Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 39 ... 156 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:43
Net even de app weer geprobeerd, blijft dramatisch. Gelukkig werkt kanaal 200 ook met een ci module.
Als het zo blijft ga ik in juni zeker overstappen naar F1tvpro. Als zij inderdaad NL commentaar krijgen.
Ik ga niet voor viaplay speciaal een kabeltje trekken om te proberen of dat beter werkt. Alle andere apps werken gewoon goed en snel.
Is er ergens een reactie van viaplay bekend op haperende streams?

Net even de stream naar tv gecast via de ingebouwde Chromecast. En dan werkt het wel goed. Echt heel af en toe een kleine hapering, maar da's muggenziften.
Wel blijft kanaal 200 stabieler en iets beter qua kwaliteit.

Maar weer die Albers.... 😤 Had gehoopt dat ie een dagje vrij zou hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door TooTall_NL op 12-03-2022 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-05 23:11
ed1703 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:11:
[...]

Tja, ik wil er niet heel lullig over doen en ik vind dat je over de kwaliteit gelijk hebt, maar je betaalt geen 13,99 voor F1. Je betaalt 13,99 voor premier league, Bundesliga1 + 2, frans en Italiaans bekervoetbal, darts, films en series en dan ook nog F1, 2 en 3.
Daar heb je gelijk in..

Echter heb ik, en met mij 95% van de Nederlandse abonnees Viaplay puur voor de F1. Het wordt ons eigenlijk door de strot geduwd, met als enige alternatief F1TVpro wat weer geen native app heeft, geen NL commentaar etc..

Als je 13,99€ durft te vragen, zorg je naast content ook maar dat je streams in orde zijn. We leven in een tijdperk waar 4k televisies tegenwoordig standaart zijn en 55" - 65" televisies in de huiskamers staan. Waarbij zwakke internet verbindingen eigenlijk niet meer bestaan.

Ik zie geen enkel excuus om op z'n minst een 1080p stream met acceptabele bitrate aan te bieden. Ze moeten zich ook realiseren dat mensen bij Ziggo van een 4k stream afkomen. (Iets met marktonderzoek en zo).

Misschien kom ik war gefrustreerd over, maar ik baal hier gewoon echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:21
ed1703 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:11:
[...]

Tja, ik wil er niet heel lullig over doen en ik vind dat je over de kwaliteit gelijk hebt, maar je betaalt geen 13,99 voor F1. Je betaalt 13,99 voor premier league, Bundesliga1 + 2, frans en Italiaans bekervoetbal, darts, films en series en dan ook nog F1, 2 en 3.
Je hebt gelijk.

In het verleden hadden we lineaire tv, met omroepen en zenders
Daar betaalden we via kijkgeld en reclame inkomsten voor
Daar zaten ook programma's tussen die we niet hoefden te zien
Dan kunnen we vinden dat we daar niet voor willen betalen, dus dat vinden we dan te duur
Dan willen we de mogelijkheid om alleen te betalen voor zaken die we wel willen kijken, want we willen niet voor de andere kijkers betalen
Dan komen de verschillende streaming diensten, waar we dan extra voor moeten betalen (als we dat willen kijken)
En dan hebben ook die diensten weer aanbod waar we niet voor willen betalen

Aan het einde zijn we nog niet tevreden en betalen we meer.
Ergens is het fout gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 18:23
Ik vind tom wel f een stuk beter zo hoor.

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:20

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Rck010 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:27:
[...]

Daar heb je gelijk in..

Echter heb ik, en met mij 95% van de Nederlandse abonnees Viaplay puur voor de F1. Het wordt ons eigenlijk door de strot geduwd, met als enige alternatief F1TVpro wat weer geen native app heeft, geen NL commentaar etc..
Android tv app doet het prima op me tv. En nederlands commentaar hebben ze ook al aangekondigd. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:28

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Beeld ook vandaag weer matig via LG tv. |:(

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-05 12:01
Ik heb de stream vanmorgen op de Chromecast Google TV aan gezet en dat zag er geweldig uit! Op mijn Sony ATV met Android 7 werkt het nu ook stukken beter. Het beeld haperde daar nog wel eens maar is vanmorgen glashelder en zonder hapering. Als dit zo blijft ben ik een blij mens!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03
XiN-eViL schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:21:
Ter info, in Safari op macOS wordt er nu wel een 1080p versie meegegeven in de playlist:
[Afbeelding]

Echter blijft mijn browser altijd hangen op 960x540. Dit heb ik getest door dit in de developer console te typen:

code:
1
document.getElementsByTagName('video')[0].videoWidth

In Chrome is de max resolutie nog steeds 720p.

Het lijkt dat Safari niet de 50ps versies van de streams wil oppakken.

Als ik de URL die in de video wordt gezet aanpas van framerate<60 naar framerate>40 (zodat hij alleen maar 50 FPS versies heeft) switcht hij meteen naar 1080p en ben ik alle artifacts kwijt.

Lijkt dus dat hun playlist op Safari niet helemaal lekker is, waardoor Safari niet de juiste kwaliteit kiest.

(Op Safari gebruiken ze HLS, wat in Safari zorgt dat de browser zelf kwaliteit kiest. Vandaar ook geen keuze voor kwaliteit in de player)
Dank voor de tip. Zit nu ook de 1080p stream te bekijken. De verschillen zijn niet supergroot, maar het is wel een verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:20
Ik kijk via de browser in Chrome en dan via HDMI. Maar het beeld blijft regelmatig hangen. Dan opnieuw bufferen en ineens weer beeld en geluid. Mijn verbinding zelf is stabiel en prima. Balen :-( hopelijk volgende week dat kanaal 200 het wel goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:50
Rck010 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:05:
De stabiliteit lijkt wat beter vandaag, de resolutie/bitrate nog altijd waardeloos. Als dit 6,99€ per maand zou kosten, dan zou ik het accepteren. Voor 13,99€ verwacht ik gewoon het maximale.
Wat ik heb begrepen is dat ze in Zweden (of waar viaplay ook gehuisvest is) nog een premium abonnement hebben die wél hogere (4k?) resolutie biedt. Ik verwacht dus eerder dat ze die optie ook hier gaan bieden, dan dat ze de resolutie van het bestaande abonnement drastisch gaan verhogen.

Afhankelijk van kijk afstand en bitrate hoeft een lagere resolutie trouwens niet eens echt een probleem te zijn. Denk dat veel ook psychisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hier net ook even aangezet, nog steeds magere kwaliteit.

Veel frameskips, beeld van 720p ( springt vaak naar lager tot onleesbaar beeld ).

Ze hebben nog een week om alles te fixen, ik hou me hart vast..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-05 23:11
LA-384 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:41:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat ze in Zweden (of waar viaplay ook gehuisvest is) nog een premium abonnement hebben die wél hogere (4k?) resolutie biedt. Ik verwacht dus eerder dat ze die optie ook hier gaan bieden, dan dat ze de resolutie van het bestaande abonnement drastisch gaan verhogen.

Afhankelijk van kijk afstand en bitrate hoeft een lagere resolutie trouwens niet eens echt een probleem te zijn. Denk dat veel ook psychisch is.
Een nog duurdere abonnementvorm? Wat dachten ze van: normale variant voor 8,99€, 4k HDR voor 13,99€. Ik ga hier echt geen cent meer voor betalen.

Ik zit hier 260cm van een 65" OLED af, misschien moet ik m'n bankstel 3m naar achteren plaatsen als ik naar F1 ga kijken. Dat is op zich wel een oplossing ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hier alles prima via kanaal 200. Mij hoor je voor nu niet meer.

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

dave1972 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:47:
Ook geen schokkerig beeld en 720p meer?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45
G_Dragon schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:45:
Hier net ook even aangezet, nog steeds magere kwaliteit.

Veel frameskips, beeld van 720p ( springt vaak naar lager tot onleesbaar beeld ).

Ze hebben nog een week om alles te fixen, ik hou me hart vast..
Via wat voor apparaat kijk je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03
LA-384 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:41:
[...]

En dan nóg duurder dan de 13,99/maand wat nu de 'normale' prijs is? Die 99 euro/jaar is voor mij al op het randje voor alleen F1. Denk dat ik daarin niet de enige zal zijn. Gelukkig is er ook nog F1TV pro (die dan nu toch weer NL commentaar krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
G_Dragon schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:48:
[...]

Ook geen schokkerig beeld en 720p meer?
Beeld is gewoon "prima" geen schokkend beeld alles vlekkeloos tot zover. Of het 1080 is weAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tEHGxB7s_O2bwwNPvXTaun9Etbo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GDx32YM8YGECZpxex1iT8W2e.jpg?f=fotoalbum_largeet ik niet maar beter dan 2 dagen geleden.

[ Voor 39% gewijzigd door dave1972 op 12-03-2022 10:51 ]

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

meesje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:48:
[...]

Via wat voor apparaat kijk je?
Sony KD-55AG8 Oled via de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hier de native app op een Samsung 65 inch tv. Geen framedrops, geen haperingen en beeld is prima genoeg om een race te kunnen kijken. Heb niet het ieee dat het 1080 is though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:48

Mfpower

In dubio

dave1972 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:47:
Is dat ziggo? Ik kan via kpn niet kijken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Mfpower schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:54:
[...]

Is dat ziggo? Ik kan via kpn niet kijken nu.
Yep Ziggo idd.

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
G_Dragon schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:49:
[...]

Sony KD-55AG8 Oled via de app
Heb je geen ander apparaat in huis waarmee je kunt kijken? Ik heb een Apple TV en ervaar geen problemen. Via Ziggo 200 ook alles prima. Ik wil niet overgeleverd zijn aan de software ontwikkelaars van mijn tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViaNee
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-04-2022
Kwaliteit is nog steeds erg slecht. Probleem is dat je niet via Ziggo kanaal 200 kunt kijken als je direct via Viaplay een abonnement hebt afgesloten. Net ook gezien dat het abonnement niet te annuleren is. Kortom; we're fucked xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

meesje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:57:
[...]

Heb je geen ander apparaat in huis waarmee je kunt kijken? Ik heb een Apple TV en ervaar geen problemen. Via Ziggo 200 ook alles prima. Ik wil niet overgeleverd zijn aan de software ontwikkelaars van mijn tv.
Jawel een Ipad, mobiel, laptop of Xbox maar via deze apparaten wil ik het seizoen niet kijken. En zelfs op die apparaten heb ik dezelfde klachten, het ligt namelijk niet aan mijn tv maar aan de uitzendkwaliteit van Viaplay zelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7zksfu8G8sYOzcOf-PN4KYaw0o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OQqVOl3dBS6TVNxt25U4kduv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6w7t1CjQXEjb9lSQBE3chjo2mdQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5t9Q3Kyo1AZwvfJvbyFZK3iQ.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 12-03-2022 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
meesje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:57:
[...]

Ik ben wel benieuwd of je verschil in kwaliteit ziet tussen het lineaire kanaal en de Apple TV, kun je daar iets over zeggen.

Ik ervaar zelf tov gisteren nauwelijks verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
G_Dragon schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:02:
[...]

Jawel een Ipad, mobiel, laptop of Xbox maar via deze apparaten wil ik het seizoen niet kijken. En zelfs op die apparaten heb ik dezelfde klachten, het ligt namelijk niet aan mijn tv maar aan de uitzendkwaliteit van Viaplay zelf.

[Afbeelding][Afbeelding]
Gezien de vele reacties in dit topic vind ik erg bijzonder dat de kwaliteit zo wisselend wordt ervaring. Het lijkt wel alsof Viaplay checkt op welk apparaat wordt gekeken. Dat is natuurlijk kolder, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Miki schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:04:
[...]

Ik ben wel benieuwd of je verschil in kwaliteit ziet tussen het lineaire kanaal en de Apple TV, kun je daar iets over zeggen.

Ik ervaar zelf tov gisteren nauwelijks verschil.
Ik zal dat later vandaag even testen! Op dit moment gebruik ik het meest Ziggo 200 en iPad. Ik heb overigens maar een full HD scherm. Er hoeft dus niks geupscaled te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 12-03-2022 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nou de kwaliteit is voor mij nu echt top, kanaal 200 op Ziggo lijkt nu gewoon 1080p. Je ziet het vooral aan de logo's en overlay. 4K hoeven we niet op te rekenen dus daar ga ik dan ook niet over zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vanmorgen een stukje gekeken op mijn LG 43UK6750/WebOS TV via de app. Kwaliteit oogt prima. Eerste paar seconden of zo was het slecht, daarna ineens scherp (genoeg). Alles duidelijk zichtbaar, geen uitval/raar beeld/bufferen etc gezien in de 1½ uur dat het aan heeft gestaan. Niet via WIFI maar bekabeld.

Ziggo kanaal 200 niet bekeken. Eerdere dagen kan ik niets over vertellen, toen moest er gewerkt worden om de kas van de overheid/belastingdienst te vullen. :/

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Voor de Ziggo klanten met opneem abonnement: kun je op het 200 kanaal ook een programma opnemen? Vroeger deed ik dat namelijk regelmatig, het lukte niet om precies op het juiste tijdstip op de bank te zitten. Ik zie zo snel kanaal 200 niet in de tv guide terug. Ook niet in de Ziggo app op mijn iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:12

TheBorg

Resistance is futile.

meesje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:12:
Voor de Ziggo klanten met opneem abonnement: kun je op het 200 kanaal ook een programma opnemen? Vroeger deed ik dat namelijk regelmatig, het lukte niet om precies op het juiste tijdstip op de bank te zitten. Ik zie zo snel kanaal 200 niet in de tv guide terug. Ook niet in de Ziggo app op mijn iPad.
Ik probeer het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:08
Miesjh schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:37:
Beeld ook vandaag weer matig via LG tv. |:(
Yup, blijft hier op mijn C1 om de paar minuten een paar seconden bufferen en dat nog op 720p Tv zit op de kabel met een speedtest > 200mbps. Echt ronduit slecht en een slecht voorteken voor de echte races. Ik had de hoop dat viaplay beter zou zijn dan F1 pro maar ben bang dat het eerder andersom gaat zijn.

De training terugkijken vanaf begin, nope wil niet. Terugspoelen van de live stream, nope.. werkt ook niet .

Issue is dat f1pro niet standaard op mijn LG te zien is zonder extra Chromecast en daar wilde ik juist niet aan.

Weinig opties helaas maar als het zo blijft ga ik het contract ontbinden en ga ik wel voor ip tv, ben daar eigenlijk niet voor maar ze dwingen je helaas...

[ Voor 16% gewijzigd door FreeMen op 12-03-2022 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Kan helaas niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

DON PAPA

Tweaker-fan

meesje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:06:
[...]
Gezien de vele reacties in dit topic vind ik erg bijzonder dat de kwaliteit zo wisselend wordt ervaring. Het lijkt wel alsof Viaplay checkt op welk apparaat wordt gekeken.
Ik denk eerder dat de verschillende apparaten maken dat de kwaliteit zo verschillend is. Ik heb net even de Viaplay app op mijn OLED65C9 gezet, maar dan heb ik ook een slechtere beeldkwaliteit dan dat ik met de Shield TV pro kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevmeistert
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-05 14:04
Ondanks de ‘upgrade’ bij Viaplay, blijft het plaatje van F1TV Pro toch nog een stuk strakker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:12

TheBorg

Resistance is futile.

Not allowed by the channel.

Wat een bagger. Ik keek ook vaak 's avonds. Misschien werkt terug kijken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Vandaag is het weer redelijk slecht met de stream (LG tv app) gesteld op WiFi. Vaak wisselt het beeld van kwaliteit en buffert het soms. Gisteren geen last van gehad. Ik baal hiervan.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 12-03-2022 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
DON PAPA schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:14:
[...]

Ik denk eerder dat de verschillende apparaten maken dat de kwaliteit zo verschillend is. Ik heb net even de Viaplay app op mijn OLED65C9 gezet, maar dan heb ik ook een slechtere beeldkwaliteit dan dat ik met de Shield TV pro kijk.
Dat vermoeden heb ik dus ook. Voor de Viaplay app op webOS ben je overgeleverd aan de LG ontwikkelaars. Bij Apple TV/Shield TV doen de Viaplay ontwikkelaars hun best. Ik denk dat dat best wat uit kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
Ik verwacht dat klanten met een gekochte humax met lokale harddisk het wel kunnen.
Ik kan het helaas niet testen want ik heb viaplay rechtstreeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BramViking schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:17:
Vandaag is het weer redelijk slecht met de stream (LG tv app) gesteld op WiFi. Vaak wisselt het beeld van kwaliteit en buffert het soms. Gisteren geen last van gehad. Ik baal hiervan.
Ik krijg echt sterk de indruk dat de app voor de LG tv’s brak is. Heb je toevallig een andere mediaplayer waar je op zou kunnen kijken die je aan je LG kunt hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
meesje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:18:
[...]

Dat vermoeden heb ik dus ook. Voor de Viaplay app op webOS ben je overgeleverd aan de LG ontwikkelaars. Bij Apple TV/Shield TV doen de Viaplay ontwikkelaars hun best. Ik denk dat dat best wat uit kan maken.
Hmm, zal eens testen of de webstream pc direct op mijn C1 beter werkt. Dit bufferen met de C1 webos app is echt ruk. Beeld is wel ok zolang de stream loopt, wellicht door de goede upscaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijnants_d
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-05-2024
Ook bij mij is het beeld van de F1 uitzendingen regelmatig van slechte kwaliteit; onzuiver en korrelig.
Tevens is soms het bufferen nodig om weer verder af te spelen.
Dit is uiteraard niet acceptabel.

Ik heb via speedtest.net mijn verbinding getest:
300+ Mbps downloadsnelheid
15ms ping

Ik kijk via de Viaplay app op mijn OLED65G1RLA tv.
Een topmodel van LG uit 2021.

Zijn er al oplossingen om dit te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Miki schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:19:
[...]

Ik krijg echt sterk de indruk dat de app voor de LG tv’s brak is. Heb je toevallig een andere mediaplayer waar je op zou kunnen kijken die je aan je LG kunt hangen?
Die werkt hier anders prima.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
TheBorg schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:15:
[...]

Not allowed by the channel.

Wat een bagger. Ik keek ook vaak 's avonds. Misschien werkt terug kijken wel.
De eerste race zal ik er voor zorgen dat ik op tijd op de bank zit. Ik check dan wel gelijk via de Viaplay app op iPad of en wanneer uitgesteld kijken werkt. Ik wil voorkomen dat ik eerst de race aan moet zetten en dan terug moet spoelen. Heb ik ooit wel eens eerder gehad, stond de Ziggo Next box nog op het Ziggo Sport kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
wijnants_d schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:20:
Ook bij mij is het beeld van de F1 uitzendingen regelmatig van slechte kwaliteit; onzuiver en korrelig.
Tevens is soms het bufferen nodig om weer verder af te spelen.
Dit is uiteraard niet acceptabel.

Ik heb via speedtest.net mijn verbinding getest:
300+ Mbps downloadsnelheid
15ms ping

Ik kijk via de Viaplay app op mijn OLED65G1RLA tv.
Een topmodel van LG uit 2021.

Zijn er al oplossingen om dit te verbeteren?
Exact hetzelfde hier op mijn nieuwe C1...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 17:48

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Net getest op mijn shield en LG webos. Op de shield is t niet super goed maar op de LG wel. Lijkt dat het nogal apparaat afhankelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Klopt het dat veel reacties van matige kwaliteit afkomstig zijn van tweakers die kijken via de app direct op hun tv? Dat beeld krijg ik nu een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:23:
Klopt het dat veel reacties van matige kwaliteit afkomstig zijn van tweakers die kijken via de app direct op hun tv? Dat beeld krijg ik nu een beetje.
Gisteren heb ik getest op de Viaplay app op mijn televisie (Samsung 2017 model), mijn Galaxy Fold3 en Chrome browser, allemaal 720p en duidelijk te zien dat het niet best was.

Vandaag getest op Ziggo kanaal 200 en Galaxy Fold3 en ik krijg op beide nu een 1080p stream. Chrome geeft nog steeds een 720p stream.

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 12-03-2022 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Miki schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:19:
[...]

Ik koop binnenkort een AppleTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
BramViking schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Ik koop binnenkort een AppleTV.
Een wijs besluit! :)
Voor Android liefhebbers is een Shield natuurlijk top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijnants_d
Is het mogelijk om kanaal 200 te gebruiken als ziggo abonnee met rechtstreeks viaplay abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaLc0n
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 17:10
Beeld via Chromecast Ultra op geforceerd 50fps via UTP is hier best oké. Geen verstoringen tot nu toe. Wel duidelijke artifacts vlak voor de wagen bij snelle beelden vanuit cockpit. Ik kan het helaas niet vergelijken met F1 TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
wijnants_d schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:28:
Is het mogelijk om kanaal 200 te gebruiken als ziggo abonnee met rechtstreeks viaplay abonnement?
Net gecontroleerd. Ik krijg een melding dat de zender niet in het pakket zit. (e16 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijnants_d
W1ck1e schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:29:
[...]
Net gecontroleerd. Ik krijg een melding dat de zender niet in het pakket zit. (e16 geloof ik)
Die melding krijg ik ook, maar dus niet mogelijk om viaplay aan ziggo te koppelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:34
Nee en ook niet voo de kpn abonnees op 225.

[ Voor 3% gewijzigd door jan390 op 12-03-2022 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:22

BeaM-R

Powerrrrr

Waarom zenden ze nu een herhaling uit van vanmorgen?

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViaNee
Nee daar loop ik ook tegenaan, ik zou graag kijken op kanaal 200 om te zien of dat goeie kwaliteit is, maar dat kan dus alleen als je via Ziggo Viaplay hebt afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
wijnants_d schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:30:
[...]

Die melding krijg ik ook, maar dus niet mogelijk om viaplay aan ziggo te koppelen?
Neen, dan had je viaplay via ziggo moeten regelen. (misschien dat er later iets geregeld wordt, maar dat zal wel niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
meesje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:23:
Zojuist getest met de stream direct vanaf PC via HDMI op de LG C1, 0 buffering maar op de app om de 1 a 2 minuten. Beeldkwaliteit is via de PC echter wel duidelijk minder dan via de APP. Alsof de PC stream 720p is en de app 1080p. Kan ook zijn dat de TV slechter upscaled via de PC stream (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
BeaM-R schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:31:
Waarom zenden ze nu een herhaling uit van vanmorgen?
Wie, waar ?
Ik kijk gewoon live. (misschien dat je vooruit moet spoelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vermoed dat het bij kijkers met een CI+ module wel gaat lukken (als je tv tenminste beschikt over opname-mogelijkheden via USB).

[ Voor 6% gewijzigd door TexMex op 12-03-2022 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

W1ck1e schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:34:
[...]
Wie, waar ?
Ik kijk gewoon live. (misschien dat je vooruit moet spoelen)
Hij staat op kijk live. Teller linksboven staat op 2.38u. Maar dit commentaar heb ik deze ochtend ook allemaal gehoord.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pigbenis
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10-05 17:29
Jackson6 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Gisteren heb ik getest op de Viaplay app op mijn televisie (Samsung 2017 model), mijn Galaxy Fold3 en Chrome browser, allemaal 720p en duidelijk te zien dat het niet best was.

Vandaag getest op Ziggo kanaal 200 en Galaxy Fold3 en ik krijg op beide nu een 1080p stream. Chrome geeft nog steeds een 720p stream.
Staat bij Ziggo 200 al open? Net KPN gecheckt en 225 laat nog niks zien, pas vanaf de 19e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:41

Pierre

Van nature lui!

pigbenis schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Staat bij Ziggo 200 al open? Net KPN gecheckt en 225 laat nog niks zien, pas vanaf de 19e.
Kanaal 200 is open.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
BeaM-R schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:37:
[...]

Hij staat op kijk live. Teller linksboven staat op 2.38u. Maar dit commentaar heb ik deze ochtend ook allemaal gehoord.
2:38?

Day 3, 21:23 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
[...]

Mijn teller staat op 21:09, 21:08, 21:07 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
[...]

Even app opnieuw starten en weer kijken, dan gaat het goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
pigbenis schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Jup, kanaal heet Viaplay Xtra. Kwaliteit is even goed als Ziggo Sport pre 4K

[ Voor 8% gewijzigd door Jackson6 op 12-03-2022 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Ik kijk op Apple TV 4K (2021) naar een LG OLED (2017)
Het beeld van ViaPlay lijkt beter te zijn dan gisteren. Maar lijkt soms iets terug te vallen.

F1 TV Pro blijft op dezelfde Apple TV en zelfde LG tv duidelijk net wat scherper.

[ Voor 8% gewijzigd door DJ-B op 12-03-2022 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Jackson6 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:40:
[...]

Even app opnieuw starten en weer kijken, dan gaat het goed.
Dat werkt inderdaad. Wel heel vreemd. Staat vanaf 8.30u continue aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Open is misschien niet helemaal de juiste woordkeuze. Dat suggereerd dat het kanaal FTA is en dus zonder CI kaart is te bekijken. (Zoals dat bij Ziggo Sport het geval is).

Bij dit kanaal is echter wel degelijk een CI kaart nodig + een aanpassing in je abbo zodat die kaart er iets mee kan.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wijnants_d
Wanneer mag Allard Kalff met pensioen?

Het is vast even wennen, maar tot op heden ben ik nog niet enthousiast over de presentatie en het commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:39
Hebben er meer mensen last van dat de stream continue in kwaliteit achteruit gaat en vervolgens opnieuw moet bufferen? Ik kijk via de LG app op een oled model van vorig jaar.

Net bleef het laad icoontje hangen en moest ik de hele stream opnieuw opstarten. Nu tijdens een test niet zo'n ramp naar dit zou ik tijdens een Grand Prix wel erg vervelend vinden.

Youtube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:50

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:34
Vertraging uitgaande van Formula1.com
Livetiming op Formula1.com: 0
Viaplay: 16 seconden later
F1TV web: 20 seconden later
F1 TV player app: 37 seconden later
Alle 3 tov livetiming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Radiance schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:44:
Hebben er meer mensen last van dat de stream continue in kwaliteit achteruit gaat en vervolgens opnieuw moet bufferen? Ik kijk via de LG app op een oled model van vorig jaar.

Net bleef het laad icoontje hangen en moest ik de hele stream opnieuw opstarten. Nu tijdens een test niet zo'n ramp naar dit zou ik tijdens een Grand Prix wel erg vervelend vinden.
Ja hier ook op mijn nieuwe C1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ViaNee
Zojuist contact gehad met klantenservice Viaplay. Aangegeven dat de kwaliteit nog net zo slecht is als gisteren en het beeld nog steeds veel hapert / frames skipt. Ze probeerden het op de TV te schuiven (hoe oud is uw TV, is de TV up to date etc.). Uiteindelijk gaven ze toe dat ze veel klachten krijgen en er mee bezig zijn. Letterlijke quote: Helaas heb ik op dit moment geen oplossing hiervoor maar we zijn hard aan het werk om het op te lossen en te verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijnants_d
Top👍
Welk tel. nummer is dat?
Ik heb maar een mail gestuurd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViaNee
Via de online klantenservice chat. Duurt wel even voordat je iemand in de chat krijgt, geeft wel aan dat we niet de enige zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik moet ergens wel lachen, heb gisteren 2 tweets gestuurd en vandaag 1 met een duidelijk verhaal dat ze mogen opschieten omdat ze nog maar een week hebben en dat veel Nederlanders niet akkoord gaan met 720p en frameskips tijdens het race weekend.

Maar het leukste is nog dat ze op geen enkele tweet reageren, waarschijnlijk hebben ze er geen antwoord op of durven niet te reageren.

Hier de testdagen zojuist afgezet, het is niet te kijken zo.
4x vastgelopen en geen 10 min lang stabiel 720p beeld, dat verpest voor mij teveel het kijkplezier. En dat op een vrij nieuwe Sony Bravia 8G Oled die van de 1Gigabit 100Mbit/s ontvangt, we kijken veel series en films in 4k / Dolby Vision dus het excusses vanuit hun kant dat het aan ons apparaat moet liggen is onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:19
Een paar keer deze reactie, toch ook wel een sneertje naar Ziggo.
Maar wel duidelijk dat het dus niet aan de persoon zelf lijkt te liggen, in deze rol is hij niet zo storend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TwP6XQdMDxhJ1vw3-0m_Hr8BsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4yUom3gRIAagezTmf5UQlO2r.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft iemand al 1080p?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• W1ck1e
De vraag is wel vanaf welke tijd ze dat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Radiance schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:44:

Er lijkt een probleem te zijn met chromium gebaseerde browsers waardoor deze steeds meer geheugen blijft gebruiken en daardoor steeds trager wordt. (Ik begreep problemen met Java heap).

Wellicht gebruikt LG app deze browser ook intern. Ik herstart de browser dan maar als ik merk het geheugen bijna vol zit.

Behalve dit issue ben ik overigens zeer tevreden, op mijn 14" chromebook ziet het er prima uit (nog niet via de chromcast op geprobeerd).

Weet niet of het aan mij ligt, maar het aantal klachten begint een beetje vermoeiend te worden, we weten dat het beeld nog niet is wat het zou moeten zijn, maar omdat nu 100 keer per dag vermeld te zien worden...

[ Voor 18% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-03-2022 12:12 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

W1ck1e schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:06:
De vraag is wel vanaf welke tijd ze dat gaan doen.
Ze zeggen vandaag dus dan mag je er toch van uitgaan dat ze 1080p uitzenden vanaf het moment dat het live gaat? Of zie ik dat verkeerd..

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 12-03-2022 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
G_Dragon schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:07:
[...]

Ze zeggen vandaag dus dan mag je toch uitgaan vanaf het moment dat het live gaat? Of zie ik dat verkeerd..
Ik ben bang van wel. Als ze voor het einde van de live uitzending starten met 1080p zitten ze formeel goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

G_Dragon schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:58:
Ik moet ergens wel lachen, heb gisteren 2 tweets gestuurd en vandaag 1 met een duidelijk verhaal dat ze mogen opschieten omdat ze nog maar een week hebben en dat veel Nederlanders niet akkoord gaan met 720p en frameskips tijdens het race weekend.

Maar het leukste is nog dat ze op geen enkele tweet reageren, waarschijnlijk hebben ze er geen antwoord op of durven niet te reageren.

4x vastgelopen en geen 10 min lang stabiel 720p beeld, dat verpest voor mij teveel het kijkplezier. En dat op een vrij nieuwe Sony Bravia 8G Oled die van de 1Gigabit 100Mbit/s ontvangt, we kijken veel series en films in 4k / Dolby Vision dus het excusses vanuit hun kant dat het aan ons apparaat moet liggen is onzin.
Ter vergelijk: F1 TV Pro abbo hier, op een 2 jaar oude Sony Bravia OLED, bedraad aangesloten. De testdagen heb ik daar zeker een uur of 7 op laten lopen. Strak 1080p beeld, geen enkele hapering, buffering of terugval van kwaliteit gemerkt. Ook op andere apparaten of via casten is het allemaal in orde.
Zonde dat het zo beroerd lijkt te zijn bij Viaplay. Dat eerste gezicht wil je juist niet uitstralen als nieuwe partij.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Dit is alleen mogelijk als je Viaplay hebt afgesloten via Ziggo (online). In dit proces maak je een Viaplay account aan welke direct gekoppeld wordt aan Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

W1ck1e schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:09:
[...]

Ik ben bang van wel. Als ze voor het einde van de live uitzending starten met 1080p zitten ze formeel goed.
Hmm.. je hebt een punt maar dan laat Viaplay zich wel van de meest slechte kant zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinbeckers
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-03-2022
Het gehele topic mee zitten lezen.. liep wel wat achter want het gaat zeer snel met de reacties!
Afgelopen dagen de 15 pagina's die ik achterliep terug gelezen. Lees (terecht) veel negatieve ervaringen en bijzonder weinig positieve ervaringen betreft Viaplay en/of beeldkwaliteit.

Ik moet zeggen dat de uitzending in de studio dik in orde is qua beeldkwaliteit.
De F1 stream is ook gewoon echt prima.. oké het kan zeker scherper en gedetailleerder (ook ik ben de Ziggo uitzendingen gewend en ben voorstander van 4K) maar de coureurslijst/stand is echt scherp en het beeld stoor ik me geen enkel moment aan.. ook geen haperingen of andere vervelende bijzonderheden. Zoals al gezegd, het kan zeker nog beter en dat mag ook zeker wat mij betreft.

Dit alles op mijn Samsung A52 als Samsung Q95T (65 inch) 2020 model bekeken.

Bij mij is het enkel zo op mobiel en TV dat het beeld als het ware even moet inladen om na enkele seconden 'scherp' (genoeg) te worden. Geen idee of de TV een speciaal iets heeft zoals ik bij enkele ook lees?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

remco_k schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:09:
[...]

Ter vergelijk: F1 TV Pro abbo hier, op een 2 jaar oude Sony Bravia OLED, bedraad aangesloten. De testdagen heb ik daar zeker een uur of 7 op laten lopen. Strak 1080p beeld, geen enkele hapering, buffering of terugval van kwaliteit gemerkt. Ook op andere apparaten of via casten is het allemaal in orde.
Zonde dat het zo beroerd lijkt te zijn bij Viaplay. Dat eerste gezicht wil je juist niet uitstra7len als nieuwe partij.
Hier sluit ik me bij aan, want ik heb ook beiden en ben nu via F1tv aan het kijken zonder geluid want dat Engels commentaar is mij te druk. Maar het beeld is nu zeker ontzettend scherp en stabiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1ck1e
G_Dragon schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:09:
[...]

Hmm.. je hebt een punt maar dan laat Viaplay zich wel van de meest slechte kant zien.
Het kan inderdaad wel wat beter. gewoon niet beloven wat je niet zeker kunt waarmaken. Dus even wachten tot het gelukt is en dan pas mededelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

W1ck1e schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:11:
[...]
Het kan inderdaad wel wat beter. gewoon niet beloven wat je niet zeker kunt waarmaken. Dus even wachten tot het gelukt is en dan pas mededelen.
Mee eens!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Denk dat ze zich vooral daarin vergist hebben. Een 720p stream upscalen gaat tot een bepaald schermformaat goed.

Juist op de nieuwe en grote tv's ziet het er niet uit.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
Keek vanochtend zowel via F1TV Pro als Viaplay op mijn iPad Pro 10.5. De beeldkwaliteit van F1TV Pro is echt vele malen beter. Zelfs mijn vrouw, die amper iets geeft om hogere resoluties, viel het direct op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dessie1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03 15:32
Hier hetzelfde met de Viaplay app op een lg55c1. Hele slechte kwaliteit lijkt nog geens 720 te zijn. En vanmorgen in de 3 uur dat hij aan stond 6 keer gestopt. Hij stopt dan een paar seconde en dan gaat hij vanzelf verder. Verbindingssnelheid 93 Mbps gemeten met de Netflix app. Zou toch voldoende moeten zijn? Ik kan me niet voorstellen dat ze dit bij Viaplay niet getest hebben. Ik ga er toch proberen onderuit te komen. Dan neem ik wel een F1.com abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki

Het hoeft niet zo zeer aan je tv te liggen maar de combinatie van jouw netwerk icm Android app dat roet in het eten lijkt te gooien. Net zoals gisteren lijken er hier een aantal gebruikers te zijn die vette pech hebben naast gebruikers die sinds dag 1 eigenlijk niet zo heel veel te klagen hebben behoudens een wat hogere bitrate.

Ik snap dus dat een normale klantenservice medewerker maar weinig hier aan kan doen omdat het dus gewoon bij anderen wel naar verwachting werkt. Wellicht helpt het als je wat gerichter je case maakt zodat ze inhoudelijker op je problemen kunnen ingaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wedden dat als ViaPlay de rechten weer verliest over 4 jaar(?), dat hij dan weer snel rent naar de volgende?

Ik vind dat hameren op je vorige werkgever altijd zo makkelijk, hij maakte er zelf deel vanuit en heeft genoeg aandacht gekregen van ZS om zichzelf te promoten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Helaas dus ook bij 1080p dezelfde magere bitrate van 5 Mb/s: https://twitter.com/Kevmeistert/status/1502596294631727113.

Dat is voor F1 in 2022 gewoon zwaar onvoldoende.

[ Voor 13% gewijzigd door TexMex op 12-03-2022 12:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvrXtQV__pIXqKgqQppIjX8BspI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZGuwjPHc52WUQ7qNORXJybdH.png?f=fotoalbum_large

Wel met 50fps " d:)b " O-)

code:
1
2
3
4
5
<Representation        id="video=299968"        bandwidth="299968"        width="320"        height="180"        frameRate="25"        codecs="avc1.4D400C"        scanType="progressive">      </Representation>
      <Representation        id="video=600000"        bandwidth="600000"        width="640"        height="360"        frameRate="25"        codecs="avc1.4D401E"        scanType="progressive">      </Representation>
      <Representation        id="video=1200000"        bandwidth="1200000"        width="960"        height="540"        frameRate="25"        codecs="avc1.4D401F"        scanType="progressive">      </Representation>
      <Representation        id="video=2400000"        bandwidth="2400000"        width="960"        height="540"        frameRate="25"        codecs="avc1.4D401F"        scanType="progressive">      </Representation>
      <Representation        id="video=3800000"        bandwidth="3800000"        width="1280"        height="720"        frameRate="50"        codecs="avc1.640020"        scanType="progressive">

[ Voor 62% gewijzigd door apis29 op 12-03-2022 12:43 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 156 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2