een test ook niet), maar toen er nog wel voor elke vlucht getest werd, was het percentage positief 0,07%. Nu alleen op bepaalde vluchten getest wordt is dat percentage 0,15%.
Ik durf te stellen dat de kans op een positief bemanningslid zeer klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog even over de beruchte KLM vlucht: https://www.ad.nl/olympis...t-kl861-opsteeg~a3efda19/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Joris748 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:50:
[...]

Ineos rijdt met Pinarello en die maken geen deftige XC-racers. Dat speelt ook mee bij de materiaalkeuze. Al is het ook wel voorgekomen dat er even een frame van een concurrent van de juiste stickers voorzien werden.

Van der Poel moet van zijn sponsor natuurlijk gewoon met een Canyon op pad.
Klopt, maar het was een van de voorbeelden. Net als bij het Nederlandse team dan ineens de omkadering van de sporters anders wordt als zijn op de Spelen komen want voor coach x of y is geen budget. Je stopt dus best wat geld in de weg naar de Spelen maar op de Spelen is het allemaal net minder. Dat is op zijn minst onhandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:16:
Prachtig eerbetoon aan Epke bij Studio Tokio. Dat maakt deze moeilijke dag weer helemaal goed. Dankjewel Epke! _/-\o_ :)F
Helemaal tekenend voor zijn doorzettingsvermogen: keer op keer van de rekstok lazeren, net zo lang tot hij dat drievoudige vluchtelement onder de knie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:16:
En nu nogmaals een eerbetoon bij Humberto. Waarom ook niet:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

De triatlon bij de vrouwen gaat alvast met een kwartier vertraging van start, om 23h45 omwille van een storm in de buurt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Tropische storm (tyfoon) Nepartak zal Japan nog wel last geven.
https://www.weer.nl/nieuw...m-nepartak-richting-japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Dus de NL triatlon mannen zijn in Tokio voor de relay, hadden mogen starten op het individuele nummer (dus extra kans op medailles voor NL), maar van NOC*NSF mogen ze niet omdat ze niet bij de eerste 6 zaten in wedstrijden om zich te plaatsen? Belachelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Begint dat zo onderhand nu niet de hele OS campagne te worden?

Zo mogen na afloop wel eens goed gaan evalueren waar ze flink hebben gefaald.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Bij sommige sporten zijn de kwalificatie eisen van NOC*NSF absurd hoog terwijl je bij andere sporten ziet dat volstrekt kansloze sporters wel mee mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
NL vrouwen hebben de slag gemist… dat wordt een inhaalraces voor Kingma en Klamer… minuutje achterstand.

[ Voor 12% gewijzigd door PatrickC op 27-07-2021 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gladde wegen, dus dat achtervolgen zit er niet direct in.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Als ik het weer daar nu tijdens de triatlon zie lijkt het alsof de eerste regen al gearriveerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dawg schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:12:
[...]

Als ik het weer daar nu tijdens de triatlon zie lijkt het alsof de eerste regen al gearriveerd is.
Commentatoren hadden het over dat het niet van de Tyfoon betreft.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Verschil loopt op…. medailles worden moeilijk/onhaalbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:53:
Dus de NL triatlon mannen zijn in Tokio voor de relay, hadden mogen starten op het individuele nummer (dus extra kans op medailles voor NL), maar van NOC*NSF mogen ze niet omdat ze niet bij de eerste 6 zaten in wedstrijden om zich te plaatsen? Belachelijk.
Nederland is graag het braafste jongetje van de klas. Blijkbaar hebben ze bij NOC*NSF geen topsport mentaliteit, oftewel, alles ervoor over om zoveel mogelijk te pakken.

Bureaucratie viert hoogtij, maar de details missen, dat wordt pijnlijk duidelijk in de fouten die er al gemaakt zijn. Van de misser bij het wielrennen, het plankje van Van der Poel en geen coronatest bij de KLM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:14:
Verschil loopt op…. medailles worden moeilijk/onhaalbaar.
Kan er ook nog wel bij vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dawg schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:15:
[...]

Nieuwe dag he! :P

7u en 8u nl tijd staan weer mooie sporten op het programma.

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 27-07-2021 00:17 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
dawg schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:15:
[...]

Het is een nieuwe dag… laten we die maar weer positief proberen te beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Wat @pinda powerrr zegt. Moeten wel boven onze zesjesmentaliteit uitstijgen en zaken eens doortastend aanpakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dawg schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:17:
[...]

Wat @pinda powerrr zegt. Moeten wel boven onze zesjesmentaliteit uitstijgen en zaken eens doortastend aanpakken. ;)
Als ze dat nu nog moeten doen zijn ze wat. Mij betreft een paar dagen te laat mee.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Quad schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:16:
[...]

Nieuwe dag he! :P

7u en 8u nl tijd staan weer mooie sporten op het programma.
Ik vind dit ook mooie sport… in mijn woonplaats is een aantal jaren het EK Powerman geweest. Dat was prachtig om van dichtbij te kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:20:
[...]

Ik vind dit ook mooie sport… in mijn woonplaats is een aantal jaren het EK Powerman geweest. Dat was prachtig om van dichtbij te kunnen volgen.
Tot nu toe minder saai dan ik dacht, ik blijf nog heel even plakken.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Quad schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:21:
[...]

Tot nu toe minder saai dan ik dacht, ik blijf nog heel even plakken.
Dat is toch het mooie van de Spelen. Zou je normaal gesproken naar de triatlon kijken? Ik niet, nu dus wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

pinda powerrr schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:22:
[...]

Dat is toch het mooie van de Spelen. Zou je normaal gesproken naar de triatlon kijken? Ik niet, nu dus wel :)
Door de Spelen zie ik zeker veel meer verschillende sporten dan anders, en met zeer veel plezier, maar triathlon of dat zeilen (wat Bouwmeester doet) kan me dan weer totaal niet boeien :P Dat er mensen zijn die dat leuk vinden om te doen :o
Roeien hetzelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

AzzKickah schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:25:
[...]

Door de Spelen zie ik zeker veel meer verschillende sporten dan anders, en met zeer veel plezier, maar triathlon of dat zeilen (wat Bouwmeester doet) kan me dan weer totaal niet boeien :P Dat er mensen zijn die dat leuk vinden om te doen :o
Roeien hetzelfde :P
Hah! Ik vind roeien vaak het gaafst om te zien op een OS. Kijk het verder nooit en weet er niks vanaf, maar op de OS? Hell yeah. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
pinda powerrr schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:22:
[...]

Ik vind alle sporten met meerdere disciplines erg mooi om te kijken. 10-kamp of 7-kamp bij atletiek bijvoorbeeld… dat is fysiek zo’n enorme belasting. Bij triatleten zie je ook dat ze qua fysiek totaal anders zijn dan een zwemmer, wielrenner of hardloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:14:
[...]

Commentatoren hadden het over dat het niet van de Tyfoon betreft.
Hoe noem je dit dan? Een buitje 😅
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/094Vp-hNU6H3Wy_Nnm2dZ72ibsQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xbpLe9ZrzA6uqkipSdg00t7i.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

dawg schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:27:
[...]

Hah! Ik vind roeien vaak het gaafst om te zien op een OS. Kijk het verder nooit en weet er niks vanaf, maar op de OS? Hell yeah. :P
Dat heb ik dus met zwemmen, turnen, skateboarden, basketball en wat al dan niet meer :D

Daarbij heb ik vakantie momenteel dus lekker 's nachts kijken en in de Australische tijdzone leven :Y) Heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@AzzKickah gewoon alles. :D
Omdat het toch anders is dan anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Skateboarden moet ik nog wel aan wennen… als kinderen van 13 jaar er met de medailles vandoor gaan… hebben ze dit soort leeftijden bij andere sporten (b.v. turnen) niet verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:36:
Skateboarden moet ik nog wel aan wennen… als kinderen van 13 jaar er met de medailles vandoor gaan… hebben ze dit soort leeftijden bij andere sporten (b.v. turnen) niet verboden?
Ik denk dan gelijk, hoe is het algemene niveau dan? Die tieners zijn heus wel goed, maar zijn de volwassenen zo slecht?

Aan de andere kant, echt wel cool, gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:36:
Die jonge leeftijd vond ik ook wel opmerkelijk idd. Maar het was nou niet dat die jonkies slechter waren dan de wat ouderen.. Bijna allemaal vielen ze om de haverklap. Die meid van Oostenrijk en die van Nieuw-Zeeland (of was het nou toch Australie...?) konden er echt niks van. En niet als enigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Die AUS/NZL skateboardster had ik op een gegeven moment echt medelijden mee, want niks leek te lukken. ;( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
AzzKickah schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:39:
[...]

Die jonge leeftijd vond ik ook wel opmerkelijk idd. Maar het was nou niet dat die jonkies slechter waren dan de wat ouderen.. Bijna allemaal vielen ze om de haverklap. Die meid van Oostenrijk en die van Nieuw-Zeeland (of was het nou toch Australie...?) konden er echt niks van. En niet als enigen.
Dat viel me dus ook op. Maar ik heb er verder geen verstand van dus kan het niet beoordelen. Ik vraag me ook af of door deze sporten toe te voegen er ook meer jeugd naar de OS gaat kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@dawg Dat had ik bij de roeiers (weet zo snel ff niet meer welk land)
4 jaar hier naar toe werken, heel die boot meesjouwen, en dan op dag 1 meteen 15 seconde achter de rest aanpeddelen.....

Lijkt me zo demotiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Hippocampus schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:44:
@dawg Dat had ik bij de roeiers (weet zo snel ff niet meer welk land)
4 jaar hier naar toe werken, heel die boot meesjouwen, en dan op dag 1 meteen 15 seconde achter de rest aanpeddelen.....

Lijkt me zo demotiverend.
Jup. Of gisteren Katie Ledecky, heel de race behoorlijk vooraan tot het laatste stuk. En dat eigenlijk al aan voelen komen nadat ze niet weg wist te zwemmen. Zo lang lonely at the top, en dan deze race. :)

Niks voor mij. :P Wat zou de moed me in de schoenen zakken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Weer lijkt slechter te worden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
@dawg Ach… die heeft al zoveel gewonnen… misschien dat ze de strijd ook wel een keer mooi vindt? Anders is het net als met Lewis Hamilton… wat zijn die titels waard als je geen tegenstand hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

En dan zeggen ze doodleuk dat de snelle lopers nog wel even de 10KM in 33 minuten lopen 8)7

WTF, na het zwemmen en fietsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@pinda powerrr Ze zijn nog jong denk ik dan maar 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Twee 30+ aan de leiding en die Zwitserse doet al voor de vijfde keer mee én heeft tussendoor nog even drie kinderen uitgepoept.

Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
man man man : Taylor Brown blaast zich op, had het moeilijk bij het fietsen.
Nee gast, ze had een lekke achterband.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik dacht even een onderdeeltje mee te pikken vanavond.... meteen nachtwerk.
Nu wil ik ze over de streep zien komen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Denk dat Zaferes het niet gaat redden tegen Taylor-Brown.

[ Voor 12% gewijzigd door dawg op 27-07-2021 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Hippocampus schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 01:18:
Ik dacht even een onderdeeltje mee te pikken vanavond.... meteen nachtwerk.
Nu wil ik ze over de streep zien komen ook.
Letterlijk plus 1! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Klamer gaat nog voor 4. Nog maar 29 seconden.

Pff. Klamer en Periault bezig met een inhaalsrace , maar ondertussen loopt Duffy nog 20 seconden uit deze ronde

[ Voor 90% gewijzigd door jan390 op 27-07-2021 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Dan hoop je stiekem dat Zafares nog stil valt, dan heeft Klamer gewoon een kans op brons.

Maar hoe dan ook, zeer netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Klamer 4e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo, knappe prestatie van Duffy. Wat een voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
4e, heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ze zijn wel lekker sportief voor elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Knap van beide dames!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
In een voorbeschouwing over de MTB wedstrijd voor vrouwen op Radio 1, door Erben Wennemars en Bart Brentjens werd verteld dat straks tijdens de race het "plankje" er weer staat omdat dit de UCI veiliger leek in verband met de regen die er valt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:51

Sf1nX

Tuinder

Faxe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 07:19:
In een voorbeschouwing over de MTB wedstrijd voor vrouwen op Radio 1, door Erben Wennemars en Bart Brentjens werd verteld dat straks tijdens de race het "plankje" er weer staat omdat dit de UCI veiliger leek in verband met de regen die er valt 8)7
Dat vind ik eigenlijk niet zo raar, een sprong van 1,5 mtr met landing op stenen en daarna een steile afdaling.
Dat lijkt mij vragen om valpartijen als die stenen ook nog nat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:54
Faxe schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 07:19:
Misschien kan MvdP dan alsnog gewoon gezellig met de dames meedoen en lekker over dat plankje rollen. :+

Zal wel een lekker moddergevecht worden dat parcours in de regen. En al die glibberige rotsen... Wordt heel pittig voor de dames!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wegman naar de finales van het k1 slalom. Vanaf 9u15.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:57

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:53:
Dit komt ook in andere landen en bij andere sporten voor. In België hebben ze een zwemster genaaid.
Ze had mogen gaan, maar de Belgische bonden hebben haar niet ingeschreven.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
MTB nu live op Eurosport, NOS een persconferentie van Pieter v/d H. Goed gedaan jongens

[ Voor 9% gewijzigd door jan390 op 27-07-2021 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

De Zuiderbuur verslaat Polen met een spectaculair laatste schot in de 3X3.
Die doen ook leuk mee!
Pagina: 1 ... 7 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic ;)

Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.