Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 51 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
Inspired schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:16:
[...]

Ah, ja. Klopt. Die beelden zijn veel minder dynamisch en minder detail nodig. Al vind ik het wel wat schraal maar goed. Zal allemaal te kostbaar zijn blijkbaar. Teveel geld in de rechten van F1 gaan zitten. :)
We zitten hier natuurlijk op tweakers en die zijn veeleisender dan de gemiddelde consument. :) Soms vind ik dat men iets te snel moord en brand schreeuwt. Zo zag een tweaker (ik noem geen namen ;) ) pas gisteren na activeren xcode dat het beeld van Ziggo Go TV maar 720p is. :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:59
Mijn vriendin, non-tweaker, schreeuwt anders ook moord en brand.

Het verschil is dat een tweaker zich realiseert dat Viaplay het moet fixen en mijn vriendin is er heilig van overtuigd dat ik dat moet doen.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
SmasterS schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:10:
[...]

Heb je het terug gekeken? Was echt een verschil hoor tussen training van F3 van 2021 en 2022.
Heb alleen die optie op mijn shield niet in de webbrowser
Die lagere klasses lijken dit jaar sowieso wel iets minder qua beeldkwaliteit. Wellicht toch ergens een kostenbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:21:
[...]

We zitten hier natuurlijk op tweakers en die zijn veeleisender dan de gemiddelde consument. :) Soms vind ik dat men iets te snel moord en brand schreeuwt. Zo zag een tweaker (ik noem geen namen ;) ) pas gisteren na activeren xcode dat het beeld van Ziggo Go TV maar 720p is. :)
Maar Ziggo GO is dan ook wel een bijproduct van Ziggo. De kwaliteit van het hoofdproduct is bij Ziggo perfect op orde. Bij Viaplay kunnen we dat op dit moment over de beeldkwaliteit helaas niet zeggen.

Het is inmiddels hooguit 'acceptabel' te noemen, ook doordat we de verwachtingen enorm naar beneden hebben bijgesteld de afgelopen weken. Meer dan dat valt er op dit moment niet van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:41
DutchOwnage schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:44:
Ze gaan tóch niets veranderen, dus F1 is 1920x1080@5Mbits/sec en alles daaromheen(voetbal, zelfs de studio) 1280x720@5Mbits/sec. Dat de F1 Full HD is, is ook pas na héél veel gezeik gekomen anders hadden ze dat nog lekker in 720p gelaten.

Maar ik ga me er niet meer druk over maken. Verstand op nul en gewoon kijken. Maar vergeten doe ik dit niet, als er niet snel wat veranderd is dit echt de enige en laatste keer geweest dat ze mij als klant zien.
Denk niet dat jij de enigste bent,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik hou me hart vast voor vanmiddag bij de kwalificatie, het is dan echt van belang dat de stream 1080p 50FPS is zonder haperingen of onderbrekingen. Niet zoals gisteren dat je in 10 minuten 4 tot 5 keer op "try again" moet drukken omdat de stream eruit klapt.

Viaplay heeft in principe geen keus, ze zullen wel beter moeten presteren voor die prijs. Want in 2022 kan je niet aankomen met deze kwaliteit en slechte stabiliteit.

Tv: Sony KD-55AG8 2018 Oled

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:43
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:53:
Kijk nu via de webOS app en dat is toch echt dezelfde kwaliteit hoor. Dus gewoon 720p.
Hi Sander! Het klopt inderdaad dat de F3 race uitgezonden wordt in 720P. Wij zullen uw feedback intern doorgeven! De F1 wordt echter wel uitgezonden in 1080P. /Donna

Jij hebt inderdaad volledig gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
TexMex schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:31:
[...]

Maar Ziggo GO is dan ook wel een bijproduct van Ziggo. De kwaliteit van het hoofdproduct is bij Ziggo perfect op orde. Bij Viaplay kunnen we dat op dit moment over de beeldkwaliteit helaas niet zeggen.

Het is inmiddels hooguit 'acceptabel' te noemen, ook doordat we de verwachtingen enorm naar beneden hebben bijgesteld de afgelopen weken. Meer dan dat valt er op dit moment niet van te maken.
Zelf ervaar ik het de beeldkwaliteit via mijn AppleTV als (veel) meer dan acceptabel. De training en nabeschouwing vind ik prima kwaliteit. Het heeft niks met Apple te maken, maar ik vind het heel frappant dat tweakers die via een ATV kijken vrijwel geen klachten hebben. In ieder geval niet in de categorie buffering/schokkerig beeld en F1 keurig in 1080p. Het lijkt wel alsof Viaplay daar flink op ingezet heeft. Of staan er voor de andere platformen (Tizen, webOS, etc.) allemaal updates te wachten die nog eerst door de fabrikant goedgekeurd moeten worden? Je zou zeggen dat dit ook allemaal al probleemloos zou moeten werken aangezien Viaplay al langer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

SmasterS schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Hi Sander! Het klopt inderdaad dat de F3 race uitgezonden wordt in 720P. Wij zullen uw feedback intern doorgeven! De F1 wordt echter wel uitgezonden in 1080P. /Donna

Jij hebt inderdaad volledig gelijk!
Hoop het voor hun, maar er staat al geen HD teken meer bij de kwalificatie en race, maar bij de F2 race staat wel zo'n logo...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
meesje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:43:
[...]

Zelf ervaar ik het de beeldkwaliteit via mijn AppleTV als (veel) meer dan acceptabel. De training en nabeschouwing vind ik prima kwaliteit. Het heeft niks met Apple te maken, maar ik vind het heel frappant dat tweakers die via een ATV kijken vrijwel geen klachten hebben. In ieder geval niet in de categorie buffering/schokkerig beeld en F1 keurig in 1080p. Het lijkt wel alsof Viaplay daar flink op ingezet heeft. Of staan er voor de andere platformen (Tizen, webOS, etc.) allemaal updates te wachten die nog eerst door de fabrikant goedgekeurd moeten worden? Je zou zeggen dat dit ook allemaal al probleemloos zou moeten werken aangezien Viaplay al langer bestaat.
Sinds gisteren eigenlijk geen problemen gehad meer met web os. Denk wel dat de Hardware van bijna elke tv te zwak is. Al zat dat voor zo'n stream niks uit maken. Kijk nu HBO max en dat trekt wel iets meer data

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
G_Dragon schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:34:
Ik hou me hart vast voor vanmiddag bij de kwalificatie, het is dan echt van belang dat de stream 1080p 50FPS is zonder haperingen of onderbrekingen. Niet zoals gisteren dat je in 10 minuten 4 tot 5 keer op "try again" moet drukken omdat de stream eruit klapt.

Viaplay heeft in principe geen keus, ze zullen wel beter moeten presteren voor die prijs. Want in 2022 kan je niet aankomen met deze kwaliteit en slechte stabiliteit.

Tv: Sony KD-55AG8 2018 Oled
Om een beetje kunnen genieten, zou ik jouw situatie al blij met zijn met een stabiel beeld. Of het 720p of 1080p is, zou mij nu een zorg zijn. Stabiliteit is nu in mijn ogen het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
meesje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:21:
[...]

Klopt. Maar ik gebruik de Ziggo Go app op de Apple TV enkel op de slaapkamer op de 55” OLED en daar lig ik verder vanaf dan dat ik in de woonkamer zit van m’n 65” (2.3m afstand). Dus het was me dus niet opgevallen want dan is het verschil tussen 720 en 1080 minder waarneembaar.

En in dacht ooit gelezen te hebben dat Ziggo de kwaliteit via Go verhoogd had naar 1080.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 19-03-2022 11:51 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:13
Frank schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:16:
Ik heb eindelijk eens Viaplay naast F1TV gelegd (Windows 10, Firefox) en het verschil is echt enorm. Niet alleen scherpte, wat wellicht nog te overkomen is met upscaling, maar de kleuren ook. Die zijn echt echt een stuk levendiger bij F1TV. Hopelijk doen ze er wat mee want dit kan echt niet anno 2022. Als je premium prijzen vraagt hoort daar wat tegenover te staan.
Tja of je geeft een nieuwe speler de kans om dingen aan te passen en gaat niet na 1 dag alleen maar roeptoeteren. (misschien niet jij persoonlijk, maar mensen geven niks meer een kans)

Premium dit/ premium dat, vergeet niet dat je bij Ziggo ook mooi voor F1 betaalde (indirect).
Dan krijg je een tandarts en iemand die grootsheid waanzin heeft. :+
(neem dit laatste met een korrel zout a.u.b)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

meesje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Om een beetje kunnen genieten, zou ik jouw situatie al blij met zijn met een stabiel beeld. Of het 720p of 1080p is, zou mij nu een zorg zijn. Stabiliteit is nu in mijn ogen het belangrijkste.
Als je over 720p of 1080p praat in 2022 zou stabiliteit helemaal geen probleem moeten zijn, maar Viaplay is op de een of andere manier weer appart en anders waardoor het hun gewoon niet lukt.. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:43:
[...]

De Apple TV heeft simpelweg de beste upscaling-capaciteiten aan boord van alle apparaten waarop je de Viaplay-app kunt installeren. Dat apparaat weet van een middelmatige beeldkwaliteit alsnog een goed plaatje te maken. Dus de complimenten mogen in dat geval echt richting Apple. De Apple TV verhult de matige specificaties van de live sport-streams van Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:55
Toch is er duidelijk verschil in beeld kwaliteit op een 4K Apple TV als je F1 TV pro en ViaPlay achtereenvolgens probeert.

F1 TV pro is gewoon scherper en lijkt meer kleurrijk.
Vooral goed zichtbaar in de stand en timings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
G_Dragon schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:50:
[...]

Als je over 720p of 1080p praat in 2022 zou stabiliteit helemaal geen probleem moeten zijn, maar Viaplay is op de een of andere manier weer appart en anders waardoor het hun gewoon niet lukt.. :/
Ik praat het overigens niet goed hoor. Je hebt gelijk, anno 2022 moet dit gewoon beter. En dan laten 4K nog maar even buiten beschouwing. :) Maar buffering, stream elke keer opnieuw opstarten, dat is gewoon zwaar knudde en vergalt je kijkplezier.
Maar euh, heb je al een ATV besteld? Of was dit een andere tweaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:25
DJ-B schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:54:
Toch is er duidelijk verschil in beeld kwaliteit op een 4K Apple TV als je F1 TV pro en ViaPlay achtereenvolgens probeert.

Ook wel logisch. Upscaling gaat niet ineens het verschil in kwaliteit goed maken. Shit in, shit out. Ook op een Apple TV. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Doel je dan op de F1 sessies van gisteren? Of F3 vanochtend.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Inspired schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:55:
[...]

Ook wel logisch. Upscaling gaat niet ineens het verschil in kwaliteit goed maken. Shit in, shit out. Ook op een Apple TV. :)
Dat is inderdaad het verschil in bitrate,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:49:
[...]

Klopt. Maar ik gebruik de Ziggo Go app op de Apple TV enkel op de slaapkamer op de 55” OLED en daar lig ik verder vanaf dan dat ik in de woonkamer zit van m’n 65” (2.3m afstand). Dus het was me dus niet opgevallen want dan is het verschil tussen 720 en 1080 minder waarneembaar.

En in dacht ooit gelezen te hebben dat Ziggo de kwaliteit via Go verhoogd had naar 1080.
Bij zo’n kijkafstand en diameter zie je inderdaad meer detail (of gebrek aan detail :) ).
Het lineaire beeld van Ziggo Go TV is nog 720p. Het on demand aanbod zou wel 1080p moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

meesje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:55:
[...]

Ik praat het overigens niet goed hoor. Je hebt gelijk, anno 2022 moet dit gewoon beter. En dan laten 4K nog maar even buiten beschouwing. :) Maar buffering, stream elke keer opnieuw opstarten, dat is gewoon zwaar knudde en vergalt je kijkplezier.
Maar euh, heb je al een ATV besteld? Of was dit een andere tweaker?
Dat moet een andere Tweaker zijn geweest :p
En als ze nou met 4K opstart problemen hadden in 2022 had ik er nog begrip voor maar met 1080p is het gewoon niet te begrijpen.

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 19-03-2022 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online

Dat zal dan inderdaad toch de 20% hogere bitrate zijn plus de andere (betere?) encoder die F1TV gebruikt. Als dat een scherper en kleurrijker beeld oplevert, doet dat voor de ervaring natuurlijk heel veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ithric schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:50:
[...]

Tja of je geeft een nieuwe speler de kans om dingen aan te passen en gaat niet na 1 dag alleen maar roeptoeteren. (misschien niet jij persoonlijk, maar mensen geven niks meer een kans)

Premium dit/ premium dat, vergeet niet dat je bij Ziggo ook mooi voor F1 betaalde (indirect).
Viaplay mag dan een nieuwe speler zijn in Nederland maar dat zijn ze niet in andere landen. Daar is ook alles 720p m.u.v. een 4k lineair kanaal in Zweden. Dat ze hier met 720p lanceren is dus geen fout of iets wat ze nog moeten 'fixen'. Als iedereen dit stilletjes slikt gaat het zeker niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14:04
Vraagje;

Om Olav Mol met Grand Prix Radio te luisteren, moet je dan gewoon de Grand Prix Radio aanzetten?
Of moet ik ergens anders kijken?

Ik vind de beeldkwaliteit overgens van Viaplay erg slecht. (Ik kijk op PC met een Phillips Ambilight TV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
SmasterS schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:47:
[...]
...Denk wel dat de Hardware van bijna elke tv te zwak is. Al zat dat voor zo'n stream niks uit maken. Kijk nu HBO max en dat trekt wel iets meer data
Volgens mij klopt het niet dat de meeste tv's te zwakke hardware hebben. Sowieso geldt dat niet voor tv's met een ingebouwde chromecast (functionaliteit). Mijn vorige tv uit 2016 had dat makkelijk aangekund, (maar die deed het niet meer op 1 maart) En mocht je tv geen chromecast hebben, dan is een los exemplaar niet zo duur. Die trekt dat met 2 vingers in zijn neus. Volgens mij wordt het probleem alleen maar veroorzaakt door de lage bandbreedte die viaplay gebruikt en ingekocht, gebudgetteerd of gereserveerd heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
W1ck1e schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:08:
[...]
Volgens mij klopt het niet dat de meeste tv's te zwakke hardware hebben. Sowieso geldt dat niet voor tv's met een ingebouwde chromecast (functionaliteit). Mijn vorige tv uit 2016 had dat makkelijk aangekund, (maar die deed het niet meer op 1 maart) En mocht je tv geen chromecast hebben, dan is een los exemplaar niet zo duur. Die trekt dat met 2 vingers in zijn neus. Volgens mij wordt het probleem alleen maar veroorzaakt door de lage bandbreedte die viaplay gebruikt en ingekocht, gebudgetteerd of gereserveerd heeft.
Onzin idd. Mijn LG kan prima een Netflix UHD stream laten zien. Dus beetje een non-issue op dit moment met Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Frank schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:03:
[...]

Viaplay mag dan een nieuwe speler zijn in Nederland maar dat zijn ze niet in andere landen. Daar is ook alles 720p m.u.v. een 4k lineair kanaal in Zweden. Dat ze hier met 720p lanceren is dus geen fout of iets wat ze nog moeten 'fixen'. Als iedereen dit stilletjes slikt gaat het zeker niet veranderen.
In Zweden is er gewoon een UHD stream hoor. Niks alleen lineair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Inspired schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:26:
[...]

Dat is nieuws voor mij. Dan is er des te meer reden om niet stil te blijven over de matige kwaliteit hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
[...]

In Zweden kost Viaplay dan ook ietswat meer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SmcjkDOMSRfrvqVdn1pkl1nVGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VQ3sOyp9LYVnKXW86mfsDqPP.png?f=fotoalbum_large

Een kleine 43 euro per maand als je ook wilt kijken naar de gasten die rondjes rijden.

Ik heb zo het vermoeden dat ze bij Viaplay het idee hadden dat ze daar op de Nederlandse markt niet mee weg zouden komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Raymond P op 19-03-2022 12:35 ]

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
[...]

En wat kost het daar dan?
Te laat :)

[ Voor 4% gewijzigd door Arjantje72 op 19-03-2022 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:16
Inspired schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:10:
[...]

Onzin idd. Mijn LG kan prima een Netflix UHD stream laten zien. Dus beetje een non-issue op dit moment met Viaplay.
Dat de televisie een uhd stream kan afspelen staat buiten kijf. Maar Netflix is een videotheek en dat is appels met peren vergelijken in het kader van peering, buffering codecs, framerate issues etc etc.
Ook het ondersteunen van zoveel platforms, Androidos, Webos, Tizen enz. is ook niet te doen. En dan moet de hardware ook nog meewerken bij Android OS apparaten, als die geen h.265 ondersteunt bijv. gaat die stream dan naar een backup van h.264. Dat lijkt me allemaal erg complex zo.

Bij traditionele providers heb je een aantal ontvangers waaraan je gebonden bent en is dus standaardisatie. Nu moeten ze zoveel apparaten gaan ondersteunen, logisch meer kans op issues. Dat Lineaire kanaal zullen ze langer blijven houden dan alleen tot Augustus als dit aanhoudt.

Desalniettemin is het teleurstellend wat Viaplay tot nu toe de klanten voorschotelt. Bij een partij die zoveel geld heeft betaald voor die rechten, zou je verwachten dat ze technische know how in pacht hebben om het beter te doen dan het tot nu toe gegaan is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Mensen die de vergelijking altijd maar trekken tussen Netflix UHD en ViaPlay….

VOD is wezenlijk anders dan live-streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-09 15:29
Raymond P schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:26:
Het verschil is dat een tweaker zich realiseert dat Viaplay het moet fixen en mijn vriendin is er heilig van overtuigd dat ik dat moet doen.
Fact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:37:

Als je wilt kan je het ook wel vergelijken met een live Twitch ASMR stream...

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:37:

Als dat al van belang is, dan zou viaplay het toch kunnen aanvliegen alsof het ondemand was. Door de stream iets achter te laten lopen op live, zodat ze mooiere compressie kunnen toepassen, om weg te komen met deze lage bitrate (wat volgens mij de echte oorzaak is). Maar goed, met de F1 uitzendingen van vandaag kunenn we zien of het beter wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
FP3 ViaPlay via Apple TV

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDEe86n072Gs6vIQ5LCoX29h5KI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Nepxy1H0JWdaahWF1CIYnNK.jpg?f=fotoalbum_large

FP3 F1TV via Apple TV

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOIofjQN2L31NSxNw5C4dLE6Tg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0NWEY65LPp2INVPN4cQrs7MN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 19-03-2022 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:16
W1ck1e schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:47:
[...]

Als dat al van belang is, dan zou viaplay het toch kunnen aanvliegen alsof het ondemand was. Door de stream iets achter te laten lopen op live, zodat ze mooiere compressie kunnen toepassen, om weg te komen met deze lage bitrate (wat volgens mij de echte oorzaak is). Maar goed, met de F1 uitzendingen van vandaag kunenn we zien of het beter wordt.
Dat doet men bij livestreaming al om hickups of bandbreedte issues bij de einduser op te kunnen vangen. Niet iedere gebruiker heeft dezelfde snelheid beschikbaar, zeker niet op crappy wifi verbindingen. Er zullen vast streams beschikbaar zijn tegen 3-5 mbit, 8-10mbit of misschien in de toekomst hogere bandbreedte. De techniek zal moeten toelaten om de verbinding van de klant te checken hoe de peering is en hoeveel bandbreedte beschikbaar is. Adaptive bitrate toepassen op livestreaming zoals Netflix doet bij VOD lijkt mij geen eenvoudige opgave. Al met al is het complex. Standaardiseren voor iedereen en een UHD stream tegengooien die op 25mbit constant loopt is vragen om nog meer problemen dan ze nu al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
[...]

Klopt, maar vrijwel alleen Premier League en F1. Voor de rest vinden ze daar live sport in 720p en een te lage bitrate blijkbaar toch acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Ze maken het wel spannend! blijf bij ons! Zo vlak voor de start van sessie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:51:
FP3 ViaPlay via Apple TV

[Afbeelding]

FP3 F1TV via Apple TV

[Afbeelding]
Qua audio is dat overigens ook nog een behoorlijk verschil!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Kanaal 200 is nu ook actief overigens.
Alleen hebben ze daar volgens mij het Backup kanaal zonder commentaar actief gezet. :+

[ Voor 53% gewijzigd door Rivanov op 19-03-2022 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

Oh jee, geen beeld op KPN lineaire kanaal 225...... :(

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:36
Ha, Viaplay Xtra op KPN 225 heeft perfect beeld en geluid, maar geen commentaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:07

DON PAPA

Tweaker-fan

AvK schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:58:
Oh jee, geen beeld op KPN lineaire kanaal 225...... :(
Ow hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
VonBraunschweig schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:59:
Ha, Viaplay Xtra op KPN 225 heeft perfect beeld en geluid, maar geen commentaar!
Klopt. Lineair kanaal is de backup stream zonder commentaar. Idem bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
VonBraunschweig schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:59:
Ziggo ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Ho wacht, Scandinavisch nu:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Lol, verkeerde taal nu, Zweeds of Noors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
DoeEensGek schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:01:
Lol, verkeerde taal nu, Zweeds of Noors?
Hier is het gewoon in het Nederlands..

Edit; Viaplay via de app op een LG tv

[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 19-03-2022 13:02 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

Gynnad schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:01:
[...]

Hier is het gewoon in het Nederlands..
Via ziggo kanaal 200?

Wtf is dit, waarom is dit niet (duidelijk) bekend gemaakt vanaf het begin?

[ Voor 17% gewijzigd door OMD op 19-03-2022 13:02 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik begin me toch af te vragen of die kleine hick ups aan Viaplay liggen of dat F1TV er ook last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Nee, de Viaplay app op de LG tv. Dus denk dat het dan een foutje van Ziggo is.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
G_Dragon schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:02:
Ik begin me toch af te vragen of die kleine hick ups aan Viaplay liggen of dat F1TV er ook last van heeft.
Ziggo lineair kanaal heeft geen hickups, en geen commentaar momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Raymond P schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:34:
[...]

In Zweden kost Viaplay dan ook ietswat meer:
[Afbeelding]

Een kleine 43 euro per maand als je ook wilt kijken naar de gasten die rondjes rijden.

Ik heb zo het vermoeden dat ze bij Viaplay het idee hadden dat ze daar op de Nederlandse markt niet mee weg zouden komen.
Sowieso liggen de salarissen en levensstandaard op een ander niveau. Bovendien gaat dit ook om zenders regelen op kabelnet en iptv. Dan kom je inderdaad niet uit op 13.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
KPN ook niet, commentaar is stuk.

Als je heel goed luistert is er wel commentaar, maar de microfoon staat veel te zacht.

[ Voor 57% gewijzigd door dutchgio op 19-03-2022 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

DoeEensGek schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:03:
[...]

Ziggo lineair kanaal heeft geen hickups, en geen commentaar momenteel.
Oke , ik kijk via de Viaplay app en heb Nederlands commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ja ik hoor in de verte nu Nederlands commentaar, begint erop te lijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hoe dan ook, verschrikkelijk irritant!
Geluid is ook een bakkie vlak zeg :/

[ Voor 7% gewijzigd door HaterFrame op 19-03-2022 13:05 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-09 23:08
Iemand met Delta die een Viaplay kanaal kan vinden? Hier is niets te zien nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21
wat een amateuristische puinhoop weer. Je test dit toch van te voren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

HaterFrame schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:04:
[...]

Hoe dan ook, verschrikkelijk irritant!
Mee eens en luisteren naar de klachten doen ze blijkbaar niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
F1TV heeft geen hick-ups maar ik ervaar bij Viaplay ook geen hick-ups. Beide via Apple TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
De audio is wel erg laag in volume als ik het vergelijk met gisteren. Of word ik doof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Kastje uit en weer aan, nu wel beelden. Commentaar in het Nederlands maar erg zacht en alleen de rechter speaker.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:05:
[...]

F1TV heeft geen hick-ups maar ik ervaar bij Viaplay ook geen hick-ups. Beide via Apple TV.
Ik ook nergens last van met mijn Chromecast with Google TV, en dan de Viaplay app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

G_Dragon schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:05:
[...]

Mee eens en luisteren naar de klachten doen ze blijkbaar niet..
Klopt. Op mij reageren ze ook al niet op Twitter en via de mail. Had ze gemaild dat de downmix van een serie echt ruk was en daardoor de stemmen niet te horen waren.. Dat was op launch day...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

SmasterS schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:05:
De audio is wel erg laag in volume als ik het vergelijk met gisteren. Of word ik doof?
Hier ook, dan maar weer naar de app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:08
Het commentaar op Viaplay is zo'n succes dat iedereen nu via grandprixradio probeert te luisteren, en die website kan het blijkbaar niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Vos schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:07:
[...]

Hier ook, dan maar weer naar de app.
Commentaar op de stream is iets beter te verstaan dan op kanaal 200.
Opmerkelijk dat de kanaal 200 weer achterloopt op de stream :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Kanaal 200 bij Ziggo loopt kleine 15sec achter op stream, wtf...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ithric schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:50:
[...]

Hoezo korreltje zout, je hebt gewoon gelijk jammer genoeg.
Voor Olav is er nog hoop als er iemand bij komt te zitten maar die tandarts is gewoon een aanfluiting en zijn verslaggeving is gewoon een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
W1ck1e schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:47:
[...]

bustertje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Commentaar op de stream is iets beter te verstaan dan op kanaal 200.
Opmerkelijk dat de kanaal 200 weer achterloopt op de stream :?
Vos schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:09:
En juist dáárom doen ze dat niet. ;)
Je doet het NOOIT maar dan ook werkelijk NOOIT voor iedereen goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Viaplay Xtra op KPN 225 heeft nu wel het NL commentaar. Beeld en geluid zijn perfect, vergeleken met Ziggo vorig jaar. De stream via de app op mijn C1 is minder, af en toe even SD en een buffertje maar uiteindelijk wel stabiel zoals het hoort.

Straks F1TV en de Viaplay app proberen via Chromecast, maar eerst ff gewoon kijken. Je zou het bijna vergeten, veel plezier allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

AvK schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:06:
[...]

Kastje uit en weer aan, nu wel beelden. Commentaar in het Nederlands maar erg zacht en alleen de rechter speaker.
Beeld en geluid bij KPN kanaal 225 is nu goed. Beeld loopt 25 seconden achter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Het beeld is nog niet scherp en lijkt nog steeds 720p met hick ups, maar ik merk een klein beetje vooruitgang! Hopelijk is de kwalificatie en race wel scherper

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Sorry hoor jongens maar ik zit f olav te luisteren en dan die badgasten van viaplay .... geef mij olav mol maar veeeeeeeeeel gedetailleerder

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Mja, het tijdperk van F1 kijken en Tweakers forum open hebben staan is voorbij nu iedereen via verschillende streams kijkt. Met lineair kijken van vroeger was dit nooit een issue.. maar nu wel.
En daar baal ik nog het hardst van. :(

Alhoewel, kan ik me eindelijk eens focussen op de race. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
G_Dragon schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:15:
Het beeld is nog niet scherp en lijkt nog steeds 720p met hick ups, maar ik merk een klein beetje vooruitgang! Hopelijk is de kwalificatie en race wel scherper
Stream is 1080p/50 met 5Mbit bandwidth. Daar zullen we het, voorlopig althans, mee moeten doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 19-03-2022 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:32
Ik vermoed dat Ziggo en KPN dan de clean feed stream gebruiken van Viaplay. Dat is een back up kanaal zonder commentaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:00
Vos schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:09:
Mooi, zijn de kijkers zonder TV abonnement een keertje in het voordeel ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:32
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:15:
[...]

Stream is 1080p/50 met 5Mbit bandwidth. Daar zullen we het, voorlopig althans, mee moeten doen.
Verschilt per apparaat, webbrowser is 720P (tenzij je Safari gebruikt). In de apps verschilt het ook, via Apple TV wel 1080P, maar bij andere devices niet perse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:41
Even serieus, want ik ben een leek op dat gebied. Wat is er voor nodig voor Viaplay om die bitrate omhoog te zetten. Is dat vooral het kostenplaatje, of zijn er technische belemmeringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Die hick ups maken me gek. Via de app op de tv en ook via casten via de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
dave1972 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:15:
Sorry hoor jongens maar ik zit f olav te luisteren en dan die badgasten van viaplay .... geef mij olav mol maar veeeeeeeeeel gedetailleerder
Sorry hoor maar jij bent nu geen eerlijke vergelijking aan het maken. Olav Mol deed bij Ziggo Sport ook niet alle trainingen, daar hadden ze Winkelman voor maar blijkbaar ben jij dat plotseling vergeten? Dat Olav nu alles verslaat is omdat Mol b.v. ook weer centen nodig heeft nu hij geen baan heeft.

Nelson en Melroy zijn er straks weer om 16.00u bij de kwalificatierace en dat is echt van een ander niveau dan deze twee nu.
VonBraunschweig schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:12:
Viaplay Xtra op KPN 225 heeft nu wel het NL commentaar. Beeld en geluid zijn perfect, vergeleken met Ziggo vorig jaar. De stream via de app op mijn C1 is minder, af en toe even SD en een buffertje maar uiteindelijk wel stabiel zoals het hoort.

Straks F1TV en de Viaplay app proberen via Chromecast, maar eerst ff gewoon kijken. Je zou het bijna vergeten, veel plezier allen.
Werk jij nu ook voor ViaPlay :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:19
Geen stotter hier, nooit gehad, maar de on screen graphics doen echt pijn aan de ogen zo blurry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Miki schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:19:
[...]

Sorry hoor maar jij bent nu geen eerlijke vergelijking aan het maken. Olav Mol deed bij Ziggo Sport ook niet alle trainingen, daar hadden ze Winkelman voor maar blijkbaar ben jij dat plotseling vergeten? Dat Olav nu alles verslaat is omdat Mol b.v. ook weer centen nodig heeft nu hij geen baan heeft.

Nelson en Melroy zijn er straks weer bom 16.00 bij de kwalificatierace en dat is echt van een ander niveau dan deze twee nu.

[...]

Ook rick winkelman is vele malen beter dan deze nietszeggende mensen.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonBraunschweig
[...]

Ah je had het gelezen, goeie grap :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Oof stream is een stuk matiger dan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
[...]

Nelson en Melroy zijn er straks weer om 16.00u bij de kwalificatierace en dat is echt van een ander niveau dan deze twee nu.

[...]

Snap alleen niet waarom die twee niet ook de VTs kunnen doen of Viaplay doet aan werkverschaffing, net als die 5 of 6 analisten ? Laten ze het geld aan de streams uitgeven.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Raymond P schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:26:
Mijn vriendin, non-tweaker, schreeuwt anders ook moord en brand.

Haha, tijd voor een andere partner. :+
Je kunt het fixen door een Apple TV te kopen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
lHybridl schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:28:
Dat denk ik ook. Op de router was het gisteren 5,33 Mbit/seconde en nu 4,00 Mbit/seconde.
Ik zie niet wat de resolutie is. Op een chromecast v3 of (4k) , aangestuurd vanaf een android tablet met de app. De chromecast 4k is bedraad aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
dave1972 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:22:
[...]

Ook rick winkelman is vele malen beter dan deze nietszeggende mensen.
Dat zal ik niet ontkennen maar hou het wel feitelijk ipv lekker de onderbuik spuien hoe k*t het wel allemaal niet is. Mol heeft 500+ GP’s op zijn naam staan en dus geen vergelijking voor welk B team dan ook.
Maar zoals je zelf hebt kunnen ervaren waren gisteren bij VT2 Melroy en Nelson gewoon prima en laten ze ook zien dat duo’s die goed op elkaar zijn ingespeeld prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Okay out of the the app on webos crashing and buffering.
First time after the test day it is this bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

lHybridl schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:28:
Hier ook. Gisteren prima kwaliteit, nu echt matig. Geen buffering overigens, maar overduidelijk beperkte kwaliteit. Stoor mij er nog net niet aan. Niet bufferen > kwaliteit als het om beleving gaat.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmasterS
Miki schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:32:
[...]

Dat zal ik niet ontkennen maar hou het wel feitelijk ipv lekker de onderbuik spuien hoe k*t het wel allemaal niet is. Mol heeft 500+ GP’s op zijn naam staan en dus geen vergelijking voor welk B team dan ook.
Maar zoals je zelf hebt kunnen ervaren waren gisteren bij VT2 Melroy en Nelson gewoon prima en laten ze ook zien dat duo’s die goed op elkaar zijn ingespeeld prima werken.
Ze zijn nu ook lekker bezig met VT3, netjes wat M @ N doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Wellicht niet het juiste topic maar wat is die Ferrari op rode wangen toch een schitterende bak zeg, zelfs in de grindbak. Ik hoop echt een heel seizoen Max vs de Ferraris te zien knokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
Miki schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:32:
[...]

Wat voor jou een feit is hoeft voor mij natuurlijk niet zo te zijn dacht ik zo. Ik vind ze beide ruk, en dat is een mening die je niet hoeft te delen. Ik geef alleen MIJN mening. Ik zet iig het commentaar van viaplay uit en ga wel via GPradio luisteren 👍

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
W1ck1e schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:31:
[...]
Dat denk ik ook. Op de router was het gisteren 5,33 Mbit/seconde en nu 4.00 Mbit/seconde.
Ik zie niet wat de resolutie is. Op een chromecast v3 of (4k) , aangestuurd vanaf een android tablet met de app. De chromecast 4k is bedraad aangesloten.
Zit hier via een AppleTV 4K te kijken, maar F1TV is echt een betere kwaliteit stream. Je ziet het vooral aan de graphics, en dan vooral rode letters op zwarte achtergrond. Er is ook iets met de kleuren. Vooral bij rood. Viaplay lijkt iets softer.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
dave1972 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:34:
[...]

Wat voor jou een feit is hoeft voor mij natuurlijk niet zo te zijn dacht ik zo. Ik vind ze beide ruk, en dat is een mening die je niet hoeft te delen. Ik geef alleen MIJN mening. Ik zet iig het commentaar van viaplay uit en ga wel via GPradio luisteren 👍
Alternatieve feiten :+

Je kunt beter zeggen dat je een voorkeur geeft aan een andere manier van verslaglegging, smaken verschillen tenslotte. Dat is iets anders dan er allerlei zaken bij halen. Veel plezier met luisteren naar Olav Mol!
Pagina: 1 ... 51 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2