Mag AAS besproken worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.349 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
In het krachtsport topic wordt veel besproken, heel voorzichtig ook over AAS, maar dit mag niet volgens de topic regels.

Is het op tweakers toegestaan hier een apart topic over te openen? Uiteraard met de intentie om de wetenschap omtrent dit onderwerp te bespreken en niet het persoonlijk gebruik.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maar wat is dan het verschil met de wetenschap achter heroïne of eender welke andere illegale drug bespreken? Wat voegt een discussie toe over iets wat bewezen je lijf sloopt?

(mijn vermoeden bestaat dat zo'n topic eerder zal ontsporen richting gebruik dan gaan over zaken als hoe snel je er onvruchtbaar van wordt en erectieproblemen van krijgt)

[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 11-07-2021 16:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
WTF is aas?
Androgenic-anabolic steroids (AAS)

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Heroïne maakt jouw lichaam hopelijk zelf niet aan, testosteron wel.

Met de juiste doseringen kan het een toevoeging in levenskwaliteit zijn, in plaats van een afbreuk.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Lijkt me niet wenselijk om een stof met zo'n gigantisch negatief effect hier een podium te geven.

Ik stem sterk tegen.

https://www.jellinek.nl/v...t-zijn-anabole-steroiden/

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 11-07-2021 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Doe maar dicht, niet de juiste plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Barry|IA schreef op zondag 11 juli 2021 @ 16:49:
Doe maar dicht, niet de juiste plek :)
Mag je vee (in een stal) tegenwoordig nog van een 'hoestmix' voorzien zodat ze minder bevattelijk zijn voor diverse longziekten?

Clenbuterol werd in de jaren '80 nog gewoon volop gebruikt in de intensieve veeteelt en later / daarvoor (?), ook door professionele sporters.... Tegenwoordig kom je die spullen als het goed is nergens meer tegen?

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 11-07-2021 17:20 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Will_M schreef op zondag 11 juli 2021 @ 16:53:
[...]

Mag je vee (in een stal) tegenwoordig nog van een 'hoestmix' voorzien zodat ze minder bevattelijk zijn voor diverse longziekten?

Glenbuterol werd in de jaren '80 nog gewoon volop gebruikt in de intensieve veeteelt en later / daarvoor (?), ook door professionele sporters.... Tegenwoordig kom je die spullen als het goed is nergens meer tegen?
Het heet Clenbuterol, en zit nog steeds in aantal pufjes voor oa Astma gebruik.of afgeleide ervan, met zelfde werking.

Maar je antwoord heeft totaal niets met de vraag van @Barry|IA te maken.

@Anoniem: 472287 Misbruik is nooit goed, ook niet van alcohol !!
maar daar is wel een topic over => [Whisky / Whiskey] Drink je dat? Wat? Favorieten? - Deel 6

-ben zelf geen voorstander van het bespreken van Anabolica en aanverwanten,zoals ik al vaker heb verteld in Het Krachtsport Topic - Deel 1

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Hackus Ik had geloof ik nog wat "verkeerde" links onder m'n CMD-V zitten :P 8)

Toch maar even aangepast naar aanleiding van je reactie _o-

Mág het besproken worden? Ik denk persoonlijk van wel. Zolang mensen het niet aan gaan voeren als een 'must-have' maar het spul bespreken als een bestaand product is er niets mis mee.

Eigenlijk zeg je zelf met het gebruik van alcohol nú hetzelfde, dat spul is niet bedoeld als 'pijnstiller' maar wordt vaak wel zo ingezet als het uit een thuisapotheek komt.

[ Voor 59% gewijzigd door Will_M op 11-07-2021 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Barry|IA schreef op zondag 11 juli 2021 @ 16:19:
Heroïne maakt jouw lichaam hopelijk zelf niet aan, testosteron wel.

Met de juiste doseringen kan het een toevoeging in levenskwaliteit zijn, in plaats van een afbreuk.
Dit vind ik dan wel weer een interessante. Afgezien van medische gevallen waar er de noodzaak is (bijvoorbeeld wanneer het lichaam zelf niet afdoende aan kan maken voor een normaal leven), in welke vorm voegt dit iets toe aan levenskwaliteit? De lijst aan bijwerkingen is bizar, zeker gezien het eigenlijk in alle gevallen je geslachtseigenschappen aantast. Ja, alcohol is ook schadelijk, maar dat is geen middel wat je gedurende jaren in kuren moet gebruiken om jouw gebruiksdoel van AAS te behalen. Als een gezond lichaam en seksleven onderdeel zijn van je levenskwaliteit kan ik het een met het ander niet rijmen.

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 11-07-2021 17:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Waarom zou het niet besproken mogen worden? Je gaat er hier toch niet in handelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:10

g0tanks

Moderator CSA
Het zou denk ik helpen als je uitlegt wat AAS is. Als de mods van Sport dit zelf moeten gaan uitzoeken duurt het langer om een antwoord te krijgen en is de kans op een nee groter.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kraanwagen schreef op zondag 11 juli 2021 @ 17:56:
Waarom zou het niet besproken mogen worden? Je gaat er hier toch niet in handelen?
Omdat het onmiskenbaar slecht is voor je gezondheid zonder overleg met een dokter, en geen enkele dokter die wil blijven praktiseren zal ooit zeggen dat anabolen een goed idee zijn voor dit doel.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

NMe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 17:59:
[...]

Omdat het onmiskenbaar slecht is voor je gezondheid zonder overleg met een dokter, en geen enkele dokter die wil blijven praktiseren zal ooit zeggen dat anabolen een goed idee zijn voor dit doel.
Steek je je kop nu niet een (klein) beetje in het spreekwoordelijke zand? Een arts zal ook nooit gaan zeggen dat het drinken van alcoholische drank de gezondheid gaat bevorderen maar we zien hier op GoT wel een aantal topics in openbare fora staan waar het ge/mis-bruik van alcohol al jaren besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Over steroïden kunnen we kort zijn:
Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het zijn namelijk medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van cosmetische doeleinden.

Hier op GoT gaan we het er niet over hebben, maar mocht je het per se willen gebruiken lees je dan goed in (zie bijvoorbeeld links naar andere fora) en vraag advies aan mensen met ervaring.

Educate yourself before you medicate yourself!
Dit zouden we wel ergens in het SPRT beleid neer kunnen zetten. Daarnaast hoort je vraag eerder in Sport Feedback dan hier in LA.

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 11-07-2021 18:43 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Will_M schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:39:
[...]

Steek je je kop nu niet een (klein) beetje in het spreekwoordelijke zand? Een arts zal ook nooit gaan zeggen dat het drinken van alcoholische drank de gezondheid gaat bevorderen maar we zien hier op GoT wel een aantal topics in openbare fora staan waar het ge/mis-bruik van alcohol al jaren besproken wordt.
Maar af en toe een biertje staat in geen verhouding tot het jezelf toedienen van kuren anabolen... Er is geen "even recreatief" anabolengebruik, verstandig gebruik ervan om je spieren op te kweken bestaat simpelweg niet. Overgedoseerd zonder begeleiding een middel gebruiken waar bij de normale dosis een patiënt naast fysieke ook vooral mentale zorg krijgt door de extreme verandering in je hormoonhuishouding is pas je kop in het zand steken, nog afgezien van het feit dat een zeer groot deel van de AAS uit zeer twijfelachtige illegale bronnen komt (ik heb zelf drie gestolen pallets bij een van de grootste producenten waar ik destijds werkte mogen achterhalen, straatwaarde zo'n 45 miljoen), en dan is dat nog zonder versnijden.

[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 11-07-2021 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

pagani schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:42:
[...]

Maar af en toe een biertje staat in geen verhouding tot het jezelf toedienen van kuren anabolen... Er is geen "even recreatief" anabolengebruik, verstandig gebruik ervan om je spieren op te kweken bestaat simpelweg niet.
Ik denk persoonlijk dat je jezelf daar wel eens behoorlijk in kunt vergissen. Er wordt in de recreatiesport ook genoeg van die 'rommel' gebruikt omdat 't dan toch nét even lekkerder gaar tijdens een simpele clubwedstrijd (bijvoorbeeld).

Competitiedrang is er in de sportscholen altijd al geweest, en dat is met alle sporten zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Will_M schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:39:
[...]

Er is geen gezonde manier van steroïden gebruiken zonder tussenkomst van een dokter. In tegenstelling tot alcohol, wat je gewoon zonder recept in de supermarkt kan ophalen en wat je, met mate, op een gezonde manier kan consumeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Will_M schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:49:
[...]

Ik denk persoonlijk dat je jezelf daar wel eens behoorlijk in kunt vergissen. Er wordt in de recreatiesport ook genoeg van die 'rommel' gebruikt omdat 't dan toch nét even lekkerder gaar tijdens een simpele clubwedstrijd (bijvoorbeeld).

Competitiedrang is er in de sportscholen altijd al geweest, en dat is met alle sporten zo.
In hoeverre is dat dan nog legaal gebruik en waarom zou illegaal gebruik bediscussieerd mogen worden? :?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In beginsel mag alles bediscussieerd worden tenzij het bediscussieren tegen we wet is of niet mag van de forumregels.

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Juup schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:57:
In beginsel mag alles bediscussieerd worden tenzij het bediscussieren tegen we wet is of niet mag van de forumregels.
Het afval van de kaasindustrie (wei) wordt tegenwoordig ook in ruime mate verkocht bij diverse landelijke grootgrutters. Ook dat is, technisch gezien, een AAS middel en zou dus verboden moeten gaan worden volgens sommige posters hier :9

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 11-07-2021 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:19
Net als drugs op een een of andere manier niet wenselijk hier. Wel gek, want educatieve discussie van gelijkgestemde tweakers lijkt me een stuk interessanter dan de internationale buurtfora. Ik sta er flink voor open in ieder geval.

[ Voor 21% gewijzigd door KirovAir op 11-07-2021 19:18 ]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Will_M schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:09:
[...]

Het afval van de kaasindustrie (wei) wordt tegenwoordig ook in ruime mate verkocht bij diverse landelijke grootgrutters. Ook dat is, technisch gezien, een AAS middel en zou dus verboden moeten gaan worden volgens sommige posters hier :9
Wei bevat eiwitten, je drinkt het niet voor de steroïden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:51

Compizfox

Bait for wenchmarks

NMe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:51:
[...]

Er is geen gezonde manier van steroïden gebruiken zonder tussenkomst van een dokter. In tegenstelling tot alcohol, wat je gewoon zonder recept in de supermarkt kan ophalen en wat je, met mate, op een gezonde manier kan consumeren.
Onzin. Alcohol is één van de meest schadelijke drugs die we kennen, en er bestaat geen 100% gezond niveau van alcoholgebruik. Het is alleen enorm genormaliseerd. Dat het in de supermarkt te verkrijgen is, betekent niet per se dat het niet ongezond/schadelijk is.

https://www.nhs.uk/live-w...sks-of-drinking-too-much/
https://www.theguardian.c...-to-the-brain-finds-study

[ Voor 22% gewijzigd door Compizfox op 11-07-2021 19:26 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Compizfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:23:
[...]

Onzin. Alcohol is één van de meest schadelijke drugs die we kennen, en er bestaat geen 100% gezond niveau van alcoholgebruik. Het is alleen enorm genormaliseerd.
Er zijn alleen stoffen die nog véél slechter zijn, drie keer raden welke stoffen daar ook bij horen. Een biertje per dag verandert je geslacht of gedrag niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

pagani schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:25:
[...]

Er zijn alleen stoffen die nog véél slechter zijn, drie keer raden welke stoffen daar ook bij horen. Een biertje per dag verandert je geslacht of gedrag niet.
Sure, ik claim ook niets over de (on)schadelijkheid van steroïden. Maar alcohol is geen goed voorbeeld van een "onschadelijke" drug.

Ik ben overigens van mening dat het desondanks gewoon besproken moet kunnen worden (zolang er geen handel plaatsvindt). Ik zie niet in waarom je dit zou censureren, zelfs als het risicovol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Compizfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:28:
[...]

Sure, ik claim ook niets over de (on)schadelijkheid van steroïden. Maar alcohol is geen goed voorbeeld van een "onschadelijke" drug.

Ik ben overigens van mening dat het desondanks gewoon besproken moet kunnen worden (zolang er geen handel plaatsvindt). Ik zie niet in waarom je dit zou censureren, zelfs als het risicovol is.
Omdat alcohol legaal is en AAS niet (plus dat bijna alle AAS gestolen is of zijn oorsprong vindt in verregaande illegaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Compizfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:23:
[...]

Onzin. Alcohol is één van de meest schadelijke drugs die we kennen, en er bestaat geen 100% gezond niveau van alcoholgebruik. Het is alleen enorm genormaliseerd. Dat het in de supermarkt te verkrijgen is, betekent niet per se dat het niet ongezond/schadelijk is.

https://www.nhs.uk/live-w...sks-of-drinking-too-much/
https://www.theguardian.c...-to-the-brain-finds-study
Er is een reden dat ik zij dat je het op een gezonde manier kan gebruiken en niet dat het gezond is. Overigens is het onderzoek in je tweede link nog niet peer reviewed, dus die ga ik sowieso niet voor waar aannemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
pagani schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:42:
[...]

Omdat alcohol legaal is en AAS niet (plus dat bijna alle AAS gestolen is of zijn oorsprong vindt in verregaande illegaliteit)
Downloaden is ook illegaal, maar alle mogelijke methodes worden op dit forum besproken. Sterker nog, voor piraterij krijg je in NL hogere boetes of een schikking dan een beetje AAS of drugsgebruik.

Ja het is schadelijk, maar met de juiste educatie valt de schade te verminderen. Mensen die AAS of drugs willen gebruiken doen dat toch wel. Waarom geen open dialoog?

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

pagani schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:42:
[...]

Anabole steroïden zijn in Nederland toch niet illegaal? Het staat wel op de dopinglijst, maar daar heb je geen last van als je geen professioneel atleet bent.

Bovendien zijn er een hele zut aan drugs (onterecht) illegaal die veel minder schadelijk zijn dan alcohol. Ik zie dat nog steeds niet als een reden om het niet te mogen discussieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

KirovAir schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:45:
[...]

Downloaden is ook illegaal, maar alle mogelijke methodes worden op dit forum besproken.
Downloaden is niet illegaal :) Dat wat wel illegaal is aan downloaden wordt doorgaans niet op dit forum besproken.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

NMe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:43:
[...]

Er is een reden dat ik zij dat je het op een gezonde manier kan gebruiken en niet dat het gezond is. Overigens is het onderzoek in je tweede link nog niet peer reviewed, dus die ga ik sowieso niet voor waar aannemen. ;)
Het is al wel wat langer bekend dat elk non-zero niveau van alcoholconsumptie ongezond is hoor. Hier een ander (ouder) onderzoek met dezelfde conclusie:

https://www.thelancet.com...-6736(18)31310-2/fulltext

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

KirovAir schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:45:
[...]

Downloaden is ook illegaal, maar alle mogelijke methodes worden op dit forum besproken. Sterker nog, voor piraterij krijg je in NL hogere boetes of een schikking dan een beetje AAS of drugsgebruik.

Ja het is schadelijk, maar met de juiste educatie valt de schade te verminderen. Mensen die AAS of drugs willen gebruiken doen dat toch wel. Waarom geen open dialoog?
Downloaden is 'heul nie illegaal'. Probeer jij maar eens één letter tekst van een extern gehoste website op je beeldscherm te krijgen als je niets mag / kunt downloaden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Compizfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:46:
[...]

Anabole steroïden zijn in Nederland toch niet illegaal? Het staat wel op de dopinglijst, maar daar heb je geen last van als je geen professioneel atleet bent.
In België zijn ze echter wel illegaal, tenzij door een dokter voorgeschreven.
Compizfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:48:
[...]

Het is al wel wat langer bekend dat elk non-zero niveau van alcoholconsumptie ongezond is hoor. Hier een ander (ouder) onderzoek met dezelfde conclusie:

Je realiseert je dat er een heel grijs gebied zit tussen schadelijk en onschadelijk?

Dat gezegd hebbende: alcohol is domweg legaal, steroïden niet of in elk geval niet altijd en niet in beide landen die Tweakers bedient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
naitsoezn schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:47:
[...]

Downloaden is niet illegaal :) Dat wat wel illegaal is aan downloaden wordt doorgaans niet op dit forum besproken.
Uhm jawel, ik heb zelf mijn hele download setup (nieuwsgroepen, plex, sonarr) geleerd op dit forum.
Het mag officieel gewoon niet.
https://www.vpngids.nl/pr...en/boete-voor-downloaden/

Daarnaast zal er ook nog nooit iemand gepakt zijn met een beetje thuis drugs of AAS gebruik, wat mij betreft zijn ze te vergelijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
naitsoezn schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:47:
[...]

Alle tools die je gebruikt voor illegaal downloaden worden toch wel besproken? Het enige wat niet besproken wordt zijn de linkjes waar de illegale content geïndexeerd wordt.

Waar denk je dat dit soort topics om draaien? [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4
Dit topic is bedoeld als topic waarin geavanceerde media downloadprogramma's worden besproken die al het downloadwerk voor je automatiseren en daarmee in je media behoeften voorzien.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Alleen is van downloaden nog nooit iemand dood gegaan ;)

My 2ct: als jij er graag uit wilt zien als een plofkip met alle mogelijke ongemakken van dien, doe het. Wees je bewust van de effecten die het heeft op de korte termijn, maar ook zeker die van de lange. Op een gegeven moment verliest het gebruik van bijvoorbeeld aas zijn nut, en zit je alsnog met de lange termijn effecten te kijken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
The Eagle schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:55:
Alleen is van downloaden nog nooit iemand dood gegaan ;)
Wat als de artiesten door gemiste inkomsten geen geld hebben om in hun drugsverslaving levensbehoeften te voorzien?
“Piraterij is te vergelijken met diefstal van intellectueel eigendom en veroorzaakt verlies aan inkomsten waarnaast ook de handhaving tegen die diefstal nog eens geld kost.”

https://stichtingbrein.nl...-facebook-genootschap-op/
Geen victimless crime zouden ze bij Brein zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Compizfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:48:
[...]

Wonen in Amsterdam ook (luchtkwaliteit). Ligt er maar net aan of gezond leven je hoogste doel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Het is bijna grappig om te zien hoe het gebruik van steroïden zonder medische ondersteuning wordt goedgepraat, dan heb je echt werkelijk waar niets van de neveneffecten begrepen. Ik herhaal het nog maar een keer: Van een dagelijks biertje of wijntje krimpen mijn testikels niet, verandert mijn humeur en gedrag niet, verandert de functie van mijn hart niet blijvend en zo nog een hele reeks aan extreme effecten.

Het is praktisch hetzelfde als heroïne spuiten goedpraten omdat het je een paar uur een fijn gevoel geeft en zo bijdraagt aan je leven.

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 11-07-2021 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit topic lijkt een uitstekend voorbeeld waarom je dit niet wilt toelaten op GOT, al is het alleen al vanwege de gezondheidseffecten op de lokale crew.

En het argument ‘enkel een wetenschappelijke discussie’ is ook effectief belachelijk gemaakt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Lustucru schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:52:
Dit topic lijkt een uitstekend voorbeeld waarom je dit niet wilt toelaten op GOT, al is het alleen al vanwege de gezondheidseffecten op de lokale crew.

En het argument ‘enkel een wetenschappelijke discussie’ is ook effectief belachelijk gemaakt.
Lokale crew (SPRT/TL) zegt in ieder geval nee tegen AAS: Outerspace in "Mag AAS besproken worden?"

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Outerspace schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:57:
[...]

Lokale crew (SPRT/TL) zegt in ieder geval nee tegen AAS: Outerspace in "Mag AAS besproken worden?"
En doordat ze in dat 'team' nee zeggen is de hele discussie dus ineens doodgeslagen en bestaat het item niet meer?

Óf zeggen ze terecht nee tegen het gebruik van die rommel en mág er wel over het ge/mis-bruik gediscussieerd worden in de regeuliere topics (en dus niet hier in 't LAA deel van GoT).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Will_M schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:16:
[...]

En doordat ze in dat 'team' nee zeggen is de hele discussie dus ineens doodgeslagen en bestaat het item niet meer?

Óf zeggen ze terecht nee tegen het gebruik van die rommel en mág er wel over het ge/mis-bruik gediscussieerd worden in de regeuliere topics (en dus niet hier in 't LAA deel van GoT).
We zeggen nee tegen het posten over AAS in SPRT en TL. Dat hebben we in het verleden niet toegestaan en daar staan we nog steeds achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
pagani schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:33:
Het is bijna grappig om te zien hoe het gebruik van steroïden zonder medische ondersteuning wordt goedgepraat, dan heb je echt werkelijk waar niets van de neveneffecten begrepen. Ik herhaal het nog maar een keer: Van een dagelijks biertje of wijntje krimpen mijn testikels niet, verandert mijn humeur en gedrag niet, verandert de functie van mijn hart niet blijvend en zo nog een hele reeks aan extreme effecten.

Het is praktisch hetzelfde als heroïne spuiten goedpraten omdat het je een paar uur een fijn gevoel geeft en zo bijdraagt aan je leven.
Er lopen op tweakers ook topics over drugs die al jarenlang zonder problemen actief zijn. Gaat over de drugs zelf, er worden geen bestel-links gedeeld of iets.
Is natuurlijk een persoonlijke voorkeur van de tweakers crew, maar het zou in dit mooi zijn als er forumbreed een lijn in getrokken wordt.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-06 23:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Outerspace schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:57:
[...]

Het antwoord is dus nee. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.