Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Machtig spannend aan t eind. Maar helaas...PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:20:
3X3 uitgeschakeld… 21-19… net niet…
Deels ook wel aan zichzelf te danken. Schoten vielen nauwelijks; belangrijkste wapen uitgeschakeld.
Nou ja, de sport heeft wel wat harten gewonnen.

7-2 inmiddels…
Meest zorgwekkend… die 2 doelpunten tegen… dodelijk zo dadelijk tegen de VS…
[ Voor 36% gewijzigd door PatrickC op 27-07-2021 15:03 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Herenhockey gaat ook nog goed, 3-1 nu.
edit: 8-2 en 3-2 nu
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 27-07-2021 15:06 ]
Nederland staat met 7-2 voor, dus volgens mij kan Brazilië niet eens winnen. Want bij gelijke stand telt het doelsaldo toch?Pinobigbird schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:02:
Bij het damesvoetbal doet Brazilië erg hun best om niet eerste in de poule te worden om zo de VS te ontlopen. Zambia krijgt rood in de 13e minuut, en na ruim een uur staat het nog maar 1-0. Niet echt geloofwaardig, niet?
Wedstrijden… eerst maar eens van de VS winnen.. hebben ze nog nooit gedaan volgens mij.Martinspire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:03:
Alweer 7-2 bjj damesvoetbal. Das echt zo'n wedstrijd van "als je meer goals maakt dan je tegenstander, maakt het niet uit hoe goed je keeper is". Maar goed, ze gaan in ieder geval wel lekker met de doelpunten dus dat is wel fijn voor de komende wedstrijden.
Herenhockey gaat ook nog goed, 3-1 nu.
Hockey nu 3-2… beschamend tegen Canada.
Ik dacht dat de NOS zou schakelen (hebben ze gezegd bij het begin) bij goals van de Nederlandse dames. Maar ik zie alleen maar hockey ondanks de 8-2 stand.FabianGTI schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:53:
Zucht, wordt het vrouwenvoetbal weer onderbroken voor mannenhockey op zowel npo als eurosport.
De rest zit uiteraard weer eens achter een streamingsdienst (paywall)…
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 27-07-2021 15:09 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Voor €5,99 ben je van alle ellende af…Gunner schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:08:
[...]
Ik dacht dat de NOS zou schakelen (hebben ze gezegd bij het begin) bij goals van de Nederlandse dames. Maar ik zie alleen maar hockey ondanks de 8-2 stand.
Ze schakelen in de pauzemomenten.Gunner schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:08:
[...]
Ik dacht dat de NOS zou schakelen (hebben ze gezegd bij het begin) bij goals van de Nederlandse dames. Maar ik zie alleen maar hockey ondanks de 8-2 stand.
Maar zelf heb ik gewoon een Eurosport abo-tje afgesloten. Heb er een hekel aan afhankelijk te zijn van de NOS die rekening wil houden met de 70+-ers die het niet bij kunnen houden als er teveel geschakeld wordt.
Heb al Prime, Netflix Disney en YouTube premium. Vind het wel genoeg zo.
Ik ga er vanuit dat de volgende wedstrijd gewoon 100% te volgen is.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik denk dat je beiden liever niet hebt. Aan de andere kant is zo'n sterke tegenstander wel de kans om te bewijzen dat je ook de beste bent. Ik denk dat ze een aardige kans maken als ze de goals erin krijgen, maar verdedigend is nog even de vraag.Sjurm schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:16:
De VS heeft toch gewoon verloren van Zweden? Snap niet waarom je dan zo graag de VS wilt ontlopen ipv bijvoorbeeld Zweden
Het probleem is vooral dat Nederland eigenlijk geen goede tegenstander heeft gehad die er een beetje op lijkt en daardoor mogelijk niet echt in een ritme zit.
Er is in ieder geval een moment dat de VS niet meer wint, dat kan best dit jaar zijn.
Nederland heeft de laatste wedstrijden tegen de VS kansloos verloren. En een poule wedstrijd is totaal anders dan een knock-out wedstrijd. Maar hopelijk winnen ze voor de eerste keer van de VS in de kwartfinale.Sjurm schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:16:
De VS heeft toch gewoon verloren van Zweden? Snap niet waarom je dan zo graag de VS wilt ontlopen ipv bijvoorbeeld Zweden
Ik zie nu dat de tweede in de poule niet tegen Zweden maar waarschijnlijk tegen Canada moet. Ik dacht even dat ze anders tegen Zweden zouden moeten.PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:19:
[...]
Nederland heeft de laatste wedstrijden tegen de VS kansloos verloren. En een poule wedstrijd is totaal anders dan een knock-out wedstrijd. Maar hopelijk winnen ze voor de eerste keer van de VS in de kwartfinale.
Hopelijk valt het qua medailles morgen eens de goede kant op
Ik zou Brazilië niet als een slechte tegenstander betitelen.PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:30:
Na de drie wedstrijden van de Oranje leeuwinnen heb ik geen idee hoe ze er voor staan. Ze scoren gemakkelijk, maar dat is tegen extreem slechte verdedigingen en keepsters en ze hebben toch ook wel een behoorlijk aantal doelpunten tegen gekregen tegen deze slechte tegenstanders. Het zal veel beter moeten om van de VS te kunnen winnen.
Ik heb toch zelf altijd het idee, als ik zelf sport (in teamverband) dat we tegen slechte tegenstanders ook vaak slecht spelen. We winnen dan wel maar vaak niet op een mooie manier.PatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:30:
Het zal veel beter moeten om van de VS te kunnen winnen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ok.. slecht niet maar ook geen top land. Werd 3e in de poule op het laatste WK en werd daarna in de achtste finales uitgeschakeld.autje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:31:
[...]
Ik zou Brazilië niet als een slechte tegenstander betitelen.
Inderdaad… heel veel kansen op medailles morgen… het zal toch wel een keertje de goede kant op gaan hoop ik.Jovatov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:30:
Morgen veel Nederlanders in roeifinales, individueel boogschiettoernooi, tijdritten op de fiets, judo.
Hopelijk valt het qua medailles morgen eens de goede kant op
Sommige stijlen zijn een betere partij dan anderen. Zweden heeft Amerika gewoon afgetroefd op werklust maar ik denk dat Nederland er beter tegen bestand is voetballend (tegen Zweden). Canada en Australië zijn ook van die werkelftallen die ze vaak goed tegenstand biedt.Sjurm schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:16:
Denk wel dat je Amerika niet op een beter moment kan treffen dan nu, onder deze trainer loopt het al een hele tijd maar matig (die winst op Nederland, in Breda iirc, was een opsteker toen). Death or the gladioles
Ook weer een minpunt van Discovery+ gevonden: als je wat wilt terugkijken staat alles [van een sport] op één enkele rij. Leuk als je door tientallen wedstrijden moet bladeren met alleen een pijltjestoets opzij in de browser. In dat opzicht is de Eurosport Player weer een stuk handiger en ik heb het idee dat ik bij Discovery lang niet altijd de 1080p stream krijg. Dat voetbal van net was voor het grootste deel van de wedstrijd echt niet meer dan de 720p stream. .. (waarvan er twee zijn met verschillende bitrate)
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 27-07-2021 15:51 ]
Helemaal waar… maar ik vertrouw Amerikanen niet als het om Olympische Spelen gaan… dat is een ploeg die natuurlijk door moet vanwege commerciële belangen, want damesvoetbal is een grote sport in de VS. Het wordt in ieder geval een mooie pot met hopelijk Oranje als winnaar.Spotmatic schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:33:
[...]
Ik heb toch zelf altijd het idee, als ik zelf sport (in teamverband) dat we tegen slechte tegenstanders ook vaak slecht spelen. We winnen dan wel maar vaak niet op een mooie manier.
Was het boogschieten niet uitgesteld i.v.m. die tyfoon?Jovatov schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:30:
Morgen veel Nederlanders in roeifinales, individueel boogschiettoernooi, tijdritten op de fiets, judo.
Vannacht staan er veel medaillewedstrijden op het programma, maar ik zie het toch niet helemaal zitten om de hele nacht door te halen
Bensimpel
Positieve meneer
Discovery plus, kun je alles terug kijken. Ik kijk de wedstrijden die ik leuk vind ook pas na werk terug. Gewoon niet het nieuws echt in de gaten houden voor de sporten die je leuk vind. En niet de medaille spiegel checken helpt ook.Sjurm schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:00:
Zijn wedstrijden ook ergens terug te kijken zonder dat je de uitslag al weet? Volgens mij bood NOS dit ooit aan, maar nu kun je haast niet om uitslagen heen.
Vannacht staan er veel medaillewedstrijden op het programma, maar ik zie het toch niet helemaal zitten om de hele nacht door te halen
😆 - Denk ook eens om ;)
Wedstrijden van vandaag zijn uitgesteld, maar morgen (nog) niet.TheBrut3 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:44:
[...]
Was het boogschieten niet uitgesteld i.v.m. die tyfoon?
Overigens zie ik nu dat de boogschieters morgen hoe dan ook nog geen medailles gaan pakken. Als ze doorgaan worden de plakken pas zaterdag verdeeld.
Tot nu toe heb ik op Eurosportplayer nog geen spoilers gezien op de hoofdpagina's. De afbeeldingen zijn niet van die wedstrijd en tenzij je niet wilt zien welke teams/spelers tegen elkaar spelen, is het allemaal wel goed te vinden zonder spoilers. Ik mis eigenlijk juist een uitslagen pagina met een overzicht van wie wat gedaan heeftSjurm schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:00:
Zijn wedstrijden ook ergens terug te kijken zonder dat je de uitslag al weet? Volgens mij bood NOS dit ooit aan, maar nu kun je haast niet om uitslagen heen.
De officiële pagina heeft alle info die je wilt qua uitslagen. Maar je hebt bijvoorbeeld ook een overzichtspagina van alles van TeamNL waar je naar alle individuele wedstrijden kan doorklikken.Martinspire schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:21:
[...]
Tot nu toe heb ik op Eurosportplayer nog geen spoilers gezien op de hoofdpagina's. De afbeeldingen zijn niet van die wedstrijd en tenzij je niet wilt zien welke teams/spelers tegen elkaar spelen, is het allemaal wel goed te vinden zonder spoilers. Ik mis eigenlijk juist een uitslagen pagina met een overzicht van wie wat gedaan heeft
Overigens: als je de website erbij houdt dan heb je de uitslagen sneller dan de stream van Eurosport
Bij de bookies was hij dat wel degelijk overigens, notering van 1.85, Pidcock 3.25 en 'Rest of field' op 6.50.Vos schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:07:
[...]
Want? Hij is niet DE topfavoriet.
Bij het dames wielrennen was dit wel het geval.
Mathieu is wel echt iemand die daar goed tegen kan. Ik wil geen nabrander geven over het plankje, zijn focus of over zijn 'gebrek' aan MTB ervaring, maar als hij iets goed kan is het stoïcijns schakelen naar de nieuwe situatie waarin hij zich begeeft. Ze hebben een wel overwogen besluit genomen of hij lang of kort van tevoren zou afreizen en ze zijn overeengekomen dat kort van tevoren voor hem het beste zou werken, ook i.v.m. gebrek aan vrijheden en trainingen in Japan.PWM schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:18:
Ik begrijp dat sommige sporters 4 of 5 dagen van te voren zijn afgereisd. Als je echt topsport doet, is het de laatste 1-2% die je een medaille geeft of niet. Ik vind persoonlijk 7 uur tijdverschil een behoorlijke impact maken in een paar dagen.
Ik ben veel in Amerika, 6 tot 9 uur. Ik heb 5 dagen in de reis ook nog steeds last. Niet dat het je dag bepaald, maar ik kan mij met topsport wel bedenken dat het net die laatste meter kan schelen.
[...]
En het grappige is dan weer dat de collega skate-sters niet besmet zijn geraakt terwijl Keet en Roos zo ongeveer alles samen deden met Candy tot dat die positief testte.Mwah, of het het vliegtuig is is niet duidelijk. Maar als het wel zo is, zitten er 400 man in. Als je dan iemand met Corona in het midden zet en er komen 4 besmettingen rechtstreeks uit, denk ik dat het inderdaad wel op orde isDan zijn het dus de mensen die direct naast je zitten die de sjaak zijn, da's niet te voorkomen.
Jep, bizar gedoe eigenlijk. Zijn genoeg landen die het wel toestaan maar heb het idee dat wij weer roomser dan de Paus zijn op dit gebied.PatrickC schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:53:
Dus de NL triatlon mannen zijn in Tokio voor de relay, hadden mogen starten op het individuele nummer (dus extra kans op medailles voor NL), maar van NOC*NSF mogen ze niet omdat ze niet bij de eerste 6 zaten in wedstrijden om zich te plaatsen? Belachelijk.
Hoe zit dat eigenlijk bij die surfers? Dorian en Badloe worden toch vaak 1 en 2 of andersom en hebben allebei al een hoop titels? Maar beide sturen kon / mocht / deden we niet

Heel vaag inderdaad, ik vond ook dat die Italiaanse vooral liep te stoken en straffen probeerde af te dwingen. De jury trapte er nog in ook.TheBrut3 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:20:
Rare sport dat judo. Die Italiaanse duikt steeds naar de grond, maakt het spel dood en dan krijgt Franssen een straf. Heef toch niets met kwaliteit te maken?
Helaas, 3 straffen en klaar.
Sowieso vind ik Judo een vage sport qua toernooivorm. Waarom 2 derde plaatsen en een herkansingsronde? Waarom niet gewoon de 2 verliezend halve finalisten tegen elkaar voor een bronzen plak?!
[ Voor 82% gewijzigd door Joster op 27-07-2021 20:19 ]
Nee, voor windsurfen mochten we er maar 1 sturen van het IOC. Hetzelfde geldt voor judo, waar we ook een paar wereldtoppers en dus kanshebbers voor eremetaal thuis hebben moeten laten. Maar… voor triatlon hadden we de mannen die in Tokio zijn gewoon kunnen inschrijven voor de wedstrijd.Joster schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:24:
Hoe zit dat eigenlijk bij die surfers? Dorian en Badloe worden toch vaak 1 en 2 of andersom en hebben allebei al een hoop titels? Maar beide sturen kon / mocht / deden we niet
- Mannen hockeyers met 12 man op het veld
- Miscommunicatie(s) bij de wielerwedstrijd van de vrouwen
- Het plankje van Mathieu
- Nick Kimmnn die een gebroken knieschijf oploopt door een official
- Diskwalificatie van Badlou in een van z'n runs
- Anna van de Breggen die van haar fiets getrokken wordt door een official
Tel daarbij de pech op van allerlei wedstrijden waarin tot nog toe grote voorsprongen worden weggeven of waarin het nét niet is (judo, handboogschieten, 3x3 basketbal, waterpolo, skateboarden, beach volleybal, etc) en echt gelukkig vallen deze spelen nog niet te noemen

Ah helder, vind ik dan van beide kanten vrij kromPatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:38:
[...]
Nee, voor windsurfen mochten we er maar 1 sturen van het IOC. Hetzelfde geldt voor judo, waar we ook een paar wereldtoppers en dus kanshebbers voor eremetaal thuis hebben moeten laten. Maar… voor triatlon hadden we de mannen die in Tokio zijn gewoon kunnen inschrijven voor de wedstrijd.
:strip_exif()/f/image/AM92SFtPlXhga1yEt4vE9nSD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind 2e in dit klassement afgezet tegen het aantal sporters dat we afvaardigen t.o.v. grote landen als USA echt behoorlijkPatrickC schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:53:
@Joster Diskwalificaties bij zeilen komen regelmatig voor en is soms gewoon pech en soms een fout van de sporter. En ‘net niet’ is ook normaal, hoewel Nederland wel 2e staat in dat klassement.[Afbeelding]
6 medaillekansen bij de roeiers, misschien bij de judo nog en natuurlijk verwachten we een podium bij de dames. Tijdens het ontbijt mag Tom Dumoulin aantreden, maar ik heb eerlijk gezegd geen enkel benul waar hij op dit moment staat qua niveau.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Grote misser is China. Die heeft dus veel meer medailles gehaald dan dat ze net buiten de boot vallen. Dus die hebben zo te zien meer geluk dan anderenJoster schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:59:
[...]
Ik vind 2e in dit klassement afgezet tegen het aantal sporters dat we afvaardigen t.o.v. grote landen als USA echt behoorlijk
Waiting on the world to change

edit: verdomme, net niet, zilver
edit 2: natuurlijk wel ontzettend goed gedaan

[ Voor 74% gewijzigd door gws24 op 28-07-2021 02:37 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het waait blijkbaar behoorlijk nu.
[ Voor 9% gewijzigd door dawg op 28-07-2021 03:17 ]
De Italianen verliezen mogelijk zilver door de stuurloze Britten. Gaan ze een klacht indienen?dawg schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 03:17:
Dat ging maar net goed zeg, bijna botsing.
Het waait blijkbaar behoorlijk nu.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik weet het niet. Als ze de Italianen geraakt hadden waren ze sowieso gediskwalificeerd. Klacht verder (nog?) niet ter sprake gekomen.gambieter schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 03:19:
[...]
De Italianen verliezen mogelijk zilver door de stuurloze Britten. Gaan ze een klacht indienen?

[ Voor 29% gewijzigd door PatrickC op 28-07-2021 05:21 ]
Van der Breggen 0p 19 sec
En Annemieke loopt uit op Brown. Ziet er goed uit
[ Voor 72% gewijzigd door jan390 op 28-07-2021 05:22 ]
[ Voor 30% gewijzigd door jan390 op 28-07-2021 05:35 ]
[ Voor 22% gewijzigd door PatrickC op 28-07-2021 05:39 ]
Hangt dan diskwalificatie nog in de lucht?
En nu nog kans op medailles bij het judo, en wie weet… verrast Tom Dumoulin nog met iets moois.jan390 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 05:48:
Voor diegene die zo wakker worden en zich afvragen wat ze hebben gemist: 2 goud, 2 zilver, 2 brons
De wind is wel verraderlijk vandaag. Heb nu al meerdere zessen in het bord gezien vandaag bij het boogschieten.
[ Voor 91% gewijzigd door Jovatov op 28-07-2021 07:00 ]
[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 28-07-2021 07:07 ]
jij besluit om de notificaties uit te zetten. Je kan ook gewoon accepteren dat wanneer je de tv aan zet de NOS niet het programma aanpast voor @sverzijl ...sverzijl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:17:
Dank je wel NOS.. Alle notificaties uitgeschakeld vannacht, zet ik NPO1 aan. Eerst even handboog schieten, leuk. Vervolgens 'als u net inschakelt, NL heeft 2x goud gewonnen. Straks laten we de samenvatting zien'. Laat dan @^$#@ gewoon die samenvatting zien zodat er nog een beetje spanning in zit.
Gewoon jammer, de meeste mensen zullen echt niet de hele nacht opblijven.Webgnome schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:20:
[...]
jij besluit om de notificaties uit te zetten. Je kan ook gewoon accepteren dat wanneer je de tv aan zet de NOS niet het programma aanpast voor @sverzijl ...
Boogschieten laten ze natuurlijk zien, daar zeg ik toch niets over? Gaat me om al meteen alle medailles te noemen terwijl ze 1 zin daarna zeggen 'straks alle samenvattingen als je net inschakelt'. Het is zo simpel om het wat leuker te maken voor 'de mensen die net inschakelen'. Maar goed. laat inderdaad maar, noem mij maar een zeur:)
De NOS heeft gewoon een afweging gemaakt. Het gros zal inschakelen om even mee te krijgen wat er vannacht gebeurd is.sverzijl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:21:
[...]
Gewoon jammer, de meeste mensen zullen echt niet de hele nacht opblijven.
Wil je echt rustig terugkijken, dan is Eurosport player misschien wel iets voor je.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Judo is tot nu toe wel de sport die ik het minst leuk vind om naar te kijken. (ok, misschien gelijk met paarden dressuurM@cer schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:37:
Voor een leek is judo maar een rare en onbegrijpelijke sport. Gebeurd weinig en het enige wat lijkt te gebeuren is dat ze op hun buik vallen.
En verliezen door passiviteit is waardeloos, net als gisteren bij de vrouwen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Succesvolste spelen ooit voor het roeien (en nog niet alles is geweest) en ook goud met overmacht door AvV
Ik ben benieuwd wat Dumoulin zo laat zien. Ik hoop op een top 10, maar vooral dat hij er zelf tevreden mee kan zijn. Wie weet zorgt hij nog voor een verrassing
Wat zonde is, aangezien dat in principe weinig moeite isPierre schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:53:
En Schippers gaat de 00 meter niet lopen lees ik net op de NOS.
Het gaat meer om de belasting van haar rug, met name bij het starten en dan zijn die series op de 100m niet fijn. Op de 100m was ze sowieso kansloos op een medaille. Op de 200m is er nog een klein kansje, maar dan moet het wel een heel stuk sneller dan wat ze tot nu toe dit jaar heeft laten zien.MikeyMan schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:19:
[...]
Wat zonde is, aangezien dat in principe weinig moeite is
00 meter? Dat lukt mij ook nog wel in een acceptabele tijd.PatrickC schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:23:
[...]
Het gaat meer om de belasting van haar rug, met name bij het starten en dan zijn die series op de 100m niet fijn. Op de 100m was ze sowieso kansloos op een medaille. Op de 200m is er nog een klein kansje, maar dan moet het wel een heel stuk sneller dan wat ze tot nu toe dit jaar heeft laten zien.
Dit topic is gesloten.
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic
Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.